Pixy mesél

Pixy mesél

Hello Ügyvéd Úr!

2014. november 18. - Pixynor

561174_220447524734245_188041441308187_351080_1434628799_n.jpg

Örülök, hogy korábbi vívódásom hallgatóságra talált, tényleg kaptam olyan megerősítéseket, és visszajelzéseket, amikkel azonosulni tudtam, illetve alátámasztották az általam gondoltakat. A helyzet végkimenetele, ahogy a jövő, továbbra is kétséges és a homály fedi. Egyenlőre élvezem azt, amit mindig is szerettem volna, egy igazán remekül induló ismerkedést, egy olyan emberrel, akit tényleg mindig is elképzeltem magamnak.

Az Ügyvéd Úr vasárnap eltűnt. Délelőtt küldtem egy jó reggelt sms-t, délután megpróbáltam hívni, ki volt kapcsolva. Többet nem tettem, gondoltam biztos akkor valami "doga" van. Aztán estefelé jött egy sms tőle, hogy állítólag az autóját és a telefonját is elhagyta (célozva ezzel arra, hogy nem keveset ivott akkor), és akkor került elő (mármint mikor írta az sms-t). Aztán mikor futni voltam, hívott, amit kinyomtam, hisz, örültem, hogy élek éppen. De persze, hazaérve kilihegve magam, felhívtam őt. Állítólag akkor még nem feküdt le egész nap, kutyáját is volt sétáltatni (hoppá hoppá, érdekes információ ez annak függvényében, hogy kutya a se veled se nélküled kapcsolatának a házában lakik), szóval innentől már kicsit érhető volt a kikapcsolt telefon. De mivel őszintén elmondta, hogy ilyen is van neki, se veled, se nélküled kapcsolat, ugye nincs is miért ezen csodálkoznom. Persze beszéltünk este, majd elköszöntünk.

Tegnap első "közös" munkanapunkon már hat órakor kaptam az sms-t, hogy csörgött-e már az óra, aztán kb. napközben úgy 17-17 sms váltás történt, majd kétszer is felhívott, ami most tudott működni, mert épp nem volt a főnököm, szóval... tudtam vele beszélni. Ilyet egyébként nem tudok megtenni, mert mindig a főnöknél kell üljek többnyire, és tök logikusan nem telefonálunk magánügyben. Ilyenkor az jut eszembe, hogy korábban, hány olyan ismerkedésem volt már, ahol annyira vártam volna egy sms-t, vagy egy hívást, de valahogy az csak elvétve, vagy inkább egyszer sem történt meg. Én az a típus vagyok, aki szereti ezt, hisz jómagamnak is erőszakot kell venni magamon, hogy ne minden percben küldjek egy sms-t - ilyen helyzetben -, mikor eszembe jut. Aztán szóba került az is, hogy holnap épp a városba lesz tárgyalása, ahol én is dolgozom, és milyen jó is lenne találkozni Én még azt is bevetettem, hogy eljövök hamarabb a munkahelyről, egyszer kétszer ez tud működni. Aztán este még beszélgettünk újra több, mint egy órát. Itt már mélyebb dolgokra is sor került, kérdeztem a kapcsolatáról, hogy hogyan viszonyul hozzá, mesélt korábbi szerelemről, családról, sok sok mindenről, nyíltan és őszintén, köntörfalazás nélkül. Persze a szokásos évődések is folyamatosan helyet kapnak ilyenkor, melyeket kimondottan élvezek. Imádom, ugratni, húzni a fejét, "arra" tenni folyamatosan célzásokat, és rögtön visszakozni is, ha ráharap, hogy ugyan már,  mégis mit képzel, engem ugyan nem kap meg ilyen könnyen.

