Pixy mesél

Pixy mesél

Kövér nő = (?) nem kell senkinek

2014. október 27. - Pixynor

10646862_705703656188272_8509315098068599780_n.jpg

Már többször céloztam rá, hogy nem tartozom a vékony nők közé. Az a típus vagyok, aki evéssel kompenzál mindent, a stresszt, a boldogtalanságot sőt az örömöt is, hisz szeretek enni. Szeretem az édességeket is, édesszájú vagyok. 18 éves korom óta (mióta dolgozom és jóformán ellátmányozom magam) jó pár kiló rám rakodott szépen folyamatosan. Mindig küzdöttem ellene, de mindig negatív eredménnyel. Így már jó ideje feladtam a harcot, és nem foglalkozok ezzel a dologgal. Persze igyekszem sportolni, mert kell, csinálom is, nem rendszeresen. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy viszonylag magas vagyok (de persze nem eléggé), így van hol eloszlania feleslegnek és ez főleg deréktájon található. Legutóbb szóba elegyedve egy kedves olvasómmal képet küldtem neki. Ő elolvasva a blogomat, látva a képem a következő megállapítást tette: "A Te problémád kettő szóban összefoglalható: kövér vagy."

Ez nem volt sosem kérdéses számomra. Majd így folytatta: " Teljesen őszintén: ki akarna megdugni egy 40+ éves kövér nőt?" Háát, tényleg nem tudom. "Számtalan fiatal jó testű, és 40-es jó alakú nő van, egyértelmű hogy közülük választanak. " Ez igaz. Nagyon is. "Szerintem a Te hozzáállásoddal/felfogásoddal simán találnál egy hozzád való férfit, ha a fizikai paramétereiden változtatnál!"

Ez erősen elgondolkodtatott, no nem az igazságtartalmán, hanem hogy tényleg van-e összefüggés a kövérségem és a között, hogy nincs pasim. Azt nem kell mondanom, hogy 16 évig éltem házas emberként, és a férjemnek ezzel nem volt problémája így mellette sem lettem vékonyabb. Aztán négy éve újra kikerültem a húspiacra, és valóban, amit látok, rengeteg és még több, azaz iszonyat sok pokolian csinos és jó alakú, egyedülálló nő van. Nem is értem miért hangoztatják, hogy itt annyira elterjedt a kövérség. Szerintem nem is. Ennek ellenére az elmúlt négy évben túl vagyok egy pár ismerkedésen, több rövidebb kapcsolaton is. Persze ezek olyanok voltak, amilyenek (főleg azért nem tudom őket jónak jellemezni, mert részemről nem hozták meg a várt szerelembe esést), de korántsem állíthatom azt, hogy a kövérségem távol tartotta volna tőlem a férfiakat. És igencsak számos jelentkező volt arra is, hogy csak szexuális céllal létesítsek velük kapcsolatot. Ebből egy két lehetőséggel éltem is, mert ugye miért is ne, és megtehetem alapon.

Aztán amit látok a környezetemben, számos fiatal 28-38 év közötti nagyon csinos nőket, képzetteket, akik mind egyedülállók. A 30 feletti korosztály pedig már igencsak a családra vágyó típus, mert ugye egy csak korlátozott ideig képes a gyerekszülésre és az is köztudott egy 65 éves vagy idősebb pasi is képes még a gyereknemzésre. Beszélgetve velük, ismerve őket, pontosan ugyanazon tapasztalattal rendelkeznek a társkeresésről, mint én. Egyszerűen nem találnak elköteleződni, családot alapítani szándékozó férfit. És egy pillanatig sem lehet arra fogni, hogy kövérek. Ugyanakkor azt is látom, hogy nem egy, én inkább úgy fogalmaznék, teltkarcsú hölgynek is van párja. Szóval valahogy semmilyen összefüggést nem vélek felfedezni a testalkat és a párkapcsolat léte, vagy nem léte között.

10626821_706096616148976_6965543906090836914_n.jpg

Úgy gondolom egyben azonban tökéletesen igaza van az illetőnek:

"Úgy veszem észre, rengeteg energiát ölsz abba, hogy próbálod megfejteni a nagy titkot a párkapcsolatokról. Közben szidod a férfiakat és elmélkedsz, milyen jó volna ha…

Az erre fordított energiákat viszont beletehetnéd a mozgásba, diétába, edzésbe. Ha nem is másokért (értük felesleges), hanem saját magadért!

Az egészségednek mindenképpen jót tesz. Ahogy eredményt érsz el, úgy változik majd a lelki világod is."

Bár őszintén miután elfogadtam ezt a dolgot magammal kapcsolatosan, a lelki békém is rendjén van. Vagy legalább is úgy gondolom. Hisz ennek ellenére elég sokszor elővesz engem is ez a dolog, én is ezt tartom minden szerencsétlenségem okának. Rosszabb napjaimon én is biztos vagyok benne, hogy ezért nincs pasim, és ha garancia lenne arra, hogy ha lefogyok, akkor tuti találok valakit, esküszöm ennek elvetemülten neki is fognék. És igen, rajta vagyok a témán, de nem emiatt, hanem csak és kizárólag magam miatt, mert nekem is a pasikkal megegyezően a vékony nők tetszenek. Azonban ahogy a telt nők többségében, bennem is meg van az a plusz, ami talán vonzani szokta a férfiakat. Az életvidámság, a jófejség és a humor, hogy kiélvezem az életet örömeit maximálisan (legyen az egy gasztronómiai élmény, egy utazás, egy szórakozás, egy mozi, vagy csak egy szexuális kaland), és a leglényegesebb dolog, mindig magam adom. Semmi értelme a megjátszásnak, hisz ugyan minek is tudnám megjátszani magam? Egy vékony nőnek?

Nagyon tetszett Petra "Társkeresős bemutatkozós szövegek" posztjában /http://eztisminek.blog.hu/2014/10/08/tarskeresos_bemutatkozo_szovegek/ egy idézett társkereső férfi igénye: "kedves nyugis sportos és csakis személyes ismerkedés, ha nem is elsőre, de másodikra. egy mozdulat többet mond pár levélnél, igaz-e? akit keresek, az legyen szép vékony, és jófej, mint a kövér lányok."

No itt van a kutya elásva. A jófejség már meg van. 

10603520_690831821008789_8743521809957303551_n.jpg

/Képek: https://www.facebook.com/pages/Telt-l%C3%A1nyok-oldala/364263900332251/

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr536838913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2014.10.27. 22:46:25

Nagyszerű :)
Jól megírtad, és remélem tényleg tisztában vagy vele, hogy a testlakatnak igazából semmi köze a párkapcsolathoz...
igen vannak kudarcok és az ember szeretné megérteni, hogy miért, és nagyon kézenfekvő akkor testi szépséget okolni, de tudjuk jól hogy a titok a rejtély nem ott van...hanem odaát?

Pixynor 2014.10.27. 22:48:23

@Alibanya1: odaát az igazság van, ezt már tudhatnád :) de igen, a legkönnyebb dolog ezt okolni az esetleges kudarcaimért. :)

Zsanuária 2014.10.27. 22:53:57

Hm. Hm. Ohmmmmm! :D Akinek a fotódat elküldted, férfi? Erre tippelnék. Fasz kivan. Akkor csak a tökéletes testű félistenek jogos jussa a szex, azaz az egetrengető jó szex, jó párkapcsolat stb.?! Nézzél hülyének, kedves válaszoló, jó? Köszi.
Minden titok nyitja a vékony testalkat? Elmész te karonfogva a többi öntelt, ostoba, szűklátókörű köcsöggel a kedves, tökéletes világnézetet beléd tápláló édes anyádba, jó? Köszi.
Még jó, hogy a nőket ledagadtozó, lekövérező faszik mind-mind Adonisz egyenesági leszármazottai, tökéletes testtel, és jól működő farokkal megáldva élik életüket. Akkor szóljatok be, hogy ki hogyan néz ki, ha minimum 20 pontot értek el a tízes skálán. :D
Egyébként nincs bajom magammal, elég vékony vagyok, nagy cicikkel, és kemény, kerek seggel, csendes, halkszavú. Ja, nem is. :D

Alibanya1 2014.10.27. 22:54:23

Állandóan összekeverek mindent, most ez az új szexepilem a butuska szőke nő, tudod ezzel leplezem a többi bajomat...de ezt csak neked mondom

Zsanuária 2014.10.27. 22:57:20

Tök stupido vagyok, de nemtom, hogy hogyan írjam azt, hogy segg+vel. :D

Pixynor 2014.10.27. 23:20:42

@Zsanuária: "elég vékony vagyok, nagy cicikkel, és kemény, kerek seggel, csendes, halkszavú. Ja, nem is"

pont az esetem :)

egyébként a hozzászóló abszolút jóindulatból és segítőkészségből írta, amit írt. Nem is vettem rossz néven, hisz egy részében igaza van. Egészség az embernek saját magáról alkotott képe stb. És ő igen egy férfi volt, aki ugyanebben a helyzetben volt, mint én, de saját elhatározásából szembe szállt a kilókkal és keményen küzd ellenük, eredménnyel. Ez az elszántság az, ami belőlem hiányzik, és annyira csodálom azokat, akikben ez meg van.

Pixynor 2014.10.27. 23:21:25

@Alibanya1: hát igen, szőke nő, kövér nő :) lehet itt mindenre fogni mindent :)

notC 2014.10.28. 09:46:11

Szia Pixy, annyiban igaza volt a "kedves olvasódnak", hogy a férfiak nagyobb hányada izgul a csinos nőkre, mint a ducikra. Talán egy olyan ökölszabályt lehetne megállapítani, hogy az a nő csinos, akinek egyenesen állva a mellei hamarabb érnek a pasihoz, mint a hasa. Ja, és ez vonatkozik a pasikra is: aki simán lenézve nem látja a farkát, arra már nem a "mackó" becéző szót kell használni :-)
Bár a következtetéssel nem feltétlen értek egyet (ti: inkább fogyásra fordítsd az energiát), viszont egyetértek abban, hogy kicsit többet foglalkozol az elvárásokkal, sztereotípiákkkal, mint magával a kapcsolatépítéssel :-)
Szerintem ha két ember találkozik (személyesen!), viszonylag hamar ki lehet szűrni, hogy kellünk egymásnak, vagy sem. Hogy az emberünk értékrendben, felfogásban, becsületben, stb.. megfelel-e annak, amire vágyunk. Innentől viszont elkezdődik az ismerkedés, a részletek "megbeszélése", különösen arra kihegyezve, hogy kinek mit és mennyit kell beletenni, hogy ez egy komoly, tartós kapcsolat lehessen. Bocs, de szerintem ez pl. nem csak vagy főleg nem arról szól, hogy a másiknak miben kell változni, mit kell hoznia, hanem arról, hogy én mit tudok és akarok nyújtani és az megfelel-e neki. (ez általában fordítva szokik lenni). Szóval a testsúly nem mindenkinél kardinális, és semmiképp sem kizáró tényező, és a kapcsolatépítés nem az agyalással, megfeleltetéssel kezdődik, hanem az őszinteséggel, nyitottsággal, elfogadással. Ha meg nem megy, akkor agyő :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.28. 09:51:26

@Zsanuária: segít a nyelvész
seggel
:D
Idéznék.
Népbetegség a -val, -vel rag és a teljes hasonulás hibás használata. Pedig nincsen szó másról, mint arról, hogy egy meg egy az kettő, illetve kettőből egy az egy. Ha egyszer azt mondjuk, hogy egy és hogy eggyel, akkor a kettő különbsége az, hogy gyel, tehát a leírt alak 1-gyel. Ha azt mondjuk, hogy necckép és neccképpel, akkor a kettő különbsége pel, tehát a helyes leírt alak Netscape-pel lesz. Ha azt mondjuk, hogy százalék és százalékkal (és egyszer sem mondjuk sem azt, hogy százalékk, sem azt, hogy százalékal), akkor a kettő különbsége kal, vagyis a leírt alak %-kal lesz. A lényeg az, hogy a ragot mindig a szó kiejtett alakjához, és nem a leírthoz kell igazítani, figyelve a szimpla és dupla mássalhangzók kiejtésében is érezhető különbségre.
ennek analógiájára segg+vel = seggel

Tudom, érdemit szóltam hozzá a poszthoz. Pixy, a kritizálónak röviden ennyit üzennék: előbb B+ nézzél tükörbe.

D1255 2014.10.28. 17:42:54

Meglehetosen osszetett kerdes. Egyreszt vannak akiket kulon a telt alkat indit be. Masreszt ez azert szukebb kornek tunik, maskulonben nem a nyurgakkal reklamoznak az aruk jelentos reszet.
Aztan meg ott van az is, hogy sokfelekeppen lehet telt valaki. Ugy emlekszem te az egeszsegesen telt tipus vagy, de hozza kell tenni, hogy csakis feloltozve lattalak es jellemzoen nagyon mas vilag nyilik meg ruhatlanul (minket iranyba mozdulhat a merleg).
Ott van meg az egeszsegi faktor is. Nem elhanyagolhato meddig szolgal majd a szived, az izuleteid, hasntalmirigyed...
De had forditsam meg: te milyen ferfiakat kivansz jobban? Az acelos barnakat, vagy a pocakos konyvmoly sapadtakat?;)

Pixynor 2014.10.28. 17:49:07

@D1255: oh nálam széles a skála :) pont azért, mert én sem vagyok tökéletes. Nálam csak az iszonyatosan elhízott kategória az talán, ami kizáró ok. Egyáltalán nem zavar ha valaki mackósabb alkat, vagy pocakja van. És persze, hogyne tetszenének az acélosra gyúrt barna pasik?? Pont úgy, ahogy a tökéletes alakú nők is tetszenek mindenkinek. :)

Azért annak örülök, hogy leszögeztük, hogy csak felöltözve találkoztunk. :) Nehogy itten kompromitáláson kapjanak ám.

D1255 2014.10.28. 17:55:01

@Pixynor: hm, osszefuthattunk volna strandon is. Petra is igy csinalja;)

Megrogzott sportaggitatorkent viszont nem hagyhatom tovaszallni a magas labdat. A jol karbantartott test erteknivelo tenyezo mindket nem eseteben. Mai vilagban mar kulon ipar szakosodott erre, konnyen elerhetok a megfelelo kajak is. Miert ne elnel vele?

Pixynor 2014.10.28. 17:56:24

@D1255: tökéletesen igazad van :) Élek is vele. :) és persze megteszem az alapokat e téren.

