Pixy mesél

Pixy mesél

A nagy elhatározás, és egy kis ismerkedés

2015. január 15. - Pixynor

10906472_763090507102238_1159050153885658135_n.jpgHát mostanában nemigazán van időm semmire, csak dolgozni, de nem panaszkodom ez egy ilyen időszak. Viszont erre megy el az energiám többsége, szóval emellett már nem nagyon van kedvem semmi máshoz. Jó-jó, egy-egy mozi, vacsora belefér persze, de alig várom, hogy hazaérjek és vízszintbe kerüljek. Meg volt a héten az orvosjáró tortúrám is. Eredmények folyamatban. A társkeresőn semmi, de semmi mozgás. Fogalmazhatok úgy is, hetek óta. Nem is értem. Vége a karácsonyi egyedül vagyok pániknak, és még nem jött el a tavasz van bezsongok rész.

ÉS AKKOR MOST ELNÉZÉST KÉREK MINDENKITŐL, DE OLYAT TESZEK, AMIT MÉG EDDIG SOHA.

TÖRÖLTEM ENNEK A BEJEGYZÉSNEK A TOVÁBBI RÉSZÉT, VALAMINT AZ ERRE HIVATKOZÓ KOMMENTEKET AZÉRT, MERT AKIRŐL SZÓ VOLT AZ OLVASHATJA, ÉS SEMMIKÉPP NEM SZERETNÉK KELLEMETLENSÉGET OKOZNI. AZ EDDIGI HOZZÁSZÓLÁSOKAT TISZTELETTEL KÖSZÖNÖM! TANULSÁGOS VOLT EGYTŐL EGYIG.

Akként folytatnám, hogy semmilyen számottevő ismerkedésem nincs folyamatban. Béke van, csend és nyugalom honol a vidéken, mely miatt milliom egy időm jut foglalkozni a kis életemmel, ami jó, de mégsem az igazi. Adódik ez abból, hogy nem szeretek ottlakni, ahol jelenleg lakom. Sosem szerettem, az, hogy itt maradtam miután a családom vidékre költözött, csakis a volt férjemnek volt köszönhető, aki ragaszkodott ehhez a városhoz. A válás után egyből szerettem volna költözni, részint teljesen megszabadulva a régi házas életemtől, részint azért, mert egy kertes ház, nem egyedüálló nőnek való. Akkor a férjem kérte maradjak a gyerek miatt. Megtettem. Vártam öt évet, de most úgy gondoltam elég volt. És elhatároztam, elköltözöm. Az ex ennek ugyanúgy nem örült, mint öt éve, de talán most már elhagyta egy megértelek szó a száját, vagy csak én vizionáltam be magamnak, mert szerettem volna ezt hallani tőle. 

No mindegy, elhatároztam, megnyugodtam, már csak meg kell valósítani, amit jelenleg akkor feladatnak látok, mint a Mount Everest megmászását. A barátnőm nyugtat, mikor belegondolok és kezdek kétségbeesni, hogy ez mivel jár, hogy csak elkezdeni nehéz, aztán jön minden magától, Hááát... nem tudom. Lehet, hogy igaza van, de egy nagyobb összeget rászánnék arra, ha ma lefeküdnék itt, és már az új, általam megálmodott lakásban ébredhetnék fel reggel. Tehát ha mát túl lennék az egészen. Az első lépés is csak időhiány miatt látszik elérhetetlen, bankba kéne mennem végtörleszteni egy minimális (40 ezer forint körüli összeget, ősrégi munkáltatóit, amit akkor vettem fel mikor megvettem, egészen pontosan 1996-ban. Jövőre lesz húsz éve, hogy itt lakok. Húú micsoda szám. :)

Ez is csak azért körülményes feladat, mert jelenleg épp az éjt nappalá téve kell dolgozni szakasz van, ahol most még ezt a pár órás ügyintézés kiesést sem engedhetem meg magamnak. De nem adom fel. Kész leszek a munkával február 6-ra tuti, szóval a következő munkanap irány a bank. Ha ez és a jelzálog törlés megvan, akkor kezdhetem hirdetni. És utánam a vízözön.:)

A korábbiak függvényében kis posztomból ennyi maradt csak. De ígérem, jövök még. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr657077709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terrer 2015.01.18. 09:15:21

@zéesté: " társkeresőznie is teljesen felesleges."

Már mért lenne az? Nemcsak tartós partnert lehet találni ott,hanem dugást is...

Pixynor 2015.01.18. 09:18:49

@terrer: de miért tévednék? amikor az egész beszélgetést vele abszolút pozitívan éltem meg, egy deka olyan érzésem sem volt, amit Ti itt leírtatok. Kellemes, nagyon intelligens, kulturált ember benyomását tette rám, jó volt vele beszélgetni. A legtöbb férfi képtelen ilyen mélységű és szintű beszélgetésekre. Ha jól éreztem magam vele, akkor miért gondolnám azt utólag, hogy ááá dehogy, ez mekkora nőcsábász és lúzer, és orevecz férfiban?? Ezt mond meg nekem. Miért kéne olyanra elismernem, hogy negatív, ami tök pozitív volt számomra végig?? Ha ezt meg tudod úgy válaszolni, hogy így már én se azt érezzem amit, hogy a benyomásom róla átmenjen negatívba, akkor el fogom ismerni azt, amit akarsz.

Pixynor 2015.01.18. 09:19:48

@terrer: "Már mért lenne az? Nemcsak tartós partnert lehet találni ott,hanem dugást is... "

Dugást bárhol lehet találni, ahhoz rohadtul nem kell társkeresőzni.

Jó reggelt!

terrer 2015.01.18. 09:25:02

@Pixynor: " Dugást bárhol lehet találni, ahhoz rohadtul nem kell társkeresőzni."

Mindig elfelejted,h olvassuk,amiket irsz... Épp Te irtad,h a hétköznapi életben nincs mód ismerkedni, a munkahelyeden is csak nök vannak...
Jóreggelt:-)

terrer 2015.01.18. 09:29:56

@Pixynor: " de miért tévednék?"

Nincs több kérdésem:-)))
Ha NEKED nincs szükséged pszichológusra, akkor a világon senkinek:-)

terrer 2015.01.18. 09:33:23

@Pixynor: "A legtöbb férfi kép telen ilyen mélységű és szintű beszélgetésekre."

Hát... Gratulálok:-( a mélységhez is,de a szinthez mindenképp:-(((

Pixynor 2015.01.18. 09:34:39

@terrer: tényleg annyira nehéz megértened, hogy ezek hosszú levelekből kiragadott egy egy mondat volt?? És a levelekben még ezer dolog meg gondolat felmerült még??

terrer 2015.01.18. 09:42:18

@Pixynor: bocs,de a menhelyi kutyát meg a nagyképü stilust SEMMI további szöveg nem tudja semlegesiteni!!! Ennyire nehéz ezt megérteni???

Pixynor 2015.01.18. 09:44:04

@terrer: igen nehéz, ugyanis MI is a férjemmel hoztunk ki menhelyről kutyát!!!! Ez miért akkora bűn? Miért nem lehet elhinni, hogy ilyen van létezik??? És, aki szereti az állatokat megteszi??? És ha nagyképű lett volna a szövege elhiheted nem álltam volna le vele.

Vcsongor 2015.01.18. 10:35:22

@Pixynor:
Sajnos már törölted a mondatokat, éjjel nem akartam írni mert fradt voltam de a véleményem elmondom.
Egyrészt jól tetted, hogy leszedted mert ez egy baráti magánbeszélgetés volt, ami részletekben sem tartozik az itt kommentelő emberekre. Kitenni az index címlapra remek lett volna, így esetleg elolvassa ő is, és biztosan megköszöni. Továbbá lehet valaki ráismer, és akkor név szerint is lehetett volna basztatni, hogy hééé jól érzed magad a bőrödbe? Szeretsz utazni (5 ezer egy wizzair jegy könyörgöm terrer) akkor dögölj meg.

Ki lett téve egy homogén beszélgetés kb 10 mondata. Ezt mindenki betette a saját értelmezési rendszerébe, világába és ezeket hozta le tanulságul. Ezekre asszociált. Terre nyugodtan menj el egy pszihológushoz, mert rettenetesen agresszív vagy, ami kisebbségi komplexusból fakad. Az öszödi beszéd is megbuktatott egy kormányt, de aki végigolvasta meg is értette miről szólt...

Gyakorlatilag senki meg sem próbálta (rajtad kívül esetleg) jóindulattal értelmezni.

Én párat megpróbálok,

Jól érzem magam a bőrömben : Dúdolgatok a zuhany alatt, mosolygok az emberekere, szeretem az életem, vannak terveim, sok olyan dolgot csinálok ami feltölt és élvezem.

Szeretek utazni: 5 ezer egy wizzair jegy, amennyiben nem mondta milyen egzotikus helyeken járt, mennyi pénzért, akkor csak mert szeret utazni ne feszítsük már keresztre. Én is szeretek utazni.

Végtelen türelme van és asszem nem köt kompromisszumot, nem rugalmas: Valaki lehet türelmes mert kiállja a sorát, nem lesz indulatos.. A második ha jól emlékszem párkapcsolattal kapcsolatosan hangzott el. Ha eleve úgy indul valami, hogy gond és megalkuvás, az egy idő után mérgezi a kapcsolatot. Ebben megint nem látom mi a para.

Pixy, soha nem leszel boldog ha más emberek támogatására vársz. Mindig vissza fognak húzni. Rengeteg az irigy kishitű ember.

terrer 2015.01.18. 10:52:03

@Vcsongor: na,pont az ilyen büdös taplók miatt lenne kár ezt a blogot kitenni a címlapra...

terrer 2015.01.18. 10:57:34

@Pixynor: sajnos nemsokat tudsz tenni:-( a gyerek kb. 2órát tölt veled, 14et meg olyan közegben,ami csak visszahûzza:-( ne hibáztasd magad! A társadalomtól ûgyse tudod távoltartani,az meg ma ilyen:-(

zéesté 2015.01.18. 11:49:37

@Pixynor: Egy félévi bukás szinte semmit nem jelent, maximum kurva nehéz következő féléve lesz.
Ezzel kapcsolatban is tudok neked példát mondani, de itt nem akarom. Letiltani a gépről, netről? Semmit nem oldasz meg vele, csak még makacsabb lesz, ne adj isten rossz társaságba fog keveredni.

Pixynor 2015.01.18. 11:50:03

@Vcsongor: köszönöm a véleményed! Igen, én is megbántam a cikket, főleg azért, mert egy olyan negatív lavinát indítottam meg vele, ami nagyon kellemetlen lett volna, ha ne adj isten, tényleg elolvasta volna az illető.

Pedig ahogy, említettem, nekem az egész összességében nagyon pozitív tanulság volt, örülök, hogy vannak még emberek, akik tudnak így gondolkodni és tényleg nem a megkeseredettség, szürkeség uralja a mindennapjaikat, hanem igenis meglátják az életnek azon oldalát, amelyért tényleg érdemes létezni.

Az utazást teljesen egyszerűen, egy belföldi útnak is lehet érteni, amihez még repülőjegy sem kell. Nem írtam, hogy külföld, de igen furcsa, hogy ilyet olvasván az emberekben egyből az irigységhez hasonló érzés hatalmasodik el, és leszólják azt, aki ezt csinálja.

