Pixy mesél

Pixy mesél

Mit tesz a szex a barátsággal?

2014. szeptember 06. - Pixynor

Az a kérdés, hogy létezik-e barátság férfi és nő között, már nagyon régóta gondolkodtatja el az érintett feleket, jelen esetben a nőt és a férfit. Egyesek szerint igen, mások szerint nem. Én inkább a nemre szavaznék, ugyanakkor mégis azt mondom egy-két férfi ismerősömre, hogy a barátom. Azért gondolnám, hogy nem létezik, mert úgy vélem, hogy egy férfit és egy nőt mindig valamelyik fél vonzódása tart a másik mellett, vagy általában olyan barátok vannak, ahol az egyik fél szeretné megkapni a másikat, ugyanakkor ez lehetetlen és így beéri azzal mazochista módon, hogy a barátja legyen, mert nem szeretne tőle távol kerülni.

Persze ezek a barátok nem olyan barátok, mint a barátnőm. Ő mindent tud rólam én is róla, a férfi barátok meg többnyire azért vannak, hogy a férfiakkal való, ilyen olyan kapcsolatomat meg tudjam velük beszélni, hogy fordítsák le nekem, hogy akkor most éppen miért is viselkedik így egy férfi velem ahogy, hogy ez mit is jelent, illetve, adott helyzetben kérem a tanácsukat, hogy ne menjek át olyan nőszemélybe, aki egyből elriasztja a férfiakat.

Igazság szerint eddig a magam feje után mentem abszolút átadva magam az érzéseimnek. Az, hogy kedvelek valakit meglátszik rajtam, nem szoktam az érzéseimet visszafogni, ráadásul nyílt nőszemélyként ennek alkalmanként hangot is szoktam adni, de persze egyáltalán nem a siralmas "bevallom, hogy szerelmes vagyok beléd" módon. Ugyanis ez nem szerelem, ez csak annak öröme, hogy az adott személy, barátként bekerült az életembe.

De gondolom ezzel nem csak én vagyok így, hisz számos férfi mondja, hogy neki is van barátnője, nem szerelmi barátnője, tehát nyilván mindenki tudja miről beszélek, nem ragozom tovább. Én ezeket a barátokat "szentnek" tekintem, mint indiaiak a tehenet, tehát velük nem gondolkodom egy percig sem kapcsolatban. Ugyanakkor persze az ismerkedés a legtöbb esetben férfi-nő ismerkedésnek indult :) csak valamiért nem jutott tovább és megmaradt ezen a szinten.

Aztán persze egy ilyen baráttal többnyire egyre többször osztjuk meg egymás magánéletét, kinek mi van a párkapcsolatában. Az enyém ismeretes már előtettek, tehát nyilván én csak az újabb és újabb ismerkedéseimről tudok mesélni. Aztán persze ilyen részeknél egyre többször térünk ki a szexuális részre is, hisz valahol ez is számít. És kialakul egy olyan helyzet, hogy tényleg már totálisan tudod, hogy a másik épp hol, és milyen helyzetben van, követed a mindennapjait a folyamatos kapcsolattartás miatt. És valahogy észrevettem  magamon is, hogy a problémáimat is sokkal szívesebben beszélem meg egy idegennel, mert ő kívülállóként sokkal objektívebb véleményt tud adni, mint mondjuk a barátnőm, aki szeret, és emiatt elfogult velem kapcsolatosan. És persze ha valaki bánt engem, azt képes ő is kiátkozni a világból, és gondolatban felnégyelni, kizsigerelni és még karóba is húzni, majd köpni egyet még rá, amolyan macsósan még ismeretlenül is, akárcsak én az őt bántó személyeket.

És akkor ahogy beszélgetsz ezzel a baráttal akkor már el is kezditek ugratni egymást és eljön az a rész, mikor elkezdtek arról beszélni, hogy mi lenne ha mi ketten együtt, mert éppen az adott kaland elmesélése felkeltette a másik fél érdeklődését, az elmesélt csábítási jelenetem, vagy az általam meghódításra szánt férfi izgalmát fenntartó szerelmes levelem, rá is izgató hatással van, vagy éppen az ő újabb szexuális élménye az adott nővel, vagy a feleségével rám is izgató hatással van. És akkor jön az a rész, persze kimondottan baráti alapon, hogy húú Te, ha én most ott lennék az irodádba akkor éppen rádöntenélek az asztalra és felhúznám a kis szoknyád és félre a bugyit, vagy éppen autószerelés közben elképzelem a férfi félmeztelen olajosan csillogó testét, amit, mint egy nőstényoroszlán döntenék le az autószerelő műhely padlójára vagy épp az autó motorháztetejére és venném birtokba hatalmas élvezettel. :)

Aztán persze, mikor az ember agyában elfészkeli egy-egy ilyen gondolat, nos milyen is az emberi természet, nem, nem tudod elfelejteni, megfeledkezni róla (máris szól fejemben Kylie Minogue: Can't get you out of my head című száma, "Set me free.."), hanem egyre többször kerül elő, színesedik a történet, akkor már jönnek a többi jelentek sorra, kezdve azzal, hogy elképzeled milyen lehet a csókja, mikor a szemedbe néz gyönyörű barna szemével, milyen lehet ha megérintene. Aztán persze ezt mókásan meg is beszélgetitek egymással, figyelve a másik reakcióját, mert ha ő teszem azt megrökönyödne rajta, akkor egyből ott a lehetőség, hogy azt mond, ugyan csak vicceltem. Ugyanakkor ha vevő rá a másik fél és mondjuk hasonló poénos keretbe foglalva folytatja az évődést, akkor meg persze egyből sejtitek, hogy minden tréfa 50%-a igaz, szóval... akkor végül is bármi megtörténhet.

És mikor itt tart az ember, akkor egyből felmerül benne, hogy ugyan, végre egy férfi, akivel annyira jóban vagyok, tényleg, mint egy tökéletes kapcsolatban, plátóian, mi a fenéért kéne ezt azzal a mocskos szexxel elrontani. Utána már tuti megszűnne az egymással szembeni objektivitás és átmenne az egész történet szubjektívbe. Most meg mindenben egyetértetek, egyformán gondoltok, paradicsomi állapotok egy férfival, pláne, hogy pontosan tudjátok egymásról, ki, hogy, mit szeret a szexben. :) Szóval érdemes-e ilyenkor véghezvinni, ami a fantáziánkban már megtörtént nem egyszer? Működhet egy ilyen barátság extrákkal?

