Pixy mesél

Pixy mesél

A vezetés öröme

2014. november 30. - Pixynor

20111115-mercedes-ml63-ml-63-amg2.jpgMindig is azon nők közé tartoztam már kiskoromtól fogva, akik bár babáztak, de mindig is inkább a férfias dolgok érdekelték őket. Szoknya, blúz, magassarkú helyett farmerba, kockás ingbe és bakancsban jártam. Modern Talking helyett Bon Jovit hallgattam. Sosem voltam rózsaszín felhőcskébe üldögélő kislány, soha az életben nem álmodtam arról, hogy egyszer nagy esküvőm lesz, meg menyasszonyi ruhában fogok tündökölni. És nem is tettem. Az esküvőm négy fős volt, a két tanuval együtt és 8 percig tartott a kocsiba való ki- és beszállással együtt. És azért volt csak ilyen hosszú, mert a tanuk benthagyták az igazolványaikat és vissza kellett érte menni. Talán ennek is volt köszönhető, hogy az én házasságom 16 évig tartott, míg mások, kik hetedhétországra szóló lagzit szerveztek, már egy két éven belül el is váltak.

És az egyik ilyen vágyam is volt, hogy jogosítványom legyen és autót vezessek. Nem éltünk gazdagságban, anyukám nem fizette ki a jogosítványom árát (nem futotta rá), így mikor 18 évesen dolgozni kezdtem az első pár fizetésem arra ment el, hogy megcsináljam a kresz vizsgát és meg legyen a jogosítványom. Az elméleten egyből átmentem, a vezetésen első körben elbuktam, hiába adtam pénzt a vizsgáztatónak, hogy átmenjek. A második vizsga előtt az oktató mondta, hogy újra pénzt kéne adjak, mire közöltem, hogy sajnos nincs pénzem. Kérdezte, hogy akkor mim van, mire rávágtam májkrémem. Ugyanis akkor rokonságunk egy része a nagykőrösi konzervgyárban dolgozott és bizony jutottak onnan ott gyártott termékek bőven nekünk is (májkrém, különleges vagdalt hús, babkonzerv stb.). Így az oktató közölte, hogy akkor 40 doboz májkrém és bizony a vizsga napján kis szatyorba a negyven doboz májkrémet betettem az ülése alá, és lám, át is mentem a vizsgán. Aznap este nyilván a vizsgáztató finom májkrémes kenyeret vacsorázott teával. Lényeg a lényeg 1993-ban meglett a vezetői engedélyem.

Autó akkoriban már volt a családban. Apukám egy átalakított Trabantot vett, melybe Fiat motort szerelt valaki, és melyet később lecserélt egy Opel Recodra. Aztán ekkortájt ismerkedtem meg a későbbi férjemmel, aki vett egy Trabantot, így már volt mivel gyakorolnom is. Azonban a férjem megismerésével, teljesen abbahagytam szinte a vezetést, mert mindig a férjem vezetett. Vezethettem volna én is, de nem merült ez így fel. A házasságom alatt hétvégi sofőr lettem, a helyi boltokba vezettem és sehova máshova, így rutinom egyenlő volt a nullával. Aztán főiskolára mentem egy vidéki városba, ahova havi rendszerességgel le kellett utazni emiatt. Eleinte tömegközlekedést használtam, de mivel hétvégén ez szinte nulla volt (volt hogy a harmadik Pest felé tartó buszra tudtam csak felszállni, annyira tömegnyomor volt és annyira ritkán jártak a buszok) így hosszú órákat kellett várjak a megállókban, amire nem futotta az időmből. Erre kértem a férjemet, hogy vigyen ő le vizsgákra, persze meg is tette, és ilyenkor vittük a gyereket is, mert nem hagyhattuk otthon egyedül. Aztán már az lett kényelmetlen, hogy ezzel a férjem idejét raboltam, mert ő ült addig ott a parkolóba, csavargott a kisvárosban órákat, míg én az időmet töltöttem a vizsgával, így adta magát a helyzet, hogy akkor én menjek egyedül autóval. Igen, ám, de hogy a büdös francba. Az utat nem ismertem, tudtam merre kell menni persze, de sosem jegyeztem meg mikor melyik sávra kell átmenni, hogy odataláljak. Aztán az első egy-két alkalommal a férjemmel együtt, már úgy, hogy én vezettem, lementem, majd eljött az idő, hogy egyedül vágjak neki az útnak. Ezen időkben gps még csak a Nasa-nál volt, nem pedig közhasználatban. És elkezdtem egyedül vezetni és közlekedni, már nem csak a főiskolára. Nem egyszer fordult elő, hogy elnéztem a sávot és elkerültem egy olyan helyre, ahol életemben nem jártam és kétségbeesve hívtam a férjemet, hogy hol a francba vagyok, és mit csináljak és merre menjek. Ez nagyon rossz érzés tud lenni. Annyira, de annyira nem tudok közlekedni ismeretlen terepen, egyszerűen lebénulok, nincs helyismeretem.

Q7_Facelift_4L9_Front_DR_02.pngÍgy gondolhatják a kedves olvasók, hogy számomra a világ egyik legjobb találmánya gps, azt megelőzően természetesen a mobil telefon lett, amivel az otthoni gps-em (a férjemet) tudtam hívni. Mióta rendelkezem ilyennel, azóta nincs hely ahova ne jutnék el. Egyszerűen imádom. Imádom azért, mert imádok vezetni. Ahogy egyre jobban megismertem a környező helyeket, utakat, utazgattam már egyedül vezetve távolabbi vidékek felé is, úgy kezdtem el a vezetést egyre jobban imádni. Ma már egyszerűen frenetikus élményt jelent vezetni, mikor tegnap is jöttem hazafelé Pestről, és ahogy szeltem az utat, ahogy tudom már merre, hogy kell kanyarodni, melyik úton érek haza a leggyorsabban, és ezen a úton lehet menni sokkal, mert autópálya lesz belőle és ahogy elhagyod a város fényeit és belemerülsz a vaksötétbe, csak a többi autó fényét látod előtted mögötted, és közben a kedvenc zenédet hallgatod, ami egyébként is feldob, hááát... ez az érzés valami megfizethetetlen. Számomra hatalmas szabadságérzetet jelent az a tudat, hogy oda juthatok el ahova csak akarok és még sosem tettem, de micsoda érzés lehet nekiindulni a világnak így, amikor nem számít hova érsz el, csak az számít, hogy mész. Hogy mekkora találmánya az emberiségnek az autó is, hogy teljesen kényelemesen csak beleülsz és minimális láb és kézmunkával, olyan gyorsan tudsz helyekre eljutni, ami korábban elképzelhetetlen volt.