"Pixy, soha nem leszel boldog ha más emberek támogatására vársz. Mindig vissza fognak húzni. Rengeteg az irigy kishitű ember. "
Ebben tökéletesen igazad van. Azonban nem támogatás elvárása a célom itt :) csakcsupán időtöltés, emberi vélemények olvasása (ahogy a Tied is, amit tisztelettel köszönök) és még azt sem mondhatom, hogy index címlapságra törekszem, mert nem. Ezen babérok is nagyon-nagyon távol állnak tőlem. Szerintem fő célom ezzel a bloggal saját magam szórakoztatása, azáltal, hogy azért írok olyan dolgokat, amik ismerősek lehetnek mások számára is.

zéesté 2015.01.18. 11:58:03

@Vcsongor:" Pixy, soha nem leszel boldog ha más emberek támogatására vársz. Mindig vissza fognak húzni. Rengeteg az irigy kishitű ember."
Ha esetleg ránk gondolsz kommentelőkre, akkor elég keveset olvastál még ezen a blogon. Pont nem visszafele akarjuk húzni Pixyt, hanem rávilágítani arra, hogy szerintünk mit nem csinál jól.
Arról viszont nem mi tehetünk, hogy szerencsétlenre sikeredett a hosszas beszélgetésekből való szövegkiemelés. Ha régebb óta olvasod a blogot, akkor láthattad volna, hogy pl. az ügyvéduras kapcsolatot -mint be is igazolódott- tök reálisan láttuk.

terrer 2015.01.18. 12:14:09

@zéesté: hagyd, ismered Pixyt is meg a trollokat is. Beesik fikázni azokat,akik valoban jót akarnak,az meg nem csoda,h Pixy rárepült,mint gyöngytyúk a meleg takonyra,hiszen valaki KRITIKÁTLANUL HELYESEL,és neki mindig ez volt a jó,nem aki segiteni akar. Dehát ö ilyen, ilyennek fogadjuk el.

terrer 2015.01.18. 12:17:50

@Pixynor: nem rossz dolog a büntetés,de a pozitiv megerösités talán jobb lenne... Tüzz ki jutalmat,ha kijavitja...

Vcsongor 2015.01.18. 12:18:08

@zéesté: Csak erre a posztra értettem a hozzászólásom. NEm olvasom régóta a blogot. Igazából a dögöljön meg a szomszéd tehene mentalitásra gondoltam. Tisztában vagyok vele, hogy vannak kivételek, nekik akkor innen is tisztelet.

Ami összességében felhúzott az az, hogy Petra már az indexre is ki akarta tenni. Mindezt mert eldöntötte a többség, hogy márpedig ilyen nincs. A középkorban ezt lincslésnek hívták.
Arról meg nem is beszélek, hogy mindez történt úgy, hogy az illetőnek esélye sem volt ahhoz, hogy esetleg helyretegye a dolgokat...

LEhet teljesen igazatok van, lehet hogy nem. Az eljárás milyensége ami viszont méltatlan volt.

Vcsongor 2015.01.18. 12:26:50

@terrer: nem, ne hagyja.
Aki képes meghallgatni mások véleményét az esetleg tanulhat még az életben. Ellentétben veled, aki abban a pillanatban, hogy neked nem tetsző vagy elképzelhetetlen dologgal találkozol, azonnal félni kezdesz tőle, és ellenségnek tekinted. Rendszeredben semmiféle korrekciónak nem adsz lehetőséget, mert azonnal minden fasz csak Te nem. Ezért vagy mérhetetlenül korlátolt és kiszámítható.

terrer 2015.01.18. 12:27:03

@Vcsongor: azt meg milyen mentalitasnak hivod,mikor valaki TENYLEG segiteni akar,mert Pixy TENYLEG szemelyisegzavaros, hiszen abszolut tevedhetetlennek hiszi magat, ami ugye NEM LETEZIK, te pedig a segiteni akarokkal elkezdesz szemelyeskedni, pusztan mert mas a velemenyed,vagy mert balhezni akarsz? Mert en ostoba trollkodasnak.

Pixynor 2015.01.18. 12:33:10

@terrer: "Pixy rárepült,mint gyöngytyúk a meleg takonyra,"

Egy kicsit tényleg visszavehetnél. Az ő véleményét legalább annyira tiszteletben tartom, mint a tiedet, meg a többiét, de tényleg nem kéne bunkózni. Eddig sem tetted.

A gyerek dolog ennél már egy kicsit összetettebb. :( De persze, majd valahogy megoldom. Csak most kiakasztott egy kicsit.

Pixynor 2015.01.18. 12:36:21

@terrer: "Pixy TENYLEG szemelyisegzavaros,"

Na jó ezt már kikérem tényleg magamnak. Ez szerinted van! És ki vagy Te, hogy ezt így diagnosztizálod és itt megírod másoknak ezt?????

VAn valami ilyen irányú végzettséged!!! Ugyan már, légyszi valahogy több eleganciát vigyél már ebbe az egészbe.

Pixynor 2015.01.18. 12:41:07

@terrer: " Sose becsulte a torzsolvasoit,akik joban-rosszban kitartottak mellette..."

Túlzásba estél erősen. Kérlek, szépen, tényleg sokat elviselek tőled, üthetsz vághatsz ahogy tetszik, ezt már mások is tudják, hogy e téren nem vagy éppen úriember, de miért kell másoknak nekimenni??

VAgy ha ezt élvezed, erre van szükséges, tedd meg másik blog alatt. Nem szeretném moderálással tölteni a délutánom.

Köszönöm a tiszteleted.

Vcsongor 2015.01.18. 12:43:45

@terrer: Segítni nem úgy kell, hogy eldöntöd helyette miről mit gondoljon. Te pontosan ezt tetted, lefordítottad a mondatokat szóról szóra, ahogy szerinted azokat értelmezni kell.

Ezzel nem segítesz.
HA tanácsot kérnek tőled ismerősök barátok, sose mondj véleményt amivel befolyásolhatod őket, mert a Te felelősséged is lesz ha valamit félrenéztél és emiatt rosszul dönt. Max csak abban az esetben, ha MINDEN részletet tudsz. (Itt nem tudsz)

Segíteni úgy tudsz, ha felteszed neki a helyes kérdéseket. A döntéseket pedig ő hozza meg.

gabocaboy 2015.01.18. 12:44:09

@Pixynor: " Ha ez és a jelzálog törlés megvan, akkor kezdhetem hirdetni. És utánam a vízözön.:) "

mi sózott be ennyire?

zéesté 2015.01.18. 12:44:15

@Vcsongor: Tehát keveset olvastál, keveset tudsz rólunk, és Pixyről is. Terrer-rel kapcsolatban is tévedsz, azért, mert kicsit nyersen, finomítatlanul leírja a véleményét, hidd el totálisan jól látja Pixy hibáit és persze erényeit is. Petra meg a női oldalt képviselve is hasonlóan látta a posztban leírtakat. Petra is sajnos? sok tapasztalattal rendelkezik a férfiakkal kapcsolatban.

Pixynor 2015.01.18. 12:45:58

@gabocaboy: hát már jó ideje érlelődik ez az elhatározás, mert az új életet új lakásban lehet csak kezdeni. És én erre várok.

monte rosa 2015.01.18. 12:47:11

@Vcsongor: nézd, aki nem ismeri fel az önigazolást, az önismeret hiányát, annak talán érdemes lenne odafigyelnie a másik oldalra vagy más meglátást is felülvizsgálni.
Mindez nem kötelező, ez csak egy lehetőség...

Szó sem volt szomszéd tehenéről, max. a bólogató bégetés maradt el.
Ha visszaolvasol és tájékozódsz, akkor esetlegesen felmérheted, hogy mit miért hangsúlyoztunk.

terrer 2015.01.18. 12:47:33

@Pixynor: na EZT tenyleg nem kellett volna:-( a buzigyerek azzal kezdte,hogy szemelyeskedett,amin nagyvonaluan atleptel csak mert teged viszont dicsert. Ennyire rossz emberismero vagy? Igy meg lehet teged vezetni? Ennyi a te igazsagerzeted???

Pixynor 2015.01.18. 12:48:06

@zéesté: " hidd el totálisan jól látja Pixy hibáit és persze erényeit is."

Ezzel totálisan nem értek egyet. És nem egyszer hangsúlyoztam, abszolút rosszul ítél meg engem Terrer. És nem az van, amit ő állít. Bár tudom, Te egyet szoktál vele érteni. Többször hangsúlyoztam azt is, nem érdekem Terrert meggyőzni az ellenkezőjéről, hogy nem lát jól.

Pixynor 2015.01.18. 12:51:55

@terrer: szerintem ha az van, amit Te mondasz, hogy Ti már régről jól ismertek engem, akkor pont nem kellett volna magadra venned a hozzászóló mondatait. Pontosan megírhattad volna neki, olyan stílusbanl, ahogy ZST tette, hogy esetleg ő nincs tisztába az összes részlettel.

Erre Te mit csinálsz, közlöd vele, hogy én egy hülye vagyok és elég eyszerű stílusban mentél neki az illetőnek.

De kérem szépen felnőtt emberként viselkedjünk már. És az, amit rólam állítasz, soha nem volt igaz és soha nem lesz igaz. Csak TE!!! szerinted van ez. Amit én RÁDHAGYOK!!!

terrer 2015.01.18. 12:52:08

@monte rosa: a kis buzigyerek egyetlen celja osszeugrasztani a blog kozonseget, hogy szetcsessze a blogot, amit maris valaki bekajalt... Ugye Pixy? Szo sincs arrol,h o tajekozodna. Minek? Nem ez erdekli,nem ez a celja.

Vcsongor 2015.01.18. 12:53:20

@monte rosa: beszélhetünk bármennyit. A véleményem akkor is az, hogy egy magánbeszélgetésből kiragadott tetszőleges számú mondatból egyértleműen elítélni valakit nem lehet. PLáne nem úgy, hogy esélye sincs megvédeni magát.

NYilván én látom ezt is rosszul..

Pixynor 2015.01.18. 12:57:10

@terrer: "azt meg milyen mentalitasnak hivod,mikor valaki TENYLEG segiteni akar,mert Pixy TENYLEG szemelyisegzavaros, hiszen abszolut tevedhetetlennek hiszi magat, ami ugye NEM LETEZIK, te pedig a segiteni akarokkal elkezdesz szemelyeskedni, pusztan mert mas a velemenyed,vagy mert balhezni akarsz? Mert en ostoba trollkodasnak. "

EZT ROHADTUL NEM KELLETT VOLNA!! CSAK ENNYI A VÉLEMÉNYEM.

Pixynor 2015.01.18. 12:57:49

@Vcsongor: hát igen, tényleg tévedés volt ezt megírnom, már én is jól látom.

terrer 2015.01.18. 12:58:35

@Pixynor: gratulalok...
Mindent jol csinalsz,es neked van igazad. Mi vagyunk a hulyek,de tenyleg. MOST ertek egyet egyik fenti hozzaszoloval,hogy kerjuk vissza a regi, rendes,johumoru Pixyt:-( a trollt meg csak etesd,halas kozonseged lesz. Legalabb egy napig,amig ugathat,aszt megy tovabb.

Vcsongor 2015.01.18. 13:08:57

Nem kell etetni a trollt, mert elmegy magától is. Utolsó észrvetélem még annyi, hogy:

Tőlem kérik azt hogy tájékozódjam olyan emberek, akik 15 random mondat után komplett jellemrajzot csináltak egy olyan emberről akit sosem láttam sosem ismertek.

Gratulálok...

