Pixy mesél

Pixy mesél

Nyár van nagyon

2015. július 21. - Pixynor

dzr7iok_pexwfyzxvndfaqezmqyxonpxrnf5ckp7gvag6tddc6q8sg.jpgÜdvözlet innen a nem túl hűs szobából, de azért még elmegy. Nem olyan régen, egy másik szerelmetes dologban is részem volt. Aztán rájöttem, hogy mindig írom, hogy beleszeretek egy-egy új dologba (legutóbb a lovaglásba, ahol is túl vagyok a második lovaglóórámon, hát eddig csak sejtettem, de most már pontosan tudom, hogy hol rejtőznek a lovaglóizmaim, mert hogy erős izomlázszerű fájdalommal reagálnak bizonyos alapmozdulatokra, úgymint menés, felkelés, láb összezárás), aztán rájövök, hogy mennyi régi szerelmem is van. Mint például a Balaton.

A Balatont, a balatoni nyaralást egyszerűen nem lehet nem szeretni. Túl vagyok rajta, és nagyon rövid volt. A vízben hűsölve megállás nélkül az az érzés motoszkált bennem, hogy egész nyáron itt kéne lenni. Valami olyan munka kéne, amit nyáron ott a vízben ülve lehetne csinálni, mondjuk egy kihelyezett ügyfélszolgálatot, vagy hasonlót. Főleg azért emlékezetes ez a nyaralás, mert rögtön az első nap, ahogy leértem kaptam egy telefonhívást. Na, jó persze, ez még nem nagy dolog, hisz feltételezem Ti is kaptok dögivel ilyet. Viszont a hívás tartalma, az nagyon nagy dolog volt. A lényege szerint: az életem legnagyobb hibája (amit elkövettem) oldódott meg vele. Már pár éve rajta vagyok ennek megoldásán, és bizony most megtörtént. Röviden (csakhogy a hiba volumenével tisztában legyetek) 12 milliós hitel vissza nem fizetésének a terhe került le a vállamról. Ebből már sejthetitek, és joggal mondhatjátok, micsoda hülye nő, mert kezesnek álltam anno, de egyszerűen akkor abban a helyzetben "nem tehettem" mást. Szóval ezzel a nagyszerű hírrel vetettem bele magam a 25 fokos Balatonba és ki sem jöttem belőle úgy kb. öt napig. Így sejthetitek, hogy gyönyörűen napbarnított részem csak az lett, ami kilógott a vízből. Így mikor ma meglátták a lábam kis szoknyában (micsoda fertő ez az én koromban, nyáron negyven fokban), közölték, hogy üljek már ki egy kicsit a napra vele, majdnem egy hét nyaralás után. Hát nem vagyok az a napon fekvős fajta, inkább az, aki nem bírja a napot, csak ha vízben van. Szóval eme örömhír hallatán teljesen jogosan kortyolgattam egy nagy pohár pina colada-t, a lemenő nap fényében, a langyos tóban, élvezve a gyenge hullámok mozgását, a gyönyörűen füves partot, a hazafelé szedelődzködő emberek, főleg családok látványát, és teljesen valómban engedtem, hogy átjárjon az élet kurva szép és jó érzése, és tényleg, az, hogy egyszerűen boldog vagyok. Még a megállás nélkül a víz alatt rám vadászó, hatéves unokaöcsém, és a folyamatosan belém kapaszkodó, és társaságomat igénylő, hároméves szépséges unokahugom sem bírta ezt az érzést megtörni. A másik szépséges egyéves unokahugom, épp a szüleit boldogította.