Aztán a mai napon sem sms, sem email nem érkezett, de tudtam fontos tárgyalása van. Egy pillanatig nem aggódtam egyébként, ugyanis biztos voltam benne, ha tud, hívni fog, és így is lett. 11 felé telefonált, hogy épp valamilyen étteremben ül egy ügyvéd társával és kérdezte, hozzon-e nekem ebédet (soha az életben ilyen ajánlatot még senkitől nem kaptam), vagy pedig ebédelünk együtt valahol, mert akkor ő is ennek függvényében étkezik, sokat vagy keveset. Én az együtt ebédelést választottam. Aztán mondta, hogy kb. egy óra múlva ideér, és akkor hív. Kicsit tovább tartott a dolog, de hívott. Én már ekkor számomra is felfoghatatlan módon teljesen ideges voltam a találkozástól. Nem tudom miért. Egész nap nem ettem, de akkor még a gyomrom is összeszűkült. Hívott, hogy itt van, mentem le hozzá, épp telefonja volt, így illedelemesen megvártam, hogy befejezze. Addig bőven volt alkalmam szemügyre venni az Ügyvéd Urat tetőtől talpig és bizony olyan látvány tárult a szemem elé, ami kimondottan kimagaslóan színvonalas, elegáns és egyszerűen tökéletes. Fekete férfias tükörfényes lakkcipő, sosem gondoltam volna, hogy ez így valakin jól is állhat, farmer, sötétkék ing, testhezálló mindkettő, egy csíkos sál, és egy zakó, hozzá a kopasz fej, szemüveg, helyes arc, akár egy modell. Pokolian tetszett a látvány. Ő is megörült, mikor meglátott láttam rajta. Telefon befejeztével két puszi, szigorúan, mert az egyik évődésünk alkalmával, mikor mondtam, hogy alig várom, hogy újra lássam és megcsókolhasson, közölte, hogy azért ismerkedünk is ugye? célozva ezzel arra, hogy mindig azon jár az eszem. :) Emiatt még a szájpuszit is elkerültem, amint szintén jól mosolygott. Kiérve a térre, kérdeztem, hova is menjünk, de pont olyan ideges voltam, mint az első találkozásunkkor, és ilyenkor össze vissza hablatyolok mindent. Nem tudtam mi lenne a legmegfelelőbb hely számunkra. Ahogy elindultunk számomra is meglepő módon, teljes természetességgel nyúlt a kezemért és fogta meg azt, így mentünk, ami nagyon jó érzés volt. Ezzel kimutatta azt, hogy felvállal engem ország világ előtt, annak ellenére, hogy tudjuk, nem vagyok egy reprezentációra való hölgyemény.

A szemközti kis pizzériát választottam, ami jó választás volt, finoman főznek, hangulatos és épp senki sem volt bent csak mi és a személyzet. Az idegességtől már olyan szinten nem voltam éhes, hogy elmondani sem tudom, pont, mint pénteken a vacsoránál, így nem azért, mert divat, de egy salátát rendeltem csirkemellel, melyből csak a húst ettem meg és azzal is jól laktam. Ő pizzát evett és persze, mikor újfent felajánlottam (!!!! látjátok kedves férfiak), hogy most én fizetek, célozva arra, hogy pénteken ő fizetett, közölte, hogy eszembe se jusson. Aztán tett egy olyan megjegyzést, hogy akkor megy is, mert tényleg sok a dolga. Mondtam, hogy micsoda, hát én már nem akarok visszamenni a munkahelyemre, aztán persze kértem még két órát tőle, és elmentünk moziba. Kedden délután. Odaérve épp telefonja volt, így a jegyeket én vettem meg és micsoda mázlink volt, mert egy akkor kezdődő filmre ültünk be, Piszkos pénz, és a teremben csak mi ketten voltunk. Egyből adta is magát a dolog, hogy mekkora szervező is vagyok, mert dirrekte úgy intéztem, hogy mienk legyen egy terem, senki ne zavarjon minket a filmezésben. Persze egy ilyen lehetőség aztán minket is megérintett, így a film első részét háttal töltöttem a vászonnak, nagyon finom csókkal téve izgalmassá, az amúgy teljesen unalmas, és számomra érdektelen filmet. Aztán mivel ez nagyon jó volt, jó ideig dobtunk ezzel a film érdekességi faktorán, de persze, semmi durvábban nem kell ám ebbe beleképzelni. Csak, amit mindenki az adott helyzetben, egy kicsit merészebb gondolkodással megtenne egy nagyon vonzó nővel, illetve férfival.

