Pixy mesél

Pixy mesél

Elvárások 4. Fiatal, helyes pasi egy árva kanyi nélkül... nem a netről

2014. április 22. - Pixynor

És hát persze, miután bőszen folytatom a netes ismerkedést, azért azt is el kell mondjam, hogy az életemet nem teljesen ez meríti ám ki :). Bár a legegyszerűbb forma mai napság a netes ismerkedés, annak buktatóival együtt, azonban van a hagyományos személyes ismerkedés is valahol. Velem eddig még soha az életben nem történt az meg, hogy akár az utcán, akár a boltban, akár egyéb helyeken bárki is odajött volna hozzám, megszólított volna, hogy tetszem neki szeretne velem megismerkedni. Fiatal koromban (értsd: házasságom előtt) barátnőimmel sokat jártunk szórakozni, széles körben, a legelvontabb underground helyektől kezdve, a szabadtéri élőzenés, folyóparti bulikon át a fülledt disco-kig sok helyen megfordultunk.

Többnyire ilyen helyeken sem jöttek oda hozzám soha (persze a legnünükébb barátnőmhöz abban a percben és mindig) :) lehet azért, mert valahogy alapból olyan nő voltam, akiből mindig is áradt az önbizalom. Na persze ez mára már jelentősen lecsökkent. :) Épp ezért tetszett nagyon mikor az egyik neves szórakozóhelyen (szabadtéri nyáron történt) leszólított egy fiú. Igazság szerint elsőnek nem is nagyon gondoltam arra, hogy mi célból szólított meg a lényeg az volt hogy a barátnőm, aki akkor már nem volt szomjas, eléggé hangosan műsorszórózott, mikor álltunk sorba, hogy bejuthassunk. Ez a fiú is jött a barátjával és látta a jelenetet, amivel kapcsolatosan nekem tett valami megjegyzést. Persze válaszoltam neki, helyes szimpatikus fiú volt és én már túl is léptem ezen, mikor azt vettem észre, hogy miután bementünk megvárt engem a bejáratnál és újfent szólt hozzám. Nagyon már tényleg nem emlékszem mit, lényeg a lényeg, hogy jött velünk (mert addigra már összeverődtünk páran lányok, a jobb hangulat kedvéért) és megállás nélkül beszélgetett velem. Egyszerűen levakarhatatlan volt, nem zavarta a lányok serege sem. Én egy kicsit meglepődtem, azon, hogy engem tart szóval, mikor úgy fogalmazzak voltak szerintem sokkal szebb és csinosabb lányok is velem :)

Ez persze nem azt jelenti, hogy én olyan szörnyen nézek ki, inkább úgy fogalmazom alkatilag én a telt ideált képviselem, míg a lányok divatosan vékonyak voltak velem :) És a fiú csak mondta mondta mondta, gyakorlatilag teljesen kisajátított magának. Nem volt tolakodó, nem volt kellemetlen a dolog, de egyszerűen nem tágított. Elmentem vele táncolni, így persze már csak és kizárólag ketten beszélgettünk, a barátnők már nem szóltak bele a fecserészésbe :) És tánc közben megcsókolt. A csókja jóóó volt és tetszett a helyzet is. Aztán egész este együtt maradtunk, végül sokat csókolóztunk, és táncoltunk is a többiekkel. A hangulat szuper volt :) és hogy úgymond felszedett egy srác, még jobbá tette az egészet. És persze az est végére volt telefonszámcsere és elköszönés. Én akkor bent aludtam barátnőmnél, mert elkövettem azt a hibát :), amit sosem fogok többet, hogy az autómat italra cseréltem :) Gondoltam legyen jobb kedvem, de mivel nekem alapból jó kedvem van, így felesleges volt innom, nem lett tőle jobb :) És már a barátnőmnél feküdve, valahogy annyira vártam volna, hogy jön egy sms egy jó éjt-tel, de nem jött (pár bekezdéssel lejjebb részletezem miért).

