Pixy mesél

Pixy mesél

És bingó

2014. november 24. - Pixynor

szerelem_1.jpgIgen, posztolok, tehát van folytatás Ügyvéd Úr ügyében. De a szappanoperák szépségeihez szokott olvasókat kérem, hogy ne folytassák tovább az olvasást, mert erős kiábrándultság következhet be náluk, ami nálam is bekövetkezett. Azok pedig, akik azt jósolták elő fog még az Ügyvéd Úr kerülni szaladjanak egy lottózóba és játsszák meg számaikat, mert bejött. Ügyvéd Úr hétvégére eltűnt, mint szar a fűben. Az eset általam történő feldolgozását közzé tettem, nyilvánosan, ugyanakkor egyik kedves olvasóm /szerk. megjegyzése: köszönet érte Mellébreszéd :) / kegyesen felhívta a figyelmemet arra, hogy elég sok közúti baleset volt a hétvégén, hátha ez az oka. Persze viccesen gondolhatta, de betette a bogarat a fülembe, meg különben sem az vagyok, aki nem köszön el, így ma reggel fél nyolckor ezt az üzenetet tettem fel az éterbe: "Ügyvéd Úr! Tényleg eltűntél? Az hittem stílusosabb leszel. Azért remélem nincs semmi bajod. (Többet nem kereslek tudom mikor kell eltűnni.)" Ugye milyen stílusos, egyszerű, lényegtörő és határozott? Ez vagyok én. A férfiak álma ha szakításról van szó.

Mit ad isten tíz perc múlva egy üzenet: "Nem tűntem el, csak nem tudtam magamról. :)" Háát, ennél okosabbat elhiszem, hogy nem tudott volna kitalálni, a nézzük hülyének a nőt gondolatmenet mentén. Aztán persze ez reakció nélkül maradt a részemről, és nem sokkal rá csörgött a telefonom. Na vajon ki lehetett? Aztán valami hadoválás következett, amit nem is igen értettem, hogy berúgott két napig, vasárnap meg otthon volt és téliesített. Igazság szerint annyira gyenge duma volt, hogy felesleges is volt meghallgatni, elmesélni szintúgy az lenne, viszont volt egy aranyos vonulata (mert én tényleg ilyen jó fej vagyok), hogy Ügyvéd Úr közölte nem fogadja el az eltűnök sms-met és megvétózza azt, benyújtja a fellebbezést stb. Kérdezte mikor járulhat elébem a héten, úgy, hogy nem lesz nálam semmilyen gyilokszerszám, és rögtön ítélő bizottság elé fog kerülni, és örült neki, hogy nincs halálbüntetés az országban. Persze visszakérdeztem Tőle, hogy ugye nem bánja, ha én erre nem válaszolok és elköszöntem. Következő sms pár órára rá: "Már csókolózni sem akarsz velem?", válaszom: "Az a baj, hogy akarok,de mit számít ez? Sokkal nagyobb baj, hogy örültem volna az őszinteségnek, hogy akkor hétvégén a barátnőddel vagy nem tudsz jelentkezni. Ígértél valamit számítottam rá. Nem a találkozóra, azt tudtam nem lesz. Hanem hogy keresel. Nem jó, hogy hülyének nézel." Őszinteség mindenek előtt, ebből nem engedek. Válasz pillanatokon belül: "Igaz, buliztam és a családdal voltam", melyet egy "Rendben. Jól tetted"-del nyugtáztam. Tíz percre rá sms: "Nekem a héten szerda, csütörtök vagy péntek délután szabad." Na tessék, mégis mit képzel, vagy most mi van? Válaszom: "Ennyi? Utállak. Mit szeretnél tőlem? Csütörtökön szabin vagyok.", persze nem írtam meg, hogy azért, mert reggel megyek vérvételre, délután meg fogászatra. Kurva jó napom lesz. Válasz: "Dehogy utálsz! Csütörtökön randi, szobára viszlek, ott nyugodtan tudunk majd beszélgetni. :)" Na bumm, miközben épp az 2015-ös ÁFA változást hallgatom egy továbbképzésen a Gundelben.

Fasza. Hát nem tudom kaptak e már kedves hölgy olvasóim ilyen választ, és hogy, hogy reagáltak rá. Szobára visznek. No bravo. Ügyvéd Úr, hát hova lett a jó modorod (ja lehet sosem volt), hová lett az úriemberséged (ja, ez persze választás kérdése, lehet nem ezt választotta?), egyszerűen Te mégis mit képzelsz? Válasz: "Hú, most egy pillanatig nem kaptam levegőt, annyira nőnek éreztem magam ettől a mondattól. Érted a módját látom." Nagyon nem tudtam mást reagálni erre. "Akkor elmegyünk fagyizni." Istenem ez tényleg totál hülyének néz. Na, ha semmi más, de ez a viselkedés kiborít egy pasitól. Miért kell állandóan hülyének nézni a nőket? Jól esik? A nők többsége nem hülye ám annyira, mint amennyire eljátsza. Erre már csak feledve úrinő mivoltomat ennyi tellett, persze viccesen: "Kapd be!", melyre egyetlen egy válasz volt csak lehetséges... talán ezt nem írom most meg, de biztos vagyok benne mindenki tudja mi. Aztán persze felhívtam a figyelmét, hogy nem véletlenül vagyok szabadságon csütörtökön, melyre a válasza az volt, hogy akkor elkísérlek. Na gondoltam akkor játszunk, lássuk Kedves Gour barátom szerint, milyen is ez a puncifegyver elkezdtem vele húzd meg-ereszd el-t játszani, hogy akkor majd ha megkap biztos dobni fog, mire mondta, hogy ma is előkerült. Meg hogy szeretne megszeretgetni és mocskosul  megalázni, mikor erre rákérdeztem, hogy mi az, hogy mocskosan megalázni, annyit válaszolt, hogy még nem tudja, de majd próbálkozik. Írtam neki, hogy nem akarom, hogy megalázzon, azt akarom imádjon, és persze nem fog könnyen megkapni. Nem az a típus vagyok (kérem a fejcsóválást abbahagyni), ne tévessze őt meg a mozis dolog, ami ott történt az ott is marad. :) Erre azt írta, hogy ezt nem hiszi el, erre biztosítottam, hogy hinni a templomban kell, sokkal érzelmesebb vagyok, mint gondolná. A múlt héten elvarázsolt, szuper érzés volt, élveztem, mára ez a varázs eloszlott. Ez hosszú ideig válasz nélkül maradt, mire rákérdeztem, hogy valami rosszat írtam? Közölte gonosz vagyok, mire közöltem, hogy de imádom, erre ő, hogy és közben haragszok, amit egyébként jogosan teszek (milyen okos ember, mint egy ügyvéd). Mondtam neki, hogy vágyom arra, hogy kiengeszteljen, hagyom magam, nincs öri-hari, csak szomorú voltam. Erre közölte nem jön velem többet moziba. No tessék, kérdeztem, hogy akkor hova megyünk? Válasz: szobára? No és persze ezt már válasz nélkül hagytam. Aztán nem olyan régen újra hívott, és jött már a jó éjt sms is.

Úristen, de tényleg, hogy ezek a pasik mire nem képesek egy-egy punciért, hogy így fogalmazzak. Hazugságok tömkelege, a nő hülyének nézése, és egyértelműen helyzetbe állítása. És itt idézném kedves Terrert: "Dögöljek meg, ha értem, hogy dőlnek be a nők mégis mindig az ilyeneknek". Hát én meg őszinte vagyok. Ha nem tűnt volna el hétvégén, és folytatódott volna a porhintése, akkor talán már rég meg lett volna a dolog. Így felébredtem, kijózanodtam és rájöttem, ő sem különb az összes feleségük, barátnőjük mellől félrekefélő, otthon papucs lúzernél. Az általam magasra állított szintről elég nagyon zuhant az ügyvéd úr a szemembe. Ez is csak egy punci vadász. Innentől az egész helyzet már csakis és kizárólag az én kezemben van. Annyira jó lett volna, ha ebben a varázsban vitt volna el a tánc végéig, mert igen, vágyom rá, rég voltam férfival, szívesen lefeküdtem volna vele. Tudtam, első perctől fogva, hogy ez a helyzet ami, mégis belementem volna. Nem kérdezze senki miért. Egészséges szexualitású nő vagyok, akinek ha nincs senkije, nagyon jól el van, nem vagyok nimfomániás, de mikor fizikálisan bekerül így egy férfi az életembe, akinek isteni csókja van, akkor sajnos égető vágy ébred bennem is, hogy megtörténjen a folytatás. Pláne így, hogy még varázspor is járt hozzá.