Mikor már újra a filmre koncentráltunk, az utolsó fél órában, többször vettem azon észre magam, hogy engem néz a film helyett. Páros ülésben összebújva ültünk, puszit kaptam a fejemre, fogta a kezem végig, többször hallottam, hogy a nevemet mondja, és mikor ránézve kérdeztem, hogy igen, akkor mindig csak mosolyogva, semmi, semmi.  Ezek azok a dolgok, amik folyamatosan olvasztják fel jégbe zárt lelkemet. A mozi végére már tócsa volt alattam, olyan rohamosan olvadt a jég, és kezdem magam átadni annak az érzésnek, hogy igen, akkor ez a férfi tényleg nem közömbös irányomban, és talán tényleg nem, csak a szex vezérli. Erről már beszéltünk is többször, amikor erre céloztam mindig közölte, hogy nem is érti én ezt miért gondolom így. De végül is annyi figyelmet kaptam tőle az elmúlt napokban, így ezen a második találkozón megtapasztaltam azt is, hogy minden adandó alkalommal megérint, megsimogatja a hátam, kisimítja az arcomból a hajam, szemembe nézve mosolyog rám, és azt is megtudtam, hogy egy kicsit prűd is, aminek én teljesen az ellenkezője vagyok, szóval valahogy ezek a dolgok egyszerűen olyat éreztetnek velem, amiben nem hiszek és ki sem akarom mondani őket. De az biztos, eddigi egyik kapcsolatomban sem éreztem ehhez hasonlót, de nem azért mert nem kaptam ilyen gesztusokat a korábbi férfiaktól, hanem azért, mert ott nem volt az én részemről ilyen vonzódás, ami itt pokolian meg van. Szóval élvezem a helyzetem még akkor is ha tudom jól, nagyon fogok én még sírni, lehet nem is olyan sokára, de egyszerűen félre akarom tenni a józan eszem, és átadni magam az érzésnek, ami ezzel jár. Az is lehet, hogy ez is csak ugyanazt a célt szolgálja, mint korábbi egy-két ismerkedésem, hogy tényleg ő sem akar mást, csak szexet, de egyetemi végzettségűként, ő az előtte való táncot ilyen színvonalon szokta eljárni. Mindenesetre szeretem a táncát.

Mozi után elvittem az autójához, ahol elköszöntünk egymástól, érzelmes mély csókkal öleléssel, kitárva a zakóját jelezte, hogy bújjak be alá, majd nem beszéltünk meg semmit, nem is éreztem szükségességét, mert tudtam hívni fog. És hívott is, kb. egyszerre értünk haza, ő Piripócsfalvára, az autópályán, én a szomszédos kis városba, felmart úton, de még útba ejtettem az autószerelőmet. Aztán hívott itthon is már, miután persze sms-ben jeleztem, hogy már hazaértem. Aztán hívott még egyszer este, hogy jó éjt kívánjon.

Előre is elnézést kérek Petrától, és mindenkitől, aki nem rajong Oraveczért, de ez nekem most nagyon ide illik, főleg az első része a gondolatnak, ami szerintem száz százalékosan igaz.

"Nem kell túlkomplikálni. Ha egy férfi látni akar, ő keres. Ha veled akar lenni, megteszi. Nem egy nőnek kell őrült módjára, tíz körömmel belekapaszkodva mindent feláldozni. Csak ésszel. Egyébként is, akinek a figyelméért harcolni kell, az már rég nem jó. A legjobb dolgok maguktól jönnek. Erőlködés, játszmák, és buta hisztériák nélkül, tisztán, csak úgy belehuppannak az öledbe, amikor nem is számítasz rá. De ha elmegy, hagyd. Ha megteszi, fogadd el. Aki elmegy, az nem a tiéd. Aki elmegy, az sosem ért ide igazán. Majd jön olyan, aki fél percet sem tud lélegezni nélküled, mert annyira kellesz neki. Levegőt fog kapni, meg minden, de csak igazán akkor él, ha mellette vagy - és ezzel te sem leszel másképp. Feltöltöd és feltölt téged. Támogat és melletted áll. Harcoltok mindennel, együtt, és erőt merítetek egymásból. Mert ami jó, az valami ilyesmi. Ott aztán nem lesz megalázkodás, vagy épp önfeladás. Csak az van, hogy hisztek egymásban, és húztok előre. Az összes többi csak gyerekes és szükségtelen játszma."