Aztán pár napra rá felhívott :) és találkoztunk és aztán újra és újra, míg végül is rájöttem, hogy úgy néz ki, hogy akkor mi így most megpróbáljuk együtt. A fiúról: sokkalta fiatalabb volt, mint én, bár őrajta nem látszott hogy 29 éves, idősebbnek tűnt, mert egy barna tonúsú férfi volt, én meg nem néztem ki 37-nek :) Szóval végül is nem látszódott, rajtunk ez a nyolc év különbség. Alkatra egy kicsivel volt csak magasabb :) barna rövid haj, gyönyörű mélybarna csokiszínű szemek, kreol bőrű, tökéletes hófehér fogsor, és mindehhez viszonylag jóképű is volt. Legalább is nekem. A teste sportos volt, nem kigyúrt, de nem nem is nyűzige, úgy fogalmaznék számomra tökéletes. :) A barátnőmnek (a legjobbnak, ő aznap nem volt velem) csak annyit mondtam a telefonba, hogy egy iszonyatosan helyes pasi szedett fel. :) Az előzőekhez viszonyítva :). Aztán persze eljött az a rész is, mikor meghívtam magamhoz, hogy akkor legyünk nálam a hétvégén és eljött az első együttlét ideje is. Úgy összességében, ami történt azt mondhatom, hogy jó volt, az előjáték. Hosszantartó, sok és jó csókkal, az "adottságaival" nem volt semmi gond, abszolút átlagos és jó méret volt. Azonban mikor az aktusra került a sor, háát bizony sajnos két-három lökés és végzett a srác. Mondhat bárki bármit én nem ehhez szoktam. Én ahhoz voltam szokva, hogy ezt a férfiak bírják sokáig, és mikor látják, hogy a nő is okés, akkor ők is elélveznek.

Igazság szerint mikor már megismertem jobban a srácot kiderült, hogy nem volt túl sok nő az életében, és hogy a szülei miatt egy kicsit bigottan vallásos vonulattal, nem tud nyíltan gondolni a sexre. Amikor meglátta az általam látogatott pornó oldalak linkjét a laptopom előzményeiben, kitörölte azokat, hogy azok csúnya dolgok voltak. És persze, mikor többedjére is két lökés után elélvezett és esze ágában sem volt engem is a csúcsra juttatni (vagy azért mert képtelen volt rá, vagy azért mert úgy gondolta ez így van rendjén, ő okés a nő nem számít) akkor persze nyíltan beszéltem vele erről. Elmondtam neki, hogy nincs olyan nő e bolygón, aki beérné ennyivel, és hogy mit és hogyan kéne csinálnia és stb stb. Persze próbálkozott a srác, és nem voltam gonosz, nem küldtem el emiatt, úgy gondoltam adok időt tényleg, hogy összehangolódjunk. Aztán mikor már több hónapja együtt voltunk és igazándiból azt vettem észre, hogy nem igazán fejlődőképes e téren, és mikor azt is realizáltam, hogy hiába az esetem külsőre, egyszerűen, egyszerűen nem szerettem bele, akkor már kezdtem azon gondolkodni, hogy van-e ennek értelme. Megszokás szerint jött hétvégenként, nálam volt, és kb már olyan érzésem volt vele, mint a beszürkült házasságomban 15 év után. És alig pár hónapja voltunk együtt. És mikor már eljutsz arra a szintre, hogy alig várod, hogy vasárnap este bevidd haza (ezt mindjárt megmagyarázom) és elővedd a gumihuligánod a fiókból, hogy befejezd, amit ő elkezdett (mert az egész csak annyi volt, hogy piszkálgatott piszkálgatott, de nem tudott kielégíteni), akkor tényleg belátod, hogy ennek a kapcsolatnak semmi értelme. És, hogy felesleges. Mindenáron nem kell kapcsolat, pláne ha ilyen szinten se nem kielégítő, se nem tesz boldoggá.