Szeretem az autómat, ő az első számú szerelmem jelenleg az életemben (férfi híjján), mindenhova elkísér, mindenhol megvár, hűséges, nem csal meg, jó beleülni, és ugyanazt a zenét szeretjük. Szeretem annak ellenére, hogy csak egy kis alsó kategóriás, három hengeres, 1000-es kis autóm van mindenféle luxus felszereltség nélkül (tekerős ablak leengedő, nincs benne légkondi, központi zár, semmi). Viszont újonnan vettem és nagyon jó volt egy új autóba beleülni. Túl sokra már nem vágyom az életben, de az egyik az az, hogy még egy új autót vehessek magamnak, ami már egy kicsit jobb. Ez belátható időn belül meg kell, hogy történjen, ugyanis az egykém eléri hamarosan a 18 életévét és bizony szeretném őt az apjával együtt, minél előbb jogosítványhoz juttatni, és kezdő, betanuló autóként pedig neki adni, az én autómat. Ekkor lenne majd az ideje, venni egy újat magamnak.

És annyira jó eljátszani a gondolattal, hogy milyen típusú, mit tudó autót vegyek majd (persze ha az égiek is úgy akarják majd). A kor előrehaladtával egyre inkább azon kapom magam, hogy érdekelnek az autók. Amióta magam tartom karban az enyémet, és bizony előjöttek már problémák vele, már megtanultam kereket cserélni, égőt cserélni benne és mindig élénken figyelem az olajcséréket is, meg mindent, amit az autószerelőm csinál vele. Egyre nagyobb vágyat érzek ahhoz, hogy megtanuljak autót szerelni. Régen ez nem érdekelt, de mostanában a Halálos iramban filmekben látható autós feeling egyszerűen pokolian vonz. Tegnap is volt egy ilyen élményben részem, 80-nal botorkáltam hazafelé, ott ahol 70-nel lehetett menni (mindig túlszalad a fránya sebesség), és egyszercsak balról is jobbról is (szabálytalanul, de mit számít ez) elhúzott mellettem több tuningolt autócsoda, kacsázva a totyogó autók között, olyan motorhanggal, hogy az embernek a szíve megdobbant belé. Annyira klassz volt az egész jelenet, hogy közéjük vágytam, de persze tudom a kis autómmal járó korlátokat, szóval csak elméletben vettem fel velük a tempót :). De nagyon jó érzés volt, mosolyogtam közben, egyszerűen boldogság érzésem volt.

Minden vágyam, hogy egyszer, vezethessek egy igazán jó autót, és amolyan akció jelenetekbe illő módon ezzel a kegyetlen jó autóval a Pesti forgalomba elkezdjek én is cikázni, nem számítva hány autót török össze, török meg, egyszerűen csak menjek mindenen keresztül gyorsan, a szabadság önfeledt érzésével (persze büntetlenül). Meghogy tényleg egyszer legyen egy igazán jó autóm, beüljek az autóba és elinduljak a világba,nem számít hova, gondtalanul, feloldva magam minden társadalmi, családi kényszer alól. Hát nem tudom valóra tudom-e váltani ezen vágyaimat, de rajta vagyok.rx450h.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr466944625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabuschka 2014.11.30. 12:19:04

Szia kedves Pyxi, meg uj vagyok az oldaladon, igy be akartam koszonni, hogy elmondjam tetszenek az irasaid! Ez a mostani, pedig kifejezetten kedves, olvasmanyos tortenet!

gabuschka 2014.11.30. 12:19:50

Pixy, felregepeltem, bocsanat!

Pixynor 2014.11.30. 12:33:03

@gabuschka: Szia Gabuschka! Máris feldobtad a napomat kedves hozzászólásoddal, melyet tetézett még egy kedves telefonhívás is. :) Kell ennél több mára?? :) Érezd jól magad, és mindig számítok őszinte véleményedre. :)

Alibanya1 2014.11.30. 16:13:31

én is imádtam vezetni, és az életem egy darabig elég szerencsésen alakult, volt idő, amikor saját autóm volt én vettem, vadiújan, fekete volt, ahogy azt szeretem, de le kellett róla mondani és rettenetesen hiányzik, hát ennyi, nem hiszem, hogy még egyszer összejönne...mármint a saját autó

Pixynor 2014.11.30. 16:29:10

@Alibanya1: ilyet ne mondj. Azt mond, igen még össze fog jönni, utoljára egy új autó és kész. A fekete nekem is nagyon tetszik. Elegáns. Nemrég láttam egyet, Opel Vectrát azt hiszem, sötétített ablakokkal, nagyon jól állt az autónak az ügyvéd, aki vezette. :)

2014.11.30. 19:32:22

Azt hiszem én sosem szerettem vezetni. Szükséges rossz, ami megkönnyíti az életem. A tájékozódási képességem csapnivaló, de Péter, aki a gps hangja,legalább útbaigazít. Egyik legutóbbi halálfélelem akkor volt, mikor az az óriási eső hirtelen lezúdult, és szinte hömpölygött az úton keresztbe. Rettegtem, hogy elakadok, már sötét volt, csak úgy ömlött, mintha dézsából öntenék, szinte semmit nem láttam. Irigylem a vezetni szerető és tudó sofőröket:-)

Pixynor 2014.11.30. 19:44:23

@Petra01: Ilyen eső ért engem is autópályán, nem semmi élmény volt. :) Én is csak azóta élvezem, mióta mentem annyit már, hogy érzem az autót, már simám tolatok tükörből, be tudok parkolni hátulról betolatva. :) De ehhez sok sok év kellett. :)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.30. 22:42:40

Régen nem gondoltam volna, de a vezetést meg az egész autósdit bizony meg lehet unni. Jóval 1 milló levezetett kilométer után már szinte mindent megadnék egy teleportáló szekrényért, amibe itt belépek, és a célállomásnál meg kilépek belőle. (25 éve vezetek, és ebből vagy 20 évig mindenféle céges autóval, néha napi 5-700 km is összejött. Egy időben rendszeresen úgy jöttem haza Békéscsabáról, hogy teljesen kiesett a szarvasig tartó szakasz. Gondolom bóbiskoltam, és az őrangyal vezetett közben.)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.30. 22:45:00

@Petra01: Mert akkor még nem gondoltál arra, hogy a sok víz milyen érdekes kapcsolatokat eredményezhet.

terrer 2014.11.30. 23:16:42

@Thoreau: leginkább akkor unja meg az ember, ha mindig ugyanolyan szituációkban és ugyanazt vezet, pl. belföldet járja személyautóval főutakon. Én pl. teherautótól traktoron, terepjárón át a motorig, autópályától az erdő-mezőig több-kevesebb rendszerességgel sokmindent és sokfelé vezetek, így talán kevésbé unom meg, pedig 30 éve van már jogsim. Érdemes legalább egy robogót venni, az már változatosságot hoz.