És akkor igen itt jön a dilema újfent (tudom, tudom, nem kell túlgondolkodni), akkor kezeljem ezt az ügyet "csak szex és más semminek" és igen elégítsem ki testi szükségeltemet e téren (bár elég nagy lehetősége van annak is, hogy nem lesz jó vele a szex, és utána az inkább ne történt volna semmi érzésem lenne), amolyan carpe diem módra, csak semmi cécó, élvezzem és használjam ki a lehetőséget? Vagy józan eszem szerint küldjem el őt a büdös picsába, ne adjam meg neki azt a lehetőséget, amit szintén Terrer barátom, oly pontosan megfogalmazott:

"Persze, hogy megállás nélkül ír, hát már szinte biztosra vette, hogy hozzáírhat a gyűjteményéhez, és ellazázta a finist:-( Most akarja behozni. Ő lehet az "Így ne bízzuk el magunkat" díj tulajdonosa, vagy a "macsónak úgyis minden sikerül" díjé, csak Rajtad áll:-) Ha őt kéne egy szóval jellemezni: "szánalmas":-("

Ó igen, milyen igaz, és a szép az egészben, hogy tényleg rajtam áll. :)

Carpe-Diem-2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr916929667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2014.11.25. 21:22:41

@zéesté: A csizmámban 180 egynehány centi vagyok. És nem manöken alkat. Pixy is bazira imádja azt az érzést, hogy eltörpül egy férfi mellett, és lábujjhegyre kell állnia csókért, mert ezt látja a filmekben és ez milyen szép látvány. Nem kell sokat osztani, hogy 180 valahány centisen mekkorának kéne lenni az illető férfinek, hogy ez bekövetkezzen. És lemértem, az életben, ez 193 cm. Az ilyen magas pasinak beférek a hona alá, ha átölelve megyünk egymás mellett és ilyenkor Pixy azt ézri micsoda nő, nem pedig azt, hogy mekkora hegyomlás. :)

2014.11.25. 21:23:15

Na fasza!

Szerintem ha jót akarsz magadnak hallgatsz az érzéseidre és nagyon gyorsan elfelejted a szex témát az ügyvéd úrral. Ha megteszed Ő célba ért, és feltételezem ez miatt is szarul éreznéd magad utána. Értem én hogy hiányzik, de ezért ne add fel magad. -

Már azért is mert itt eljátssza neked a nagy ?szerelmet?, közbe otthon van a "család". Most meg úgy győzne meg hogy "szobára visz", meg "megalázna"! Hát menjen a bús pi..ába!

Pixynor 2014.11.25. 21:33:58

@monte rosa: "Mi a fontosabb, a vágyad vagy a becsületed? " Teljesen jogos, de becsületének nem az ügyvéd úrnak kéne lennie? Én független, önálló nő vagyok. Ő meg jött egy sztorival, hogy se veled se nélküled kapcsolat. És egyébként még mindig homály van e téren, mert például most is, és a múlt héten is (leszámítva a hétvégét) hívott este, olyan időpontban, amikor már más férfi a felesége mellett fekszik az ágyban. Naiv vagyok, miért is ne lehetne ez igaz? Amiért sejtem, hogy nem az, az az, hogy minden férfi hazudik.
Egyébként nyugodtan írd meg az őszinte véleményed, mert engem csakis ez érdekel.
Tudod igaza van Terrernek abban, hogy ez valahol már egy megkeseredett nőre utal, igen, a téren, hogy becsületes, nem hazudozó férfiak még léteznek, valóban megkeseredtem, mert jól látom, hogy nem. Szinte mindenhol ezt látom, szomszédság, munkahely, baráti kör, stb. az összes közegben. És mikor túl voltam teljesen naivan, az első egy két há ilyen esetemen, és rájöttem, hogy mi folyik itt, akkor elkezdtem én is másképp gondolkodni. Választhattam, vagy a rendes pasira várok (a sírig), vagy próbálkozom lesz, ami lesz alapon, és egyre kevésbé belevive a lelkem. Pedig szeretnék már tényleg egy olyan kapcsolatot, amibe én azt beletehetném.
Arról nem beszélve kedves @zéesté: , hogy az én szűrömbe még csak nem is került még rendes pasi. Tudom rossz helyre meregetem anyagért a szűrőt. :)

Pixynor 2014.11.25. 21:37:30

@P80TDM: Na akkor most elárulom, de csak neked, Terrer meg ne tudja, nem fogok vele belemenni semmilyen viszonyba. Viszont most még járatom vele egy kicsit a táncot. :)

Pixynor 2014.11.25. 21:41:27

@terrer: " Hanem mert ő nőben PONTOSAN AZ A "MACSÓ", KALANDOZNI SZERETŐ TÍPUS, ami az ügyvéd férfiban. "

ha ez =

határozott nővel, aki tudja, mi folyik az életben és időnként kielégíti szexuális igényeit, ismerkedik és lefekszik férfiakkal, abban a reményben, hogy hátha talál egy olyat, akivel majd....

akkor igen.

terrer 2014.11.25. 21:41:43

@Pixynor: segíteni szeretnék, mert szerintem leginkább azt se tudod, mit akarsz...
Azt mondod, az ügyvéd játszmázott, erre megölte a lelkedet, és már csak dugásra kell, arra viszont játszmázva is jó?:-o Mert ilyen könnyen külön tudod választani a dugást meg a leki dolgokat? Felületes szemlélő erre azonnal rávágná: ez férfi, férfigondolatokkal!
Pedig tudom, hogy nem vagy az. Hanem egyszerűen kalandoknál többre most nem vagy képes. Mint a macsó férfiak, de nőben. Leírod hamar az aktuális férfit mint érzelmi partnert, ugyanakkor "felfedezed", mint szexpartnert... Dehát valójában ELEVE AZT KERESED BENNE!

Ha ezzel szembe tudsz nézni, és újra felveszed azt a fonalat, amit egyszer már itt bevallottál, hogy neked nem kell most odaköltözős társ, hanem a laza kapcsolat, amiben amúgy mindenki éli a saját életét, lehet önmagaddal elégedett, jó életed. Szingliként, persze, de abban fogod a legjobban érezni magad!
Ezeket kéne valahogy rendbe rakni a fejedben, és nem a férfiakat okolni azért, amit igazából nem vársz tőlük. Neked egyszerűen a jelen állapotodban nem való a tartós párkapcsolat! És ez nem hiba, legfeljebb Te érzed annak, ezért akarsz látszólag párt találni. De nincs szükséged rá, hidd el! Ne akard hát pusztán azért, mert azt hiszed, ez a társadalmi elvárás, vagy mert a többség ezt csinálja.
Merj végre nyíltan önmagad lenni!

monte rosa 2014.11.25. 21:46:06

@Pixynor, ne háríts, kérlek.
Nem tudom és nem is kívánom cukorkás papírba csomagolni a mondanivalómat, de ha azt hiszed, hogy mentség az ügyvéd úr nulla becsülete és az, neked független nőként nincs felelősséged, akkor tévedsz.
Ha ez a szint, erről így vélekedsz, akkor ne is tarts igényt normális értékkel rendelkező férfira.

Ha a vágyad ennyire felülírja a becsületedet, akkor itt nincs mit tenni, nem is érdemelsz többet - ahogy Terrer írta.

terrer 2014.11.25. 21:48:33

@Pixynor: ez =azzal a nővel, akinek jelenleg a férfiból csak a szerzés öröme és a szex kell, MÁS SEMMI.

Mert ez van, csak valamiért nem akarsz szembenézni vele. Talán mert félsz a társadalmi elvárásoktól, mert azt hiszed, mindenki ezt várja Tőled, még mi is:-( DE NEM!
Francba az ilyen gondolatokkal! Nézz szembe magaddal, és vállald fel! Semmivel nem tartalak rosszabbnak, de biztosan mások se, ha igazán őszintén felvállalod azt, ami vagy, és amit akarsz! Annyi kell csak, hogy akkor őszintén azt is mondd (itt is!), és menj át egy szexpartner-keresőre. Ne csapd be még azt a pár szerencsétlent, aki még ott a sok hülye közt tényleg feleségnek valót keres...

terrer 2014.11.25. 21:51:42

@P80TDM: "itt eljátssza neked a nagy ?szerelmet?, közbe otthon van a "család". Most meg úgy győzne meg hogy "szobára visz", meg "megalázna"! Hát menjen a bús pi..ába!"

De ugye???

terrer 2014.11.25. 21:58:31

@Pixynor: "Na akkor most elárulom, de csak neked, Terrer meg ne tudja, nem fogok vele belemenni semmilyen viszonyba."

Persze. Te nem is akarsz viszonyt. Egy fergeteges dugást akarsz, de azt meg, amikor megtörténik, ezek után egészen biztosan nem fogod itt elmondani:-)
Pedig csak annyi kellene, hogy "nézzétek, én most tényleg nem akarok semmi mást, az ügyvéd hülyére vesz, én mégjobban hülyére veszem, aszt kvittek vagyunk - erre van most szükségem". Meg visszavonni, hogy minden férfi szemét dög, mert nem képes Veled tartós kapcsolatra, és bevallani, hogy Te nem vagy képes (nem is akarsz) velük.
És mindenki boldog lehetne. Rajtad áll.

Pixynor 2014.11.25. 22:01:24

@monte rosa: jogos, és kb. a válásom után követő két évben foggal körömmel ragaszkodtam én is ezen elvemhez. És akkor sem akadt normális értékkel rendelkező férfi az életemben. Pedig akkor még nagyon becsületes, mindenkinek mindent elhívő, mindenkiről csak a jó szándékot feltételező buta nő voltam. Megváltoztam sajnos. Nem azért, mert így akartam, hanem azért, mert így tudok csak boldogulni az életben. Abszolút egyedül, önállóan, úgy, hogy egy férfira sem számíthatok. Igen, kemény lettem én is, ebbe a férfiakra írt világban. De csak azért, mert nem volt választási lehetőségem.

