Pixy mesél

Pixy mesél

Van-e értelme ennek a blognak

2015. február 25. - Pixynor

remeny.jpgA minap úgy döntöttem elegem volt, majd mindjárt rátérek miért, és igen, emiatt visszavettem az összes írásom - de törölni valahogy a blogot nem volt szívem (pláne miután felhívta a figyelmemet az oldal, hogy ezzel az összes írásom elvész) -, megváltoztattam a nicknevem és a hozzátartozó email címet is. Ezt kettő, azaz kettő drága, kedves olvasóm vette észre, és hiányolta írásban is, ami annyira, de annyira jól esett, hogy elmondani sem tudom. Tök komolyan mondom és ez elgondolkodtatott, hogy akkor van-e értelme ennek a blognak vagy sincs.

Erről a blog oldalról, meg a többiről tavaly áprilisig fogalmam sem volt, mikor is megtudtam, a hugom a barátját innen ismerte meg, hogy itt kezdett vele beszélgetni. Mondom mi a franc ez, hogy itt lehet beszélgetni, meg hogy lehet, és megmutatta. Akkor mondta, ha akarok írhatok is, ez ezzel és ezzel jár, meg persze itt mindenki teljes inkognitóban leledzik és ez így jó. Aztán próbaképpen ismerve több ilyen "írói" munkásságot, gondoltam egyet miért is ne. Annak idején lánykoromban csináltam hasonlót, de neeeeem, nem úgy, hogy 'Kedves Naplóm'. Hanem úgy, hogy kaptam egy határidő naplót gimis koromban, aztán elkezdtem abba írni az órarendet, mi a lecke, hogy melyik nap milyen óra van, aztán egyre több információt írtam bele, kivel találkoztam, mikor mentem fodrászhoz, vizsgázni stb. és végül oda jutottam, hogy ebbe a határidőnaplóban, minden naphoz leírtam, hogy mi történt velem. Végül is amolyan naplószerű dolog lett ez is, és sok éven át vezettem. Hűen tükrözte mindig az adott lelkiállapotomat, mikor kint jártam Moszkvában és Leningrádban cserediákként (igen, akkor még így hívták), osztálykirándulásokat, bulikat haverokkal, és nem utolsósorban szerelmeket. Több lap, telibe írva, rajzolva: Laci, Laci, Laci, Laci (szívecskék ezrei), Csabi, Csabi, Csabi (szívecskék ezrei) és hasonlókkal.

Aztán persze férjhez mentem és egy idő után ez abbamaradt. Aztán őrizgettem lelkesen a naplócskáimat, kint a pókos, poros lomtárban, ahova ritkán jártam ki, pókiszonyom miatt, mígnem egyszercsak valamiért eszembe jutott és gondoltam megnézek benne valamit és nem találtam őket. Kérdésemre az én kedves ex férjem, hogy hova tűntek az én határidőnaplócskáim közölte, hogy ő egyik lomtalanítás során kidobta őket, mert úgy gondolta, hogy nekem azok már nem kellenek (meg persze nyilván nem tetszett benne, amit látott gondolom én). Szóval a férjem megfosztott az összes papírra vetett múltamtól, amit őszintén most annyira szívesen visszaolvasgatnék.

Aztán itt megírtam az első kis szösszenetemet, magamról persze, őszintén. És el sem akartam hinni, mikor egyszer csak jelzett a számláló, hogy valaki elolvasta. Aztán még egy valaki és még egy. Egyszerűen hihetetlennek tartottam, hogy valamilyen módon valaki rátalált és mondjuk tényleg el is olvasta végig. Aztán írtam sorra történeteket, de mint ahogy már korábban Monte Rosa kérdésre feleltem, tényleg csak saját magam részére. Ezek olyan történetek voltak, amik megtörténtek, és csak elmeséltem őket, semmiképpen nem iránymutatásért vetettem fel az abban lévő kérdéseket, és nem is azért, mert jómagam nem tudom rájuk a választ. Csak valahogy úgy gondoltam, hogy ha valaki olvassa, akkor igyekszem őt megszólítani, ezekkel bevonni az egyirányú közlésembe.