py9wj7-vw0z6jmn_effwf8cvg_bvweownys7wji-zdoaf7o49jjf0q.jpgÉs igen, megállás nélkül azt szajkózza sajtó, és minden megmondó ember, meg nagyokos, meg átlagnép, hogy az ember társas lény, nem lehet boldog egyedül, aki ezt állítja, az hazudik, most mindenkit megnyugtatok: ez rohadtul nem igaz. Ezt csak a szar kapcsolatban élő, kétségbeesett, kurva boldogtalan emberek állítják így, ezzel magyarázva saját nyomorult helyzetük miben létét. Ha az ember teljesen el tudja fogadni azt, amit neki az élet nyújt, igenis boldog tud lenni teljesen függetlenül attól, hogy van-e valaki az életében, vagy nincs. Volt alkalmam pár nap alatt szemrevételezni az ott nyaralgató családokat. A kép, a nagy magyar "családi élet", amire ráláthattam, tőlem teljesen függetlenül (mert nem én voltam az, aki letaposva az auránkat, tőlünk 10-10 cm méter távolságra telepedtek le a strandon a közelünkben, jó magyar módra), őszintén szólva siralmas és lesújtó volt, abban az emelkedett hangulatban, amiben én leledztem (és nem a pina colada miatt). Apa, anya megállás nélkül, egymásnak feszülve, egymást cseszegetve, basztatva, megszólva élték "boldog" családi életüket. Egyetlen egy olyan párt, férjet, feleséget sem láttam, sem közel sem távol, akik ne acsarkodtak volna megállás nélkül egymásra, hanem mondjuk boldogan velem együtt szemlélték volna a naplementét. Egyik félnek sem tetszik, amit a másik mond, mindegyik egyből lehurrogja a másikat, ha a gyerekekkel adódóan bármi teendő akad, egyből mindkét fél rászól a másikra, hogy oldja meg ő... egyszerűen hihetetlen. Hogy a büdös francba tudják ilyen állapotban élvezni a nyaralást??? Készült nem egy mosolygós kényszer-családi-fotó, hisz mind a rokonoknak, mind a szomszédoknak mutogatni kell, hogy a "boldog" kis család nyaralni volt, paradicsomi állapotokban.

90ptotsjkb5qlsfy3bix17so6odjvlkjbjrkjdy2qxygefu-iwhbva.jpgLátva ezeket a párokat egyszerűen tudtam, hogy én egyedül, háromszor akkora boldogságként és élményként tudtam megélni a balatoni nyaralásomat, mint ők, akiknek az egész csak nyűg volt, és történetesen egyértelműen a pokolba kívánták a párjukat és az egész "idilli" családi életüket, és mind vágyakozva nézte a szólóban nyaraló hölgyeket (urak nem voltak, mily meglepő, csak nagyon fiatalban).

Elfogadom azt, hogy teljesen mindegy miért, nem adatik meg egy olyan társ az életemben, aki jelentene valamit számomra, és aki újra éreztetni tudná azt velem, hogy milyen érzés szerelmesnek lenni egy férfiba. Találtam egy érdekes posztot, melyből megragadott egy bekezdés. (http://www.stylemagazin.hu/hir/A-fuggetlen-no-nem-szingli/13456/lelekhangok/). A poszt egy részével nem tudok egyet érteni, többnyire azzal, hogy a posztban szereplő hölgy, minden csak nem független, hisz rengeteg mindentől függ a saját életén belül is, ebben a bekezdésben kivastagított rész azonban nagyon közel áll hozzám annak meghatározásában, hogy szerintem milyen lehet egy kiegyensúlyozott kapcsolat. "A független nő pedig nagyon vágyik egy társra. Nem olyanra, aki megmenti, hanem valakire, aki képes hozzátenni az életéhez, akivel tudják kölcsönösen tisztelni egymást és meghagyni a másik szabadságát, aki mellett nincs féltékenykedés, csak szeretet és béke, mert képesek egymás hátországai lenni, úgy, hogy mindketten különálló, egyszemélyes országok is egyben. Persze tudja, hogy mindez egy gyönyörű álom, vagy, ahogy a nagymamája mondta: a különleges embereknek különösen sokat kell várniuk az igazira."

Igen a poszt írója is kihangsúlyozza ez csak egy álom, de szerintem létezik ilyen, hisz én is találkoztam már ilyennel, olyan párokkal, akik tényleg boldogságban tudtak és tudnak is egymással élni, csak sajnos a fentebb említett párok többségére nem ez a jellemző. Hát ez van. Ehhez hozzátenni csak annyit tudok még, igenis létezik a szerelem, csak pokoli nagy szerencse kérdése, hogy utólér-e.

Remélem Ti szerelmesek vagytok. Hűsítő csók a homlokotokra.

