Pixy mesél

Pixy mesél

Milyen típusú szingli nő vagyok?

2015. január 23. - Pixynor

10570282_1570697759814940_1751908572631704586_n.jpgNem olyan régen megakadt a szemem egy netes cikken, ami csak azért érdekes, mert mostanában nem igazán "lógok" a neten, mert megközelítőleg második hete amolyan napi 12 órában nyomom az ipart, és még csak véletlenül sem úgy, ahogy a biztonsági őrök, meg mások, hogy 12-24. Nem, napi 12 és egymás után. De persze ez nem panasz, zokszó, vagy sirám. Élvezem ezt a részt, a legnagyobb, és elég jelentőségteljes művem készítem éppen. Azonban megakadt a szemem a címen. "A szingliség 8 fokozata – Te hova esel a skálán?" /http://www.iooo.hu/cikk/42?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=fb-szingli8-noknek/

Hoppá, hoppá állt meg rögtön a mutatóujjam az egér görgőgombján, hát akkor itt már skála van? Szuper. Hát rögtön meg kell máris bizonyosodni róla /pénzügyes-skála-számok, viccelsz??/, vajon a skála melyik fokán is foglalhatok helyet, vagy egyáltalán milyen fokai lehetnek a szingliségnek. Nagy izgalommal merültem hát bele.

 1. Aki még előző kapcsolatát gyászolja

Hát nem, ez egyáltalán nem jellemző rám. Előző kapcsolataim? Mármint, ami a válásom után voltak? Annyira nem volt jelentőségük, hogy bármiről szó lehet, de gyászról aztán biztos nem.

2. Aki fájóan tudatában van annak, hogy egyedül van

Vajon ez mit jelenthet, de a meghatározás végül is azt írta le, amit én is sejtettem. "Mindenhol párocskákat látsz, titokban szitkokat szórsz a párkapcsolatban élő barátaidra. Valószínűleg a randizás gondolatától is kiráz a hideg, mert teljesen reménytelennek látod a helyzeted. " Hát nem hál' istennek kijelenthetem, hogy ilyenről szó nincs. Szerelmes - pláne csókolózó -  párocskák láttán melegséggel telik meg a szívem és némi irigységgel és azzal a kőkemény elhatározással, hogy igen, meg nem állok míg velem is ez meg nem történik.

10898278_1569318809952835_5916955725821525424_n.jpg3. Aki állandóan szingli, és nem is bánja

Már a cím is találó, és ezt muszáj beidéznem: "Karrier? Pipa. Barátok? Pipa. Király hobbik, érdeklődési kör, ruhák, lakás? Pipa, pipa, pipa, pipa. Úgy tűnik, mindened megvan az életben, csak a szerelem nem akar összejönni. Nincs különösebb oka a szingliségednek, egyszerűen így hozta az élet. De nem bánod, mert jelenleg életed más területeire fókuszálsz. Boldog vagy a szólóban eltöltött napi rutinoddal és szokásaiddal."

Na tessék. Itt van. Ez vagyok én. Kijelenthetem annak függvényében, hogy még nem is olvastam tovább a listát, hogy ez a szingliségnek az a foka, amiben én létezem. Egyszerűen nem akar összejönni a szerelem. Én is ezt mondom, de fogok én emiatt kardomba dőlni??? Soha. Hát azért nézzük csak tovább mi lehet még.

4. A friss szingli, aki nem bánja az új helyzetet

Na ez már a cím alapján is sejtem, hogy nem én vagyok. Ötödik éve élek egyedül, hát öt év már semmiben sem lehet friss.

5. Aki imádja a kötetlenséget

Háát őszintén megmondom, soha nem volt bajom a kötöttségekkel. Ha az ember szerelmi kapcsolatban él, ez szerintem nem okozhat problémát. Ez a rész egyáltalán nem érintett fájóan a házasságom 16 éve alatt. Viszont az a szabadság, amit azáltal nyertem vissza, hogy az én egyszülőttem, ivadékom, bikaborjam /Csepke után szabadon/ már idén tölti a 17. életévét, egyszerűen megfizethetetlen. Soha, soha nem fogom megérteni azokat a nőket, akik 40 évesen vagy afelett fognak bele újabb gyerekvállalásba. Egyszerűen az szabadság érzést, amit az előbb említettem sosem adnám már fel egy újabb gyermek vállalása miatt. Önző dolog ez a részemről? Nem gondolnám. Egyszerűen megfogalmazva túl vagyok a "kötelezőn" innentől tényleg már csak élni kell az életem és élvezni, amit elértem.