Viszlát

terrer 2015.01.18. 13:14:07

@Pixynor: eladtal minket, a torzskozonsegedet,csak mert ,csak parmost mindenkinek mas volt a velemenye,mint a tied. Te igy tiszteled masoket? Idejon valaki szemelyeskedni,hogy a masik "dogoljon meg",te meg MEGKOSZONOD a velemenyet???
Eladtal minket,igen,minden baratodat,aki nem helyeselt, nem is egy tal lencseert,csak par hazug szoert...

monte rosa 2015.01.18. 13:15:18

@Vcsongor:
Ha minden rendben van, Pixy csupán a maga szórakoztatására közölt néhány nem kevésbé tanulságos esetet, akkor mi szükség is van a blogra, és az itt feltett kérdéseire?

Hurrá, minden tökéletes! Nincs semmi csiszolnivaló.
Az írásokban megjelent tökéletes ellentmondások felett pedig - tessék kérem nagyvonalúan elsiklani:-)

Mindenkinek kellemes vasárnapot!
(monte rosa el)

Pixynor 2015.01.18. 13:22:01

@terrer: újfent kérlek vegyél vissza és még mindig áll a kérdésem, mi alapján adtad ki másnak egyből a képébe a SZEMÉLYISÉGZAVAROS jelzőt rólam???

Erre várok választ!!

zéesté 2015.01.18. 13:30:18

@Pixynor: @terrer: Ne egyétek egymást!
Ez egy nem túl jól sikerült poszt volt. Az azonban elgondolkodtató, mennyire egyformán értékeltük mi, állandó olvasók. Tessék túllendülni rajta. Ennyi az egész.

zéesté 2015.01.18. 13:32:37

@terrer: Hagy ma Pixyt. A gyerekkel kapcsolatos problémái miatt érdemi beszélgetést nem fogsz tudni vele folytatni.

Pixynor 2015.01.18. 13:49:19

@zéesté: ne haragudj, neked is elmondom, nem vagyok hülye, de hogy jön Terrer ahhoz, hogy beletolja akárki képébe is, hogy én személyiségzavaros vagyok??

Érdemi beszélgetést folytatását ezennel Terrerel teljesen befejeztem, mivel fenti kérdésemre nem tud választ adni, pedig eléggé nagyokosnak képzeli magát.

És egyből nekimegy a új hozzászólónak elég érdekes stílusban?? Még azt sem várta meg, hogy esetleg én hozzászóljak először??

Aztán meg leőrültöz, meg leprofiloz másoknak?? Őszintén tényleg igaza van Csongornak, ez vajon mitől segítség nekem, ha tényleg a segítő szándék a célja???

Ugyan, kérem, befejeztem. De azért köszönöm, mert Te kellő intelligenciával tudtad kezelni a helyzetet.

2015.01.18. 14:10:11

@Vcsongor: Szia!

Először is előrebocsátom, hogy elnézést kérek, amiért picit még feltartanálak, nem szeretném túllihegni ezt a dolgot, csak reagálni, ha már hsz.-edben név szerint megemlítettél.

Remélem kommentjeimben megadtam minimum azt az alap tiszteletet Pixynek, amit én is megkapok tőle. Pontosan ezért kérdeztem meg NYILVÁNOSAN, ELŐZETESEN hogy engedi-e beajánlani eme nagy visszhangot kiváltó posztját címlapra (amihez egyébként nem kellene engedélyt kérjek, lévén egy nyilvános bejegyzésről van szó, DE ahogy említettem, jobban tisztelem és szeretem annál, minthogy esetleges fenntartásai ellenére megtegyem ezt). Pontosan ezért kértem volna további hozzájárulását, hogy egy másik bejegyzést írjak ebben a témában, mert nem állt szándékomban sunyi módon felhasználni az olvasottakat.
Mivel Pixy határozottan elzárkózott mindkét verziótól, így eme hozzáállását, kérését maximálisan tiszteletben tartva megőrzöm jó emlékezetemben a poszt eredeti tartalmát, és ennyi.
Pixyvel úgy érzem (de javítson ki, ha tévednék), régóta vagyok olyan nexusban ezen a helyen, hogy szókimondóan, nyersen is fogalmazhatok, eddig még sosem jelezte felém, hogy túlléptem volna a számára még elfogadható határon.
Pixy nálam sokkal, de sokkal türelmesebb (és állítom, hogy sok más embernél is), akkor is állja a sarat, mikor én már simán a kitiltáshoz nyúlnék. Ő minden bizonnyal el tudja dönteni, hogy kiknek a véleménye érdekli, éppen ezért (csupán feltételezem ezt magamból kiindulva) csak azokéra reagál kitartóan, akiket erre méltat.
Olyat is láttam, hogy név szerint kérdezett rá adott kommentelőre, hogy merre jár, miért nem ír, amikor kisebb kihagyással nem jelentkezett az illető hsz.-ben.

Minden blognak megvan az a törzs kommentelő gárdája, akik figyelemmel követik az eseményeket, és ennek különböző hangulatú, és vérmérsékletű hsz.-ekben hangot is adnak. Ezzel a nagy vihart kiváltó (eredeti) poszttal kapcsolatban az a meglátásom, hogy a hozzászólók szerénységemmel együtt csak azt a formát hozták, amit Pixy már annyira jól ismer velünk kapcsolatban: tök őszintén,egyenesen, kozmetikázás nélkül leírtuk, hogy mit gondolunk. És hogy történetesen most ekkora egyetértés volt, annak pusztán egy oka volt: hasonlóan vélekedtünk a közhelyes, nagyon olcsó, hatásvadász szövegről.
Hogy Pixy, és Te is másként értelmezted, mást olvastál ki belőlük, attól még nem dől össze a világ, maximum nem értünk egyet, de ettől még jól fogunk aludni mindannyian. Senki nem akart sem paraszt, sem bántó lenni, a blogtulajt olyannak szeretjük, amilyennek megismertük ebből a blogból, de ez nem azt jelenti, hogy kizárólag akkor vagyunk jófejek, és szercsibarcsik, ha minden gondolatával egyetértünk. Szerintem.

Rövidebben szerettem volna, de sajnos nem ment...
Köszönöm a figyelmet, minden jót kívánok!
Petra

Pixynor 2015.01.18. 14:44:04

@Petra01: Köszönöm Petra :) minden így történt, és kérlek csak így tovább. :)

De tudod jelen esetben a korábban valóban hiányolt Terrer olyat engedett meg velem szemben, amit azt hiszem most már tényleg nem szeretnék tovább elviselni. Azt, hogy ő jön és az első új hozzászólóval egyből közli, hogy én egy személyiségzavaros hülye picsa vagyok, ezt azt hiszem megelégeltem. Amíg nekem mondogatta csak-csak, legyen, de ez már sok nekem.

Minden törzsolvasó elkezdte egyszer az olvasást, akármelyik új olvasóból válhat törzsolvasó. Persze, van aki rosszindulatúan nyit egyből, valaki pozitívan, ahogy írtad, nyilvános a dolog, így tényleg a véleményéhez mindenkinek joga van.

Abban Zsombornak igaza volt, és ezt azt hiszem írtam Neked is, hogy ez egy magánbeszélgetés volt, és számomra érthetetlen, de elfogadható módon ment el egy olyan irányba, aminek itt mindenki tanúja lehetett. Azonban az illető semmilyen körülmények között nem érdemelte volna meg, hogy így szembesüljön vele.

Ugyanakkor korábban is idéztem már személyesen nekem írt levelekből, de úgy gondoltam, azok olyan szinte felismerhetetlenek és olyan szinten kicsi a valószínűsége, hogy az adott illető szembesülhet vele, meg hogy magára ismer, hogy azokat meg mertem kockáztatni.

És tudod megint más az például, hogy rólam mond valaki véleményt, az adott dologgal kapcsolatosan, hogy akkor hülye lennék ebbe belemenni, ahogy Te is szoktad kedvesen :) vagy megint más az, hogy valaki elkezd egy olyan embert szidni, akit nem ismer, és halvány fogalma sincs róla. Én azért írom meg ezeket a kis történeteket nyilvánosan, mert érdekel ki mit gondol. Nem azért, hogy az adott embernek, akiről írok, nekimenjenek.

És igen én is végigolvastalak Téged, igen nagy élvezettel, de nem mernék olyan kijelentéseket tenni Rólad ezek után sem - hogy ilyen, vagy meg olyan, főleg nem olyan sértőket, hogy személyiségzavaros -, amiket én itt kapok, mert úgy gondolja, ő mennyire tudja, hogy ez vagyok én, abból, amit írok. Holott fogalma sincs róla, hisz még csak azt sem sejti, hogy nézek ki az életben, pláne nem, hogy milyen vagyok. Ez itt csak egy szeglete a gondolataimnak, az életemnek, amire rálátást engedélyezek azáltal, hogy közzéteszem nyilvánosan. Ebből senki nem állíthat fel jellemrajzot, pláne ha még ilyen végzettsége sincs.

terrer 2015.01.18. 15:20:22

@Pixynor: semmit nem adtam ki,ugyanis a személyiségzavar a VÉLEMÉNYEM (amit allitolag tiszteletben tartasz),nem orvosi tenymegallapitas! De ha mar itt tartunk: hogy jössz te ahhoz,hogy valakinek a maganlevelezeset a tudta nelkul a netre kiposztold? Majd ha TOLE bocsanatot kertel, AKKOR tarts nekem erkolcsi kioktatast!
Vagy meg akkor se...

terrer 2015.01.18. 15:26:11

@zéesté: bocsi. Igazad van:-( én hülye meg még a gyerek miatt is vigasztaltam,amikor ö már gyülölködve fújt rám:-(

lagarder20 (törölt) 2015.01.18. 20:35:27

@terrer: tényleg azt hiszed, hogy bármi is leesik neki abból, amit próbálsz neki elmagyarázni? Nem látod, hogy csak annyi izgatja, mikor kivel feküdjön össze? És még le is írja, hogy a gyereke bukásra áll miközben más se érdekli, csak ügyvéd meg harminc éves meg ilyen autós olyan autós keféli telibe.

terrer 2015.01.18. 21:34:01

@lagarder20: Tudom, sajnos, és hiába dühöng, őszinte szívvel mondom: abszolút segítő szándékkal (!!!) írtam, hogy pszichológussal kéne megbeszélnie ezt a feltűnő önértékelési zavart. Mert valahogy a TÉNYEKRŐL, arról, hogy VALÓBAN tökéletesnek és tévedhetetlennek tartja magát (mi, az összes többi tévedünk, természetesen), sose ejt szót, csak arról, hogy ezt hogy merészelem kimondani. Mint amikor valaki kimondja, hogy a király meztelen, erre felöltözés helyett üldözni kezdik...

A harag rossz tanácsadó. Mint a mai esetben is, amikor egy ide beeső jöttmentet olyan vehemenciával udvarolt körbe, tisztelettel nem győzve megköszönni véleményét csak mert egyetértett, AMENNYI HÁLÁLKODÁST NEM KAPOTT MEG SOHA egyetlen jóakarója, itteni barátnője SEM, akár többévnyi támogatás után. Nem tudom, hogy esett ez a barátnőinek, ahogy azt se, hogy esett az ő nőiségüknek, amikor Pixy a nőket csupán eszköznek néző, terhes barátnőjét fűvel-fával csaló ügyvédet istenítette... Magukban tartották a véleményüket, hogy egy nő a nők sárba tipróját ennyire védi, de tudom, hogy igen nagyokat nyelve...