Pixy

4FGEuHQYD1Fxb3me8B0b3OkY6efD9aKLsdOdk75k

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr267642190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2015.07.22. 09:23:01

igen az embereknek nincs kapcsolati kultúrájuk, hatalmi felületet keresnek, és az egymásrautaltság ad némi biztonságérzetet, ami aztán arra használnak, hogy kiéljenek dolgokat. Szomorú ez. Én is azt látom magam körül, hogy nagyon sok az ilyen kapcsolat. Én nagyon örülök, hogy a magamétól megszabadultam és nagyon helyesen fogalmazta meg a felhasznált idézet, hogy mit is szeretnék Lehet, hogy az nem létezik,de az ember bizakodhat, addig meg elvan az élet által nyújtott számtalan egyéb lehetőséggel.

belle la vie 2015.08.22. 18:48:51

"A független nő pedig nagyon vágyik egy társra. Nem olyanra, aki megmenti, hanem valakire, aki képes hozzátenni az életéhez, akivel tudják kölcsönösen tisztelni egymást és meghagyni a másik szabadságát, aki mellett nincs féltékenykedés, csak szeretet és béke, mert képesek egymás hátországai lenni, úgy, hogy mindketten különálló, egyszemélyes országok is egyben. Persze tudja, hogy mindez egy gyönyörű álom, vagy, ahogy a nagymamája mondta: a különleges embereknek különösen sokat kell várniuk az igazira."

Nem vagyok különleges, de enélkül nem is tudnék létezni. Ha nem így működik a kapcsolat akkor inkább senki nem kell (nem igazán érthető a mai világban, tudom, de jobb így. :) ) Azt hiszem ez van a vérembe kódolva, és ez így jó. :) Szeretek így élni.

Pixynor 2015.08.22. 19:02:55

@belle la vie: szerencsés vagy, pláne ha megadatott egy ilyen kapcsolat :)

belle la vie 2015.08.23. 01:44:12

@Pixynor: Most már igen, most önmagam tudok lenni- mert ez a szabadság, de nem volt mindig így. Azt hiszem a nagymamának nagyon igaza van, mert tényleg sokat kell várni erre, addig pedig megtapasztaltam milyen az ha birtokolni szeretnének vagy irányítani, ha rengeteg elvárása van valakinek...
Mikor tükröt mutattam nem tetszett nekik sem amit láttak. Saját maguknak nem tetszettek. :)
Elolvastam a linket is... úgy érzem ez inkább a szingli nőkről szól. Egy független nő nem ilyen, a független nő egész élete paradoxonok sorozata. :)
Onnan tudom, mert ezt élem vízöntőként. Nem tudok nem független és nem szabad lenni, de a függetlenség egyáltalán nem erről szól. Egy független nő nem vágyik egyedüllétre, pontosabban nem így vágyik rá. A szerelemről álmodozik, de a szerelemben az egyenlőséget ismeri csak. Azzal egyetértek, hogy "elmosolyodik, hogy ezt ő vette magának"-ez tényleg így van, mert jó érzés, hogy nem kell mást terhelnem azzal, hogy vegye meg ami nekem tetszik. Jó érzés, hogy én dolgoztam meg érte. Ha egy független nőnek nem engednek teret, akkor haszontalannak érzi magát. Pont attól szenved aminek más mondjuk örül.
Szerintem nem igazán lehet leírni, hogy milyen egy független nő, mert minden szituációban más és más. És általában senki nem érti, ez nagy tapasztalat. :)

Pixynor 2015.08.23. 06:54:30

@belle la vie: Oh, tökéletesen igazad van. És mi a legszebb az egészben? Hogy még azt is megengedheti magának, hogy ugyanabban a szituációban legyen más és más. Szabad tud lenni annyira, hogy nincsenek olyan korlátok, ami miatt ugyanabban a szituációban, ugyanazt kéne tennie. Emiatt teljesen megfejthetetlen, szinte kiismerhetetlen, és minden csak nem unalmas. :) Egy hasonló férfinak igazi kihívást tud jelenteni. :)

belle la vie 2015.08.23. 11:16:35

Igen, még azt is megengedi magának. :) Saját korlátai vannak, a külső korlátokat nem érti és nem is tesz eleget nekik. Neki nem léteznek és azt csinálja amit szeret. Ezt is tapasztaltam, hogy megfejthetetlen vagyok én is (pedig szerintem teljesen egyszerű) és kiismerhetetlen és tényleg nem unalmas. Nem tudom mi az unalom, mindig találok érdekes dolgot. A hasonlónak nem, a hasonló ért engem, de akinek más az értékrendje annak valóban nagy kihívás vagyok.
De azt hiszem ez már inkább a vízöntő.
Minden csillagjegynek mást és mást jelenthet a szabadság és a függetlenség, bennünk kódolva van mindkettő, olyan zsigerből jövős. :)