10850244_865425746842738_7569114723903934072_n_1.jpg6. A fejvadász

Na neeem, ennek egyáltalán nem tartom magam, de hogy ez mit is jelent: "Üresedés van az életedben, és ezt a pozíciót szeretnéd betölteni egy új partnerrel, amilyen gyorsan csak lehet. Komolyan, szinte üzletiesen állsz hozzá a társkereséshez (ami nem jelenti azt, hogy nem élvezed a dolgot). Következetesen, minden lehetséges módszert kihasználva próbálsz párt találni, legyen szó akár közös ismerősökön keresztüli randiról, online társkeresésről, vagy a bárban való flörtölésről. Nem vesztegeted olyanra az idődet, akivel nem tűnik hosszú távúnak a dolog, úgyhogy sok első randid van, aminek nem is lesz folytatása. Persze ez néha frusztrál, de rá se ránts, téged nem olyan könnyű elszédíteni. És általában ha te valamit a fejedbe veszel, azt véghez is viszed."

Na a fejvadász szóra én nem ezt asszociáltam le, de így is kijelenthetem, ebben az értelmezésben sem én vagyok. Már az öt év is alátámasztja azt, hogy szó sincs hamari betöltésről.

7. A szingli, aki ki akarja élni magát

"Valószínűleg az utóbbi években A) folyton betartottad a szabályokat vagy B) komoly, hosszú távú kapcsolatban éltél. Vagyis készen állsz, hogy behozd a lemaradásodat. Most, hogy (újra) rákaptál az ízére, nem is akarsz lemondani a randizás, flörtölés izgalmáról. Kávé, vacsi, késő esti sms-ezgetés - és ezeket mind különböző delikvensekkel.  Életedben először szexinek érzed magad, és ez teljesen megszédít. Valójában szeretnéd magad elkötelezni valaki mellett, de amíg nem találod meg azt, aki minden elvárásodnak megfelel, addig miért is ne szórakozhatnál egy kicsit?"

Hát igen, valahol belegondo10940429_1573490562868993_1778510079188737952_n.jpglva, ez is nagyon megállja a helyét, mert tényleg így van. Mármint nagyon jó a randizás is, tényleg szexinek érzem magam, és valóban nem hajt az elköteleződés vágya sem, míg tényleg nem találok olyat, aki megfelel az elvárásomnak, azaz olyat, aki eléri azt, hogy belészeressek. Addig meg persze, hogy szórakozom. Hülye lennék nem ezt tenni. Ettől függetlenül, ha ez bekövetkezne egyből feladnám a szingliségem érte, és szívesen mennék bele, egy újabb, szerelem által irányított elköteleződésbe.

8. A szingli, aki már nem is teljesen szingli

"A szó szoros értelmében még nem jártok, és a Facebook szerint is egyedülálló vagy, de igaziból teljesen összegabalyodtatok, és nem igazán érdekelnek már randizási lehetőségek. Ez lehet akár viszonzatlan szerelem, amit nem tudsz elengedni, vagy egy már régóta tartó „se veled se nélküled” huzavona, a lényeg, hogy nem tartozol a ténylegesen, érzelmileg is szinglik táborába."

Áááá,ilyenről szó sincs. Mármint összegabalyodás még csak akad-akad egy-egy a Hercegemmel, de ezért itt érzelmekről beszélni kizárt. Csak érzések vannak, de azok viszont kiválóak. Igaz jó ideje, második hete már nem hallottam felőle, persze ő se felőlem. A társkeresős regisztrációm lejárt, nincs miért újra befizetni, és láttam ő is hibernálttá tette magát, ami két dolgot jelent, vagy elege van most neki is az ismerkedésből, ahogy a környezetemben egy pár embernek, vagy éppenséggel talált valakit. De ennek így őszintén számomra semmi jelentősége.

Szóval kettő kategóriába tudom magam besorolni immáron, így lehet hogy igazándiból nem is tartozom egyikbe sem?

Kedves női és férfi szingli, volt és leendő szingli olvasóim, Ti magatokra ismertek valamelyik kategóriában?

 10896920_885930814792231_1033483093052790772_n.jpg

Hát igen, én ez a kategória vagyok. :)

Pixy

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr167087561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2015.01.23. 06:58:25

Nem tudom, volt e ilyen kategória, a beletörődött szingli vagyok. Nem fogok csak azért, hogy ebből az állapotból kivakarjam magam belemenni egy elfuserált kapcsolatba, mert azzal se nyerek semmit. Viszont így sem teljes azért az életem, de talán mégis közelebb áll ahhoz amit vállalni tudok.

Pixynor 2015.01.23. 07:09:26

@Alibanya1: nos igen, ilyen kategória sem volt :) ezek szerint szélesíthető még a lista.

iphilosopher 2015.01.24. 18:05:10

Az írásaidat olvasva, talán inkább 7-es lehetsz, de a 3-as és az 5-ös is rád illik. Az 5. pontra adott válaszod érdekes igazán:
Viszont az a szabadság, amit azáltal nyertem vissza, hogy az én egyszülőttem, ivadékom, bikaborjam /Csepke után szabadon/ már idén tölti a 17. életévét, egyszerűen megfizethetetlen. Soha, soha nem fogom megérteni azokat a nőket, akik 40 évesen vagy afelett fognak bele újabb gyerekvállalásba. Egyszerűen az szabadság érzést, amit az előbb említettem sosem adnám már fel egy újabb gyermek vállalása miatt. Önző dolog ez a részemről? Nem gondolnám. Egyszerűen megfogalmazva túl vagyok a "kötelezőn" innentől tényleg már csak élni kell az életem és élvezni, amit elértem.

