Pixy mesél

Pixy mesél

Kövér nő = (?) nem kell senkinek

2014. október 27. - Pixynor

10646862_705703656188272_8509315098068599780_n.jpg

Már többször céloztam rá, hogy nem tartozom a vékony nők közé. Az a típus vagyok, aki evéssel kompenzál mindent, a stresszt, a boldogtalanságot sőt az örömöt is, hisz szeretek enni. Szeretem az édességeket is, édesszájú vagyok. 18 éves korom óta (mióta dolgozom és jóformán ellátmányozom magam) jó pár kiló rám rakodott szépen folyamatosan. Mindig küzdöttem ellene, de mindig negatív eredménnyel. Így már jó ideje feladtam a harcot, és nem foglalkozok ezzel a dologgal. Persze igyekszem sportolni, mert kell, csinálom is, nem rendszeresen. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy viszonylag magas vagyok (de persze nem eléggé), így van hol eloszlania feleslegnek és ez főleg deréktájon található. Legutóbb szóba elegyedve egy kedves olvasómmal képet küldtem neki. Ő elolvasva a blogomat, látva a képem a következő megállapítást tette: "A Te problémád kettő szóban összefoglalható: kövér vagy."

Ez nem volt sosem kérdéses számomra. Majd így folytatta: " Teljesen őszintén: ki akarna megdugni egy 40+ éves kövér nőt?" Háát, tényleg nem tudom. "Számtalan fiatal jó testű, és 40-es jó alakú nő van, egyértelmű hogy közülük választanak. " Ez igaz. Nagyon is. "Szerintem a Te hozzáállásoddal/felfogásoddal simán találnál egy hozzád való férfit, ha a fizikai paramétereiden változtatnál!"

Ez erősen elgondolkodtatott, no nem az igazságtartalmán, hanem hogy tényleg van-e összefüggés a kövérségem és a között, hogy nincs pasim. Azt nem kell mondanom, hogy 16 évig éltem házas emberként, és a férjemnek ezzel nem volt problémája így mellette sem lettem vékonyabb. Aztán négy éve újra kikerültem a húspiacra, és valóban, amit látok, rengeteg és még több, azaz iszonyat sok pokolian csinos és jó alakú, egyedülálló nő van. Nem is értem miért hangoztatják, hogy itt annyira elterjedt a kövérség. Szerintem nem is. Ennek ellenére az elmúlt négy évben túl vagyok egy pár ismerkedésen, több rövidebb kapcsolaton is. Persze ezek olyanok voltak, amilyenek (főleg azért nem tudom őket jónak jellemezni, mert részemről nem hozták meg a várt szerelembe esést), de korántsem állíthatom azt, hogy a kövérségem távol tartotta volna tőlem a férfiakat. És igencsak számos jelentkező volt arra is, hogy csak szexuális céllal létesítsek velük kapcsolatot. Ebből egy két lehetőséggel éltem is, mert ugye miért is ne, és megtehetem alapon.

Aztán amit látok a környezetemben, számos fiatal 28-38 év közötti nagyon csinos nőket, képzetteket, akik mind egyedülállók. A 30 feletti korosztály pedig már igencsak a családra vágyó típus, mert ugye egy csak korlátozott ideig képes a gyerekszülésre és az is köztudott egy 65 éves vagy idősebb pasi is képes még a gyereknemzésre. Beszélgetve velük, ismerve őket, pontosan ugyanazon tapasztalattal rendelkeznek a társkeresésről, mint én. Egyszerűen nem találnak elköteleződni, családot alapítani szándékozó férfit. És egy pillanatig sem lehet arra fogni, hogy kövérek. Ugyanakkor azt is látom, hogy nem egy, én inkább úgy fogalmaznék, teltkarcsú hölgynek is van párja. Szóval valahogy semmilyen összefüggést nem vélek felfedezni a testalkat és a párkapcsolat léte, vagy nem léte között.

10626821_706096616148976_6965543906090836914_n.jpg

Úgy gondolom egyben azonban tökéletesen igaza van az illetőnek:

"Úgy veszem észre, rengeteg energiát ölsz abba, hogy próbálod megfejteni a nagy titkot a párkapcsolatokról. Közben szidod a férfiakat és elmélkedsz, milyen jó volna ha…

Az erre fordított energiákat viszont beletehetnéd a mozgásba, diétába, edzésbe. Ha nem is másokért (értük felesleges), hanem saját magadért!

Az egészségednek mindenképpen jót tesz. Ahogy eredményt érsz el, úgy változik majd a lelki világod is."

Bár őszintén miután elfogadtam ezt a dolgot magammal kapcsolatosan, a lelki békém is rendjén van. Vagy legalább is úgy gondolom. Hisz ennek ellenére elég sokszor elővesz engem is ez a dolog, én is ezt tartom minden szerencsétlenségem okának. Rosszabb napjaimon én is biztos vagyok benne, hogy ezért nincs pasim, és ha garancia lenne arra, hogy ha lefogyok, akkor tuti találok valakit, esküszöm ennek elvetemülten neki is fognék. És igen, rajta vagyok a témán, de nem emiatt, hanem csak és kizárólag magam miatt, mert nekem is a pasikkal megegyezően a vékony nők tetszenek. Azonban ahogy a telt nők többségében, bennem is meg van az a plusz, ami talán vonzani szokta a férfiakat. Az életvidámság, a jófejség és a humor, hogy kiélvezem az életet örömeit maximálisan (legyen az egy gasztronómiai élmény, egy utazás, egy szórakozás, egy mozi, vagy csak egy szexuális kaland), és a leglényegesebb dolog, mindig magam adom. Semmi értelme a megjátszásnak, hisz ugyan minek is tudnám megjátszani magam? Egy vékony nőnek?

Nagyon tetszett Petra "Társkeresős bemutatkozós szövegek" posztjában /http://eztisminek.blog.hu/2014/10/08/tarskeresos_bemutatkozo_szovegek/ egy idézett társkereső férfi igénye: "kedves nyugis sportos és csakis személyes ismerkedés, ha nem is elsőre, de másodikra. egy mozdulat többet mond pár levélnél, igaz-e? akit keresek, az legyen szép vékony, és jófej, mint a kövér lányok."

No itt van a kutya elásva. A jófejség már meg van. 