Egyébként nem fog az ügyvéd úr célba érni. Ezt tudom jól. Nem kapja meg azt, jelen esetben, amit már ő biztosnak vél. Csak tudod mi a baj? Tudod miért nem? Nem azért, mert úgy gondolnám, hogy így erkölcsös, hanem azért, hogy ezáltal egy kicsit odakoppintsak az egójára. És az a baj, ez is annyira pasis vonás vagy nem?
Akit már, hogy úgy fogalmazzak megszívattak egyszer kétszer, az is hajlamos lesz arra, hogy ő is szívasson. És igen, számomra a félrekefélő pasik, ahogy Ügyvéd Úr is, a nulla kategóriát képviselik. És nem magamat mentve, csak azt ne hidd, hogy így, hogy én most nemet fogok neki mondani, akkor ő majd fülét farkát behúzva visszatakarodik a felesége, barátnője mellé. Ugyan. Az ő élete erről szól, töménytelen nőt fogyasztott már el a barátnő mellett a nyolc év alatt. Saját bevallása szerint, és hidd el, nem velem zárta volna a sort. Szóval az a nő, aki ezt eltűri, nem én becsületességem megléte, vagy meg nem léte miatt szenved. Ő a pénzt választotta, az tartja Ügyvéd Úr mellett.

Pixynor 2014.11.25. 22:06:33

@terrer: " Ne csapd be még azt a pár szerencsétlent, aki még ott a sok hülye közt tényleg feleségnek valót keres... "

AKKOR MOST UTOLJÁRA SZERETNÉM KIEMELNI, ÉN ITT SENKIT NEM CSAPOK BE, EZEN BLOGOLÁSOMAT ITT NEM TÁRSKERESÉSRE HASZNÁLOM. ÉN INNEN NEM ISMERKEDEM SENKIVEL E CÉLZATBÓL.

És voltam szexpartner keresőn is, volt viszonyom nős férfival is. Egy pillanatig nem csináltam titkot ebből sem, írtam is róla, szóval nem kell semmit sem bevallanom. És igen, vannak szexuális igényeim, nő vagyok, forró vérű típus. És egy pillanatig nem szégyellem ezt és nem fogom, bármennyire is azonosítod ezt a részt azzal, hogy én egy orbitális ribanc vagyok. Legyen így, ha így gondolod, de ez az életben teljesen másképp van.

Pixynor 2014.11.25. 22:10:49

@terrer: "Meg visszavonni, hogy minden férfi szemét dög, mert nem képes Veled tartós kapcsolatra, és bevallani, hogy Te nem vagy képes (nem is akarsz) velük.
És mindenki boldog lehetne. Rajtad áll. "

Nem igazán emlékszem, hogy bármikor is így fogalmaztam volna, vagy ilyen kijelentést tettem volna, de őszintén már nem emlékszem mi van a korábbi írásaimban. És valóban, az ilyen típusú férfiakat, akár tetszik akár nem, nem tartom sokra.

terrer 2014.11.25. 22:14:02

@Pixynor: "EZEN BLOGOLÁSOMAT ITT NEM TÁRSKERESÉSRE HASZNÁLOM"

Ki állította az ellenkezőjét???
Te írtad már vagy ezerszer, hogy fent vagy egy társkeresőn (bár most már csak nemfizetősen), az ügyvédet is ott szedted össze. Nyilván azt mondom, hogy ONNAN menj át szexpartneresre, ahogy az ügyvédnek is át kéne mennie.
Hogy keveredett most ebbe a gondolatmenetbe EZ a blogod?

Pixynor 2014.11.25. 22:16:04

@terrer: azért mert, akik itt olvasnak tudják úgymond a legbelsőbb piszkos "titkaimat". A sima társkeresőn hidd el, nem ezzel fogadom őket, szóval minden lehetőséget megadok mindenkinek, hogy bebizonyítsa, én most akkor a normális pasiktól jöttem.

Pixynor 2014.11.25. 22:18:00

@terrer: az ügyvéd úrral is így tettem. Kiderült nem az. És? akkor most? Én tehetek erről megint ugye? Hogy olyannal kezdtem ismerkedni, akiről pár nap után kiderült pár dolog, ami persze még mindig nem biztos, csk én feltételezem. Semmi nem lett az egészből, de már megköveztél érte, mert Te feltételezed, hogy én mit fogok csinálni.

monte rosa 2014.11.25. 22:18:26

@Pixynor, de miért kell neked odakoppintani az egójára? Mi értelme? Mert ő odakoppintott a te egódra?
A nő a melegségével, szeretetével AD. (De nem követel és kegyetlenkedik, az nem vezet sehova.)

Kár, hogy megváltoztál.
Lásd az én gyengeségem: én meg vagyok annyira naív, hogy reméljem, hogy csak virtuálisan farkaskodsz/keménykedsz itt nekünk:-)

Mielőtt elköszönök, itt van egy csilivili férfiú, elég szemfényvesztő? Magas, kopasz, elkápráztat - persze ügyvédeddel nem kelhet versenyre;-)
divany.hu/raktar/2014/11/25/egymillios/

2014.11.25. 22:20:13

@Pixynor: Magadat és az olvasókat vernéd át. Nem akarsz kapcsolatot.
Erre jutottunk.

Engem is szívattak meg rendesen. Soha nem szívattam meg senkit. Ez a különbség emberek között.

2014.11.25. 22:22:50

@Pixynor: Te írtad le mit tennél. Most visszalépsz itt írásban.

@terrer: Elfogadja a társadalmi szerepeket. Akkor dughat bűntudat nélkül ha áldozat és nem tettes.

2014.11.25. 22:24:24

@Pixynor: A normális férfihoz normális nő kell. Szerelemhez nem a szerelem akarása kell.

terrer 2014.11.25. 22:26:54

@Pixynor: "És egy pillanatig nem szégyellem ezt és nem fogom, bármennyire is azonosítod ezt a részt azzal, hogy én egy orbitális ribanc vagyok."

Nem mondtam soha ilyet, így légyszíves Te se állítsd ezt. És csak az idegeskedik és kiabál, aki érzi, hogy nincs igaza:-(
Egyetlen bajom van ebben az egészben: hogy a férfiakat úgy ánblokk leszólod és hibáztatod, amért nem keverednek tartós kapcsolatba Veled, csak mert félsz bevallani, hogy valójában Te nem akarsz velük tartós kapcsolatot. Hogy milyet akarsz, az elhiheted, számomra totál mindegy, én el nem ítéllek érte! Láttam én már életem során nőt ilyent is, olyant is, és ha nem rabolt-gyilkolt, felőlem aztán tényleg mind azt csinált, amit csak akart! Nem vagyok erkölcscsősz típus:-)
Csak azért ítéllek el - ha teszek is ilyet - hogyha nem mondod el őszintén a valós célodat:-( Ha ezt a blogot a férfiak alázására használod, holott Te nem akarsz tőlük semmi komolyat!
Mert ez így nem igazságos.

Pixynor 2014.11.25. 22:27:06

@monte rosa: nem természetesen a való életben nem vagyok ekkora farkas ezt azért jól látod. :) És persze kegyetlen sem tudok lenni, pedig rohadtul megérdemelnék páran. De valóban a párkapcsolati téren már inkább átvettem a férfiak gondolkodás módját. Ez sajnos igaz. És nem igazán találok olyan férfit, aki határozottabb lenne e részen, mint én. :) Az ügyvéd úr próbálkozik, de nála is előjöttem egy két dologgal, amire felhívta a figyelmem, hogy talán ezt nem nekem kéne intézni, vagy hasonló. :) Mondtam neki, hogy ne haragudj, de azt látom egy férfin, hogy töketlen, kénytelen vagyok a segítségére sietni, mert nem bírom a bénázást. :)

Az igazság az, hogy azóta is beszélgetek az ügyvéddel, hisz rendszeresen keres, de már fordult a kocka. Már úgymond szóban szívatom őt, persze vicces módon ezzel, amit feltételezek róla. Továbbra is nagyokat nevetünk együtt, tényleg vicces a srác még mindig, meg persze némi humorkodásért nekem sem kell a szomszédba mennem. És tudod mit mondott ma, amikor már túlzásba vittem a miért nem vagy már otthon anyuci melletti részt, hogy én rosszul gondolom. De persze nem kezdett el győzködni róla, mikor rákérdeztem miért is gondolom rosszul, már terelt. :)

Ez pasi tetszik nekem :)

Alibanya1 2014.11.25. 22:28:18

Pyxi beszámolt nekünk aprólékosan vergődéséről azzal kapcsolatban, hogy milyen állomásokon ment keresztül miközben megismert egy férfit, lehet hibázott, lehet nem mindent úgy tett, ahogy másoknak megfelel, vagy ahogy mások tették volna a helyében és? Minden joga megvan hozzá. Egész egyszerűen hozhat rossz döntést, hozhat jó döntést, meg közepest, ez nem fogja őt a sírig megpecsételni. Nem neki kell döntéseivel megnevelni a férfit, ugye, az maga felelős a cselekedeteiért. Pixy még nem tett semmit, csak játszik a gondolattal és?

Pixynor 2014.11.25. 22:29:40

@terrer: "hogy valójában Te nem akarsz velük tartós kapcsolatot."

Ez nem igaz, de nem tudom neked ennél jobban megmagyarázni. És ideges sem vagyok, az előző mondatomat nem csak neked szántan emeltem ki nagybetűsre.