Igen, a gyerekvállaláshoz való hozzáállásod önző, ha így nézzük (viszont a korodat hozzávéve teljesen érthető, bár nem tudom, 35 évesen máshogy gondolnád-e?). Sok nő teljesen máshogy éli ezt meg, neked meg ez a része nagy teher (volt), bár azért ha jól sül el a dolog, jó befektetés is. De ez már korábbi írásaidból is egyértelműen kiderült, hogy te így érzed. A közös gyerek és közösen tervezett jövő egy erős kötelék, amely összetartja a kapcsolatot (sokszor a rossz kapcsolatot is). Enélkül, csak a kötetlen bulizás és lángoló szerelem elsőbbségével nagyon nehéz szerintem hosszútávú kapcsolatot találni és főleg fenntartani.

És a "kötelező" miért lenne letudva? Egy nőnek (jobb esetben egy párnak) 2 gyermeket kell felnevelni nagykorúságáig. Ha a társadalmi és fajfenntartási elvárást vesszük alapul. Ha meg nem, akkor nincs "kötelező" szám. :-)

Pixynor 2015.01.24. 18:42:04

@iphilosopher: igen, az én véleményem szerint fiatalon kell családot alapítani nem öregen, nálam az öreg ez esetben 35 feletti kort jelenti. 42 leszek idén, bazi öreg már ha azt vesszük, hogy ettől a kortól már hullanak az emberek. Elég sokan a nyugdíjt sem érik meg (édesapám 40, anyukám 66 évesen halt meg). És a kötelezőt én arra értem, hogy valahol minden nő és férfi vágya a családalapítás. ÉN ezt nevezem kötelezőnek. És ez esetben a kötelező egyáltalán nem teher, hisz imádom a fiam. Ő az életem. És bizony tényleg egy gyerek adja az ember életének igazi értelmét. :)

És soha nem akartam több gyereket, csak egyet. Ezt a párommal is teljesen egyformán gondoltuk. Úgy gondolom, hogy ma már mindenki csak annyi gyereket vállalhat, amennyinek a jövőjét biztosítani tudja, mert sajnos elég nehéz és egyre nehezebb lesz a világban boldogulni. Szerintem a gyereknevelés már a mi szüleink esetében sem a nagykorúságig tartott. Egy nagykorú személy, az addig elért eredményeivel, legjobb esetben egy gimnáziumi érettségi, sosem fog semmilyen állást találni. Egy szakmunkás végzettségű nagyobb eséllyel tud elhelyezkedni 18 évesen, de ma már a legtöbb helyen az érettségi is kötelező, tehát ez sem igaz.

És mindig is úgy gondoltam régen nagyon rossz, ha egy kapcsolatot a gyerek tart össze. Meg a gazdasági érdekek. És az, hogy már nem fogok gyereket vállalni korántsem jelenti a kötetlen bulizás fogalmát. Az élet élvezte számomra nem a bulikban nyilvánul meg. Ezt is sokan félreértik. Számomra éppúgy élveztet jelent egy közös filmezés, egy főzés, egy csempézés, egy közös kerékcsere vagy bármi a szeretett emberrel. Nem feltétlen tivornyákat jelent az élvezet szó.

Pixynor 2015.01.24. 21:08:46

@P80TDM: hat persze nem is kobe vesett dolgok ezek :) inkabb a dolog , hogy valaki mar kategorizalta a szingliseget is. Sok raeros ember van:) es persze tok mindegy miert el valaki egyedul ezer oka lehet.

iphilosopher 2015.01.24. 21:58:04

@Pixynor: @P80TDM: jaja egyetértek ezzel én is, hogy a kategóriák magunk szórakoztatására nagyon jók, de igazán jól besorolni embereket (egybe, hosszabb távon) nem lehet.

Pixy: a képek most sem rosszak, de a korábbi posztokban magasra tetted a lécet, így az eddigi átlagodat nem múlják felül. A motoros-csajos képek tetszenek a mostani blogban.

Pixynor 2015.01.25. 08:08:54

@iphilosopher: na akkor majd igyekszem :)

Micellás Zsizell 2015.01.31. 20:45:15

@Pixynor: Olvasgattalak Téged is :) és a 35-ön felüliek védelmében annyit hadd tegyek hozzá: egy jó barátnőm pl. 41 évesen lett anya, illetve nem mindenkinek alakulnak úgy a kapcsolatai, hogy gyereket tud vállalni, vagy nem akar egyedül egy gyerekneveléssel küzdeni, sokan szülnek már 40 körül. Én pl. azt nem tudnám elképzelni, hogy egy tinikorú gyerekem van.
süti beállítások módosítása