Pixynor 2015.08.23. 11:51:31

@belle la vie: nem tudom, hogy csillagjegyből fakad-e, de pontosítanám. És azt mondom, hogy én hogy vagyok ezzel bikaként. Vannak külső korlátok és abszolút el tudom őket fogadni. Pl. nem bánom, hogy munkaszerződés kötelez, mert hála istennek szeretem a munkámat. Ugyanakkor pont ellenkezőleg, nincsenek saját korlátaim, és épp ez adja a szabadság érzetét. Viszont vannak határaim, amit imádok feszegetni és túllépni azt, újabb és újabb eddig nem ismert tapasztalatra szert téve. Ezért is jellemző a kiismerhetetlenség, mert magam is mindig újabb és újabb oldalam fedezem fel. :) Az én szabadságérzetem az adja, hogy teljesen el tudtam magam fogadni (pedig vannak hibáim), és ezáltal megszűnt a magamfelé fennálló megfelelési kényszerem is, más felé meg szerencsére nem kell szintén megfelelnem. Gyakorlatilag úgy élem az életem, ahogy nekem tetszik, azt teszem, ami örömet okoz, és ez korántsem jelenti azt, hogy nem kerülök szembe problémákkal. De igen, ugyanakkor igyekszem ezek ellenére olyan egyensúlyban tartani a dolgokat, hogy mindig több örömet keresek magamnak, mint a problémáim száma, így azokat könnyebben tudom áthidalni. Persze vannak időszakok, ciklikusan, hormonálisan, mikor én is képes vagyok befordulni a problémák miatt, de mivel ilyenkor utálom ezt az érzést, ezt az állapotot, pontosan tudom, hogy kell megszabadulnom tőle. Úgy érzem folyamatosan változom, imádom azt tapasztalni magamon, hogy míg korábban, vélekedtem egyféleképpen egy dologról, most arról képes vagyok teljesen az ellenkezőjét gondolni. Gyakorlatilag a hangulatom is jelentősen befolyásolja a vélekedésem. És igen, az értékrend az tényleg nagyon fontos. Szerintem olyan emberek hosszú távon ki sem jöhetnek egymással jól, akik értékrendjében különbözés van. Rövid távon lehet tudnak alkalmazkodni egymáshoz, de hosszú távon ez az alkalmazkodás megfelelési kényszer lesz, ami egyenlő a boldogtalansággal.

Pixynor 2015.08.23. 11:53:43

@belle la vie: "a szabadság és a függetlenség, bennünk kódolva "

Erre meg azt gondolom, hogy ez igaz, ugyanakkor ez nem zárja ki, hogy kapcsolatban létezzek, mert egy hasonlóan vélekedő és élő férfival szerintem pokolian harmonikus és boldog kapcsolatot tudok elképzelni. A baj csak az hogy még nőben is kevesen vélekednek így, nemhogy férfiban. A férfiak és az önállóság nem születtek egy napon. :) És persze tudom vannak kivételek, őket nagyon tisztelem. :)

belle la vie 2015.08.23. 16:21:51

@Pixynor: Tulajdonképpen nem igazán különbözik. Hasonló. :)

belle la vie 2015.08.23. 16:27:05

@Pixynor: Egyáltalán nem zárja ki. :) A szerelem épp szabadságot és függetlenséget hoz magával.

belle la vie 2015.08.25. 14:21:32

Olvastam kicsit visszafelé a blogod... teljesen máshogy működöm. :) Szinte az ellentéte az, ami nekem igazán számít vagy fontos. :)

Pixynor 2015.08.25. 15:51:15

@belle la vie: nincs ezzel semmi baj :) és hogy fogalmazzak, ez nálam már a múlt, most már teljesen más dimenzióban mozgom. Ezért is más tartalmúak a régi írásaim, mint a mostaniak. Az a korszak lezárult már, magam mögött hagytam. Egy teljesen más korszakomat élem. De az alap elgondolásaim ugyanazaok.