Bevetetlen-szerelem_3510bd16625b2be9fcbffe853eb0b6e8.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr466913725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.18. 22:44:59

Azért óva intelek és ne ragadjanak el csak a szép szavak :)

Pixynor 2014.11.18. 22:48:39

@Micellás Zsizell: igen, komolyan igyekszem, de sivár kihalt lelkem nem akar szót fogadni. Fogom én még azt mondani, igazad volt Zsizell.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.18. 23:10:54

Ezmegmár milyen dolog? Ráakadok itt a hölgyek blogjaira, aztán mire kezdenék rendszeres olvasó lenni, egyre-másra borulnak rájuk a szirupos vödrök.
Jaj.

Alibanya1 2014.11.19. 05:52:04

Csak nyugodtan és türelmesen várakozva, had bontakozzon ki a férfi ember...:)

Pixynor 2014.11.19. 06:34:07

@Thoreau: ugyan volt már ilyenben részem. Ennyire jóban nem, de ismerkedésben igen. Aztán semmi nem lett belőle. De ami most van, az tényleg nagyon jó.

Pixynor 2014.11.19. 06:34:41

@Alibanya1: hát persze, meg mindig az az izgalmas, amit még nem kapott meg az ember.

csevely 2014.11.19. 08:38:57

@Alibanya1: @Pixynor:
Hihetetlenül csodásak vagytok :)
Minden elismerésem mindkettőtöknek.
Élmény olvasni a blogjaitokat.

Pixynor 2014.11.19. 08:57:33

@csevely: ahogy már említettem, enyém a megtiszteltetés, hogy olvasásra érdemesnek tartod az irományaimat. :)

Garbo Goodbye 2014.11.19. 09:03:56

Épp érveket kerestem az online társkeresősdim folytatása mellett, amikor a blogodba botlottam. Még egy-két ilyen bejegyzés és tuti visszatérek! :D
Merd elhinni, jó lesz ez :)

2014.11.19. 10:15:04

Nórikás rész kivételével:tökéletes.
Pixykém leányom, még a végén virágba borul a szívünk november végére ha nem vigyázunk:-)
Hajrá!

Pixynor 2014.11.19. 10:21:05

@Garbo Goodbye: Jaj, inkább a csalódás jellemző nálam erre a részre, és őszintén szeptembertől felhagytam az ismerkedéssel, hogy akkor hagyom a francba az egészet. Ez meg most túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. :( De hagyom magam és majd a sors hozza, ami meg van írva.

Pixynor 2014.11.19. 10:23:41

@Petra01: Drága Mama, én szkeptikus pesszimistaként nem igazán akarom elhinni, hogy az én szívemnek van joga virágba borulni, de nem tudom meghazudtolni az érzéseimet, egy-egy sms-t és telefont követően. Kinek nem húzódna a szája mosolyra egy ilyen sms-től, és kezdene a föld felett lebegni 10 cm-rel, amit nemrég kaptam: "Unalmas a tárgyalás, álmos vagyok, hiányzol, hancurozni kellene meg aludni...."

Hát nem gyönyörű? :)

Garbo Goodbye 2014.11.19. 11:53:47

@Pixynor: nem szoktál félni, hogy ha az illetékes elolvassa pl a beidézett sms-eit, magára ismer? vagy ez nem para?