2014.10.28. 19:36:48

Drága kisleányom, elfogult, de szókimondó mamád jött el ismét:-)

Ízlések és pofonok. Vannak olyan férfiak, akik szerint 50 kg. alatt nincs nő, csak karácsonyfadísz, vannak, akik szerint csak a kutyák szeretnek csontokkal játszani, és vannak, akik 1-2 kg. plusz felesleggel rendelkező partnerüket is képesek azonnal diétára fogni, és ledagadtozni.
A személyes meglátásom, hogy mindenki el tudja dönteni, mi az a határ, amit már nem szeretne átlépni súlytöbblet szempontjából, amivel már nem érzi magát jól, ami megakadályozza abban, hogy önmagát adva mehessen társaságba, emberek közé. Nekem úgy fest, hogy valamennyire aggaszt Téged ez a súlykérdés, csak még nincs meg az a motiváció, ami arra sarkallna, hogy a tettek mezejére lépj, és belevágj egy nagyobb átalakulásba. A korábban olvasott bejegyzéseid alapján egy rendkívül jó adottságokkal rendelkező, helyes, csinos, ápolt nőszemély vagy (naná, mert a kislányom is vagy), ráadásul mennyien vágynak arra, hogy magasak legyenek, mint a felkapott modellek. Ha innen nézzük, akkor Neked gyakorlatilag annyi teendőd maradt, hogy leadd azt a pár kilót, ami azért még érezhetően mégiscsak feszélyez. És akkor reszkessen minden hurkapálcika törpe:-)
Csókol:Mama

Pixynor 2014.10.28. 19:40:55

@Petra01: Jaj drága Mama, annyira tudtam, hogy a Te éleslátásodra mindig is számíthatok. Úgy örülök nekik hogy vannak még normális emberek, Rád gondolok Mama. :) És nagyon remélem, hogy innentől nem kell majd fizetnem a külön német órákért. :) A futásért való rajongásodat nagyon meg szerettem volna örökölni. De hát nem akarhatok én mindent. :) No és persze, csakis magamért teszem, amit teszek. :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.28. 19:57:13

Nagy tisztelettel most jövök a kondiból (meg tegnap és holnap) és a konditerem falán a következő feliratú poszter díszelgett, ezt hoztam el most nagy szeretettel:

"Minden kőben benne van a szobor, csak a felesleget kell lefaragni róla” –Michelangelo

2014.10.28. 20:17:26

Már bocsánat, de ha egy férfinek így áll hozzá hogy "ki akarna megdugni egy 40+ éves kövér nőt?", akkor annak nem nő kell hanem egy trendi pina!
Értem én... A mai világban (+ hála a média nyomásának) a deszka csajok a trendi, a jó. Persze ez mellett jó nagy mellekkel, kerek fenékkel, meg mit tudom én..... Ezek a címlaplányok nekem is tetszenek, már hogyne tetszenének. A kisagyamnak a gatyámban. Ti nők meg erre törekedtek mindenképp mert minden férfinak ez kell. Egy fenét.
Minden férfinek megvan a maga ízlése. Az hülyeség hogy mindenkinek a vékony nők tetszenek.
Kíváncsi lennék és is a képedre. Mennyire valós az a kövérség.

Zsanuária 2014.10.29. 13:41:35

Képet! Képet! Képet!

Pixynor 2014.10.29. 20:54:08

@P80TDM: @Zsanuária: jaj, zavarba hoztok ám :) kölcsönösség esetén (ha én is kapok rólatok) privátban persze, szívesen küldök. :)

Zsanuária 2014.10.30. 00:07:45

Bocs a zavarért. Természetesen nem küldök magamról, naná! :D És tőled sem várom el. Különben is még a kapcsolat elején vagyunk. :D

Pixynor 2014.10.30. 06:20:40

@Zsanuária: rendben :) elmélyült kapcsolatunk esetében már bármi megeshet. :)

terrer 2014.10.30. 12:03:10

A témához (Thx to notC):

"...arra is nagyon nagy esélyt látok, hogy ezek a nagyon független, nagyon önmegvalósító, nagyon élő hölgyek idősödvén nagyon magányosak lesznek. De úgy látszik, az egyszer élünk megéri, ha ilyen ára is van.:-)
Én most a másik oldalán gondolkodtam el.
A ma nőjét ismervén ( általánosságban, természetesen kivételek ebben is vannak ) azt kell mondjam, jobban is járnak a férfiak, ha nem bonyolódnak bele nagyon kötött kapcsolatokba, alkalmasint inkább fizetnek - ajándék, nyaralás, programok formájában- kisebb, de örömtelibb szakaszokért, minthogy lehorgonyozzanak egy nagy valószínűséggel idővel sárkánnyá váló hölgyemény mellett.
Én sem tenném a helyükben.
Majd ha egy nő valóban oda tud figyelni a férfira, tisztelni tudja,őszintén törődik vele, emberként és férfiként kezeli, akkor elgondolkodnék. De addig semmiképp sem.
Érdemes ezen elgondolkodni. És nem csodálkozni, háborogni azon, ha a férfi nem/ sem akar elköteleződni.Miért ásná meg saját sírját?"
nokovacs.blog.hu/

Egyetértek. Idősebb (korral exponenciálisan önérzetesedő, "egó az egekben" típusú) nő (TÖKMINDEGY, sovány vagy nem, szép vagy nem, okos vagy nem)= (?) nem kell senkinek? Hát pont a fentiek miatt!
Mindezt a súlyra, bőrre, ősz hajszálra fogni vakság:-((((((((((((((((((((((((((((((((((( Az önmagunkkal való szembenézéstől való félelem. Kedves Lyányok! Ennyi a titok, hogy szeretünk mindent a saját jellemünkön kívülálló egyéb körülményre fogni, különben be kéne ismernünk, hogy MI vagyunk a hibásak, nem a genetika/anyatermészet/szülők/légszennyezés/Naprendszer és valamennyi holdjai.
És ez a mai liberalista-egoista világban egyszerűen nem divat.
Pedig ősidők óta igazság: az együttélés hosszútávon LELKI, és nem külsőségek-beli tényezőkön dől el!!!
"A külső csak megfog - de a belső tart meg."
Ha úgy veszitek észre, csak egyéjszakás kalandokra kelletek, ne a külső, hanem a belső értékeiteket kapargásszátok meg - ott van az eb elhantolva.

2014.10.30. 20:32:05

@Pixynor: Elgondolkodtam rajta. Becsszó. :-)

2014.10.30. 20:39:56

@terrer: Ez a mondatod nekem nem tiszta. "Ha úgy veszitek észre, csak egyéjszakás kalandokra kelletek, ne a külső, hanem a belső értékeiteket kapargásszátok meg - ott van az eb elhantolva." Ha két ember egy egy éjszakás kaland idejéig van együtt, hogyan ismerik ki a másik belső tulajdonságait?

Az tény hogy sok nő ha sokáig egyedül van, magányos, és ráadásul már korosodik is (mert ez nagy csapás a nőknek, és a média ebben is készséggel segít), bizony bolond lesz. Sokszor így születnek a sárkányok.

Félreértés ne essék. Nem a nők nagy védelmezője vagyok.

Pixynor 2014.10.30. 20:44:09

@P80TDM: de én még nem vagyok sárkány :) És különben is szeretem a sárkányokat :)

terrer 2014.10.30. 21:34:39

@P80TDM: mindig csak oda utalnék vissza, hogy a külső megfog, a belső megtart. Kaland esetén megfog a külső, de azért nem lesz tovább, mert a belső már nem elég. Ilyenkor természetesen nem arra a kalandra gondolok, ami fél 10-kor a sziahogyvagy-gyal kezdődik, és fél 11-kor a wc-kijáratnál ér véget, hanem azért többről... tételezzük fel, hogy érett emberekről van szó, és előtte ráfeccölnek pár levelet meg (még) szexnélküli randit.

Sárkánytéma: nyílt titok, hogy Pixyt - kedvelem. Épp azért kell nekem megmondanom, látva, hogy ma is odarohant a másik blogba kivont karddal csörtetve, az összes feminista közhelyet rázúdítva a vélt ellenségre, és rátolta a teljes felelősséget MÁSOKRA, hogy a sárkányosodás egyik tagadhatatlan jele, ha KÉPTELENNÉ VÁLUNK magunkban bármiféle kis hibát is feltételezni, és visszapattintjuk az összes hibalabdát a másik térfelére. Mert két dologban biztos vagyok: 1. hiba nélküli ("tökéletes") ember még nem született a Földre, 2. a mai világ párkeresési nehézségeiben MINDKÉT nem vastagon hibás, lehetetlen, hogy csak az egyik!
Kedvelem Pixyt, az írásait, a személyiségét, de ha párt keresnék, nekem bizony az önkritika tökéletes HIÁNYA, a teljes felelősség áttolása a férfinemre, bizony beriasztaná a sárkányosodásjelző pánikcsengőt:-( Azon persze vitatkozhatunk, hogy ezen az úton hol tart, de az az irány, amelyik mentén az ellenkező nemet bűnbaknak kiáltjuk ki és ellenségként tekintünk rá életünk lehetséges szövetségese helyett - ahogy már többször írtam - szerintem nem jó!
Ha mi, a NŐK és a FÉRFIAK harcolunk egymással, elveszítjük egymást. Ez az elmagányosodás tökéletes záloga:-( Ne higgyetek a homoszexuál-feminigendernáci szólamoknak! Amíg az ember teljes génkészletét ki nem cserélik, egymás nélkül soha nem leszünk boldogok!
Az pedig még odébb van.
Bocs, Pixy! Érted "haragszom", nem ellened, hidd el! Ne a testalkatban, testsúlyban, meg egyéb, önhibádon kívüli születési adottságaidban keresd a magány okát, mert NEM OTT VAN! Hanem fejben valahol... Ott kellene először rendet tenni.

Nagyon jót olvastam régebben egy ezzel foglalkozó cikkben. A mai, homoszexuális-ultrafeminista -szélsőséges bűnözők által félrevezetett, korosodó nőkben a "kapcsolat iránti alázat" hiányzik valahol:-( NEM, nem a másik iránti alázat, mert arra nincs szükség (legfeljebb ugyanannyira, mint őtőle), hanem az összetartozás, annak megtartása érdekében megtett engedményekre, mindenáron való óvására, megőrzésére, a kapcsolatra, mint egy kisebb csodára való felnézésre. Annak tudatosítására, hogy az nem egy ellenségek általi acsarkodós különbéke, hanem öröm, boldogság, amire vigyázni kell.
Ez valahogy egyre kevésbé sikerül:-( Nézzétek meg a skandináv férfiakat: legnagyobb részük már vagy egyáltalán nem házasodik, vagy kínai nőt "importál" és vesz el, mert az ottani nők 90 %-a házasság után mindenképp kifosztja, tönkreteszi, kicsinálja, szétpereli vagy talán meg is öli...
Ez kell itt is? Mert afelé haladunk... És igen, ebben mi, férfiak is hibásak vagyunk, rossz válaszokat adunk rosszul feltett kérdésekre. Nem ribancokra, kitartottakra kéne a feleség-státuszt felcseréltetni, hanem megkeresni a megoldást! Közösen. Én is azt próbálom itt, kicsiben, még ha Pixy meg is haragszik érte:-(

Pixynor 2014.10.30. 21:56:40

@terrer: nem haragszom, és köszönöm. Én is kedvellek, így újfent és utoljára elmondom, akár tetszik akár nem: nem vagyok magányos. Egyedül élek (a fiammal) de ez továbbra sem jelenti azt, hogy magányos lennék. Nekem ez nem teher, bármennyire is képtelenek vagytok elfogadni ezt.

A másik blogon rohadtul nem tetszett, hogy a nőket szidják, meg itt is, mindennek ők az okai. Na, de urak, ehhez Ti is kellettetek vastagon. Te azzal vádolsz, nem keresem magamban a hibát. Miért, akik kijelentik, hogy a nők a hibásak, azok magukba néznek egy kicsit is?

Nyilván nem vagyok tökéletes, de ez egy elbaszott világ, elbaszott nőkkel és elbaszott pasikkal. Egyre jobban az a meggyőződésen, hogy sokkal jobban teszem, ha egyedül maradok. Az életben tapasztaltak és az itt olvasott egyes vélemények is ezt támasztják alá.

Az életben már képtelenség normális gondolkodású embert találni. Normális=az én gondolkodásommal megegyező, ami persze lehet a Te számodra nem normális.

És biztos vagyok benne, hogy én képes vagyok normális kapcsolatban létezni normális férfival. Ugyanis ezt tettem jó hosszú ideig. Emiatt nem kell magamban önvizsgálatot tartani, mert pontosan tudom, mit jelent együtt élni valakivel.

Úgy fogalmazok olyan embert képtelen vagyok találni, akivel ezt el tudnám képzelni. Így inkább nem. Élem a saját kis életemet, ez így teljesen rendjén is van. Nem fogok elkárhozni azért, mert sem 25 éves nem vagyok, se 30 kiló, ami mai pasik ideálja és mert ahogy itten egyesek megfogalmazzák a 40+-os nők nem kellenek a kutyának sem. Ugyan már, akkor legyen így. Az éremnek két oldala van. És van bőven nő, találjon magának az összes tökéletes pasi nyugodtan egyet.

És nem, egyáltalán nem haragszom Rád, tökéletesen igazat adok Neked. Ugyanakkor a nem létező tökeim tele vannak azzal, hogy mindig a nőket sárkányozzák, persze szegény pasik meg a szenvedő alanyok. Ugyan már, az a nő mikor összejöttél vele egy angyal volt, vajon miért lesz egy angyalból sárkány. Elárulom a titkot: nem ok nélkül, egy pasi teszi azzá.

Ennyi a titok nyitja. Ezen kéne elgondolkodni. És igen, aki képtelen kötődésre, kapcsolatra, szerelemre, az nyugodtam menjen a ribancokhoz, éljen velük. Szíve joga. De hiszem azt, hogy létezik férfi, aki ezt még nem így gondolja. Én is ismerek egy párat szerencsére. Sőt még a huszonéves korosztályból is, hála istennek. Mármint az a tudat, hogy a fiatalok között is van normálisan gondolkodó férfi.

