Pixy mesél

Pixy mesél

Ideális randevú

2014. október 18. - Pixynor

limo-king_parti_randevu.jpg

Az ideális randevú rengeteg féle lehet, azt igen sok minden határozza meg. Például a helyszín. Többször több helyen is szóba került már, vajon hova kellene első, vagy második vagy esetleg sokadik randevút szervezni. A vélemények megoszlanak értelemszerűen, hisz mi emberek sem vagyunk egyformák. És akkor itt Alibanya blogtársnőmhöz hasonlóan elkezdtem a neten búvárkodni, vajon mit is írnak erről az okosak, de csak ugyanazzal az általánosságokkal találkoztam, amit már én is hallottam többször.  Hagyom is őket a francba, mert nincs azon már mit ragozni, hogy gyorsétterembe tök ciki, mozi sem jó hely, meg a hangos zenét játszó szórakozóhelyek sem. Ellenben mennyi ideális hely létezik, romkocsmák, éttermek, sétáfikáló helyek, nem utolsó sorban kiállítások, múzeumok is szóba kerültek.

Igazság szerint azt is sokan vallják, és ezzel én is mélységesen egyet tudok érteni, hogy nem az számít, hogy hol, hanem hogy kivel. Történetesen, ha már első látásra megállapítható, hogy épp életed hercegével, vagy hercegnőjével hozott össze sors, vele ugyanolyan szívesen vállalnál egy luxus étterembe történő vacsorát, mint egy autómosást, vagy bármit. Ha meg épp olyannal hozott össze a sors, akiről egyből leveszed, hogy még ronggyal sem érnél hozzá, annyira nem tetszik az életben, akkor meg jó egy olyan helyre menni, ahonnan könnyen elköszönve távozni tudunk. Nekem volt már részem pár randevúban, többnyire az ideálisnak tartott klisé szerint beülve valami beszélgetős helyre (romkocsma, cukrászda stb.), vagy éppen sétálni mentünk, de persze nem egy kietlen erdőbe, vagy mezőre, hanem valami népszerű helyre a városban.

Az első randevúkat számomra mindig meghatározza a randevúra hívó fél eredetisége is. Például pozitívumot jelent számomra, ha egy férfi tudja, hova hív meg randevúzni és nem rám hagyja ennek kitalálását. Az agyamra tud menni az, mikor megbeszéljük, hogy akkor találkozunk és én mondjam meg hol. Volt már olyan randevúm, ahol annyira pénztelen emberrel jöttem össze, hogy az, hogy kifizette nagyvonalúan a kólámat azt jelentette,hogy akkor már a héten nem tudott kaját venni például. Szóval mikor egy ismeretlen férfi azt mondja, döntsem el én, hogy hol találkozzunk, a gondolkodást én ott kezdem, hogy akkor egyáltalán van-e pénze kifizetnie a saját ásványvizét, vagy sétálós helyre menjünk. A másik az autó kérdés és a mobilitás. Nem tudom van-e autója, hol találkozzunk akkor. A legutolsó alkalommal is óvatosan kérdeztem vissza-e téren az illetőnek, aki közölte mosolyogva, hogy igen van autója (mint utólag kiderült egy Audi Q7). A halálom volt még e téren szintén, hogy persze nem volt autója az illetőnek, így találkoztunk valahol, ahol én felvettem kocsival és elmentünk a sétálós helyre. Háát számomra itt a férfiasságból - 10 pont egyből.

Ellenben volt olyan nagyon jó élményben is részem, mikor hirtelen ötlettől vezérelve felvetette a férfi, hogy menjünk moziba, és mikor kérdeztem, hogy akkor hol találkozzunk, akkor közölte, kéri a címet, mert természetesen jön értem, elvisz és haza is hoz. És így volt. És, hogy ez mennyire mennyei érzés volt el sem tudom mondani. Ilyenkor igazán nőnek éreztem magam. Szóval drága férfiak, tessék elmenni a hölgyért, ha randevúra hívjátok. :) Nagyon nagyon imponáló dolog. A legeslegjobb randim szintén ehhez a férfihoz kötődik, akiről el kell mondjam, csak plátói kapcsolatunk volt. Baráti. A randevú ajánlata a következőképpen hangzott: "nem lenne kedved eljönni velem parfümöt venni, mert nem értek hozzá és segíthetnél benne". Ennél csábítóbb randevúra invitálásban még nem volt részem, ugyanis nagyon orrérzékeny vagyok és nagyon szeretem az illatokat. Plátói alapon volt többszörös orgazmusom a parfümválasztás közepette. :) Aztán szintén ugyanezzel a férfival elmentem még cipőt venni, de úgy, hogy magamnak kerestem volna, végül neki választottunk egyet. És ezt is nagyon szerettem. :)

Aztán persze volt iszonyat is, mikor a fényképtől jóval öregebb és igénytelenebb illetővel találkoztam, aki bkv-s kabátban egy szál rózsával várt, és az orra szó szerint elcsöppenni készült. Juj volt. Szörnyű. Annyira ciki mikor rózsát visznek így, szerintem. Nem is ismer és így vár? A rózsa a szerelem jelképe, vagy mi, hát hol voltunk mi attól, hogy szerelmesek legyünk egymásba? Na vele nagyon kellemetlen volt ez és persze a randevú egy gyorsétterembe folytatódott. A szerencsétlen virágot végig cipelhettem, azt sem tudtam hova tegyem le, persze mire hazaértünk, totálra le is kókadt, ráadásul mivel részemre egyáltalán nem kedves személytől kaptam, így ki is dobtam, miért nézegessem. Szóval ezt ne, ha csak nem amúgy balázspalisan romantikus az adott hölgy, ne vigyetek neki rózsát az első alkalommal.

Aztán volt olyan találkozóm is, ahol az emberke még el is ment, de a ruhája valami olyan eszement dohos szagot árasztott, hogy elmondani nem tudom. Vele egy kis beszélgetés után moziba ültünk be, de én végig fuldokoltam a doh szagtól, megtanultam bőrön keresztül lélegezni. Bárhányszor megmozdult egyszerűen arcon csapott ez a szag. Engem orrérzékenyt. Gondolhatjátok. Alig bírtam ki, hogy legyen már vége annak a rohadt filmnek. Annyira zavart ez a dolog, hogy ne rókázzam el magam, a filmre sem tudtam koncentrálni, a címére sem emlékszem. No itt is menekültem a végén. 

Igazság szerint olyan randevúm még nem volt, ami kiemelkedő hatást gyakorolt volna rám, nyilván azért, mert az én hercegem még nem hívott el randevúzni. De lennének elképzeléseim, valami nagyon jó és eredeti, felejthetetlen élményt adó randevúkról. Szívesen hallanék egy párat tőletek drága olvasóim, hagy tudjam meg mi a jó. Meséljetek. :)

találkozás.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr36803777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2014.10.18. 13:33:48

úúúú.... Egy kicsit megütött a férfiasság értékmérőjeként az, hogy (pesten!!) van-e autója valakinek :-)
Nincs azzal baj, ha te olyan pasit kívánsz, akit nem kell felvenni, de azt a következtetést levonni, hogy csak az a férfi, aki...

Pixynor 2014.10.18. 13:36:32

@notC: nem jól látod, de mikor nekem van autóm, egy férfinak meg nincs, nekem ez olyan fura és ennek jelentősége azért van, mert én nem Pesten lakom.

notC 2014.10.18. 13:58:23

@Pixynor: nem az autón van a hangsúly, hanem az értékmérőn. Vagy méginkább azzal, hogy degradálsz vele...
De vissza is kérdezhetek: a te nőiességed milyen összefüggésben van az autóddal? Erősebb vagy tőle, több, jobb, önállóbb, stb...? Ezek nőies vagy inkább férfias tulajdonságok?