Azt tudom szerelemre vágyom, ha megkapom, azzal tartós kapcsolatot akarok. Akibe nem leszek szerelemes, azzal maximum csak kefélek egy kettőt és keresek tovább. Ez röviden a lényegem.

2014.11.25. 22:31:27

@Pixynor: Unalmas! Aki szerelmet keres nem kefél. Megmagyarázni nem tudod mert nem igaz.

Pixynor 2014.11.25. 22:32:52

@mellébreszéd: oh rendben, akkor csak a szex kell. Így már jó? Rendben vagyunk?

2014.11.25. 22:34:20

@Pixynor: Legalább leírtad! Még néhány év és önmagadnak is be mered vallani.

Pixynor 2014.11.25. 22:35:41

@mellébreszéd: akkor ezzel a végszóval kívánok mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát, és kinek kinek ízlése szerint sok vagy kevés szexxel. Köszöntem szépen a hozzászólásokat tanulságosak voltak. :)

Pixynor 2014.11.25. 22:37:05

@mellébreszéd: "Még néhány év és önmagadnak is be mered vallani." az pont jó, mert pár év múlva már senki sem fog megkívánni még szexre sem. :) Meg jön a változókor, banyakor, akkor a nő már nem akar kefélni, te jó ég, sietnem kell. Jól ki kell használnom még ezt az időt.

terrer 2014.11.25. 22:39:09

Kedves @Alibanya1: :-)
Pixy természetesen azzal a gondolattal játszik, amivel csak akar:-)
A probléma máshol van, de amíg nem nyilvánvaló ez mindenkinek, csak ismételni tudom korábbi írásomat:

"Tudod, mi a baj? Amit itt már valaki leírt, hogy belemész MEGINT a jól látható zsákutcába, MEGINT megjárod, és MEGINT szidni fogod az ÖSSZES férfi jóku...édesanyját... sokadjára:-( És mi meg, legalábbis a lelkiismeretesebbje, még keressük is, hol rontjuk el..."

terrer 2014.11.25. 22:40:25

@Pixynor: Jóéjt Neked is:-) Tényleg tanulságos volt.

2014.11.25. 22:42:04

@Pixynor: Akkor is kívánni fognak.
Légy végre optimista: a gerontofilek célcsoportja csak rád vár!

2014.11.25. 22:43:58

@Alibanya1: Le sem kellett volna állnia egy foglalt és állapotos nős ügyvéddel. Aki tartós szerelmi kapcsolatot keres az megvárja amíg szétköltöznek.

monte rosa 2014.11.25. 22:44:24

@Alibanya1:
Nézd, én ugyanolyan nyugalommal engedem be a macskát az erkélyről, ha Pixy ügyvéd úr alá pozícionálja magát vagy sem.
Sokan figyeljük-figyeltük érdeklődéssel a történeteit, javarészt segítő hozzáállással - mivel itt társadalmi jelenségekről is szó esik.
De azért ne kelljen egyérteni mindenkinek azzal, hogy ez itt egy korrekt folyamat mindkét részről!
Nem jogos ez esetben a férfiakat szidalmazni és társat keresni, ha neki más kell.

2014.11.25. 23:36:36

@Pixynor: Kedves Pixy. Tudod mi ezzel a gondom? Az hogy most te is úgy játszanál vele, ahogy ő tette veled. Hiába nem ugyan az a célod. Ő dugni akart, és te ezért meg akarod szívatni. Igazad van, megérdemli. De így lesüllyedsz az ő szintjére.

@terrer: "Ha ezt a blogot a férfiak alázására használod, holott Te nem akarsz tőlük semmi komolyat!" Valóban ez jött le neked?

Pixynor 2014.11.26. 05:52:34

@P80TDM: nem akarom megszívatni, csak egy kicsit még járom a táncot. Az, hogy én itt mit éreztem a hétvégén, amiről Ti itt tudtok, neki halván y lila fogalma sincs. Egy kis pironkodás után ő ott folytatta, ahol abba hagyta, a változás bennem következett be. Tehát én még az ő táncát járom most is. Kérdés az volt meddig, és mi lesz a tánc vége. A múlt héten el akartam hinni, hogy igaz a tánc, most már sosem tudnám elhinni, így ugyanaz a tánc teljesen más értelmet kapott. Megvárom a végét, hogy hova lyukadunk ki. Most a szobára menő ajánlatára azt mondtam, bocsánat de nem érek rá. Ami való igaz. Tett egy másik ajánlatot, hogy akkor majd elkísér orvoshoz, kereket cseréltetni, meg még fogászatra is, amire én szintén azt mondtam, hogy teljesen felesleges. Most itt tartunk. Várom mi lesz a következő ajánlata.

Alibanya1 2014.11.26. 06:01:42

@monte rosa: @mellébreszéd: @terrer: Nem tudom Pixy mennyire szidta a férfiakat, szerintem annyira nem volt jellemző, én nem találtam ilyen jeleket. igen ez valóban egy társadalmi jelenség, hogy fellazultak a kapcsolatok, hogy nagyon nehéz társat találni, hogy negyvenes nőként lépten nyomon házasságból kikacsingató, kizárólag laza kapcsolatot keresgélő férfiakba botlunk. Pixy lehet itt most szigorú és következetes valamiféle elvekhez, de a jelenség nem fog megváltozni, sem konkrétan, tehát az itt oly sokat emlegetett ügyvéd úr nem fogja fülét farkát behúzni és visszasompolyogni a feleségéhez, sem globálisan, nem fog a férfiak azon része aki így él, fejéhez kapva mea culpázni. Tehát lehet most a földig lehordani Pixit, mert megfordult a fejében, hogy ha már kapcsolat nem lehet, hát eltölt mégis egy kellemes estét a pasival, de minek? Pixy teljesen értelmes nő, a szándéka a vágya az akarata ettől még nem változik, hogy ő egy saját, tartalmas és mély kapcsolatot keres. De az a tény sem változik, hogy ilyen a holdban van, tehát akkor?

2014.11.26. 07:01:38

@Alibanya1: Sok ilyen nő van. Nem őket keresem ezért nem engedtem. Pedig válogathatok.

Ez a különbség emberek között. Gyengék és erősek, jellemesek és jellemtelenek.

terrer 2014.11.26. 08:09:35

@Alibanya1: "Nem tudom Pixy mennyire szidta a férfiakat, szerintem annyira nem volt jellemző, én nem találtam ilyen jeleket."

Jézus! Ön nyilván nem olvassa a blogot, így nem tudja, hogy még ilyen című poszt is van: "Miért nem tudják értékelni a férfiak a normális nőket?" Ne túrassa fel velem a blogot, mindenki tudja, hogy egy csomó, a férfiakat általánosan lekicsinylő megjegyzése van benne, nem beszélve az olyan ámokfutásokról, amikor átment valami férfiblogba lehülyézni a világ összes férfiját.
Ha valami rossz helyen és időben alkalmazott nőszolidaritásból összezár vele ahelyett, hogy segítene rányitni a szemét arra, mit csinál rosszul, ami NEKI SEM JÓ (sőt, főleg Neki nem), azzal legfeljebb a férfiakon üt Ön is mégegyet, de biztosan nem segít a mi kedvelt Pixynknek az égvilágon semmit.
Persze azt nem tudni, hogy egyáltalán akar:-(

terrer 2014.11.26. 08:10:31

@Pixynor: jóreggelt:-) Bocsánat, ezt kellett volna először...

terrer 2014.11.26. 08:37:44

@Alibanya1: "kizárólag laza kapcsolatot keresgélő férfiakba botlunk"

Aki direkt ezt keres, ezt is fog találni.
A negyvenes és idősebb emberek (nők-férfiak vegyesen) többsége már nagyon nehezen alkalmazkodik (ha egyáltalán még képesek). Ezt felismerve legtöbben nem élettársat, csak kötetlen élvezkedést keresnek, a párkapcsolat előnyeit, a hátrányai nélkül. Pixy talált komoly kapcsolatot akaró férfiakat is. Ja, hogy őt ezek "nem hozták első pillanatra lázba", nem volt szikra? Ja, ha valaki macsót keres dugásra, akkor nem is indítja be egy családapa-típus! Be kéne már vallani (legalább magunknak), mit akarunk. Persze ha valaki mégcsak nem is tudja...

"az itt oly sokat emlegetett ügyvéd úr nem fogja fülét farkát behúzni és visszasompolyogni a feleségéhez"

Az ügyvéd úr a 10 %-nyi tipikus KALANDOROK közé tartozik. Ezt diktálja genetikája, hogy szórja szét magvait a világ négy égtáján, ahogy a hűséges férfiaknak meg azt, hogy maradjanak a családnál otthon. Nem kardozni kell ez ellen EZZEL a férfival, hanem KERESNI MÁSIKAT! Persze Pixy pont ilyent akar (hiszen ő is kalandor), aki nincs folyton láb alatt, hanem eljárja a pávatáncot, szénné keféli, aszt hazamegy. Nincs ezzel baj! Csak akkor ne mást mondjunk, és pláne NE TOLJUK ÁT a felelősséget a másik nemre olyanért, amit nem is akarunk...