Pixynor 2014.12.01. 06:50:16

@Thoreau: jogos, ettől a km számtól fényévekre vagyok és nagyon sokára is érem el, ugyanis a munkahely és otthon között van kb 10 km és úgy igazándiból a világba még nem indultam el. De, ami késik, nem múlik.

@terrer: és abban sem volt még részem, hogy sokfélét vezessek, jó robogóval már mentem, de nem szerettem, mert mindig bizonytalan volt beindul-e. Traktorban is ültem már, mentem is vele, de gyerekként és ennyi. Félelemmel tölt el az érzés, ha mondjuk egy pótkocsis kamiont, vagy egy csuklós buszt kéne vezessek, de nyilván azért mert még nem próbáltam, el sem tudom képzelni milyen lehet egy ilyennel egy kanyarodás, egy tolatás. :)

terrer 2014.12.01. 08:04:55

@Pixynor: a pótkocsis járművekben nem sok élvezet van, lomhák és bizonytalan úttartásúak:-( De egy jó közepes teherautóval még nincs halálfélelme az embernek. Egy darabig dolgoztam sógorom fuvarozó vállalkozásában, nagyon élveztem. A traktor, az meg egy külön világ... veszélyérzeted nincs, hiszen olyan lassan megy, csak mondjuk ha rossz terepen kerülgeti az ember a borulás határait, de az erő, amit érezni padlógázkor, az megfizethetetlen:-) A robogót is szeretem, a régi nagymotorokból már csak ez maradt, de csúcsforgalomban (amit autóval nagyon-nagyon utálok) elmondhatatlan érzés a sok egyhelyben dokkoló autóst állva hagyni:-)
A poszthoz: mindig mondtam, hogy Te olyan macsós vagy...:-) Új autót én mondjuk nem vennék semmi pénzért, amíg jó állapotú 2-3 évesek vannak, mert az új autó értelmetlenül nagy befektetés, értékének az első napon elveszti 10, illetve első évben 20-30 %-át. Az ismeretlen terepen való gyakori eltévedés női tulajdonság, a feministákkal ellentétben én ki merem jelenteni, amit a tudósok már rég bebizonyítottak, hogy a női és a férfi agy bizony különbözik, és a nőknek gyengébb a térbeli tájékozódó képességük (van persze, amiben ők jobbak, például érzelmi, szociális vagy művészeti téren, de a lényeg, hogy különbözünk).

Pixynor 2014.12.01. 08:12:06

@terrer: "Új autót én mondjuk nem vennék semmi pénzért, amíg jó állapotú 2-3 évesek vannak, mert az új autó értelmetlenül nagy befektetés, értékének az első napon elveszti 10, illetve első évben 20-30 %-át. "

Ha veszek egy új autót, nem akarom eladni, így nem érdekel mennyit veszt az értékéből egy, két há éven belül. Jelenlegi autómat is újonnan hoztam ki a szalonból, az érzés megfizethetetlen. Az új autó illata, megfizethetetlen. Azt, hogy tudom nem volt törve, jó dolog számomra. Szeretem, vigyázok rá, ki tudja az előző tulajdonos nem hajtotta e szét. Ismerek ilyeneket. Az új autó vásárlást, hosszú távú befektetésként kezelem, kb. a halálig. De persze ez még odébb van. Addig még bármi megeshet. Az is lehet két három év múlva, örülni fogok, ha zsíros kenyérre fussa majd, de azért vannak ilyen céljaim még. Meg az is lehet, a pénzem majd a költözésbe, új lakásba fektetem. Nem tudom mit hoz a jövő. :)

Pixynor 2014.12.01. 08:14:49

@terrer: " női és a férfi agy bizony különbözik, és a nőknek gyengébb a térbeli tájékozódó képességük"

Nagyon igaz. Nem gyengébb, egyszerűen nincs. Illetve nem tájékozódási képesség, mert ha gyalog vagyok és megyünk valahova külföldön én meg tudom jegyezni az utat, amerről jöttünk. Az, hogy ha letesznek egy idegen helyen, ott melyik út merre visz, ez tud egy olyan pánikkal eltölteni, ez az eltévedünk érzése, pedig aztán mi van? Semmi. Nyilván nem fogok örökre elveszni, mégsem tudom kezelni ezeket a helyzeteket. Ugyanígy vagyok a repterekkel. Egyszerűen reptér fóbiám van, pedig igazán nagyon (városnagyságún) még nem is jártam. Ott is szó szerint halálfélelmem van, hogy rossz helyre megyek.

terrer 2014.12.01. 08:45:11

@Pixynor: "Jelenlegi autómat is újonnan hoztam ki a szalonból, az érzés megfizethetetlen."

Erre egy szavam van: NŐK!
Mindig érzelmi döntést hoznak... Új szag! Anyám... Ez lehet szempont?:-o

Ha összetöröd az új autódat, az akkora tragédia, hogy még a fát is megkeresed, amire felhúzod magad. Én ha összetörtem egy félmilliós csotrogányt, csöpp keserű szájízzel, de már másnap megvettem a másikat. Egy hétszázezres benzines toyota, honda, mazda, milliós audi tökéletesen és hosszú évekig kiszolgálja még gazdáját, amikhez képest egy új fiat, alfa, renault, citroen (csilliókért) csak egy köpedelem, aminek műszerfalán folyton világít valami kis basz, aminek nem kéne, és ami után az ember havonta hordja be a szervizbe és a bankba a fizetését és megtakarításait, és még az olajcsere is többe kerül, mint az előbbiekbe egy teljes motorgenerál.
Ja és még: pl. a francia "autó" nem autó. Az a Toyotánál kezdődik. (Ha valaki kételkedik benne, olvasson utána a TPS-nek (Toyota Production System), nézze meg, mi a jidoka, a just in time, a kaizen, amihez képest a franciák csak a sztrájkot meg a "teszek-veszek-szerelgetek, aszt valami majdcsak kijön" módszert ismerik.)
Igennagy hátránya a mai autóknak, hogy átlagembernek nem valók, és ez a változás az utóbbi 5-6 évben következett be. Nagyon hamar nagyonnagy bajok lehetnek (direkt így van megcsinálva), és egy common rail dízel vagy bármilyen fedélzetiszámítógép-gond esetén a javítás úgy kezdődik, hogy hétszázezer forint, és ezért még csak az aknára állhatsz rá, a móka majd csak a szétszereléskor kezdődik! Iszonyú sok fiatal autó áll a szerelőknél meg otthon, mert nem tudják kifizetni a javításnak egy kisebb családi házzal megegyező költségeit.
Egyedülálló nőnek mindez nem reális választási lehetőség. Meg kell hagyni a pénzüket normálisan sehová befektetni nem tudó gazdagapuka köcsöggyerekeinek, azok a még élvezik is, hogy az autóipar hiénái szanaszét szopatják, meg a hátuk mögött kiröhögik őket. Ha van pénzed, inkább fektesd ingatlanba!
Az sose törik össze.