Amúgy ne foglalkozz vele, jó a post és csak nyafogok, hogy mert nekem nincs autóm nem rúghatok labdába férfi fronton... :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 14:06:47

Persze h nem volt maradando elmenyed mert nagyon keves ffi tud otletdus lenni. Vagy csak nincs motivacio?
En egy allatkerti randira emlekszem ami jol sikerult, latnivalo is volt jo hangulatot is csinalt a hely es lehetett setalni is vagy enni inni vmit.
Tropicarium is lehet ilyen hely. A Var is.
Nekem egy jopofa kiallitas is.
Mozi-szinhaz erre nem annyira jo de koncert mar igen.

Negativum: a nehanyadik randin meg mindig a Varosligetben koroztunk. Az gaz volt. Persze beulni sehova mint kiderult azert ivott volna egy froccsot ha meghivom...

Pixynor 2014.10.18. 14:15:07

@notC: ha jól rémlik nekem neked nagyon nem is kell férfifronton a labdát rugdosnod, hisz van nőd :) és vidéki helyzetem lévén nálunk nem luxus az autó, hanem úgymond létszükséglet. :) Mindig is az volt, az egész családomban, meg y környezetemben ahol felnőttem. :) És igen, lehet pasis dolog, pont ezért érzem azt, hogy ha egy pasinak nincs az valahogy nem olyan tökös dolog ha érted mire gondolok. EGyébként tudom sok Pestinek nincs autója, de ott el lehet jutni A-ból B-be bármelyik időpontban a napnak. Ahol én lakom oda este 11-től másnap hajnal ötig nem lehet eljutni.

Pixynor 2014.10.18. 14:19:03

@Star Lord alias Micellás Zsizell: igen, ezek jók, amiket írtál, de a meghívós rész, uram atyám. És sok ilyen van ám. :)

notC 2014.10.18. 14:49:14

@Star Lord alias Micellás Zsizell: na ezt hallja meg a feminista mozgalom!!! Méghogy egyenjogúság :-)
És miért nem hívtad meg végül is? Lehet egy fröccstől oldódtak volna a gátlásai, és nem csak sétáltatok volna körbe-körbe, hanem még az is lehet, hogy felment volna, ha felhívod hozzádhoz. :-)
Persze ennek a szellemében az is tök jó, ha @Pixynor: megy a pasiért, elvégre ő lakik vidéken, ahol a BKV sem jár... Jó csehó meg úgy is csak pesten van, nem?

:-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 14:49:25

@Pixynor: a csucs az volt aki meghivott borfesztre majd nagy szakerton kikerte a borokat es nezett ram nagy szemekkel h JAJ marmeg nincs nala penz de fizessem mar ki

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 14:51:19

@notC: nem csipem a lehuzos arcokat ez meg az volt

2014.10.19. 21:12:42

Én is ezen a autó - férfiasság összefüggésen akadtam meg. Értem én hogy mennyire jól esik neked ha a férfi megy érted, és így igazán nőnek érzed magad. Ez így rendben is van.
De az hogy valakinek van autója, az egy bizonyos életszínvonalt jelenthet maximum, nem azt hogy az illető menyire férfi.

Pixynor 2014.10.19. 21:21:49

@P80TDM: értem, amit mondasz és mégsem értem. Nézd nekem nem tette férfiassá sajnos azt a személyt ez a dolog, akit felvettem. Meg korábban, a csoró pasival, akivel fél évig jártam, egyszerűen nem tudtam beleszeretni. Pénteken én hoztam el hozzám, vasárnap vittem vissza kocsival. Úristen, mintha a fiam lett volna. Egyszerűen annyira rossz emlék, hogy sajnos innentől minden ilyen helyzet már eleve ezt hozza ki belőlem.

Abszolút egyszerű polgári családban nőttem fel, inkább szegények voltunk, mint gazdagok, de valahogy autónk mindig volt. Kék trabant az első ugye, és utána a többi. Számomra az autó ma már egyáltalán nem a gazdagság jelképe. Jó persze, nem a felsőbb kategóriás milliókat érő autóról beszélek, mert az az. Egy tök egyszerű kis használt autót már lehet kapni pár százezer forintért. És itt ahol lakom, a harmadik városba kell elmenni még orvosi rendelőbe is, szóval egyszerűen és szó szerint létszükséglet az autó.

terrer 2014.10.20. 09:41:34

@Pixynor: te nem pösti vagy???:-o
Amúgy ne dobd ki automatikusan az összes olyat, akinek nincs autója! Medgyessynek se volt talán egész életében se, mert mindig hozták-vitték, vagy miniszterelnöksége alatt szolgálatival, vagy amúgy taxival. Persze ha ennél alább adod, akkor igen, férfi meg valami csörömpölő cucc együtt jár, ha másért nem, mert vas, és szerelni lehet. (Óvakodj az olyan hapiktól, akiknek legnehezebb tulajdona egy hellókittys jelmez, plüssből...)

Pixynor 2014.10.20. 09:51:45

@terrer: no képzeld, nem vagyok Pösti :) Pösttől 10 km-re sem lakom :) a két várostábla között kb. 20 méter van.

terrer 2014.10.20. 10:09:01

@Pixynor: bevallom őszintén: ez a poszt nem tetszett annyira.
Egy óriásifontos nézőpont hiányzik belőle: annak tudatosulás, hogy a párkeresés nem a magasságos nő kegyeinek elnyerése, hanem két EGYENRANGÚ fél KÖLCSÖNÖSEN előnyös egyezménye. Elég egyoldalúan csupán elvárások vannak benne a nő szemszögéből, mintha csak ő lenne a felvételi bizottság elnöke, és véleményezné az elébe járuló férfiakat, miért cseszték el a lehetőségét annak, hogy elnyerjék a bejutást a mennybe.
Segíteni szeretnék: lehet, hogy egyik oka ez a sikertelenségednek? Nem figyelsz arra, TE nyújtasz-e olyanokat a másiknak, amiket elvársz? Mert hiába mész ám alá elvárásaid terén pontszámban bármennyire is a tiednek, ha a másik azt érzi, hogy vele kritikusabb vagy, mint magaddal, vagy lenézed!
Egy kétperces töprengést a gondolat azért megérdemelne. Nem biztos, hogy van benn ilyen... lehet, hogy csak a magad szempontjáról nem írtál. De az alaphangulatot, az ugyanoda, ugyanakkor (!) írandó ellenoldali megjegyzéseket, amik helyrebillentik a mérleg nyelvét (ő úgy öltözött, de énse vagyok mindig jószagú meg kedves meg tiptopp, vagy béna helyet választott, de én is mondhattam volna, hogy utálom a hangos zenét) hiányolom. A szemléletet, hogy a randi két ember kölcsönös bulija, nem az egyik vizsgája a másik előtt...