Na és  a "bevidd haza" mögött az van, hogy a fiú ráadásul nagyon szegény is volt, semmije nem volt. Egy kevés fizetése csak, melyből albérletben lakott, Arra sem volt pénze, hogy ki tömegközlekedjen hozzám, meg haza. Így én hoztam és vittem autóval, amitől valljuk be, egyáltalán nem tudtam férfiként ránézni :( De ugye minden pasi, azt vágja a nők fejéhez, hogy számító pénzéhes, így gondoltam bebizonyítom, tényleg nem gond ha egy pasinak nincs pénze. Aztán a programszervezés abból állt, hogy mikor mentünk a családommal wellness-ezni számára teljesen normális volt, hogy a nem kevés belépőjegyet a hugom fizeti a szép kártyáról, hogy nem tudtam vele moziba menni, mert nem volt pénze a saját!!!! nem az enyém, jegyére, hogy mikor elterveztük elmegyünk állatkertbe és én már mindenféle kellemetlen érzésemet félretéve kérdeztem van-e jegyre pénze, közölte persze, hogy van, és mikor már ott jártunk az állatkertnél, közölte, hogy ő most kiszáll, mert rájött, hogy van valami azonnali elintézni valója és különben is már idén volt az állatkertbe, hívjam ha végeztünk..... hááát az már rohadtul nem tetszett. És az sem, hogy saját elmondása szerint, hagymát és kenyeret evett egész héten, meg az utcáról szedett fügét, és mikor hozzámjött a hétvégén teljesen normális volt számára, hogy többfogásos ebédet vacsorát, és bőséges reggelit kapott. Persze egyszer célzott rá, hogy ha majd fizetést kap, akkor eljön velem és egy vásárlást ő fog fizetni, de valahogy ez az ígéret elszállt a széllel együtt és persze én sem emlékeztettem rá.

És amikor olyan ajándékokat hoz neked, amik szörnyűek (olyan indiai fülbelvaló vasból - fémérzékeny vagyok -, ami nem volt egyforma, mert leestek róla a függők, így nyilván kidobták a boltban, vagy egy fél pár villamoson talált ezüst fülbevaló, vagy kiárusításon vett no name használt könyv, vagy egy olyan sál ami szúrt minta kaktusz, vagy egy olyan sötétlila műanyag gyöngyökből fűzött gyöngysor, amit a nagyanyám sem vett volna már fel és kicsi is volt nyakamra...), hogy jobb lett volna ha inkább nem hoz semmit. Erre közölte, hogy én ne ezt az oldalát nézzem - hogy fémérzékeny vagyok, vagy hogy kicsi a nyaklánc, meg a fülbevaló csak fél pár - , hanem azt, hogy az adott dolog "beszerzésekor", mert az tuti nem adott érte pénzt, ő éppen rám gondolt és ez számít. Én meg azt mondom, hogy ha ő úgy gondolja, hogy egy ilyen dolgot hoz nekem, ami tényleg kacat, lom, szar, dzsuva, és, hogy az nekem megfelel, akkor jobban megsért vele, mintha nem venne semmit. És egyébként még egy dolog: soha, de soha nem volt pénz a telefonján, hogy engem hívjon (igaz azt említette, hogy a családját többször is hívta). Mindig megcsörgetett, hogy hívjam én vissza és arra sem volt pénze, hogy egy sms-t küldjön (hiába vártam én az első este izgalma után, hogy kapok mindjárt egy jó éjt sms-t).

Ez a fiú a mai napig velem lenne, el is akart venni feleségül (szerintem nem a két szép szememért, nyilván ezt sejtjük, és mikor erre célzott, persze majdnem infarktust kaptam) és persze gyerekeket akart tőlem, de az biztos MINDENÁRON NEM KELL KAPCSOLAT, pláne, ha nem tudja elérni benne a másik fél, hogy belészeressek. Nekem legalább volt vagyonom, meg gondoskodtam Róla, mint a második fiamról, amibe ő bele tudott szeretni :)

Szóval újabb elvárások születtek:

Tudom, hogy a férfiak számító-pénzéhesnek tartják a nőket, nekem nem kell senki pénze (jól keresek), de soha nem fogok többet olyan férfival összeállni, akinek:

- nincs autója és pénze, hogy eljöjjön hozzám,

- nincs annyi pénze, hogy programot lehessen vele szervezni és a saját !!!! jegyét ki tudja fizetni,

- nincs annyi pénze sem a telefonján, hogy felhívjon és sms-t küldjön,

- nincs gyereke,

- és ami a lényeg az ágyban nem tud kielégíteni.

