Pixy mesél

Pixy mesél

Mi vonz egy nőt egy férfiban?

2015. január 30. - Pixynor

Az hírek, hogy nincs hírek, azaz a társkeresés területén az ég egy megadott világon semmi sem történik velem. Az előfizetésem az oldalon lejárt, és egy rohadt levelet sem kapok, ami miatt érdemes lenne újra előfizetni. Az meg, hogy megnéznek egyesek kép nélkül, kedvencnek jelölnek, számomra nem elég ahhoz, hogy kezdeményezzek. Ennek tuti ez a véget érni nem akaró, szürke, hányadék, undorító január az oka, meg talán az is, hogy ebben az időszakban meglehetősen lefoglal a munkám, úgy napi 12 órában és persze hétvégén is. Az ügyvéd továbbra is heti egy-két alkalommal hív, találkozásról nincs szó, mert ő is eléggé elfoglalt. A hercegem eltűnt, ahogy szokott, illetve én sem keresem, ez sem hordoz új információt. Petikével megbeszéltük, hogy imádjuk egymást, de továbbra sem vagyunk egymásnak megírva, így azóta időnként egy-egy gyors beköszönés, hogy vagy? hogy vagy? történik online és semmi több.

És biztos vagyok benne, hogy ennek így kell lennie, hisz valahogy most egyáltalán nem érzek magamban annyi energiát, hogy felkészüljek egy randevúra, vagy megint megpróbáljak valakit meggyőzni arról, hogy rám várt. Szóval ez a csendes pihenő időszaka, mikor is az életem egyéb területére koncentrálok, egykémre, munkámra, tanulmányaimra. Most a barátok is egy kicsit felejtősek, nem megyek épp sehova, de ahogy megnéztem a naptáram, február közepétől már összetorlódott éppen 4-5 program is, nagy hirtelen. És hol van még a tavasz.

Beszélgetve egyik jóbarátommal, Gourral, persze aktuálisan a társkereséssel kapcsolatosan (mi más is lehetne a téma egy férfi és egy nő között) nekem szegezte azt, hogy azt tartja egy érdekes jelenségnek, és talán én elmondom neki mi az oka, hogy nagyon sok nőnél úgy látja, hogy magánál kettő kategóriával jobb pasikat tart a célcsoportjának. Ez igaz az anyagiakra, megjelenésre, társadalmi pozícióra. A férfiaknál ilyenkor a punci megszerzése egy darabig kompromisszumot jelent, de csak eddig tart a románc. Rögtön rákontrázott az egyik barátnőm, Alibanya is, aki pedig azt figyelte meg, hogy a férfiak meg szívesen keresgélnek egy két kategóriával alattuk álló hölgyet. Úgyhogy, ha a nők felfelé keresgélnek az nem is olyan reménytelen. Mintha úgy látná, hogy a férfiak jobban szeretik az egyszerűbb nőket, Könnyebben irányítható? Könnyebben elérhető, hogy felnézzen rá? Nem érti ő sem mi az oka, hogy nagy a keletje a butácska, jó seggű, de nevetgélni tudó nőnek is. Egyenrangú kapcsolat keresés, nagyon ritka és elég nehéz is belőni, éppen a felsoroltak miatt.

Hát így látja a két oldal10926403_758517227596315_4890947393803009892_n.jpg férfi és nő ezt. És milyen érdekes, mert végül is akkor mindkét oldal ezek szerint egyirányba tart, a nő felfelé, a férfi lefelé keresgél. Erre vallom én azt már jóideje, hogy én egy olyan társat szeretnék, aki pontosan ugyanazon a szinten van mint én. Az élet minden területén. Tapasztalatilag, anyagilag, gondolkodásilag, intelligenciailag, és persze külsőleg is. És mikor ezt korábbi írásomban fejtegettem, megkaptam, hogy micsoda egy igényes, hatalmas elvárásokkal rendelkező lepukkant negyven+os nő vagyok, aki azt hiszi magáról, hogy ő egy húszéves, és úgy is viselkedik, holott én nem hogy nem vehetem fel a versenyt a friss ropogós, feszes testű, tapasztalatlan, anyuka, apuka által eltartott huszasokkal, de még egy fasorba sem állhatok be velük. Hát őszintén nem is akarok, mert számomra az a férfi, aki 40-45 évesen, túl egy házasságon úgy gondolja, hogy ez a lényeg, hogy egy ilyen nőnek megfeleljen, cserébe azért, hogy időnként a farka még megbizseregjen, mert sajnos potenciálisan már nem igazán van rá hatással a nő, ha az nem tökéletes, na azzal a férfival, sem intelligenciailag sem gondolkodásilag nem vagyunk egy szinten.