Aztán eljutottam oda, hogy a már frissiben megtörténteket is megírtam, és valamilyen úton módon két írásom is kikerült az Index címoldalára, amiről teljesen őszintén fogalmam sem volt micsoda, mert én sosem használtam az internetet ilyen felületek olvasására. Hogy mi ez, azt az ezzel egyidejűleg itt megismert, azóta már barátnőmnek nevezett bloggerinától tudtam meg. És persze akkor megtalált az olvasóközönség egy jóval szélesebb tábora, kaptam én hideget meleget és igencsak meglepett, hogy egyes emberek egyből támadtak, hülye picsáztak, meg feministáztak, úgy, hogy akár nagyon messziről is, de ismernének. Az általam leírtakat lefordították a saját agyukban lévő érdekes, unalmas, vagy félelmetes és pszichopata gondolataiknak megfelelően, és ők ettől már egyből úgy érzeték, hogy mennyire ismernek engem és ennek többnyire hangot is adtak, hogy ribanc vagyok, férfigyűlölő, magamról sokkal többet hívő, mint ami szerintük valójában vagyok, és magamat a húspiacon kurvára felértékelő, és minden más, csak egy nem, olyan ember, aki ismeri saját magát.

Aztán persze, anyukám úgy tanította, hogy mindenkinek szépen válaszolni kell persze meg is tettem, de egy idő után már valahogy kezdett elegem lenni abból, hogy olyan embereket próbálok meggyőzni arról, milyen is vagyok, és mit hogy gondolok, meg érzek, akiknek erről halvány fogalmuk sincs, mert nem ismernek, nicknevek mögé bújnak ők is, és mérget vettek volna arra, hogy az általuk rólam felállított kép megállja a helyét és minden eszközzel arról próbáltak meggyőzni, hogy szerintük én milyen vagyok. És, mint kiderült meggyőzhetetlen is, meg hazug, meg f@szravágyó kalandor, aki képtelen kapcsolatban létezni.

Aztán rájöttem arra, hogy az emberek többsége a nicknevek fedésében, inkognitóban olyan énüket élik itt ki, amilyenek a valóságban szeretnének lenni, ám ott nem merik ezt maguknak megengedni. Ők a tökéletes férfiak, tökéletes nők, példás családapák, és családanyák, kiváló dolgozók, hatalmas és mindent elsöprően boldog párkapcsolatokban élnek, szóval tiszta idill, mint a mesékben, csak én vagyok elfuseráltan egyedül élő, magának és mindenki másnak hazudó szingli nő. Már ezt sem értettem, ugyanis több esetben, mikor privátban kezdtem beszélgetni nem egy emberrel, kiderült, hogy még csak távolról sem az van, amit ő itt állít, hanem annak épp az ellenkezője. Ez már elgondolkodtatott, mennyire van ennek az egésznek értelme és valóságalapja. Aztán - és itt most a pirulósok fogják be a fülüket - sikerült egy-két akkora baromba belefutnom (és biztos csak véletlen, hogy ők mind férfiak voltak), hogy azt elmondani sem tudom. Az egyik ilyen barommal történő teljesen ártalmatlannak indult beszélgetésem végén én már gyerekgyilkos voltam. És ez őszintén elgondolkodtatott, no nem annak a sok f@szságnak az igazságtartalmán, amit az a szerencsementes megírt rólam, mert ő is rohadt perfektül tudta, hogy én milyen ember vagyok, hanem azon, hogy az utóbbi időben egyéb elfoglaltságaim miatt (életnek hívják), elég kevés időm volt neten lógni, és mikor véletlenül egy-egy üres tíz percembe feljöttem ide, és beszédbe elegytem, és ez a baromarcú nekem jött, rájöttem, hogy nekem az életem ehhez kurva rövid, hogy én itt elmeroggyant, a fél életüket itt lógó, gyerekkorukban feltételezhetően pszichikailag és szexuálisan is sérült emberekkel, akár egy pillanatot is beszélgessek.