Az ismerőseim kik ismerik a sztorit, hülyének tartanak, hogy miért voltam egy ilyen kapcsolatban fél évig!!! Pont azért, hogy ne érjen az a vád, hogy a pénzéhes vagyok, és hogy nem adtam időt az összeszokásra!! Jó kis tapasztalat szerzés volt. Erősen megnövelte az elvárásos listát, amit a pasik imádnak :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr936052099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SadBoobie (törölt) 2014.04.23. 00:09:16

Oh, az eddigi követelményeken simán átcsusszantam volna, de a mostaniak között van egy, amin tuti elbukok...jó, hát én csak játszom a gondolattal, viszont elgondolkodva a dolgon: egy egyedülálló gyermekes férfi nem éppen annyira nem nyitott már mindenre, mint egy egyedülálló nő ?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.23. 00:13:24

Nincs autóm, a többi pontot megoldom :D

Pixynor 2014.04.23. 06:56:18

@SadBoobie: Nem tudom mennyire nyitott egy egyedülálló gyermekes férfi. Én egyedülálló gyermekes nő eléggé nyitottnak tartom magam :) bármire :)

Itt a gyereknek számomra olyan téren van jelentősége, hogy én már nem szeretnék újra családot alapítani, ami számomra azt jelenti, hogy újabb gyereket már nem vállalok.

Jelenleg ahol regisztrált társkereső vagyok, azon az oldalon töménytelen mennyiségű eléggé jó karban lévő :) korosztályombéli 37-45 férfi keresi első feleségét és gyermekei anyját. Hihetetlen szembesülni a sok adatlappal, ahol fennen hirdetik, van ház van autó van nyaralás van zseton van hatalmas egzisztencia és keresik azt a hímes, tökéletes, intelligens, szép, vékony, fiatal, diplomás,megértő, jókor megszólaló és akkor is csak jót mondó, tökéletesen alkalmazkodó tojót, aki egyből befészkelné magát a luxuxfészekbe tojásrakás céljából.

Szóval hidd el, mikor azt írom, hogy a jelöltnek legyen már gyereke (az számomra mindegy, hogy ő neveli, vagy esetleg a gyerek anyja) a legnagyobb elvárás, amit eddig támasztottam. Ennek tudnak a legkevesebben megfelelni azok, akik körében (korosztályra gondolok) én keresgélek.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.04.23. 09:10:08

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): máris megcsalnál? :D:D

Már most ami a faszikat meg a pénzüket illeti... hát én komolyan nem értem ezt a problémát. Én eddig 2x szívtam meg, hogy nem tanúsítottam különösebb érdeklődést az úriember pénzügyi helyzete iránt. Mind a kettő rajtam élősködve végezte. Igaz, akkor még ifjú voltam és bohó, de az egyik odáig ment, hogy engem húzott le telefonkártyára meg expressz-re hogy melót keressen (akkor még úgy ment no), aztán kiderült, hogy egész nap fröccsözött a törzskocsmánkban :D
Továbbra se várom el hogy a pasi gazdag legyen, de így 30 felett azért változik a képlet. Ennyi idős korára igenis legyen annyi egzisztenciája, hogy ne okozzon neki gondot a havi megélhetése. Nem érdekel a lakás-kocsi téma, de ne hozzám járjon már kajálni. Meg anyuhoz. Szerintem vannak férfiak, akik ezt is benézik pénzlesésnek, de akinek ennyi az ikúja, az meg úgyse jut el az ágyamig. Vagyis.. legfeljebb csak odáig jut :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.23. 15:25:10

@Pixynor: Eddig a pontig, de gondolom majd még lesz elvárások 5, 6, ...23 is :)

Pixynor 2014.04.23. 19:06:59

@holdkoros: igen, igazad van, volt nekem is még egy teljesen hasonló sztorim :) és a srác egy hónap után gyakorlatilag nem akart hazamenni az albérletébe és mikor közöltem vele, hogy nem igazán gondolom, még egy hónap után, hogy vele szeretnék lakni megsértődött és eltűnt :)

Gyakorlatilag engem sem érdekel milyen a másik anyagi helyzete, de igen, boldoguljon az életben.

Igazság szerint az igazi az mikor valóban így 40 felé (mert ezek szerint egy tizessel több vagyok)egy férfi már legalább ott van ahol én :) De sokak szerint ez túl nagy elvárás a részemről :) Háát nem tudom :)

Pixynor 2014.04.23. 19:11:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hááát már nem nagyon :) ezek voltak a legfőbb tanuló pénzek. Aztán volt másfél év teljesen szünetem a jelen blogban említett féléves kapcsolatom után. Totál elegem lett :) és befejeztem az ismerkedést.

