Pixy mesél

Pixy mesél

Ne nézz hátra

2015. május 19. - Pixynor

11165301_1441566859473515_5941007814278409884_n.jpgNem, nem kaptam szófosást, hogy egy héten belül már másodjára nyúlok klaviatúrához, hanem történt egy-két dolog, ami igen érdekes. Tuti a csillagok állása miatt van. Kísért a múlt. A lelkes 20 főt is meghaladó olvasótáborom - akiket imádok, ismerve és ismeretlenül is - pontosan tudja, hogy aki nálamnál szűziesebb, rendesebb, tisztességesebb, becsületesebb életet él január első hete óta, az biztos, hogy festi magát, hazudik és megtéveszt. Ugye nemrég adtam számot egy jó kis koncert élményemről, aminek másnapján egy email fogadott. Egyik volt barátom írt (akivel fél évig voltam együtt a házasságomat követően), és aki felől már mondhatni évek óta nem hallottam semmit. Leírta, hogy  látott tegnap a koncerten, a barátnőmmel voltam és egy cowboy ruhás férfival beszélgettünk, és reméli minden rendben van velem.

A cowboy ruhásról pár szót: odaérve a koncertre, barátnőm már bent volt, és ahogy odaértem hozzá, üdvözöltem, állt tőle nem messze egy farmer nadrágba és farmer kabátba öltözött, számomra nagyon jóképű, szerintem az én korosztályomat képviselő férfi. Amikor odaértem, akkor már zenekar elkezdett játszani és a nagy hangfal előtt szinte ütött a zene, két szám közötti szünetben a srác a füléhez nyúlkált, amibe szerintem egy-egy hallókészülék-szerű, vagy füldugó-szerű valami lehetett és mosolyogva mondta, hogy még így is milyen hangos a zene. Mivel tényleg alig hallottuk egymást én is visszamosolyogtam mondtam valamit, és utána végig azon gondolkodtam, hogy hogy lehet, hogy ilyen jóképű, egyáltalán nem metálosnak öltözött (metál-koncerten voltunk és én sem voltam úgy öltözve) srác egyedül van. Gondoltam itt nagy alkalom, mindenki mondja, az életben kell ismerkedni, na akkor majd most, mi mostan gyönyörűen megismerkedünk. Aztán még egyszer kétszer ránk nézett, mosolygott, tényleg nagyon helyes volt, nagyon tetszett, nem túl magas, de magasabb tőlem, pont jó lett volna ez is, és végtelenül normálisnak tűnt. Aztán persze nem sokkal később odalépett egy előtte álló, mozgássérült, járókerettel álló lányhoz, így egyértelművé vált számomra, hogy dehogy van ő egyedül, ezzel a lánnyal jött. Akiről persze nem derült ki, hogy a barátnője, felesége, vagy csak a huga, esetleg csak egy jó barátja-e neki. Ez az én szerencsém. Végig egymás közelébe voltunk többször próbáltam szemkontaktust teremteni vele, de nem volt már semmi eredménye, sajnos.

11164577_1437418949888306_2815765466346925107_n.jpgTehát valószínűleg a volt barátom pont akkor látott, mikor eme egy mondatot váltottam ezzel a férfival. Kicsi a világ, persze válaszoltam neki, ahogy kell, minden rendben, és vele, vele is szép hétvégét és ennyi. Aztán az utóbbi napokban, a tavasz miatt ugyan mi másért, szűzies életemben egyre többször gondolok az utolsó férfira akivel tavaly szeptember óta együtt voltam, szexuálisan, a hercegre. Vele idén, első héten találkoztam utoljára, és azóta sem kerestem. És persze ő sem engem. De szép szerelem is volt mi? Azért nekem ez furcsa, hogy mégiscsak együtt voltunk nem egyszer, tényleg nagy élménnyel bíró együttlétek voltak nyugodtan ki merem jelenteni, mindkettőnk számára. Aztán az is nyilvánvalóvá vált, nem fogunk összeházasodni, mi több szoros kapcsolatba sem kezdünk, nekem is megfelelt így, de hogy így ne keressen többet, miután én sem kerestem, ez számomra azért valahogy furcsa. Kicsit ezért sem kerestem, mert kíváncsi lettem rá, ha nem jelentkezem ő vajon fog-e. Most így több, mint öt hónap elteltével kijelenthetem ez az ember soha az életbe nem fog engem keresni. Gyakorlatilag személyem jelentősége az ő életében, a fantasztikus szexet figyelembe véve is nulla. Pedig nekem ő többször az eszembe jutott, és bizony szívesen csinálnám vele, akár heti rendszerességgel is, de így, hogy rám se dob egy betűt sem, úgy döntöttem én sem fogom őt keresni. Lezártam, elmúlt, és ha az életbe nem szexelek többet már senkivel, akkor is legalább az utolsó nagyon jók élményével fekszem majd a koporsóba, ha Alzheimer barátom felül nem írja, ezen emlékfoszlányokat addigra. Aztán, most, hogy kíváncsiságból megszüntettem a hibernációmat a társkeresőn, a mai napon láttam, hogy ki tekintette meg az adatlapomat, hát persze, hogy ő. Mindezt, azután, aminek az elmesélésére most térek rá.