belle la vie 2015.08.25. 16:31:36

@Pixynor: Nincs baj, csak elkezdtem nevetni, hogy mennyire másképp működöm. :) Nálam mindig azok repültek akik egyből szexet akartak. Nálam a lélek az első. Végtelenül javíthatatlanul romantikus típus vagyok. Nálam a lélek szépíti meg az embert és a testet.
Nálam sok dolog stabil maradt. Sok mindent gondolok ugyanúgy mint 20 évesen. :)
Ismerek bika férfit, imádom mint embert, mert nagyon jó fejek tudtok lenni (bocsi, tudom, hogy nő vagy, remélem nem bántó így), de amikor első találkozáskor csak mert tetszett neki ahogy táncoltam rámugrott... szerintem ő is meglepődött és én is mert úgy elküldtem. :) Azóta jó haverok vagyunk, de megjegyezte, hogy ilyet velem jobb ha nem tesz. :)

Pixynor 2015.08.25. 17:29:42

@belle la vie: igen, értelek, és tudod mi az érdekes, hogy ezek egy része nagyon régi, öt éves történetek, akkor váltam el, az első két évem erről szólt, nagyon kellett a 16 évnyi házasság után a felüdülés, az, hogy még kellek valakinek, és ezek erősítették a lelkemet. Úgy gondoltam végre, felnőtt fejjel vagyok kint az életben, és megengedhetem magamnak, hogy ha akarom, hogy csak szex legyen. És persze élveztem ezt a részt is. Aztán persze, mivel én sem férfi vagyok, hanem nő, nagy lélekkel, persze előbb utóbb ezt a viselkedést kilökte magából a szervezetem és következett másfél év, várom a nagy őt, és nem volt szex, majd újabb másfél év, mert újfent megerősödött a lelkem, kalandozás. De ez, ahogy látod Te is nagyon lelketlen dolog, lélekölő, így újra odajutottam, hogy elég volt, most újra a lelkemet kell építeni szépíteni, és arra meg millió egy dolog jó. Most újra itt tartok, január óta, és gyakorlatilag most teljesen elképzelhetetlennek tartom, hogy bárkivel is csak úgy szexeljek egyet. Nem is hiányzik és teljesen elegem van a férfitársadalomnak annak a rétegéből, ami "nekem jut", vagy ahonnan eddig merítettem. Szóval érdekes magamon megfigyelnem ezt a ciklikusságot.

belle la vie 2015.08.26. 11:37:09

@Pixynor: Semmi baj nincsen ezzel. Mindenkinek nagyon sok mindent meg kell tapasztalnia ahhoz, hogy rájöjjön mi az amit igazán szeretne, mi jó neki és mi az ami nem. Ehhez pedig sok mindent át kell élnie. Szerintem nagyon szép a lelked, és nyílt vagy, ami nagyon jó dolog. Én 20 évesen tudtam már, hogy mi az amit ne és merre ne, mert azzal nem fogom boldoggá tenni magam és így a társam sem. Nem tudok a felszínen élni, nem tudok csak a testre orientálódni, mert attól a lelkemben még mindig ott a hiányérzet és a "nem találom a helyem" , a "valami nem jó" és a "valami hiányzik még" érzés. Ha valaki megértette a lelkem és érezni tudtam a "most jó" érzést, akkor jöhetett csak a test. Ill. még ilyenkor sem. Addig nem, amíg nem éreztem, hogy a másik lelkileg is kötődik. Mert úgy sem jó, hogy csak bennem vannak érzelmek. Sok idő volt mire eljutottam oda, hogy igent mondtam. És ez az idő jó volt arra is, hogy a másik kibírja-e, tényleg komolyan gondolja-e? Ha valaki nem és tovább lépett, akkor akkor tudtam, hogy nem ő az. Ha kibírta, akkor tudtam, hogy tényleg érez és akkor igent mondtam. Volt olyan is aki úgy gondolta, hogy engem szeretne, de amíg nem tud velem lenni, addig másokkal is... ebben sem hittem sosem. Valamit vagy egészen vagy sehogy.

A társkeresőkkel kapcsolatban... egyszer odatévedtem, mert a barátnőm ott ismerkedett. Neki sem voltak jó tapasztalatai. Kíváncsi voltam milyen emberek írnak oda így regisztráltam. Kitettem egy fotót és vártam... nem írtam senkinek. Aztán jött egy "levél" egy sráctól, hogy kit mit keresek... megírtam neki, hogy senkit sem keresek, csak kíváncsiság az egész. Nagyon aranyos volt a levélben és azt írta, regisztráljak ki, mert van sok hülye és bántani fognak. Megköszöntem neki, sok szerencsét kívántam és eljöttem. Nekem ennyi tapasztalatom van vele.