Egy dolog bebizonyosodott ma: Pixy egy totális ösztönlény, bármiféle realitás- igazság- összetartás-érzék nélkül. Bármikor elárulja barátait, támogatóit (akik a mostani posztban merészeltek neki ellentmondani) egy idegennek a pár, neki kritikátlanul igazat adó szaváért.
Kedvelem Pixyt, továbbra is, az én érzéseim NEM NAPRAFORGÓ MÓDJÁRA VÁLTOZNAK. De mint mondtam, mindenkinek van egy-egy óriási hibája. Neki az, hogy nem tudja a jóakaróit értékelni, nem ismeri fel, ki barát, ki ellenség, ki fogja hátbadöfni, és ki játszik nyílt sisakkal, ki fog vele összetartani a rosszban, és ki nem. Én még a dühöngése ellenére is együttéreztem vele a gyereke kapcsán, amikor ő már a kitiltásomat emlegette. Hát tiltson ki, ha akar, nem érdekel. A vele egy oldalon állók közül lök el egyet, nem az ellenségei közül.
De ehhez úgyis jó érzéke van.

Comment.Elek 2015.01.19. 10:32:39

@Pixynor: "Igazad lehet, de ebben az esetben tényleg nem erre megy ki a játék, az elején letisztáztuk, hogy egyikünk sem ilyen célzattal írja, amit ír"

Ha o nem OLYAN celzattal irja, es ugy altalaban semmi hatso szandeka, akkor
a) miert egy tarskereso oldalon probalkozik
b) miert nyomja magarol a napisten szoveget?

Na, olvasom tovabb a hetvegi kommenteket. :)

Comment.Elek 2015.01.19. 10:39:51

@Pixynor: "Az fel sem merül benned, hogy azért nem leszek szerelmes, mert az én elképzeléseim szerinti férfitípus kihalt?? Átmentek megalkuvó papucs pasikká, saját életüket alárendelve egy nőnek??"

Lehet. De az felmerult benned, hogy a romantikus macso nem halt ki, hanem jo kezekben eli eletet? Amelyik no megkaparint egy ilyen pasit, az nagyon vigyaz ra es nem engedi lelepni, ezert a legjobb peldanyok elerhetetlenek.

Egyebkent jo reggelt! :)

terrer 2015.01.19. 10:49:58

@Pixynor: jóreggelt:-) Hogy aludtál?

Comment.Elek 2015.01.19. 11:04:21

@Vcsongor: "A véleményem akkor is az, hogy egy magánbeszélgetésből kiragadott tetszőleges számú mondatból egyértleműen elítélni valakit nem lehet."

Elitelni valoban nem, de megitelni igen. Ha egy csaj minden huszadik mondata alapjan felsikitasz, ott valami nem stimmel. Hogy is hangzik a Murphy jellegu torveny? Ha egy hordo szennyvizhez egy liter bort toltesz, szennyvizet kapsz. Ha egy hordo borhoz egy liter szennyvizet toltesz, akkor is szennyvizet kapsz. Szoval eleg egy kicsi piszok ahhoz, hogy az egesz kep ne tunjon annyira szepnek.

terrer 2015.01.19. 11:13:52

Nemcsak én fújom folyton, hogy a magunk ELVÁRÁSAINAK hangoztatása helyett inkább arra kéne figyelnünk, mit tudunk ADNI a másiknak:

"Ha pedig nem találjuk meg, vagy egyszer rájövünk, hogy mégsem a tökéletes van mellettünk – hiszen ugyebár mindenki számára létezik a tökéletes, aki neki teremtetett – akkor véget is vetünk a kapcsolatnak, és folytatjuk tovább a véget nem érő keresést. Mi lehet erre a megoldás?
Talán az, hogy tanuljunk meg odafigyelni egymásra, rugaszkodjunk el a sztereotípiáktól, és figyeljünk oda, beszélgessünk arról, hogy valójában mi is teszi boldoggá a párunkat"

ujkurir.blog.hu/2015/01/18/a_parkapcsolatok_valsaga?token=2a70250f181bd39fad61870e5dad3031

Pixynor 2015.01.19. 11:26:41

@Comment.Elek: "a) miert egy tarskereso oldalon probalkozik"

Soha egyetlen egy szóval sem említettem az egész posztban, hogy a tárkeresőn kezdtem el vele ismerkedni. Épp azt írtam, ott semmi mozgás, tehát nem ott kezdtem el vele ismerkedni, így nem is bemutatkozó duma volt, amiket írt.

"Amelyik no megkaparint egy ilyen pasit, az nagyon vigyaz ra es nem engedi lelepni, ezert a legjobb peldanyok elerhetetlenek"

De felmerült, ezért mondtam, hogy hamarabb lesz ötös lottóm telitalálat.

Szép napot!

zéesté 2015.01.19. 11:56:45

@Pixynor:
@Comment.Elek írta:Amelyik no megkaparint egy ilyen pasit.
Látod, a férfiak meg így látják, a nők tesznek érte, hogy kihalászhassanak egy ilyen/normális(abb)/ pasit.

terrer 2015.01.19. 12:25:55

@zéesté: "a nők tesznek érte, hogy kihalászhassanak egy ilyen/normális(abb)/ pasit."

Igen, de talán úgy pontosabb: "a nők is" (meg a férfiak is) tesznek a normálisabb partnerért.
Megjegyzendő, hogy a mai, XXI. századi Európában aki nem az egyenjogúság oldaláról közelíti meg a párkapcsolatot, az egyszerűen kiírja magát a civilizált társadalomból.
Nem oda való. Az egyenjogúság gondolatát akármelyik irányból megtagadót ma már elítéli láthatólag az egész média, sőt a közvélemény (najó, az értelmesebbik része) is.
Ezért abszolút nem lehet egyetérteni olyanokkal, akik elvárják a másiktól, hogy "halássza ki őket", ahogy egyesek teszik. Persze ez nem zárja ki azt, hogy néha a normális férfit "kaparintja meg" egy nő, másszor a jó nőt "kaparintja meg" egy férfi a "párkapcsolati piacon", de az a lényeg, hogy senki ne folyton csak a másiktól várja párkapcsolatának létrehozását. Gondolom, CE is úgy értette, hogy LÉTEZIK JÓ "ÁRU", csak azt előbb kapkodják el, mint az átlagosat! Csakhogy ebből nem azt kéne levonnunk, hogy nincs jó áru, csak hogy netán nem tettünk érte eleget. Aki azon búslakodik, hogy nem tud vásárt csinálni, az talán nem is tett érte, csak (még a szelvényt se megvéve) várta az ötöslo.... a sültgalambot. És ez vagy lustaság, vagy az egyenjogúság szellemiségének totális felrúgása. Esetleg mindkettő...

Ugyanezt feszegeti Steiner Kristóf az alábbi cikkében, amiért (a nőkkel vállvetve) harcolok: hogy ne essenek a férfiak más elbírálás alá, mint a nők, ne lehessen nekik dicsőség a félredugás, ha a nőknek se az!
"Azt hiszem, mindannyian ismerjük ezt az embertípust, amelyet olvasónk leír – csak a legtöbben nem szexistennőként, hanem ribanckét utalnak rá. Hozzáteszem, meglehetősen ítélkező, és igazságtalan módon. A nő, aki visszaél a szexuális vonzerejével, akin cseppet sem érdekel, ha a kiszemelt férfi házas, és aki “majd felfalja a szemével” a kollégáit, viszonyleg kevés szimpátiára számítat a kevésbé szabadosan gondolkodó és viselkedő nőtársaitól. Ugyanakkor persze érdekes belegondolni, hogy egy hasonló helyzetben lévő férfit hogyan címkéz fel a társadalom: a férfit, akiért minden kolléganő odavan, aki bármelyik férjezett asszonyt lazán elcsábítja, és aki elismerő pillantásokkal díjazza a hölgyeket, a társadalom a tenyerén hordozza. Pasik között ő a “falkavezér”."
divany.hu/ego/2015/01/17/szeretom_a_szexistenno/

Szóval ne legyenek "falkavezérek" és "kurvák", csak becsületesek és becstelenek! Nemtől függetlenül! És szintén itt hoznám fel példának, hogy én többek közt ezért ítéltem el az "ügyvéd urat" is, nem pedig istenítettem, mint egyesek (furcsamód épp a másik nemből). Mert a megcsalás az egyenjogúság alapján nem macsós hőstett, csak egyszerű gazemberség.

terrer 2015.01.19. 12:36:42

@Comment.Elek: "Ha egy hordo szennyvizhez egy liter bort toltesz, szennyvizet kapsz. Ha egy hordo borhoz egy liter szennyvizet toltesz, akkor is szennyvizet kapsz."

Ezért egy nagy lájk!:-)
Lehet, hogy senkiről nem tudunk szakszerű pszichiátriai jellemzést készíteni (NEM IS A MI DOLGUNK!!! ezért fizetik a pszichiátereket), de ettől még lehet véleményünk - ahogy a villamosvezetőt is le merjük szólni, ha marhanagy fékezésekkel rángatja alattunk a szerelvényt, pedig visszavághatna, hogy minekünk nincs villamosra jogsink, akkor mit ugatunk bele. Tehát egy körülbelüli jellemrajzot mi, laikus beszélgetők egymás közt különösebb képzettség nélkül (józan paraszti ésszel), és a felelősség terhe nélkül (hiszen nem a mi véleményünkön múlik kórházi kezelések sorsa) azért fel tudunk vázolni, az egészen biztos.

zéesté 2015.01.19. 14:42:45

@terrer: @Comment.Elek: Szerintetek mennyire hatékony egy 17 éves fiúgyermeket net megvonással, laptop elkobzással büntetni, tanulásra bírni? Mert szerintem csak még dacosabb, "csak azért se" hatást lehet vele kiváltani.

Comment.Elek 2015.01.19. 14:52:56

@zéesté: Nem celszeru. A lanyom is inkabb demonstralna, hogy lam-lam, laptop megvonas nelkul sem sikerul a dolgozat. Inkabb csak korlatoznam: 4 es 6 kozott net nelkul kell tanulnia, 6 utan szabad a tanc. Hatha akkor hasznosan hasznalja ki ezt az idoszakot.

terrer 2015.01.19. 14:56:43

@zéesté: Őszintén? Ha a hatékonyságot egy 1-től 100-ig tartó skálán kellene ábrázolnom, azt mondanám, nulla. Plusz mínusz fél százalék, de inkább csak mínusz.

(Megj.: ez a KAMASZKOR, a LÁZADÁS kora. Előbb lehet "agyonverni", mint megtörni... Épp ezért csak a POZITÍV motiváció működik, semmi más. Ha teljesítesz ezt vagy azt, kapsz ezt vagy azt, ha meg nem, akkor nem kapod meg, de SEMMI nem jár automatikusan! De ehhez korrekt, következetes, jól körülhatárolható és BETARTOTT ígéretek kellenek.)