Persze, itt sem lenne szó többről, csak szexről, az érzelmek kizártak, mert jelen esetben a másik fél kapcsolatban van.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr146673015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 11:10:48

@D1255:

Egészen pontosan csak és kizárólag szex-el spékelt kapcsolatban lehet barátság. Ugyanis a két fél (a két NEM) így nyílik meg egymásnak. Ha ez nincsen (dugás), bizalom sincsen.

Persze vannak kivételek. Ha pl én 40 évesen barizni akarok egy 60 éves növel. Na, itt a dugás -valszeg- kizárt.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 11:14:14

@D1255:

A dugásról természetesen lehet beszélni múlt idöben is úgy, hogy már mindenkinek új partnere van. A tény viszont az, hogy a köztük (ff/nö) kialakult barátság sokkal többre vezethetö vissza, mint a "kellemes kávézás a terasz-kricsniben".

terrer 2014.09.08. 11:21:19

@ezek_a_nök: na ez az, nekem is van közvetlen nyugdíj előtt álló barátom, aki nő. Több okból nem kívántam meg még életemben se, de amúgy nagyon jól megvagyunk, valóban kevés igazi barátaim egyike. Az tény, hogy párom talán feleannyi idős, mint ő, talán emiatt (se) akkora a motivációm:-o

Pixynor 2014.09.08. 12:02:59

@ezek_a_nök: "Ha pl én 40 évesen barizni akarok egy 60 éves növel. Na, itt a dugás -valszeg- kizárt. " nem értelek, és ugyan miért??? :)

@terrer: "nyugdíj előtt álló barátom, aki nő. Több okból nem kívántam meg még életemben se" téged sem értelek :)

Tessék minden barátnővel egyenragúan bánni :) "... a nagymamát is? - Kuss, a nagymamát is!"

terrer 2014.09.08. 12:16:31

@Pixynor: egyetértek, és abszolút egyenRANGÚként kezelem!
A szex, az már más tészta. Itt viszont én meg TÉNYLEG téged nem értelek, hiszen ha te válogathatsz péniszméret alapján, én mért ne válogathatnék kor alapján?:-o Mindegyik csak egy élettani adat, nem? Ráadásul az utóbbi publikus is (de legalábbis sejthető), így még csak azt se lehet mondani, hogy túl személyes kérdéseket kell feltennem:-)

Pixynor 2014.09.08. 12:26:32

@terrer: "hiszen ha te válogathatsz péniszméret alapján" bocsi, de ez csak az "esemény közben" derül ki, így az többnyire megtörténik. :) Szóval egy esemény akkor oda is járna, mely után döntenél, hogy akkor öreg és többet nem :) :)

terrer 2014.09.08. 12:40:32

@Pixynor: hááát, nemtom... ez elég szegényes magyarázatnak tűnik arra, hogy te is válogatsz ugyan, de neked szabad:-)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 14:02:13

@Pixynor:

"nem értelek, és ugyan miért???"
´
Ööö, nem tudom. Talán mert már nem igényli a 60 éves :)))). Bár vannak nagyon csinos 60-ok is abban az országban, ahol én élek, de nwm nagyon vagyok vele tisztában, h mégis mekkora az étvágyuk. Vagy hogy egyáltalán van ilyesmi... :))))

Pixynor 2014.09.08. 14:08:25

@ezek_a_nök: adódik a kérdés? Melyik országban élsz? :) És szerintem étvágy tuti van :) /bár erősen magamból indulok ki és ez így nem biztos hogy helytálló/ :)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 14:10:40

@Pixynor:

De egyébként a kor elörehaladtával a bizalom fogalma (bár sosem tárgyilagosítunk tudatosan) jócskán átértékelödik, bár ez valszeg a szentiméntalizmus tünete.

A lényeg, hogy egy bizonyos kor után nem szükséges szeksz a megértéshez. De valszeg ez biológiailag az eddig még meg nem ismert receptoraink simán felkismerik, már azt, hogy a másik fél (a nö) már nem képes olyan dolgokra, amit esetleg egy 20-assal fiatalabbtól simán elvárnánk. Ezért nem is érezzük a kényszert bizonyos dolgokra, ellentéttel a fiatalabbal szemben...

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 14:18:45

Na, nekiugrok mégegyszer, mert bár a mondandóm nem annyira értelmetlen, mint az irományom. Tahát:

A rejtett érzékszervünk ami felismeri a másik NEM "szekszuális" képességét, rögtön jelez, hogy "jó lenne... ". Na persze csak abban az esetben, ha a másikban látjuk kvázi önmagunkat. Valaki baromi jól fogalmazott, "a másikban önmagunkat keressük", tehát innen ez az "önmagunk"-at. Na de tovább. Tehát ha másik nemben barátra lelünk, akkor (amennyiben ez biológiailag lehetséges) nem megyünk el a szekszuális érdeklödés mellet semmi képpen. Ergo...

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 14:23:44

@Pixynor:

1. Nyugat EU-ban.

2. Hm. Étvágy. Felvázolható valamilyen formában az "étvágy" a "kor" függvényében? Ezalatt értem, h teszem azt 20 évesen heti 5-re volt szükség(ed). 30 évesen 7-re. 40-en 8-ra, vagy bármi ilyesmi. Ha nem akarsz, természetesen nem válaszolsz. De -szakmai ártalom, hogy úgy érzem- mindenre lehet képletet fabrikálni...

Tehát?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 14:28:20

@Pixynor:

Na jó, segítek.

Anno eljutottam a 30-as éveim közepéhez, és egy új partnerhez. Tölem 4-el idösebb milf. Itt annyira felgyorsultak a dolgok, hogy azon kaptam magamat, hogy az általában rám méretezett alkalmankénti egy aktus helyett újabban alkalmanként akár 4-5 (de minimum 2-3) aktus lett. Akár végkimerülésig. 3 éven keresztül.

Pixynor 2014.09.08. 14:50:21

@ezek_a_nök: állandó partner hiányában igazán nehéz választ adnom a kérdésedre. Nyilván mikor hozzájutok, kellőképpen éhes vagyok már, így ilyenkor simán elmegy a fél napos folyamatos dolog is :) egy kajaszünettel /max. húsz perc :) szigorúak vagyunk/, amennyiben partner bírja :)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 15:08:22

@Pixynor:

"amennyiben partner bírja"

Na igen, ez azért elengedhetetlen :)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 15:16:39

@Pixynor:

Èrdekes egyébként, ahogy említettem, hogy az "aktív" életböl -számoljunk mondjuk 15ik életévtöl- el kellett telni nagyjából 20 évnek ahhoz, hogy rájöjjek a rejtett tartalékok meglétére. Tovább megyek. A felismerést követö "elvárásokra", a napi rutinná válásukig. De mondom, szerintem ehhez mindenképpen egy olyan partner szükséges sztem, aki mindezt:

=> vágyszerüen beindítja,
=> a kapcsolat elején (az éhséget) tolerálja,
=> a sürüjében Ö maga is ráérez, és idövel elvárja. De ezt magunk észre sem vesszük, de legalábbis nem tesszük megfogalmazhatóvá, hanem élvezzük minden percét. Na jó, a kajaszünet az tényleg fontos :)))

Tyüüü.