" földig lehordani Pixit, mert megfordult a fejében, hogy ha már kapcsolat nem lehet, hát eltölt mégis egy kellemes estét a pasival"

Azért ez erős eufémizmus a történtekre, ugye??? Egyáltalán nem erről volt szó, hanem egy férfi becsapta és szanaszét alázta tettekkel és verbálisan, Pixy pedig sutba dobta minimális női tartását, és mindez még imponált is neki. Mi csak próbáltuk rányitni a szemét, hogy az ilyen férfi péklapátot érdemel a nőktől, nem p.nát, és a nőben kell lennie egyfajta tartásnak, önbecsülésnek és büszkeségnek, de láthatólag ez nem megy át neki:-( Ő élete, ő igénye. Mi meg csak beszélgetünk, mert legalább van téma.

"ő egy saját, tartalmas és mély kapcsolatot keres. De az a tény sem változik, hogy ilyen a holdban van"

Bocs, de Pixynek láthatólag esze ágában nincs tartalmas és mély kapcsolatot keresni! Kiszabadult egy - számára - túl szoros kötelék alól, és élvezni akarja az életet, kinyilvánította, hogy ő odaköltözős-függős kapcsolatot MOST NEM AKAR! De ez nem baj!!! Csak ne hazudjon magának, meg másnak se:-( És pláne ne használja ezt a korszakát arra, hogy bizonygatja, a dög férfiak nem akarnak tartós kapcsolatot, amikor valójában ő nem hajlandó erre:-( Kapott ezzel a bloggal bizonyos publicitást, visszatetsző dolog ezzel visszaélni azon célból, hogy a férfiakat alázza! Mert a kalandor típusú EMBEREK (nők, férfiak vegyesen) a másik embert mindig csak lenézik, használati tárgynak tekintik, ilyen a természetük. A macsó férfiakról ezt ugye eddig is tudtátok: nos, a "macsó nő" pont ugyanilyen! Hiszen egy tőről fakadnak...
De mégis, kellene egy fék, önkontroll, hogy ezt az illető ne engedje szabadjára. Nem tisztességes, mert az ember nem kihasználni való báb csupán, még ha egyes emberek természetüknél fogva nyilván annak is látják.

zéesté 2014.11.26. 11:37:02

@terrer: Abszolute jól látod Píxy mostani viselkedését. Most nem azt az oldalát mutatja, amit mi megismertünk benne. Szerintem teljesen szét van csúszva. Az ügyvédúrnak be fogja adni a derekát /nem fogunk róla tudni/ , hiába mondja azt hogy csak "visszaszivatja". Most minden elvét /amit eddig velünk megosztott/ feladta. Elnézi az ügyvédúr hazugságait -eddigi írásaiban a pokolba kívánta a hazudozó férfiakat-, azt mondta hogy nős férfival ő sosem -erre tessék-, hogy csak egy-két dugásra kell a férfiaknak -ügyvédúrnak is arra kell és mégis-, hogy a szemét férfiakat felrakná egy tutajra -most meg ő is utána úszik a tutajnak-. Persze, nem bántjuk őt, csak nem értjük.

zéesté 2014.11.26. 11:42:42

@mellébreszéd: Le sem kellett volna állnia egy foglalt és állapotos nős ügyvéddel. Aki tartós szerelmi kapcsolatot keres az megvárja amíg szétköltöznek.
Igen, pedig ez a tény a randik során kiderült /ha jól emlékszem/.

Pixynor 2014.11.26. 11:55:41

@zéesté: Most akkor nincsen van igazad. :)

Nem fogom az ügyvéd úrnak megadni ezt kegyet, hogy célba ér. Pixy lehet regisztrálja magát a viszony.hu-ra és majd onnan keres egy beteljesedést, ami nagy valószínűséggel egy másik nős férfi lesz, hisz kik is vannak ezeken az oldalakon?

zéesté 2014.11.26. 13:26:14

@Pixynor: Csöbörből-vödörbe. Az elveidet akarod feladni. Ezért próbálunk lelket önteni beléd.

Pixynor 2014.11.26. 14:27:11

@zéesté: léleköntés? inkább sárba döngölés :) de mindegy is. Végül is jogos.

Nem valószínűleg ehhez sem fogok folyamodni, természetesen csak írtam. Tényleg nincs most több szarra szükségem. Majd tavasszal, akkor bármi megtörténhet majd. :)

terrer 2014.11.26. 15:18:10

@Pixynor: "inkább sárba döngölés :)"

Sajnálom, ha Te így éled meg:-(
Itt testesítetted meg a szegény ártatlan nőt, akit a gonosz férfiak állandóan átejtenek, pedig Te (ahogy magadról az imázst kialakítottad) annyira őszinte, becsületes, szerelemmel teli hosszútávú kapcsolatra vágysz...!
Mi ezt elhittük, próbáltunk segíteni, hogy ezt megtaláld, a nőtársaid támogattak abban, hogy tartsák benned a lelket a "csalódások" (dehogyis voltak azok csalódások!) után, mi férfiak pedig vizsgáltuk magunkat, hol rontottuk el a dolgot az ilyen magadféle rendes nőkkel. Még lelkifurdalásunk is volt!!! Mert a hazug, önző macsó férfi senkinek se szimpatikus: a nőknek azért, mert átejti őket, a férfiaknak meg, mert a folyamatos hazudozás, az emberi gyarlóság ilyen magas foka szimplán csak ellenszenves. És mert a férfiak többsége nem így bánik a Nővel, akivel kapcsolatban él.

Na ezután derült ki, hogy vizet prédikálsz és bort iszol: Neked pont az ilyen hazugok tetszenek, a nőtársakban meglévő büszkeség Benned nincs meg, és Te vagy legnagyobb híve a macsós viselkedésnek. (És amit nem értesz: TÖKMINDEGY, hogy végülis megteszed-e, vele, esetleg más ugyanilyennel: itt inkább elvekről és elvtelenségről van szó! Lényegtelen, megteszed, vagy csak meg akartad.)
Az itteni blogolvasók a híveid, olvasóid, barátaid, lelkitársaid, közönséged, néped, vagy ahogy Neked tetszik. És mint a mesében felelős volt a rókáért, aki megszelídítette, Te is felelős vagy azért, hogy ne csapj be bennünket, hogy ne mást mondj, mint ami valójában benned van. Ahogy zéesté írta: "Most minden elvét /amit eddig velünk megosztott/ feladta". Én is így látom, és ráadásul ahányszor szembesít valaki vele, csak tovább vívod ezt a kilátástalan harcot ahelyett, hogy belátnád, hibáztál. Ami nem baj, emberek vagyunk, mindannyian hibázunk. Ami baj, hogyha ezt valaki nem látja be, és csak egyre magyarázza a magyarázhatatlant.

Amikor azt hittem még, valóban keresed a komoly kapcsolatot, azt írtam, ezen hiányosságod, hogy bármiféle hibád beismerésére képtelen vagy, komoly akadálya a "rendes férfi" megszerzésének. Most már belátom, azért nem törekedsz rá, hogy ezen a téren megváltozz, mert Neked nincs is "rendes férfira" szükséged...
Azt viszont biztosan nem értem, hogy "rendes olvasóiddal" mért hadakozol feleslegesen, mikor zéesté is megmondta, "nem bántjuk őt, csak nem értjük". Mint egyik kedvenc (volt) színésznőmet, Csala Zsuzsát: szinte úgy kéregette össze az ennivalóra valót, és halálakor derült csak ki, hogy LEGKEVÉSBÉ Ő volt rászorulva: nagyobb (100 milliós) vagyona volt, mint akiktől kéregetett.

Pixynor 2014.11.26. 15:25:17

@terrer: " belátnád, hibáztál."

Mivel? Könyörgöm, semmi az ég egy megadott világon nem történt még azóta. Miről beszélsz? Nem feküdtem le az ügyvéd úrral. Azt, hogy továbbgondoltam ezt a részt, ez még nem jelenti azt, hogy meg is tettem.

Végig igazat írtam itt eddig is és eztán is. Nem fogok Vele lefeküdni, ebben biztos vagyok. Több minden miatt sem, ezekről még nem írtam, mert eléggé kaptam olyan dolog miatt itt a tegnapi nap folyamán, amit csak gondolatban vittem tovább a gyakorlatban nem.

Semmi olyan nem történt még, amiért úgymond itt már ítélkeztek felettem a kedves olvasók.

És te is mást sem csinálsz, csak jösz nekem egy olyan dolog miatt, ami nem történt meg, csak gondoltam rá.

Ezzel nem tudok mit kezdeni. Nincs mit belátnom, mert semmi olyat nem követtem el. amiért itt megköveztek.

Pixynor 2014.11.26. 15:33:59

@terrer: "Azt viszont biztosan nem értem, hogy "rendes olvasóiddal" mért hadakozol feleslegesen"

Nézd attól még, hogy itt a rendes olvasók többségét rosszul érinti azt, hogy mind a kapcsolatban élő nők, mind a férfiak megállás nélkül félrekefélnek, ez még a tényen nem változtat. Ez folyik a világban, ez folyik a társkereső oldalakon, a munkahelyeken és mindenhol.

Nyugodtan folytathat mindenki struccpolitikát, attól ez nem tűnik el. És, hogy társkeresőként én ebbe sokkal többször belefutottam, mint Te a barátnőd mellől, ez érthető. Az is ha nem akarsz erről tudomást venni. Meg egyik kedves olvasóm sem. Ez a jelenség létezik, volt, van és még elterjedtebb lesz idővel, az emberek értékrendjének megváltozása miatt.