És akkor úgy gondoltam, hogy jó, akkor befejeztem és törlöm az egészet, de mivel, nekem ez azóta már tényleg valamiféle naplószerű dolog lett, így nem tudtam megnyomni a blog törlése gombot. Az utolsó írásaim többsége annyira jól tükrözi, az adott helyzetben megélt érzéseimet, hogy saját magamnak is jó visszaolvasnom őket. Aztán meg kaptam két érdeklődést is, hogy mi történt, és abból az egyik kifejezetten leírta, hogy nagyon bírta, ahogy írok, meg azért a fent említett baromarcúakat leszámítva tényleg én is kötöttem itt is már olyan ismeretségeket, találkoztam olyan emberekkel, akiket azóta is nagyon kedvelek, és szeretek, hogy rájöttem, nyilván nem a két hülyéből kiindulva kell egy ilyen döntést meghoznom, hanem abból kiindulva, hogy sokkal több jó történt itt velem. És tényleg nem egy olyan emberrel sikerült összebeszélgetnem, aki ugyanazokból az írásaimból, amikből az említettek a fenti következtetéseket vonták le, egyből szimpátiát éreztek és pontosan tudták miről is beszélek. És nem tudom nemhez kötni, mert férfiak és nők is vegyesen, tehát még csak véletlenül sem feministaként írom ezeket, mert egyébként magasról szarok a feminizmusra. Amit nem tudok elviselni az életben az az emberi butaság, az emberek agyi korlátoltsága és a hazugság. Ha erre van valakinek valamilyen -nista címkéje, no e kettőt nyíltan vállalom.

Úgyhogy visszatettem az írásaimat és utánam a vízözön. :) Pixy mesélt, Pixy mesél és Pixy mesélni fog. Nyugodtan vehetitek fenyegetésnek.

25_9868_84677_5e0b01c0dbe6263ef1c00327c857d82a_dce758_301.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr527219755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2015.02.25. 19:22:04

Ez egy nagyon kellemes írás volt és szépen összefoglaltad a bloggolás lényegét. Elsősorban magunknak akarunk örömet szerezni vele, aztán még hozzánk hasonló embereknek, akik kedvel olvassák. Nem vesszük fenyegetésnek nyugodtan írjál, várjuk. És nagyon örülök, hogy meggondoltad magad.

Pixynor 2015.02.25. 19:27:35

@Alibanya1: Köszönöm, ez nem kevéssé a Te érdemed is. :) Hisz Te is az egyik jó vagy erről a helyről, akit megismertem és persze megszerettem.

gabuschka 2015.02.25. 20:04:25

Szia örülök, hogy megint vagy.

2015.02.25. 20:38:02

Szia Drága Kislányom,

Rég kommenteltem Nálad, de utoljára azt hiszem pont ma reggel jártam itt. Most olvastam melegében ezt a bejegyzésed, és úgy érzem ehhez hozzá is kell szóljak.
Nekem is volt egy olyan pont a blogolásom időszaka alatt, amikor úgy éreztem, hogy na itt a vége, én nem fogom felbaszarintani magam vadidegen debilek miatt, ennyit nem ér az egész kóceráj. És el is kezdtem volna eltüntetni a rengeteg posztot, mikor a negyedik írásnál rájöttem, hogy MEG A NAGY KOSZOS lói nemi szervet. Nem az számít, hogy mennyien szidják és húzzák a szájukat, hanem ahogy Te is fogalmaztál: elsősorban magad miatt/magadnak írsz le dolgokat. Az a pár jószándékú, kedves, lelkes követőd, akik itt vannak Veled (akkor is, ha nem mindig "látod" őket), továbbra is szívesen követnek ebben a kalandban, és megtisztelve érzik magukat, hogy beengeded őket ebbe a barátságos, nyitott, otthonos kis közegbe. Természetesen a magam nevében is nyilatkozom. Engedd meg, hogy megosszak Veled egy személyes tapasztalatot: pár év blogolással a hátam mögött arra jöttem rá, hogy sokkal nagyszerűbb dolog egy kis létszámú, de vidám, vicces, igen értékes, blogodhoz hűséges törzsolvasó csapattal büszkélkedni, mint egy nagy létszámú, de lélektelen masszával, akik igazából sosem lesznek kíváncsiak Rád. A durva, sértő és rosszindulatú komment sosem Rólad, hanem annak írójáról szól. Nyilván lesznek még akik meg tudnak bántani, és képesek lesznek kellemetlen pillanatokat okozni. Azonban akik továbbra is ragaszkodnak Hozzád, hidd el, majd meg tudnak győzni arról, hogy egyre jelentéktelenebbé, majd végül hatástalanná válik a fröcsögők elkeseredett károgása.
Azt gondolom jól döntöttél. És lényegtelen, hogy milyen intenzitással írod ezt a naplót, mert mindenki éli közben a saját életét, de amikor időnként összefutunk ebben a virtuális Pixy világban, akkor megajándékozzuk egymást pár perc figyelemmel, és egy kicsit összemosolygunk. Bízom benne, hogy még sokszor.
Szeretettel: Mama

