Pixy mesél

Pixy mesél

Esti (egy kicsit erotikus) mese

2015. július 07. - Pixynor

10421300_814109442035501_8632505976964516412_n.jpgNa lám-lám, hogy felkapta a címre a maradék egy-két hűséges olvasóm a fejét. És igen, jöjjön, ami még nem volt, miért is...??, egyszerű, mert ilyen hangulatba kerültem. Kaptam egy kedves levelet, amiben érdeklődtek, hogy nem lennék-e partner erotikus, szexuális tartalmú levelezésben, aminek a lényege a fantázia megmozgatása, anoním módon. Aztán eszembe jutott, hogy bizony-bizony nekem volt már részem ilyenben, és a fantáziám rögtön be is indult. Azóta azon gondolkodom, hogy mit tudnék én most kezdeni a Hercegemmel, ha a kezem közé kerülne. És miért a Herceg, egyszerű, ő volt az utolsó szexuális kapcsolatom, és bátran állíthatom, ő áll az élen ezen a téren. A pirulósabbak, és a prűdebb olvasókat, most kérem meg, hogy gyorsan lapozzanak egy át gasztroblogra. A legférfiasabb külsejű férfi volt az életemben. Kellően izmos (nem a kondi teremtől, hanem az építőipari munkától), kellően szőrös, ahogy egy férfinak szőrösnek kell lenni (imádom a mellkas, kar, lábak férfiasan szőrös kinézetét), arcon is mindig más fazonú körszakállt, viselt, meg annak ellenére, hogy borotvált volt arca, annyira szexisen borostásodott már estére, és ehhez társulva olyan illata volt, hogy kész vagyok az emlékétől. Emlékszem arra kért, hogy öltözzem kurvásan. Miért is ne alapon, hisz a kettőnk kapcsolata tényleg csak a szexről szólt, belementem. Valahol én is élveztem ezt, hogy ezen énemet is ki tudom élni Vele maximálisan. 

Felvettem a hosszú fekete szárú csizmámat, magasított talp, és magas sarok, hozzá egy fekete csipkés szélű combfixet, elengedhetetlen kelléke a szexnek mostanában, egy fekete rövid szoknyát, ami alól ülő helyzetben elővillan ezen csipkés szél, egy fekete melltartót, és egy zöldes fekete muszlim, denevérujjú felsőt mell alatt megkötve, ami kellően szálldos az alakom körül, pont annyira áttetsző, ami még a jó ízlés határain belül van, de a dolgozni már nem lehet így benne elmenni. És igen, külön kérésre a melltartóhoz színben menő tanga a fiókban maradt. Kikészítettem magam, ami általában olyan másfél két órát vesz igénybe, egy kád vízbe beülve, zenét hallgatva már azon gondolkodom ilyenkor, hogy mi fog ma történni, mivel akarok kedveskedni a Hercegnek, és hogy fogom minden vágyam megvalósítani vele. Ezt követően bekrémezem a testem mindenhol, közben másfél óráig csinálom a hajam, hogy úgy nézzen ki, mintha természetesen tökéletes göndör hullámokban omlana alá olyan hatást keltve, mintha épp most keltem volna ki az ágyból. Megfelelő smink, bár úgy látom ennek ilyen helyzetekben nincs jelentősége, de tudjuk jól, hogy mennyivel ütősebb egy női arc sminkben, így miért ne, és mivel kurvás feeling rendelt, így egy kicsit ezzel is túlzásba esem, de a jó ízlés határán belül. Alkalomhoz illő parfüm, ami mindig megfelel az adott hangulatomnak, felveszem a nagy plüss tapintású fekete, lefele bővülő, a szoknya végét épp csak elérő bundámat, és indulás. Ahogy így kikészítve szoktam menni az autóm felé tényleg mindig az az érzésem van, hogy én egy kurva jó nő vagyok, szexi, jóillatú, vonzó, készen arra, hogy egy fantasztikusat szeretkezzen az elkövetkezendő pár órában, egy olyan férfival, aki már több üzenetet is küldött, hogy pokolian kívánja már, és nagyon várja. Persze ezen üzeneteket megelőzte egy pár levél tőlem is, melyben mindig kellően erotikusan és korántsem közönségesen jeleztem felé verbálisan, hogy az adott este miket fogok vele csinálni. Ezen levelek olyan hatással voltak ránk mindig, hogy mire odaértem hozzá már én is és ő is olyan tűzben égtünk, tudva azt, hogy micsoda gyönyörben lesz részünk, hogy mikor megláttuk egymást, már mindig felért egy orgazmussal.