És az, hogy továbbvittem a gondolatomat, még korántsem jelenti azt hogy erre az útra lépek. Meg van a magamhoz való eszem, és nem fogok szexuálisan is olyan viszonyba belemenni, amivel kapcsolatosan már nekem az elején fenntartásom van. Azt meg, hogy nem küldtem el az ügyvédet a picsába csakis azért lehet, soha senkit sem küldtem el és senkit nem is fogok. Ez a stílus nem az enyém.

2014.11.26. 15:35:04

@Pixynor: Dehogynem. Nem a gondolat volt a kérdés.

Pixynor 2014.11.26. 15:41:17

@mellébreszéd: tömör és egyszerű. Meg is világosodtam. Köszönöm. Úriember vagy, mint mindig.

terrer 2014.11.26. 15:53:16

@Pixynor: ???
A félrekefélésnek, amiről most írtál, mi a fene köze ahhoz, hogy Te itt:

-vizet prédikálsz nekünk (utálod a hazugságot, az aljas férfiak becsapnak, és szép, tartós kapcsolatot akarsz),
-de bort iszol (imádod a hazug, aljas férfit, imponál azóta is, és csak egy dugásra vágysz)?

EZ az ellentmondás a Te hibád most (amit be nem vallanál, hiába nyilvánvaló), nem a megcsalás, és ezen nem segít, ha irreleváns dolgokkal akarod összemosni:-( Maradjunk csak ennél a kettősségnél, hogy mást mondasz és mást cselekszel: már ha értelmes beszélgetésre vágysz még... Ne terelj:-(

Pixynor 2014.11.26. 15:56:19

@terrer: feladom. Megyek a máglyára. Ennél jobban már semmit nem lehet kiforgatni a szavaimból. Gratulálok!

Pixynor 2014.11.26. 17:06:09

@mellébreszéd: nem foglak erről meggyőzni, mert nem érdekem. Gondold ezt. Én azért hallottam már arról példát, hogy a férfiak addig nem mozdulnak szar kapcsolatukból, amíg nem találnak mást. De nyilván erről is csak én hallottam, Neked ilyenről fogalmad sincs.

És ezt meg nem azért írtam, mert azt gondoltam, hogy akkor ő majd értem változtat. Ugyan. Sosem várnék el senkitől ilyet.

Micellás Zsizell 2014.11.26. 18:27:04

@terrer: Ne legyen már ilyen kemény.
@Pixynor: Van-e fejlemény, Pixy? Megjön-e az Ügyvéd jobbik esze vajon?

Pixynor 2014.11.26. 18:53:05

@Zsizi M.: a fejlemény az. hogy délután nemet mondtam a holnapi találka lehetőségére, aminek nem örült az ügyvéd úr, illetve először azt hitte viccelek, de mondtam, hogy nem ez komoly, nem érek rá holnap. Azt hittem, hogy akkor kész ennyi, többet nem hallok róla, de nem is olyan régen újra hívott és ígérte még fog. Itt tartunk. Szerintem ő a jobbik eszénél van, Te is látod, hogy a hozzászólások alapján az én eszem ment el. Pedig semmi olyat nem tettem, ami miatt keresztre kellett volna feszítsenek. És, hogy mint embert nem küldtem el a picsába? Miért tettem volna, mint írtam, szerintem neki fogalma sincs róla, hogy én milyen szinten elemzem és gondolkodom túl ezt dolgot, itt hangosan a köz előtt. És őszintén? Nem igazán bizonyosodott be még az sem, amit én itt feltételezek, márminthogy ő a barátnővel van. Az ügyvéd úr poénkodik ezzel a résszel is, bármikor szóba kerül, mindig mond valamit ezzel kapcsolatosan és utána hozzáteszi, hogy tudja, hogy ezt akarom hallani. Akár teljesen igaz is lehet, amit állít, csak én kérdőjeleztem meg az egészet, mert nem igazán hiszek el semmit a férfiaknak.

Azt persze nem állítom, hogy ő egy szent ember, ezt ő sem állítja magáról, és szóba került már olyan is, hogy ezek az igazi macák (tudod, ahogy Petra írta: "Voksán Virág/Kelemen Anna imitátor külsőnek, és az önszántukból kitépkedett, saját szemöldököt tetoválással pótló megoldásnak, valamint a csillogó karácsonyfákkal/bradpittel ízlésesen dekorált műkörmöknek, megbolondítva piercingekkel.") tényleg belepik az ügyvéd urat és megállás nélkül ajánlkoznak neki, és bizony lehetett már bennük bőven része is, meg volt is, tudom, mesélte. És bármikor szert tehet nem egy ilyenre (igen kedves közönség a terhes barátnője mellől) és többször kifejezte abbéli szimpatizálását irányomba, hogy én távolról sem hajazok ilyen nőnek lenni.

terrer 2014.11.26. 18:54:21

@Zsizi M.: csak kíváncsi voltam, képes-e Pixy arra, amire eddigi éltében még soha: azt mondani, "hibáztam". "De" meg "ha" meg "ugyanakkor azonban" hozzátevése nélkül, amivel mindig rögtön utána átváltoztatja ellenkező előjelűvé a mondandóját, hogy mégse kelljen elismerni.
Fogadtam magamban arra, hogy nem. De azért drukkolok neki:-)
Vitatkozni meg hát... szeretek. De hogy is mondta kedves Pixynk? "Én ilyen vagyok."
Ennyike:-)

"Megjön-e az Ügyvéd jobbik esze vajon?"

Szerintem már rajta van:-)))
(Bocsbocsbocs, ezt nem lehetett kihagyni:-) )

Micellás Zsizell 2014.11.26. 19:00:11

@Pixynor: Jól tetted, hogy nemet mondtál, ha nem akarsz találkozni. De, ha mégis, menj el és esetleges őszinte beszélgetésnek van-e vele vajon értelme? Én mondjuk a típusától menekülök, de ha bejön Neked, lehet megér ennyi esélyt. Láttam, kaptad keményen az íveket, ha már kikérted a köz véleményét, akkor nem lehet mondani, hogy ne szóljanak hozzá :D

@terrer: Még az is lehet, hogy nem hibázott és jól méri fel az Ügyvédet... De az is lehet, hogy ezekből az esetekből tanul Pixy is, mindannyian a gyakorlatból tanulunk. Na a már rajta van mondatról világosítson fel, mert nem értem :D

terrer 2014.11.26. 19:04:00

@Pixynor: "Pedig semmi olyat nem tettem, ami miatt keresztre kellett volna feszítsenek."

Senki nem feszített keresztre.
Tettél. Nem mondtál itt igazat, oszt meg még Neked állt feljebb:-(
Kedves Zsizi M.! Fentiek után maradt Önben még valami kétely a helyzetet illetően?:-)

Pixynor 2014.11.26. 19:08:59

@Zsizi M.: persze nincs is ezzel gond látod. Bár érdekes, hogy egy bloggal arrább teljesen más vélemények vannak (tudod miről beszélek, amikor Te is "kaptál" hideget meleget anno). Szóval elég meglepő volt, hogy az én blogomat, úgymond az abszolút erkölcsös beállítottságú emberek olvassák. Ez persze nem baj. Beszélgetni az ügyvéd úrral?? Ha úgy alakul majd fogok. Csak, hogy pontosítsak, a holnapi randin tervezte ügyvéd úr a pontot tenni a "dolog" végére, amire nemet mondtam. És egyébként részemről úgymond felejtős a dolog, már azóta mióta eltűnt. Csak elgondolkodtam egyéb folytatási lehetőségen, mellyel nyakamba vettem, a nép haragját és csalódást okoztam ezzel. Pedig alapból teljesen egyet értettem ezekkel a véleményekkel. Ugyanakkor azt látom, hogy ma már nem ez dívik, az ilyen vélemény. Azzal, meg hogy én nem is keresek komoly kapcsolatot, meg férfifaló vagyok, meg csak dugni akarok... nem tudok mit kezdeni. Végül is mások ezt biztos jobban tudják, abból, amit megírtam.

Pixynor 2014.11.26. 19:10:04

@terrer: " Nem mondtál itt igazat"

Semmi mást, de ezt az egyet kikérem magamnak.

terrer 2014.11.26. 19:23:32

@Zsizi M.: Pixy az ügyvéddel kapcsolatban nem hibázott, jól méri fel. Azzal kapcsolatban hibázott, hogy kvázi a "hazug férfiak áldozata"-ként sajnáltatja itt folyamatosan magát, holott épp ő nem képes kapcsolatra, és igaztalanul vádolja a férfinépet, áttolva rájuk a kapcsolatai rövidsége miatti felelősséget. De hadd ne kezdjem el magyarázni elölről Önnek is a "vizet prédikált, de bort ivott" mondás mibenlétét...:-( Az is elszomorítana, ha valami női szolidaritás-féléből kifolyólag Ön is átesne a makacs tényeken, mint képviselő a vakkomondoron:-( Mert ez legkevésbé sem szolgálja Pixy érdekeit (inkább még önhittebb lesz tőle).
Magukat, nőket egyébként nem zavarja ez a magatartás Pixy részéről, hogy egy olyan férfi után fut, améket mindannyian bele tudnának fojtani egy kanál vízbe, és úgy alázkodik az aljadék előtt, ahogy maguk sohase tennék? Ugye nincs okom megkérdezni, milyen érzés a saját lelkiismeretüket, önbecsülésüket némi nőiszolidaritás miatt szembeköpni?:-( Ugye nem tesznek ilyet, hogy védik még azt a nőkkel annyira mocsokul bánó ügyvédet is, csak hogy Pixy tetteit mentsék??? Mintha kezdeném látni, hogy Pixy közelebbi barátnői egyenként elvesztik büszke, harcos feminista énjüket, és kezdik elfogadni az olyan macsó dumát, hogy "gyere velem szobára", ha Pixy ügyvédjéről van szó. Remélem, én tévedek!:-( Mert másra nem is merek gondolni...