A válaszom azonban nem ez, mert szeretnék most kicsit én is Pixynél bevágódni, úgyhogy a végeredményt módosítanám inkább százra:-) Ha most igazságos (mért ne lenne az?), akkor nekem is három oldal hálálkodással fog jönni érte. Na figyeljétek!

zéesté 2015.01.19. 15:25:21

@Comment.Elek: @terrer: Azt hiszem nyilvánvaló számotokra is, hogy a válaszaitokat kinek címeztem.
Mert Pixy itt is tévúton jár, legalábbis a tegnapi erős felindultsága alapján. Igen én is valahogy így gondolom, büntetés helyett egy lázadó kamasz FIÚT motiválni lehet, büntetni nem hatékony. Én kapásból azt mondtam volna a gyereknek, hogyha év végéig nem kapja össze magát, akkor az elkövetkező két évben ne is számítson pl. jogosítvány megszerzésének a finanszírozására. Azért ez egy fiúgyermeknél igencsak hatásos motivációs eszköz. A net-től, számítógéptől eltiltás...higgyétek el egy kamasz ilyen téren simán ki tudja játszani az édesanyját.

terrer 2015.01.19. 18:41:12

@zéesté: ki nem tudnám találni:-)
Így van, ezek a kisebb büntetések csak visszaütnek, ellenállást szülnek. Motiváció kell, nagyobb dolgokban. Hogy értelme legyen az életnek, tanulásnak. Én nemigen ajándékoztam nagyobb dolgokat a gyerekeimnek, inkább jelképeset. A drágább dolgokra "megkereshették a pénzt", pl. jó jegyekkel, és megvehették maguknak. Mondtam nekik, nekem a munkahely a munkahelyem, nekik meg az iskola. De csak úgy céltalanul nem lehet lenni.

terrer 2015.01.20. 07:58:53

@Pixynor: jóreggelt:-) Hogy aludtál?

Alibanya1 2015.01.20. 08:07:19

@terrer: istenem, még ma is beköszöntél? megpróbáltam végig futni az irásokat, amiket itten közzé tetté, szemebe ötlött, néhány megjegyzés az egymásra való odafigyelésről, meg egyenrangú kapcsolatokról. Lehet, hogy azok a társkereséssel kapcsolatosak voltak, de lehet elgondolkodhatnál rajta, hogy csak úgy embertársaid iránt is figyelembe vehetnéd ezen utalásokat. Szerinted, amit itt összehordasz Pixről, az számára egy "odafigyelés" jelent neki bármit is azonfelül, hogy terheled vele és bosszantod? Milyen építő jellegű hozzászólásod volt azon felül hogy nyomod az ész nélküli kritikát. úgy gondolkodik ahogy akar, úgy kesereg úgy vidámkodik ahogy akar és ebben a blog úgy írja meg ahogy akarja. Nem kell egy folyamatos cenzor, sem mentor, hát ügyeletes basztató az meg végképp nem. Szóval mélyedj már el magadba, nyiss saját posztot, ha ennyi mondani valód van és érleld a világot.

terrer 2015.01.20. 08:39:46

Kedves @Alibanya1: :-) Most mért kellett ezt a pusztán személyeskedéssel teli hozzászólást idetenni?:-(
Mint sokszor mondtam, én nem haragszom Pixyre, sőt kimondottan kedvelem, függetlenül attól, hogy néha összeszólalkozunk, hiszen neki is, nekem is az átlagnál hevesebb vérmérsékletünk van. De erre csak Pixyt tudom idézni: "bocs, de ilyen vagyok". Ugye ezt nekem is szabad, nemcsak neki? Ettől még kitartok mellette jóban-rosszban, mint mondtam, én nem napraforgó vagyok.

A mondandóddal pedig érdemben nem foglalkoznék, ha nem haragszol. Oktalan vádaskodás, az akolmeleg összetartás jelzése ész-érvek nélkül, ennyi. Te se mélyedsz el magadba (nyilván emiatt az oktalan hsz-od miatt se), én ugyan miért tenném? Tudod, egyenjogúság... ha egyáltalán mond neked valamit e szó.

Neked aztán tényleg felesleges ilyen kimondottan személyeskedő és provokáló hozzászólásokat idetenni, ami kapcsán én csak azért nem veszem fel a kesztyűt, mert ennél több eszem van . Neked is méltóságot, higgadtságot, a blog ÉRDEMI részéhez való hozzászólást javasolnék. De nyilván majd Pixy téged is helyretesz, ha van benne igazságérzet, bár én védenélek, mert nyilván csak indulatból vádaskodtál igazságtalanul. A blogodhoz pedig továbbra is sok sikert, nagyon jó blog, valódi és tartalmas vitákkal, rengeteg hozzászólóval (bár itt lennének annyian), sokszor olvasom:-)

Sabina. 2015.01.20. 18:21:18

@terrer: érdemben nem tudok hozzászólni, mert már csonka a poszt, bocsi, ez is "szemelyeskedes" lesz, ez a tegnapi már nem az a törődő kötekedes és vitazas volt, amit itt Pixynek nyomni szoktál, ez már egy másik szint, sajnálom, hogy nem látod magadat kívülről :(.

Pixynor 2015.01.20. 18:25:40

@terrer: Jó estét! Igen, jómagam is csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a személyiségzavaros részem éppen, tudod a zavart elme, már nem igazán talál Veled semmi megbeszélni valót. És milyen érdekes, mindenkinek feltűnik mekkora bunkó voltál, csak Neked nem.

Sabina. 2015.01.20. 18:34:31

@Pixynor: a legjobb a pozitív motiváció, csak pont, ahol "alanyi jogon" kapja a gyerek a szertetet és minden jót, ott nehéz gyorsan elohuzni egyet :). A net megvonas nálunk bevált, szerintem ez "egészséges büntetés", semmi baja nem lesz. Sőt, kicsit lekattan róla. Viszont nyomatékositja, hogy komolyan gondolod :).Ez a határ feszegetes korszaka sajnos...állítólag túl lehet élni :P.

Pixynor 2015.01.20. 18:38:57

@Sabina.: jogos, és teljesen egyet értek. Megvonás lett egy napi limit korláttal. Két óra naponta szigorúan tanulás után. Ettől függetlenül csak ha elviszem a tápkábelt tudom biztosan, hogy nem lép be addig míg nem vagyok itthon. De mindegy. Oda fogok figyelni rá jobban. És ha nem javít szigorítok.

terrer 2015.01.20. 18:58:47

Szép jó estét:-)
Még szerencse, hogy a megjelent három hölgy mind a kedvességet kedvességgel viszonzó, a tolerancia, a másikra figyelés, a korrektség bajnoka, akik pontosan egyenlően bánnak mindenkivel, aki a másikkal gonosz volt! ITT nem a haveri kapcsik számítanak, mikor összezárnak valaki ellen, mint abban az utált valódi életben, ugye?!:-) Természetesen az nem számít, mikor VELEM inkorrekt és gonosz valaki. Fő az igazság... pláne a sajátunk:-) "Akkor kezdődött", mikor vissza mertünk páran szólni, és hát a tömeget ugye meg kell osztani. Látom, velem kezdik. Nagyon helyes, én vagyok mentálisan a legerősebb, a hátamon akár fát is lehet vágni, semmiképp nem helyeselném, ha másokat, pl. nőket, nálam kedvesebbeket, gyengébbeket kezdtek volna ki.
Végigküzdöttem meglehetősen változatos életemet, jön az nekem kisujjból, most is küzdök, ha hátba is lőnek, mint a karikaturistákat a Charlie Hebdo-nál, csak mert görbe tükröt mertek tartani... Ide lőjenek, kedves dzsihádisták, ne kíméljenek! Életemben soha nem féltem. Megijedtem néha, ahogy ösztönből mindenki, de a félelmet nem ismerem, és nem szoktam megfutamodni, ahogy az Önök által annyira bámult, de valójában csak macsót JÁTSZÓ macsók. ÉN igazi macsó vagyok. A szónak most a jobb értelmében...

Ha megengedik, Hölgyeim, "mindenki", most visszavonulok a ruháimat megszaggatni és szégyenkezni. Ennyi toleráns, kedves, igazságos, személyeskedés-mentes, másokat hátba sose támadó, barátságokat tál lencséért el nem áruló, őszinte, objektívan csak a tárgyhoz hozzászóló vélemény mellé az enyém semmiképp nem méltó:-(
Én kérek elnézést, mindenki helyett. Aki itt kimutatta valódi énjét.
Végre.
Kis korrektság... méltóság... tartás... ne a haragra hallgassanak, Drágák, mert az rossz tanácsadó:-(
Hölgyeim...:-)
Részemről a megtiszteltetés...

Comment.Elek 2015.01.21. 09:57:51

@terrer: Jaj, nehogy megsertodj mar! :)

zéesté 2015.01.21. 11:08:45

@Comment.Elek: "Jaj, nehogy megsertodj mar!"
De, most többen is megsértődtek, pedig nagyon nem kellett volna. Mert senkinek nincs igaza.

terrer 2015.01.21. 11:47:05

Mindenkinek szép napot:-)
@Comment.Elek: Á, dehogy:-) Ha megsértődtem volna, már nem ezen a néven lennék itt, és nem is egy személyben...
Azt nem mondom, hogy Pixy részéről a hátbatámadás nem esett rosszul. Többszáz látogatást feccöltem bele a blogjába, igyekezve reálisan észrevételezni mindent (sokkal reálisabban, mint ahogy ő véleményez engem), természetesen ezért semmiképp sem hálát, hanem csak REÁLIS ELBÍRÁLÁST elvárva. Mert az nem reális elbírálás, hogy az én hsz-aimat lebunkózza, mert bírálni mertem, az ide beeső jöttmentet (aki velem személyeskedett, mindjárt első hsz-ában azt kívánva, dögöljek meg) pedig az egekig dicsér, csak mert helyeselt neki. Az a néhány, valóban bunkó hsz-om ezzel a személlyel volt, de ezt az előzmény ismeretében bocsássák már meg nekem!!!
EMBERILEG vannak problémáim Pixyvel. Ezzel az igazságtalan hozzáállásával, hogy bunkónak, de minimum ellenségesnek állítja be, aki kritizálni meri, és nyalja-falja, aki dicséri. Emberek, hát alapvető emberi értékekről, igazságosságról, fair play-ről van szó!!! Ne tegyünk már úgy, mintha ezeket nem ismernénk! Milyen hozzáállás például az, hogy Pixy kiteszi ide egy másik ember MAGÁNLEVELEZÉSÉT a tudta nélkül (nagyonnagy erkölcsi hiba!!!), majd ugyanő "erkölcsi alapon" kezd leszólni másokat? (Nyilván a tudta nélkül, hiszen Pixy maga ideírta, tartott tőle, hogy az illető a mondatait majd felismeri!) A másik, hogy javasoltam, forduljon pszichológushoz azzal a problémával, hogy VALÓBAN képtelen elismerni bárki más igazát (mindig a többiek tévednek, ugye), inkább az agyagba döngöli, emiatt akár pár óra múltán letagadja saját állításait maga előtt is, mert így nagyon megnehezíti magának a pártalálást! Sajnálom, hogy Magyarországon a pszichológushoz fordulásnak van egy negatív megítélése, nálunk fejlettebb országokban ez természetes dolog (egészséges embereknél is!!!), és ahogy visszaolvasható, nem negatív felhanggal, hanem SEGÍTSÉGKÉPPEN javasoltam! Kár volt emiatt megsértődni, mert ez már bocsánat, de végképp nem nevezhető bunkózásnak.

Sajnálom, hogy ebben a blogban immár semmi sem a általános emberi értékek (becsületesség, őszinteség, fair play), hanem a kicsinyes személyeskedő düh, nyíltság helyett (láthatólag) a hátunkmögötti szövetkezés, a kritikát semmiképp nem bíró önzés alapján működik:-( Az nem emberi érték, ha valaki következetlen, a pártolóktól a személyeskedést is támogatja, míg az őszinte kritizálókat agyagba döngöli. Mondhat bárki bármit, ez nem igazságos, erkölcsileg nem helyes, és EBBEN SENKI nem fog tudni engem megcáfolni! Mert nincs a világon az az emberi értékrendszer, amely ezt a kettős mércét, az önzést, a részrehajlást el ne ítélné!