ss3.jpgIlyenkor a kapuban várva őt, mindig bennem volt az, hogy megfelelő-e a külsőm számára, sikerült-e azt a hatást elérnem, amire vágyott. És igen, ahogy jött felém, bár sötét volt, de a lámpák fényében láttam az arcát, és azt az arcot látni újfent egy orgazmus volt. Akkor már biztos voltam benne, hogy túlszárnyaltam az általa elképzelteket, szóval megnyugodtam. Odaérve hozzám természetesen mindig egy csókkal fogadott, amit nem szoktunk elkapkodni. Az én szövegem többnyire, hűen szerepemhez valami olyasmi szokott lenni, hogy Ön rendelt ma estére egy nőt ugye? és ilyenkor mindig egy kicsit előveszem a kurvás beállást, affektálást, hogy hű legyek a szerepemhez. Majd kaptam egy széles mosolyú sziát, amit a csók követett, ahol már újabb orgazmusom volt, ahogy egyszerre éreztem meg a puha selymes szájának érintését a számon, a kellemes arcszőrzetének érintését, az illatát, és a kezét a derekamon, amivel a bundámnál fogva elkezdett magához húzni. Hát mindig azt kívántam, bárcsak sosem érne végett ez a pillanat.

Aztán míg besétáltunk hozzá, belekarolva, érezve ilyenkor karja izmainak keménységét, mindig kedvesen szoktunk beszélgetni. A társasházban igyekeztem lábujjhegyen menni, hogy ne sejtsék az ott lakók, hogy "nő jött" az egyedül élő sráchoz, és ez az érzés mindig olyan izgalmas volt. Igaz szerinte nem volt erre szükség, mert nem érdekelte őt az ott lakók véleménye, de azért én mindig vigyáztam. Aztán beérve a jól ismert lakásba levettem a bundám. Ahogy az ajtó becsukódott végeláthatatlan, szinte a kapuba való elköszönésig tartó csókolózás vette kezdetét. Mondanom sem kell, legalább olyan profi volt benne, mint én. Ezen csókolózás közben természetesen már mindig magához húzott, fenekemnél fogva, így érezni tudtam a melegítő nadrágján keresztül, hogy bizony, itt nem szükséges még kék bogyó, mert kellő hatást tudok rá gyakorolni én is. Ekkor már én is benyúltam a szétcipzározott melegítőfelsője alá, ahol éreztem tökéletes testének melegét, simaságát. Nagyon izgató volt tudnom, hogy a melegítő ruha alatt semmit nem viselt. Aztán folytatva a csókot, keze valahogy mindig felcsúszott a szoknyám alá, és mikor érezte azt, hogy nem ütközik akadályba, hirtelen a lélegzete is kihagyott egy pillanatra, oly izgalom fogta el.