terrer 2014.10.20. 10:15:06

Szóval aki az első randi alapján, első benyomásból döntve dobja a férfit, olyanok miatt, hogy az mellik helyre vitte vagy milyen szaga van a ruhájának, az néha pont az a házisárkány szokott lenni, aki sosem bocsát meg senkinek semmit, ezért átlag háromnaponta (najó, ez kicsit túlzás, legyen inkább kettő) baromi kritikusan besértődik az emberre minden fiszf.szon, és örök háború mellette az élet. Minden férfi, akinek nincsenek perverz papucs-hajlamai, sikoltozva menekül a másokkal nagyonkritikus (maga a saját személyben persze tökély), más hibáit sosem elnéző "boszorkányoktól".
Ja, és az a nő, aki azt hiszi, hogy ő az első randin mindig biztosan tökéletes (és azt is nyújt), az csak annyit is ér... Meg az is, aki azt hiszi, hogy csak a másiknak kell tökéleteset nyújtania, ő "olyan, amilyen, ha nem tetszik, el lehet menni". Azt a nőt, aki ezt a közkedvelt egószinglifeminináci szlogent egyszer is kiejtette a száján, épeszű férfi olyan messze kerüli, mint a leprásokat.
Nekem tehát szimpatikusabb lett volna a poszt, ha mintegy az egyensúly kedvéért arról is szó esik, hogyan viselkedjen a NŐ az első randin, esetleg a férfit a buktatókon átsegítve, instrukciókkal ellátva. Mert kedves Nőbarátaim, ezt sajnos sokan nem tudják még 40-50 éves korukra se, hogy a társkeresés egy KÖLCSÖNÖS műfaj, nem olyan, mint az egyetemen a felvételi!!! A férfi is egyenjogú ám, nemcsak a nő! Igen, valahol a férfi is ember, mégha ezt a feministák nem is hajlandóak elismerni...
Ezt ne tessenek elfelejteni:-)

Pixynor 2014.10.20. 10:20:38

@terrer: a nő ez esetben és minden egyéb esetben 100 %-ot ad, mind kinézet, mind megjelenés, mind szórakoztató faktor szempontjából. És ezek az esetek nem arról szóltak, hogy én nem voltam az adott félnek megfelelő. Tehát erről nem kell beszélnem. Én maximálisan bejöttem ezeknek a férfiaknak, hisz eszembe sem jutna, topisan, hajmosás nélkül, büdösen megjelenni egy randevún.

Ezért nem is fogok arról írni, én mit teszek bele ebbe, mert a 100 %-ot, minden esetben. Erről nincs mit írni.

És a 100 %-ot várom el a másik fél részéről is, amit nem kapok meg. Erről szól a poszt.

Te mindig azt kérdőjelezed meg mit adok én. A legjobbat, amit magamból kihozhatok, minden esetben. Miért nem ismered el, hogy igen, ennyire gáz a férfiak egy része??

A sikertelenségem rögtön nem lenne, ha elfogadtam volna például a bkv-s kabátost, mert az mostanáig hűséges párom lenne, ez tuti biztos. Azt kéne felfogni, hogy nem én vagyok igénytelen.

Pixynor 2014.10.20. 10:30:12

@terrer: "Szóval aki az első randi alapján, első benyomásból döntve dobja a férfit, olyanok miatt, hogy az mellik helyre vitte vagy milyen szaga van a ruhájának, az néha pont az a házisárkány szokott lenni"

Tudod mit, búj Te akkor hozzá egy büdös nőhöz az első randin. Én nem fogok az tuti.

Nem kell gúnyoskodni, nem vagyok tökéletes, de ápoltság szempontjából igen. Maximálisan igényes vagyok a kinézetemre, a ruházatomra az illatomra és mindenre. Pláne az első randevún ott ezt még a hatványra is emelem.

És ha ez baj, meg ettől elkerülnek, ám legyen. Lehet választani mindenkinek igénytelen büdös ápolatlan nőt. Gyomor kérdése. Az én gyomrom sosem fogja ezt bevenni, és igen ha csak ilyen van, jobb is, hogy egyedül maradok.

És tudod mit, inkább ne is keressen olyan pasi, aki 50 éves korára nem tudja, hogyan kell egy randevún megjelenni és hogyan kell viselkednie. Az inkább maradjon meg magának. És pont egy említettem egy két esetet nyugodtan meg lehet fogadni, normális ruházat, orrot kifújni, jó illat, tiszta ruhák.

Ez már félsiker.

terrer 2014.10.20. 10:49:35

@Pixynor: "Szívesen hallanék egy párat tőletek drága olvasóim, hagy tudjam meg mi a jó."

Örömmel:-)
Számomra a jó azon kevés randi volt, amikor a nő úgy viselkedett, akár egy barátom lenne vagy akarna lenni. Ha nem játszotta el a felsőbbrendű hercegnőt, ha nem láttam kritikusan belémfúródó tekintetét és szájbiggyesztését minden mozdulatomra, HA NEM HOZOTT ZAVARBA, hanem felszabadult lehettem és közvetlen. Ha a randi laza, könnyed, nyugis és örömteli volt, nem egy izzasztós vizsga.
Az egy más dolog, hogy értékelve a benyomásokat utána akart-e velem találkozni vagy sem. De NEM VÁGTA A POFÁKAT még ott, a randin, csak közölte vagy éreztette (nem durván!), hogy bejövök-e neki vagy nem, és külön bónusz volt, HA AZ IS ÉRDEKELTE, Ő BEJÖN-E NEKEM! Na EZ volt a csúcsok csúcsa!!!

Higgyétek el, lyányok, a tartós kapcsolathoz vezető út az egyéjszakás kihasználós szexkapcsolatétól az egoizmus kontra egymásrafigyelés vízválasztóvonalán válik el!!! Lehetne ez az én társkereséseim mottója is, de azt hiszem, még sok más emberé... A társtalan ember igaziból azért társtalan, mert nem képes annyit adni, amennyit kapni akar - sem alkalmazkodásban, sem elvárások terén. És nem pedig azért, mert "nincs ideje/alkalma ismerkedni", ez csak egy bullshit!

És arra voltam mindig nagyon kíváncsi, hogy a másik - alapból - jó ember-e vagy rossz. Nagyobbrészt jó- vagy rosszindulatú, szeretettel teli, vagy inkább olyan, mint Szörnyella de Frász.
Azt hiszem, ezek a legfontosabbak. A mendemondák, hogy nagy műcsöcs, kitett dekoltázs, smink meg piros ruha, párkapcsolatban (nem az egyéjszakás kapcsolatot kereső férfiaknál, mert ott más szempontok vannak) valójában nem olyan fontosak, mint amennyire azok a szinglik hiszik, akiknek szorosan vett "emberi értékeik", hogy úgy mondjam, nincsenek...
Szal aki dugni akar egy (!) jót, tegye ki csöcsöt-segget, legyen csillogó, szagos meg ízes, aszt lehet egoista dög is, az a szélsőházi jánosbácsit se fogja érdekelni a természete, ha a külsejére amúgy feláll a cerka... egy éjjelt féllábon, mindent benyelve is tud egy férfi viselni. Hihetetlen, hogy egyes férfitársaim, Casanováink mennyire le tudnak menni emberi méltóságban a p.náért, de ám csak egyetlen alkalomra!!! (Megtévesztő ám az, ha egy nő csak egyéjszakás kalandokat tud összehozni, és az ott kapott visszajelzések alapján ítéli meg magát, mert úgy azt hiszi, az ő viselkedése teljesen jó, pedig csak arról van szó, a kalandorok egy napig bárkivel képesek udvariasak lenni, még a sárkányokkal is!)
Aki viszont tartós kapcsolatot, az a SAJÁT viselkedésére figyeljen nagyobb mértékben, ne a másikéra! Azt tartja a mondás: aki nem arra figyel, mennyit kap, hanem hogy mennyit ad, az mindig többet fog kapni!

terrer 2014.10.20. 11:04:19

@Pixynor: "Nem kell gúnyoskodni"