10603520_690831821008789_8743521809957303551_n.jpg

/Képek: https://www.facebook.com/pages/Telt-l%C3%A1nyok-oldala/364263900332251/

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr456838913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terrer 2014.11.03. 09:25:30

@Pixynor: a tökéletes meggyőződés, mint alapállás miatt. Ami aztán átjön, átsugároz a másik emberre, bármennyire leplezni szeretnéd. Mert részint tökéletes ember nincs, így nem mondhatod, hogy tökéletesen ismered magad, másrészt meg ha Te mégis az első tökéletes lennél a Földön, az meg a férfiaknak nem tetszene:-(
Hidd el, a férfiaknál a szerényebb viselkedés jön be, nem ez a nagyonöntudatos! Pont azért, mert FÉLNEK A VERBÁLIS AGRESSZIÓTÓL! Olyan sokszor magyarázom, és nem akarod megérteni:-( A férfi menekül a szócsatáktól, mert az ősidők óta nem az ő térfele, abban ő nem jobb, és ezt TUDJA! A nő egyik legnagyobb szexepilje a szerénység... lenne...

terrer 2014.11.03. 09:27:34

@Pixynor: mit tegyél? Először is, ne használd a "tökéletes" szót! Soha. Vedd ki a szótáradból:-)

Pixynor 2014.11.03. 09:39:58

@terrer: a tökéletes szót nem magamra használtam, Te félreértesz. A tökéletest a saját magam ismeretére mondtam, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy én tökéletes vagyok. Csak hogy jól ismerem magam.

Nem hiszem, hogy egy olyan nő, aki jól ismeri magát belemenne sárkányos szócsatázásokban, az a gyengébb nők, és a kevésbé inteligens nők fegyvere. Én nem szeretek vitázni, és csak akkor tettem ezt, mikor boldogtalan voltam a férjemmel. Akkor dirrektbe vitáztam és belekötöttem mindenbe. Tehát tudom milyen sárkánynak lenni, mert én az voltam. Nem tett boldoggá ez a lét, ezért változtattam rajta.

Tehát alapból én nem vagyok sárkány és soha nem fogok még egyszer olyan (boldogtalan) helyzetbe kerülni, hogy azzá kelljen válnom, és ez legyen a legfőbb örömöm, hogy a sárkányos szócsatákkal nyomorítom meg a párom életét.

ÉN SOHA TÖBBET NEM FOGOK ILYEN KAPCSOLATBAN LÉTEZNI. Ez az amit próbálok veled megértetni. Nem vagyok sárkány, nem is leszek soha, nem kell olyan pasi, aki ezt tudja csak belőlem előhozni és nem pedig az én angyali énemet :)

terrer 2014.11.03. 09:52:38

@Pixynor: Jó, nem vagy tökéletes, csak tökéletesek az ismereteid. Jó, nem létezel többé rossz kapcsolatban... csak azt nem akarod megérteni, mi kell a JÓ kapcsolathoz. Jó, csak a pasik a hibásak, mert nem tudják előhozni belőled a jót. Jó, nem vagy sárkány:-)

Csak akaratos:-) De legalább - tőkéletesen az...

Pixynor 2014.11.03. 11:05:03

@terrer: igen akaratos :) a szó jó értelmében :) meg amolyan adj uram isten azonnal minden típus :) tudod nincs lehetetlen csak tehetetlen :) A jó kapcsolathoz egy jó pasi kell :) ami nincs :) kincs, ami nincs. Tehát a jó pasik kincsek :) el vannak ásva, holmi rejtélyes szigeten :) csak elfelejtettek hozzájuk térképet rajzolni. Na bumm maradnak a földben. :)

gabocaboy 2014.11.03. 19:57:00

@Pixynor: " problémám az, hogy olyat nem találok, aki meghozná ezt az érzést, hogy boldoggá tud tenni, amiért csak egy dolgot kéne tennie: elérni, hogy belé tudjak szeretni, hogy hatással legyen rám az illető. "

te mit nyújtasz azért, hogy a másikat "motiváld"? ha csak azt várod, hogy kitegye a lelkét, keresse a kegyeid, megtalálja a gyenge pontod és meghódítson, akkor baj van.

mire elérné, hogy belésszeress, bedobja a törölközőt. :)

Pixynor 2014.11.03. 20:11:33

@gabocaboy: mit nyújtok? amit egy teljesen normális nő nyújtani tud. Ha tudod mit jelent az, amikor egy nő szeret, akkor pontosan tudod mit tudok nyújtani. Ez nem kegy keresését jelenti nálam, ez a másik személyiségének megismerése, ami az eddigi esetekben nem volt rám hatással. Az érintett felek esküszöm neked mindent megtettek ezért, tényleg, ugyanis tök őszinte voltam minden esetben. Tudták, hányadán állnak, pontosan tudták, én hogy érzek. Adtam időt is, de sajnos nem jött el az a dolog, aminek el kéne jönnie akkor, ha két ember egymásba szeret. És persze mindegyikkel tisztességesen szakítottam.

Tudod amikor ott tartasz egy kapcsolatban, hogy nem örülsz a másik félnek, hanem ideges leszel tőle, no akkor annak ott nálam vége van.

terrer 2014.11.03. 20:15:01

@Pixynor: Mert akik hozzádvalók lettek volna, megijedtek Tőled és elszaladtak, erre egyre lejjebb adtad a szintet, azokba viszont már érthetően nem volt miért beleszeretned a hozzád képest túl alacsony szint miatt:-( Olyan egyszerű...
Tudom, húzok:-(

Pixynor 2014.11.03. 20:20:05

@terrer: nem tudom ki lett volna hozzám való, de nem hiszem, hogy egy ijedős pasi. A többiben igazad van.
Voltam a hivatalban. Rá negyedórára jött a nagyvezír újfent, megint csak ötletelés ment, ahogy augusztusban, de már hozott egy kollégát is. Elmondtam, amit javasolták, az is egy megoldás tud lenni, de a nagyvezír nem örül neki, mert még egy dolog, amit üzemeltetni kéne. Szerdán megyek a polgármesterhez, hogy levakoljam vele, hogy a munkálatokat az önkormányzat fizesse, tehát, hogy a társaság leszámlázhassa, mert nincs pénzük szegényeknek.

gabocaboy 2014.11.03. 20:49:58

@Pixynor: valahol nekem ez az egész olyan gépiesnek tűnik.

nem hiszem, hogy ennyire nincs közös nevező, ilyen nincs. kezdek gyanakodni.

rá vagy már görcsölve erre az egész párkeresésre, ez igy tuti halott ügy.