Mr. Waszabi 2014.10.31. 17:17:29

Szerintem érdemes a másik nem szemszögéből is megvizsgálni a dolgot, könnyebben érthető és már is kevéssé személyes az élmény. A legtöbb férfira negatívan hat, ha a nő erősebb nála fizikailag. vagy magasabb, vagy sokkal jobban keres, vagy sokkal okosabb. Gyakorlati szempontból elég dehonesztáló, ha a nő emeli át a küszöbön a pasit, vagy keni fel a falra szex közben, s nem fordítva.
Nem nehéz belátni, hogy az eke elé is két egyforma jószágot szokás befogni elég rég óta - ökröt ökör mellé, lovat ló mellé. A vegyes fogat félrehúz. Szóval, kell a harmóniához a hasonló súlycsoport. Az is megoldás, ha termetesebb nő inkább vele hasonló, vagy nálánál nagyobb súlycsoportra hajtson, akkor lesz egál. Ez könnyebb, mint a fogyókúra, különösen, ha az képtelenség számára, mert örökletesen alkatilag erős. Nézzük a dolgok jobbik oldalát - mindenre van megoldás:)

terrer 2014.10.31. 19:50:45

@Pixynor: "... nem vagyok magányos... bármennyire is képtelenek vagytok elfogadni ezt."

Most megkeveredtem, mint vasorrú bába a mágneses viharban:-o Ez egy TÁRSKERESÉSRŐL szóló blog, erről nyitottad, erről írsz, hogy társat, ugye ahogy le is írod, nem találsz. Arról folyik az egész diskurzus, hogy vajon miért nem, mondhatni ez az egész a blog ÉRTELME. Most meg azt mondod, ácsi, az egész hülyeség, visszaszívod, neked semmi nem kell, amikről itt írtál? Ez az egész blog egy blöff, vagy mi???
Nemértem, nemértem, nemértem:-oooooooooo

"Miért, akik kijelentik, hogy a nők a hibásak, azok magukba néznek egy kicsit is?"

Szóval azért mondod az összes férfira, hogy mind hibás, mert néhány férfi is ezt mondja minden nőre??? Ez a másik, amit nem értek. Ha valaki általánosít, akkor követed, mert neki is szabad?:-o
Dehát miért nem pl. engem követsz?:-( Én mindenhová odaírom mindkét nem hibáit, egyszerre, a férfiakét is, nőkét is. Szerinted viszont csak a férfiak hibásak...

"jobban teszem, ha egyedül maradok"

Jó. De tudod, mi ennek a blognak az URL-je?
tarskereses40felett.blog.hu
Ez olyan, mintha egy programozásról szóló blogban egyszercsak leoltanánk mindenkit, aki a PROGRAMOZÁSHOZ akarna hozzászólni:-o

"Az életben már képtelenség normális gondolkodású embert találni."

Köszönöm:-)
Azért attól még Te viszont - szerintem - normális vagy:-) Csak néha magával sodor a feminizmus.

"És biztos vagyok benne, hogy én képes vagyok normális kapcsolatban létezni normális férfival. Ugyanis ezt tettem jó hosszú ideig."

Biztos vagyok benne, hogy el tudom olvasni szemüveg nélkül a 8-as betűméretű Times New Roman-t.
Ugyanis 10 éve még el tudtam...
Na várjál csak... basszus, most veszem észre, hogy még most is rajtam van az olvasószemüveg, pedig ez 12-es... LEHET, HOGY VÁLTOZOM???:-ooo

"sem 25 éves nem vagyok, se 30 kiló, ami mai pasik ideálja"

KIKÉ???????
Mert az enyém nem...
Az más kérdés, hogy a férfiak azon rétege, amelyik arra programozott genetikailag, hogy a kakukkos órát is megb.ssza, ha hallja, hogy ketyeg, idősebb korában is 25 éves k.rváknak fizet (ha már egyszer fizet, akkor válogat, nem?), de akkor talán nem ezekből kellene választanod mindig:-)
Hidd el, nincs semmiféle pikkelés normális férfiak részéről a kicsi (10-20 kiló) túlsúlyra, meg más, kisebb küllemi eltérésekre! A HARCOS FÉRFIGYŰLÖLŐKRE VAN! De azokra nagyon... Arra leszek kíváncsi, mikor látod ezt be végre! Bár szerintem már beláttad, csak nem vallod be:-)))

"találjon magának az összes tökéletes pasi nyugodtan"

A férfiak azon önhitt része, aki hibátlannak tartja magát, pont olyan hibás, mint a nők ugyanilyen rétege! Mindegyik nemben találunk ilyet, ez is csak azt bizonyítja, hogy mindegyikünkben vannak hibák IS.

"mindig a nőket sárkányozzák"

Kit sárkányozzanak, ha egyszer idősödve pont a NŐKBŐL lesznek a sárkányok??? A férfiak nagy része viszont kapuzárási pánikot kap, és elkezd félrekacsintgatni, mielőtt végleg lelankad. Nem ugyanazok az összes hibáink, de miért is lennének??? Hiszen a génkészletünk is más... Ha nem hiszed, nézz csak a ti meg a mi lábunk közé... Hidd el, fejben is mások vagyunk! Pl. engem a nők izgatnak, téged meg a férfiak...

"miért lesz egy angyalból sárkány. Elárulom a titkot: nem ok nélkül, egy pasi teszi azzá"

Ez tudományos okokból tökéletes tévedés!!!
Akkor vajon miért lesznek pont az egyedülálló nőkből a legnagyobb sárkányok???
Nem. Az evolúciós genetika a nőknek adta idősödve (mikor már másik fegyverük, a termékenységük-szeuális vonzerejük gyengül) a sárkányosodás, TEHÁT A VERBÁLIS ERŐSZAK képességét, hiszen százezer évek óta ők a kisebb, gyengébb testűek... A férfiaknak meg a fizikai erőszakra való hajlamot, mert ők meg átlagban nagyobbak. Nem kéne egyszerű és közérthető tudományos tényeket egy biológiai téren laikus blogban teljesen kétségbe vonni! Arra ott vannak a genetikusok, biológusok, és egyéb tudósok. Ne mi akarjuk nekik fújni innen a passzátszelet biológiai téren!!! Ez vicc...:-(((

"Mármint az a tudat, hogy a fiatalok között is van normálisan gondolkodó férfi."

MINDENHOL van normális ember (és ugyanúgy nemnormális is, persze), fiatalok és idősek, nők és férfiak, feketék és sárgák, romák és europidok, sőt az LMBTQ-sok között is!!! És aligha lenne bizonyítható, hogy egyikben jóval több, mint a többiben
Aki mást állít, az rasszista és gendernáci.

terrer 2014.10.31. 20:08:02

@Mr. Waszabi: mivel a férfiak gyárilag amúgy is kb. 10-30 kilóval nehezebbek és 8-15 centivel magasabbak átlagosan a nőknél, ez az esetek igen-igen kis részében jelent valódi problémát... (Ha olvasod Pixyt, ő is kiválogatja először a nála magasabbakat, és csak utána kezd velük - és valahogy mégse akar összejönni, tehát nem itt van a hiba.)

Ennél sokkal fontosabb, valós szempontok kellenek ahhoz, hogy tartós legyen egy kapcsolat: intelligencia, egzisztencia, korosztály, érdeklődési kör, jellemvonások stb. stb. terén kell egymáshoz illeni.
És ami a legeslegfontosabb, hogy egyik fél se váljon idősödve egoista és magától elszállt önző döggé, mert akkor egyedül marad. Testsúly ide vagy oda.

Mr. Waszabi 2014.10.31. 20:38:00

@terrer: nem jó, ha az ember be akarja magát csapni, én ezen az állásponton vagyok. Ez a bajok legfőbb forrása ugyanis. A probléma attól probléma, hogy zavarja az embert. Esetleg senki nem is látja, de ő érzi, hisz őt kínozza. Azért zavarja, hogy megoldja, kezdjen vele valamit. Ergo meg kell oldani, nem pedig kisebbíteni, szépíteni, körbemagyarázni, miszerint nem is probléma - ez csak önámítás, elodázás, de nem megoldás, ezt azért lássuk tisztán. Akkor sem az, sőt tán eklatáns példa, ha milliónyi ember ösztönösen ezt az utat követi, mint könnyebbnek látszót. Mert valójában zsákutca, tessék csak körül nézni.
A valóság az, hogy ha valamilyenné szeretnénk válni, amik nem vagyunk adott pillanatban, de x idő alatt nem érünk célhoz, akkor el kék gondolkodni azon, hogy vajon nem a vágy, a motiváció irreális-e. Mert bizony nem egyszer csak ennyi a probléma forrása, nem több. Önámítás, hamis öntudat.
Mindehhez nem sok köze van az egyéb szempontok teljesülésének, hisz a kiváló reál tanuló se matekból kap 1-est, hanem mondjuk nyelvtanból. Amiben gyenge, abban kell hát fejlődnie.
Azaz, a párkeresésben sem válaszok, nem szolgálhatnak takaróul a jó paraméterek a gyengeségekre, vagy a differenciákra.
A megalkuvásra nem szeretnék szót vesztegetni, értelmetlen, mivel nem volt még kapcsolat, amely nem dőlt össze ennek mentén. Sőt, minél később omlik össze, annál nagyobb kárt okoz.

gabocaboy 2014.11.01. 07:52:24

állítom, ha pixy nem rendelkezne az adott súlyfelesleggel, akkor nem lenne ez a bloghalmaz sem, jóesetben arról írna, hogy egy gyermekes és jólszituált 40 es nő miért nem talál magának egy normális, azaz egzisztenciálisan, külsőségekben és agyteljesítményben is rendben lévő magányos pasit... aki, nem "elvált" vagy tudatos skalpvadász.

egyébként zsák a foltját alapon kizártnak tartom, hogy nem akad egy mackós férfi, aki kielégíthetné a hölgy vágyait, csak azokon a felületeken ahol ezt a példányt keresi, nem képviselteti magát egyetlen művelt vasutas vagy géplakatos példány sem.

nekem hálistennek nincs súlyfeleslegbéli problémám, bár nem ártana meg némi sport, biztos dobna valamit a helyzetemen. én pl önértékelési gondokkal küzdök, a fellépésem nem elég határozott /nem alfahímes/ és önbizalommal se vagyok kellő mértékben ellátva. nem szeretem a dícséreteket, és nem mutatok többet magamból mint ami, sőt, kevesebbet.
ezért vagyok egy 40+ éves magányos lúzer, aki egyébként megáll a lábán.
mindegy, én is másokat hibáztatok a sikertelenségem miatt, mert az ismert hibáimon lusta, vagy képtelen vagyok változtatni. :)

D1255 2014.11.01. 08:36:23

@terrer: Had vedjem kicsit Pyxit. Igen, itt neha belelovalja magat a vitaba, de hidd el kenyerre tudna kenni enni kedves ferfiember. Baromi nagyra tartom ahogy a valasuk ellenere is higgadtan es tisztelettel tud beszelni az ex ferjerol. Az igazi sarkanyok nem ilyenek...

Pixynor 2014.11.01. 17:12:50

@terrer: akkor onnan próbálom megmagyarázni, hogy az egyedüllét és a magányosság nem ugyanaz a fogalom. Én egyedül élek férfi nélkül, de nem vagyok magányos. Nagyon sok ember fontos az életemben, a családom (akiktől most érkeztem haza), barátaim, egy két kolléga, és legfőképpen az egyszülöttem. Nem vagyok az a típus, akinek nincsenek kapcsolatai, tehát nem lehetek magányos.

És mivel egyedül élek értelemszerűen, próbálkozom a társkereséssel, az eredményeket jól ismered. De ez nálam nem kényszeres dolog, ugyanis nem vagyok kapcsolatfüggő, nem vagyok olyan ember, akinek feltétlen együtt kell élnie valakivel. Szerintem már ez is lejött. Persze, keresek valakit az életembe, aki boldogságot fog nekem okozni és én is neki. Amíg ez nincs meg... addig meg élem így az életem, ami elég jól szervezett, tartalmas, és gyakorlatilag teljes élet férfi nélkül is.

@Mr. Waszabi: igen, valóban zavar a túlsúlyom, de mégsem zavar annyira, hogy akkor eszeveszetten elrohanjak és addig küzdjek ellene, míg le nem fogyok. Ezt is azért írtam, meg, mert valahol ezzel is azt akartam szemléltetni én sem vagyok tökéletes. Terrertől ér az a vád mindig, hogy a saját magam által nyújtott dolgokról nem írok. Ez is én vagyok, távol a tökéletestől. Ezt tudom nyújtani, ugyanakkor nyilván törekszem rá, hogy ez a helyzet változzon.

Az viszont igen jó, hogy erre rá tudom fogni, hogy ezért nem találok magamnak senkit. Ugyanis sokkal elkeserítőbb lenne a helyzet akkor, ha vékony lennék, és a többi vékony nőhöz hasonlóan én sem találnék senkit magamnak. No akkor az lenne vég. Akkor elkeseredésemben biztos, hogy végleg szakítanék a férfi-nemmel és átnyergelnék a nőkre. Még az is lehet, akkor találnám meg azt, amit most már úgy gondolom lehetetlenség. Csak egy baj: hogy rám a férfiasság van igazán hatással. :( Pont az ami kiveszni látszik.

@gabocaboy: igen igazad van, már én is megismertem a társkeresők fura, és bizarr világát és bizony kezdetben eléggé naiv is voltam e téren. Azóta megtanultam szűrni, rájöttem, igaza volt az első nős férfinek, aki anno rámírt, szexuális kapcsolat létesítése céljából, amiből - mivel nős - nem lett semmi (akkor még erősen ragaszkodtam ahhoz az elvemhez, hogy nős férfivel soha, ezt később feladtam), és ő mondta nekem, hogy a neten nem fogok normális pasit találni. Ez azóta is megállja a helyét. Ugyanakkor egy percig sem mondhatom el magamról, hogy otthonülő típus lennék, mert én aztán tényleg eljárok, szórakozni, utazni, úszni és valahogy az életben sem lehet ismerkedni, erre már rájöttem. Szóval... marad az édes egyedüllét és még pár poszt megírása, a próbálkozásokról, ha lesznek még. Egyenlőre leálltam, mert egyrészt több szart nem akarok, másrészt most összeszaladt az életem, nincs időm ezzel foglalkozni.