Bocsánatot kérek:-( (Gúny nélkül!)
Úgy véltem, ITT lehetek őszinte... Ne vedd magadra, amiket nem rád értettem, hanem általánosságban:-(
Ha ez viszont egy modorosblog, nagyon szépeket is tudok ám írni... én is fektettem meg ám olyan emberevő hétfejű sárkányokat is, hogy nem is hinnéd, szikrázott még a plüssmaci is, ha kézbevették... olyanokat, akik egyenesen embervért ittak, de persze amint megkaptam minden értéküket, ami csak jó lehetett rajtuk (könnyen elsorolom fejből mind a hármat: mell, segg, p.na), menekültem is, vissza se nézve! Máig is egy gáláns, kenyérre kenhető úriembernek hisz mindegyik:-) Pedig nem mindig vagyok az...
De úgy véltem, itt elsősorban őszintén beszélgetünk, nem utolsósorban azért, hogy megismerd a másik oldalt, és láss több szempontot is. Ha nem ez a cél, hanem a "ki tud jobban udvariaskodni" verseny első díja, akkor idejében szólj ám!:-) Bár az semmi hasznodra nem lesz:-( De legalább jólesik, ha csak ez a cél:-) De tényleg, akkor ezt tisztázzuk! Drága blogírónk, mit szeretnél, mik az elvárásaid az itt hozzászólóktól?
(Figyeled, hogy én rád is figyelek?)

Pixynor 2014.10.20. 11:06:32

Köszönöm és el is várom az őszinteséget. Kérek egy kis időt, nem tudok most itt lenni, de ígérem, hogy ha hazaérek újra olvaslak és reagálok rád :) Dolgozom és elég sokan zavarnak munkaügy miatt és nem igazán tudok ide koncentrálni sem. :)

terrer 2014.10.20. 11:23:34

@Pixynor: @Pixynor: "Miért nem ismered el, hogy igen, ennyire gáz a férfiak egy része??"

Most bevallok valamit őszintén:-(
Ítélj el nyugodtan, de én még soha nem randiztam férfival... Fogalmam sincs, milyenek a randin. Én mindenesetre MEGPRÓBÁLOK 100%-ot nyújtani (de biztos vagyok benne, hogy annyit nem tudok, ugyanis tökéletes ember NINCSEN), hogy a többi milyen, azt sajnos nem tudom...
Asszem, csak ennyi az oka:-o

"normális ruházat, orrot kifújni, jó illat, tiszta ruhák."

Ez alap, ezen egyikünk se vitatkozik!!! Gondolom, most csak sarkítasz, a vita kedvéért...
De mint leírtam, nem ezekkel volt bajom, hanem hogy csak a kritikákat írtad le, arról meg egy hang se volt, hogy tisztában lettél volna saját "tökéletlenségeddel" vagy egyenesen segítettél volna a másiknak, hogy a második randi jobb legyen. Nem a higiéniára gondolok, hanem a helymegválasztásra vagy a virágajándékozásra. Ha egy férfit azért kukázol, mert rózsát vitt neked, az számomra kicsit... sárkányos... Én is vittem egy első randira olyannak, akivel neten már úgy éreztem, jó kapcsolatot ápoltunk, igaz, hordozhatóvá tettem a szára levágásával, és nem biztos, hogy másodszor is megtenném. Mindenesetre a másik nem a fejemet vette érte (remélem, nem te voltál az?!) , csak mosolygott kicsit a szerencsétlenkedésemen, én meg okultam rajta, és már cseszek bármit is vinni, hiába volt szokás régen. (Egyébként nem baj, ha tudod, hogy csak a vörös rózsa jelenti azt, hogy az illető szerelmes beléd, a rózsaszín csupán romantikus.)

terrer 2014.10.20. 11:24:53

@Pixynor: azt, hogy most írok ennyit, semmiképp ne sürgetésnek vedd! Csupán most érek rá leginkább, ez a magyarázat...

ˇ (törölt) 2014.10.20. 21:04:43

Szerintem kétféle ideális randit lehet megkülönböztetni.
Legyen az A típusú, amikor valakinek a teste tetszik. Ezt nem részletezném, ismered jól.
A B típusú, amikor a másik személye az érdekes számodra.Ennek az egyik legalapvetőbb formája, amikor van egy közös érdeklődési kör, egy gondolat és az ő látásmódja ebben valamiért tetszik neked, bár nem olyan mint a tiéd...tehát van miről beszélgetni ami érdekes, ami a másik iránti érdeklődésedet befoglalhatja kezdetben.Akivel érdemes találkozni, azzal már chatelések során felmerül,mint élmény, jó vele beszélgetni erről és arról és érdekes embernek tűnik. Egy ponton túl érdemes találkozni is vele, hiszen ilyen formán egyik oldalról már ismeritek is egymást és nem csak egy feszengés lesz a dologból, hiszen az adok és kapok már valamennyire működik és a következő és a következő randi ennek az adok-kapoknak a hatósugarát bővíti ki és ez így mehet tovább, amíg mindkét félnek komfortos az együtt eltöltött idő.

Lehet, hogy ufó vagyok, de a randizzunk moziban dolgot sosem értettem.Ülünk a sötétben oszt nézzük a filmet, bár ha minden igaz, akkor inkább egymásra lennénk kíváncsiak.Ha nem, akkor meg nem kell, hogy ő is ott üljön a sötétben mellettem...persze ha megveszi a jegyem ugye az más :-D Szerintem ezekben már eleve kódolva van a sikertelen randi, hiszen nem gondolom azt, amikor rábólintok egy mozizásra, hogy igen, ezzel az emberrel el tudok tölteni egy randira való időt anélkül, hogy attól félnék, hogy unatkozni fogok, tehát ha vele találkozok, akkor csináljunk valami mást közben, nehogy rosszul járjak...ez nem randi ez közösségi élmény csupán vagy filmkritikusok munkája - utána megbeszélni kinek-milyen volt.Vagy esetleg a régi idők mozija, amikor jancsi és julcsa a mozi sötétjében fedezték fel egymás testét...hát az akkori "ígénytelen" idők már elmúltak szerintem.Miért randi a moziban ?

Pixynor 2014.10.20. 21:48:59

@terrer: Kedves Terrer! Leírtam azokat, amik kellemetlenek voltak, de azért ne tarts engem akkora bunkónak, hogy azt gondolod, én ezeket a kellemetlen érzéseimet egyből jeleztem a másik felé. Nem. Nem mondtam nekik semmit, nem vágtam pofákat, minden kellemetlen dolgot magamban dolgoztam fel, anélkül, hogy a másik bármit is megsejtett volna belőle. Persze a végén mindegyiknek mondtam, hogy nem szeretnék folytatást, ezt tudomásul vették és ennyi.

Egyébként velem jól szokták magukat érezni a férfiak, mert én is mindegyikkel barátságosan, kedvesen beszélek, igyekszem mindig könnyednek mutatkozni és többnyire nem szokott kellemetlen csend keletkezni sosem. Tehát nem fikázom közben az illetőt, nem méregetem, nem húzgálom a számat.

És igen, lehet sárkány vagyok, olyan, aki megperzsel a tüzével :) Lángra gyújt :)

Pixynor 2014.10.20. 22:01:23

@D. Maylo: a B típusú randihoz annyit, hogy első alkalommal mindig el tudok mindenkivel beszélgetni, hisz olyan szinten nem ismerjük egymást, hogy ott bármi téma még új. Ilyen esetben szinten mindig meg szokott egyezni a véleményünk. Na jó nem mindig.