Pixynor 2014.09.08. 15:25:58

@ezek_a_nök: "Hogy reagál egy "strapált" partner? :) " Ezt a kérdés most nem értem mire célzol vele?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 15:36:25

@Pixynor:

Azt írtad, amennyiben a partner bírja. Hogy adja jelét, ha már nem...?

És egyébként is azt írod, hogy a kvázi kódolva a van a félnapos hancúr az éhinség után. Ezt inkább úgy tudnám elképzelni, hogy egy már ismert teljesítményüt felkeresünk, akiben biztosak vagyunk. Vagy?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 15:40:55

Na jó, túl sok a -nem feltétlen- ide tartozó kérdés.

Pixynor 2014.09.08. 16:14:21

@ezek_a_nök: így van, így kódolva a válaszok: igen van olyan, aki bírja a strapát (sokkal ritkábban, mint kéne), új partnernél a tünetek, első kör után, "jaj nézzünk tévét", "még ne várj semmit", "még pihenni kell egy kicsit", "eléggé fáradt vagyok" és hasonló mondatok elhangzása. :) Azonban volt olyan új partner is, aki meglepő módon szintén bírta a strapát :)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.09.08. 16:32:53

@Pixynor:

Azt ugye tudod, hogy a másik nemnél azért jóval nagyobb kihívást jelent a "mégtöbb", mint nálad. Azt valszeg magyaráznom sem kell, h miért, de azért én "degradálok" :))))))

Amíg Ti felajánljátok magatokat "használatra", addig bizony a másiknak fizikai gátakat kell minden egyes esetben "megmásznia". És ez azért jócskán összetettebb, mint egy "viszkozitás" elvesztése, ami egyébként pótolható (fú, de mocskos vagyok), ugyanis egy kisebb lelki bántalom, ami ezer irányból érkezhet a másikhoz, baromira képes befolyásolni a "megfelelést" nem csak pozitív, de negatív irányban is.

Pixynor 2014.09.08. 16:44:35

@ezek_a_nök: oh, hogyne, nagyon jól megfogalmaztad milyen "bonyolultak" is vagytok Ti férfiak :), de egyébként teljesen megértem és tudom is miről beszélsz. Épp ezért tudok "hálás" lenni, egy strapabíró emberkének :) és egyébként az, hogy bírja a strapát nem azt jelenti, hogy ő is oly sokszor elér a végére. Van olyan, aki órákon át, több pihenéssel (öt-tíz perc) és egy finish-sel a végén működik. :) Van olyan, aki több finish-re is képes, bár azt hiszem e téren háromnál többel még nem találkoztam. Inkább az előbbi típusú férfi a gyakoribb. Szóval, ha Te elérted a 4-5-öt az tényleg kiemelkedő teljesítmény lehetett. :)

terrer 2014.09.08. 17:06:08

@ezek_a_nök: "2. Hm. Étvágy. Felvázolható valamilyen formában az "étvágy" a "kor" függvényében? "

Igen, és úgy néz ki, mint a valószínűségi változó Weibull-eloszlásának sűrűségfüggvénye, 1,5-ös alakparaméter és 1 skálaparaméter esetén.

terrer 2014.09.08. 17:11:28

@Pixynor: fogadd kalaplengetésem ekkora tudás előtt:-)

Pixynor 2014.09.08. 17:21:11

@terrer: gyakorlat teszi a mestert :) jó házasságom volt, e téren minden százas volt, szóval, volt elég gyakorló, és tanulóidőm :)

terrer 2014.09.08. 17:47:13

@Pixynor: azt írod: "van olyan... Van olyan, aki több finish-re is képes, bár azt hiszem e téren háromnál többel még nem találkoztam. Inkább az előbbi típusú férfi a gyakoribb."

Ez ugye nemcsak a férjedről szólt egyedül?:-)
Hacsak nem ilyen sok férjed volt...

Pixynor 2014.09.08. 17:48:48

@terrer: az alapokat a házasságomban szereztem. Ez erről szól :) Nem kell ám olvasni a sorok között :)

terrer 2014.09.08. 18:01:09

@Pixynor: az alapokon én is túlvagyok, ki beszél már arról? Most már inkább a kunsztok érdekelnek, ahogy gondolom téged is:-)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.08. 18:51:31

Nem baj, ha visszatérek az eredeti témához? :)
"Persze, itt sem lenne szó többről, csak szexről, az érzelmek kizártak, mert jelen esetben a másik fél kapcsolatban van." Írod. Érzelmek kizártak? Amikor az egyik legjobb barátod és mindent megbeszéltek a legapróbb részletekig? MIlyen érzelmek hiányoznak akkor még? Nem nagyon vágom ezt... :)

Pixynor 2014.09.08. 19:21:56

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: köszönöm a visszakanyart :) hááát a szerelem :) az kizárt. Gondolj bele kedvelek valakit, aki mindent tud rólam (majdnem) és még a szex is jó vele. Egy nőnél borzasztóan gyorsan ki tud alakulni a kötődés egy férfihoz.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.08. 19:40:18

@Pixynor: Most akkor feltegyem a költői, mi a szerelem kérdést? :)

Pixynor 2014.09.08. 20:10:45

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: igen, már alig vártam, de nem ér sem kinevetni, sem azt mondani, ez hülye, sem pedig hasonló dolgokat, mert hátra kötöm a sarkad :)

Számomra a szerelem az, amikor fontossá válik újra valaki nekem és én is neki. Amikor vele kapcsolatosan olyan szinten megbolydul az agyam kémiája (elvarázsol), hogy általa sokkal szebbnek látom ezt a világot, megállás nélkül mosolygok, és a föld felett járok (a felhők felett kéne három méterrel) tíz centire. Alig várom, hogy találkozzunk, hogy vele lehessek, hogy törődhessek vele, hogy lessem azt, mivel kényeztethetem el. Hogy érezzem mellette azt, hogy nő vagyok és vágyik rám és ezt többször be is bizonyítja, naponta :) cserébe én is éreztetném vele, hogy férfi és hogy vágyom rá. Hogy olyan szinten legyünk cinkosok, hogy rápillantsak és ő egyből tűzbe jön, mert tudja mire gondolok :), hogy ne tudjunk elmenni egymás mellett anélkül, hogy egymáshoz ne érnénk :) hogy megbízhassak benne, és tudhassam, hogy igen ő csak engem szeret, s míg így van beéri velem szexuálisan is, és persze én is, ez nálam alap, mert ha szerelmes vagyok, ami rohadt régen voltam már utoljára, akkor úgysem létezik számomra más. :) És akkor is ezt akarom, ha tudom, hogy ez csak ideig óráig tart.