terrer 2014.11.03. 21:07:34

@Pixynor: azt tudjad, hogy a szennyvízvezetéknek van egy optimális lejtése (3-5 ezrelék, 10 méteren 3-5 centivel lehet lejjebb a cső vége az elejénél). Ha nem ennyi, hanem kisebb, akkor vagy nem megy le rendesen semmi és leülepszik a sűrűje, vagy ha nagyobb, kiválik és lerakódik a csőben a szilárdabb része a víz meg lerohan, mindezek miatt pedig folyton dugul. Ezt is figyelni kell, le ne rontsák a nagy maherálásban - vagy javítsák ki, ha nem ennyi. Meg azt is, ne térjen el majd a Te csöved csatornába becsatlakozása a többitől, mert úgy legalább mindenkit egyszerre önt el a trutyi, és azt már nem tudják lesöpörni az asztalról. Az se jó, ha a Te szinted a maximális szint (amit teljes terhelésnél, pláne ha nem megfelelően vízzáró, akkor eső esetén) alatt van.
Most ezek szerint a csövezés kb. egyiknek se felel meg... Ha ezeket nem javítják ki, VAGY nem tesznek szivattyút, akkó nem történt semmi érdemleges, úgy vedd:-( Lehet, hogy még a csőátmérő se megfelelő (min. 110-es, az utcai bekötőcső meg 160-as). Lehet, hogy több könyök van a vezetékben, amit ívre kéne cserélni, és persze megnézhetik, hogy csak terepszint feletti helyiségeid vannak-e (terepszint alatti helyiségekből kifolyó víz - pl. pince, garázs - esetén neked kell átemelőszivattyút beköttetned). Na mindegy, bonyolult:-( Én a helyedben már fogadtam volna egy önkoritól független szakembert, aki a Te érdekeidet nézve felméri a helyzetet, és megmondja, mit harcolj ki feltétlenül, hogy megoldódjon. Mert jelen esetben Te nagyon harcias lehetsz ugyan, csak nemtudod, mire és meddig, ők meg ígyis-úgyis ott vágnak át, ahol tudnak:-(

Pixynor 2014.11.03. 21:09:25

@gabocaboy: épp ellenkezőleg, teljesen feladtam, már szeptember óta semmi. És egyenlőre ez így is marad. Belefásultam. Jó egyedül, azóta semmi bajom, kiegyensúlyozott vagyok, mióta nem teszem ki magam ennek.

Pixynor 2014.11.03. 21:13:46

@terrer: a franc se gondolta volna, hogy ilyeneket kéne tegyek, mármint szakembert fogadni. De mind jegyzeteltem, amit mondtál. Nekem Te teljesen hozzáértőnek tűnsz. :) Van valami közöd a szakmához. Mikor az emberekkel beszéltem megjött épp az exem is, neki is elmondták, szóval ő is tud jobban mondani dolgokat, mint én. Engem simán megvezetnek, de!!! azt már észrevettem, hogy annyiba akarják hagyni az egészet, csak közölték én vagyok erőszakos. Én meg mondtam, hogy annyira erőszakos vagyok, hogy tavaly decemberben szóltam először, azóta eltelt lassan egy év és nagy erőszakosságomban rohadtul nem történt semmi. No majd holnap jön a fickó beszélgetek még vele, aztán megkérdezem vajon mit kéne tennem, hogy a legjobb megoldást kivitelezzék.

terrer 2014.11.03. 21:16:45

@Pixynor: "de nem hiszem, hogy egy ijedős pasi."

Nem mind azért menekül, mert megijedt... Lehet, hogy csak szép poroszkálva állt tova.
A végeredmény szempontjából mindegy.
Mindenesetre óva intenélek is attól, aki még Tőled se ijed meg! Mert azzal előbb-utóbb megölitek egymást:-) Tuti.
De van erre megoldás. Az erős egyéniségű nők számára találták fel a papucsot! (Nem azt, amit a lábra veszel, hanem a másikat:-) ) Két dudás ugyanis nem fér meg egy csárdában...
Szal szerintem Te rossz helyen keresgélsz. Az erős férfit vágyod, holott te is erős jellem vagy, viszont az erős És már nálad e téren tapasztaltabb férfiak NEM TÉGED VÁGYNAK, hiszen engedni ők sem tudnak, így tudják, hogy veled az egész élet folyamatos harc lenne.
Erős férfi gyengébb nőt, erős nő gyengébb férfit választ, ha jót (hosszútávú kapcsolatot) akar. Lehet, hogy Te ezt eddig nem tudtad:-o

Pixynor 2014.11.03. 21:21:43

@terrer: Én azért vagyok erős jellem, mert nincs választási lehetőségem,. Sosem volt olyan partnerem, aki erősebb lett volna, akire rá tudtam volna hagyatkozni. De hidd el, ha találnék egy ilyet, nagyon szívesen ráhagyatkoznék, és olyan gyenge jellem lennék mellette, hogy azt el sem hinnéd. Illetve tévedek, volt dolgom ilyen férfival. Nagyon nagyon nőnek éreztem magam mellette és igazán jó érzés volt, hogy végre volt egy olyan ember, aki meg tudta hozni a döntéseket magától, úgy hogy maximálisan tudta, hogy az a döntés nekem is jó.

terrer 2014.11.03. 21:27:34

@Pixynor: sajna az élet megedzi az embert, és onnan már nincs visszaút:-( Elhiszem, hogy régebben nem voltál ilyen erős... de mostanra az lettél!
Hogy mi miatt, az a párválasztás szempontjából tökmindegy. Az ember változik.
De tanulságos lehetne ilyen szempontból a kettőnk beszélgetése is számodra, nem?:-))) NEKEM tudtál engedni a vitáinkban valaha is?:-))) A fenéket... Mért gondolod, hogy másnak majd fogsz?:-)

Pixynor 2014.11.03. 21:30:58

@terrer: Sokkal többször adtam már Neked igazat, mint előtte bárkinek bármikor. :) Te azt csak hiszed, hogy én nem engedek :) És egyébként ha mindezen beszélgetések személyesen történtek volna meg, el sem tudnád mondani a véleményed, mert tuti lehetsz bele, hogy olyan figyelem elterelést alkalmaznék, hogy szavad elállna tőle. :)

terrer 2014.11.03. 21:31:00

@Pixynor: "De hidd el, ha találnék egy ilyet, nagyon szívesen ráhagyatkoznék, és olyan gyenge jellem lennék mellette, hogy azt el sem hinnéd."

Nevetni fogsz. Én ezt már többször hallottam!
Minden erős jellemű nő ezt mondja, DE egyik se képes rá:-) Ugyanis a jellem ebben a korban már megszilárdult. Nem lehet egyszer ilyen, egyszer olyan. Az akaratosság, az akaratosság. Mindig, mindenben és mindenhol.
De most már legalább azt is tudod, ki illene hozzád, hol kell az eddigiekkel ellentétben keresned! Látod, nem hiába van ez a blog...

terrer 2014.11.03. 21:36:33

@Pixynor: A Te igazat-adásod speciális, "akaratosnő-típusú engedés":-) Így kezdődik: igazad van, DE... vagy igazad van, HA...". A lényeg, hogy a végén mégis úgy csavarodik, hogy tulajdonképpen úgyis Teneked van igazad. Csak ugye Te ezt nem is veszed észre, mert régóta így csinálod. Kell hozzá egy idegen, aki rávilágít.
Mondjak rá példát?
"Pixynor 2014.11.03. 11:05:03
@terrer: igen akaratos :) a szó jó értelmében :)"

Nem is Te lettél volna, ha a "jó értelmében"-t szépítésként hozzá nem írod:-) Csakhogy ezzel előjelet váltott az egésznek az értelme... Nem hagytad rám, csak úgy tettél...