A mozis randi azért volt, mert a sráccal úgy kezdtünk ismerkedni, hogy nem kapcsolati szinten, hanem csak haverkodás szintjén. Ez hosszú sztorik egyébként lehet megér egy misét majd itt.

A normális randikon sosem mentem moziba először. A dohos szagú pasi meg kimondottan filmet akart nézni. Ne kérdezd miért, engem ez ne, zavar, mert szeretek moziba járni.

2014.10.20. 23:17:57

@Pixynor: Na ti aztán belemerültetek a témába. Másképp gondolkozunk erről. Ennyi.
Azért az a csóró pasid tényleg sok lehetett. Nekem is rossz érzés lenne ha mindig (!) a nő jönne értem hogy elszállítson. Én is nagyon csóró vagyok (akinek nincs autója :-) ), azért ezt megoldanám. Feléd is megy busz, vagy egyéb megoldás is lenne.

Pixynor 2014.10.21. 05:30:20

@P80TDM: ennek ellenére én is adtam esélyt a srácnak, mint írtam fél évet is, de nem, nem tudtam beleszeretni, pedig fiatalabb volt jóval, ennek köszönhetően, gyönyörű, friss, sportos, brill mosolyú. Nyilván ezért is adtam esélyt, de valahogy nem ment.
Volt egy másik pasi is, idősebb, 8 évvel, neki is adtam esélyt. Neki sem volt autója, ő is megoldotta, ahogy Te, Tehát ez a része még okés is volt, azonban, ő meg olyan szinten volt idősebb, hogy vele sem ment. Itt is hagytam esélyt, jó pár hetet, volt 7-8 randink, két együttlét, neki szintén teljesen rendben voltam, tetszettem neki, megkedvelt, ő teljesen benne lett volna a dologban, azonban nekem újra nem ment, nem szerettem bele, és így nem láttam értelmét folytatni. Róla nem írtam még. Ez is idén volt. Ezért is gondolom azt, hogy én nem úgy vagyok szerencsétlen, hogy nem találok senki, mert kapcsolatom lehetne, ezzel az idősebbel is, sőt ha a fiatalabbat nem küldöm, ő is itt lenne a mai napig, hanem úgy nem sikerül találnom valakit, hogy hatással lenne rám, hogy beleszeretnék. Nekem enélkül nem működnek a kapcsolatok, nem tudok enélkül együtt lenni senkivel.

Alibanya1 2014.10.21. 05:36:17

Drágám, ideális randi? Jaj, hát valahogy éppen én is most számoltam be egy remek tapasztalatról. Nincs erre érkezésük szegény embereknek, meg hátha hiába van az egész és akkor inkább nem is áldoznak rá semmit, se energiát se pénzt, no azt meg pláne. De majd egyszer....

2014.10.21. 20:01:26

@Pixynor: Az utolsó mondatod.... Erről van szó. Ez a legfontosabb.

Pixynor 2014.10.21. 20:07:49

@P80TDM: ugye? a szerelem, ez szerintem mindent felülír, az elvárásoktól kezdve az összes dologig. :)

Pixynor 2014.10.22. 06:16:20

@Star Lord alias Micellás Zsizell: Köszi, meglátjuk mi lesz ma erről Csernus véleménye :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.22. 07:31:16

Csernustol jo masfel eve hallottam kb uezt, amit Terrer irt. Nagyjabol ugy hangzott: ne vard el uazt, amit te adsz, nem is varhatod el es ha mar adtal, ne sajnald, mert sajat akaratbol tetted.
Igaza van.
Csak a gyakorlatban nehez igy gondolkodni, egy gondolattal konnyebb egyeterteni.

Pixynor 2014.10.22. 07:33:15

@Star Lord alias Micellás Zsizell: no majd ma :) megmondjuk az öregnek mi a tuti :)

2014.10.22. 11:00:43

@D. Maylo: @terrer:
Jól összefoglaltátok.

@Pixynor: Nem érted a B típust.

Pixynor 2014.10.22. 11:02:36

@mellébreszéd: de értem a B típust, a pasik nem akartak B típusúak lenni.

2014.10.22. 11:19:54

@Pixynor: Veled nem. Belőlem is sokan csak az A típust hozzák ki. Ezt is leírta @D. Maylo: és @terrer:

Pixynor 2014.10.22. 11:26:36

@mellébreszéd: úristen, már tényleg azt hiszem én vagyok az ufó. Szerinted elmentem találkozni olyannal, akivel nem volt közös érdeklődés, akivel előtte nem beszéltem jót chatan. Mindegyik pasi egytől egyig totál normális volt, teljesen egyeztek a gondolataink, és hatalmasakat beszélgettünk előtte. Aztán találkoztunk, aztán az első dugás után, ami lehetett második, harmadik alkalomkor, eltűntek a picsába.

Te tényleg úgy gondolod, hogy ezek a puncivadászok nem tudják milyen dumát kell nyomatni a nőnek, hogy az szimpatikusnak, azonos érdeklődési körűnek találja őket?? Ezek sokkal raffináltabbak, mint hinnéd. És én is képes vagyok a sokadiknak is bedőlni és utólag derül ki, ez is csak dugni akart. Tök mindegy hanyadik alkalomkor került erre sor. És hidd el, mindegyik előtte maximálisan meggyőzött arról, hogy B típus.

2014.10.22. 11:35:05

@Pixynor: Tényleg te vagy. Nem létezik hogy ennyi emberrel azonos legyen az érdeklődésed és értékrended. Önismeret.

Pixynor 2014.10.22. 11:38:34

@mellébreszéd: vagy raffinált szar alak pasik.

2014.10.22. 11:43:23

@Pixynor: Lehetetlen. Akit nem érdekel pont az ami téged az tartósan imitálni sem tudja. Ez csak akkor lehetséges ha felületes emberként felületesen beszélgettek a világról. Nem fog tudni az expresszionista festőkről mélyebben beszélgetni ha őt nem érdekli.

terrer 2014.10.22. 15:53:13

@Pixynor: egyben nem értek veled egyet: hogy minden férfi, az összes, kivétel nélkül, egy hazug dög.
Inkább úgy lehet, mint a nőknél: ahány, annyiféle.
Valószínű te is találkoztál már kimondott skalpvadásszal is, meg tartós kapcsolatot keresővel is. A skalpvadászból nem hoztál ki semmi mást, mint amiért jött: egy újabb skalpot. A többiből meg - eddig - sajnos az A típust hoztad ki.
A továbblépéshez azt kell tisztázni, miért. Sok oka lehet: nem találkoztál még az igazán hozzádillővel, és erre csak a szex után jöttek rá (mást vártak, csalódtak, stb.), nem családanya-típusnak, hanem amolyan "végzetasszonyá"-nak mutattad magad, akit szeretőnek, nem pedig feleségnek tart az ember, nem volt szerencséd, vagy bár jónak talált, nem reagáltál rá pozitívan (vagy nem így érezte), ezért elmenekült, szal mást nyújtottál élőben és ágyban (vagy mert eredendőan más is vagy, vagy mert nem úgy álltál hozzájuk, ahogy szerették volna), mint akinél meg akartak volna állapodni. Ki tudja? Csak te, vagy talán még te sem:-)
Magamról tudok csak nyilatkozni, mondok egy példát azért, hogy értsd, mire gondolok, de természetesen ne értsd magadra, hiszen nem ismerlek, nem voltunk egy ágyban: én pl. egy rámenős és lepedőakrobata nővel, AKIÉRT NEM IS KELLETT MEGHARCOLNI, mert könnyen (túl könnyen) jött (könnyen is megy), aki profibb a szexben, mint én a 30 év óta tanult szakmámban, lehet, hogy örömmel akrobatikáznék, imádnék minden vele az ágyban töltött percet, de hogy az életem nem kötném hozzá, az bizonyos. Lehet, hogy előtte tökjókat cseteltünk volna, de amikor ezek nyilvánvalóvá válnak, pucoltam volna tovább keresni. Talán csak azért, hogy ne legyen "túl jó hozzám képest", vagy csak azért, hogy én tudjak neki újat mutatni, ne ő nekem.
Hogy ő nézzen fel énrám.
Mert a férfiak a fordítottját nem szeretik...