Épp elég fontos ügyet intézek munkaszerződésemnek köszönhetően, járok bankba, államkincsárba tárgyalgatni, szerződés hegyeket kötni. Aztán ma egy új vonulatot vett, nem előzmények nélküli bankos megbeszélés közben érzem rezeg a telefonom, gondoltam fennmaradtam a neten, vagy egy email, vagy egy fb üzenet jött. Nem is foglalkoztam vele, hisz tárgyaltam. Aztán beülve a taxiba gondoltam megnézem, erre sms-t kaptam. Nem fogjátok kitalálni kitől, ha igen, lehet jelentkezni jutalom bon-bonért. Hát persze, hogy az én jó, drága, hónapok óta eltűnt, be nem tartva utolsó ígéretét, és ezáltal számomra már feledésbe is merült - amiért nem bírok elég hálás lenni - Ügyvéd Úr írt nekem. "Szia, van már pasid?" hangzott ez a remekbe szabott, szerelemmel teli, személyemet hiányoló sms. A meghatottságtól hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Aztán gondoltam hűen önmagamhoz egy teljesen frappáns, vicces, őt méltató, mégis egy szava sem hihető választ küldtem neki, melynek lényege, hogy rá várok sivár kis életemben, míg ő épp olyan nőt keres, akit feleségül vehet, és négy gyereket csinálhat neki. "Azért egy csók még belefér". Jött a válasz, Nofene. Hát nem kellett sok, hogy felidéződjön bennem, csókjaink mágikus mivolta. Aztán persze jeleztem, hogy idén még nem csókolt meg senki, és gyakorlatilag már arra sem emlékszem, hogy milyen a csók. Viszont félek attól, hogy ha ez megtörténik, nem fogok jót állni magamért, és ott helyben magamévá fogom tenni, emlékezve arra, vele milyen jó is volt a csók. 'Ne légy erőszakos :) Holnap találkozunk?' Jött a kérdés. Tessék. Ennyi. Ilyen az, ha egy férfi tudja mit akar. És ilyen egy totál hülye, de a helyzetet már teljesen tárgyilagosan kezelni tudó, intelligens nő válasza: "szívesen látnálak". Aztán az általa megjelölt időpontra, a válaszom az volt, hogy kizártnak tartom, mire rákérdezett az estémre, és miután jeleztem az szabad, annyit írt még holnap egyeztetünk.