D1255 2014.11.04. 13:47:22

@terrer: Kerdes, hogy mi Pixy es mas kemenyebbnek tuno holgyek valodi enje. Melyik az alarc? A 'kemeny csajos' vagy az 'erzelmekkel teli, ferfi gondoskodasra/vezetesre vagyo'? Pixy es nehany masik esetben is tudom a valaszt, de messze nem eleg szeles a mintavetelem, hogy altalanosabb kovetkeztetest hozzak.

Pixynor 2014.11.04. 14:35:21

@D1255: bennem is meg van mindkét én. Amikor minden rendben nem tombolnak a hormonok, akkor totálisan rendben van a kemény csajos szerepkör. Mikor tombolnak a hormonok, és a csillagok állása miatt, sötétebb, depisebb időszak van jelen, akkor természetesen én is a férfi gondoskodásra vágyó gyenge nő vagyok. Ez az időszak lényegesen kevesebb havi szinten (1-2 nap), mint mikor minden ok és semmi baj nincs a kemény csaj szereppel.

Igazság szerint nincs választási lehetőségem kilépni a kemény csaj-ból, mert egyedül vagyok, és ilyen helyzetben a gyenge nő eljátszása (magyarul, hogy kurvára nem foglalkozok semmivel, meg nem csinálok semmit, mert a pasi majd elintézi) végzetes lehet.

D1255 2014.11.04. 15:13:36

@Pixynor: Persze, alkalmazkodsz az adott helyzethez. Vajon kellene-e neked a fene nagy onallosag, hogy mindig tied legyen az utolso szo, ha egy 190-es, kisportolt, barna, uzleti eletben is sikeres, sot intim kornyezetben is aktiv es kreativ ur all melletted?;)

D1255 2014.11.04. 15:17:05

@terrer: Papucs se igazi opcio. Ahhoz nem tudnak kotodni hosszutavon. Eldobhato targy csupan.

Pixynor 2014.11.04. 15:19:27

@D1255: az említett úr mellettem történő állása esetén esküszöm neked minden akaratomat, önállóságomat elveszteném nagyon szívesen, illetve egy területre koncentrálnám :) az intim környezetre :)

Egy ilyen úr azt csinálna velem, amit csak akar. :)

Pixynor 2014.11.04. 15:22:01

@D1255: igen, ez 16 évig ment nekem is, a papucsos dolog, a férjem imádtam, de ez volt. Valahogy nekem a kettő közötti átmenet kéne, aki olyan mint én, hajlítható akaratban és nem is papucs.

D1255 2014.11.04. 15:42:53

@Pixynor: Latod-latod, csak mūsarkany vagy;)

D1255 2014.11.04. 15:54:19

@Pixynor: Ez a nagy muveszet, megtalalni az egyensulyt. Raadasul amit napi szinten megfelelonek erzel az hosszutavon akar gond is lehet. 'Jaj milyen kedves volt a Joco, a hetvegen az orchideakiallitasra mentunk amit mar regen kineztem, a Forma1 helyett. Imadom!'...ot ev mulva: 'Kepzeld Szilvi, egyszeruen nem tudok ferfikent nezni Jocora, olyan teszetosza, nem all ki magaert...'

terrer 2014.11.04. 16:43:11

Istenem... olyan kis édik vagytok:-))) Álmok, mesék, naivitás:-) "...minden akaratomat, önállóságomat elveszteném", itt könnyek szöktek a szemembe, komolyan... nem is írok most semmit, mert csak elrontanám...:-)

Pixynor 2014.11.04. 16:51:27

@terrer: ha most itt lennél egy lehelletnyit bokán rúgnálak :) csak finoman, hogy érezd a törődést.

Miért van az szerinted, hogy a legkeményebb rockbandáknak vannak a legérzelmesebb, legszebb lassú számaik??

Egyébként írtam Neked, privátban. Választ. Nem akartam már itten nyilvánosan kitenni magam. Reggel írtam. Megkaptad?

terrer 2014.11.04. 17:10:56

@Pixynor: bocsánat:-( De most is csak figyelmes voltam, mert nem akartalak lelombozni... nyilván nem olvastál a személyiségfejlődésről se Freudtól, se Jungtól, mert akkor tudhatnád, hogy személyiségünk nem olyan, mint az alsóneműnk, hogy ma ezt vesszük fel, holnap amazt: erre a korra már nagyon keményen kiforrott, és épp azért mondják, hogy lakva ismerni meg az embert, mert rövid ideig tudjuk ugyan magunkat másnak mutatni (egy hétre még Te is tudnád magad mutatni gyengének, bár nekem még soha nem adtál igazat és nem ismerted be, hogy még Te is hibázol néha), de hosszabb idő alatt már bizony kivillanik a "szemünkfehérje". Nincs olyan sajnos, hogy ha ilyen pasi jön, tudod leplezni a személyiségedet (benne az akarattal), ha olyan, akkor meg nem:-( Ezek olyan alapvető tudományos tények, amiket mi itt ezen a blogon - egymillió viselkedéskutatóval szemben - egészen biztosan nem tudunk megcáfolni! De illúziónak azért nagyon kedves volt:-)

A rockbanda csak egy szolgáltató, piaci szereplő. Persze, indulásnak azt a stílust teszi magáévá, ami jellemének kedvesebb, de hosszú távon azt adja elő, amire érzése szerint vevők az emberek. Miért, különben hogy jutna eszébe épelméjű embereknek hülye csöpögős karácsonyi számokat csinálni???:-) Ez is édes... hogy azt hiszed, a könnyűzenei szórakoztatóipar karakán jellemek művészi önkifejezése, nem pedig odavetett ocsú a fogyasztóknak:-) Ma olyan kis cuki vagy:-) Tudod, mit? Te SOHA ne nézzél/hallgass Lady Gagát! Nagyon komolyan kiábrándulnál a zeneiparból:-(((

Nem néztem:-( De most pótolom!

terrer 2014.11.04. 17:48:23

@Pixynor: juteszembe: ennek a blognak leginkább viszatérő mesemotívuma, amikor bizonygatódik több oldalról, hogy mi ám csak kívülről vagyunk ilyen hm... nemmindigszépek, amiknek bizony itt is látszunk (erőszakosak-akaratosak-agresszívok-házsártosak), de ha lehámozná rólunk egy arra méltó lovag(ina) a héjat, belül puha lenne és omlósz... Hogy csak az itteni közönség nem méltó a jóságunkra, de ha jönne egy olyan, hjaj...