Pixynor 2014.12.01. 08:58:20

@terrer: van igazság abban, amit mondasz, hasonló véleményeket hallottam már autószerelőktől is. Nem szaladok ennél jobban előre az időben. Majd ha odakerülök, akkor utánajárok mi lehet jobb, mivel járok jobban.

terrer 2014.12.01. 09:18:19

@Pixynor: azt tudatosítsd magadban, hogy a világ, benne az autók és élethelyzetek is változnak. Attól, hogy 10 vagy 5 éve még érdemes lehetett új autót venni, nem biztos, hogy most vagy pár év múlva is érdemes. Sőt, szerintem közel már az a világ, amikor az átlagembernek egyáltalán nem lesz saját autója, ahogy az utolsó 30-40 évet kivéve máskor se volt! (Ahogy régen még saját lova se! Arra is csak a gazdagoknak tellett. A többi csak tehénnel szántott és fuvarozott, vagy azzal se.) Ahogy nyugdíja se volt, vagy békében eltöltött évei, azt hisszük, ezek mind járnak, és mindig így lesznek, pedig egy fenét:-(
Az autóipar totál elment abba az irányba, hogy túlbonyolított, és direkt mesterségesen meghibásodásra tervezett műszaki megoldásokkal tömje tele az autókat, és ez az élesedő piaci verseny miatt nem is várható, hogy megfordulhat! A lakosság egyre erősebben szegmentálódni fog, élesen a lecsúszott polgárságra és újgazdagokra válik szét, autót pedig csak az utóbbiaknak éri meg majd gyártani (részint már ma is így van). A világban folyamatosan nő a korrupció, a kizsákmányolás, a széles néprétegek lecsúszása, ahogy a világtörténelem folyamán MINDIG is így volt, a következő forradalomig, világháborúig. Miért ÉPPEN MOST ne így lenne?

Pixynor 2014.12.01. 09:31:06

@terrer: húúú én csak felvetettem egy egyszerű vágyamat, a civilizáció pusztulását és a zombi apokalipszist valóban nem vettem figyelembe az elkövetkezendő három évben, de igazad bármi megtörténhet.

Amit írtál arról a tegnap este nézett showder klubbos poén jutott eszembe, mikor is "az öregapám megmondta, hogy a kukák által lehet az embereket elkülöníteni két rétegre, a betétesekre és a kivétesekre". Jó poén volt. :) Bár igen ez a világ erre tendál, de talán azért van még pár évtized kifutása ennek a dolognak. Szóval majd a gyerekeink aggódhatnak emiatt, nekünk már nem kell. Viszont abban van valamit, amit mondtál, hogy nem érdekük az autógyártóknak el nem romló autókat gyártani.

terrer 2014.12.01. 09:56:57

@Pixynor: az, hogy a mai új autók meghibásodása esetén a szerviz KIZÁRÓLAG a százezres nagyságrendet, mint minimum-mértékegységet ismeri (csodálom, hogy az autólobbi nem vezettette még be a csicskakormánnyal a százezer ft-os bankót), még nem a zombi-apokalipszis. Már most rávitte a tapasztalat, hiszen ma már csak a fejhető rétegnek telik új autóra. (Meg annak a pár ostobának, aki elszámította magát, de tőlük a bank az autót úgyis elveszi.)
Ez "csupán" tény. Most. Nem három meg háromszáz év múlva. Pl. az eggyel ezelőtti generációs dízelekhez még 1000 Ft (EGYezer) volt egy garnitúra közönséges üzemanyag-nyomócső (CSAK CSŐ!). A mostani common rail dízelekhez 120 (!!!) ezer.
Ennyi. Ugyanígy ment fel az összes alkatrész ára. Az új autó ára viszonylag alacsonyan maradt, a karvaly- és hiénatőke az extraprofitot inkább az alkatrészárak emelésével tudja realizálni.
totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/

Namost az átlagember tegye emellé a kis havi fizetését... (Mínusz a rezsi, az élet, a ruha, a gyerek, az új hűtő és mosógép.)
Kérdés van-e?:-)))

zéesté 2014.12.01. 12:09:56

@Pixynor: Nem akarok tovább lovagolni a témán, de te magad írod le, hogy nem egy-három éve lettél tökös nő:
"Mindig is azon nők közé tartoztam már kiskoromtól fogva, akik bár babáztak, de mindig is inkább a férfias dolgok érdekelték őket. Szoknya, blúz, magassarkú helyett farmerba, kockás ingbe és bakancsban jártam." Stb......
Pááá!

zéesté 2014.12.01. 12:41:59

@Pixynor: Egy dolog azért lebegjen a szemed előtt: te is hibázhatsz, törheted az új autódat.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.12.01. 12:49:45

@terrer: Amiről Te beszélsz, az a szórakozás. Amiről én, az pusztán szükségszerű helyváltoztatás. A robogózás jó móka, meg a motorozás is, én inkább enduro párti vagyok, jártam is évekig egy DRZ-vel. Még mínuszokban is, az vicces, lehet figyelni hol csillog az aszfalt, mert ott van rajta jég... De most, ahogy kinézek az ablakon a fincsi zuhogó esőre, ez annyira nem szimpi idea.
A traktor jó buli, itt vidéken a szomszéd gazdáknál vannak szépek, de nem gondolom, hogy komolyan csökkentenék a pesti ingázásaim menetidejét. Meg persze drágák is, azt a pénzt inkább a teleportáló fülkére teszem félre. :)

terrer 2014.12.01. 15:05:02

@Thoreau: hát szórakozás vagy sem, csak nézőpont kérdése. Nekem olyan fával kapcsolatos vállalkozásom volt 10 évig, ahol saját traktorjainkkal dolgoztunk, és sokszor magam is traktoroztam, mert ingadozó volt a munkamennyiség, nem tudtam akkora létszámot tartani. Közben, meg még utána 3-4 évig teherautóztam is. Mindkettőt élveztem, bár tény, hogy azért nem mindennap esett egyformán jól (esőben nem annyira). Szal munka jellegétől meg egyéni érdeklődéstől is függ, ki mennyire élvezi a vezetést. Mondjuk a mindennap 2-300 km-t menni ugyanarra személyautóval, abban kevesebb a szórakozás, az tény, a bejárás kimondottan unalmas. A változatosság gyönyörködtet. Motorból DR BIG-párti voltam, olyan érzés, mint mikor kalapálják az ember gerincét:-)

terrer 2014.12.01. 15:10:28

@zéesté: igen, Pixy mindig is "tökös nő" lehetett, legfeljebb házasságban, gyereknevelés közben ezt nem vette magán annyira észre, hiszen a másik két fél természetesen mindig vita nélkül engedett. Amikor évtizedek óta le van osztva az erősorrend, nem feltétlenül veszi észre az ember, hogy valójában ő dirigál. De mikor minden héten más "ellenfél" van a másik térfélen, rengeteg válaszreakcióval, hamarabb észreveszi, hogy bizony zsigerből mindenképp ő szeretne irányítani.