Szóval valami ilyesmi, amit még ragozhatnék... de aki volt már szerelmes tudja miről beszélek.

Te tudod?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.08. 20:16:37

@Pixynor: Úgy látom, eléggé a "testi" részére koncentrálsz, mert a másik része szerintem pont az, amit meg a baráttól vársz ill. kapsz. Nyilván az lenne az ideális, ha ez a kettő egyben lenne.

Pixynor 2014.09.08. 20:22:46

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: dehoogy, illetve de, amit leírtam, azzal együtt jár a lelki összhang is, hisz különben nem lenne szerelem. Valóban az lenne az ideális, ha egy férfi be tudná töltenin az összes szerepet, amit egy nő igényelni tud. Barátot, barátnőt, apát, szeretőt, főnököt stb. :) és persze a másik oldalról is adott a nő részéről ugyanez. Csak a nők ezt valahogy jobban tudják, valahogy nekik a legtöbb szerepkör ösztönből jön. A férfinál tán nem.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.08. 20:22:49

Amúgy a férfi-nő barátság - a saját tapasztalatom szerint - csak akkor működik jól, ha mindkét fél rendes házasságban él (és még eszük is van a feleknek...) :)

Pixynor 2014.09.08. 20:24:58

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: no igen, mert ekkor nincs semmi elvárás a másik irányában, tényleg azért barátkoznak, mert megértik egymást, kedvelik egymást és vonzódnak egymáshoz. Elvárásaikat meg otthon kiélik.

D1255 2014.09.08. 20:48:06

@Pixynor: Nagyszeru leirasa a szukseges 'tuneteknek';)

Pixynor 2014.09.08. 20:51:57

@D1255: hááát pedig valahogy mégsem adtam igazán vissza, nem tudom. Állítólag eléggé a testi részre koncentrálok, de amikor az első mondatban azt írtam, hogy fontossá váljon valaki, úgy gondolom, ez a teljesen lelki részt jelenti.

D1255 2014.09.08. 21:05:29

@Pixynor: Hm, ez is csupan azt mutatja, hogy sokfelek vagyunk. Mi szenvedelyesebbek valahogy igy eljuk meg, jo kis beledoglosen. Finom ez, el nem cserelnem masra;)

Pixynor 2014.09.08. 21:10:55

@D1255: oh igen, ez pont így van, nagyon jól megfogalmaztad :) beledöglősen :) és egyébként én sem bánom, hogy ilyen vagyok, mert igazság szerint a szenvedélyesek tudják igazán megélni a dolgokat, teljes szívvel és lélekkel :) és úgy gondolom, hogy ahol a szenvedély testi szinten így tud működni, mint ahogy vázoltam, ott a lelkek is szárnyalnak :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.08. 21:38:14

@terrer: Ez kedves. Én sem röhögtem ki eddig senkit semmiért teli pofával. A tegnap elhangzott (nem tőled) röhögés után így fejezném be: Eddig... :D

ˇ (törölt) 2014.09.09. 07:17:19

@Star Lord:fura egy fenyegetés ez...szóval azzal próbálsz fenyegetni, hogy majd te is kinevetsz engem, mert szerinted én kinevettelek és rajtad nevettem ? Semmi gond, legalább lesz egy dolog, amiben együtt nevethetünk. Kíváncsi vagyok, amikor viccet mesélsz - tehát elmondasz egy történetet, amiben ugyan nem te vagy a főhős - akkor a hallgatóság nevetését hogyan éled meg...vagy az úgy oké, ha te is tudod, hogy ezt most viccesnek szánod és akkor természetesen ez nem probléma, ha nevetnek, sőt talán még kötelező is nevetniük ?
Mindezt nem azért írom, hogy a bocsánatért esedezést megússzam.Egyszerűen benne van a pakliban, hogy mások azt gondolnak rólam, amit akarnak és akár még vicces is lehet, amit mondok.Ha tudok őszintén nevetni magamon, akkor ha rajtam nevetnek, akkor tudok velük nevetni: mert nem azért csinálják, hogy bosszús legyek.
Nem tudom mit csináltál volna, ha még látod is, hogy mennyire nevettem azon, amikor azt olvastam, hogy mit értesz részlet alatt....amit ezek szerint kénytelen vagyok elmagyarázni, miért is írtam.Történetesen, ha én lettem volna a mütyürkés és én olvasom azt, amit írsz, akkor az eléggé rosszul esett volna - de ezt már írtam - a nevetés tehát nem kárörvendés, hanem az örömnek egy olyan formája, amikor de jó, hogy nem velem történt, velem nem történhetne ilyen.Nem csak azért, mert nem lehet a mütyürkével beazonosítani, hanem azért sem, mert én a helyében másképpen csináltam volna és az ismerhető okok alapján, miszerint ezt az eröltetést választotta nem igazán lehet másra gondolni, mint komolytalanságra és tréfára.
Vagy...vagy marad a másik lehetőség.Ha még mindig dühös vagy akkor azt várod el mondjuk tőlem is hogy én is dühös legyek ? Hát lehet, hogy akkor legközelebb egy hasonló esetnél akkor én is inkább dühös leszek és az fogom mondani, hogy hogy lehet valaki olyan ostoba hogy a lényeget részletként tálalja...persze tudom, igazából hasra kellett volna esnem, hogy "hát hogy mik vannak" felkiáltással.Csakhogy az nem a véleményem.Legközelebb leszel szives egy történet után azt is odaírni, hogy mi lehet a véleményem - véleményünk - róla.Vagy megtanulsz nevetni...vagy már ezt pont, hogy tudod csinálni ? :-D

terrer 2014.09.09. 08:57:23

@D. Maylo: "Legközelebb leszel szives egy történet után azt is odaírni, hogy mi lehet a véleményem - véleményünk - róla."