20120920-szeress-lifenight-csabitsd-el-egy4.jpgÉn meg pokoli szexinek éreztem magam. És persze a sok ruha egy ilyen helyzetben elkezd rövid időn belül zavaró körülmény lenni. Természetesen az is mindig egy-egy esemény, hogy mi módon szabadulunk meg ezektől a ruháktól. Rengeteg módja lehet. Apránként vetkőztetve egymást, egyszer az egyikünk vesz le a másikról egyet, majd fordítva, vagy hevesen dobáljuk le magunkról a ruhákat, vagy jelen esetben magam vetkőztettem le magam, ezt követően őt is, miután kezei csodálatos módon már kikapcsolták a melltartómat. Kioldottam a blúzt mell alatt összefogó selyemövet, majd csak úgy lazán csókolózás közben összekötöttem a kezét vele a háta mögött. A csókolózást alig-alig felfüggesztve raffináltan kivettem a melltartómat a blúz alól, így egyértelműen "láthatóvá" váltak melleim, az áttetsző blúzban. Majd magamban sajnálva, hogy fel kell függesztenem a csókot, de hátat fordítottam neki, és hozzásimultam a teljes testemmel. Ezt követően, amúgy egyenes derékkal, ahogy a helyzet megkívánja lehajoltam előtte, fenekemmel erősen a lágyékának támaszkodva, a simogatástól enyhén felcsúszott szoknyában, nem másért, csakis, hogy  csizmám lassan lecipzározzam és kilépjek belőle. Hát itt már akár egy vastag lánc is lehetett volna a kezén, abból szabadulva hatalmasakat sóhajtva a vágytól fogta meg a csípőm, és húzta magához szorosan a fenekem, kéjes csípő táncot járva mögöttem. És mire ide jutottunk már én is pokoli nehezen bírtam uralkodni magamon. Ezen helyzetek folytatását is mindig másképp és másképp éltük meg. Vagy egyből rávágott a franciaágyra és egymásnak estünk rögtön egy mély behatolással kezdve (a kedvencem). Vagy továbbra is játszadozva izgattuk egymást, vagy én őt önzetlenül, vagy ő engem, attól függően épp, milyen kedvünk volt. Mondhatom egy pillanattal sem volt rosszabb, az egyik sem a másiknál, hisz aki megélt már ilyen helyzeteket pontosan tudja, hogy adni tán még izgatóbb, mint kapni. És hosszasan szerettük egymást, mindig, maximális figyelemmel. Sosem tudtam felül múlni őt - korábbi hasonló kapcsolataimtól eltérően - a figyelmességben. Egyszerűen annyira alap volt nála, hogy nekem jó legyen, és pontosan tudta, hogy mit kell tennie ehhez, és gyakorlatilag mindig képes volt arra, hogy az első másfél óra csak erről szóljon. Aztán mikor látta, hogy most aztán már tényleg megkaptam amit akartam, jött ő és elvette, amire ő vágyott én örömmel adtam meg neki mindent. Hisz egy ilyen másfél óra után tényleg nem volt már olyan, amit ne adtam volna meg neki, hogy neki is olyan jó legyen mint nekem. Ezen együttlétek alatt nekem sorozatosan jó volt, neki is, bár elmenni minden alkalommal csak egyszer ment el, a végén. Amikor már egyikünk sem bírta tovább és ezt követően mindketten csak lihegtünk és feküdtük egymás karjában, vagy épp egymáshoz sem érve, a melegtől és mert már fájt volna abban a helyzetben egy újabb érintés. :)

Kihűlve, lecsillapodva, egy közös tusolást követően, pár szót váltottunk, majd jó "kurvához" hűen, elkezdtem öltözködni, és eljöttem, magára hagyva őt. Ilyenkor még kikísért a kapuhoz, megköszönte az estét, egy csókkal fizetett, és pá-t intettem, hogy majd akkor beszélünk. És persze, hogy nem beszéltünk, csak mindig annyit, amennyi kellett a következő hasonló este összehozásához.

Háát, ennyi eme kis erotikusabb történetem. Hogy jó lett-e, pláne, hogy igaz volt-e, annak eldöntését a kedves olvasóra bízom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr417608436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Waszabi 2015.08.18. 12:43:37

Hát, valahogy nem kapta fel. Már nem hisznek a mesékben, tán azért. És én is csak azért szólok hozzá, mert már nem bírja elhajlítani figyelmemet senki aktuális - akár tudattalan - megnyilvánulása. Aki ismeri a szexuális manipuláció gyakorlatát, az átlátja, miről szól. Hát sok mindenről, de őszinteségről, helyes törekevésről, az álmok valóra váltásról biztos nem. Mert azt megcselekszi inkább az ember fia/leánya, nem pedig vágyódását hirdeti. Mert az magán ügy, legbelsőbb, legszentebb. Kire tartozik, hogy épp mire vágyom, milyen nőre? Rám, senki másra. És ennek okán nekem kell eszemnek lenni, hogyan érjek célt, illetve kitalálnom, hogy egyáltalán mi legyen a cél. Szerintem ez a nőknél is így működik, nem másként.

Pixynor 2015.08.18. 21:49:32

@Mr. Waszabi: oh nem, ez valóban nem álom valóra váltásáról szólt. Csak egyszerű, nyilvánvaló, az ember bizonyos igényeit (nem az összeset korántsem) kielégítő szexről. Itt szó sincs sem világ megváltásról, sem célkitűzésekről. :)

csevely 2015.09.29. 10:38:16

Belenéztem a világodba.
Vagy mondjam azt, beleszédültem a világodba?
Mint a fény felé repülő bogár, logaritmikus spirálban közeledek........
Na itten, fogok írogatni neked.
Az Ali blogja az ugye ....lezárt.

Pixynor 2015.09.29. 10:43:45

@csevely: irtam Neked egy elég hosszú választ, szóval légyszi....
süti beállítások módosítása