@D1255: köszönöm, kedves vagy, és igazad van sajnos. Jobban jártam volna pár alkalommal, ha nem dőlnék be állandóan a kedves szónak. És igen határozottan állítom, nagyon jó férjem volt, nagyon jó házasság van a hátam mögött. És, hogy miért lett vége, azért meg megfáradtunk benne én az a sárkány lettem, amit oly sokan emlegetnek, ő meg az elnyomott papucs. És nem volt elég kurázsi bennünk már, hogy kilépjünk ebből a dologból önerőből. És boldogtalanul sem akartam élni, meg boldogtalanná tenni őt emiatt, így inkább léptem (meg persze megcsalt, ami nálam továbbra is a nem megbocsájtható kategória, de ehhez ketten kellettünk, hogy ez megtörténjen). És jól járt, mert utána összejött ezzel a hölggyel (volt barátnőm), aki halálosan szerelmes lett belé, és olyanokat tett meg érte, úgy kényeztette, ahogy egy szerelmes nő erre képes, és ezt nagyon jó volt látnom, illetve jó a mai napig, mert én már tényleg nem tudtam ezt neki megadni. A kapcsolatunk abszolút jó, továbbra is együtt neveljük a gyereket, együtt döntünk, ha gyerek rossz én az apjával fenyegetem szóval, továbbra is megadja neki azt, amit egy apának meg kell adnia a fiának.

gabocaboy 2014.11.01. 18:00:28

@Pixynor: " ha vékony lennék, és a többi vékony nőhöz hasonlóan én sem találnék senkit magamnak "

ez nem igaz. abban az esetben te is ugyanúgy beállnál a méricskélők népes táborába. :D tapasztalom, soha semmi nem elég jó és egy 40 es nő is kiméletlenül válogat, úgy, hogy bőven többet profitálna egy kapcsolatból mit amit nyújtani tud, vagy akar.
(2 gyerekes anyukára építem a kijelentésem. pl.)

Pixynor 2014.11.01. 18:22:20

@gabocaboy: nem tudom nálad mit jelent a válogatni szó. Én e téren nem vagyok válogatós, ugyanakkor rendelkezem bizonyos adottságokkal és ebben @Mr. Waszabi: nak tökéletesen igaza volt. "Nem nehéz belátni, hogy az eke elé is két egyforma jószágot szokás befogni elég rég óta - ökröt ökör mellé, lovat ló mellé" tehát nálam a válogatás egyetlen szempontja, hogy szeretem magam törékenynek érezni egy férfi mellett, ehhez kell egy kellő magasság az illetőnek, továbbá nálam is mindig inkább azok a férfiak voltak nyerők, akiken van anyag, tehát nem egyszálbélűek. Nekem a pocak, egy kis felesleg, úgymond mackós pasik is mindig tetszettek. De az, hogy milyen a szeme, haja, mit dolgozik, milyen vagyona van... sosem számított. Ami még nagyon fontos számomra, az az egyéniség, a személyiség, és hogy azáltal az illető úgymond "egyben legyen" saját magával. A külső, a kifejezés mód, a gondolkodás összhangja ez, nem pedig milyenségé.

D1255 2014.11.02. 18:08:27

@gabocaboy: Kifogtal egy zizi holgyet. Lepj tovabb, be pazarold az idodet. 100 masik fog tart karokkal fogadni...

terrer 2014.11.02. 21:44:28

@Pixynor: "és gyakorlatilag teljes élet férfi nélkül is. "

Nem lehet teljes!
Megintcsak szociológiai tény, hogy az ember társas lénynek született, és genetikailag arra van predesztinálva, hogy így élje le az életét. Ezer vizsgálat támasztja ezt alá, például hogy az egyedül élők átlagéletkora alacsonyabb. Rád is rövidebb élet várna így:-( Ne add fel a társkeresést, inkább csináld máshogy, ha így - eddig - nem vezetett eredményre. Amit a mostani állapotodról írsz, abból nekem inkább szomorúság jön le, kicsit azzal együtt, hogy savanyú a szőlő, akkor együnk krumplilevest. Ne hagyd, hogy idővel komolyan el is hidd, amit most mondasz, hogy így is jó:-(

terrer 2014.11.02. 21:52:05

@gabocaboy: "mindegy, én is másokat hibáztatok a sikertelenségem miatt, mert az ismert hibáimon lusta, vagy képtelen vagyok változtatni. :)"

Nagy respekt ezért a mondatért! A hibákon való változtatás a hibákkal való szembenézéssel kezdődik... Pixynek is mindig ezt mondom. Olyan ember nincs, akinek nincs mivel szembenézni: hibátlan ember még nem született a világra, higgyétek el.

"és egy 40 es nő is kiméletlenül válogat"

Naná! Mindig mondom, hogy a párkapcsolat-piac mindig működik, és teszi a dolgát. Önzetlenül, a piacot figyelmen kívül hagyva csak akkora önzetlen egyéniségek dobják oda magukat arra érdemtelenebbeknek, mint Teréz Anya, de ő Nobel-békedíjat kapott érte.
Van itt még valakinek esetleg Nobel-békedíja? Mert neki elhiszem, hogy ő nem válogat. A többinek, bocs, nem...

terrer 2014.11.02. 22:04:39

@D1255: nem kell védened, mert én nem támadom:-)
A nőkben azért erődösik fel a verbális agresszió, mert ugyebár teljesen nem "mehetnek alá" a másik nemnek, a férfiaknak, hiszen az nem érdeke magának az emberi fajnak. A férfi esetleg annyira elnyomta volna az elmúlt évszázezredek során a nőt, hogy az már az életét veszélyezhette volna, így a faj fennmaradása került volna veszélybe. Teháta kisebb termetű nőnek is kellett stratégia, amivel érvényesülhetett. Ez fiatalon a szexepil (igen, pl. a mell és p.na, amihez ravaszul hozzá vannak nőve), ami viszont a korral hm... nem marad annyira tetszetős. Kellett tehát későbbre is valami - ha a fizikai harcban esélytelenek, akkor nem maradt más, mint a nemfizikai agresszió. Ezt sokféleképp hívták már, és kb. 130 éve a vibrátort épp ennek kezelésére találták fel (hozzátartozik, hogy téves okot megnevezve, mert a női hiszti - agresszió - nem a szex hiánya miatt alakult ki, mint mondtam).
Pixyben is nőtt a korral a verbális agresszivitás, csak mindenkiben különböző mértékben, így benne talán nem annyira, mint akikhez te képzeletedben hasonlítod. De az itt fennebb említett másik blog úgy kiakasztotta egy másodperc akatt, hogy megsorozta, mint boxoló a zsákot. Azt tehát merő naivitás lenne állítani, hogy apácai türelemmel viseltetik a világ összes dolgai iránt - mégha nem is olyan dölyfös, mint az átlag negyvenes elvált-gyerekes nő.

Pixynor 2014.11.02. 22:12:11

@terrer: az ember társas lény, mivel magyarázod akkor, hogy a mai napság számtalan ember él egyedül, kortól nemtől függetlenül??

Szerintem ez így van, de a társnak nem férfi- nő értelmében. Az emberek hordákban élnek, mint az állatok, tehát nincsenek egyedül. Annyi ember él a Földön, ma már nagyon nehéz egyes helyeken egyedül lenni. Szóval van bőven embertárs a környezetedben. Tehát ebből a szempontból igaz, amit írtál.

De hogy együtt kéne élni valakivel, aki nem tesz boldoggá?? Ezzel nem értek egyet.

Abszolút nem vagyok szomorú, sőőt a hugom isteni krumplilevest főzött nekem, benne főtt füstölt bordavéggel, nagyon finom volt. :)

Az állapotomat inkább a totális kiábrándultság jellemzi most. Kiábrándultság a férfiakból, a körülöttem lévő hazug kapcsolatokból. És ez nem jelenti azt, hogy itthon ülök, búslakodva. Dehogy is. Élem az életem, maximális tartalommal. És egyre sportosabban. :) Ma is voltam barátnőmmel úszni, főztem ebédet, a srácommal jókat beszélgettem az étkezések alatt, sőt!!! este hatkor mentem vele futni egy utcakört. Elhatároztuk egy héten háromszor ezt megtesszük, és én még megyek úszni is emellett. :) És persze a családdal már másról sem témázunk, csak kinek mit vegyünk karácsonyra. Szóval... bár ezt a karácsonyt emiatt nagyon utálom, de minden teljesen rendben van. A kis problémáim is továbbra is megvannak, dolgozom rajtuk. Szóval ...őszintén mi kell ennél több??

Abszolút nincs hiányérzetem. Csak ezt olyanok, akik kapcsolatfüggők, főleg férfiak, elég nehezen tudják elhinni. De ez nem az én bajom. :)

Pixynor 2014.11.02. 22:20:09

@terrer: D1255 nek írtakról csak annyit. A másik posztban, amit olvastam számomra elég nagy ostobasággal ért fel. Feminizmus ide vagy oda, utálom, ha erre fogva szidják a nőket, pláne hogy a nők legnagyobb többségének köze sincs hozzá. Éli azt az életét, amit a törtélem kialakított számára, anélkül, hogy esténként gyertyát gyújtana a feminizmus oltárán.

Szóval csak az ostobaság ellen próbáltam felszólalni, de kb. utólag rájövök mindig tök feleslegesen.

D1255 azért szólt mellettem, mert van szerencsénk már személyesen is ismerni egymást, és ő tényleg jobban ismer már engem. Sőőt ha minden igaz és összejön, a jövőhéten újfent találkozunk egy kellemes beszélgetés erejéig (többedmagunkkal persze, barátilag).

Pixynor 2014.11.02. 22:21:46

@terrer: " Pixynek is mindig ezt mondom. Olyan ember nincs, akinek nincs mivel szembenézni: hibátlan ember még nem született a világra, higgyétek el."

Pixy soha az életben nem állított olyat, hogy hibátlan lenne.

terrer 2014.11.02. 22:59:26

@Pixynor: azt nem... csak azt, hogy azért nem találsz párt, mert mindig mások hibásak. (Kizárólag a mai dög férfiak, mert már egy sincs abból az igazi férfiból, ami volt régen.)
Szal az van, hogy a párkeresés kapcsán nem állítottad, h hibátlan vagy, de azt se, hogy hibás. Ez olyan... izé. Nem igazi:-) Látszat, mint az egyszeri szegényleány, aki hozott is ajándékot, meg nem is. El is ismered, hogy benned is lehet(ne) hiba, de VALÓJÁBAN nem...
Mint oly sokszor és különféleképp öblögettem: sorold fel egyszer a TE hibáidat. Ne nekünk, azt úgyse fogod (mint Te is tudod, ez az egyik hibád:-) ), hanem csak magadnak. Utána jöhet az, hogy ezen hogy javíthatsz, és utána, hogy a másiknak mik a hibái. Nem csak azért, mert így szép és így illik, de így is célszerű. Már az óvodában is ránkszóltak: "ne mindig másokkal foglalkozz, hanem először magaddal!"
Először a saját portánkon kell söprögetni, UTÁNA jöhetne, hogy miért dög az összes pasi... Te fordítva csinálod. Nézd csak meg pl. ezt a topikot: rákérdezel arra, amit egy olvasód írt: valóban a kövér nők nem kellenek? És NEM ARRA a logikus konklúzióra jutsz, amire amúgy a nők 99 %-a logikusan jutni szokott, hogy basszus, talán kicsit tornázni kéne, hogy mínusz három kiló hájacska és plusz két kiló izmocska már VALAMENNYIT biztosan dobna a megjelenéseden, hanem mire?
"Szóval valahogy semmilyen összefüggést nem vélek felfedezni a testalkat és a párkapcsolat léte, vagy nem léte között."
No comment. Én kérek elnézést, ha továbbra is állítod, hogy szembe mersz nézni a hibáiddal... Bát TÉNYLEG nem állítottad itt se, hogy hibátlan lennél:-)
Nájsz, ahogy a pestiek mondják:-) Szerintem neked valamelyik ősöd politikus lehetett:-)

terrer 2014.11.02. 23:08:43

@Pixynor: "az ember társas lény, mivel magyarázod akkor, hogy a mai napság számtalan ember él egyedül, kortól nemtől függetlenül??"

A mai, totálisan defektes társadalomnak nem ez az egyetlen hibája. Szét is fog ebben a formájában hullani hamarosan, mikor majd az iszlám kalifátust a romjain megalapítják. Hamarabb, mint azt hiszitek.
Az pedig óriási tévedés lenne, hogy az ember húga, gyereke, anyja HELYETTESÍTHETI férfit, akivel dugni , csókolózni, meg egyéb családi életet élni lehet. Borzasztó beteges dolgok alakulhatnak ki ebből:-( Jobb bele se gondolni:-(((
Maradjunk inkább csak annyiban, hogy az ember különféle igényeit különféle társak kell, hogy kielégítsék! MINDENRE nem alkalmas se a hugi, se a gyerek.

Pixynor 2014.11.03. 06:48:46

@terrer: "MINDENRE nem alkalmas se a hugi, se a gyerek. "

Szóval a dugás a lényeg?? Áh, dehogy. Hányan élnek manapság dugás nélkül? Még olyanok is, akik párkapcsolatban vannak. Tényleg úgy gondolod ez ennyire nagy indok lenne, hogy az ember belemegy egy szar kapcsolatba miatta?

Kizártnak tartom. Dugni bármikor lehet, a férfiak fele még képes erre. És képzeld részemről erre már egy ideje nincs igény. Úgyis fogalmazhatnék halálosan jól meg vagyok nélküle (és persze ez nem jelenti azt, hogy kielégületlen vagyok). A nőnek ez nem okoz fusztrációt, ahogy a farkavezérelt pasiknak.

Úgy gondolod terjed az iszlám és majd átveszi a hatalmat? Persze Nostredamus megjósolta anno. De tudod mi az érdekes, van ismeretségem iszlám vallásúval nem is egy. Teljesen úgy gondolkodnak e téren, mint ami már itt is jellemző a férfiakra, mert "szerintük ez az elvárás", hazudnak a nőknek, náluk az, hogy félrekefélnek, abszolút normális dolog, mert este elmondanak pár imát, homlokukat csapkodják a földhöz, meg ramandankor megtisztulnak és minden rendben van. Ez a vallás sem különbözik sokban a kereszténységtől. Ott is ki bűnt követ el, elmegy meggyón, isten mindent megbocsát, és követi el továbbra is a bűneit.

És egyre jobban európaisodnak el. Szóval... itt már semmi nem fog javulást eredményezni, max egy jó kis vírus, vagy egy globális világháború, mely egy pillanat alatt elsöpri a sok szemetet e földről.