Másfél év után újra felébresztette valaki az alvó oroszlánt :) És onnantól valahogy sikerült egyre és egyre jobb sztorikba kavarodnom. Lehet ezekből jön majd némi kis ízelítő. :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.23. 19:29:58

@Pixynor: hadd találjam ki, kizárólag zöldséget eszik és fára mászik.Rettenete alak.

Pixynor 2014.04.23. 20:05:40

@SadBoobie: "hadd találjam ki, kizárólag zöldséget eszik és fára mászik.Rettenete alak."

Mire gondolsz? :)

Pixynor 2014.04.23. 22:05:14

@SadBoobie: Na jó, akkor én is lajhárra gondolok :) Hogy mindig egyen jár az eszünk :) el sem hiszem :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.24. 09:03:13

@Pixynor: De mi van akkor, ha én zebra vagyok? Vagy tigris? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.24. 10:17:29

@Pixynor: Akkor ez olyan, mint a viccben? (Nehogy magadra vedd:)

"A királyfi az erdőben sétál. Egyszer csak elébe toppan egy csúf öregasszony, vállán egy szarkával. Azt mondja a banya:
- Szép királyfi, ha megmondod, milyen madár ez a vállamon, itt helyben a tied leszek háromszor.
- Zsiráf! - mondja rémülten a királyfi.
- Határeset, elfogadom! "

Pixynor 2014.04.24. 11:08:43

Ugyehogy ugye :) van így velünk vén banyákkal :) Egyébként most olvastam egy cikket. Állítólag az én helyzetemben lévő nőket erősen MILF-ezik :) na ez most jó vagy nem? :)

Pixynor 2014.04.24. 11:09:30

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ugyehogy ugye :) van így velünk vén banyákkal :) Egyébként most olvastam egy cikket. Állítólag az én helyzetemben lévő nőket erősen MILF-ezik :) na ez most jó vagy nem? :)

Pixynor 2014.04.24. 11:11:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ugyehogy ugye :) van ez így velünk vén banyákkal :) és mi az hogy csak háromszor.

Egyébként most olvastam egy cikket. Állítólag az én helyzetemben lévő nőket erősen MILF-ezik :) na ez most jó vagy nem? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.24. 13:52:06

@Pixynor: Egyszerre csak háromszor :)

Ez egy jó kérdés. Alapvetően jó, mert a milf olyan érett nő, akivel szívesen ágyba bújnánk:)

Tehát kívánatos, vonzó, szexi.

Ugyanakkor egyszer lemilfeztem egy jó nőt, és ő megsértődött ezen, merthogy ő "nem dugnivaló" .

Akkor megkérdeztem tőle, hogy mégis miért akar 30-as , 40-es pasikkal ismerkedni, amikor ők nem apácát akarnak maguknak?

Ezen is felháborodott.

Szóval jó vagy nem?:)

Pixynor 2014.04.24. 14:21:10

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha milf=kívánatos, vonzó, sexi akkor az csak jó lehet :)

Korhoz kötött ez, vagy így egy nap múlva 41 évesen már bőven ez a kategória vagyok miután van egy gyerekem? :)

Tényleg gyerekhez kötött??

És mik a 40 körüli pasik???

Pixynor 2014.04.24. 14:23:20

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha milf=kívánatos, vonzó, sexi akkor az csak jó lehet :)

Korhoz kötött ez, vagy így egy nap múlva 41 évesen már bőven ez a kategória vagyok miután van egy gyerekem? :)
Merthogy a fenti jelzőket a legtöbb esetben én is megkapom :)

Tényleg gyerekhez kötött??

És mik a 40 körüli pasik???

SadBoobie (törölt) 2014.04.24. 16:50:50

@Pixynor: a MILF mozaikszó,definíció szerint Mother I'd like to fuck.Ebben nincs az életkorra vonatkozó információ....tehát..