Ezt nem automatice írja oda, hanem neked kellett volna megkérdezned!!! Anyám... Hány nőd volt eddig neked tulajdonképpen???:-)
Én már rég megtanultam, hogy vagy kitalálom, mit akar egy nő, milyen viselkedést vár el tőlem (azzal a rizikóval, hogy rosszul ítélem meg), vagy megkérdezem, hogy is kéne reagálnom-viselkednem és mit kéne mondanom (de ebben is benn van még a rizikó, hogy azt mondja, találjam ki, de nehogy mást gondoljak, mint ő), vagy azon a napon/héten/hónapban már nem lesz szeksz. Negyedik út nincs.
Ők ilyenek. Másik bolygó.

Pixynor 2014.09.09. 09:15:30

@terrer: "Ők ilyenek. Másik bolygó." ugyan ugyan, csak rá kéne érezni a nő lelkére, ezt meg csak lélekkel tehetitek meg. Benne ebben a lelked egyáltalán? Mármint abban, ahogy a barátnődhöz állsz? Mert ha igen, semmit nem kell találgatnotok, hisz mindenre Ti is rá tudnátok érezni :)

Ha nincs szeksz, ott a keksz :)

ˇ (törölt) 2014.09.09. 09:18:32

@terrer: természetesen egy sem.Én az ilyen pincsikutyákat szeretem b@szogatni, mint amilyen te is vagy.Bár nem vagyok nő, de a saját érdekedben jól teszed, ha arra is figyelsz, hogy velem hogy viselkedsz, kisgyerek :-)

Pixynor 2014.09.09. 09:21:21

@D. Maylo: micsoda macsós duma :) ne izgass :)

terrer 2014.09.09. 09:47:32

@D. Maylo: ugyan már! Értsd is a viccet, ne csak te engedd meg magadnak! Akkor milyen jogon kéred számon Star Lordtól, hogy ő nem érti a te viccedet? Ez kicsit olyan óvodásan dacos lett, nem? Nekem szabad, neki nem...
Most komolyan, ennyi önuralmad nincs, hogy ilyen hamar kizökkensz? Férfiben tartás is van, nem hisztizik be unos-untalan:-)

ˇ (törölt) 2014.09.09. 09:50:18

@Pixynor: egyszerűen nem hagyott alternatívát.Engem savaz, hogy hány nőm volt, aztán meg levezet itt nekem egy stratégiát, ami ha nem sikerül akkor nincs szex, ami azt jelenti, hogy neki csak egy nője van.

Nem szeretem a macsó stílust, mert a macsónak állandóan azt kell bizonyítania, hogy ő a leg-leg-leg és hát sokszor kiderül, hogy nem az.Na de egészen más a helyzet, ha egy oktondi egyén tálcán kínálja magát, hogy onnan le legyen nyomva a pohár, ahogy azt a vak is tenné.Ilyenkor a legtemperamentumosabb módon tudok például műanyag evőeszközöket a földhöz csapdosni és aztán fej fölé emelt kézzel lábujhegyen topogva kiáltani, hogy "ollé!!"

ˇ (törölt) 2014.09.09. 09:51:49

@terrer: időközben elkészüt a kommentem, amihez az csak a felvezetés volt.Sajnos értem a viccet, de csinálni jobban szeretem :-(

ˇ (törölt) 2014.09.09. 09:59:38

@terrer: egyébként nem arra próbáltam felhívni Star Lord figyelmét, hogy értse az én viccemet: értékelje azt a viccet, amit az élet adott neki.Mindeninek, tehát nekem is eljön az a kor, amikor már nem tudunk új viccet kitalálni, másoké már unalmas és a ránk bámuló fiatal arcok fürkésző pillantásai pedig azt várják tőlünk, hogy meséljünk valami vidámat.
Ám szerencsére ez az ő élete.Úgy értékeli, ahogy akarja és mindenki annyi nőt számol meg amennyit akar.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:05:56

@terrer: egyébként jó, hogy említed a tartást....úgy látszik, jó lsz összeszednem magam,ha nem akarok teljesen off-topik lenni, ugyanis ahhoz, hogy b@szogassalak, a táma szerint előbb baráttá kellene válnunk.
Mindig ez a sok munka.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 10:18:44

@D. Maylo: @terrer: Nah, miattam igazán nem kell összeveszni.
T. Maylo! Amin én berágtam, az volt, hogy engem röhögsz ki egy olyan sztoriért, amit a topichoz címezve megosztottam. Nem várok egyetértést, de talán kiröhögést sem. Megkövetést sem, sőt még megértést sem. Szimplán megosztottam egy történetet.
Az én EDDIG nem röhögtem sem rád utalt, hanem arra, h. talán akkor nekem kéne a kispöcsösöket kiröhögni a jövőben, ha már engem egy másik pöcsös azért kiröhög mert egy kispöcsössel félresikerült mit tesz a szex a barátsággal sztoriba kerültem.
Én ugyan senkit nem tanítok arra, hogy hogy viselkedjen, meg hogy reagáljon dolgokra, nekem sem kell tanítani, kinek a viccén kell/érdemes/van mit röhögni.

T. Terrer! Milyen kedves, hogy védelmedbe vettél. (igen, direkt nyalizok).

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 10:25:06

@D. Maylo: halkan megjegyzem, hogy itt pedig finoman leostobáztál

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:32:59

@Star Lord: ááá, ezt nem bírom kihagyni.

A barátságot is az tette tönkre hogy LEGALÁBB te nem tudtál rajta nevetni még utólag sem.
Ami miatt mégis még mindig a sztoriról beszélgetünk, az az, amit kiváltott az én reakcióm.

Nekem is vannak kellemetlen szoriajim, de én vagyok olyan beteg, hogy alkalmasint elmesélem, pusztán azzal a céllal, hogy megnevetessek másokat is.Például terrer hozzám való jósága miatt ezekből itt biztosan nem fogok egyet sem említeni :-) mert ugyan olyan jó lenne nekem, mint az én reakcióm a te történetedre neked és én is szeretnék nevetni.

Oké, mégegyszer bocsánatot kérek tőled.

Személyeskedő vicc következik, kéretik kihagyni.

És érdeklődéssel várom, hogy terrernek mekkora van, mert ha jól látom, itt épp egy barátság kezdődött el :-)

notC 2014.09.09. 10:33:20

olyan kocka módon kezelitek ezt a barátság, kapcsolat, szex, hűség, meg mittomén milyen fogalmakat, mintha mindnek lenne egy szépen felcimkézett doboza, ezek a fogalmak pedig mint kézzel fogható tárgyak csak az egyik vagy a másik dobozban lennének tárolhatóak. ...vagy el kellene vágni, így a részek már kevesebbek lennének mint voltak, vagy egyszercsak átminősülnek és KELL egy másik dobozt keresni nekik...
Pedig itt emberi kapcsolatokról beszélünk, melyek alkalmasint megkívánhatnak bizonyos elvárásokat (pl. egy barátság barátság marad akkor is, ha egy hónapja nem láttuk egymást, míg egy kapcsolatban ez már kicsit másként működik) és bizonyos tetteknek következményei is lehetnek (pl. csak azzal szabad szexelni, aki... és itt hosszú litánia jön társadalmi korlátok és elvárások szintjén...)