Ezzel nem tudsz megijeszteni már itt senkit.

D1255 2014.11.03. 07:15:38

Ejnye, nem kell ennyire szivunkre venni a dolgot. Terrer sok okossagot ir, csak a nyers oszintesege esetleg husba vag. Emlekezzunk Gour kollegara, aki eleinte szinten vaddisznonak tunt, aztan csak kiderult, hogy vajbol van a szive;)

Pixynor 2014.11.03. 07:19:45

@D1255: persze, persze, szeretem Terrert :) Nézd, nekem kicsit abból a szlogenekből van elegem, amit anno Gour is és most Terrer is hangoztat. Ezek nem létező dolgok, amit a férfi-agy talált ki, azért, mert nekik így kényelmes.

Persze lehet mondani, hogy a nők szálljanak magukba, meg nézzem meg a hibáimat. Én az az ember vagyok, akit töklételesen tisztában van a hibáival. Ellenben a férfiak 99 %-a ezt nem mondhatja el magáról. Nekik kényelmesebb az a pozíció, hogy azért hazudunk, mert a nők ezt várják el, sőőt kívánják ezt. A nők sárkányok stb.

Ezek olyan frázisok, amiket lehet hangoztatni, de azért ez ettől függetlenül nem így van.

terrer 2014.11.03. 08:08:06

@Pixynor: jóreggelt:-)

"Szóval a dugás a lényeg??"

Nem fogom felsorolni, mennyi mindenre jó egy párkapcsolat, mert belevesznék, az adott és kapott érzelmek, a közösen eltöltött reggelek-éjszakák-hétvégék-estlék, a jóban-rosszban-döntésekben-betegségben-döntésekben való kölcsönös segítés, annyisok minden van benne, hogy fel se tudjuk mérni.
Azt, hogy Te most mindezt a dugásra akarod redukálni, csak a harciasságod következménye lehet:-) De valójában Te se gondolod komolyan!!!

Ugye?:-(

terrer 2014.11.03. 08:10:39

@D1255: Köszi:-)
Valóban nem tudok olyan szépen, finoman, gyengéden fogalmazni, mint a nők:-(
Dehát nem is az vagyok...

Pixynor 2014.11.03. 08:12:13

@terrer: nem persze, hogy nem. Én azt próbálom elmagyarázni, hogy igen ezt nyújtja egy kapcsolat, de enélkül simán lehet boldogulni, ez nem egy olyan dolog, mint például a lábad vagy a kezed, ami kell az élethez. Ha az embernek nincs ilyenbe része, attól még vígan élheti az életét. Tudod mint az ötös lottó, azt is kurvára jó megnyerni, de nem nyerem meg, ezért az én életem nem lesz kevesebb.

terrer 2014.11.03. 08:26:16

@Pixynor: " töklételesen tisztában van"

Ez egy nagyonjó jellemrajz:-o Ennél szemléletesebben én se mutathattam volna rá a problémádra, köszönöm! Ugyanis aki tudomásul venné magáról, hogy ő is hibázhat, az nem használná itt a "tökéletesen" szót...:-)
Se azt, érvek nélkül, hogy "ettől függetlenül nem így van." Már csak az hiányzik a végéről, hogy "punktum":-)
Ezek, most szintén ne haragudj meg (mostanában tele kell ezzel tennem a hsz-aimat), de elég zsarnokias, "akarnok" jellemet mutatnak, és ez bizony a férfiakat riasztja Ha menekülőre fogják a dolgot, az inkább ennek tudható be, mint annak a pici súlyfeleslegnek! Tagadhatod, hogy a nők általában sárkányosodnak, de Bizony Te magad vagy itt rá az élő cáfolat...

De ugye ez az egyik előnye, hogy segítünk (jóakaratúlag!) rányitni a szemed, miket hibázol... Például, hogyha ilyen sarkosan fogalmazol, a férfiak "Sárkány, Sárkány" kiáltozással nyomják meg a pánikgombot:-)
Nna. Ezt is tudod:-) Azt nem mondom, hogy már be is látod, de legalább elkezdődött valami folyamat... Mint tudjuk, a hibák korrigálásához vezető első lépcső szembenéznünk hibáinkkal!

Mostanában azt is mindig beírom: szólj, ha már nem szeretnél őszinte hsz-okat kapni! De komolyan!

terrer 2014.11.03. 08:35:08

@Pixynor: élni bárhogyan lehet, ebben egyetértünk!
Kérdés, hogy mennyire érdemes...
A levegő létkérdés, a pasi/nő nem, az csak a plusz. Csak vegetálni akarunk? Vagy esetleg többet is.
Élni a lélegeztetőgépen is lehet, ez igaz. Az ÉLETMINŐSÉG, ugye...
Nem ecsetelem tovább. Érted. Tudom.

Pixynor 2014.11.03. 08:35:21

@terrer: szerinted tényleg ekkora problémát jelent az, hogy az ember 40+ osan tisztában van saját magával, megismerte saját magát, nem hazudik saját magának és tudja mi a jó neki??

ÉN ezt felnőttségnek nevezem. És pontosan tudom, hogy riasztja a pasikat, a játszmázós, hazug fajtát, akik önámításban élnek. Nem sok olyan pasit láttam még, ismerni meg nem is ismerek. aki pontosan tisztában lenne saját magával, tudja mit akar, tudja mit szeret az életben , mi teszi boldoggá és eszerint él.

Elhiszem, hogy ez sok pasinak riasztó, boldogulni az életben saját magával.

Szembe nézni saját magammal, jaaa akkor kiderülne, hogy reggeltől estig csak akkor nem hazudok, ha kérdezek?? Volt idő mikor én is megijedtem ettől. Aztán úgy döntöttem szembe nézek azzal ki vagyok én e földön és mit akarok. Megtörtént. Ha ez szerinted sárkányos dolog, legyen, szerintem meg azt, hogy pontosan tudom mit akarok, ki vagyok, mire vagyok képes. És ez biztonságot ad. Persze én is elgyengülők időnként, mert nő vagyok, de mivel úgy építettem fel az életem, az biztos, hogy mások nem tudjak kirántani a talajt a lábam alól. Ez nem jelenti azt, hogy nincsenek problémáim, ahogy írtam is korábban.

Én ezt tudatos érett gondolkodásnak tartom. Hasonló férfiak jelentkezését várom :) Másik galaxiból is :)

Pixynor 2014.11.03. 08:37:24

@terrer: "Csak vegetálni akarunk? "

Na pont erről beszélek. Ez a legtévesebb gondolat, hogy az ember társ nélkül csak vegetál. :) Régen rossz, ha az embernek a társfüggőség határozza meg az életét, mert az tényleg csak vegetál. :)

Én nem érzem ezt vegetációnak, hanem kiteljesedett önálló életnek. Szerintem az vegetál aki belemegy egy olyan kapcsolatba, ami nem teszi boldoggá.

terrer 2014.11.03. 08:50:39

@Pixynor: mindig ezt hozod fel, hogy boldogtalan kapcsolatban nem akarsz élni.
De ki mondta, hogy boldogtalanban élj??? Válassz olyan társat, aki mellett boldog vagy, és megoldódott a probléma!
A társtalanságnak nem a boldogtalan társasélet az ellenpólusa, hanem a boldog:-)
Az meg pláne butaság lenne, hogy mindenki, aki társra vágyik, az mind beteges "függő" valamitől, mint pl. a drogosok... Társra vágyni NEM BETEGSÉG! Látod, Te mindig túlzol, sarkítasz, a legkirívóbb példákat hozod fel mindenben azért, hogy igazad lehessen:-) Hiba Nr. 2.
De szólj, ha már nem akarsz őszinte válaszokat kapni...

Pixynor 2014.11.03. 08:58:59

@terrer: na itt van a kutya elásva :)

Itt kezdődnek e téren a problémáim (amiről az egész blogomban is kommunikálni próbálok), mert azt hangsúlyoztam nem egyszer (biztos nem figyeltél elég jól), hogy nem az a gondom, hogy nem találok társat magamnak (ez sosem okozott problémát még súlyfelesleggel sem, mert mind szexre, mind kapcsolatra találtam már férfiakat), hanem a problémám az, hogy olyat nem találok, aki meghozná ezt az érzést, hogy boldoggá tud tenni, amiért csak egy dolgot kéne tennie: elérni, hogy belé tudjak szeretni, hogy hatással legyen rám az illető.

No ez az én problémám. És azt sem mondható, mert olvastál, hogy nem adtam esélyt mindenkinek, hogy ezt elérje. Nem érték el.

Attól tartok, hogy már én vagyok képtelen erre az érzésre, hogy sosem fogok tudni már szeretni senkit és ez is okozza a mostani hozzáállásomat az egész társkereséshez, hogy már hagyom a picsába az egészet, mert úgysem fogja meghozni a kívánt hatást.

Az én egyetlen elvárásom egy kapcsolattól az, hogy boldoggá tegyen, ezt meg csak a szerelem erejével tudja bárki is elérni. Lehet elég nyál, amit írtam, de ez a lényege. Ha nincs szerelem, nekem az a kapcsolat nem kell. És ez nem jelenti azt, hogy ha megtalálom a szerelmet, az elmúlik x év múlva akkor dobom a pasit. Nem, ez ezzel sem egyenlő, mert ha van pár évem valakivel ilyen állapotban, utána ennek a lángolásnak az elmúlásával mindenki tudja az mélységes szeretetté tud válni, ami szintén elég egy kapcsolat működtetéséhez. A gond az van, ha ez a szeretet is elmúlik. Akkor viszont... lépni kell és punk tum. :)

terrer 2014.11.03. 09:09:57

@Pixynor: "Attól tartok, hogy már én vagyok képtelen erre az érzésre"

Én inkább attól tartok, hogy képes vagy rá, csak a jobbakat elriasztod, a rosszabbak meg persze nem kellenek...
Aminek megjavítására változtatnod kéne magadon. Amihez először szembe kéne nézni azzal, miket hibáztál eddig, ami elriasztotta őket (túlzott magabiztosság). Amíg a szembenézés nincs, amíg unos-untalan a "tökéletes" szót használod magaddal kapcsolatban, addig nincs olyan jó kapcsolat., amilyenre vágyol.
Hadd osszak meg veled erről egy igen találó Einstein-idézetet:

"Nem lehet megoldani problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel csináltuk őket."

Tökéletes!
Amíg nem változtatsz a gondolkodásodon, nem tudod a problémát megoldani. Brilliáns, egyszerűen lehetetlen ennél jobban ezt megfogalmazni!:-o

Pixynor 2014.11.03. 09:14:36

@terrer: de akkor mégis mit tegyek? ne így éljek ahogy most, ami jó nekem? ne gondoljam azt, amit gondolok, a hibák terén, mert ismerem magam?

Nem is értelek. Ha valaki tisztában van saját magával, alkalmazva a tökéletes szót, az számodra miért hiba?

terrer 2014.11.03. 09:25:30

@Pixynor: a tökéletes meggyőződés, mint alapállás miatt. Ami aztán átjön, átsugároz a másik emberre, bármennyire leplezni szeretnéd. Mert részint tökéletes ember nincs, így nem mondhatod, hogy tökéletesen ismered magad, másrészt meg ha Te mégis az első tökéletes lennél a Földön, az meg a férfiaknak nem tetszene:-(
Hidd el, a férfiaknál a szerényebb viselkedés jön be, nem ez a nagyonöntudatos! Pont azért, mert FÉLNEK A VERBÁLIS AGRESSZIÓTÓL! Olyan sokszor magyarázom, és nem akarod megérteni:-( A férfi menekül a szócsatáktól, mert az ősidők óta nem az ő térfele, abban ő nem jobb, és ezt TUDJA! A nő egyik legnagyobb szexepilje a szerénység... lenne...

terrer 2014.11.03. 09:27:34

@Pixynor: mit tegyél? Először is, ne használd a "tökéletes" szót! Soha. Vedd ki a szótáradból:-)

Pixynor 2014.11.03. 09:39:58

@terrer: a tökéletes szót nem magamra használtam, Te félreértesz. A tökéletest a saját magam ismeretére mondtam, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy én tökéletes vagyok. Csak hogy jól ismerem magam.

Nem hiszem, hogy egy olyan nő, aki jól ismeri magát belemenne sárkányos szócsatázásokban, az a gyengébb nők, és a kevésbé inteligens nők fegyvere. Én nem szeretek vitázni, és csak akkor tettem ezt, mikor boldogtalan voltam a férjemmel. Akkor dirrektbe vitáztam és belekötöttem mindenbe. Tehát tudom milyen sárkánynak lenni, mert én az voltam. Nem tett boldoggá ez a lét, ezért változtattam rajta.

Tehát alapból én nem vagyok sárkány és soha nem fogok még egyszer olyan (boldogtalan) helyzetbe kerülni, hogy azzá kelljen válnom, és ez legyen a legfőbb örömöm, hogy a sárkányos szócsatákkal nyomorítom meg a párom életét.

ÉN SOHA TÖBBET NEM FOGOK ILYEN KAPCSOLATBAN LÉTEZNI. Ez az amit próbálok veled megértetni. Nem vagyok sárkány, nem is leszek soha, nem kell olyan pasi, aki ezt tudja csak belőlem előhozni és nem pedig az én angyali énemet :)

terrer 2014.11.03. 09:52:38

@Pixynor: Jó, nem vagy tökéletes, csak tökéletesek az ismereteid. Jó, nem létezel többé rossz kapcsolatban... csak azt nem akarod megérteni, mi kell a JÓ kapcsolathoz. Jó, csak a pasik a hibásak, mert nem tudják előhozni belőled a jót. Jó, nem vagy sárkány:-)

Csak akaratos:-) De legalább - tőkéletesen az...