11011108_1425841057712762_2627947813383005090_n.jpgIgen drága kedves olvasóim, hallom ahogy mondjátok hangosan, hogy ez a nő megőrült, ahogy az én drága barátnőm is mondta, egyből, hogy mit képzel ez magáról, hogy miért nem hajtom el a bús picsába, egyáltalán miért pazarlok még egy csepp energiát is arra, hogy egy szót is méltassak rá. És teljesen igaza van neki, és nektek is. A dolgot már letudtam vele rég, azt hittem már a büdös életbe nem is fogok hallani róla. Őszintén, ő sem jutott az én eszembe már régen, ellenben a herceggel, ahogy említettem. És persze felmerül bennem a kérdés, hogy most aztán ugyan meg miért. És sajnos ezek a miértek azok, aminek valahogy úgy érzem mindig a végére kell járnom. Valahogy nem tudok olyan lenni, nem csak vele, egyik más életembe bármilyen módon is bekerült férfival sem, hogy utána én "rávágjam" az ajtót, ha jelentkezik és elküldjem a francba. Mindegyikkel azóta is szívesen beszélek, emberi módon, hisz valahol csak valamiért összekerültünk egyszer. De persze soha nem merülne fel bennem, hogy mégegyszer ezzel a személlyel ugyanabba a pocsolyába lépjek, tehát abszolút tárgyilagosan tudom már ezt kezelni. Szerintem az, hogy találkozunk és váltunk pár szót, ha időnkbe belefér, nem hiszem, hogy annyira isten káromlásnak számítana. Persze értelme sincs, és nem is merül fel bennem vele férfi-nő kapcsolat többé, de emberek vagyunk, és többnyire ezt tesszük, beszélgetünk egymással, tudunk egymásról és ha úgy adódik, akár segítséget is kérünk egymástól, vagy segítünk a másiknak ha rászorul. A végén én leszek Teréz anya II. :) Pixy-anya.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr927473722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2015.05.19. 21:41:26

@P80TDM: Hát miután semmit nem érzek ezzel kapcsolatosan, sem örömet, sem izgalmat, sem negatív érzéseket, gyakorlatilag úgy vagyok vele, hogy teljesen mindegy, így totál tárgyilagos vagyok. Számomra, ami egyszer elmúlik, az végleg elmúlik. Én nem hiszek sem második esélyben, sem újrakezdésben, sem hasonló hülyeségekben. Ami egyszer véget ér, annak vége van. Ennek függvényében tényleg csak a kíváncsiság hajt, mi késztette arra, hogy újra "elővegyen" :) Hisz köztünk pár csókon kívül tényleg az ég egy adta világon semmi nem történt soha. Lehet, pont ez az, ami újra eszébe juttatott. :) Ki tudja. Talán holnap kiderül, bár beszéltünk mi már meg hasonlót legutóbb, hogy elvisz palacsintázni és úgy vitt el ahogy Te :) ott akkor pont került a végére. :)

Alibanya1 2015.05.20. 06:16:08

Remélem Pixy nem bánod meg, beszélgettünk mi már erről a típusról többször, és tudjuk, hogy tudnak sokmindent az emberi lélekről, ez a legfőbb fegyverük, mert hogy másban kicsit hiányosak. Szóval vigyázz magadra, mert a tárgyilagosság esetleg váratlanul elillan... Szép napot :)

Pixynor 2015.05.20. 06:23:48

@Alibanya1: Igen, pont ezért tudok tárgyilagos lenni, mert "tudjuk" milyen típussal állok szembe. Most én nem féltem Pixyt, de persze, majd jelzem lett-e valami az egészből.

notC 2015.05.20. 11:22:40

@Alibanya1: @Pixynor: két felnőtt ember, saját akaratból, nem kényszerítve semmire miért ne találkozhatna? Igények, vágyak, szükségletek az egyik oldalon, szándék, akarat, képesség, lehetőség a másikon. Ha ezek találkoztak, akkor megtörténik aminek meg kell történnie.
Amitől óvod Pixyt az a saját szándékainak, lehetőségeinek megélése, korlátok, fékek állítása mindenféle mondvacsinált (erkölcsi?, társadalmi?) normák alapján.
Kicsit alpáribb stílusra váltva: ha most dugnak egy jót, mert úgy forognak a dolgok, hát kedves egészségükre, szurkolok, hogy összejöjjön! Ha Pixy egy dugás után beleszerelmesedik a csókába, az egy másik problémakör, azzal orvoshoz kell fordulni...

"Kicsit ezért sem kerestem, mert kíváncsi lettem rá, ha nem jelentkezem ő vajon fog-e"
Ugye a herceged... Az a helyzet, hogy ha emberünk felé azt jelezted, hogy "köszi Kedves az egészségügy szexet, szuper volt, csók!" akkor herceged teljesen helyesen szívódott fel az életedből. Ő használva volt, majd el lett téve a "helyére". Így ha újra szükséged van rá, akkor neked kell őt "elővenned". Mondhatod ugyan neki, hogy te kész vagy őt is elsősegélyben részesíteni, szóljon csak nyugodtan, de ez nem jelenti még azt, hogy ő ezt tényleg meg is fogja tenni: elvégre ki tudja hány készenlétes nővérke van még a telefonkönyvében...
Jó ez a kapcsolat, nincs az ég világon semmi baj vele, csak épp ebbe egészen biztosan nem fér bele a játszmázás!