Pixynor 2015.02.25. 20:53:24

@gabuschka: szia, köszönöm kedves Tőled. Igen sajnos Zsizi eltűnt, de újra előkerült, igaz csak hozzászólóként, de az is jó. Hurrá. Petrát nagyon remélem nem tűnik el, csak egy kicsit beteg volt. És akkor Te vagy a harmadik, mármint aki örül nekem, amit köszönök. :)

2015.02.25. 20:55:28

@Alibanya1: Kedves Blogszomszédasszony!

Bár nem vagyok aktív kommentelő Nálad, olvasom írásaid, és gyakran hozzászólásaid is. Szeretném elmondani, hogy elismeréssel adózom, amiért mindig ilyen kedvesen, őszintén, udvariasan tudod megfogalmazni a véleményed. Sokszor akkor is mérhetetlen türelemmel és kulturált hangnemben reagálsz, mikor a helyedben én már rég válogatott káromkodások közepette hajítanám ki a pocskondiázó hozzászólókat. Amivel semmire nem mennék, de ezúton jelezném, hogy sokan példát vehetnének Rólad.
Nagyon szimpatikus, és ha hiszed, ha nem, de még így "idegenként" is örömmel tölt el, hogy kívülállóként is tisztán láthatom: Pixyvel mindig számíthattok egymásra, olyan erős, megnyugtató baráti szövetséget alkottok egymással a nagy blogpalettán (is). Kívánom Nektek, hogy ez maradjon így nagyon-nagyon sokáig, blogoljatok tovább jókedvvel, épségben, egészségben:-)

Blogszomszédasszonyi üdvözlettel: Petra

Pixynor 2015.02.25. 20:59:48

@Petra01: Drága Mama, igen tökéletesen igazad van. És igazság szerint ezek az emberek nem tudnak megbántani, hisz ők semmi mások nekem, mint egy idegen nicknevek, ismeretlenek, így igen távol vannak azoktól az emberektől, akik engem meg tudnának bántani.

Én inkább arra jöttem rá, hogy kár ilyen embereke akár egy percet is elfecsérelni az életemből, és nyilván ezt úgy tudom meg oldani, ahogy Te is tetted nagy bölcsen, többéves kialakult tapasztalatod alapján, hogy egyszerűen csak kitiltom őket. Én meg naivan, kezdőként a meggyőzés eszközével próbálkoztam teljesen feleslegesen. Szóval igen, ebből is tanultam valamit, meg Tőled is. :)

És nagyon remélem, hogy továbbra is részese lehetek én is Petra életének, mert ahogy már többször írtam is, nagyon kellemes élmény volt a blogodat az elejétől kb. három nap alatt végigolvasni, konyhafestés közepette. :) Aminek köszönhetően az egy-három napos kipakolok, kifestek, takarítok visszarámolokból kb. egy hetes akció lett.

Pixynor 2015.02.25. 21:32:27

@P80TDM: Oh, igen Neked is tökéletesen igazad van. Ebben voltam én naiv, hogy belementem és pont az történt, amit írtál. Szóval, valahol ez is egy tanulási folyamat számomra és valahol, most, hogy megírtam ezt a posztot, olyan megkönnyebbülés fogott el, hogy el sem hiszed. Szóval igen, biztos egyfajta közlési kényszerben szenvedek én is, amit itt élek ki, de legalább nem iszom és nem dohányzom. Azért ez így sokkal jobb ugye?? :)
És egyébként azt sem állítom, hogy nem érdekel mások véleménye, mert még az is érdekel. De az idiótákkal tényleg nem tudok mit kezdeni. És ha leáll velük az ember, tényleg azt veszi észre, hogy máris lent van az ő szintjükön és ettől máris tök szarul érzi magát és persze ebből nem lehet jól kijönni, hisz azon a szinten ők a profik.