Én inkább halmazként szeretek nézni ezekre a fogalmakra. Olyan halmazokra, melyeknek sok-sok metszetük lehet, sok helyen kapcsolódhatnak, akár egymásra épülhetnek, de szinte sohasem kizáró halmazok. Szerintem a barátság a legnagyobb halmaz, amibe nagyon sok minden belefér. Még a házasság, családalapítás is. Mert kivel is szeretnénk legjobban együtt élni? Naná, hogy egy olyan emberrel, aki ért és megért minket, aki feltétel nélkül megnyílik nekünk, akivel jó együtt lógni, akivel közös az érdeklődési kör, az értékrend, stb... Mi másnak hívjuk ezt az embert, ha nem barátnak?!

Az már egy másik kérdés, hogy ezeket az emberi kapcsolatokat tönkre is lehet tenni. Néha a barátok is összevesznek, aztán lehet, hogy soha többet nem akarják látni egymást, néha visszatalálnak. Mint ahogy olyan is van szép számmal, akik egy elrontott házasságot kötnek újra évekkel később, vagy tartanak meg másféle kapcsolati szinten egy életen át.

És ezek a kapcsolatok bizony viselhetnek nemi jelleget is. Ja, teljesen igazatok van abban, hogy egy férfi és nő hozza magával férfi és női minőségét. Amire lehet, hogy vevők vagyunk, de az is lehet, hogy nem. És igen, abban is igazatok van, hogy ez elronthatja a dolgot, de már megbocs.. Milyen barát az olyan, aki mondjuk rá akarja erőszakolni magát a másikra?! "Ó, drága barátnőm, olyan jó segged van, hogy akarom, hogy dugj velem, mert különben örök harag!" Na, az ilyen elmehet a sunyiba... Ő bizony kiesett a barát kategóriából... Ha viszont működik a kémia, és még a társadalmi elvárásoknak is meg tudnak felelni, akkor miért is ne tehetnék meg, hogy ágyba bújnak? Vagy miért is ne szerethetnének egymásba? Ja merthogy akkor már elvárásokat támaszthatunk vele szemben, akkor már birtokolhatjuk? Vagy ha elmúlik a szerelem, megutálhatjuk, megalázhatjuk, kidobhatjuk, és többet látni sem akarjuk?

Szerintem jó ökölszabály lehet, hogy az ne akarjon ellenkező nemű barátot magának, aki pl. nincs jóban az exeivel.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 10:37:34

@D. Maylo: OMG... Attól, hogy te azt gondolod, hogy a barátság ezen ment félre, még nagyon tévúton vagy, hisz min ha nem rajtam múlhatott... Az, hogy megpróbálod belém is dumálni, még nem így történt, félreviszed az egészet. Továbbiakat a témában nem szeretnék tárgyalni.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:47:13

@Star Lord: ne mond, hogy ez a lehetőség nem jutott eszedbe, miközben azon mérgelődtél, hogy miért röhögök a sztorin.Ha nem álnévvel irogatnánk ide, akkor kétszer is meggondolnád, hogy elmesélsz-e egy olyan sztorit, aminek hallatán a közönség lehet, hogy számodra kellemetlen reakciókat ad.Csak jelezném, rajtunk kívűl, akik itt beszélgetnek, még jó pár ezren olvasták.Az, hogy ők erre nem reagáltak semmit, az róluk semmit nem mondd, az hogy én reagáltam rá - és egyébként írok ide - azt jelenti, hogy nem feltétlenül fogom magam vissza annyira mint mások.
Mondjuk 1000-2000 ismeretlen ember előtt én nem nyitnék egy sztorival olyan részletességgel, ami még mindig megérint, nem tárulkoztam volna ki olyan mértékben, ami fájdalmas lehet.Mondjuk csak annyit említettem volna, hogy a szex sikertelensége okán vége lett az egésznek.
Ezzel most megint nem azt akarom mondani, hogy teljesen helyénvaló, ahogy nevettem és nekem van igazam.Arra utalok, hogy bár értem, hogy az én reakcióm számodra sértő volt, azonban a példa történeted egy nagyon fontos oldalt mutat a témával kapcsolatban.Nem azért lett vége a barátságotoknak, mert őt kicsivel áldotta meg a jóisten, hanem mert ezen nem tudtatok felülkerekedni.Attól, hogy nem tudtátok magatokat másképp is jól érezni, attól még nem kellene eldobni a barátságot és akik a szexet a barátságban valamiféle egy lapra feltevésnek gondolják, azoknak számolniuk kell a barátság elvesztésével is mint lehetséges eredménye egy ilyen lépésnek.Most ezt nem boncolgatnám tovább, mert megint nevetnem kell és nem merem leírni miért...tényleg ne haragudj...és most sem rajtad nevetek.Egyébként én egy senki vagyok ugyan úgy, mint a némák, akik csak olvasnak, de nem írnak.Nem kell ennyire komolyan venni.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:48:30

@Star Lord: bocs, az utolsó akkor készült, amikor ezt a kommented még nem olvastam.Leszáltam a témáról.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:52:40

@notC: nagyon jó. Én kiegészíteném, egy nagyobb halmazt említenék: aki nincs jóban saját magával, annak jó esélye van arra, hogy nem fog menni abarátság és szex együtt.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 10:53:49

@D. Maylo: Mint írtam a barátságot nem én dobtam. Tisztában vagyok kik és hányan olvassák. Az pedig hogy milyen sztorival indítok: igazad van, máskor személyes sztorit nem kaptok. Az , hogy ÉN álnéven mit írok le: bármikor törlöm a reget és újat regelek, akkor nem mindegy?
A mondd egyébként két D felszólító módban, csak hogy én is okítsak kicsit :)
Nyugodtan nevess azon, ami jól esik. Ha tudnád én a sok összefüggéstelen kommenten mennyit nevetek...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 10:56:38

@notC: Az exeknek ehhez mi köze? Két külön történet számomra.
@D. Maylo: És akkor mi van, ha nem én, hanem a másik nincs jóban magával?
Látod, Maylo, egy a ti szemszögetek, egy pedig a másik oldal.

terrer 2014.09.09. 10:58:26

@Star Lord: dehogy veszünk össze! Csak beszélgetünk! Mondtam fiatal barátomnak, hogy az önuralom igen hasznos és férfias tulajdonság, lásd chicken game (az veszt, aki előbb elveszti az önuralmát).
Kedves vagyok, tudom:-) Nézd! Most is. [mutatja]
(Mért direkt?:-) )

ˇ (törölt) 2014.09.09. 10:58:42

@Star Lord: Semmi sincs.Viszont akkor nyugodtan leírhatnád szerinted ő miért nincs jóban magával és miért nem derült ez ki a barátság alatt, amikor működött.Csakis mások okulására.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:00:23

@Star Lord: " Az , hogy ÉN álnéven mit írok le: bármikor törlöm a reget és újat regelek, akkor nem mindegy?"