Pixynor 2015.08.26. 15:52:34

@belle la vie: Te akkor jóval korábban érő típus vagy, mint én. Én 20 évesen ajaj még ezerrel élveztem az életet, a mostani énemhez az akkor énem, egy gondtalan, csintalan kislány volt. Szerelemből házasodtam, így azt is nagyon élveztem. Semmi átgondolás, tervezés nem előzte meg, egyszerűen jött minden magától, ahogy kell.

Az teljesen jó, amit a lelki kötődésről írsz, de nekem igazán soha az életben nem volt még lelki társam., A férjem sem. Jó férjem volt, imádott, szerelmesek voltunk, de soha az életben nem érette a lelkem, csak "elviselte", nem tudott vele együtt rezdülni soha. Így végül is, hiába volt ő komoly, hűséges férj, valahogy sosem volt igazi társam, és talán ezért nem is bántam meg soha a válásomat sem, független attól, hogy lehet sosem leszek már együtt más férfival kapcsolatban. Mert már sajnos elképzelni sem tudom. És már a szexet sem. Annyira kikerült ez a rész az agyamból, hogy elmondani sem tudom. (Persze orgazmusom van sok, de ezt nem ragozom.) Azóta egyszerűen békés, harmonikus az életem, minden a helyén van, nincs idegeskedés, nincs másban gondolkodás, megfelelési kényszer semmi. És ez így nekem most nagyon jó. Persze nagyon imádnám a találkozást, egy ugyanígy gondolkodó férfival, de őszintén... szerintem ilyen nem létezik.

belle la vie 2015.08.27. 01:00:42

@Pixynor: Volt 2 évem, hogy rájöjjek mit szeretek és mit nem. :) 18-20-ig buliból munkába, munkából buliba... nem részletezem.
Meg fogod találni a társad. :) Pozitívan, mert biztos, hogy létezik. :)

belle la vie 2015.08.27. 01:05:09

www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Egy korosztály vagyunk, és mivel szóba került a buli... :))

Pixynor 2015.08.27. 06:46:33

@belle la vie: oh, igen, jó kis bulis zene :) bár most valahogy nincs annyira kedvem bulizni, de ez is rendjén van így :) és kedves, hogy biztatsz, de tudod hogy van:

"A remény arra csábít, hogy ne akarjuk elfogadni a valóságot." Downton Abbey

belle la vie 2015.08.27. 12:34:04

@Pixynor: Valóság... múló pillanatkép csupán, ami bármikor megváltozik. :)

belle la vie 2015.08.27. 12:55:23

Mi vízöntők ilyenek vagyunk, nekünk ez a valóságunk.

"Szeretnék abban hinni, hogy eme hatalmas Föld bolygó valamelyik kicsi kis zugában van valahol egy másik olyan lény, aki pontosan úgy vágyik rám, ahogy én őrá. Hogy ugyanúgy elképzelte magának a tökéletes lányt, aki olyan, mintha csak az álmaiból lépett volna elő, és annak az álomlánynak pontosan én vagyok a megtestesítője.
Szokták mondani, hogy az a bizonyos igazi talán nem is létezik. Helyette van sok másik “kis igazi”, akik mindig az adott helyzetben a lehető legjobb választásnak bizonyulnak, és akik közül egy, hosszú és fáradtságos munkával lehet az a bizonyos.
Nos, én ebben nem hiszek. Én nem szeretnék egy választás lenni, ha már választani kell, ha engem már választani kell, akkor inkább nem is akarok lenni. Nem szeretnék pótlék lenni, valaki helyett, nem szeretnék csak azért lenni, mert nem volt nálam jobb lehetőség. És nem szeretnék én sem így választani. Az nem lenne tisztességes.
Egyedül lenni félelmetes. Sokszor úgy érzem, csak egy kicsi kislány vagyok, aki vándorol a nagyvilágban , és olyan jó lenne érezni, hogy van valaki, aki engem is félt nagyon, hogy aggódik értem, és én vagyok minden gondolata.
De kompromisszumok árán, azt hiszem, mégsem kérem, köszönöm. "
süti beállítások módosítása