Sabina. 2014.12.01. 21:19:32

Én is korán letettem a jogsit (csoda folytán elsőre:))...és utána tizenev szünet, mostanában kezdem megszeretni, hogy tudok vezetni, de igazából csak nagyon ismert utakon élvezem, a többi horror kategória :).
Viszont a kicsi kocsim egy csoda! Pixy, ne hidd, hogy nem lehet egy "hasznaltat" megszeretni :)! Emlékszem, mikor először megláttam: a gyönyörű nőies színét, a szép mesemintas üléshuzatot.....és főleg azt a fiatal sok gyerekes srácot, aki szinte alig akarta eladni és elmeselt Róla mindent :). Szóval a használt kocsiknak még hangulatuk, történetük is van...

Pixynor 2014.12.01. 21:34:33

@terrer: "Namost az átlagember tegye emellé a kis havi fizetését... (Mínusz a rezsi, az élet, a ruha, a gyerek, az új hűtő és mosógép.)
Kérdés van-e?:-))) "

Háát igazad van, kell egy gazdag férj. :)

Pixynor 2014.12.01. 21:41:58

@zéesté: " hogy nem egy-három éve lettél tökös nő:"

Az, hogy nem voltam rózsaszín habos-babos királylány kiskoromban, hanem inkább a maszatos, fiúkkal logó, még nem jelenti azt, hogy akkoriban tökös lettem volna. Csak valahogy mindig is jobban éreztem magam fiúkkal, mint lányokkal, talán azért mert két hugom van. A lányok állandóan nyávognak, nyafiznak, nem bírtam. Nem bírtam a hisztis tyúkokat, a mai napig sem jellemző rám a női hiszti egyáltalán. Bármennyire is próbál Terrer sárkánynak beállítani. Nem, vagyok az a tipikus nő, ugyanakkor nagyon tudok nő is lenni.

De végül is ha azt vesszük, akkor igen, valóban ez a fiús vonulat volt inkább rám jellemző. De ez nem jelenti azt, hogy én nem tudok elgyengülni, csak valószínűleg rám a nálamnál sokkal határozottabb egyének vannak hatással, a határozottságom miatt tűnök tökösnek, de muszáj határozottnak lennem vagy nem? :)

Pixynor 2014.12.01. 21:55:08

@Sabina.: tetszik, amit írtál, és elhiszem lehet használtan is jó autót venni, annak, aki ért hozzá. Én nem értek, tehát meg tudnak vele vezetni. De persze, ha oda kerül majd a sor, nyilván ezt is mérlegelni fogom. Az a baj, rettegek a megbízhatatlan autóktól, hogy otthagyhat bárhol. Igaz mostanában az enyém is egyszer cserben hagyott, de nagy szerencsém volt, pont itthon álltam meg vele, miután nem indult. AC pumpa tönkrement, kicserélték, rosszul tették be a szigetelést, erre a benzinkúton elkezdett belőle ömleni a benzi, épp vidékre indultam, de több telefonnal riasztva az exet, az ex sogórt épp pont tudtak segíteni. De nekem nemigazán van kit hívjak ilyen helyzetben, szóval.. muszáj biztosra mennem.

D1255 2014.12.02. 07:29:10

Klassz iras, kozelebb hozza a noi gondolkodast a vezetesrol. Csaladban nem keves kakaskodas volt ehhez kotheto:

- Most sajnos nem erek ra, ott a kocsi menj batran magad.
- &@%*##!!

Most rendszeres 'keszsegfelujito' vezeteseket tartunk, hogy a feleseg hadrafoghatosaga mindig 100%-on legyen;)

Uj auto temaban csatlakoznek az elottem szolokhoz. Felejtos. Felesegem szuleinek is megvan ez az 'ujauto betegsege'. Igy visszagondolva negyszer tuti vettek mar szalonbol autot. Ekozben csak almodoztak nyaralasrol vagy barmi mas idotoltesrol...
Volt olyan szerencsem, hogy ketszer is uj szolgalati jarganyt kaptam. Am sem az anyosek fele gepek, sem az amugy eleg fullos ceges autok se adtak azt amit a most hasznalt majd tiz eves kocka Volvo nyujt. Es ez meg auto lesz sok-sok evtizedeken at. Csak benzin legyen.

Comment.Elek 2014.12.02. 15:37:13

Szia Pixy,

Szinten ujonc vagyok itt; gabuschka-hoz hasonloan nekem is bejonnek az irasaid.

Auto temaban en is uj auto parti vagyok, bar nem az illat miatt. :) A hozzaszolok tobbsegenek (marmint az uj auto ellenes tabornak) mintha nem jonne le, hogy ez nem csupan gazdasagi kerdes, hanem erzelmi is. @terrer: nemcsak noknek! :)
Egesz egyszeruen az uj auto ad valami olyan pluszt, amire vagy vevo valaki es kifizeti a joval magasabb vetelarat, vagy hidegen hagyja es penzugyi (vagy elvi) okokbol csakis hasznaltat venne.

Kezdo vezetonek (marmint a fiadnak) viszont nem mernek kisautot adni. Ha a gyerekeim bejelentik igenyuket verdara, inkabb vennek nekik egy 20 eves Mercit es fizetnem a kulonbseget szervizre, csak biztonsagban tudjam oket.

terrer 2014.12.02. 17:35:26

@Comment.Elek: "mintha nem jonne le, hogy ez nem csupan gazdasagi kerdes, hanem erzelmi is."

Így van!!! A MEGFELELŐ sorrendben!
Merthogy okos ember először értelmi döntést hoz (azt vesz, AMIRE TELIK), és csak utána, azon az immár meghatározott mozgástéren BELÜL hoz érzelmi döntést.
Persze jól tudom, van, aki fordítva ül a lovon. Hát - őnáluk szoktak ÁRVEREZNI.