És sokadszorra leírtam már: ez a leányromantika! Kalandsorozatba, akciófilmbe, zeneklipbe, drámába való. Csak ott tudja elhitetni és elhinni Humphrey Bogart, hogy ő nem egy akaratgyenge, élete társait fűvel-fával megcsaló alkoholista és láncdohányos, hogy John Wayne westernhős (utálta a lovakat, és forgatáson kívül sose ült rájuk), hogy Michael Jackson egy nő-világbálvány, akiért nők milliárdjai sikoltoztak, pedig valójában nemzőképtelen volt le nem szállt heréi miatt, amúgy meg pedofil, hogy Freddie Mercuryt imádták a nők, és ő is őket, pedig hiába, mert valójában nem a nők érdekelték.

Romantikázhatunk, hogy nem is azok a hibákkal is bőven rendelkező halandók vagyunk, akik vagyunk, hanem mesehősök, bálványok, vagy épp imádnivaló szeretők, pusztán nem ebben a társaságban... a kérdésem csak az, hogy ez most meseblog, vagy leszállhatunk néha a földre is, lehetünk-e néha őszinték?:-)
Akár csak magunkhoz.
Mert aki álmokban él, az nem képes a való világban normálisan élni és valódi kapcsolatokat létrehozni, és tényleg örök időkre marad ez a blog, ami most: társKERESŐ.
Sokadszor írom: nézzünk végre szembe önmagunkkal!!! A hibáinkkal is.

Pixynor 2014.11.04. 17:50:31

@terrer: hallottam Freudról és Jung-ról, az ő téziseik meg is állták a helyüket az ő korabeli emberekre vonatkozóan. Én úgy gondolom azóta a világ már egy pokoli nagyot fejlődött, így az emberek személyiségei. És úgy gondolom, hogy egy embernek nincs olyan, hogy fejlődik a személyisége, fejlődik, egyszer csak megáll, mert felnőtt és úgy marad. Szerintem mi folyamatosan a halálig változunk. Jómagamon is megtapasztalom, hogy olyan dolgokra mondok most igen, amit korábban elutasítottam, vagy nem akartam. És egyre jobban nyílok ki én is a világ felé. Nem érzem, hogy elértem volna egy szintet és most már ki tudok jelenteni kerek perec dolgokat. Amim van az az eddigi tapasztalatom, ami egyes emberekhez viszonyítva kevés, másokhoz viszonyítva meg sok lehet.

Igen fel tudok venni egy időre egy szerepet (de nem szükséges, mert én midig is elbűvölő vagyok), de az ilyen helyzetekben nem érzem jól magam. A kettősség viszont nagyon jellemző az énemre. Ugyanúgy meg van bennem a gyenge nő, mint az erős. De mint említettem NEM ENGEDHETEM MEG MAGAMNAK, hogy gyenge legyek.

Például most is úgy jöttek hozzám a csatornások fél ötre (ezt ígérték tegnap), mint hozzád. Szóval kapják be. Láttál, egy nővel állnak szemben szarnak rá. Tényleg át kell menjek ordenáréba, hogy meg tudjam ezt a problémát oldani. De nem hagyhatom el magam gyenge nő módjára, mert akkor lapátolhatom folyamatosan a szart a fürdőszobába.

Szóval bármennyire is kellemetlen a helyzet muszáj megoldanom, ehhez meg át kell mennem keménybe, gátlástalanba, bunkóba (megőrizve úrinő mivoltomat).

Egyébként néha úgy bele vagyok ezekbe a dolgokba fáradva, hidd el tényleg nagyon szívesen venném, ha lenne egy férfi mellettem, aki segít ezen problémák megoldásában. Néha nem bánnám, ha a legfőbb gondom csak az lenne, hogy mit főzzek holnap.

Szóval ezzel továbbra sem tudok egyet érteni, hogy nem lennék képes megváltozni egy férfi mellett. De megtudnék.

És a rockbanda + lassú szám összefüggést csak azért hoztam fel, mert ez bizonyítja, hogy a legkeményebb embereknek van a legnagyobb szíve, és a legmélyebb érzései. (Én is kemény vagyok :)

És Lady Gagát??? az a világ még nem jött el. Tudod, amíg a Föld forog és kerek...

Pixynor 2014.11.04. 17:52:20

@terrer: ismerem a hibáimat. Nem ragozom tovább ezt a részt. És én akkor is HELYCEGNŐŐŐ vagyok.

terrer 2014.11.04. 17:58:54

@Pixynor: igen, Hercegnő vagy:-) Puszcsi:-)

Pixynor 2014.11.04. 18:00:27

@terrer: de én akkor is Helycegnőőőő vagyok!! Érteeed vedd már tudomásuuuuuul!!! (toporzékol, toporzékol)

Nos? Elég sárkányos?

terrer 2014.11.04. 18:15:14

@Pixynor: "nincs olyan, hogy fejlődik a személyisége, fejlődik, egyszer csak megáll"

Nem figyeltél:-( Nem azt mondtam, hogy a személyiség nem fejlődik (évtizedenként egy picit), hanem hogy nem lehet egyszerre, egy időben kétféle (erőszakos itt, gyengéd a hapival)! Csak a skizóknak, de az nagyon rossz betegség, olyan ne akarj lenni:-(

"NEM ENGEDHETEM MEG MAGAMNAK, hogy gyenge legyek."

Ilyen abszolút van! Az élet sokunkat megedz, ilyet láthatunk számtalant!
Csak olyant nem, hogy aki megedződött, az bizonyos más helyzetekben viszont ukmukkfukk ide-oda lágyulgat. Az edzett, az edzett. Pont az ilyen esetről írta Móricz a Szegény emberek című elbeszélését: a katona megedződött a háborúban, de hazajőve azt hitte, itthon is csak annyi megölni valakit, mint ott. Milyen furcsa, hogy nem lett belőle egy szendekislány, ugye?:-) Hát lehet, hogy Móricz tudott az életről egyet-mást.
A csatornások viszont úgy látszik, nem tudják:-( Sajnálom:-( De megérdemlik, amit majd ezért tőled kapnak!:-)))

terrer 2014.11.04. 18:17:53

@Pixynor: ha most undok lennék, elkezdenék célozgatni, hogy ilyenkor nem kéne vajon neked egy kis izé... nemiélet, de természetesen nem teszem!:-))) De igazán sajnálom, hogy a csatornások nem jöttek el!:-))))
El lettek volna intézve asszem az összes eddigi panaszért, meg még egy évre előre!!!