Pixynor 2015.05.20. 13:18:20

@notC: Igen igazad van, csak azt nem tettem itt kozre, amit viszont Ali tud, hogy felo, minden jel arra mutat az ugyvednel is, hogy nem egeszseges szexualis teren, nem biztos hogy ugy mukodik ahogy kell. Illetve hogy tudna mukodni. Ismerunk ilyen tipust sajnos. Igen a herceggel is az van amit mondasz, de akkor is kereshetett volna. De biztos van masik.

notC 2015.05.20. 15:05:36

@Pixynor: bocs, de ez esetben az ügyvéded kiváló barinő, amit eldönthetsz, hogy van-e rá szükséged :-) Ali félelme nem igazolódik, elvégre amit kínálni tud, az nem épp az, amire neked keresleted lenne ;-) Hacsak nem akarsz "gyógyító kezekkel" csodát művelni. Csak akkor tényleg vigyázz, mert soha többet nem vakarod le magadról, hisz veled SIKERÜLT! :-)

Hencegeddel meg ne játszmázz. Ha szükséged van rá, akkor hívd (majd megmondja pacekba, ha nem ér rád), ha meg szerelmet várnál tőle, meg szerenádot az ablakod alatt, akkor így jártál. A kínálat nem fedi a keresletet...

Csöndben jegyzem meg, hogy attól nem leszel boldogabb, ha bepókhálósodik, legfeljebb dagi, ha csók helyett csokit eszel ;-)

Pixynor 2015.05.20. 16:48:38

@notC: igazság szerint nem minden hátsó szándék nélkül szeretném vele tartani esetlegesen a kapcsolatot, hisz mégiscsak ügyvéd :) bármikor jól jöhet, bár sose legyen rá szükségem. És igen, kapcsolatként valóban nem az, amit szeretnék, független attól, hogy külsőre tényleg nagyon bejön a srác és értelmileg is. A velem sikerült részt nem értem. Mi sikerült neki velem?? Tudod többször hangoztattam nem volt köztünk szex, csak csók. Tehát velem sem sikerült neki, és ez az, ami gyanussá tette első körben a dolgot nálam is. Nem nagyképűségből, de aki megcsókolt olyan nem volt még, hogy utána ne akarjon célba érni. :) Ő meg nem. Tehát vagy nagyon szerelmes a barátnőjébe még, akinek már nem kell és megcsalta őt, és ezzel nagyon megbántotta, és emiatt nem tud mással ágyba bújni, lelkileg, vagy tényleg gond vele egyéb téren abban.

Egyébként kedvelt mindig, bírja a humorom, stílusom, hogy nem megjátszós, pláne nem elvárós nő vagyok. Szerintem kevés ilyennel találkozik. Lehet ezért keresné a társaságom. De egyébként úgy hívott ma eddig, ahogy Te. Tehát nem tartok én attól, hogy bármi is lesz a mai randiból. :) De tényleg eléggé sokat is dolgozik, szóval megértem.

Igen, a herceg pont így működik, ha én keresem, akkor nagyon örül, alig várja, hogy menjek, de ő nem keres. Viszont eltökéltem, nincs erre szükségem, olyan kéne már, akivel jó a szex, de valahogy egyéb téren is tudok vele időt múlatni, ne adj isten beszélgetni, és hova tovább még együtt is nevetni. Viszont tényleg egyre többször gondolok rá, szóval nem tudom mikor jön el az az idő, hogy újra szarok az egészbe és keresem őt. Egyenlőre nem érzem.De ha eszébe jutnék és jelezne, akkor nyilván mennék. :)

És azért rendszeresen "takarítok" szóval sem pókháló, sem pók (az meg pláne) mert írtom őket, a környékemen sincs. :)
süti beállítások módosítása