Azért hála a jó istennek, nem egy igazán jó kaliberű férfitól (herceg és ügyvéd, de még másiktól is) hallottam, hogy ők nem állnának szóba 35 alatt már nővel. Szóval nem vágyok lehetetlenre és igen nem egy olyan férfit ismertem meg, aki már közelít ehhez az általam elvárt szinthez, de még mindig volt egy-egy picike dolog (többnyire egy, egy barátnő), ami miatt nem őrá vártam. Nagyon remélem, hogy a következőnél ez a picike hiba már nem fog előjönni.

És, hogy engem mi vonzott az ügyvédben, és úgy általában egy férfiban: Őt pont olyannak ismertem meg, amit feltételeznek erről a típusról, nőfaló, hűtlen és nem lehet rá számítani, szereti ha a nő úgy ugrál, ahogy ő fütyül, de emellett a nagyon okos, éles eszű, tökéletes mosollyal, pozitív életgondolkodással, és persze az anyagiak által nyújtotta kellemes dolgokkal, tökéletes ruházat, igényesen tiszta, jó autók, és ezt kísérő lazaság, valamint egy olyan magabiztosság, ami hegyeket képes megmozgatni. És saját gondolatok, hisz az ilyen férfit nem tud nő irányítani, ő nem akar megfelelni senkinek, mert pontosan tudja, hogy így is van hatalmas kereslet irányába. És ez varázst ad a férfinak. Nem kicsit. Jómagam is úgy ültem vele szembe minden alkalommal, hogy éreztem imádom és mindig is imádni fogom. Mikor nem volt velem, tök jól kezdtem magamhoz térni, ahogy találkoztunk, abban a percben visszahullt a varázspor a szememre, ami a személyes varázsa volt.

És, hogy a nők miért akarnak ilyet? Magamról beszélek, nem a pénze volt rám hatással, hisz az ismert nálam ez nem számít, annak ellenére, hogy tudom, ez egy férfinak nagy biztonságot tud adni, ami hozzájárul ahhoz, hogy a személyisége is pozitívabb tőle. Nekem az tetszett benne, hogy tudta mit akar, hogy voltak saját gondolatai és azokat meg is valósította, hogy sikeres volt az életében a munkájában (ennek köszönheti a pénzét is, mert egykoron ő is csóró volt, mesélte), és a magabiztossága. Ez az, ami számomra nagyon meggyőző egy férfiban. Az önbizalma saját magában.

10420384_710442409075098_6160139235761435633_n.jpgGour rögtön meg is győzött arról, hogy milyen jól gondolom.

"Jól leírtad ezt a férfi típust, pontosan ebben a magabiztosságban van az ereje és a sármja. Ha egy pasinál nulla a tétje egy ismerkedésnek azt mindig megérzik a nők és vonzódnak is hozzá. Ezért is szoktuk mondani, hogy a magánynak szaga van, a szingli férfi sokkal nehezebben ismerkedik. Ha még az anyagiak is mögötte állnak, márpedig általában ez a típus nem csóró akkor tényleg működik a varázspor szórás ahogyan írtad is. Nem a pénz miatt hanem a szemtelen önbizalom az oka. Érdekes, hogy a nők imádják megpróbálni megváltoztatni az ilyen megváltoztathatatlan rosszfiúkat. ;)"