Pixynor 2014.11.03. 11:05:03

@terrer: igen akaratos :) a szó jó értelmében :) meg amolyan adj uram isten azonnal minden típus :) tudod nincs lehetetlen csak tehetetlen :) A jó kapcsolathoz egy jó pasi kell :) ami nincs :) kincs, ami nincs. Tehát a jó pasik kincsek :) el vannak ásva, holmi rejtélyes szigeten :) csak elfelejtettek hozzájuk térképet rajzolni. Na bumm maradnak a földben. :)

gabocaboy 2014.11.03. 19:57:00

@Pixynor: " problémám az, hogy olyat nem találok, aki meghozná ezt az érzést, hogy boldoggá tud tenni, amiért csak egy dolgot kéne tennie: elérni, hogy belé tudjak szeretni, hogy hatással legyen rám az illető. "

te mit nyújtasz azért, hogy a másikat "motiváld"? ha csak azt várod, hogy kitegye a lelkét, keresse a kegyeid, megtalálja a gyenge pontod és meghódítson, akkor baj van.

mire elérné, hogy belésszeress, bedobja a törölközőt. :)

Pixynor 2014.11.03. 20:11:33

@gabocaboy: mit nyújtok? amit egy teljesen normális nő nyújtani tud. Ha tudod mit jelent az, amikor egy nő szeret, akkor pontosan tudod mit tudok nyújtani. Ez nem kegy keresését jelenti nálam, ez a másik személyiségének megismerése, ami az eddigi esetekben nem volt rám hatással. Az érintett felek esküszöm neked mindent megtettek ezért, tényleg, ugyanis tök őszinte voltam minden esetben. Tudták, hányadán állnak, pontosan tudták, én hogy érzek. Adtam időt is, de sajnos nem jött el az a dolog, aminek el kéne jönnie akkor, ha két ember egymásba szeret. És persze mindegyikkel tisztességesen szakítottam.

Tudod amikor ott tartasz egy kapcsolatban, hogy nem örülsz a másik félnek, hanem ideges leszel tőle, no akkor annak ott nálam vége van.

terrer 2014.11.03. 20:15:01

@Pixynor: Mert akik hozzádvalók lettek volna, megijedtek Tőled és elszaladtak, erre egyre lejjebb adtad a szintet, azokba viszont már érthetően nem volt miért beleszeretned a hozzád képest túl alacsony szint miatt:-( Olyan egyszerű...
Tudom, húzok:-(

Pixynor 2014.11.03. 20:20:05

@terrer: nem tudom ki lett volna hozzám való, de nem hiszem, hogy egy ijedős pasi. A többiben igazad van.
Voltam a hivatalban. Rá negyedórára jött a nagyvezír újfent, megint csak ötletelés ment, ahogy augusztusban, de már hozott egy kollégát is. Elmondtam, amit javasolták, az is egy megoldás tud lenni, de a nagyvezír nem örül neki, mert még egy dolog, amit üzemeltetni kéne. Szerdán megyek a polgármesterhez, hogy levakoljam vele, hogy a munkálatokat az önkormányzat fizesse, tehát, hogy a társaság leszámlázhassa, mert nincs pénzük szegényeknek.

gabocaboy 2014.11.03. 20:49:58

@Pixynor: valahol nekem ez az egész olyan gépiesnek tűnik.

nem hiszem, hogy ennyire nincs közös nevező, ilyen nincs. kezdek gyanakodni.

rá vagy már görcsölve erre az egész párkeresésre, ez igy tuti halott ügy.

terrer 2014.11.03. 21:07:34

@Pixynor: azt tudjad, hogy a szennyvízvezetéknek van egy optimális lejtése (3-5 ezrelék, 10 méteren 3-5 centivel lehet lejjebb a cső vége az elejénél). Ha nem ennyi, hanem kisebb, akkor vagy nem megy le rendesen semmi és leülepszik a sűrűje, vagy ha nagyobb, kiválik és lerakódik a csőben a szilárdabb része a víz meg lerohan, mindezek miatt pedig folyton dugul. Ezt is figyelni kell, le ne rontsák a nagy maherálásban - vagy javítsák ki, ha nem ennyi. Meg azt is, ne térjen el majd a Te csöved csatornába becsatlakozása a többitől, mert úgy legalább mindenkit egyszerre önt el a trutyi, és azt már nem tudják lesöpörni az asztalról. Az se jó, ha a Te szinted a maximális szint (amit teljes terhelésnél, pláne ha nem megfelelően vízzáró, akkor eső esetén) alatt van.
Most ezek szerint a csövezés kb. egyiknek se felel meg... Ha ezeket nem javítják ki, VAGY nem tesznek szivattyút, akkó nem történt semmi érdemleges, úgy vedd:-( Lehet, hogy még a csőátmérő se megfelelő (min. 110-es, az utcai bekötőcső meg 160-as). Lehet, hogy több könyök van a vezetékben, amit ívre kéne cserélni, és persze megnézhetik, hogy csak terepszint feletti helyiségeid vannak-e (terepszint alatti helyiségekből kifolyó víz - pl. pince, garázs - esetén neked kell átemelőszivattyút beköttetned). Na mindegy, bonyolult:-( Én a helyedben már fogadtam volna egy önkoritól független szakembert, aki a Te érdekeidet nézve felméri a helyzetet, és megmondja, mit harcolj ki feltétlenül, hogy megoldódjon. Mert jelen esetben Te nagyon harcias lehetsz ugyan, csak nemtudod, mire és meddig, ők meg ígyis-úgyis ott vágnak át, ahol tudnak:-(

Pixynor 2014.11.03. 21:09:25

@gabocaboy: épp ellenkezőleg, teljesen feladtam, már szeptember óta semmi. És egyenlőre ez így is marad. Belefásultam. Jó egyedül, azóta semmi bajom, kiegyensúlyozott vagyok, mióta nem teszem ki magam ennek.

Pixynor 2014.11.03. 21:13:46

@terrer: a franc se gondolta volna, hogy ilyeneket kéne tegyek, mármint szakembert fogadni. De mind jegyzeteltem, amit mondtál. Nekem Te teljesen hozzáértőnek tűnsz. :) Van valami közöd a szakmához. Mikor az emberekkel beszéltem megjött épp az exem is, neki is elmondták, szóval ő is tud jobban mondani dolgokat, mint én. Engem simán megvezetnek, de!!! azt már észrevettem, hogy annyiba akarják hagyni az egészet, csak közölték én vagyok erőszakos. Én meg mondtam, hogy annyira erőszakos vagyok, hogy tavaly decemberben szóltam először, azóta eltelt lassan egy év és nagy erőszakosságomban rohadtul nem történt semmi. No majd holnap jön a fickó beszélgetek még vele, aztán megkérdezem vajon mit kéne tennem, hogy a legjobb megoldást kivitelezzék.

terrer 2014.11.03. 21:16:45

@Pixynor: "de nem hiszem, hogy egy ijedős pasi."

Nem mind azért menekül, mert megijedt... Lehet, hogy csak szép poroszkálva állt tova.
A végeredmény szempontjából mindegy.
Mindenesetre óva intenélek is attól, aki még Tőled se ijed meg! Mert azzal előbb-utóbb megölitek egymást:-) Tuti.
De van erre megoldás. Az erős egyéniségű nők számára találták fel a papucsot! (Nem azt, amit a lábra veszel, hanem a másikat:-) ) Két dudás ugyanis nem fér meg egy csárdában...
Szal szerintem Te rossz helyen keresgélsz. Az erős férfit vágyod, holott te is erős jellem vagy, viszont az erős És már nálad e téren tapasztaltabb férfiak NEM TÉGED VÁGYNAK, hiszen engedni ők sem tudnak, így tudják, hogy veled az egész élet folyamatos harc lenne.
Erős férfi gyengébb nőt, erős nő gyengébb férfit választ, ha jót (hosszútávú kapcsolatot) akar. Lehet, hogy Te ezt eddig nem tudtad:-o

Pixynor 2014.11.03. 21:21:43

@terrer: Én azért vagyok erős jellem, mert nincs választási lehetőségem,. Sosem volt olyan partnerem, aki erősebb lett volna, akire rá tudtam volna hagyatkozni. De hidd el, ha találnék egy ilyet, nagyon szívesen ráhagyatkoznék, és olyan gyenge jellem lennék mellette, hogy azt el sem hinnéd. Illetve tévedek, volt dolgom ilyen férfival. Nagyon nagyon nőnek éreztem magam mellette és igazán jó érzés volt, hogy végre volt egy olyan ember, aki meg tudta hozni a döntéseket magától, úgy hogy maximálisan tudta, hogy az a döntés nekem is jó.

terrer 2014.11.03. 21:27:34

@Pixynor: sajna az élet megedzi az embert, és onnan már nincs visszaút:-( Elhiszem, hogy régebben nem voltál ilyen erős... de mostanra az lettél!
Hogy mi miatt, az a párválasztás szempontjából tökmindegy. Az ember változik.
De tanulságos lehetne ilyen szempontból a kettőnk beszélgetése is számodra, nem?:-))) NEKEM tudtál engedni a vitáinkban valaha is?:-))) A fenéket... Mért gondolod, hogy másnak majd fogsz?:-)

Pixynor 2014.11.03. 21:30:58

@terrer: Sokkal többször adtam már Neked igazat, mint előtte bárkinek bármikor. :) Te azt csak hiszed, hogy én nem engedek :) És egyébként ha mindezen beszélgetések személyesen történtek volna meg, el sem tudnád mondani a véleményed, mert tuti lehetsz bele, hogy olyan figyelem elterelést alkalmaznék, hogy szavad elállna tőle. :)

terrer 2014.11.03. 21:31:00

@Pixynor: "De hidd el, ha találnék egy ilyet, nagyon szívesen ráhagyatkoznék, és olyan gyenge jellem lennék mellette, hogy azt el sem hinnéd."

Nevetni fogsz. Én ezt már többször hallottam!
Minden erős jellemű nő ezt mondja, DE egyik se képes rá:-) Ugyanis a jellem ebben a korban már megszilárdult. Nem lehet egyszer ilyen, egyszer olyan. Az akaratosság, az akaratosság. Mindig, mindenben és mindenhol.
De most már legalább azt is tudod, ki illene hozzád, hol kell az eddigiekkel ellentétben keresned! Látod, nem hiába van ez a blog...

terrer 2014.11.03. 21:36:33

@Pixynor: A Te igazat-adásod speciális, "akaratosnő-típusú engedés":-) Így kezdődik: igazad van, DE... vagy igazad van, HA...". A lényeg, hogy a végén mégis úgy csavarodik, hogy tulajdonképpen úgyis Teneked van igazad. Csak ugye Te ezt nem is veszed észre, mert régóta így csinálod. Kell hozzá egy idegen, aki rávilágít.
Mondjak rá példát?
"Pixynor 2014.11.03. 11:05:03
@terrer: igen akaratos :) a szó jó értelmében :)"

Nem is Te lettél volna, ha a "jó értelmében"-t szépítésként hozzá nem írod:-) Csakhogy ezzel előjelet váltott az egésznek az értelme... Nem hagytad rám, csak úgy tettél...

D1255 2014.11.04. 13:47:22

@terrer: Kerdes, hogy mi Pixy es mas kemenyebbnek tuno holgyek valodi enje. Melyik az alarc? A 'kemeny csajos' vagy az 'erzelmekkel teli, ferfi gondoskodasra/vezetesre vagyo'? Pixy es nehany masik esetben is tudom a valaszt, de messze nem eleg szeles a mintavetelem, hogy altalanosabb kovetkeztetest hozzak.

Pixynor 2014.11.04. 14:35:21

@D1255: bennem is meg van mindkét én. Amikor minden rendben nem tombolnak a hormonok, akkor totálisan rendben van a kemény csajos szerepkör. Mikor tombolnak a hormonok, és a csillagok állása miatt, sötétebb, depisebb időszak van jelen, akkor természetesen én is a férfi gondoskodásra vágyó gyenge nő vagyok. Ez az időszak lényegesen kevesebb havi szinten (1-2 nap), mint mikor minden ok és semmi baj nincs a kemény csaj szereppel.

Igazság szerint nincs választási lehetőségem kilépni a kemény csaj-ból, mert egyedül vagyok, és ilyen helyzetben a gyenge nő eljátszása (magyarul, hogy kurvára nem foglalkozok semmivel, meg nem csinálok semmit, mert a pasi majd elintézi) végzetes lehet.

D1255 2014.11.04. 15:13:36

@Pixynor: Persze, alkalmazkodsz az adott helyzethez. Vajon kellene-e neked a fene nagy onallosag, hogy mindig tied legyen az utolso szo, ha egy 190-es, kisportolt, barna, uzleti eletben is sikeres, sot intim kornyezetben is aktiv es kreativ ur all melletted?;)

D1255 2014.11.04. 15:17:05

@terrer: Papucs se igazi opcio. Ahhoz nem tudnak kotodni hosszutavon. Eldobhato targy csupan.

Pixynor 2014.11.04. 15:19:27

@D1255: az említett úr mellettem történő állása esetén esküszöm neked minden akaratomat, önállóságomat elveszteném nagyon szívesen, illetve egy területre koncentrálnám :) az intim környezetre :)

Egy ilyen úr azt csinálna velem, amit csak akar. :)

Pixynor 2014.11.04. 15:22:01

@D1255: igen, ez 16 évig ment nekem is, a papucsos dolog, a férjem imádtam, de ez volt. Valahogy nekem a kettő közötti átmenet kéne, aki olyan mint én, hajlítható akaratban és nem is papucs.

D1255 2014.11.04. 15:42:53

@Pixynor: Latod-latod, csak mūsarkany vagy;)

D1255 2014.11.04. 15:54:19

@Pixynor: Ez a nagy muveszet, megtalalni az egyensulyt. Raadasul amit napi szinten megfelelonek erzel az hosszutavon akar gond is lehet. 'Jaj milyen kedves volt a Joco, a hetvegen az orchideakiallitasra mentunk amit mar regen kineztem, a Forma1 helyett. Imadom!'...ot ev mulva: 'Kepzeld Szilvi, egyszeruen nem tudok ferfikent nezni Jocora, olyan teszetosza, nem all ki magaert...'

terrer 2014.11.04. 16:43:11

Istenem... olyan kis édik vagytok:-))) Álmok, mesék, naivitás:-) "...minden akaratomat, önállóságomat elveszteném", itt könnyek szöktek a szemembe, komolyan... nem is írok most semmit, mert csak elrontanám...:-)

Pixynor 2014.11.04. 16:51:27

@terrer: ha most itt lennél egy lehelletnyit bokán rúgnálak :) csak finoman, hogy érezd a törődést.

Miért van az szerinted, hogy a legkeményebb rockbandáknak vannak a legérzelmesebb, legszebb lassú számaik??