Talán csak válassz magasabb polcról, plusz ne vesd egyből eléjük magad!
Olyanokból válassz, akiknek nem kell minden téren (iskolázottság, egzisztencia) felnézni terád, aztán hagyd, hogy küzdjenek kicsit érted, és ne legyél mindjárt az elején túl jó, pláne ne túl sok nekik:-)

Pixynor 2014.10.22. 22:23:18

@terrer: nagyon jó amiket írtál, most jöttem meg Csernusról - Kapcsolati játszmák -, őszintén semmi, de semmi újat nem tudott mondani, rájöttem, ez a pasi rühelli a nőket egy kicsit. És Veled, meg még egy két emberrel (nem sorolnék neveket, mert nem akarok senkit sem kihagyni) itt sokkal, de sokkal mélyebb szinten és tartalmasabban lehet beszélgetni ezekről a dolgokról, mint ahogy ő tette. Nekem csalódás volt. Én azt hittem, hogy majd rajtatok ő ezerrel túltesz. Ittam volna minden szavát, ha nem közhelyeket dobált volna, vagy olyat, amin én már réges régen túl vagyok.

A példádat értem, de nem értem :( Miért nem jó Neked egy olyan nő az ágyban, aki élvezi és szereti, amit csinál? És jól csinálja? Más pasik a hátukon fekvő és semmit nem csináló nőktől ódzkodnak.

És nem egy pasival voltam együtt, aki nekem is tudott újat mutatni, sőt olyan szinten akrobata volt ő is, mint én, hanem jobban is, és egyszerűen ez nagyon jó. Én így képzelem el a kapcsolatomat, ami nincs. Hogy abban a szex, az valami nagyon jó dolog és elég sokszor is van.

Szerintem az, hogy ki milyen az ágyban a két fél egymás iránti érzései határozzák meg. Azok, akikkel egy éjszakát töltöttem együtt, azokért nem is kár, mert egyáltalán nem okoztak olyan élményt, hogy én is akartam volna őket többször. Akivel jó volt, azzal többször is jó volt nem csak egyszer.

Sőt képzeld, pont ma hívott Petike is a volt nős pasim, aki nem olyan régen pattintott egy feltűnt volt barátnő miatt, akivel ők megpróbálják komolyan. Kérdezte, mi újság, hogy vagyok? Kérdeztem ugyan mi célból hívott, hát mert hallani akarta a hangom. Ó mondom csak nem hiányzom? Közli, röhigccsézve, hogy dee úgyis mondhatjuk. Kérem mi van a barátnővel, akivel aztán kurva komoly a dolog. Háát elkezd habogni, hogy az a nő nem normális, valami baj van az agyával, mert eltűnik neki hetekre, nem lehet elérni telefonon, és hát neki ez így nem hiányzik. Mondtam, hogy sajnálom, nem mindenki lehet olyan normális, mint én. :) Kérdezte mi van velem, vázoltam a helyzetet röviden, aztán közölte, milyen jó volt hallani a hangom és ennyi. Nyilván Petike újfent dugni akar. :)

Pixynor 2014.10.22. 22:24:24

@terrer: "Olyanokból válassz, akiknek nem kell minden téren (iskolázottság, egzisztencia) felnézni terád, aztán hagyd, hogy küzdjenek kicsit érted, és ne legyél mindjárt az elején túl jó, pláne ne túl sok nekik:-) "

Ez egy nagyon jó tanács. Megszívlelem.

ˇ (törölt) 2014.10.23. 06:41:00

@terrer: @Pixynor: @mellébreszéd: Az önismeret fontossága abban rejlik, hogy egy királylány el tudja dönteni, hogy egy kapcsolatban ő királynő vagy a királyné szerepét szánja-e magának, melyikben érezné magát a helyén és aztán olyan királyt kell választani, aki ehhez teret tud adni.Persze meg lehet királylánynak is maradni, de az öreg királylányokat csak mindenki dugni szeretné, közös királyságot senki sem akar velük.

ˇ (törölt) 2014.10.23. 06:51:27

Csernus...hát igen.Érdekes elvárás arra számítani, hogy egy előadáson majd megmondja a frankót és szerintem ő sem ezért csinálja.100 emberből 1-nek betalál, ez a lényeg és az az egy el fog menni hozzá terápiára...ügyes reklám, ahol nem a reklámozó fizet.
A közhelyekkel csak annyi lehet a baj, hogy nem újdonság, azonban ha valaki önismerettel komolyabban foglalkozik, akkor annak nem az újdonságtartalmú információ az érték, hanem amit igaz információnak lát.,,feltételezem - mivel videón is látható egy-két Csernus előadás - hogy szintén nem az újdonságok halmozásával akart mutatni valamit - mint mondjuk egy porszívó ügynök a világ legjobb, legcsendesebb, legjobb, leghatékonyabb proszívójának bemutatásával - hanem a közhelyek közötti összefüggéseket, amelyek az egyén számára így megfoghatóak lesznek.Mert a közhelyeket hajlamosak vagyunk úgy kezelni, hogy az másokkal eshetnek csak meg, miközben igazából a közhelyek olyan dolgok, amelyekben egyformák vagyunk.

Pixynor 2014.10.23. 09:37:10

@D. Maylo: Tudod, onnantól kezdve, hogy még Te is mélyebb tartalommal tudsz beszélni erről a témáról, vártam el sokkal, de sokkal többet Csernustól. Hisz ő Csernus vagy, mi a tököm, aki megmondja a tutit. Ugyanolyan üres frázisokat dobálgatott, mint Sadist. Benne se láttam mást, mint egy nők által megbántott, megkeseredett és szerintem alkohollal élő pasit.

Én sokkal őszintébb és ezáltal kegyetlenebb vagyok az életben, mint ő. A játszmázásnak ez volt a lényege, hogy hazudunk magunknak. Na én ezen már jó pár éve túl vagyok, már nem teszem, rég nem játszmázom, pláne nem hazudok magamnak, így másnak sem. Azt viszont elhiszem, hogy az emberek többsége nem itt tart. Ezért is nehéz normális pasit találni, mert itt a pasik többségének a játszmázás az élete.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.23. 09:44:24

Ez egy eloadas, csalogato, marketing. Csernus egy maganrendelesen nyilvan mas. Azert meg mindig sokan tanulnak a eloadasokbol is sokat, ha nem is mindenki es nem minden egyes eloadason. Tavalyi eloadasai mind tartalmasak voltak.