A "kívánatos, vonzó , szexi " és az "anya, akit +b" között van némi különbség, jó eséllyel a felháborodó nő elég jól tud angolul...megaztán, hogy valaki MILF, az egyből tárgyiasítja a nőt, illetve a mozaikszóban kifejezésre jutó szándék igen egyoldalú megközelítést mutat.
Szerintem nem érdemes angol rövidítésekkel bíbelődni, javasolnám Hajós András által egy műsorban, példaképp felhozott szituációban alkalmazott magyar megfelelőjét a kifejezésnek: "Kúrnálak!".Nem személytelen, nem tárgyiasítja a nőt és még a jobboldali érzelműeket sem bántja :-) ja és biztos hatásosabb is :-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.24. 17:10:32

@Pixynor: Elvileg gyerekhez kötött, hiszen anyának kell lenni, ilyen szempontból egy 22 éves anya is lehet milf.

Ugyanakkor a ki nem mondott közmegegyezés szerint, a 30-50 éves nőkre mondjuk, hogy milf, nyilván mert feltételezzük, hogy van gyermeke.

Szóval te már régóta és még sokáig a kategóriában leszel :)

Pixynor 2014.04.24. 18:03:16

@SadBoobie: Nézőpont kérdése :) Mother I'd like to fuck-ot érthetem úgyis, hogy anya (tehát korosabb nő) meg akarlak .... tehát kívánlak mert mondjuk jól nézel ki és sexy vagy. Én ezt értettem SadBoobie által írtakon, mert egyébként a szó jelentésével tisztában vagyok :) és azzal is hogy pornó oldalakon van ilyen kínálat is :)

A kérdésem arra vonatkozott, hogy mondjuk egy 25 éves nő is már mondjuk milf-e ha van gyereke és akinek még eléggé jól kell kinéznie (mert mother ugye), vagy inkább csak az idősebb 40-50+ os nőket illetik eme jelzővel :) mert jelen esetben a mother szó anyára tehát mindenképpen a mi képzetünk szerint idősebb nőre utal :)

Én úgy gondolnám ez utóbbit kell a milf-en érteni...

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ... ahogy azt rögtön narancs meg is válaszolta :)

És tudod nekem a kúrnálak kifejezés kimondottan nem tetszik. Én nem szeretek kúrni, nekem az amolyan érzelem nélküli csak "beléd töltöm az anyagot és már lépek is tovább, és nem érdekel, hogy veled mi van" dolognak tűnik.

Pixynor 2014.04.24. 18:07:39

@SadBoobie: Nézőpont kérdése :) Mother I'd like to fuck-ot érthetem úgyis, hogy anya (tehát korosabb nő) meg akarlak .... tehát kívánlak mert mondjuk jól nézel ki és sexy vagy. Én ezt értettem Narancs által írtakon, mert egyébként a szó jelentésével tisztában vagyok :) és azzal is hogy pornó oldalakon van ilyen kínálat is :)

A kérdésem arra vonatkozott, hogy mondjuk egy 25 éves nő is már mondjuk milf-e ha van gyereke és akinek még eléggé jól kell kinéznie (mert mother ugye), vagy inkább csak az idősebb 40-50+ os nőket illetik eme jelzővel :) mert jelen esetben a mother szó anyára tehát mindenképpen a mi képzetünk szerint idősebb nőre utal :)

Én úgy gondolnám ez utóbbit kell a milf-en érteni...

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ... ahogy azt rögtön narancs meg is válaszolta :)

És tudod nekem a kúrnálak kifejezés kimondottan nem tetszik. Én nem szeretek kúrni, nekem az amolyan érzelem nélküli csak "beléd töltöm az anyagot és már lépek is tovább, és nem érdekel, hogy veled mi van" dolognak tűnik.

Pixynor 2014.04.24. 20:14:52

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): általában ez az úgymond könnyen kapható lányok mondata :) de bírom nagyon :) célzok arra, hogy mindegy, hogy hívja őt a pasi, mert úgyis fizet érte :)

persze itt nem a fizetség részére gondoltam :) csak a másik részre, és csakis poénból :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.24. 21:45:39