Zsanuária 2015.02.25. 22:17:40

Hiányod másnak is feltűnt, jó, hogy újra itt vagy, olvashatóan. :)

Pixynor 2015.02.26. 06:30:44

@Zsanuária: Hát részemről a megtiszteltetés, hogy TE is itt vagy. :)

Pixynor 2015.02.26. 06:33:55

@P80TDM: A közlési kényszert arra értettem, hogy sokan nem beszélnek másoknak, pláne nem idegeneknek a problémáikról, én meg az a típus vagyok, aki százszorta hamarabb elmondom a problémáimat egy idegennek, mint a hozzám közelállóknak, mert ha sikerül, egy hozzám hasonló gondolkodású és értékrendű személlyel megbeszélni ezt, akkor az ő véleménye igazán hasznos lehet, hisz nyilván akik engem szeretnek, azok véleménye mindig türközni fog némi szubjektivitást teljesen érthető módon. Egy idegen meg tényleg csak azt mondja, amit gondol az adott helyzetről.

angelside 2015.02.26. 09:51:50

Szia!

Hogy kissé növeljem a "kitartásod" a blogolás mellett: "olvaslak" egy ideje, meg a bejegyzések utáni kommenteket is átbogarászom, ha érdekesnek találom. Hozzászólni nem szoktam, de nekem azért hiányoz(tál)nál!

Comment.Elek 2015.02.26. 11:21:23

Ahogy Zsanuária ramutatott, masnak is feltunt az eltunesed, legfeljebb nem mindenki tett fel kerdeseket. Foleg a pasiknal ez egeszen termeszetes, mi kivarjuk, hogy mi lesz belole, addig is ha valaki el akar vonulni a barlangjaba, csak nyugodtan. :)

A blogodnak igenis van ertelme nemcsak a sajat szempontodbol, de amint olvashatod a hozzaszolasokban, sokunknak hatarozottan hianyoznal.

Pixynor 2015.02.26. 15:11:08

@angelside: Szia! Hát nagyon köszönöm és tényleg könnyeimmel küszködöm. :) Nem gondoltam volna :) Akkor igyekszem tartani a színvonalam. :)

Pixynor 2015.02.26. 15:13:04

@Comment.Elek: Hát Neked is köszönöm Elek akkor. Egyébként Ti is hiányoztatok volna nekem. Szóval az éremnek két oldala van. :) Igaz mi más alatt is szóba szoktunk elegyni egymással. :)

iphilosopher 2015.02.27. 21:47:37

Én is észrevettem az eltűnésedet, de örülök, hogy visszatértél. Már csak a képek miatt is, megint nagyon jók. :-)

És tényleg nem kell vérre menő vitába bonyolódni olyanokkal, aki csak írja a magáét, a trollokat nem szabad etetni.

Várom a további szaftos történetek, de ha olyan nem mostanában lesz, hát akkor azt, amit kiteszel, mert az írásaid jó olvasni, jól fogalmazol, élvezetes olvasmányok szoktak lenni.

Pixynor 2015.02.27. 22:17:03

@iphilosopher: oh, köszönöm Neked is. És tényleg a képek is csak már miattad :)

És bizony szándékomban áll hamarosan életem egyik legjobb élményét kitárni itten, mert akkor Pixy tovább mesél. :)