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:46:54

@terrer: Jaj, ne menjen át bulvárosba. Olyan jó tanácsokkal látja el itt Pixyt, de a bulvár vonal nem áll jól Magának. A csendes olvasót se ábrándítsa ki. Kérem vissza a való életből vett tanácsokat.

Pixynor 2014.11.04. 18:48:52

@terrer: elolvastam roppant érdekes, de nem mondott újat :) Abban viszont egyet értek, hogy a férfiak nem fejezik ki érzelmeiket, pedig mennyivel könnyebb lenne, ha a nő tudná azt. :)

Pixynor 2014.11.04. 18:52:03

@terrer: Nemi élet?? Hát nem vágyom rá most, és már jó ideje volt. :) A csatornásokba nem köthetek bele ugyanis, ha most nekik megyek, sosem lesz megoldva a problémám. Ha meg már megoldották, utána őszintén, mi a francnak menjek már nekik. Így efelett érzett dühömet magamban fojtom és itthon anyázok csak magamban.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:52:50

@Pixynor: direkt háttérből szemléltem, mert láttam örömmel kibontakozik, hogy a nyócker hangulat elült, de hogy itt a velvettel jön... kiváltotta belőlem a távolságtartó magázást :D elhatárolódom a velvettől

Pixynor 2014.11.04. 18:55:02

@Star Lord alias Micellás Zsizell: jaj meg csak akkor olvasom ezt, mikor egy-egy férfi ismerősöm átküld ilyen cikkeket. És érdekes csak férfiak küldenek Velvetes írásokat :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 18:56:07

@Pixynor: bocs, nem bomlasztani akartam a hangulatot :D
szóval kidugították végre?

Pixynor 2014.11.04. 19:00:17

@Star Lord alias Micellás Zsizell: nem :( basztak jönni, pedig rohantam haza, azt mondták fél ötre jönnek. És sajnos a probléma túlmutat egy sima kidugításon. Erőteljes beavatkozásra van szükség, hogy megoldodjon. Holnap reggel megyek a polgármesterhez ez ügyben szintén.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:02:34

@Pixynor: Hátha a személyes panasz segít. Azért nem semmi, hogy így elodázzák. Végül is, nekik ráér...

@terrer: Virág elvtárs miért nem folytatja? Jöjjön csak, jöjjön.

terrer 2014.11.04. 19:03:32

@Star Lord alias Micellás Zsizell: a férfi is lehet emberből néha:-( Mi baja a velvettel?:-( Itt mindenki pont azt követeli, hogy a férfi kívül legyen kemény, de bensőjében azért érzékeny:-o Ha meg tényleg olyan, nem kell?

terrer 2014.11.04. 19:05:12

@Star Lord alias Micellás Zsizell: "bocs, nem bomlasztani akartam a hangulatot :D "

Ja! Nagyban járjuk itt Pixyvel a násztáncunkat (jó hosszú, mi?:-) ), aszt erre letorkoll...

Pixynor 2014.11.04. 19:05:55

@terrer: na elég ebből a magázódásból :) teljesen felizgattok vele :) szexuális feszültséget érzek köztetek :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:06:09

@terrer: Nincs a szándékkal baj, nekem a velvet egy bulvár, kicsit hatásvadász közhelyes dolog.
Nem tudom a kemény-e a jó szó, inkább határozottat mondanék, az érzékeny ellenben szimpatikus kifejezés. De sztem pont ez kell. Nem is mondta senki, hogy nem.

terrer 2014.11.04. 19:07:21

@Pixynor: jajmár! Szívem csak az Öné... Tudhassa...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:08:09

@terrer: Nem magát torkolltam le. Csak a velvetet. A Pixyvel való boncolgatást szívesen olvastam. Csak gondoltam nem kibicelek bele. De ha már belekibiceltem mégis, akkor csak folytatásra bíztatom.
@Pixynor: Hadd maradjon már a magázódás, én szeretek magázódni.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:08:41

@terrer: Én nem is kértem a szívét.... Láthassa.

Pixynor 2014.11.04. 19:09:03

@terrer: oh én is imádom, ha egy férfi elérzékenyül a Scorpions Still loving you-jára, vagy az Edda Éjjel érkezemjére :), de hozhatnám Extreme More than word-zét is :)

Reméltem is :)

terrer 2014.11.04. 19:12:59

@Star Lord alias Micellás Zsizell: a bulvár is az élet része. Számomra nem tetsző, ha valaki divatból utálkozik, pl. "senki nem nézi" a barátokköztöt, a celebvagyokot, Győzikét, de furcsamód mindenki minden részt betéve tud. Persze nem mondom, hogy Te is ilyen lennél, és ha következetesen megállod ezek fogyasztását, még meg is emelem a kalapom... én azonban mindentfogyasztó vagyok (sőt, a többiekkel ellentétben ezt le se tagadom), és úgy vagyok vele, mindenből szedegessük csak ki a hasznosat. Minden jó valamire, ha másnak nem, hát elrettentő példának:-)

Pixynor 2014.11.04. 19:15:56

@terrer: oh ez jó meghatározás, mert én is csak azután döntöm el, hogy valami érdekel-e vagy sem, ha belenéztem. Például a BK-t az első három évben néztem folyamatosan, addig már mindenki lefeküdt mindenkivel benne és mindenki lakott már mindenki lakásába. Azóta nem nézem. :)

Egyébként én is rajta tudok ragadni bármilyen műsoron, és inkább ezért be sem kapcsolom a tévét. :)

Épp Zsizell miatt néztem végig a Celeb vagyok előző csoportját, mert ott rákérdezett valakire, hogy az ki, én meg megnézve rajta maradtam a műsoron :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:16:53

@terrer: Kedves utalás: végre valakivel kicsit magázódhattam.
Én nem divatból nem nézek ilyen gagyi műsorokat, hanem mert nem érdekel. Mert inkább előveszek egy jó könyvet és mert inkább hallgatok zenét. De persze ezt maga nem tudhatja. Győzike mint olyan a társadalom legalja hát miért lennék rá vevő? Se celebet, se az ezredik tehetségkutatót nem veszi már be a gyomrom. Nem is értem hogy bír el egy ilyen kis ország ennyi celebet meg sztárt mint amit az orrunk alá dugnak sorozatosan. Szóval hihetetlen vagy sem, van ilyen is :)

Pixynor 2014.11.04. 19:17:17

@terrer: szeretem én is a Caramelt :) imádom ahogy szétolvad a számban :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:19:14

@Pixynor: Ha van valami új, egy részt az elrettenés miatt azért megnézek, de csak hogy terrer ne sznobozzon le bevallom :D De az h minden este azt bámuljam...
Sőt, most h még a netet se minden este néztem sokkal nyugodtam estéim voltak.

terrer 2014.11.04. 19:34:56

@Pixynor: "szeretem én is a Caramelt :) imádom ahogy szétolvad a számban :)"

ööö... most inkább nem kérdezek semmit:-o

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 19:41:40

@terrer: ő már celeb mert elindult egy tehetségkutatóban? vagy csak egy tehetség egy műsorból? látja, könnyen osztogatják a celeb szót, bár kétségkívül tehetséges

terrer 2014.11.04. 19:42:38

@Star Lord alias Micellás Zsizell: nem kell mindezeket a tvben megnézni! Erre való az internet, ott csak el kell olvasni, mit néztek mások:-) Ha nincs net, pl. sose tudom meg, hogy Honey Boo Boo befestette a haját!!!

terrer 2014.11.04. 19:44:12

@Star Lord alias Micellás Zsizell: szívem szerint inkább ezt az örmény lyányt hívnám celebnek, mint Győzikét...