Még várom Pixy elhatárolódását a személyeskedőktől, a másokat megdögleszteni akaróktól, dühösen pocskondiázóktól, hátha én tévedek őt illetően, és mégis korrekt a viselkedése, csak rosszul ítélem meg.
Hamarosan elválik az igazság.
Én mindenesetre megmutattam, hogy ha megdobnak kővel, kenyérrel dobom vissza. Kíváncsi vagyok, más is tud-e hasonló gesztusokat, pozitív hozzáállást felmutatni, vagy marad a kicsinyes bosszúvágy és az ökölbe szorított kezek. Mint mondtam, alapvető emberi értékekről van szó. Tessék, lehet élni velük:-) Én igyekszem a jó példával elöl járni. Mindenkit biztatok, kövessen.
Személyeskedés, gyűlölködés helyett.

terrer 2015.01.21. 11:55:05

@zéesté: nekem pl. MINDENBEN biztos nincs igazam! (Persze azt se gondolom, hogy SEMMIBEN ne lenne...)
Ember vagyok, tévedhetek, elismerem, és valószínű, Pixy a való életben sokkal normálisabb, mint ahogy itt megismertem. Ezt itt már többen megerősítették, és hiszek nekik. Én egy szangvinikus ember vagyok, néha indulatos. Most persze mondhatnám, amit Pixy: bocs, de ilyen vagyok... De helyette inkább azt mondom: elnézést mindenkitől az ingerült hozzászólásokért, nyilván lehetne mindezeket higgadtabban is közölni. Törekedni fogok rá.
Ez az elnézéskérés azonban nem azt jelenti, hogy a bunkózóknak van igazuk, csak mert azt állítják... (Vannak itt igen súlyos VALÓDI személyeskedések,amiknek nincs semmi alapjuk, és nem az én részemről!)
Mondandóm TARTALMI részét továbbra is fenntartom. Véleményem szerint nem az a fontos, hogy mondandónkat hangosan vagy halkan, ordibálva vagy dühtől remegő, elfojtott hangon közöljük. Egy a lényeg valójában: az igazságérzetnek, alapvető emberi normáknak felel-e meg, vagy csak hitvány alattomosságokat tartalmaz.

terrer 2015.01.21. 13:14:00

@Comment.Elek: ja, és mégegy "adalék" emberi jellemekhez, hogy miért is írtam a blogban "hátunkmögötti szövetkezés"-t. Ki is az, aki a bilit itt kiborította, legelső hsz-ában engem leugatva, Pixyt magasztalva?
"Vcsongor 0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban
2015.01.18. óta tag." Vagyis PONT ATTÓL A NAPTÓL fogva, amikor itt ez a vita kirobbant. És bocs, de akkoriban már egyáltalán nem volt kint Indexen ez a blog, tehát ő nem a semmiből esett be!

Fikanick, ostoba provokáció! Valaki itt nem meri vállalni a véleményét, de mindjárt engem provokál, aminek eredménye aztán látható is. Hátulról, a sötétből intézett személyem elleni, nagyon alattomos támadás volt, és még erre az esetre hivatkozva döngölnek itt mások erkölcsi magasságokból, az agyagba...
Az emberi aljasság, akárcsak Einstein szerint a hülyeség, határtalan...:-(((
Most már csak el kell gondolkodnunk Seneca mondásán: "Cui prodest?" Kinek az érdeke?
És hogy is van azzal az erkölccsel? És kinek van igaza?
Szomorúan szánalmas ez az egész történet itt...:-(

Vcsongor 2015.01.21. 18:42:28

@terrer:

Amit most látok belőled az annyi, hogy:

- 10 kiragadott mondat után szétoltasz valakit annak a szellemében, hogy ezzel segítesz valakinek
- amikor én mondom el a véleményem a megnyilvánulásaidon, akkor troll vagyok és még aminek elhordtál

- elmondom többek között, hogy ez egy magánlevelezés volt, senki le se szarta (érdekes módon Te sem pedig Te vagy maga a jellem és erkölcs)
- most meg azzal oltod pixyt, hogy milyen csúnya erkölcstelen dolog volt, hogy magánlevelezést tett ki (ez addig nem zavart amíg habzó szájjal osztottad az észt)

Nagyon nagyon kicsit nem érzed, hogy képmutató és álszent vagy?

Pixynor 2015.01.21. 18:51:46

@terrer: "Pixy TENYLEG szemelyisegzavaros,"

Nincs több beszélnivalónk egymással.

Pixynor 2015.01.21. 18:55:03

@Vcsongor: Felhívnám a figyelmedet Terror, ja nem bocsánat Terrer ezen véleményére:

""Vcsongor 0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban
2015.01.18. óta tag." Vagyis PONT ATTÓL A NAPTÓL fogva, amikor itt ez a vita kirobbant. És bocs, de akkoriban már egyáltalán nem volt kint Indexen ez a blog, tehát ő nem a semmiből esett be!

Fikanick, ostoba provokáció! Valaki itt nem meri vállalni a véleményét,"

Véleménye szerint Vcsongor is nyilván én vagyok :) Annyira nevetséges.

terrer 2015.01.21. 18:58:07

Szép terv volt...
Valakinek nem tetszett, hogy ittvagyok, és ellent merek mondani. De szemtől szembe ugye nem lehet engem kicsinálni, mert a vak is láthatja, hogy nem anyázok, véleményeimet meg folyton alátámasztom érvekkel, nagyon kilógna a lóláb, hogy csak azért csapnak le, mert ellenzékben vagyok... Valahogy provokálni kellett hát. Valamelyik sokeszű (nem hiszem, hogy Pixy volt, mert azért ő nem ilyen aljas) kitalálta, hogy nosza, provokáljunk, hiszen ismerjük a gyenge pontját, hogy fel lehet idegileg húzni, regisztráljunk hát egy új nevet, és essünk mindjárt neki! Annyi esze nem volt a szentemnek, hogy ez egy friss nickkel csak lebukás lesz... Lehet, hogy a másik két személyeskedő valamelyike volt, hiszen közismert, hogy a tettesek térnek vissza a színhelyre, pláne ha úgy hiszik, az áldozatba még bele lehet párat rugdalni...

Hát, kedveseim, bárki is volt, ezúton közlöm vele, hogy ez a szép, bár igen aljas tervecske másodszorra már NEM JÖN BE:-))) Nem, nem, kis Bogárkáim, Terrer bácsi nem hülye, csak annak néz ki, egyszer bekajálta ezt, de másodszorra nem fogja... Nem ám...:-) Eszében sincs válaszolni semmilyen ostoba provokációra...
Nem vall sok észre, hogy valaki ezzel a szánalommal másodszor is előhozakodik:-( Komolyan, van még ennél lejjebb???

u.i.: az oldalt mindenesetre lementettem, ha ezek a rendkívül szánalmas próbálkozások eltűnnének:-( Lehet, hogy én is nyitok egy blogot...

Vcsongor 2015.01.21. 19:00:34

@Pixynor: terrer nyilván úgy született már, hogy regisztrált blog.hu-s azonosítója volt 34 hozzászólással.

Vicces egyébként, hogy én vagyok/voltam a troll, miközben pont azt dörgöli az orrod alá, amit én jegyeztem meg.

Szal vagy lehet egy trollnak is igaza, vagy nem vagyok troll...

Mindkettő elgondolkodtató.

Pixynor 2015.01.21. 19:07:45

@Vcsongor: hát nekem mindenkinek egyformán számít mind a véleménye, mind a hozzászólása, annak is, aki már rég olvas, és annak is, aki csak holnap fog regisztrálni egy hozzászólás érdekében.

Ráadásul nem egyszer, de szerintem már ezernél is többször közöltem Terrerrel, abszolút higgadtan, hogy teljesen téves az összes feltételezése rólam, egyáltalán nem ismer engem, csak gondol valamit. De az, hogy az első új hozzászóló arcába beleüvölti, hogy személyiségzavaros vagyok, na azt hiszem ott volt az a pont, hogy befejeztem vele a további kommunikációt.

Vcsongor 2015.01.21. 19:20:32

@Pixynor: azt nem kérdezte meg senki, hogy mi lett a történet folytatása.

Ezek után tényleg érdekelne, hogy mi a szitu. Beszéltek még, vagy elvették a kedved?
Elég nagy pofáncsapás lenne szerintem a fikázóknak, ha hosszú távon kiderülne, hogy normális a pasas.
Ha meg kiderül hogy nem, az meg neked lenne hasznos.

Szóval ha itt barátok vannak, minimum egy ilyen kérdést vártam volna valakitől, hogy akkor most mi is lett...

Pixynor 2015.01.21. 19:28:51

@Vcsongor: ennek nem volt ennél több folytatása megírva a dolognak, azt hiszem hétvégén még beköszöntünk egymásnak, de azóta nem. Tán azóta nem is dolgozott és én pedig eléggé, így nem vagyok neten, sok a munka, beteg is vagyok és nagyon nincs is miért itt lenni :). Ja és többször hangsúlyoztam, tényleg egyáltalán nem potenciálisan számbavehető férfi számomra (társkeresésiből), de továbbra is biztos vagyok benne, hogy ritka normális a legtöbb férfihoz hasonlítva. Szerintem a korábbi történetem alapján, innentől kezdve írhatnék bárkiről, mindenki a nemnormális, macsó kategóriába lenne belőve, egyébként nem is értem miért baj ez. De mindegy.

De persze, ha összetalálkozunk online, akkor nyilván még beszélünk.

monte rosa 2015.01.21. 22:08:42

Kedves Pixy, a fentiek alapján a te helyre kis, zöld sárkányod inkább egy "saját farkába harapó kígyó" lehet:-)

Ebben a blogban TE tettél fel kérdéseket és TE vázoltál helyzeteket, melyekre véleményezést vártál, azaz reagálást.
Ha negatív reakció érkezik, akkor azzal is meg kell tudni birkózni.

Egy apróság:
Ha a leírtak alapján Terrer összes feltételezése teljesen téves rólad vagy a vázolt helyzetekről, akkor itt valami egyszerűen nem stimmel… Azzal a képpel, amit vetítesz.
Ez esetben rosszul vázoltad mindezen "szeletkéket", és az is elképzelhető, hogy valamiben nagyon nem vagy őszinte - még akkor sem, ha te ezt hangoztatod.

Kár a parázs vitákért, eddig jó volt olvasgatni ezt a blogot, a különböző meglátásokat.

Jobbulást kívánok neked és kitartást a megoldandó otthoni helyzethez!

monte rosa 2015.01.21. 22:27:40

@Vcsongor:
Nem feltétlenül szükséges elvárnod itt egy ilyen kérdést.

Erős a gyanúm, hogy a fikázók (jelen esetben minden kedves ellenzéki;-) élik boldogan tovább az életüket, akkor is, ha nincs igazuk.
Tudnak azzal együtt élni, hogy tévedtek. A felnőtteknél - jobb esetben - így szokás.

Ha az említett úriember egészen kivételes, talpig becsületes, jellemes, kivételesen haladó gondolkodású, fantasztikus férfi, akkor annak mindannyian, közösen örülhetünk.

Pixynor 2015.01.22. 06:04:23

@monte rosa: Kedves Rosa!