Pixynor 2014.11.19. 11:57:28

@Garbo Goodbye: nem, ilyentől nem tartok. :) Jelen illetőnek még a nagyközösségin sincs profilja, ő még azon normális emberkék egyike, akinek nincs ideje ilyenekre. Szerencsémre. :) De ha meg el is olvassa, szerintem nem írtam rosszat, csak max. belelát egy olyan vívódásomban, ami előtte nem ismert.

Zsanuária 2014.11.19. 13:18:48

"Ezzel kimutatta azt, hogy felvállal engem ország világ előtt, annak ellenére, hogy tudjuk, nem vagyok egy reprezentációra való hölgyemény." - Nem az nem vagy, hanem h.lye vagy. Az általad reprezentációra való nők pedig, cseszd meg, azt sem tudják, hogy vécé után kezet mosunk, és értelmes válaszadásra sem képesek. Te meg írsz egy blogot például. Meg a többi, de én nem ismerlek.
Vagy mindenki legyen egyforma külsejű?! (Az biztos sokakat megnyugtatna.) De mindenki nem lehet olyan bjutiful, mint én. :D

Pixynor 2014.11.19. 13:24:24

@Zsanuária: nem, nem hülye vagyok, látom, hogy az ilyen "menő" pasik, milyen hölgyeményekkel prezentálják az életüket. Nekik nem számít, az értelem, szexi mell és segg ennyi kell. Egyébként ügyvéd úr többször felhívta a figyelmemet, hogy kimondottan nem kockás formáim azok, amik igazán vonzzák őt, és óva intette a mostanában belendült sportos életmódomtól, hogy nehpgy túlzásba vigyem és gömbölyded formáim leszálkásodjanak. :)

És az biztos, hogy a napba lehet nézni, de Rád nem :) És ne, ne legyen mindenki egyforma, húúú de rohadt uncsi lenne. Gondolj bele, hogy lenne akkor ilyen jó pasim most???

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.19. 13:37:18

@Zsanuária: ... arca csupa derűűű :D
@Pixynor: azért az egészség érdekében ne térj le az útról :D

Zsanuária 2014.11.19. 13:47:47

De ő épp veled reprezentál, ergo te (is) egy reprezentációra való vagy. :D Na.
Rám tényleg ne, sokkal inkább a Napba, mindenki jobban jár. :D

Pixynor 2014.11.19. 14:47:26

@Zsanuária: ez kedves, igen, végül is. No mindegy, meglátjuk mit lészen, előre egy kis kulisszatitok csak Neked: holnap reggel randi. :)

Pixynor 2014.11.19. 14:48:09

@Micellás Zsizell: nem áll szándékomban, bár tegnap esti futás elmaradt. :( Túl jó volt a napom, este sok telefon beszaladt és ... puff csak úgy elszállt az idő. :)

notC 2014.11.19. 15:39:29

Pixy: tökre tetszik amit és ahogy írtál, illetve mindaz ami történik veled, de...

Látod? Pozitív mondatból így lesz HP-s (esetemben HF-es) piccsogás... csak egy ", de..." kell hozzá, még indoklás sem.
Ha én lennék a húdefaszi a történetben és azt érezném, hogy tök jó minden, "...de...", egy idő után elkezdenék a kedveben járni, és beteljesíteném a vágyad... Elvégre erre vársz, nem?

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.19. 15:41:36

@Pixynor: Ne magadra vedd, de tudod vannak fura extrém esetek, amikor a pasi azzal tartja a nőt sakkban, hogy bár a nő változásra vágyik, de a pasi ragaszkodik a nem változtatáshoz, sőt, rossz irányba tereli a változást: extrtém eset, pl van ilyen műsor is: túletetés. Úh. ha Te arra vágysz, h. tornázz azért csak az ő kedvéért nem kel abbahagyni. Bocs a példáért, nem neki szólt, csak eszembe jutott.