Egyébként írtam Neked, privátban. Választ. Nem akartam már itten nyilvánosan kitenni magam. Reggel írtam. Megkaptad?

terrer 2014.11.04. 17:10:56

@Pixynor: bocsánat:-( De most is csak figyelmes voltam, mert nem akartalak lelombozni... nyilván nem olvastál a személyiségfejlődésről se Freudtól, se Jungtól, mert akkor tudhatnád, hogy személyiségünk nem olyan, mint az alsóneműnk, hogy ma ezt vesszük fel, holnap amazt: erre a korra már nagyon keményen kiforrott, és épp azért mondják, hogy lakva ismerni meg az embert, mert rövid ideig tudjuk ugyan magunkat másnak mutatni (egy hétre még Te is tudnád magad mutatni gyengének, bár nekem még soha nem adtál igazat és nem ismerted be, hogy még Te is hibázol néha), de hosszabb idő alatt már bizony kivillanik a "szemünkfehérje". Nincs olyan sajnos, hogy ha ilyen pasi jön, tudod leplezni a személyiségedet (benne az akarattal), ha olyan, akkor meg nem:-( Ezek olyan alapvető tudományos tények, amiket mi itt ezen a blogon - egymillió viselkedéskutatóval szemben - egészen biztosan nem tudunk megcáfolni! De illúziónak azért nagyon kedves volt:-)

A rockbanda csak egy szolgáltató, piaci szereplő. Persze, indulásnak azt a stílust teszi magáévá, ami jellemének kedvesebb, de hosszú távon azt adja elő, amire érzése szerint vevők az emberek. Miért, különben hogy jutna eszébe épelméjű embereknek hülye csöpögős karácsonyi számokat csinálni???:-) Ez is édes... hogy azt hiszed, a könnyűzenei szórakoztatóipar karakán jellemek művészi önkifejezése, nem pedig odavetett ocsú a fogyasztóknak:-) Ma olyan kis cuki vagy:-) Tudod, mit? Te SOHA ne nézzél/hallgass Lady Gagát! Nagyon komolyan kiábrándulnál a zeneiparból:-(((

Nem néztem:-( De most pótolom!

terrer 2014.11.04. 17:48:23

@Pixynor: juteszembe: ennek a blognak leginkább viszatérő mesemotívuma, amikor bizonygatódik több oldalról, hogy mi ám csak kívülről vagyunk ilyen hm... nemmindigszépek, amiknek bizony itt is látszunk (erőszakosak-akaratosak-agresszívok-házsártosak), de ha lehámozná rólunk egy arra méltó lovag(ina) a héjat, belül puha lenne és omlósz... Hogy csak az itteni közönség nem méltó a jóságunkra, de ha jönne egy olyan, hjaj...

És sokadszorra leírtam már: ez a leányromantika! Kalandsorozatba, akciófilmbe, zeneklipbe, drámába való. Csak ott tudja elhitetni és elhinni Humphrey Bogart, hogy ő nem egy akaratgyenge, élete társait fűvel-fával megcsaló alkoholista és láncdohányos, hogy John Wayne westernhős (utálta a lovakat, és forgatáson kívül sose ült rájuk), hogy Michael Jackson egy nő-világbálvány, akiért nők milliárdjai sikoltoztak, pedig valójában nemzőképtelen volt le nem szállt heréi miatt, amúgy meg pedofil, hogy Freddie Mercuryt imádták a nők, és ő is őket, pedig hiába, mert valójában nem a nők érdekelték.

Romantikázhatunk, hogy nem is azok a hibákkal is bőven rendelkező halandók vagyunk, akik vagyunk, hanem mesehősök, bálványok, vagy épp imádnivaló szeretők, pusztán nem ebben a társaságban... a kérdésem csak az, hogy ez most meseblog, vagy leszállhatunk néha a földre is, lehetünk-e néha őszinték?:-)
Akár csak magunkhoz.
Mert aki álmokban él, az nem képes a való világban normálisan élni és valódi kapcsolatokat létrehozni, és tényleg örök időkre marad ez a blog, ami most: társKERESŐ.
Sokadszor írom: nézzünk végre szembe önmagunkkal!!! A hibáinkkal is.

Pixynor 2014.11.04. 17:50:31

@terrer: hallottam Freudról és Jung-ról, az ő téziseik meg is állták a helyüket az ő korabeli emberekre vonatkozóan. Én úgy gondolom azóta a világ már egy pokoli nagyot fejlődött, így az emberek személyiségei. És úgy gondolom, hogy egy embernek nincs olyan, hogy fejlődik a személyisége, fejlődik, egyszer csak megáll, mert felnőtt és úgy marad. Szerintem mi folyamatosan a halálig változunk. Jómagamon is megtapasztalom, hogy olyan dolgokra mondok most igen, amit korábban elutasítottam, vagy nem akartam. És egyre jobban nyílok ki én is a világ felé. Nem érzem, hogy elértem volna egy szintet és most már ki tudok jelenteni kerek perec dolgokat. Amim van az az eddigi tapasztalatom, ami egyes emberekhez viszonyítva kevés, másokhoz viszonyítva meg sok lehet.

Igen fel tudok venni egy időre egy szerepet (de nem szükséges, mert én midig is elbűvölő vagyok), de az ilyen helyzetekben nem érzem jól magam. A kettősség viszont nagyon jellemző az énemre. Ugyanúgy meg van bennem a gyenge nő, mint az erős. De mint említettem NEM ENGEDHETEM MEG MAGAMNAK, hogy gyenge legyek.

Például most is úgy jöttek hozzám a csatornások fél ötre (ezt ígérték tegnap), mint hozzád. Szóval kapják be. Láttál, egy nővel állnak szemben szarnak rá. Tényleg át kell menjek ordenáréba, hogy meg tudjam ezt a problémát oldani. De nem hagyhatom el magam gyenge nő módjára, mert akkor lapátolhatom folyamatosan a szart a fürdőszobába.

Szóval bármennyire is kellemetlen a helyzet muszáj megoldanom, ehhez meg át kell mennem keménybe, gátlástalanba, bunkóba (megőrizve úrinő mivoltomat).

Egyébként néha úgy bele vagyok ezekbe a dolgokba fáradva, hidd el tényleg nagyon szívesen venném, ha lenne egy férfi mellettem, aki segít ezen problémák megoldásában. Néha nem bánnám, ha a legfőbb gondom csak az lenne, hogy mit főzzek holnap.

Szóval ezzel továbbra sem tudok egyet érteni, hogy nem lennék képes megváltozni egy férfi mellett. De megtudnék.

És a rockbanda + lassú szám összefüggést csak azért hoztam fel, mert ez bizonyítja, hogy a legkeményebb embereknek van a legnagyobb szíve, és a legmélyebb érzései. (Én is kemény vagyok :)

És Lady Gagát??? az a világ még nem jött el. Tudod, amíg a Föld forog és kerek...

Pixynor 2014.11.04. 17:52:20

@terrer: ismerem a hibáimat. Nem ragozom tovább ezt a részt. És én akkor is HELYCEGNŐŐŐ vagyok.

terrer 2014.11.04. 17:58:54

@Pixynor: igen, Hercegnő vagy:-) Puszcsi:-)

Pixynor 2014.11.04. 18:00:27

@terrer: de én akkor is Helycegnőőőő vagyok!! Érteeed vedd már tudomásuuuuuul!!! (toporzékol, toporzékol)

Nos? Elég sárkányos?

terrer 2014.11.04. 18:15:14

@Pixynor: "nincs olyan, hogy fejlődik a személyisége, fejlődik, egyszer csak megáll"

Nem figyeltél:-( Nem azt mondtam, hogy a személyiség nem fejlődik (évtizedenként egy picit), hanem hogy nem lehet egyszerre, egy időben kétféle (erőszakos itt, gyengéd a hapival)! Csak a skizóknak, de az nagyon rossz betegség, olyan ne akarj lenni:-(

"NEM ENGEDHETEM MEG MAGAMNAK, hogy gyenge legyek."

Ilyen abszolút van! Az élet sokunkat megedz, ilyet láthatunk számtalant!
Csak olyant nem, hogy aki megedződött, az bizonyos más helyzetekben viszont ukmukkfukk ide-oda lágyulgat. Az edzett, az edzett. Pont az ilyen esetről írta Móricz a Szegény emberek című elbeszélését: a katona megedződött a háborúban, de hazajőve azt hitte, itthon is csak annyi megölni valakit, mint ott. Milyen furcsa, hogy nem lett belőle egy szendekislány, ugye?:-) Hát lehet, hogy Móricz tudott az életről egyet-mást.
A csatornások viszont úgy látszik, nem tudják:-( Sajnálom:-( De megérdemlik, amit majd ezért tőled kapnak!:-)))

terrer 2014.11.04. 18:17:53

@Pixynor: ha most undok lennék, elkezdenék célozgatni, hogy ilyenkor nem kéne vajon neked egy kis izé... nemiélet, de természetesen nem teszem!:-))) De igazán sajnálom, hogy a csatornások nem jöttek el!:-))))
El lettek volna intézve asszem az összes eddigi panaszért, meg még egy évre előre!!!

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:46:54

@terrer: Jaj, ne menjen át bulvárosba. Olyan jó tanácsokkal látja el itt Pixyt, de a bulvár vonal nem áll jól Magának. A csendes olvasót se ábrándítsa ki. Kérem vissza a való életből vett tanácsokat.

Pixynor 2014.11.04. 18:48:52

@terrer: elolvastam roppant érdekes, de nem mondott újat :) Abban viszont egyet értek, hogy a férfiak nem fejezik ki érzelmeiket, pedig mennyivel könnyebb lenne, ha a nő tudná azt. :)

Pixynor 2014.11.04. 18:52:03

@terrer: Nemi élet?? Hát nem vágyom rá most, és már jó ideje volt. :) A csatornásokba nem köthetek bele ugyanis, ha most nekik megyek, sosem lesz megoldva a problémám. Ha meg már megoldották, utána őszintén, mi a francnak menjek már nekik. Így efelett érzett dühömet magamban fojtom és itthon anyázok csak magamban.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:52:50

@Pixynor: direkt háttérből szemléltem, mert láttam örömmel kibontakozik, hogy a nyócker hangulat elült, de hogy itt a velvettel jön... kiváltotta belőlem a távolságtartó magázást :D elhatárolódom a velvettől

Pixynor 2014.11.04. 18:55:02

@Star Lord alias Micellás Zsizell: jaj meg csak akkor olvasom ezt, mikor egy-egy férfi ismerősöm átküld ilyen cikkeket. És érdekes csak férfiak küldenek Velvetes írásokat :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:56:07

@Pixynor: bocs, nem bomlasztani akartam a hangulatot :D
szóval kidugították végre?

Pixynor 2014.11.04. 19:00:17

@Star Lord alias Micellás Zsizell: nem :( basztak jönni, pedig rohantam haza, azt mondták fél ötre jönnek. És sajnos a probléma túlmutat egy sima kidugításon. Erőteljes beavatkozásra van szükség, hogy megoldodjon. Holnap reggel megyek a polgármesterhez ez ügyben szintén.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:02:34

@Pixynor: Hátha a személyes panasz segít. Azért nem semmi, hogy így elodázzák. Végül is, nekik ráér...

@terrer: Virág elvtárs miért nem folytatja? Jöjjön csak, jöjjön.

terrer 2014.11.04. 19:03:32

@Star Lord alias Micellás Zsizell: a férfi is lehet emberből néha:-( Mi baja a velvettel?:-( Itt mindenki pont azt követeli, hogy a férfi kívül legyen kemény, de bensőjében azért érzékeny:-o Ha meg tényleg olyan, nem kell?

terrer 2014.11.04. 19:05:12

@Star Lord alias Micellás Zsizell: "bocs, nem bomlasztani akartam a hangulatot :D "

Ja! Nagyban járjuk itt Pixyvel a násztáncunkat (jó hosszú, mi?:-) ), aszt erre letorkoll...

Pixynor 2014.11.04. 19:05:55

@terrer: na elég ebből a magázódásból :) teljesen felizgattok vele :) szexuális feszültséget érzek köztetek :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:06:09

@terrer: Nincs a szándékkal baj, nekem a velvet egy bulvár, kicsit hatásvadász közhelyes dolog.
Nem tudom a kemény-e a jó szó, inkább határozottat mondanék, az érzékeny ellenben szimpatikus kifejezés. De sztem pont ez kell. Nem is mondta senki, hogy nem.

terrer 2014.11.04. 19:07:21

@Pixynor: jajmár! Szívem csak az Öné... Tudhassa...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:08:09

@terrer: Nem magát torkolltam le. Csak a velvetet. A Pixyvel való boncolgatást szívesen olvastam. Csak gondoltam nem kibicelek bele. De ha már belekibiceltem mégis, akkor csak folytatásra bíztatom.
@Pixynor: Hadd maradjon már a magázódás, én szeretek magázódni.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:08:41

@terrer: Én nem is kértem a szívét.... Láthassa.