Oh, igen, persze bennem is felmerült, hisz elég intenzív érdeklődést mutatott irányomban a férfi, és mutat még a mai napig is (talán azért, mert rájött, hogy az övétől teljesen eltérő, normális értékrenddel rendelkezem), hogy akkor tényleg valóra válik Hamupipőke meséje és beleszeret a szegény egyszerű lányba a herceg (ez nem az a herceg), de persze kurva gyorsan felébredtem, és rájöttem bilibe lóg a kezem, hisz jómagam is látom, hány és hány hercegnő van még betölteni ezt a pozíciót. Szerintem ha ez még így is lenne, akkor sem hinném el soha. Nem tudnék egy ilyen férfiban megbízni, neki szerintem sokkal többet kéne tennie a bizalmam megszerzéséért, mint egy átlagosabb férfinak, és szerintem tudva azt, kutyából nem lesz szalonna, sosem tudná elérni azt, hogy őszintén megbízzak benne. Pláne, hogy ki is jelentette benne nem lehet megbízni, mert ő egy ilyen alkat. Ugyanakkor nem érti, hogy neki miért nem adódik meg a nő, aki szereti őt és meleg otthonnal várja legalább négy gyereke körében, hogy ő hazaérjen munkájából és bulihegyeiből.

És persze Gour még folytatta: "Így van, itt nincsen miben bízni, ennek a pasinak mindig a nők körül forog majd az élete, mitől is változna? Soha, de soha nem láttam még szoknyapecért megtérni. :) A Te esetedben biztos, hogy doppingolja a tudat amiért nem sikerült begyűjtenie mint trófeát, ez az érzés engem is sokszor hajtott a célig. De ennek az életvitelnek pont az az ára amit írtál, nem lesz mellette egy rendes család hiszen a kettő nem fér össze egymással. Persze, siránkozhat, hogy neki miért nincsen, de csak magát okolhatja ezért vagy még azt sem, akinek ilyen a habitusa annak nem való még a család. "

Hát, ha egy pillanatig is úgy szerettem volna gondolni, hogy igen lehet belőlem Hamupipőke, mind a józan eszem, mind Gour szavai (amik jelen esetben egybeestek) kijózanítottak. Azonban úgy gondolom ez a lényege ennek a résznek, korántsem a pénz, azaz nem kell egy férfinak milliomosnak lennie, elég egy havi fix jövedelem, ha ő ehhez hozzá tudja tenni, az önbizalmi, tudom, hogy mit akarok részt, biztos vagyok benne, hogy külsőtől függetlenül sikeresek lehetnek a nőknél.

10606196_890447607667373_3859867728624864323_n.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr777122917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sabina. 2015.01.30. 12:53:59

igen, sajnos elég undorító az idő, de csak ezért szerintem ne hagyd abba, hátha pont most :). Amúgy Pixy, ezek az abszolút kategóriák és szintek és pontozások nekem olyan falsak, ilyen nincs...mindenki inkább a "foltját" keresi. A címhez meg: Téged a magabiztos és az életben is sikeres férfiak vonzanak, engem meg mindig is a töprengős és vívódós nagyonokosak, akik néha olyan esendőek...szóval ez teljesen egyéni, ez a vonzás dolog :) és úgy gondolom, a férfiak is így vannak vele, lehet, akit te e szerint a (fogalmam sincs hol van ez lefektetve) mérce szerint magadnál magasabb kategóriának gondolsz, ő ezt egyáltalán nem így látja.

Pixynor 2015.01.30. 12:57:24

@Sabina.: lehet, és igazad van, valóban megfoghatatlanok ezek a dolgok, és nincsenek kőbe vésve sem. Igen, a foltomat keresem :) mindegy is milyen, lényeg, hogy az enyém legyen. :)

Comment.Elek 2015.01.30. 13:25:44

@Sabina.: Ez rendben, csakhogy a ferfiak mekkora hanyada illik a magabiztos es sikeres kateoriaba? 30-40%? Es jobbara minden no erre a halmazra hajtana; meg soha nem olvastam sem itt, sem mashol, hogy egy atlagos vagy annal jobb no a felenk, siros gyogyegerekre bukna. Valszeg Te sem, meg ha a toprengos fazonok be is jonnek.
A jo kulso szerintem egyutt jar az onbizalommal, es egy 160 cm magas, 120 kg sulyu scracnak nagyon gazdagnak kell lennie ahhoz, hogy labdaba rugjon az Ugyved felek mellett.