Pixynor 2014.11.19. 15:55:49

@notC: az a baj, hogy a pasi egója nagyobb, mint e golyóbis, egyöntetű vélemény az, hogy minden városban van egy nője. Én is ebből indulok ki. Az a pasi, aki e legjobb nőket megkaphajta, sosem gondolnám igazándiból, hogy rám várt. Ez amolyan hamupipőkés dolog, meseszerű, van ilyen, én is tudok ilyen esetről, de... hogy velem is megessen, sajnos nincs ekkor szerencsém. De ettől függetlenül élvezem, ami most történik. Kicsit lehet azért kattant rám, mert kétszer is elutasítottam, és ez nem fért össze az egójával, úgy van vele, hogy bebizonyítja, megszerez, megkap, aztán Ő közli majd velem, hogy ennyi volt, és nem pedig én döntsem ezt el.

notC 2014.11.19. 16:33:23

@Pixynor: OK, rendben, nincs ezzel semmi baj, de akkor a bejegyzés szóljon arról, hogy kikaptál egy baromi jó pasit, akivel fasza kis köröket futtok, romantikáztok a moziban, édes a csókja, nedves a bugyid, minden szupi és alig várod már, hogy falhoz csapkodjon...
Ja nem! Dehogy várod! Hisz a tánc csak addig tart, amíg meg nem szerzett és agyő!!! És ezt azért már mégsem akarjuk.. Ezek szerint maximálisan igaza van @Micellás Zsizell: -nek, csak ésszel, csak óvatosan, csak ne éld bele magad...

Basszus Pixy.... Nem akarok flame-et, de olyan szinten hozod az önbeteljesítő jósnő kategóriáját, hogy akkor már inkább a napba...
Nagyon messze járok, ha azt gondolom, hogy valójában te vagy az, aki nem akarja ezt (és a többit sem) kapcsolatot? Aki szereti esténként birtokolni a táviárnyítót?

Mondom, hogy én hogy látom a helyzetet. Így, úgy, amúgy, de összefutottál egy pasival, aki megmozgatta benned a nőt (még autója is van! ;-) . Ráadásul az érzés kölcsönös. Akar téged, vágyik rád, tetszel neki. Úgy tűnik, hogy amit kínálgattok egymásnak, mindkettőnek szívből jön, és igen ízletes falatnak tűnik. Már csak a megerősítés hiányzik, hogy tényleg azt kínálod-e ami vagy, és tényleg azt akarod-e, amit ő kínál.
Az üzlet pedig erről szól: kereslet, kínálat, s ha a kettő találkozik, abból túl nagy baj már nem lehet.. Miért nem élvezed? (Alibanya bejegyzéésére is válaszolva:) Egy férfi számára a legnagyobb elismerés az, ha a boldoggá tett nő tényleg boldog. Minden más kétséget szül...

Pixynor 2014.11.19. 17:27:06

@notC: oh, én boldog vagyok, jelen blogon az én sötét oldalam kap hangot. De már tényleg annyira hihetetlen számomra, hogy szerencsém lehet-e téren, hogy szerintem én már akkor sem hinném el, hogy egy pasi akar engem (nem a testem) mikor az oltár elé vezet. Ugyanakkor én is tartok attól, hogy ezzel a hozzáállással valóban bevonzom, azt amit nem akarok. Szóval, most egy kicsit elengedem ezt a dolgot.

2014.11.19. 20:37:03

"mikor újfent felajánlottam (!!!! látjátok kedves férfiak), hogy most én fizetek, célozva arra, hogy pénteken ő fizetett, közölte, hogy eszembe se jusson." Emlékszel, a témában egyetértettünk, de ez már azért komoly szemrehányás.

"Az is lehet, hogy ez is csak ugyanazt a célt szolgálja, mint korábbi egy-két ismerkedésem, hogy tényleg ő sem akar mást, csak szexet, de egyetemi végzettségűként, ő az előtte való táncot ilyen színvonalon szokta eljárni. Mindenesetre szeretem a táncát." A végzettség és a "tánc" színvonala ilyen szoros összefüggés lenne?
Na legyen igaz, téged akarjon.