Ha folyamatosan olvastad a Terrerrel folytatott "beszélgetéseket", akkor tudhatod, hogy azok másról sem szóltak, csak Terrer pont ezen kijelentéseiről velem kapcsolatosan, hogy én mit akarok és milyen vagyok.

Csak az alapok, amiben nem volt igaza:
-. a végtelenségig őszinte vagyok, ezt nem is fogom többet hangoztatni.
- kapcsolatra, szerelemre vágyom,
- pontosan tudom mit akarok (és ez akkor is így van, ha ez azt jelenti, hogy egyik percben ezt akarom, a másikban azt),
- nem vagyok személyiségzavaros, ű
- nem vagyok kalandor, ugyanis, az hogy élvezem az életem úgy ahogy van, nem jelenti azt, hogy kalandor vagyok. Ő egy kicsit el van e téren tájolva.
- És azért mert egy pasi gazdag, magas, és jól néz ki, okos, korántsem jelenti azt, hogy macsó (nem is értettem Terrer ezen kirohanásait, szerintem ez a rész is beteges volt tőle).

Tehát felvetett kérdéseimre a legkevésbé kaptam olyan választ, ami válasz lett volna, ellenben megkaptam , hogy mekkora macsóval jöttem megint össze, és hogy én egy személyiségzavaros hülye vagyok, akiknek csak macsó kell.

Hát ha úgy gondolod, hogy ezért teszem fel itt kérdéseimet, akkor elmondom Neked nem. Szeretem ha valaki érdemben tud hozzászólni, elmondva a véleményét, anélkül, hogy személyeskedne és átmenne bunkóba. Pont úgy, ahogy Te is csináltad, mikor először beköszöntél hozzám.

Terrer elment egy agybeteg vonulatba és nem is hiszem el, hogy ő ezt az egészet ennyire vérkomolyan veszi (én elhagytam a törzsolvasóimat, vagy miket magyarázott, meg mindenféle összeesküvés elméletet, ami szerintem felnőtt ember lévén végtelenül nevetséges dolog volt.).

Az itt lejött vélemények alapján egyből összeállít bennem a kép, hogy nagyon rosszul igyekeztem egy nagyon pozitív dolgot visszaadni, szóval töröltem is az egészet.

terrer 2015.01.22. 08:19:25

@monte rosa: ha ennek előzményét esetleg nem olvastad: sajnos nem tudsz érdemi vitákat folytatni Vcsongor felhasználóval, ő ugyanis csak a fikanickje itt valakinek. Azért lett "gyártva", hogy engem valaki itt felhecceljen. (TÉNYEK, a regisztrálás ideje, módja, rögtön az első hsz-ban nekem esés, miután őt azonnal egekig magasztalva "pártfogásba is vették" - véletlenül pedig azóta nem került ide SENKI, mióta a blogot az INDEX címlapra egyszer kitették - hiába tagadja körömszakadtáig mindezt bárki, a tények makacs dolgok.)
Persze voltak nagyon szánalmas magyarázatok, miért épp a blog történelmének fennállása óta legnagyobb vita közepén lett ő regisztrálva, de sajnos messziről kiabál - és erre tegnap este kellett rájönnöm - hogy a bloggazda tudja, mégha nem is ő csinálta, mert ekkora rosszindulatot nem nézek ki belőle. A módszer azonban tegnap pontosan megismétlődött: a fikanick " egyből elkezdett velem foglalkozni (semmi értelme nem volt megint a jöttének), valaki más meg - szelídebb stílusban - adta alá a lovat. Persze innentől én egy szót nem feleltem az ilyeneknek, de legalább a LÁTSZATRA adhattak volna, és esetleg számon lehetett volna a személyeskedést a fikanicken kérni, ne lógjon ki egyoldalúan a lóláb, dehát nem...

Ekkora színjátékkal, hátulról jövő őszintétlen támadással ritkán találkozik az ember a blogok történetében, igen akarhatják valakik a szópárbajban való nyerést (és VALÓJÁBAN mit nyernek vele??? oklevelet?), ha ilyenhez folyamodnak:-(

Sajnálom, hogy ehhez a becsületüket kellett adniuk...
Számomra ez a blog innentől csak egy paródia:-((( Jobb sorsra érdemes emberek vergődése. A vicces labdafeladogatást egymásnak nem is lehet komolyan venni.
Kár érte nagyon, én is sajnálom.

terrer 2015.01.22. 08:22:27

@Pixynor: "-. a végtelenségig őszinte vagyok"

...
No comment:-(((

Sabina. 2015.01.22. 08:41:58

@Pixynor: ez most tőled független lesz, @terrer: most csak magamról beszélek (10000x gondold ide). Milyen kurva kemény kenyereket dobalsz te vissza és ráadásul mire??? Nincs semmiféle összeeskuves, írtam egy kommentet, benne bocsi és idézőjel és sajnálom, semmilyen minősítő jelző feléd, egy személyes vélemény volt, hogy ez már sok nekem és csak ennyi...mindjárt csinálok egy másik nevet és csak annyit írok, hogy dömdödöm, mert neked kurvara mindegy, ki mit akar mondani, csak a magadet fujod, csakhogy megbanthassal másokat...az utalásokat és celozgatasokat meg nagyon utálom.

terrer 2015.01.22. 10:05:14

Személyeskedés:korrektség 10:0.
(Megj.: a személyeskedést nem szépíti meg semmiféle idézőjel.)
Mindenki mennyire megbántva érzi magát ("akinek nem inge, vajon miért veszi magára", meg "az kiabál, akinek a háza ég"), csak éppen arról nem esik egy árva szó se, micsoda aljas eljárással (TÉNYEK!!!!!!!!!!!!!!!!) akartak itt engem valakik (akik még mindig "tisztességesen" rejtőzködnek) bedöngölni.

Erkölcs, becsület, korrektség... nem? Ez mind nem érdekes, a "nemes" cél (mások kiidegelése) érdekében? TÉNYLEG szentesíti a cél az eszközt???:-o Most komolyan???
Én kérek elnézést...:-( Azt hittem, nincs már lejjebb. De mikor itt tisztességről beszélek, egyeseknél úgy érzem, mintha vakoknak magyaráznám a piros színt...:-(
Ja, és ez csak egy személyes vélemény volt... De szívesen teszek ide idézőjelet is: "". És bocsi és sajnálom. Innentől - UGYE? - minden rendben.

Ha tényleg ilyen irgalmatlan-rettenetes mértékben fontos ez a szópárbaj, szívesen csinálok pdf-ben egy "Terrer elleni csatában győzedelmeskedett - mindegy, milyen nemtelen eszközökkel" feliratú oklevelet, feltöltöm egy tárhelyre, és akinek csak ez kell, ki tudja nyomtatni. Akinek még fontosabb velem személyeskedni (láthatólag a meghívók már sürgősen kimentek:-) ), mint a méltósága, tartása és tisztessége, ne fogja vissza magát, az oklevelet névre szólóan készítem. Ha már mást úgyse nyer vele.
Köszönöm.
Sajnos a rendes, jószándékú, egyenes emberek ebbe a teljesen parttalanná váló úgymond "kutyakomédiába" már nagyon keveset szólnak bele:-( Én is csak a megszólításom okán teszem, mert már engem se szórakoztat, csak elszomorít, hová képesek emberek lemenni személyeskedésben, szövetkezésben és szitkozódásban egy vacak szócsatáért:-(

Igazán kár ezért a blogért, hadd írjam ezt újból le. Jó kis hely volt, amíg a kicsinyes emberi gyarlóság át nem gázolt rajta. És továbbra is HISZEM, amit mások mondtak, hogy Pixy sokkal jobb ember, mint amilyennek itt és ebben mutatja magát, és mindez csak a körülmények és vérmérséklet szerencsétlen együttállása, ő csak sodródik az árral. Megkedveltem, ahogy azt elejétől töretlenül állítom, és nagyon utálnék emberekben csalódni. De ez csak rá vonatkozik, az aljas rejtőzködőkre nem.

Pixynor 2015.01.22. 10:13:41

@terrer: "Igazán kár ezért a blogért, hadd írjam ezt újból le. Jó kis hely volt, amíg a kicsinyes emberi gyarlóság át nem gázolt rajta. "

Kérlek állj tovább innen akkor. Ezt a blogot nem Te hoztad létre, és nem is Te fogod eltemetni.

2015.01.22. 15:48:42

@Pixynor: Drága, kedves, szép, aranyos Kislányom,

Aki sajnos most nagyon keveset mosolyog itt, de ettől még ugyanannyira szeretnivaló számomra, mint eddig. Tulajdonképpen szó nélkül elmehetnék, de nehéz napok előtt állok (bocsánat), így gyorsabban billentyűt ragadok, bár lehet, már nem kéne. Na, mindegy, akkor is belecsapok. Ha megengeded, szeretném tiszteletbeli mamádként összegezni, így jó pár nap elteltével a dolgokat, az én sajátságos szemszögemből. Nem biztos, hogy tökéletes, és kőbe kell vésni, de ezt is ugyanúgy vállalom, ahogy az általad törölteket (nem felhánytorgatás, csak mondom...), és a következőket is vállalni fogom.
- Az eredeti posztban kiemelt, és Neked annyira tetsző mondatokról továbbra is az a véleményem, hogy teljesen mindegy milyen szövegkörnyezetben szerepeltek eredetileg, és mennyi levélből lettek kiemelgetve, bennem visszatetszést keltettek. Kifejtettem marha részletesen, majdnem egyesével, hogy miért sikítanék, ha ilyeneket írna valaki. A lényeg, hogy Mr. Oravecz Coelho ugyanolyan közhelyesen fogalmazott, és olyan bántóan olcsó hatásvadászattal élt, mint női megfelelője.
- Nem ítéllek el azért, mert egy magánlevelezésből emelted ki ezeket. A mondatok nem tartalmaztak olyan személyes információkat, amikről játszi könnyedséggel beazonosítható lenne az írója, és bocsánat, hogy megint ismételgetem magam, de nekem egy-két mondat kifejezetten ismerősnek tűnt női magazinból, vagy mindegyhonnan...
Megértelek, hogy a cirkusz után módosítottad a bejegyzést, és töröltél kommenteket, de szerintem teljesen felesleges volt, a fentebb írtak miatt. De, Te blogod.
- Amikor olyan embernek írok hozzászólást, akit tisztelek/szeretek, törekszem olyan hangnemre, amit magam is szívesen veszek mástól/elviselek/még nem veri ki a biztosítékot. Ugyanezt elvárom azoktól is, akik nálam rendszeresen kommentelnek: van egy határ, amit nem engedek átlépni. Egy kitartó próbálkozó korábban volt (pontosan tudod Te is), aki képes volt X nicket ellőni arra, hogy egyre durvább hangnemben sértegessen, de már ő is feladta. Aki fosnak tartja a posztjaimat, az egyrészt minek jár hozzám, másrészt ha csak hangulatrontásra alapoz, akkor nincs helye nálam, és konkrétan jelzem az illetőnek, hogy elég. Szmájlikkal, finomkodásokkal nem etetek köpködő debileket. Hogy kinél mi ez a határ, az megint csak egyéni.
- A hullámverés, amit ezt a poszt kiváltott, egyáltalán nem volt felesleges, sőt meggyőződésem, hogy két hónap elteltével még mókásnak is fog tűnni. De, de, de, hidd el. Saját tapasztalat...Láthattad, hogy mindenki hozzátette a saját szájízes véleményét (nem azért, hogy fikázzunk, hanem mert jó volt a téma, és sokakban ébresztett ilyen-olyan gondolatokat), és bár valóban elment sok helyen személyeskedés irányába, azért kaptál információt tőlünk gazdagon, hogy miért nem tetszettek a kiemelt, idézett részek.
- Ha ez a hozzászólás műsor nem vette el véglegesen a kedved attól, hogy lehúzd a rolót, akkor jó hírem van: innentől már kevés dolog fogja. Azt nem mondom, hogy nem lesznek olyanok, akiknek nem fog jólesni a véleménye, de a törzs kommentelőid, akik nem azért járnak ide, hogy balhézzanak, hanem, mert HOZZÁD akarnak szólni, akkor is ki fognak tartani melletted, ha leszakad az ég, és lángokban áll a padlás.
- Sokszor leírtam már, de ismétlés a tudás édesanyja: én ezt a blogot úgy szerettem meg, amilyen a kezdetektől is volt: őszintének, bolondosnak, szókimondónak, közvetlennek, érdekesnek, nekem tetszett, hogy vállalod magad olyannak amilyen vagy, és szeretem a Te közvetítésedben olvasni, hogy milyen egy egyedülálló nő helyzete. Fenti poszt is pontosan ezt adta.
- Az is melletted szól Pixy, hogy bármennyire is úgy tűnhet, hogy ide-oda csapongsz, és a sok negatívabb komment között felragyog a szemed egy melléd álló hsz. miatt: Te sosem éreztetted velem emiatt, hogy ellenkező véleményem esetén húzzak a vérveretes alkonyatba.
- Picit a kommentelő társaim védelmében (bár tudom nem szorul rá senki, nagylányok és nagyfiúk vagyunk egy ideje:-), akik igenis időt szánnak arra, hogy Nálad véleményezzenek:
Nem vagyunk egyformák, ki szelídebben, ki viccelődve, ki vérmesebben, de azért jöttünk, hogy a feldobott lasztit elkapjuk, és visszapasszoljuk, aztán újra elkapjuk, ha kell. Nem vitatom, hogy néha keményebb jelzőket is olvashattunk, de az én hülye fejem (nem tudok sokáig haragudni senkire...) úgy értékelte, hogy a legdurvábbnak tűnő hsz. mögül is kiérződött, hogy fontos vagy. Ha kicsit lekapargatjuk a csúnya festéket, akkor előbukkan az eredeti felület, amiről kiderül, hogy még így félig levakarászva is jobban mutat, mintha valami új, csillogó vacakkal kennénk le. És megint csak a Te kezedbe kerül a döntés, hogy festenél inkább, vagy maradjon így.
Blogtulajként és blogszomszédasszonyként azt mondom, hogy az életnek ezt a virtuális részét addig érdemes működtetni, amíg főleg szórakoztató, és kevésbé bosszantó.