Pixynor 2014.11.04. 19:09:03

@terrer: oh én is imádom, ha egy férfi elérzékenyül a Scorpions Still loving you-jára, vagy az Edda Éjjel érkezemjére :), de hozhatnám Extreme More than word-zét is :)

Reméltem is :)

terrer 2014.11.04. 19:12:59

@Star Lord alias Micellás Zsizell: a bulvár is az élet része. Számomra nem tetsző, ha valaki divatból utálkozik, pl. "senki nem nézi" a barátokköztöt, a celebvagyokot, Győzikét, de furcsamód mindenki minden részt betéve tud. Persze nem mondom, hogy Te is ilyen lennél, és ha következetesen megállod ezek fogyasztását, még meg is emelem a kalapom... én azonban mindentfogyasztó vagyok (sőt, a többiekkel ellentétben ezt le se tagadom), és úgy vagyok vele, mindenből szedegessük csak ki a hasznosat. Minden jó valamire, ha másnak nem, hát elrettentő példának:-)

Pixynor 2014.11.04. 19:15:56

@terrer: oh ez jó meghatározás, mert én is csak azután döntöm el, hogy valami érdekel-e vagy sem, ha belenéztem. Például a BK-t az első három évben néztem folyamatosan, addig már mindenki lefeküdt mindenkivel benne és mindenki lakott már mindenki lakásába. Azóta nem nézem. :)

Egyébként én is rajta tudok ragadni bármilyen műsoron, és inkább ezért be sem kapcsolom a tévét. :)

Épp Zsizell miatt néztem végig a Celeb vagyok előző csoportját, mert ott rákérdezett valakire, hogy az ki, én meg megnézve rajta maradtam a műsoron :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:16:53

@terrer: Kedves utalás: végre valakivel kicsit magázódhattam.
Én nem divatból nem nézek ilyen gagyi műsorokat, hanem mert nem érdekel. Mert inkább előveszek egy jó könyvet és mert inkább hallgatok zenét. De persze ezt maga nem tudhatja. Győzike mint olyan a társadalom legalja hát miért lennék rá vevő? Se celebet, se az ezredik tehetségkutatót nem veszi már be a gyomrom. Nem is értem hogy bír el egy ilyen kis ország ennyi celebet meg sztárt mint amit az orrunk alá dugnak sorozatosan. Szóval hihetetlen vagy sem, van ilyen is :)

Pixynor 2014.11.04. 19:17:17

@terrer: szeretem én is a Caramelt :) imádom ahogy szétolvad a számban :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:19:14

@Pixynor: Ha van valami új, egy részt az elrettenés miatt azért megnézek, de csak hogy terrer ne sznobozzon le bevallom :D De az h minden este azt bámuljam...
Sőt, most h még a netet se minden este néztem sokkal nyugodtam estéim voltak.

terrer 2014.11.04. 19:34:56

@Pixynor: "szeretem én is a Caramelt :) imádom ahogy szétolvad a számban :)"

ööö... most inkább nem kérdezek semmit:-o

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:41:40

@terrer: ő már celeb mert elindult egy tehetségkutatóban? vagy csak egy tehetség egy műsorból? látja, könnyen osztogatják a celeb szót, bár kétségkívül tehetséges

terrer 2014.11.04. 19:42:38

@Star Lord alias Micellás Zsizell: nem kell mindezeket a tvben megnézni! Erre való az internet, ott csak el kell olvasni, mit néztek mások:-) Ha nincs net, pl. sose tudom meg, hogy Honey Boo Boo befestette a haját!!!

terrer 2014.11.04. 19:44:12

@Star Lord alias Micellás Zsizell: szívem szerint inkább ezt az örmény lyányt hívnám celebnek, mint Győzikét...

Pixynor 2014.11.04. 19:46:35

@terrer: elértem, hogy felállt, jaj nem bocsánat :) elállt a szavad. :)

terrer 2014.11.04. 19:51:41

@Pixynor: ha tényleg tettél Te ilyet ezzel a Caramel gyerekkel, akkor lényegében Teis celeb vagy, akárcsak Béjá asszony!:-o Nna, menel Te is Pákó után dobozban, hamarost!

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:04:03

@terrer: Honey kicsoda? :D miket tud :D
ok hívja nyugodtan a lyányt celebnek, legyen a maga kedve szerint :D

@Pixynor: úgy érzem eljött a mai este csúcspontja, gyorsan el is iszkolok, úgyis belezavartam az idillbe :D

Pixynor 2014.11.04. 20:05:52

@terrer: na nem is értem miről vakerálsz itten. Szeretem a karamellát és kész :) a vajkaramella a kedvencem. :) Hogy jön ide fekete Pako?

terrer 2014.11.04. 20:06:42

Például ezt se láttam volna, amiben egy tv-showba kellett beküldeni olyan vicces videókat, hogy szülők azt mondják tréfából a gyereknek, megették az összes cukrot.
A reakciók felejthetetlenek:-)
www.youtube.com/watch?v=1NDkVx9AzSY#t=214

terrer 2014.11.04. 20:08:33

@Star Lord alias Micellás Zsizell: szép álmokat!
Aztán ne olyanokat álmodjon, hogy a Gáspár csálád beköltözött vendégségbe, mert holnap kikérdezzük!

terrer 2014.11.04. 20:10:02

@Pixynor: Pákót küldték a celebvagyok-ba egy dobozban meglepetésként, amikor már nagyon leült a műsor. Maga nem olvas Hogyvolt-ot, amiben nézik a műsort?:-o
Naizé. Már belekeveredek itt, kivel magázódtam össze:-o

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:11:09

@terrer: Jócakát. Jaj, ne ijesztegessen, kénytelen lennék kiköltözni, ha azok beköltöznének :-O

terrer 2014.11.04. 20:15:41

@Star Lord alias Micellás Zsizell: ezt mondja most, hogy így hármasban szépen összejöttünk?:-o Van ennek így izéje? Értelme?:-o

terrer 2014.11.04. 20:31:13

@Star Lord alias Micellás Zsizell: ???
Ezt most miért kellett így kinevetni???:-(
Nekem nem lehetnek álmaim?:-(((
Legalább én nem a Gáspár családdal álmodok!:-P Nna.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:37:04

@terrer: Jaj... a végét úgy olvastam: p.na... :-O

terrer 2014.11.04. 20:40:16

@Star Lord alias Micellás Zsizell: Jé, neked is mindenről az jut eszedbe?:-o Nekem is:-(
Tesvér...
Majd dobjunk be együtt egy sört:-) Én fizetem...

terrer 2014.11.04. 20:42:43

@Star Lord alias Micellás Zsizell: azér a Háziasszony jól itthagyott minket:-( Magácska azonban elköszönt már vagy háromnegyed órája, aszt mégis ittfeledkezett:-) Átlagban pont jó:-)

Pixynor 2014.11.04. 20:46:35

@terrer: ugyan ugyan a háziasszony tudja mikor kell csendesen visszavonulni :) Tietek a terep :)

terrer 2014.11.04. 20:50:03

@Pixynor: milyen figyelmes:-) Ez igazi úrihölgy:-) Na, én is elhúzok, ha már itten izé... izgattatok:-) Jóéjt:-)

Pixynor 2014.11.04. 20:56:55

@terrer: látod látod, nem sok kellett hozzá, hogy azt mond TÖKÉLETES VAGYOK :) Jó éjt!

terrer 2014.11.05. 08:50:09

@Pixynor: jóreggelt:--)
Hááát, vannak igazságok benne (szerintem különben ezek mindkét nemre igazak), de azzal a nőktől (is) sokszor hallott sztereotípiával, hogy "a férfi nem tudja kimutatni az érzelmeit", egyszerűen nem tudok mit kezdeni. Szerintem totál marhaság. Legfeljebb a férfi NEM TUD BESZÉLNI RÓLA. Ezt inkább elhiszem, hogy nem tud szavakkal szépen udvarolni (bár nem mindegyikre igaz, én pl. tudok:-P ). De hogy ne lehetne a metakommunikációján BÁRKINEK észrevenni, hogy szereti-e a másikat vagy közömbös neki... akkor a másiknak komoly szociális defektje van - nem érti a metakommunikációt, ami teljes kommunikációnknak több mint 70%-át teszi ki! Én a húgomnak is megmondtam a válása után, hogy jó ideje úgy láttam, a férje már nem szereti, amikor észrevettem, hogy sose ér hozzá, vagy ha a húgom hozáér bárhol, akkor elhúzódik. Azt sajnálom, hogy nem korábban szóltam, csak akkor úgy voltam vele, hogy nincs közöm hozzá. Én egyébként azt se hiszem, hogy ne érezné meg a nő, ha a párja megcsalja. Egyszerűen megváltozik a viselkedése. MÁS LESZ.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.05. 09:34:45

@Pixynor: ettől a megjegyzéstől utólag elhatárolódnék :)

terrer 2014.11.05. 09:56:14

@Star Lord alias Micellás Zsizell: Te a sajátodtól, vagy a helyében az övétől?
Ha utóbbi, akkor NEM TUD szegény, ha nem mondod meg neki, melyiktől...:-( A blog.hu olyan ostoba, hogy nem tudod beazonosítani, melyik hsz-ra válaszoltak, csak a nevet:-(
Ha meg az előbbi, akkor kíváncsi vagyok, melyikre is gondoltál pontosan:-) Én a helyedben többtől is:-) Vagy inkább egyiktől se, ha már.

Pixynor 2014.11.05. 10:56:50

@terrer: az én férjem sem beszélt róla, de még kommunikálni sem tudta meta módra. Ő élt mellettem, nem kezdeményezett sosem ölelést, érintést, simogatást, nem is érdeklődött sosem. Valahogy úgy alakult ki, hogy mindig én öleltem, simogattam őt, beszéltem magamtól a napomról kérdezés nélkül. Aztán mikor elszállt a varázs rájöttem tőle semmi ilyet nem kapok. Akkor eldöntöttem, hogy én abbahagyom az adást ilyen téren és semmi nem történt onnantól. Nem értünk egymáshoz, este azonban kötelező jelleggel elvárás volt a láb széttétele. Ha ezt nem akartam, mert ugye, mitől vágytam volna rá, mikor hozzám sem ért, akkor meg sértődés volt belőle.

A szerelem elmúltával én változtam meg nem ő. Ő sosem volt képes adni e téren, én adtam és hagytam abba, de úgy véltem ő változott meg. Aztán mikor elváltam közölte ő kurvára szeret engem.
De akkora már a portás hamarabb kérdezte meg, hogy hogy vagyok.

terrer 2014.11.05. 14:51:18

@Pixynor: " Nem értünk egymáshoz, este azonban kötelező jelleggel elvárás volt a láb széttétele.

ööööö... izé... gratulálok?:-o
Szerintem Te akkor felhasználtad az egész életedre szánt türelmedet, azért nincs azóta:-) De ha meg tudod mondani, voltaképp mit is ettél rajta, kapol egy virtuális pacsit:-)

Pixynor 2014.11.05. 15:02:58

@terrer: szerelmes voltam belé, nem tudom megmondani, hogy miért. Nagyon nagyon rendes ember volt, és az is a mai napig. De korántsem olyan szenvedélyes típus mint én. Te írtad Nekem ezeket a vércsoport beli különbségeket. Ez lehetett az oka. Nem ugyanaz a temperamentum, nem ugyanaz a vérmérséklet. Neki megfelelt a nagy semmi élet, amiben kurvára nem történik semmi. Én eddig tudtam csak ezt elviselni. Hogy dolgozok és hazamegyek és hétvégén meg családi grillezés. Ez ment végig. Előtte meg egy nagyon bulizós, az életet nagyon élvező nő voltam. Akkor meg úgy lettem vele, hogy ez is jó, a másik dimenzió, a család. Ezt is élveztem 16 évig, de sosem mentünk sehova, még moziba sem, nemhogy nyaralni. Soha az éleben magától ajándékot, virágot meglepi módon nem vett nekem. A szülinapjaimra, karácsonyra én vettem magamnak valamit az ő nevében. Soha nem ajánlott fel semmilyen meglepetés szerű dolgot, hogy akkor most elvisz vacsorázni vagy ilyenek. Egyszerűen nem történt semmi, és nekem ez kevés lett. Azóta szó szerint két végéről égetem a gyertyát igyekezvén bepótolni ezt a kiesett 16 évet. És nem vagyok hajlandó újabb begyöpösödött kapcsolatba belesétálni.. Ezért is szeretném azt, hogy mindketten őrizzük meg jelenlegi egyedülálló életünk egy részét, hogy sose jussunk el ide mégegyszer.

terrer 2014.11.05. 15:11:14

Azért az ennyire érzelemmentes kapcsolatnak nem csak a vérmérséklet-beli különbség az oka! A flegmatikus embernek is vannak érzelmei, csak nem annyi! De nem nulla...
És attól, hogy tökrendes valaki, még előfordulhat, hogy Beléd speciel nem volt szerelmes... nem?

terrer 2014.11.05. 15:14:01

@Pixynor: "mindketten őrizzük meg jelenlegi egyedülálló életünk egy részét"

SÁRKÁNYSÁRKÁ...............
befogtam:-(((
:-)
Ha neked sikerül a párkapcsolatot keresztezni a szinglilétével úgy, hogy mindkettőnek csak az előnyei maradjanak meg, FÖLTÉTLENÜL szólj!:-) Tudom, a lepényhal először...

Pixynor 2014.11.05. 15:46:05

@terrer: a férjemnek elmondása szerint én voltam élete szerelme és én is maradok. Szóval biztos szeretett. Ő sem látott más életet a szüleitől, így ez volt számára normális. Arról én nem tehetek , hogy ez nekem meg kevésnek bizonyult. Lehet alkalmatlan vagyok én a párkapcsolatra, de mégis szeretek olyan kapcsolatban élni amiben szerelem van. Mert élvezem ezt az állapotot és szerintem ez tök jó része az életnek. De ez a hagyományos beszürkült semmilyen kapcsolattól most a hideg ráz. Nem lennék képes újra bepurnyadni egy ilyenbe. Meg eligényteledni, mert nekem e kettő együtt járt.

Pixynor 2014.11.05. 15:49:04

@terrer: És rohanok újfent haza, mert alpolgármester úr közbenjárásának köszönhetően ma állítólag fél ötre jönnek a csatornások, nagyvezír és alkalmazottja, meg még a helyi képviselőm is, akivel nem beszéltem de ő a gazdasági és városfejlesztési bizottság elnöke. Szóval, aki számít ott lesz. Jösz?? :)

terrer 2014.11.05. 15:52:38

@Pixynor: bocsánat... engem nem hívtál meg!:-( Pedig biztos lesz pogácsa is meg minden...
Azért jó lenne, ha most már nem hagynád magad!:-o

terrer 2014.11.05. 15:57:09

@Pixynor: "elmondása szerint én voltam élete szerelme...
Szóval biztos szeretett."

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Akkor BIZTOS!
Bocsánat:-( De ezen nagyon röhögtem:-)))))))))))))))))))) A nap mondása!!!
Azért nagyon sajnálom, hogy az én életem női közül egyben sem volt meg ez a gyermekien tiszta, ártatlan naivitás... pedig mennyi mindent be tudtam volna adni nekik!:-o Én sokmindent megpróbáltam, úgy éljek, dehát... nekem nem ilyenek jutottak:-(

Pixynor 2014.11.05. 17:45:47

@terrer: naaa hát most mentek csak el, és igen naiv vagyok, de ezt a férjem egy évvel a válásunk után mondta, szóval, nem is értem ha nem így lenne, miért hazudna ebben?

A csatorna sztorit privátban írom meg.

terrer 2014.11.05. 18:56:37

@Pixynor: Mert pl. fogalma sincs arról, milyen is szeretni valakit, ha eddig nem volt képes rá... Mert a mostani még ennyit se ér, mint Veled a csakszex... valamiféle nosztalgia, a hosszú idő miatt... De leginkább az első, hogy azt se tudja, mi az...

Válaszoltam:-) Mekkfalva:-)
süti beállítások módosítása