Pixynor 2014.10.23. 09:47:58

@Star Lord alias Micellás Zsizell: nem azt mondom, hogy rossz volt, hanem azt, hogy általános. Megpiszkálta a felszínt, de nem nyúlt bele a vízbe. Azt vártam, hogy tök űtösen, ő mondjuk elmagyarázza, hogy miért játszmázunk, de nem ő csak azt magyarázta el mi a játszma, és persze az, hogy a játszmázásokért meg a nőket okolta, hogy már a fiúgyerekeket erre nevelik, no az aztán kiütötte a biztosítékot. A fiam tőlem semmilyen játszmázást nem lát, és soha nem is látott. Mindenkivel így vele is maximálisan őszinte vagyok mindenben.

ˇ (törölt) 2014.10.23. 10:35:56

@Pixynor: ne kelljen már csatlakoznom ahhoz, hogy Csernus milyen alkesz, meg közhelyes, még akkor sem ha azzal hízelegsz nekem, hogy én jobb lennék nála...nem hat meg, ha ismeretlenül jobb vagyok, mint egy alkesz.
Elmentél egy előadásra, kifizettél érte legalább 2000 Ft-ot, nem volt benne semmi ami miatt elégedett lennél és akkor Csernus egy alkesz. Mi a fenének mentél akkor ? 2000Ft van egy alkeszre de 400 Ft nincs egy kávéra ? :-D
Az igazság az így kívűlről nézve, hogy nem Csernusban meg az előadásban csalódtál, hanem a prekoncepciódban és te nem magadat korholod, hogy mekkora marha voltál, inkább hívtad volna meg Sadistot 5 kávéra, még az is jobb lett volna....nem, te már azzal jellemzed nekünk Csernust, hogy biztos alkesz, pedig egyetlen üveget sem láttál nála és ő ugyan olyan, mint előtte volt csak te ezt nem láttad.Ha történetesen ezt az élményedet így - ahogy itt tetted - a fiadnak mesélted el volna, akkor sem ismertél volna magadra, hogy játszmázol, mert tulajdonképpen a tényekhez kevésbé ragaszkodva kiegészted mindig a történeteidet, hogy abból bárkinek kiderülhessen, hogy például Csernus rossz, értéktelen ember. Lehúzod, pedig az igazság, a tények csak odáig tartanak, hogy neked nem tetszett és nem találtad hasznosnak de te ezzel a résszel - ami rád vonatkozna - nem foglalkozol, hanem mindenkinek azt mondod: Csernus alkesz és szar az előadás.
Külön viccess az egészben, hogy mielőtt elmentél volna, akkor ő volt az isten, megmondja a tutit, stb...utána meg egy utolsó alkesz :-) Ez a játszmázás.Senkinek sincs kegyelem, csak annak, aki téged előnyhöz juttat a saját értékrended szerint a te erőfeszítéseid szükségessége nélkül - meghív egy kávéra, moziba, stb -, ez az igazi játszmázó értékrendje.Aki a lehetőségnél többet ad és az öledbe rakja a tutit csak az a jó.Szerintem ezt sokáig várhatod még.Aki nem olyan mint te, vagy nem olyan mint te de nem kapod meg tőle az "ajándékot" ami neked jár az meg rossz, csúnya, alkesz, stb-stb.
Például a randira menés: legyen kocsija hogy ne kelljen érte menni....miért nem lehet ott találkozni ?
A randi szó a francia rendez-vous szóból származik ugye, ami találkozót jelent, nem pedig taxizást és itatást ugye :-)
És ha neked nem kell a kocsija meg a háza akkor minek kell neked, hogy legyen kocsija meg háza ? Mert akkor biztos a tiéd kell őneki....pedig ezek a dolgok nem mindenkinek ennyire fontosak.
Egyébként egyre jobban úgy tűnik, hogyha ezt az "egyformaságot" kiterjesztenéd mindenre, akkor a legjobban akkor "járhatnál" ha egy csajjal élnél, mert ha még 10 ezret Csernusba fektetnél és elmennél hozzá és megmutatnád a blogod, egy alkalom utám megmondaná, hogy mi is itt a gond.

ˇ (törölt) 2014.10.23. 10:36:40

@Star Lord alias Micellás Zsizell: de azóta teljesen elhülyült szegény, mert iszik :-DDD

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.23. 11:28:13

@Pixynor: Én tavaly minden előadásán ott voltam, volt amiből merítettem magamra nézve, volt amiből nem. Minden előadása sem egyforma, ahogy minden könyve sem. De magamból kiindulva és látva másokat akik ott ültek, mindig van akinek valamit ad. Ha már egy gondolatmeneten elindulsz és tovább fűzöd, vagy a témában utána olvasol is előrébb lök attól, mintha csak otthon mered valaki maga elé és gondolkodik jaj most akkor miért is nem tudom ezt v azt megfejteni. Mindenféle ember elmegy egy előadásra, ki kíváncsiságból, ki azért mert tanulni akart. Nekem anno elsődleges célom volt, megérteni valamit, tanulni, de én ehhez olvastam is könyveket, tőle is, ill. nem csak az ő hanem mások, pl Müller, Feldmár, Pál Feri atya előadásaira is elmentem, meg még sok más helyre, ami ide már túl részletes leírás lenne, de én pont emiatt a megérteni vágyás miatt veszem néha elő a Bibliát, vagy a fentiek könyveit. Nekem sem tetszett minden alkalommal Csernus. Legjobban az tetszett, amikor felnőttek mennek fel a színpadra, nem épp csak h már nem tinik, ott nem nagyon van mit boncolgatnia. Tavaly egy alkalommal egy kopasz ki ha én nem típus került a színpadra, nagy volt ahogy az előadás végére lehámozta róla az álarcot, de az h épp ki megy fel és ki akar kicsit szerepelni, sajnos nem látható előre. Úh Csernusból is annyit vegyél ki ami neked épp ad valamit. Ha ez épp nem adott semmit, már csak a blogod miatt is érdemesnek tartanám ha elolvasnád a Férfi és a Nő c. könyvet. Én ebben a sorrendben olvastam. Mert megmondom őszintén magamat talán kicsit jobban ismerem mint a másik nemet, így ebben a sorrendben érdekelt jobban bár mindenki azt tolja, h a Nő-t kell egy nőnek először elolvasni.

@D. Maylo: Lehet h iszik, lehet h elhülyült (attól függ milyen mércével mérve és ki a hülye stb stb) de sokaknak ad gondolatot v csak indít el egy gondolkodás útján, mert sok ember nem tud egyedül bizonyos dolgokat megérteni, tovább vinni, mélységeire menni. Úh őt is mint sok mindenki mást lehet utálni, fikázni, kritizálni, és tőle is mint sok mástól, lehet tanulni ha épp van vmi ami akkor adott előadásból, könyvből kiderül. Lehet engem is ezért kritizálni: én még tőle is sokat tanultam. Ez van.

Pixynor 2014.10.23. 11:45:39

@D. Maylo: drága Maylo, elmentem Csernusra mert érdekelt ki az a Csernus. Kifizettem a 2900 Ft-ot a jegyre, nem 2000-et, mert megengedhetem magamnak. A csalódottságom okát az jelenti, hogy Csernust sokkal jobban sztárolta a média, mint amennyire nekem ott lejött, de nem vonok le téves következtetést egy előadása miatt. Ez a tegnapi nem hozta meg, amit reméltem, de nem jelenti azt, hogy ez is volt az előadás célja. Sőt... biztos én álltam rosszul a dologhoz.

Pontosan tudom, hogy néznek ki az alkeszek, ebben nincs szükségem senki tanácsára és láttam,amit láttam.
Oh, ha kell Sadistot még egy vacsorára is meghívom, nehogy éhen haljon szegényke.

Azzal, hogy kis birka módjára nekem rohansz, mint az a kapunak, túl sokat nem érsz ám el vele.