Akkor nem mindegy, hogy kin, min és hogyan nevetnek !? Vagy akkor mi értelme van annak, hogy "ne nevess ! " ?

notC 2014.09.09. 11:08:12

@Star Lord: bocsi, most látom, hogy benne vagy egy nagy vitában, de én nem ehhez kapcsolódtam. Az exeknek a barát-szex vagy nem barát szex kérdésben van jelentősége. Ha képesek vagyunk egy rossz kapcsolaton úgy túllépni, hogy nem marad bennünk tüske, hogy a másik fél szempontjait is képesek vagyunk megérteni, elfogadni, akkor kellőképp érett a személyiségünk ahhoz, hogy akár szexi kalandba keveredjünk egy olyan emberrel, aki barátunk, s tehetjük ezt anélkül, hogy az esetleges sikertelenség, vagy épp a mi vagy másik kapcsolati állapotának megváltozásába se dögöljünk bele.
Képzelj el egy olyan kapcsolatot, ahol van szex, hetente 1-2 alkalommal kidöntitek a falat. És most képzeld el, hogy a szeretkezés után együtt ültök le a gép elé, együtt böngészitek a társkeresőt, segítesz neki levelet fogalmazni, és ha összejön a randija, a szomszéd asztaltól figyeled őket...
Milyen érzés? Jó vagy rossz?

Pixynor 2014.09.09. 11:14:23

@D. Maylo: "Ilyenkor a legtemperamentumosabb módon tudok például műanyag evőeszközöket a földhöz csapdosni és aztán fej fölé emelt kézzel lábujhegyen topogva kiáltani, hogy "ollé!!" "

Na ezen most meg én nevettem egy jót. Abszolút vizuális típus vagyok :) és megnézném élőben is :)

Pixynor 2014.09.09. 11:15:12

@notC: végül is teljesen igazad van, a dolog sokkal összetettebb annál, semhogy általánosságban rá lehessen húzni egy igent vagy egy nemet :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:15:31

@terrer: Látom. :) Mások bosszantása miatt "direkt".
@D. Maylo: Nyilvánvalóan az elutasítást nem tudta elfogadni és feldolgozni, ill. a további baráti programjavaslatokat nem fogadta a saját szégyenérzete miatt. Az, hogy valaki negyven körül miért nincs és nem tud jóban lenni magával, sajnos nem én fogom megtanítani rá. Ennyi önállóság nyugodtan szoruljon mindenkibe, hogy magát fejleszti nem mástól várja el :D Barátság alatt minek kellett volna kiderülnie, amikor nem ez volt fókuszban?

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:16:05

@Star Lord: Mindenki az, én is.Például terrer-nek én csak ezért írok :-)

Attól csak jobban fáj, ha valami olyat akarsz védeni, ami nincs vagy olyan valakit akarsz meggyőzni akit ez - szigorúan a saját mércéd szerint - nem érdekli.Például ezért helyes, ha terrer szájába páros lábbal lépek bele :-) Ostobább, csírább, kisebb farkú vagyok nála ? Ezt nem ő fogja eldönteni, hála annak amagasságosnak :-D
Oké, van rá hajamom, hogy mindenki szájába belelépjek.Még a névtelenség mellőzése esetén is.Neked meg arra, hogy magadra vedd névtelenül is.Majd jobban vigyázok.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:19:21

@notC: Nem tudom én nem szoktam barátokkal szexelni, úgyhogy erre nem tudok válaszolni. Mielőtt Maylo beleköt, AZ az eset egy továbblépési próbálkozás volt és egyszeri. Amit neked írtam, az nem kötődik a párhuzamosan folytatott beszélgetéshez. Nálam továbbra sem áll fent, hogy az exektől teszem függővé a barátkozást. A lezárt ügy az lezárt ügy. Miért akarnám tartani a kapcsolatot utána barátilag?
"másik fél szempontjait is képesek vagyunk megérteni, elfogadni" hát, én ilyet nem nagyon láttam még, főleg nem férfitól :D

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:19:59

@Pixynor: ezen kívánságod teljesítésének még számtalan feltétele van....de ahhoz ragaszkodnom kell, hogy te vedd meg a műanyag tányérokat.Sajáttal nem vagyok elég bátor, elég macsós és ez nagyon lerontja a produkció élvezeti értékét :-D

Á, szó sem lehet róla, még terrer a végén megszólna, hogy egy műanyagtányért sem tudok összetőrni, ami elvileg törhetetlen ugye...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:20:21

@D. Maylo: Nem kell vigyázni már mondtam elnézést sem kell kérni. Vagyok olyan önálló, hogy eldöntöm reagálok-e valamire vagy sem. :D

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:24:36

@Star Lord: igaz, rosszul gondoltam.Csak a gyanunak kellett volna meglennie, hogy esetleg annak ellenére, hogy barátok vagytok ő mégsincs jóban magával.Mert attól - szerencsére - az embernek még lehetnek barátai.

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:26:49

@Star Lord: viszont, ha valaki a barátjával akar szexelni, akkor ezek szerint nyugodtan rákérdezhet a méretre.Legalább kiderül előre, hogy nincs jóban magával vagy hát ugye esetleg nem megfelelő a méret.Ha tényleg barát, akkor kimaradhat a rossz szex és megmarad a barátság.

notC 2014.09.09. 11:27:14

@Star Lord: Ezért is szép a világ, mert olyan színes :-) A legkülönbözőbb habitusú és gondolkodású emberektől lesz izgalmas az élet. A tiéd ilyen, te így látod, és én a magam részéről megengedem, hogy ilyen is maradjon :-) Kimondottan izgalmas személyiség lehetsz a tüzes temperamentumoddal. Van nálam egy kávémeghívásod ;-)

...viszont az a véleményem (csak hogy a post témánál maradjunk), hogy tartózkodj a férfi-nő barátságtól, de semmiképp se keveredj velük szexbe, mert nálad az a barátság végét jelenti. Hangsúlyozottan szerintem!!!!