Pixynor 2014.11.04. 19:46:35

@terrer: elértem, hogy felállt, jaj nem bocsánat :) elállt a szavad. :)

terrer 2014.11.04. 19:51:41

@Pixynor: ha tényleg tettél Te ilyet ezzel a Caramel gyerekkel, akkor lényegében Teis celeb vagy, akárcsak Béjá asszony!:-o Nna, menel Te is Pákó után dobozban, hamarost!

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:04:03

@terrer: Honey kicsoda? :D miket tud :D
ok hívja nyugodtan a lyányt celebnek, legyen a maga kedve szerint :D

@Pixynor: úgy érzem eljött a mai este csúcspontja, gyorsan el is iszkolok, úgyis belezavartam az idillbe :D

Pixynor 2014.11.04. 20:05:52

@terrer: na nem is értem miről vakerálsz itten. Szeretem a karamellát és kész :) a vajkaramella a kedvencem. :) Hogy jön ide fekete Pako?

terrer 2014.11.04. 20:06:42

Például ezt se láttam volna, amiben egy tv-showba kellett beküldeni olyan vicces videókat, hogy szülők azt mondják tréfából a gyereknek, megették az összes cukrot.
A reakciók felejthetetlenek:-)
www.youtube.com/watch?v=1NDkVx9AzSY#t=214

terrer 2014.11.04. 20:08:33

@Star Lord alias Micellás Zsizell: szép álmokat!
Aztán ne olyanokat álmodjon, hogy a Gáspár csálád beköltözött vendégségbe, mert holnap kikérdezzük!

terrer 2014.11.04. 20:10:02

@Pixynor: Pákót küldték a celebvagyok-ba egy dobozban meglepetésként, amikor már nagyon leült a műsor. Maga nem olvas Hogyvolt-ot, amiben nézik a műsort?:-o
Naizé. Már belekeveredek itt, kivel magázódtam össze:-o

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:11:09

@terrer: Jócakát. Jaj, ne ijesztegessen, kénytelen lennék kiköltözni, ha azok beköltöznének :-O

terrer 2014.11.04. 20:15:41

@Star Lord alias Micellás Zsizell: ezt mondja most, hogy így hármasban szépen összejöttünk?:-o Van ennek így izéje? Értelme?:-o

terrer 2014.11.04. 20:31:13

@Star Lord alias Micellás Zsizell: ???
Ezt most miért kellett így kinevetni???:-(
Nekem nem lehetnek álmaim?:-(((
Legalább én nem a Gáspár családdal álmodok!:-P Nna.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.04. 20:37:04

@terrer: Jaj... a végét úgy olvastam: p.na... :-O

terrer 2014.11.04. 20:40:16

@Star Lord alias Micellás Zsizell: Jé, neked is mindenről az jut eszedbe?:-o Nekem is:-(
Tesvér...
Majd dobjunk be együtt egy sört:-) Én fizetem...

terrer 2014.11.04. 20:42:43

@Star Lord alias Micellás Zsizell: azér a Háziasszony jól itthagyott minket:-( Magácska azonban elköszönt már vagy háromnegyed órája, aszt mégis ittfeledkezett:-) Átlagban pont jó:-)

Pixynor 2014.11.04. 20:46:35

@terrer: ugyan ugyan a háziasszony tudja mikor kell csendesen visszavonulni :) Tietek a terep :)

terrer 2014.11.04. 20:50:03

@Pixynor: milyen figyelmes:-) Ez igazi úrihölgy:-) Na, én is elhúzok, ha már itten izé... izgattatok:-) Jóéjt:-)

Pixynor 2014.11.04. 20:56:55

@terrer: látod látod, nem sok kellett hozzá, hogy azt mond TÖKÉLETES VAGYOK :) Jó éjt!

terrer 2014.11.05. 08:50:09

@Pixynor: jóreggelt:--)
Hááát, vannak igazságok benne (szerintem különben ezek mindkét nemre igazak), de azzal a nőktől (is) sokszor hallott sztereotípiával, hogy "a férfi nem tudja kimutatni az érzelmeit", egyszerűen nem tudok mit kezdeni. Szerintem totál marhaság. Legfeljebb a férfi NEM TUD BESZÉLNI RÓLA. Ezt inkább elhiszem, hogy nem tud szavakkal szépen udvarolni (bár nem mindegyikre igaz, én pl. tudok:-P ). De hogy ne lehetne a metakommunikációján BÁRKINEK észrevenni, hogy szereti-e a másikat vagy közömbös neki... akkor a másiknak komoly szociális defektje van - nem érti a metakommunikációt, ami teljes kommunikációnknak több mint 70%-át teszi ki! Én a húgomnak is megmondtam a válása után, hogy jó ideje úgy láttam, a férje már nem szereti, amikor észrevettem, hogy sose ér hozzá, vagy ha a húgom hozáér bárhol, akkor elhúzódik. Azt sajnálom, hogy nem korábban szóltam, csak akkor úgy voltam vele, hogy nincs közöm hozzá. Én egyébként azt se hiszem, hogy ne érezné meg a nő, ha a párja megcsalja. Egyszerűen megváltozik a viselkedése. MÁS LESZ.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.05. 09:34:45

@Pixynor: ettől a megjegyzéstől utólag elhatárolódnék :)

terrer 2014.11.05. 09:56:14

@Star Lord alias Micellás Zsizell: Te a sajátodtól, vagy a helyében az övétől?
Ha utóbbi, akkor NEM TUD szegény, ha nem mondod meg neki, melyiktől...:-( A blog.hu olyan ostoba, hogy nem tudod beazonosítani, melyik hsz-ra válaszoltak, csak a nevet:-(
Ha meg az előbbi, akkor kíváncsi vagyok, melyikre is gondoltál pontosan:-) Én a helyedben többtől is:-) Vagy inkább egyiktől se, ha már.