@Pixynor: :-) lehet szépítgetni, hogy a MILF talán ezt vagy azt jelenti....ez csak még jobban mutatja, hogy mennyire hasztalan a használata - Grétsy tanár úr most nagyon mosolyog odafent :-)
A MILF szleng.A szleng használatával végrehajtott "udvarlás" meg talán nem minőségi, vagy pontosabban előre kódolva van benne a várható minőség, ha másban nem, hát abban, hogy nem egyértelmű a jelentése :-)
A "kúrnálak" is szleng.
Nekem egyik sem tetszik és nem használom, mert még bizalmasabb viszonyban is sértő a korábbi hozzászólásban taglaltak miatt, de főleg az egyoldalúsága miatt rühellem.Mert persze hú, de csudi jó egy M-et jól meg-F-olni, de sokkal jobb ha ő is L-ol engem és ő is meg akarna F-olni.Furcsa már egyből a közepével kezdeni a kapcsolatot még az elején, szóban :-)
"Figyelj, te akkor most ilyen híres festő vagy ? :-)"

Az anya, mint korosabb nő...hát,nem tudom, hogy a 60 éves papák, ha a fiatalabb csajokat szeretik, akkor ők hogy is hívhatják a 40-es anyákat, akik tetszenek nekik...mert ugye akkor a korosabb az nem értelmezhető, hiszen mégiscsak fiatalabb...vagy a 70-es anyákra használhatják csak ? :-)

Pixynor 2014.04.25. 06:15:03

@SadBoobie: Összességében totálisan egyet értek Veled. :) Valahol én sem bírnám, ha face to face MILF-eznének. Általában valahol tényleg nem egy színvonal ilyen jelzőket használni :)

És egyébként nem is esett meg ilyen velem, és többnyire nem is abból a fiatalabb korosztályból válogatok - szerintem érthető okok miatt -, akik esetleg ilyen jelzővel illethetnének baráti körben. :)

Eléggé elegem volt már az úgymond tanárnéni szerepből, szeretnék már én tanulni valakitől. :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.26. 01:04:49

@Pixynor: "Eléggé elegem volt már az úgymond tanárnéni szerepből, szeretnék már én tanulni valakitől. :) "

Úgy érted, jó lenne, ha olyan valakivel jönnél össze, akivel önfeledtebb lehetne kapcsolat ?

Pixynor 2014.04.26. 08:17:33

@SadBoobie: Nem, úgy értem, hogy nem szeretnék fiatal tapasztalatlan férfival ismerkedni, hanem inkább a korosztályombéli tapasztaltabbakkal :) Igazság szerint kipróbálnék már az idősebb, de jó karban lévő korosztályból is szívesen valakit :) ilyenben nem volt még részem :)

Találka szintig jutottunk, de.... sajnos az életben kb olyan szinten volt, mint az apukám, az pedig nem túl jó :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.26. 12:00:38

@Pixynor: Mit jelent a tapasztaltabb ? :-)

Pixynor 2014.04.26. 12:13:44

@SadBoobie: Mit jelentsen?? Ezt így nehéz lenne megírnom. De az például aki tud újat mutatni. Lehet. Aki mondjuk kézbe tudja venni a dolgokat és ő irányít :) és tudja, hogy kell. Mert én tudok irányítani, általában a férfiak ezt jobban is szeretik. Szeretem ugyanakkor ha néha kezükbe ragadják a gyeplőt és meglepnek :)

Például mikor rámszól, hogy most akkor ne mozogj és ő teszi ezt és nem is akárhogyan :) meg hasonlók :) Úgyis fogalmazhatnék, azt szoktam összefoglalóan mondani az ilyen típusú férfiakra, hogy tudják hogyan kell egy nőhöz nyúlni, hogyan kell megérinteni egy nőt és itt ne a kezes dologra gondolj, hanem összességében az egészre.

SadBoobie (törölt) 2014.04.26. 13:05:28

@Pixynor: azért kérdeztem, mert a tapasztalat lemérése egy bonyolult és legtöbbször igényes feladat, de már értem, hogy a tapasztalatlanhoz képest tapasztaltabb :-)

A leírásod alapján nem tapasztaltabb, hanem inkább kellő önbizalommal és erre alapozott határozottsággal rendelkező, klasszikusnak mondható férfi képe rajzolódik ki, aki tudja mire képes.Aki nem feltétlenül alkalmazkodni akar a te irányításodhoz, viszont nem is csak a saját elgondolásai alapján tud létezni és akiben ezért bízhatsz annyira, hogy akár ellazulhass.Oké, végül is ehhez kell tapasztalat :-)

Pixynor 2014.04.26. 13:35:31

@SadBoobie: Szeretem, hogy így el tudod mondani, hogy mit akarok mondani :)

Sadist 2014.04.28. 12:39:00

@Pixynor: Kis pontosítás: MILF-ezni az idősebb (30+), gyerekes, de mindenekelőtt szexuálisan vonzó nőket szokták.
Ha az első kettő van meg, arra csak simán azt mondják, hogy öreg.