És ne sarkíts, nem azt mondtam Csernus szar, nem értem a Te agyad miként fordít le dolgokat. Azt mondtam a tegnapi előadás témájában, semmi újat nem tudott mondani. A kettő nem ugyanaz. Az meg, hogy az alkoholizmus jegyei mutatkoznak rajta, szemmel látható mindenki számára.

És nem tudom, hol találkoztál azzal a kijelentésemmel, hogy bármikor is istenesítettem volna Csernust.

Most szeretnélek megkérni, hogy többet ne állíts olyat, ami nem igaz. Én olyan értelemben beszéltem Csernusról, hogy végre találkozom vele, és szembesülhetek azzal, hogy majd ő tudja, és megmondja.

Semmi olyat nem mondott, ami számomra ne lett volna eddig is nyilvánvaló. Ez nem jelenti azt, hogy leszaroztam.

És igen, azt akarom, hogy egy pasinak legalább annyija legyen mint nekem, ebbe az autó is beletartozik, meg a ház, meg a gyerek, meg az állás, amiből megengedhet magának!!! NEM NEKEM, dolgokat. És legyen független, nem egy nő papucsa, normálisan gondolkodó ember, aki annyira őszinte, mint én, és nem nyomorult lelki világú, mint oly sokan kedves Maylo. Tessék ezek az elvárásaim.

Ezekből mikor engedtem mindig rábasztam. Szóval, ezzel meg ki fogom zárni a férfiak java részét, kockáztatva azt, hogy életem végéig egyedül maradok. És?? Úgy gondolod, hogy ez akkora büntetés Nekem. Ugyan már. Mikor engedtem sem találtam senki normálisat, abból a rétegből, akik nem felelnek meg az elvárásaimnak. Ugyanott tartok, mintha csak az elvárásaimnak megfelelő pasira várnék. Akkor meg, csakis rajtam múlik, mikor akarok egy kis szex meg ismerkedés kedvéért újra megmártozni a szarban. Tök jó, hogy ezt én dönthetem el és az is az én jogom, hogy siránkozzak a szar miatt. És, hogy megírom? Persze, hátha egy két pasi, abból a rétegből elkezd gondolkodni, hogy akkor mi is van.

És nővel?? Tudod, hogy ez tök normális dolog? Megbeszéltük a barátnőmmel, hogy ha 55 éves korunkig nem sikerül senkit találni, aminek igen nagy az esélye mi fogunk összeköltözni és öreg korunkra egymást pelenkázni. Ennyi.

Annyira szeretném, ha nem a saját furcsa gondolkodás világod szerint fordítanád le, amiket írok, és állítanál be engem, egy HÜLYÉ-nek, de ha neked ez jó, akkor tessék: EGY NAGY NULLA, HÜLYE, FEMINISTA, BUTA PICSA vagyok, és nem vagyok én a nagy MAYLOHOZ méltó.

Elérted, amit akartál. Köszöntem a hozzászólásod.

Pixynor 2014.10.23. 12:00:03

@Star Lord alias Micellás Zsizell: el fogom olvasni az biztos, a Nőt talán már el is kezdtem, csak elakadtam az elején.

És az, hogy ki kinek a gondolatai által véli felismerni önmagát, teljesen eltérő lehet. Lehet, hogy valaki a Whisky-st istenesíti, mert hozzá az ő gondolkodás módja áll közel. Én is több gondolatot véltem már igaznak Müllertől is meg még több más megmondó embertől.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.23. 12:04:30

@Pixynor: Kezdd újra az elejétől.
Nekem ez csak annyi, h egy gondolaton elindít vki, v egyetértek egy gondolatával de én építem fel utána a saját gondolatvilágomat. Ettől az egésztől ennyit kell csak várni, nem a bölcsek kövét kell akarni megtalálni. Nyilván aki ezek bemagolásától akar megvilágosodni messze áll a saját személyiség lehetőségétől.

ˇ (törölt) 2014.10.23. 12:32:44

@Star Lord alias Micellás Zsizell: szerintem meg teljesen indifferens, hogy iszik-e vagy sem, lehet, hogy inkább a csalódott hallgatóságnak kellene ecsetelned az erényeit.

Nekik ajánlom figyelmükbe azt a tényt, hogy a doki bizony keményen drogozott. Ehhez képest, hogy a feltételezést szerint "iszik" akár fejlődés is lehetne...de ugyen Pixy, hogy iszik-e az előadó, az plusz egy nyomós érv miért is nem volt kielégítő a kapott előadás a 2900 Ft-ért.

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer majd nekem kellene leírnom: úgy látszik nincs humorod.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.23. 12:41:38

@D. Maylo: Én is ezt írtam más szavakkal, h indifferens, h iszik-e v sem.
Azt is leírtam a csalódott hallgatóságnak, nekem mi a véleményem erről.
Humorom pedig van, ezt mindenki tudja, aki ismer engem. De köszönöm a kegyelemdöfést.

Pixynor 2014.10.23. 12:59:24

@D. Maylo: van még valaki, akinek neki mehetsz? Az a lényeg Te tökéletes vagy, és tökéletes kapcsolatban élsz.

Pixynor 2014.10.26. 23:41:48

@terrer: nem tudok válaszolni :( Ez így nem ér.

terrer 2014.10.27. 09:31:45

@Pixynor: mért nem?:-( Itt nekem nincs sok kedvem írogatni lázadó, frusztrált tinédzserek közt:-( Majd kitalálok vmit.

Pixynor 2014.10.27. 09:33:16

@terrer: hát mert ahogy írtad, hiába írok választ, hibaüzenettel visszajön. Értem, amit mondasz, rendben is van, de akkor olyan email cím kéne, amire tudok választ írni.

terrer 2014.10.27. 10:30:29

@Pixynor: Na úgy könnyű lenne... :-) Itt seholse lehet csakúgy üzengetni??? Milyen blog ez?:-(
Akkor a rossz mélcím kukac előtti részéhez írj hozzá folytatólagosan 2014-et, és gémél pont com legyen a kukac után. Majd ott írok egy másik mélcímet:-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.27. 11:48:26

@terrer: lázadó, frusztrált tinédzserek...

terrer 2014.10.27. 14:06:50

@Star Lord alias Micellás Zsizell: elnézést, de feltételezem, úgyis tudod, hogy nem rád értettem... de amikor pattanásos, izzadós tini papírhörcsögök, akik paddal-monitorral együtt se nyomnak annyit, mint a bal lábam, a kakaóbiztos billentyűzet takarása mögül olyan gagyi, nagyonalja utcai hülyegyerek-nyócker-repper-szintű szájkaratét nyomatnak, hogy "nekem mennyire beleléptek a számba", azt a netes társaságot én leginkább kerülöm. Én nem itt vagánykodok sunyiban, ha bajom van a való világgal, hanem a való világban le is rendezem, ahol a nettel ellentétben nem lehet felelőtlenül a levegőbe ugatni. Bocs, ha félreérthető voltam másokkal, akikkel viszont lehetett normális beszélgetést folytatni. Kár ezért a helyért.

Pixynor 2014.10.27. 14:19:38

@terrer: Ne temesd a helyet kérlek :) Inkább letiltom a nyolckerest :)

notC 2014.10.30. 08:47:25

Pixy: olvastad már ezt a blogot? nokovacs.blog.hu/
Tök kíváncsi lennék, hogy benned mit vált ki a mondandója. (amúgy nem tudom eldönteni, hogy nő vagy pasi írta..)
süti beállítások módosítása