ˇ (törölt) 2014.09.09. 11:27:44

@Star Lord: oké,oké, azért én mégis megspóroltam volna az álláspontom tisztázásával töltött kommentjeim egy részét :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:30:41

@D. Maylo: Nem, te alapból abból indultál ki, hogy csak a nő nem lehet jóban önmagával.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:32:22

@D. Maylo: Miért? Úgy láttam kifejezetten szereted az álláspontodat kifejteni.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:35:52

@D. Maylo: Nem a barátjával akar szexelni a jó kifejezés. Adott két ellenkező nemű barát, akik jó lépésnek tartották a továbblépést. Nemtom én még soha senkitől nem kérdeztem meg jó előre, hogy akkor mekkora. @Pixynor: Lehet, hogy ezt kellene tennünk? :D

@notC: Ki fizeti a kávét?
Vannak fiú barátaim, és kifejezetten szeretek velük beszélgetni, érdekes, ahogy bizonyos témákat félrevisznek. Azzal, hogy egyszer továbbvittem volna a sztorit, nem jelenti, hogy minden barátommal bármibe bele szeretnék keveredni. Előző esetben sem nálam jelentette a barátság végét. Néha úgy érzem csak minden második sort olvastok el. Szerintem általánosítasz :D

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 11:47:06

@notC: Más. Általában a temperamentumos ember nem népszerű. Mindenki (munkahelyen, kapcsolatban) jobban kedveli a bólogató pincsiket. Nők is a férfiakban, és fordítva is. Én valahogy így láttam.

notC 2014.09.09. 11:49:34

@Star Lord: vendégem vagy!
Általánosítok? Mondjuk inkább úgy, hogy messziről közelítek... Vagy ha jobban tetszik, a saját tapasztalatomat vetítem ki, benne kudarcokkal, tévedésekkel, hibákkal. A temperamentumosságod megérzés, az emberi kapcsolatokhoz való viszonyodról véleményt alkottam, de nem tettem hozzá, hogy az rossz lenne, egyszerűen csak más. De mindenképp kíváncsivá tett (na nem annyira, hogy mostantól nem tudok aludni nélküled :-)
Nem olvastalak vissza, de jól érzem, hogy egy haveri viszonyt próbáltál párkapcsolattá "előléptetni", és nem jött össze, így emberünk inkább törölt a facebookról? Nos, ha a személyiség érettségéről beszélünk, akkor ez természetesen mindkét félre értendő! Hiába vagy (vagy?) te érett, ha a másik még cumival a szájában jár az élet-oviba... :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 12:00:23

@notC: Igen az a normális, ha valaki saját tapasztalatot mesél nem pedig világmegváltó gondolatokat akar közölni. Ó nem a fb-ról törölt, hanem egyik napról másikra felszívódott. De ez nem engem minősít. Nála mindenképp érettebbnek gondolom magamat. De sosem mondtam, hogy bármit tökéletesen csinálok.

notC 2014.09.09. 13:00:33

@Star Lord: "hogy bármit tökéletesen csinálok"
...unalmas lenne.. Ráadásul emberismeretben sem voltál túl erős: olyannal bonyolodtál bonyolult szituációba, aki nem tovább bonyolítani tudja, hanem faék egyszerűségűre degradálni, meg sikítozva elmenekülni. De tanulópénznek ő is jó volt :-)

notC 2014.09.09. 13:04:38

@Star Lord: "a temperamentumos ember nem népszerű"
Jaj! Ezt most láttam. Miért kellene mindig az egyszerűbb utat választani? Miért kellene olyan közösségbe, társaságba járni, ahol a pincsiket szeretik, vagy ha már ott vagy, miért kellene azok véleményére adni, akik szerint "túl..." valami vagy?
A nagy életigazságok könyvében jó sok közhely szól arról, hogy azokat keresd, akik inspirálnak és ne azokat, akik visszahúznak. Tudod! Nem az a fontos, hogy miért nem lehet megcsinálni valamit, hanem az, hogy ki tud ötletet a lehetetlenre :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 13:26:57

@notC: Honnan tudtam volna előre, hogy egy önálló felnőtt embertől ennyi várható? :D
Ja a közösség nem feltétlen választás kérdése, mint pl munkahely, az ott lévőket nem én választom meg. Nem mondtam én, hogy adok a pincsik véleményére :D pincsi meg hát... engem befolyásolni :DDD

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 13:28:13

@notC: Olyan szépeket írtál. Ki tud ötletet a lehetetlenre :D hol olvasol ilyeneket?

ˇ (törölt) 2014.09.09. 17:31:54

@Star Lord: lehet, hogy ebben is hibáztam.Valahogy túl sok ilyen élményem okán elfogadhatónak tűnt ez, bár talán nem szándékosan és nem ezt akartam bizonyítani.Egyszerűen ez a tapasztalatom.

Pixynor 2014.09.09. 18:06:12

@Star Lord: "soha senkitől nem kérdeztem meg jó előre, hogy akkor mekkora. @Pixynor: Lehet, hogy ezt kellene tennünk? :D"

Háát őszintén, aki megihletett eme posztom megírására, arról történetesen tudom, hogy nagy :) de többnyire én sem szoktam előre centi adatokat kérni, ugyanis volt nekem már teljesen jó naggyal és átlagossal, vagy átlagos és kicsi közötti határesetessel is, és volt kevésbé jó is naggyal és átlagossal szóval..... Persze a mütyürök.... hááát na az gáz. :) :)

@notC: ... és mindenképpen kérem az élménybeszámolót a közös kávézásról :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 21:05:24

@D. Maylo: Elhiszem. Nagyobb részben így van.
@Pixynor: ne add alá a lovat :D

ˇ (törölt) 2014.09.09. 21:24:40

@Star Lord: na, most miért ne, rám fér :-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.09. 21:31:07

@D. Maylo: Jó most megkövetlek mert bántottalak. De amúgy azt nem rád céloztam Pixinek :D Mindegy.

Pixynor 2014.09.09. 21:48:30

@Star Lord: Oh igen, és gondolom NotC-re vonatkozott. Szerintem Ő már egy táltoson ül. :)

notC 2014.09.11. 22:14:19

@Pixynor: nem lesz miről beszámolni :-)

Pixynor 2014.09.11. 22:16:58

@notC: miről maradtam le? :)

Pixynor 2014.09.11. 22:46:27

@notC: ja, igen azt tudom, hogy arra céloztál.
süti beállítások módosítása