Pixy már kialakított magáról itt egy képet. Ha valósnak tételezzük fel (miért ne lenne az), akkor ő egy egyedülálló, az életbeli szerepét tekintve, még nem nagykorú és nem önálló keresetű gyereket nevelő - ANYA. Minden felelősséggel együtt.
Nem tudom, van-e bankbetéte, de ha van, célszerű lenne rajta egy lakást venni, amit kiadhat albérletbe, hogyha a mai világban elvesztené egyedüli kenyérkeresőként az állását (bármikor bekövetkezhet), akkor ne kelljen ÉHENHALNI. Ha ezután is maradt még a bankban 2-3 milliója, vehet autót - ebben az esetben mindenképpen lebeszélném az öngyilkossággal felérő kisautóról, annál sokkal jobb választás ugyanannyiért egy 3 éves középkategóriás, amiben nem hal meg egy koccanástól is. Ha ennél is többje van, úgy 5-6 milliója (persze a VÉSZTARTALÉKON felül, mert ugye csak a hülye nem gondol arra, hogyha baj van, legyen egy kis, pármilliós pénzmagja betegség, állásvesztés vagy karambol esetére), AKKOR EGYETÉRTEK, lehet vesztegetni-kiszórni a pézt egy új autóra, jöhetnek az ösztönök, érzések, a hangulat, a kárpit illata, a sajátmagunk által választott üléshuzat, a fíling, a ragyogás, a borntobewild. AKKOR lehet lengetni az "Egesz egyszeruen az uj auto ad valami olyan pluszt" feliratú zászlót! De minden egyéb esetben, ez a lengetés egy egyedülálló anyától csupán szimpla - felelőtlenség lenne.

Nem tudni, Pixy így áll-e, de ha akarja, majd alátámasztja ezt az újautó-igényt - vagy elveti.

Comment.Elek 2014.12.02. 18:20:02

@terrer: Hum-hum. Ha csak az venne autot, akinek van mar egy masodik haza/lakasa megtakaritas celjabol, akkor nagyon kevesen lennenek az utakon, talan csak teherautok es ceges kocsik. Na meg a kisebbseg luxusverdai. Ugyanakkor autot nem elsosorban az onfeledt szaguldas miatt veszunk, hanem mert el kell jutni A pontbol B pontba (munka, orvos, bevasarlas, csaladlatogatas), tehat MUSZAJ. (Tudom, letezik tomegkozlekedes is, de ha nem Bp/nagyvaros kozpontu vagy, akkor az ugyancsak korulmenyes is lehet.)
Tehat auto KELL, mint kozlekedesi eszkoz. Az alternativa meg nem feltetlenul az ehhalal, de valoban nem art vasarlas elott uzleti tervet kesziteni.

terrer 2014.12.02. 19:02:30

@Comment.Elek: bocs, de az alapkérdés az volt, használtat vagy újat. Nem az, hogy kell-e autó vagy nem.
Autót venni tényleg sokszor kellhet.
ÚJ autót viszont nem KELL. Pláne nem, ha ki se tudja valaki fizetni.
Használt autónál érthető még a hitelfelvétel is, ha az mondjuk munkábajáráshoz kell. Újért azonban, pusztán az "érzés kedvéért" a használtnál magasabb adósságba keveredni - hacsak nem áll rendelkezésre máshol a fedezet, a hitelkamatnál jobb betéti kamatokkal - felelőtlenség.
Ha pedig pl. ezen a felelőtlenségen rajtaveszt valaki, pofátlanság még tüntetni is, hogy a másik, a FELELŐSEN gondolkodó húzza ki őt a csávából megemelt adóprések segítségével.

Szal értem én, hogy jó érzés meg minden, de teszemazt nekem is jó érzés lenne most Havajon három szopósk... izé, lánnyal, persze szigorúan csak az érzés kedvéért... mégis meg tudom állni.
Az embert az különbözteti meg az állatoktól, hogy úrrá tud lenni hajlamain:-)

Comment.Elek 2014.12.02. 19:29:13

@terrer: En sem ismerem Pixyt szemelyesen, de feltetelezem, hogy volt el elkulonitett kerete autovasarlasra. Legyen ez mondjuk 2.5m HUF. Ha csak napi 10 km-t vezet, akkor egy vadonatuj kisauto bizony jo alternativa lehet egy hasznalt kozepkategoriassal szemben. Belefer a keretbe? Akkor johetnek a masodlagos szempontok, mint pl az ujauto-illat. Nyilvan ha naponta meg kell tenni a Bp-Szeged tavot, akkor nem ez a legidotallobb valasztas.
Szuleim 13 eve azert vettek uj autot, mert ugy voltak vele, hogy nekik ez mar eletuk vegeig kitart, es legalabb tudjak, mit vezetnek.

terrer 2014.12.02. 19:46:20

@Comment.Elek: Pixy úgyis azt tesz, amit ő jónak lát, meg nem fog hallgatni minket ezügyben, az tuti:-)
Felőlem három újat is vehet, használja őket egészséggel:-)

Pixynor 2014.12.02. 22:25:18

@Comment.Elek: szia, köszönöm, hogy érdeklődéssel követed szösszeneteimet. :) A fiam csakis azért járna jól a kis autóval, mert három henger, nem igazán tud vele "vagizni", alig gyorsul, nem egy életveszélyes autó. Persze ha arra gondolsz, hogy esetleg balesetben is könnyebben törik (Opel Corsáról beszélünk) abban igazad lehet. Öreg Mercit nem mernék neki venni, nehogy úgy járjon, hogy bedöglik alatta félúton.

De egyébként igen, valahogy én is úgy gondolom, új autót kihozni, egy életérzés. Annyira jó volt a szalonból kigördülni vele anno, persze meg is adták a módját neki. Jó volt, hogy elsőnek nem lehetett vele gyorsan menni, be kellett járatni, jóformán nekem kellett megtanítani, közlekedni. Egyszerűen úgy érzem nálam született meg az autó, az én gyermekem. :) Senki nem szentségtelenítette meg. Persze elhiszem, hogy ki lehet használt autót is fogni jót, hozzáértőként, szerencsésként.

Pixynor 2014.12.02. 22:37:46

@terrer: "Nem tudom, van-e bankbetéte, de ha van, célszerű lenne rajta egy lakást venni,"

Igen, ez is az egyik projektem, de ehhez elég jelenlegi házamat eladni, amihez egy kis hozzárakással tudnék venni két, panel garzont, megoldva ezzel a fiam lakhatását is. Az autót természetesen ezen felül tervezném megvenni, mert ha jól tudnám eladni a házam, akkor akár, ez a két lépés közel egyszerre is megvalósulhatna majd.

" AKKOR EGYETÉRTEK, lehet vesztegetni-kiszórni a pézt egy új autóra, jöhetnek az ösztönök, érzések, a hangulat, a kárpit illata, a sajátmagunk által választott üléshuzat, a fíling, a ragyogás, a borntobewild. AKKOR lehet lengetni az "Egesz egyszeruen az uj auto ad valami olyan pluszt" feliratú zászlót! "

Hagy kérdezzek valamit. Te tényleg soha az életben nem csináltál olyan dolgot, hogy most aztán leszarok mindent, és márpedig én ezt megteszem? Tudod, amikor 300 Ft volt, anno és volt két hétem a fizetésig, tudod mit csináltam? Nem nem egy kiló kenyeret és egy doboz vajat vettem. ami elég lett volna hosszú napokig, hanem szartam az egészre, és rendeltem egy pizzát, nem érdekelve mi lesz holnap. És mindig lett valahogy képzeld. Szóval lehetek én bármilyen spórólgatos előrelátó, megtagadhatok magamtól minden jót, ha holnap lefordulok a székről ,akkor őszintén mi a fasznak éltem? Ha semmire nem tudok majd visszagondolni, hogy igen, no az az érzés mikor új autót vettem, vagy igen, hú hány helyen jártam a világban, vagy igen, örülök, hogy volt mindig ruhám, és jól tudtam öltözködni...

