Pixy mesél

Pixy mesél

Jön a tavasz

2016. február 20. - Pixynor

20090215tatarak.jpgElég rég jártam erre, de lekerültem a padlóra, annak is a legaljára, majdhogynem a pince plafonjára. Amikor az ember megéli apukájának 4,5 hónapos haldoklását, majd három évre anyukájának halála után őt is eltemeti, azt hiszem elmondható, hogy az az ember is egy kicsit meghalt, és hamvaiból egy teljesen új ember születik meg. Sokaknál ennél sokkal kevesebb is elég ahhoz, hogy átértékeljék addigi életüket, hogy mi a fontos az életben, és mi nem, hogy amit, addig és ahogy csinált, az jó-e, volt-e, van-e értelme.

Én eddig is hajlamos voltam saját magamtól bölcsülni, de ez a szerencsétlen történés még jobban előhozta belőlem az "öreget". Megéltem azt hogy teljesen elvesztettem az érdeklődésemet rengeteg olyan dolog iránt, amivel korábban foglalkoztam. A férfiakkal társkeresési-, vagy csak pusztán szexuális kapcsolat létesítési törekvésemet, már jóval ezelőtt feladtam, mintha éreztem volna előre, hogy most egy kőkemény periódusa jön az életemnek, amibe ez a "szar", amiben részem volt e téren (természetesen magamnak köszönhetően), nem fog beleférni. Több, saját sorsomat fordító dologba is belekezdtem ezzel párhuzamosan, de valahogy annyira szörnyű volt megélni azt, hogy átmentem zombiba, vagy robotba. Egyszerűen be kellett fejeznem a gondolkodást, mert az ami történt, azon nem volt mit gondolkodni. Az alapból fájt, fáj, és fájni fog míg élek. Max remélhetem, hogy idővel, nem fogom folyamatosan elsírni magam, ha erre gondolok, szóval igyekszem nem rá gondolni. Igen, persze, jól látjátok, ezt azért nem lehet 100 %-osan művelni, de ahogy élem tovább az életem, és teszek dolgokat, természetesen ezek segítenek abban, hogy ne erre gondoljak.

gyasz_1_ok.jpgHáttérbe szorult azon közlési kényszerem is, hogy itt a blogon újabb bejegyzést eszközöljek, főleg saját magamnak, napló formájában, de talán egy-két kosza, ide tévedő erősen unatkozó olvasónak is. A "bulizós" kedvem is teljesen elveszett, de szerintem ez érhető. Nem volt kedvem kimozdulni itthonról, nem tudtam és nem is akartam mosolyogni, komor voltam, szürke lettem, elgyötört és nagyon árva. Annak ellenére, hogy a szüleim 140 km-re laktak az elmúlt 20 évben, tehát annyira nem voltunk egymás mindennapjainak a részesei,  a szülő-gyerek kapcsolat sosem szűnt meg létezni. Egyedülálló nő lettem idestova 6 éve, egy gyerekkel, egyedül menedzselem az életem, és az, hogy ott volt nekem a szülői háttér, az, hogy tudtam, hogy ha minden rosszra fordul, van két ember, akihez hazaszaladhatok, és akiknek az ölelő karjaiban megbújhatok, az valahogy mindig is megnyugvást adott. Amikor elváltam soha egy pillanatig nem volt olyan érzésem, hogy "egyedül maradtam", most viszont, hogy a szüleim meghaltak, ezt erősen érzem. Szerintem az ember megárvulása jelenti azt, hogy teljesen egyedül maradt, nem pedig egy férfi, vagy történetesen egy női pár elvesztése, vagy nélkülözése. És ezen az érzésen az sem szépít, hogy van egy fiam. Mindemögött nyilván az lehet, hogy ebben az életben saját magamon kívül, én csak a szüleimre számíthattam és soha senki másra. Persze a volt férjemre is, a mai napig, de ez mégsem ugyanaz. Ő nem ismert meg engem igazándiból soha, úgy ahogy a szüleim ismertek, és szerintem nem is szeretett úgy soha. És mindez úgy, hogy korántsem volt idillikus anya-lánya kapcsolatom, voltak benne bőven hibák mindkét fél részéről, de mégis...

12728864_139846433069066_5443990058590873973_n.jpgÉs most kb. három hónappal a történéseket követően veszem észre azt magamon, hogy egyre többször elmosolyodom, újra jó érzés van bennem, hogy egyre többször van kedvem újra mókázni, vicceskedni az emberekkel (merthogy alapjában én egy elég viccelődő teremtés vagyok), és kezdem azt érezni újra, hogy az élet szép. Szóval gyógyulok, vagy csak érzem, hogy jön a tavasz.

Jó reggelt!

Pixy

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr928405642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2016.02.20. 07:37:19

Örülök Pixy, hogy éledezel, a tavasz és napsütés, meg majd tovább segíti ezt a folyamatot. A személyed is olyan, amely felül kerekedik mindenen. Vannak céljaid új terveid, rendben lesz itt minden. A bánatnak, meg meg kell adni amit követel, a kellő időt és befordulást.

Petra01 (törölt) 2016.02.20. 20:12:23

Drága Pixy,
Fogadd őszinte részvétem!
Bízom abban, hogy az a szeretni valóan optimista, vidám, kedves természeted át fog segíteni ezen a szomorú időszakon is. Kívánok ehhez erőt, és jó látni Téged újra! Remélem olyan dolgok fognak történni Veled, ami miatt az íráshoz is lesz ismét kedved.
Ölel: Blogmamád

Pixynor 2016.02.21. 09:00:50

@Petra01: Nagyon köszönöm, én is vágynék olvasni mi történik manapság veled, jó lenne olyan poszt, amiben valaki arról tud beszámolni, hogy igen sikerült megvan a szerelem :) nem pedig csak a csalódások tömkelegéről :)
süti beállítások módosítása