A "már rajta van" kitétel humor akart lenni, de ha nem érti, önkritikát gyakorlok:-( Ugyebár a rajta van-t lehet úgy is érteni, hogy az ügyön, de úgy is, hogy épp Pixyn fexik.

terrer 2014.11.26. 19:30:51

@Pixynor: "kikérem magamnak."

Egész nyugodtan!
Dögivel van itt tanúm rá, sajnos:-( De ettől nem lettem boldogabb:-( Ellenkezőleg...
Sokkal-sokkal jobban örültem volna részedről egy olyannak, hogy:
"Beismerem, hogy most csak szexet akarok! Én nem akarok tartós kapcsolatot, nem pedig a férfiak tehetnek róla, hogy nem jön össze, ahogy eddig állítottam."
Felnéztem volna Rád érte.

Pixynor 2014.11.26. 19:34:29

@terrer: ugyan már Terrer nem akartam eddig ezt mondani, de ez már beteges.

terrer 2014.11.26. 19:43:18

@Pixynor: én se akartam Rád való tekintettel, de az...
Ezt most úgy értsem, elkönyvelhetem, hogy megnyertem a "SOHA-SOHA nem tudod belátni, ha hibázol" fogadást, ugye?:-)
Amúgy meg: csak nem baj, ha írogatok?:-( Ugyanis pont ráérek, és ez a felület épp erre való... Itt van felettem öles betűkkel: "Szólj hozzá!"
Ja, és még amúgy: "én ilyen vagyok":-))) Ahogy Te szoktad mondani.

Pixynor 2014.11.26. 19:49:10

@terrer: persze semmi gond, szólj csak hozzá, nem gond. De ne vádolj hazugsággal. Az az ember még nem született meg, aki miatt én itt bármikor is hazugságot írnék meg. Amikor semmit sem utálok jobban. És továbbra sem érzem, hogy ebben a dologban hibáztam volna. Csak azért mert továbbgondoltam.

terrer 2014.11.26. 19:57:24

@Pixynor: én is szeretlek:-) És ez pedig nem egy fakin' szimpöl férfigyűlölő blog.
Ha Te boldog vagy, én is:-) Ahogy monte rosa írta, "én ugyanolyan nyugalommal engedem be a macskát az erkélyről", így is.

D.Maylo 2014.11.26. 20:01:28

Megtöröm a hallgatásom, mert most kivételesen tényleg tudok segíteni némi információval és tényekkel.
Ügyvéd úrban azt a személyt ismerem fel, aki ügyvéd volt és időben eltolva ugyan, de lyuksógorom volt a szeretőm által.Mily' kicsi és fertő ez a világ :-)

Jó a szex mechanikus részében, kitartó, szexmániás, a nyalása állítólag párját ritkítja.A lelki és érzelmi részről nem írok, mert az nincs.Domináns típus - de szerintem súrolhatja a funkcionális pszihopatát akár - és spórólós :-) Ne lepődj meg, ha a szobára hívásnál az irodája címét adja meg és a tárgyalóasztalon nyal ki és dug meg, ami törénetes elsőre nagyon izgalmas is lehet, de sajnos az igények max a székig terjednek...

Persze nem kizárt, hogy nagyot tévedek, de a hajviselete és az attitűdje alapján véltem ráismerni és talán ez a város tényleg kicsi....

Na csá.

Micellás Zsizell 2014.11.26. 20:08:32

@terrer: Sokan alá tudjuk támasztani a kamus férfiak létét, ezért ne csak Pixyt kapja le a tíz körméről. Én az Ügyvédet elejétől fogva kamusnak látom, az, hogy Pixy hogy kezeli őt és mit szeretne vagy sem tőle, magánügye, akkor is, ha itt kiteríti a témát. Én attól nem mondhatom meg neki, hogy mit tegyen. Nem szolidaritásból mondom, hanem joga van a saját döntéseihez bárki tanácsa ellenére/mellett is. Én az Ügyvéddel nem állnék szóba sem, de ugye én én vagyok. Azt meg hagyjuk, hogy akivel én szóba állok ott mik a fejlemények, mert hosszú lenne :D Szóval, tudja, élni és élni hagyni. Kíváncsian követem lesz-e ebből valami, vagy az Ügyvéd hozza a sajnos láthatóan magán jegyeit viselő macsó kamus szerepet. Én egyébként nem hiszem, hogy ez a típus akármilyen nőért komolyba kezdene. És ez nem Pixy ellen szól, hanem a pasas típusának szól. Szerintem Pixy is ahogy más is, képes normális kapcsolatra, de a megfelelő alany eljön-e vagy sem, tudjuk, hogy lutri.
Kérdésére válaszolva, de igen, engem ha nem is zavar, de látom, hogy olyannak ír vissza Pixy aki nem érdemli ezt meg, de itt megint övé a döntés, hogy mit akar, ha egyáltalán valamit, ettől az 'úrtól'. De én nem jövök ilyen kemény kritikával, mint Maga :D Egyébként a saját hibáinkból tanulunk. Akármilyen tanács ellenére, úgy fog cselekedni, ahogy az ő abban a pillanatban megfelelőnek fogja gondolni.
Ha ez kell, leírom: számomra nem szimpatikus az Ügyvéd 'úr'.

D.Maylo 2014.11.26. 20:09:13

@D.Maylo: még valami....most az én hülye kommentem miatt nehogy elszalassz egy lehetőséget, de ha egyezik a kép, akkor tudod hogy nem érdemes belemenned.

Na tényleg csá.

Pixynor 2014.11.26. 20:11:39

@D.Maylo: üdv újra köztünk. Ügyvéd Úr nem a Te városodbéli. Ő vidéki város lakója. Irodája is vidéki városban leledzik, szóval, egy kicsit nehézkes lenne engem oda szobára szerveznie spórolásiból. :)

Talán ennyire még sem kicsi ez a világ. De tudod miután nekem csak a szex kell, így nem is rossz, amit írtál. :)

Micellás Zsizell 2014.11.26. 20:15:30

@Pixynor: Igen, azért is "költöztem"... Nem is az erkölcsösök olvasnak csak, hanem mindenki félt és terelne valamerre. De úgyis arra mész, amerre Te akarsz. Én csak örülök, ha az Ügyvéd felejtős...

Pixynor 2014.11.26. 20:27:33

@Zsizi M.: persze, bár alapból megkaptam, hogy gerinctelen vagyok, nincs bennem tartás, nem akarok komoly kapcsolatot, egy női macsó vagyok, egy nagy hiba vagyok az életben, de én sem gondolom másképp, az egészet, mint, ami itt a kialakult vélemény. De nem az a típus vagyok, aki egyből elküld valakit a picsába, ha valami nem tetszik. Akkor bizony nagyon sok ember távozna oda naponta. Ugyanúgy ahogy az, ahogy a múlt héten megkedveltem az ügyvéd urat, ugyanúgy jön el az az érzés is bennem, hogy kiábrándulok ebből amiatt, hogy kiderült esetleg mégsem olyan szép, ami fénylik.

Micellás Zsizell 2014.11.26. 20:41:49

@Pixynor: Olvasom a hideget-meleget, amit kapsz. Türelmes vagy, de ne hagyd, hogy lehúzzanak. Az Ügyvéd urat én talán kicsit távolabbról szemléltem volna, ha ennyit belekotyoghatok. Kíváncsian várom a továbbiakat.

zéesté 2014.11.26. 21:49:04

@Pixynor: Megyek a máglyára. Ennél jobban már semmit nem lehet kiforgatni a szavaimból. Gratulálok
Most ismét nagyon-nagyon elgondolkodtattál Ha jobb lelki állapotban leszel leírom, hogy miért.

zéesté 2014.11.26. 21:53:26

@Pixynor: Máglyára küldés, keresztre feszítés....??? Szerintem ilyet senki nem írt le!!

Pixynor 2014.11.26. 21:55:08

@zéesté: úgy gondolnám nincs baj a lelkiállapotommal most. Mire jutottál?

zéesté 2014.11.26. 21:57:12

@Pixynor: bár alapból megkaptam, hogy gerinctelen vagyok
Rajtad kívül senki nem írt ilyet!!

Pixynor 2014.11.26. 21:57:55

@zéesté: nyilván így nem, de ez volt mögötte, ami persze rendben is van. Csak azt nem szeretem, ha olyat állít valaki rólam, ami egyáltalán nem úgy van.