Pixynor 2014.11.19. 23:35:25

@P80TDM: igen, szemrehányás talán, vagyis nem, inkább utalás arra, hogy én nem várom el, hogy fizessenek, ahogy egyes férfiak más blogok alatt feltételezik. Nem tudom van e különbség a színvonal és a tánc között. Ez majd utólag fog kiderülni. Ilyen még nem volt, ennyit mondhatok.

terrer 2014.11.20. 09:28:33

@P80TDM: "A végzettség és a "tánc" színvonala ilyen szoros összefüggés lenne?"

Mért lenne???
Ha az ember önnön piaci értékénél alacsonyabbakat, vagy egyforma szintűeket (a legjobbak a maguknál magasabb szintűeket is) akarja dugásra megkapni, akkor csak értenie kell a násztánchoz, és bugyiba fog érni. Ez alapvető természeti törvény, mint a születés.
Pixy esetében az egyetem csak annyiban releváns, hogy az ő végzettségénél magasabb végzettség (nála (is)) piaci értékben többet ér, láthatólag ő is el van az egyetemtől ájulva. De más piaci értékmérők is vannak, chippendale fiú esetén nyilván a kor és külső önmagában mindent visz, egy nő se fog rajtuk diplomát keresni.
A rutin meg a tánc eredménye között van a valódi összefüggés! Persze kell hozzá azért egy alap IQ, de nem olyan túl magas. De minél többször eljárja valaki a násztáncot, annál rutinosabbak a lépései. Az ilyen nem jön magától, nem az anyatejjel szopja az ember. Tudom, úgymond "mások szerint" :-) én is jól tudtam járni, ha a célom csak a kapun való bejutás volt. Gáláns viselkedés - ha az ember nem irreális célt tűz ki maga elé, tehát nem túl magasra teszi magához képest a lécet - CSAKNEM MINDIG célra vezet (a nők eszméletlenül buknak rá, ha az ember részint ad magára, de méginkább "udvariasat játszik", tehát kinyitja az ajtót, cepeli a szatyrot-kabátot, bemegy előre az étterembe, aztán meg fizet helyette, ajándékoz és okkal-oknélkül folyton dicsér). Ezt a nők naivabb (80%, szerény becsléssel) része simán benyalja, utána azt lehet tenni velük, amit csak akarunk. Önző céloktól vezérelve is.
A nők végtelen naivak, na.

Mewgjegyezném, ügyvéd úr - ha Pixy igazat mondott a körülményekről, de mértne tette volna - nem vágta túl nagy fába a fejszéjét. Hiszen a kihívás, a "sport" az, ha a férfi a saját piaci értékénél MAGASABB kihívásnak akar eleget tenni, ami ügyvéd úr esetében mondjuk teszemazt Szél Bernadett képviselő asszonyt, Tóth Katalin helyettes államtitkárt, vagy más ilyen kaliberű hölgyet jelentené. Pixy önnön bevallása szerint is az ügyvéd úr ALÁ pozicionálta magát, ez így pedig ügyvéd úr részéről nem lesz nagy sport:-( Csak a kezét kell kinyújtania az újabb trófeáért.
A könnyű utat választotta, kérdés, mekkora az ilyen trófeaszerzés sportértéke, illetve mire jó ez. (Jó, buta kérdés volt, p.nára, természetesen, de sportember számára a minőség mindig előbbre való a mennyiségnél!)

Pixynor 2014.11.21. 12:30:08

@terrer: Na tökéletesen igazad van. Most ebbe az irományodba, amit P80TDM-nek írtál egyáltalán nem tudok belekötni. Pont jómagam is erre jöttem rá. És tudod mit, ez pokoli elszomorító. De mindegy, rájöttem, helyre tettem a dolgokat és most már bizton állíthatom, Ügyvéd Úrnak nem leszek könnyű falat, elég erősen lefogom rombolni az egóját, mert valószínűleg sejti, hogy célba ért, oszt közben meg mégsem. ÉN meg megyek és leiszom magam a sárga földig. Bár sikerülnie :( :(
süti beállítások módosítása