És természetesen nem magamat elhitelesítve fogok új autót venni, vagy csak minimálisan. Saját kis spórolt pénzemet fogom erre szánni. Mégis mi másra? Mi a francért spóroljak úgy, hogy én azzal nem megyek semmire?

És de, egyébként ki fogom kérni sok sok ember véleményét, ha oda kerülök az autósvásárlásról is. Hisz jómagam nem vagyok szakértő ebben, de annyira hülye sem, hogy ne érdeklődjek körbe vélemények után.

Pixynor 2014.12.02. 22:40:27

@Comment.Elek: tetszik, ahogy gondolkodsz :) és nem, azért, mert @terrer: szerint csak azt akarom, hogy az én véleményemmel egyező véleményeket lássak itt. De jó, hogy valaki úgy látja ahogy én és nem azért írja, ezt, hogy engem támasszon alá.

terrer 2014.12.02. 23:43:01

@Pixynor: "Te tényleg soha az életben nem csináltál olyan dolgot, hogy most aztán leszarok mindent, és márpedig én ezt megteszem?"

De.
Pizzával igen. MILLIÓKKAL VISZONT NEM.
Tudod: megfelelő sorrend. Először értelem, aztán az ösztön.
Tudom, a nők egy része inkább fordítva csinálja.
De azt veszem észre, megint gittet rágunk, hiszen TE SE CSINÁLOD MÁSKÉPP, mint a férfiak! Tökéletes bizonyíték rá, hogy a mai világban, szingliként még van házad, kocsid, gyereked, és mindet fenn tudod - nyilván okos beosztással - tartani! Csak jó ellenkezned kicsit...:-)

terrer 2014.12.02. 23:50:05

@Pixynor: "és nem, azért, mert @terrer: szerint csak azt akarom, hogy az én véleményemmel egyező véleményeket lássak itt."

NEM?:-o
Nannnne!
:-)))
A magadéval ellenkező véleményekből üvegkeménységű lelked itt még egy milligrammot se volt hajlandó befogadni, soha! És ezt megint nem bántásként írom, mielőtt felhúzod magad és leharapod a fejem, hanem mint egyszerű, jól látható tényt! Hetek óta esszük itt egymást, de mint írtad, csak belefáradtál, de másképp most se gondolkozol egy millimétert sem. Na ennyit arról, hogy Te kemény létedre egy erős férfi mellett vajpuhává változnál... Butaság! MEGENNÉTEK egymást, ahogy itt az élő példa rá, a TÉNY, de nem ám puhaság meg ilyenek...:-)))
Mondom, nem is ismered magad...

Pixynor 2014.12.03. 06:46:06

@terrer: "Pizzával igen. MILLIÓKKAL VISZONT NEM."

Ha ezt mondod soha az életben nem csináltál ilyet. A pizza esetében a 300 Ft olyan, mintha millióim lettek volna. Nem a pénz mennyiségén van a hangsúly, hanem a leszarom a világot-on.

"Először értelem, aztán az ösztön."
Ez az amiben nem fogok tudni megváltozni. Nálam az ösztön az első, ekkor érzem, hogy élek. Mikor felcseréltem a sorrendet (házasságom alatt), akkor halott voltam. Ennyi az én lényegem.

Nincs hátrányom belőle, hogy nálam az ösztön az első, hanem ez kimondottan azt jelenti élvezem az életem minden pillanatát, mert úgy alakítom, hogy nekem jó legyen, ösztönösen. Nem folytom el ezt magamban, aki igen, tuti nem tud boldog lenni.

"TE SE CSINÁLOD MÁSKÉPP, mint a férfiak! Tökéletes bizonyíték rá, hogy a mai világban, szingliként még van házad, kocsid, gyereked, és mindet fenn tudod - nyilván okos beosztással - tartani! Csak jó ellenkezned kicsit...:-) "

És ez miért baj? Jobb lenne, ha negyven évesen még anyukámmal élnék elvátan a fiammal és arra várnék, hátha jön egy gazdag pasi, akinek a kérójába be tudok cuccolni? Aki eltart, aki ha úgy akarja elvisz majd engem nyaralni?? Ugyan már Terrer. 40 évesen a mai világban, annak, aki tud, aki akart világ életben, annak már el kellett jutnia erre a szintre hidd el. Nekem sem az ölembe hullott mindez, keményen megdolgoztam érte a mai napig. Minden egyes forintomért. Hisz mint említettem a szüleim szegény emberek voltak.

" Na ennyit arról, hogy Te kemény létedre egy erős férfi mellett vajpuhává változnál.."

Annyira unom már azt szajkózni, hogy nincs igazad. Te nem ismerhetsz engem itt ennyi alapján, amit itt rólam olvasol. A kialakult, agyadban elképzelt kép rólam nem állja meg a helyét, de ez az, amiről nem akarlak meggyőzni, hogy így van. Gondold csak nyugodtan továbbra is ezt. NIncs jelentősége.

terrer 2014.12.03. 14:35:06

@Pixynor: "Nem a pénz mennyiségén van a hangsúly, hanem a leszarom a világot-on."

JAJJJJJ, már megint nyilvánvaló tényeket akarsz cáfolni!:-(
Ha ez valóban így lenne, akkor Te most nem élnél szingliként (!) mégis takaros családi házban kutyussal, gyerekkel és kisautóval, hanem x db rossz döntés miatt a Blahán aludnál a padon és kéregetnél!!! Hiszen nem vagy/voltál gazdag, nem volt mit ösztönlényként elkótyavetyélni...
Szerintem Te most már direkt kábítasz engem...:-(((

"Nálam az ösztön az első, ekkor érzem, hogy élek."

Nem lehet igaz, lásd az előző bekezdést.

"És ez miért baj? Jobb lenne, ha negyven évesen még anyukámmal élnék elvátan a fiammal és arra várnék, hátha jön egy gazdag pasi, akinek a kérójába be tudok cuccolni?"

PONT én MONDOM, hogy nem baj!!! Én is azt mondom, amit most már itt - az előző bekezdéssel ellentétben - Te is, hogy milyen jó, hogy NEM ösztönlény vagy.
Összefoglalom: a valóságban tudati lény vagy, ezt bizonyítja életed alakulása is, és én is ezt mondom, De Te fennebb azt mondod, nem vagy az, itt meg bebizonyítod, hogy igen. Másképp látod magad, mint ami a valóság. ERGO nem ismered magad. Kell erre szebb bizonyíték, mint ez a pár sorod???