Pixynor 2014.11.05. 10:56:50

@terrer: az én férjem sem beszélt róla, de még kommunikálni sem tudta meta módra. Ő élt mellettem, nem kezdeményezett sosem ölelést, érintést, simogatást, nem is érdeklődött sosem. Valahogy úgy alakult ki, hogy mindig én öleltem, simogattam őt, beszéltem magamtól a napomról kérdezés nélkül. Aztán mikor elszállt a varázs rájöttem tőle semmi ilyet nem kapok. Akkor eldöntöttem, hogy én abbahagyom az adást ilyen téren és semmi nem történt onnantól. Nem értünk egymáshoz, este azonban kötelező jelleggel elvárás volt a láb széttétele. Ha ezt nem akartam, mert ugye, mitől vágytam volna rá, mikor hozzám sem ért, akkor meg sértődés volt belőle.

A szerelem elmúltával én változtam meg nem ő. Ő sosem volt képes adni e téren, én adtam és hagytam abba, de úgy véltem ő változott meg. Aztán mikor elváltam közölte ő kurvára szeret engem.
De akkora már a portás hamarabb kérdezte meg, hogy hogy vagyok.

terrer 2014.11.05. 14:51:18

@Pixynor: " Nem értünk egymáshoz, este azonban kötelező jelleggel elvárás volt a láb széttétele.

ööööö... izé... gratulálok?:-o
Szerintem Te akkor felhasználtad az egész életedre szánt türelmedet, azért nincs azóta:-) De ha meg tudod mondani, voltaképp mit is ettél rajta, kapol egy virtuális pacsit:-)

Pixynor 2014.11.05. 15:02:58

@terrer: szerelmes voltam belé, nem tudom megmondani, hogy miért. Nagyon nagyon rendes ember volt, és az is a mai napig. De korántsem olyan szenvedélyes típus mint én. Te írtad Nekem ezeket a vércsoport beli különbségeket. Ez lehetett az oka. Nem ugyanaz a temperamentum, nem ugyanaz a vérmérséklet. Neki megfelelt a nagy semmi élet, amiben kurvára nem történik semmi. Én eddig tudtam csak ezt elviselni. Hogy dolgozok és hazamegyek és hétvégén meg családi grillezés. Ez ment végig. Előtte meg egy nagyon bulizós, az életet nagyon élvező nő voltam. Akkor meg úgy lettem vele, hogy ez is jó, a másik dimenzió, a család. Ezt is élveztem 16 évig, de sosem mentünk sehova, még moziba sem, nemhogy nyaralni. Soha az éleben magától ajándékot, virágot meglepi módon nem vett nekem. A szülinapjaimra, karácsonyra én vettem magamnak valamit az ő nevében. Soha nem ajánlott fel semmilyen meglepetés szerű dolgot, hogy akkor most elvisz vacsorázni vagy ilyenek. Egyszerűen nem történt semmi, és nekem ez kevés lett. Azóta szó szerint két végéről égetem a gyertyát igyekezvén bepótolni ezt a kiesett 16 évet. És nem vagyok hajlandó újabb begyöpösödött kapcsolatba belesétálni.. Ezért is szeretném azt, hogy mindketten őrizzük meg jelenlegi egyedülálló életünk egy részét, hogy sose jussunk el ide mégegyszer.

terrer 2014.11.05. 15:11:14

Azért az ennyire érzelemmentes kapcsolatnak nem csak a vérmérséklet-beli különbség az oka! A flegmatikus embernek is vannak érzelmei, csak nem annyi! De nem nulla...
És attól, hogy tökrendes valaki, még előfordulhat, hogy Beléd speciel nem volt szerelmes... nem?

terrer 2014.11.05. 15:14:01

@Pixynor: "mindketten őrizzük meg jelenlegi egyedülálló életünk egy részét"

SÁRKÁNYSÁRKÁ...............
befogtam:-(((
:-)
Ha neked sikerül a párkapcsolatot keresztezni a szinglilétével úgy, hogy mindkettőnek csak az előnyei maradjanak meg, FÖLTÉTLENÜL szólj!:-) Tudom, a lepényhal először...

Pixynor 2014.11.05. 15:46:05

@terrer: a férjemnek elmondása szerint én voltam élete szerelme és én is maradok. Szóval biztos szeretett. Ő sem látott más életet a szüleitől, így ez volt számára normális. Arról én nem tehetek , hogy ez nekem meg kevésnek bizonyult. Lehet alkalmatlan vagyok én a párkapcsolatra, de mégis szeretek olyan kapcsolatban élni amiben szerelem van. Mert élvezem ezt az állapotot és szerintem ez tök jó része az életnek. De ez a hagyományos beszürkült semmilyen kapcsolattól most a hideg ráz. Nem lennék képes újra bepurnyadni egy ilyenbe. Meg eligényteledni, mert nekem e kettő együtt járt.

Pixynor 2014.11.05. 15:49:04

@terrer: És rohanok újfent haza, mert alpolgármester úr közbenjárásának köszönhetően ma állítólag fél ötre jönnek a csatornások, nagyvezír és alkalmazottja, meg még a helyi képviselőm is, akivel nem beszéltem de ő a gazdasági és városfejlesztési bizottság elnöke. Szóval, aki számít ott lesz. Jösz?? :)

terrer 2014.11.05. 15:52:38

@Pixynor: bocsánat... engem nem hívtál meg!:-( Pedig biztos lesz pogácsa is meg minden...
Azért jó lenne, ha most már nem hagynád magad!:-o

terrer 2014.11.05. 15:57:09

@Pixynor: "elmondása szerint én voltam élete szerelme...
Szóval biztos szeretett."

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Akkor BIZTOS!
Bocsánat:-( De ezen nagyon röhögtem:-)))))))))))))))))))) A nap mondása!!!
Azért nagyon sajnálom, hogy az én életem női közül egyben sem volt meg ez a gyermekien tiszta, ártatlan naivitás... pedig mennyi mindent be tudtam volna adni nekik!:-o Én sokmindent megpróbáltam, úgy éljek, dehát... nekem nem ilyenek jutottak:-(

Pixynor 2014.11.05. 17:45:47

@terrer: naaa hát most mentek csak el, és igen naiv vagyok, de ezt a férjem egy évvel a válásunk után mondta, szóval, nem is értem ha nem így lenne, miért hazudna ebben?

A csatorna sztorit privátban írom meg.

terrer 2014.11.05. 18:56:37

@Pixynor: Mert pl. fogalma sincs arról, milyen is szeretni valakit, ha eddig nem volt képes rá... Mert a mostani még ennyit se ér, mint Veled a csakszex... valamiféle nosztalgia, a hosszú idő miatt... De leginkább az első, hogy azt se tudja, mi az...

Válaszoltam:-) Mekkfalva:-)
süti beállítások módosítása