Pixynor 2014.11.26. 21:59:53

@zéesté: na jó egyet tutira tagadok, nem vagyok üldözési mániás :), de megkaptam képletesen, hogy jellemtelen vagyok, és nem úgy, hogy Pixy az, de értsd jól alapon.

zéesté 2014.11.26. 22:09:26

@Pixynor: Azt persze nem állítom, hogy ő egy szent ember, ezt ő sem állítja magáról, és szóba került már olyan is, hogy ezek az igazi macák (tudod, ahogy Petra írta: "Voksán Virág/Kelemen Anna imitátor külsőnek, és az önszántukból kitépkedett, saját szemöldököt tetoválással pótló megoldásnak, valamint a csillogó karácsonyfákkal/bradpittel ízlésesen dekorált műkörmöknek, megbolondítva piercingekkel.") tényleg belepik az ügyvéd urat és megállás nélkül ajánlkoznak neki, és bizony lehetett már bennük bőven része is, meg volt is, tudom, mesélte.
Nem vagyok egy nőfaló, de a teám...az most ráborult a klaviatúrára.
Bármikor, minden ujjára, sorban állnak a nők...Ezt te meg beveszed?

Pixynor 2014.11.26. 22:13:50

@zéesté: nézd pontosan jól tudom milyenek a nők :) és beveszem, mert ügyvéd úr annak ellenére, hogy pénzes ember (és tudjuk jól ha pénzed van teljesen mindegy, hogy nézel ki) igen előnyös és jóvágású külseje is van. Tehát ő az a típus, aki pénz nélkül is vonzó (jó persze ízlések és pofonok), így igen, ezt ha nem mondta volna, akkor is tudnám, hogy így van.

monte rosa 2014.11.27. 00:27:20

@Kedves Alibanya,
ha egy nő nem képes annyi empátiával rendelkezni és elfogadhatónak találja, hogy egy kisbabát váró nő barátjával/férjével/akárkijével készül lefeküdni, pedig minderről már tud; ha neki ennyire fontosak a saját testi vágyai - nos, az egy felettébb becstelen viselkedés.
Se csaló férfi részről, se a csaló női részről nem korrekt.
Egy nőnek viszont elméletileg egy minimális érzelmi világgal rendelkeznie kell, igenis tudnia kell, hogy milyen érzés ez. (Mivel ezt az értéket adja tovább.)

De amit itt ti női szolidaritásból leírtok és amiről a nagy önigazolásban megfeledkeztek, az sértő nem csak a normális értékrendű férfiakra nézve, hanem a normális értékrendű nőkre nézve is!

Ez itt a nagy baj, ez már tényleg kártékony.

monte rosa 2014.11.27. 00:39:12

@Kedves Pixynor, jó lenne, ha elolvasnád, hogy tényleg miket írtál a blogodban.
Itt sikoltoznak a mondataid kétségbeesetten:-)

Tudod, szerencsés vagy tulajdonképpen, mert a Pixy-mesék hatására több értelmes, empátiával rendelkező férfi áldozott rád figyelmet, próbáltak támogatni meglátásaikkal - ezeknek a kis szösszeneteknek mind-mind nagy hasznát vehetnéd, ha rájönnél végre, hogy ebben rejlik egy esély.

Ebből a jelenlegi, csúf helyzetből is ki lehetne hozni valami jót. Ügyvéd úr nélkül:-)
A kérges megkeseredettség nem járható út egy kedves, az életet szerető nőnek.

monte rosa 2014.11.27. 00:59:04

Pixy, ezt írod:
"Nézd attól még, hogy itt a rendes olvasók többségét rosszul érinti azt, hogy mind a kapcsolatban élő nők, mind a férfiak megállás nélkül félrekefélnek, ez még a tényen nem változtat. Ez folyik a világban, ez folyik a társkereső oldalakon, a munkahelyeken és mindenhol.

Nyugodtan folytathat mindenki struccpolitikát, attól ez nem tűnik el. És, hogy társkeresőként én ebbe sokkal többször belefutottam, mint Te a barátnőd mellől, ez érthető. Az is ha nem akarsz erről tudomást venni. Meg egyik kedves olvasóm sem. Ez a jelenség létezik, volt, van és még elterjedtebb lesz idővel, az emberek értékrendjének megváltozása miatt."

Erre monte rosa:
Nem az viszi előre a világot, hogy belesimulunk valami kényelmes rosszba, hanem az, hogy merünk tenni és lépni a jó irányában.

Pixynor 2014.11.27. 05:06:46

@monte rosa: "Nem az viszi előre a világot, hogy belesimulunk valami kényelmes rosszba, hanem az, hogy merünk tenni és lépni a jó irányában. "

Tökéletes meglátás. Természetesen megmondtam az ügyvéd úrnak, hogy nem találkozom vele, de amit mondani akartam az az, hogy ő, meg ez a világ sem lett jobb ettől. Nekem meg most olyan érzésem van, hogy lemaradtam valamiről, hogy kihagytam egy lehetőséget (még akkor is, ha tudom, hogy ez csak szexről szólt volna). Erkölcsi szempontokat figyelembe véve ez így helyes, aztán meg, hogy ez volt életem utolsó lehetősége az meg nyilván ki fog derülni.

Garbo Goodbye 2014.11.27. 07:47:24

Pix, a csak szexnek is vannak különböző verziói. Van olyan, ami egész jó odaadás-faktorral működik, nem okozva elviselhetetlen rossz érzést. És van olyan is, amikor ott találod magad egy tökidegen legalja szobában magzatpózban sírva a lepedő sarkát szorongatva, egyedül, és ez nagyon megalázó tud lenni. Tapasztalás, sajnos.

Pixynor 2014.11.27. 09:44:01

@Garbo Goodbye: ebben tökéletesen egyet értek veled. Hála istennek nekem nem volt még ilyen második dolog, amit írtál. Olyan volt, hogy belementem és utána annyira semmi élmény nem volt, hogy az volt bennem, no ez is teljesen felesleges volt. De volt olyan élmény is, ami valóban élményszámba ment.

gabocaboy 2014.12.05. 08:20:05

@Pixynor: a lehető legjobban döntöttél. szex egy szimpatikus ismeretlennel is jobb mint ha befogtad volna azt a görcsöt.

egyébként, meg sem hazudtolod azt az elméletet, hogy a nőknek a rossz és tapló fiú kell, az áhított normális meg csak papíron.... :D

holnaptól én is tapló leszek, jövedelmezőbb és biztonságosabb mint a jófiúszerep, nehéz lesz megváltozni...

Pixynor 2014.12.05. 09:13:52

@gabocaboy: ne legyél tapló, az, hogy én csak ilyenekkel futok össze nem jelenti azt, hogy erre vágyom. Egy pillanatig nem léteznék vele kapcsolatban, meg sem tudnék bízni benne soha. Szóval... lehet vonz, lehet lefeküdnék velük..., de kapcsolatra, soha.

Este?

gabocaboy 2014.12.05. 09:19:05

@Pixynor: hát, a mai nap nem lesz jó, megyek meglesni egy kéglit... mailban elküldöm azért e telóm, meg 2 képet rólam, 1 akt, 1 mercinfekvős. :)

terrer 2014.12.05. 09:31:32

@Pixynor: "ne legyél tapló, az, hogy én csak ilyenekkel futok össze nem jelenti azt, hogy erre vágyom"

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

gabocaboy 2014.12.05. 09:44:24

@terrer: nem röhög.

ha az ember normálisan viselkedik egy társkereső oldalas ( érzed, már külön fajta... ) nővel, az jóeséllyel visszél vele és hülyének néz.

terrer 2014.12.05. 10:12:02

@gabocaboy: "nem röhög"

Bocsánat... De nem éppen Te is azt mondtad valahol, hogy Pixy direkt keresi azokat, akik kicsesznek vele? Csak ő állítja be, hogy "véletlenül" botlik beléjük (persze!), és mert szerinte a legtöbb férfi ilyen (és tudjuk, már gyűjtik a pézt a Holdjárműre, amékkel minden férfit oda lehetne küldeni).

"ha az ember normálisan viselkedik egy társkereső oldalas ( érzed, már külön fajta... ) nővel, az jóeséllyel visszél vele"

Ebben azonban semmi meglepő nincs!
Hiszen tudjuk (ugye tudja mindenki?), hogy a netes társkeresőkön szinte kizárólag az a fajta önző, egoista nő van fenn, aki pofátlanul addig nyomul előre, kihasználva az engedékenyeket, udvariasokat, amíg csak hagyják.

Ismételten: ne ott keress! Hacsak nem az a perverziód, hogy egy ILYEN párt akarj magadnak:-( Tudod: ha nem fekete feleséget akarsz, akkor NE Afrikába menj...
Figyelmedbe ajánlanék még egy találó Einstein-idézetet: "Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen."

Pixynor 2014.12.05. 10:26:52

@gabocaboy: Kedves Gabocaboy! Újra rákérdeznék, akkor este találkozunk? Jó lenne tudni, mert aszerint rendezném az életem.

terrer 2014.12.05. 11:25:19

Basszus Gabóca felelj már valamit! Folyton ezt látom jobboldalt a Friss topikok felirat alatt, hogy "újra rákérdeznék", mindig azt hiszem, hogy újabb hozzászólás:-)

gabocaboy 2014.12.05. 13:23:29

@Pixynor: kedves, neharadgudj de ma nem jó... most értem haza háztűznézőböl, elvileg intézni kéne, de nekem nem tetszik ott a szomszéd...most rohanok még 2 kört, szaglászom ott a környéken.
jövőhét?

Pixynor 2014.12.05. 16:21:29

@gabocaboy: persze, nem probléma :)
süti beállítások módosítása