Sabina. 2015.02.28. 09:45:02

@Pixynor: de jó, hogy leírtad az elejét is, a kezdeteket :)...a naplók elvesztését meg át tudom érezni, sajnos :(((( , nekem is eltűnt a titok-dobozom valahogy, benne naplók, szerelmes levelek, fényképek stb. és bár én nem vagyok egy múltba révedő alkat, de időnként tényleg olyan jó lenne megállni és visszanézni őket, mert az emlékezet eléggé szelektál. Neked ez a blog amolyan érzelmi napló, jól teszed, hogy folytatod...azért mentsd le máshova is ;), biztos ami biztos.
A neten meg mindenki vetít ezerrel, ezért is írtam még valamikor, hogy hülyeség komolyan venni a profilozást, ezek csak szilánkok. Én például, Veled ellentétben, az az uncsi általános fajta vagyok, aki annak ad több részt az életéből, akit ismer, a problémákról idegeneknek nem beszél (max ha beborozott vagy nagyon feldúlt :)), így valószínűleg én is mást mutatok, mint ami a valóság...és szerintem pont azért is szeretjük olvasgatni a posztjaidat, mert minden következetlenségükkel együtt annyira őszinték :D.
Amúgy sajnos valóban vannak nagy hantaboyok (áááá, ha jókedvem van, csak röhögök a hazugságaikon, de sokszor meg bizony bosszankodom, hogy mekkora álszentek) és undok trollok (szerintem is a legjobb a no kommunikáció és úgyis elunják), de azért a többség normális, pont mint a való életben :).

Pixynor 2015.02.28. 10:12:19

@Sabina.: hát köszönöm, de engedj meg egy korrigálást, szerintem rövid ismeretségünk alatt határozottan állíthatom, hogy Te minden vagy csak nem az uncsi általános fajta, ahogy írtad. Az meg, hogy ki milyen szinten tud megnyílni, személyiség kérdése. A környezetem határozott, kemény nőnek ismert, mert erre a szintre edzett a élet ugye, ami nem baj, mert valahol sokkal jobb így nekem, hogy egyedül is látom boldogulok és nem kell függenem senki mástól.

Ugyanakkor ennek legalább akkora veszélye is van, hisz ha én leesek a lábamról, akkor nekem és a fiamnak lőttek. Szóval ez egy olyan "harci pozíció és fegyverzet" viselését követeli meg, ami valóban inkább mindig is a férfiak jellemvonása volt. 37 éves koromig mindig volt egy férfi az életemben, először apám, majd a férjem. Azóta nincs, csak a fiam, de ő nem az a kategória még, aki be tudná a vigyázó, segítő férfi szerepét tölteni. Szóval ebben a szerepben meg nem igazán engedhetem meg magamnak azt, hogy elhagyjam magam, pedig hányszor van olyan érzésem, hogy tökéletesen elegem van mindenből. Nem sok ember van, aki igazán jól ismer engem, sőt megkockáztatom, még a legjobb barátnőm sem szerintem. A családom sem, talán anyukám volt az, aki legközelebb állt ahhoz, hogy ismerjen, de ő is inkább, mint anya tartott ki mellettem végig. És elég nehéz dolog is ez a rész, mert jómagam is éppen elég nagy tanulási, önismereti folyamaton megyek keresztül és annak már a második szintjét taposom. Amiket itt írok, épp azért, mert teljesen ismeretlenek azok, akik olvassák, teljesen őszinte írások. Egyáltalán nem biztos, hogy a környezetemben szeretném, ha valaki ilyen mélyen, vagy szinten látná ezeket. És igen, mindig is szerettem élni az életem. A házasságom előtt kb. hét évig tartó bulizós szakaszt, aztán a 16 évig tartó kapcsolatomat a férjemmel, melyből 12 év házasságban telt, aztán most meg ezt, ami utána van. Mindhárom szakaszát élveztem az életemnek, mindegyiknek meg volt a maga jó és rossz oldala is. És így visszatekintve innen ahol most állok, úgy érzem teljesen elégedett vagyok azzal, ahogy az életem eddig alakult. És persze azon leszek, hogy ami még hátra van, annak a végén is ugyanígy tudjak majd visszatekinteni. Szerintem ez a lényeg.

monte rosa 2015.03.01. 00:36:03

Kedves Pixy,
remélem jól (avagy jobban) vagy.

Majd csendben zugolvaslak.
(Ha éppen ellenvéleményt kérsz, akkor rám számíthatsz;-)

Örülök, hogy a történeteid ez alkalommal nem lelték csúf halálukat a pókok között.

Pixynor 2015.03.01. 05:26:00

@monte rosa: Szia Rosa, továbbra is köszönöm megtisztelő figyelmed, és bármikor szívesen várom a véleményedet, legyen az bármilyen. :)
süti beállítások módosítása