Pixynor 2014.04.28. 13:20:43

@Sadist: Ezt jó tudni :) szóval kell a sexuális kisugárzás, hogy MILF legyek nem elég a gyerek :) a francba pedig már azt hittem pályán vagyok :)

hátizéno · http://hatizeno.blog.hu 2014.06.27. 17:20:23

@Pixynor: Ezt teljesen felesleges elmagyarázni - vagy megélted, és a részeddé vált, vagy nem. Nincs középút, meg talán, meg úgy gondolom.

hátizéno · http://hatizeno.blog.hu 2014.06.27. 17:22:08

@hátizéno: Erre reagáltam, csak a sok komment között elkeveredik, hogy miért, meg mire írtam, hát erre:
"Mit jelentsen?? Ezt így nehéz lenne megírnom. De az például aki tud újat mutatni. Lehet. Aki mondjuk kézbe tudja venni a dolgokat és ő irányít :) és tudja, hogy kell. Mert én tudok irányítani, általában a férfiak ezt jobban is szeretik. Szeretem ugyanakkor ha néha kezükbe ragadják a gyeplőt és meglepnek :)

Például mikor rámszól, hogy most akkor ne mozogj és ő teszi ezt és nem is akárhogyan :) meg hasonlók :) Úgyis fogalmazhatnék, azt szoktam összefoglalóan mondani az ilyen típusú férfiakra, hogy tudják hogyan kell egy nőhöz nyúlni, hogyan kell megérinteni egy nőt és itt ne a kezes dologra gondolj, hanem összességében az egészre."

hátizéno · http://hatizeno.blog.hu 2014.06.27. 17:39:56

A másik a pénz - ez nekem egy fájó pontom szintén, mert sikerült néhány ostoba döntéssel évekre lenulláznom magam (sok-sok milliós adó, meg egyéb tartozással, nulla magánvagyonnal, és csak a múltból élni, és kapaszkodni kétségbeesetten valamibe, ami egyre régebben volt...), és hidd el, aki 25 évesen már jobb autót vezetett, mint az apja, és egyedül többet keresett, mint a két szülője + az asszony két szülője, annak ez mennyire szívás lehet... (Nem, nem kaptam segítséget senkitől, 23 évesen az apám a 16 éves Wartburggal engedett el otthonról, hogy fiam, másfél év múlva lejár a műszaki, addig használd, aztán lökd be az árokba...)
És mégis: amikor majdnem 5 évvel ezelőtt megismerkedtem az utolsó (és valóban jó időre utolsó) barátnőmmel, egy fél éjszakára fennmaradtam, hogy elvarázsoljam... és a csoda nem maradt el... 1 kg darált kekszből készítettem kekszgolyóhoz masszát, elosztottam 32 tökéletesen egyforma golyócskára, azokba mindegyikbe meggyszemet tettem, és kézzel szív alakot formáztam belőle, majd a szépen művészien összeraktam mindezt egy tálcára, aztán fagyasztóba tettem, hogy másnapra megszilárduljon, és végül a közepébe beletűztem a 32-es számgyertyát, szépen megborotválkoztam, felvettem a leges-legszebb öltönyömet, és kerülő úton mentem a nő házához, hogy ne láthasson meg... a lépcsőházban nem kapcsoltam fel a világítást, és mielőtt bekopogtattam, meggyújtottam a gyertyákat, és amikor kinyílt az ajtó, csak a halom kókuszba mártott szívecskét lehetett látni, meg a világító gyertyákat... Szerinted mekkora emlék volt ez egy nőnek a 32. születésnapján, szerinted nem lábadt könnybe a szeme, szerinted nem rohant azonnal a fényképezőért, szerinted nem lett ebből egy őrült nagy szeretkezés-sorozat? Szerinted?
És mégis, mindezek ellenére azt gondolom, hogy mindaddig, amíg az anyagiakat nem teszem rendbe, nézelődni esetleg fogok, de hogy hajtsam is a dolgot, na az mindenképpen felejtős...
süti beállítások módosítása