Pixynor 2015.01.30. 13:36:24

@Comment.Elek: és látod, van kivétel, hisz én nem vagyok 60 kilós nő, és mégis érdeklődött/dik az ügyvéd irányomba. Nem feltétlen a külső számít. Én sem tartom magam number1-nak külseileg, de mégis rendelkezem olyan önbizalommal, egyéb részéről az életemnek, ami miatt elmondhatom, a tökéletlen külsőm miatt is van érdeklődés irányomban. És én egyáltalán nem a külső alapján bukom valakire, leszámítva a magasságot, mert nem 160 cm-es nő vagyok. Úgy értem volt már olyan kevésbé előnyös férfi is az életemben, akibe halálosan szerelmes voltam, mert olyan személyisége volt, ami elvarázsolt és nem számított, hogy nem egy Brad Pitt az illető. Pontosan tisztában volt a külsejével, és hogy ő nem azzal tud hatni egy nőre, és hidd el működött nála. Lásd Depardieu-t is.

Pixynor 2015.01.30. 13:37:59

@Comment.Elek: azt akartam mondani, hogy a siker egy része csak, az önbizalom, azt hogy tudod ki vagy, ez adja a sava borsát az egésznek.

Comment.Elek 2015.01.30. 14:31:26

@Pixynor: Pasikent igen, noben viszont elrettento is lehet, ha valaki tul magabiztos.

Pixynor 2015.01.30. 14:52:22

@Comment.Elek: igen, a bizonytalan pasik számára, akik magabiztosak, azok nem tudnak ilyentől megretteni, szóval nincs dolgom olyan pasival, akit ez riaszt.

Comment.Elek 2015.01.30. 16:14:49

@Pixynor: Nem ertek egyet Veled. Nem tartom magam bizonytalannak, de ki nem allhatom azokat a noket, akik ferfiasan magabiztosak, pl akik izombol fognak kezet, mintha ez egy hatalmi jatszma lenne. Valahogy azonnal atjon, hogy ez a no nem azert preseli ki a vert is az ujjaimbol, mert lapat keze van, hanem mert apait-anyait belead, hogy megmutassa, o nem egy gyenge, kiszolgaltatott teremtes. Viszont a ferfiak a noben pont a not keresik, nem pedig a puncival rendelkezo ferfit.

Pixynor 2015.01.30. 16:31:52

@Comment.Elek: ugyan a magabiztosság, nem jelent izomból kézfogást Te :) dehogy hatalmi játszma ez. Az önbizalom azt jelenti, tisztában vagy saját magaddal, nem pedig azt, hogy többre tartod magad esetleg, mint egy férfi. Dehogy akarok én férfiakkal versengeni :) hisz erősebbek, sokkal jobb pozíciókból indulnak az élet összes területén.

És bizony megnézhetném magam egyedül élve a fiammal, ha gyenge nő lennék. :) Ezzel szerintem Te is egyet értesz. :) Viszont ez korántsem jelenti azt, hogy ha jön egy férfi, akkor nem tudok mellette gyenge nő lenni, dehogyisnem. Simán. :) És nincs férfias lapát kezem nekem sem :) de ki tudom cserélni az autó kerekét férfi hiányában. :) Sokkal jobban megszenvedve, mint egy férfi, fizikai erő hiányában, és kétszer annyi idő alatt, de megoldom. :)

Sabina. 2015.01.30. 17:32:42

@Comment.Elek: annyit szerettem volna csak mondani, hogy nagyon nem ugyanolyan vagyaink vannak, nekünk nőknek (sem)...engem a bmw-s nagyképűtől a hideg ráz, más meg olvadozik és ez nem baj :).
Az önbizalom nem függ annyira a külsőtol, szerintem...a szélsőségeknel talán jobban, ez igaz lehet, de a nagy átlagnál nem, pl én ismerek jópár nálam sokkal szebb nőt, iciripuciri önbizivel, ami az enyém töredéke :P.

Sabina. 2015.01.30. 17:35:12

O, alkottam egy új szót, na mindegy :)

iphilosopher 2015.01.31. 09:43:25

Az önbizalom valóban rendkívül fontos és "kilátszik". Csak épp ezt nem könnyű megszerezni, ha nincs, vagy visszaszerezni, ha elveszett. Aztán a másik véglet, amikor az önbizalom valójában gőgösség vagy elbizakodottság, na az is tud taszító lenni.