"Az üröm az örömek közt
Csak annyi lehessen,
Hogy az édes a kesertől
Még jobb ízt vehessen."

Szeretettel: Mama

Comment.Elek 2015.01.22. 17:38:23

@terrer: es @Pixynor: A Ti csatarozasaitok mar-mar legendasak, es szerintem a blog olvasok zome elvezettel figyeli a pengevaltast; itt mintha elszabadultak volna az indulatok. Hogy Vcsongor alnick, agent provocateur vagy csak ujonckent az elozmenyek ismerete nelkul rosszkor es rosszat szolt, nem tudom, de jelentosen hozzajarult a helyzet elmergesedesehez es terrer-bol a legrosszabb formajat hozta ki. (Ha Vcsongor valoban csak egy joindulatu latogato, akkor talan neki is feltunt, hogy egyedul van a velemenyevel.)
Pont valamelyikotok mondta nehany hete, hogy nem az a sertes, amit a kimondoja annak gondolt, hanem ami annak erzodik a masik fel szempontjabol; ez itt is ervenyes.

terrer 2015.01.22. 19:48:16

@Petra01: "azért jöttünk, hogy a feldobott lasztit elkapjuk, és visszapasszoljuk, aztán újra elkapjuk, ha kell. Nem vitatom, hogy néha keményebb jelzőket is olvashattunk, de az én hülye fejem (nem tudok sokáig haragudni senkire...) úgy értékelte, hogy a legdurvábbnak tűnő hsz. mögül is kiérződött, hogy fontos vagy. Ha kicsit lekapargatjuk a csúnya festéket, akkor előbukkan az eredeti felület, amiről kiderül, hogy még így félig levakarászva is jobban mutat, mintha valami új, csillogó vacakkal kennénk le."

Kedves Petra!
Meg ne haragudjon, hogy ezekért a gondolataiért újfent csak hálálkodásomat és elismerésemet tudom kifejezni, merthát ugye hamar nem lesz itt túl népszerű, akit én megkedvelek...:-( De nem Ön tehet erről, illetve csak annyiban, hogy mindennek meg tudja látni a jó oldalát is, és korrekten, indulatok nélkül, reálisan-igazságosan tud gondolkodni. Nem tudom, viszonozza-e az én érzelmeimet, vagy ellenkezőleg, épp én jutottam-e eszébe, amikor a több nicket ellőve bosszulódó hozzászólójára utalt (ezt én Önnel soha nem tenném), de ez számomra nem is érdekes. Csak hagyja magát imádni, a többivel ne törődjön:-) Látom Önben az ellenpéldát, amikor itt néha a nemtelen hátbatámadások, konok "kinekvanigaza"-csatározások elszomorítanak, és jó érezni, hogy van remény, és vannak jólelkű emberek. Mondanám, hogy szívesen átpártolnék innen az Ön blogjába, de félek, inkább fenyegetésnek venné, így nem teszem:-)
Gondolatait, normális hangnemét mégegyszer köszönöm.

terrer 2015.01.22. 20:25:41

@Comment.Elek: Azt, hogy Vcsongor jóindulatú-e, a hsz-ai alapján könnyű megítélni: "Szeretsz utazni (5 ezer egy wizzair jegy könyörgöm terrer) akkor dögölj meg." " Terre nyugodtan menj el egy pszihológushoz, mert rettenetesen agresszív vagy, ami kisebbségi komplexusból fakad." "azonnal minden fasz csak Te nem. Ezért vagy mérhetetlenül korlátolt és kiszámítható." "Nagyon nagyon kicsit nem érzed, hogy képmutató és álszent vagy?"

Azt, hogy agent provocateur, az bizonyítja, hogymindezek ellenére az illetékesnek EGYETLEN SZAVA nem volt ellene, sőt nem győzött hálálkodni. Azt, hogy ennek egyetlen célja az én provokációval való eltávolításom volt, a következő, nekem címzett hsz bizonyítja: "Kérlek állj tovább innen akkor. Ezt a blogot nem Te hoztad létre, és nem is Te fogod eltemetni." Tehát NEM azoknak kéne távozni, akik provokálásukkal és azóta tartó személyeskedésükkel a blogot szétcseszték, ők egy rossz szót nem kaptak, a cél nem az offoló provokátorok hanem személyem eltávolítása. (Nyilván mert a provokátorok beépített emberek.) És ne tegyünk már úgy, mintha senki nem tudná, hogy lehetne engem "eltávolítani!" Egyszerűen csak abba kéne hagyni a csesztetésemet, ennyi...
Ja, hogy úgy kéne elkullognom, fikanickek köpködése közepette, mintha még az erkölcsi győzelem is amott lenne? Hát mindent nem lehet...:-( Ehhez kéne néhány jó szó is... Ami pl. lehetett volna még a nemtelen támadás ELŐTT...

És a végére a csattanó: hogy ki volt az a sötétben bujkáló provokátor, aki nem merte vállalni véleményét? Ezt sajnos (bár ne tenné) elárulja az írása. Megfigyelhetjük, hogy a Vcsongornak több helyen a második nagybetű "beragad", az is nagy lesz, nemcsak az első:
"Vcsongor 2015.01.18. 12:18:08 NEm olvasom régóta... LEhet teljesen igazatok van
Vcsongor 2015.01.18. 12:53:20 PLáne nem úgy"
Nos, ez valaki másnál (persze nyilván "véletlenül") pontosan így előfordul. Nem az, hogy egész szavakat ír naggyal, csak az első két betűt. Főleg 18-án, némileg 12 óra után...
Igen, engem döbbentett le a legjobban. Hát ennyi a szomorú valóság:-(
Nem vagyok haragtartó, mindenki láthatta. Megbocsátom a hátbatámadásokat is. Érzelmeim is ugyanúgy pozitívak felé, még ha halványodnak is...:-( Tettem jónéhány gesztust, mind viszonzatlanok maradtak. Sajnálom ezt az egészet... az illúzióimmal együtt.

Pixynor 2015.01.22. 20:26:41

@Petra01: Kedves Mama! Én is rajongásig imádlak, és újfent csak annyit: így tovább. Szeretem ha valaki személyeskedés nélkül, anélkül, hogy leszemélyiségzavarozna, képes véleményét kinyilvánítani, és képes elfogadni azt, hogy másnak más lehet a véleménye.

Én is elfogadok mindenféle véleményt, két okból kifolyólag: érdekel, hogy adott helyzetekről mások mit gondolnak, továbbá valóban szórakoztat a dolog, de sosem azért kérek vélemény, mert jómagamnak nincs kialakult véleménye, és azt majd másokéból szándékozom előállítani. Azért ahhoz még az anyukám is kevésnek bizonyult ebben az életben, no persze nem a Kedves Mama :) Szóval semmiféleképpen nem iránymutatást várok, illetve nem olyan célzattal, hogy akkor én azt majd követem, hanem véleményeket, az adott helyzetről.

És annak meg különösen örülök, ha valaki olyan nyilvánít véleményt, aki hasonló helyzetben van, mint én, mert az még jobban el tudja képzelni az adott szituációt. A legtöbb hozzászólót helyzetét nem ismerem, bár párral már régebb óta, és több helyen is beszélgetünk, így jobban ismerjük egymást. Vagyis én őket.

És igen, kaptam már hideget meleget korábban én is, de őszintén, ezt az egészet, soha nem vettem olyan komolyan, hogy én akkor ettől majd ne aludjak nyugodtan. Szóval nekem ez valóban a szórakoztató faktor kategóriát meríti ki és örülök, hogy a stílusom egyes ebereket magával ragadott. Igyekszem tartani a színvonalat, vannak még történetek a tarsolyomban. :)

És maradok továbbra is hűséges olvasód :)

Csók, csacska lányod Pixy. :)

monte rosa 2015.01.22. 21:11:43

Kedves Pixy,
ne légy olyan magabiztos, nem feltétlenül a stílusod a magával ragadó, hanem egy-egy helyzet, aktuális társadalmi probléma véleményezése, a hozzászólók meglátásai és érvelései (esetenként éppen azok megdöbbentő hiánya) is érdekelhet itt valakit.

Az jó, hogy szórakoztatnak téged a hozzászólások…
Tapintatból inkább elhallgatok.

Pixynor 2015.01.22. 21:16:19

@monte rosa: nézd Monte Rosa, akkor nem a stílusom, végül is mindegy. De nyugodtan mond ki, amit gondolsz, a Te véleményed is érdekelt korábban is, annak ellenére, hogy Veled sem egyformán gondolkodunk dolgokról. Szóval, a tapintatodat köszönöm, de korántsem gondolnám, hogy Te bármikor is az ellentétes véleményed ellenére, vagy azért, mert esetleg nem kedvelsz bunkó módon hoznád azt a tudomásomra. :)
süti beállítások módosítása