És szokás szerint tetszenek a képek. Látom, a hölgyolvasók kegyeit is keresed :-).

iphilosopher 2015.01.31. 09:45:12

@Comment.Elek: 30-40% a sikeres és magabiztos? Szerintem ezzel inkább felülbecsülted a reális számot.

Pixynor 2015.01.31. 09:52:08

@iphilosopher: köszönöm, igen, muszáj a hölgyeknek is kedveznem. :) Egyébként az önbizalom több mindenből tevődhet össze. Az élet több területéről. És szerintem elég az, ha az egyikkel úgy állsz, hogy igen, az ott akkor tuti, és az ad egy olyan erőt, ami miatt már nem tudsz mondjuk összetörni. Nekem ez a munkám. Abban vagyok biztos, és ez az ami hozzásegít, hogy az élet többi területén is boldoguljak, mert ez adja a megélhetésemet, a boldogulásomat. Valakinek a külseje adja az önbizalmát, mert jól néz ki, valakinek a családi háttér, mert tudja rájuk mindig számíthat, van akinek az, hogy van pénze.

Lényeg az, hogy az embernek sugároznia kell magáról azt, hogy igen ő, akár egy területen is az életnek, de ott van, ahol lennie kell és nem tudják kirántani a talajt a lába alól.

És muszáj, hogy legyen egy ilyen, mert különben összetörsz, elgyengülsz.

Persze, a túlzott önbizalom sem jó, a kivagyiság, de én nem erről beszélek. Általában túlzott önbizalmat azok is mutathatnak éppen, akik mögött semmi sincs, amire alapozhatnának.

Pixynor 2015.01.31. 09:53:55

@iphilosopher: @Comment.Elek: " 30-40% a sikeres és magabiztos?"

Most ezt Ti tényleg teljesen komolyan gondoljátok? Ekkora lúzer társadalomban élnénk? Szerintem ez azért nem így van. És ezt arra alapozom, hogy az önbizalomnak nem a pénzt tettem az alapjává.

Comment.Elek 2015.02.02. 10:25:43

@Pixynor: Siman. Gondolj bele, ha a magabiztos, sikeres pasik aranya ennel tobb, mondjuk 50%, akkor minden masodik ferfi ebbe a kategoriaba tartozna es nem lenne akkora kereslet rajuk. (Es en sem csak penzben merem a sikert.)
Ha igy is lenne, akkor is az ilyen pasik valszeg kapcsolatban elnek, ezert "rejtettek" a komoly kapcsolatra vagyo nok elott.

iphilosopher 2015.02.02. 10:48:12

@Pixynor: maximálisan egyetértek, hogy egy személy eltérő területeken (szerepekben) lehet magabiztos, másokban pedig bizonytalan, visszahúzódó. Minél több területen vagy magabiztos, annál jobb, mivel egy terület esetén előfordulhat, hogy kihúzzák a lábad alól a talajt, és akkor nagyon nehéz talpra állni. Bár nyilván ez is emberről emberre változik, ki milyen gyorsan nyeri vissza az önbizalmát (és mennyire megalapozott volt a magabiztossága).

iphilosopher 2015.02.02. 10:51:43

@Comment.Elek: Meg a magabiztosság és sikeresség is relatív és nem egy bináris dolog, vannak fokozatai. Ha tegyük fel 90% lenne a magabiztos és sikeres férfi, akkor rögtön az azon belüli 20-30% "piszkosul" magabiztosra repülnek rá a nők.

@Pixi: miért te azt tapasztaltad, hogy 50% felett lenne az arányuk?

Pixynor 2015.02.02. 18:12:05

@Comment.Elek: "Ha igy is lenne, akkor is az ilyen pasik valszeg kapcsolatban elnek, ezert "rejtettek" a komoly kapcsolatra vagyo nok elott. "

Na ezért gondolom, hogy az arány magasabb. Szerintem jóval magasabb, csak valóban ezek a férfiak mind foglaltak, hisz kellenek a nőknek. :)

@iphilosopher: igen, a válaszomat itt írtam fentebb. Szerintem az arány magasabb, csak ők valóban foglaltak. :)

A szerencse az egészben az, hogy nyilván majd elválnak előbb utóbb, sikerül-e épp egy ilyennel megismerkedni vagy sem. Jó-jó, tudom, megyek lottózni. :) :)
süti beállítások módosítása