"Nekem sem az ölembe hullott mindez, keményen megdolgoztam érte a mai napig. Minden egyes forintomért."

TEHÁT nem lehetsz ösztönlény, ennyire tudatosan, ésszel gazdálkodva, minden fillért hasznosan költve, nem kótyavetyélve!!! Az ösztönlények ésszerűtlen döntéseket hoznak és pénzeket dobnak ki az ablakon. TE nem vagy az!

"Annyira unom már azt szajkózni, hogy nincs igazad. Te nem ismerhetsz engem itt ennyi alapján, amit itt rólam olvasol."

Nem azért az a véleményem, hogy "a beton is előbb enged, mint Te", hogy Te mit állítasz magadról! Hanem az alapján, MIT TESZEL. És itt az történik, hogy a mi vitáinkban SOHA nem engedsz egy millimétert se! Én akaratos vagyok? AZ, tagadhatatlan. Te engedsz egy csöppet is? NEM. TEHÁT egyszerűen nem igaz az az állításod, hogy akaratos férfivel vajpuha vagy!!!
Ennyike...
Persze, hogy belefáradsz HÁT a tények folytonos semmibevételébe:-(

Comment.Elek 2014.12.03. 19:23:57

@terrer: "Először értelem, aztán az ösztön."

Most komolyan, Te meg nem hoztal komoly dontest erzelmi alapon? Amikor az eszed mondott valamit, de zsigeri szinten (gut feeling) erezted, hogy nem ezt akarod?
Ha mindig csak az eszedre hallgatsz, akkor nem azt veszed/vetted felesegul, akihez vonzodsz, hanem aki csunya, de okos es gazdag. ;-)

Pixynor 2014.12.03. 20:00:41

@terrer: ugyan Terrer, az ösztön lény nem azt jelenti, hogy csak szar döntéseket hoz. Nehogy már. Az ösztön azt jelenti, hogy olyan döntéseket hoz, ami neki jó, amire vágyik, amit akar. De ennek nem kell rossznak lennie, miért ne akarhattam volna diplomát, miért ne akarhattam volna jó állást?? Az ösztön nem negatív dolog. És a párkapcsolatban is az ösztöneimre hallgatok. Aki jó nekem, akit kedvelek, akivel jól érzem magam valami miatt, akii megnevettet és nem pedig az, akiről tudom megbízható, jó, rendes, de egyik porcikám sem kíván vele lenni. Igen, olyan kell, aki felébreszti az ösztöneimet, valamilyen módon, a férfiasságával, a mentalitásával, a külsejével, bárhogy is, de hatással van rám.

terrer 2014.12.03. 20:07:30

@Comment.Elek: "Te meg nem hoztal komoly dontest erzelmi alapon?"

Dehogynem! Például ma smarnit ettem, pedig tudtam, hogy van a hűtőben natúrjoghurt is!

"Amikor az eszed mondott valamit, de zsigeri szinten (gut feeling) erezted, hogy nem ezt akarod?"

De, amikor a 20 milliós devizahitelt akartam felvenni, minden agysejtem sikítva tiltakozott, mégis felvettem, mert ösztönből jólesett az érzés, hogy vagánykodhatok, hogy nekem svájcifrankom van, emiatt vitték házamat, földjeimet, autómat, gyerekeimet állami gondozásba vették, én meg itt írogatok a szélkálmánon a büfé mögött egy felfordított bilin, mert felmostam a húgyot mögüle, és cserébe a tulaj 10 percig engedte használni a wifit.
Ezt szeretted volna hallani? Tessék:-))) Sőt, Pixy is itt ül mellettem egy galambok által lecsinált babzsákon, hála az ösztönből végzett befektetéseinek.

"Ha mindig csak az eszedre hallgatsz, akkor nem azt veszed/vetted felesegul, akihez vonzodsz, hanem aki csunya, de okos es gazdag. ;-)"

Ez most hogy a francba jön ide???
Arról volt szó, az ember a többmillió forintjának befektetéséről ésszel dönt. Miabúbánatos... szóval hogy kerül most a pénzekkel való bánásmódhoz a szerelemből házasodás???
www.youtube.com/watch?v=PhfwkQYK5BM
by Gábor Bajai, de most csak a politika nélküli részeket tessék figyelembe venni:-)
(Figyelem! A videóban a nyugalom megzavarására alkalmas szavak hangzanak el. Kérdezze meg kezelőorvosát, pszichiáterét, és NE NÉZZE MEG.)

terrer 2014.12.03. 20:21:22

@Pixynor: "az ösztön lény nem azt jelenti, hogy csak szar döntéseket hoz."

Naná hogy nem! Csak azt, hogy a VÉLETLENEN múlik, ésszerű vagy szar döntés lesz-e. A nagy számok törvénye alapján persze lesz benne ésszerű IS, de ez pl. NEKED ahhoz, hogy minden forintot ilyen takarosan megfogj, ahogy tetted, k...vakevés lett volna! Te bizony elsősorban értelemmel gazdálkodtál befektetéseiddel, bárhogy is tagadod!
A félkarú rablóval is lehet néha véletlenül pénzt nyerni, mégse vett belőle házat még senki. (Najó, aki üzemeltette...)

"Az ösztön nem negatív dolog. És a párkapcsolatban is az ösztöneimre hallgatok."

B*szkialólamafalábamat, hát elsősorban BEFEKTETÉSEKRŐL BESZÉLGETTÜNK!!!
Szólj, hogy most már idekevertük az érzelmeket is, és átfogalmazom arra az ősztön/értelem-viszonyokat!
[sikoltozik]
Komolyan ennyire szeretnél szópárbajt nyerni, hogy minden témát idehozol lassan, még Csernobilt is?
Hát tessék: MEGNYERTED!
Csak hogy örülj:-)))
(Medve Anyám, ez az egész blog hosszú ideje csak arról szól, Pixy vajon tényleg akaratos-e, és vajon van-e ennek némi köze ahhoz, hogy a férfiak a harmadik randi után folyton Sárkány! Sárkány! kiáltásokkal menekülnek?:-))) Vajon szóljak, hogy én már tudom a választ?:-o)

Pixynor 2014.12.03. 20:26:51

@terrer: "Sőt, Pixy is itt ül mellettem egy galambok által lecsinált babzsákon, hála az ösztönből végzett befektetéseinek."

Látod látod, micsoda ajánlat :) Még sosem csöveztem :) Láttam a lelki szemeim előtt magunkat. :) Bazi jó jelenet :)

Pixynor 2014.12.03. 20:29:15

@terrer: ha valaki ösztönlény az nem csak a befektetésekre terjed ki Terrerke :) Sikítozó sárkányka :)

terrer 2014.12.03. 21:00:47

Ezt nem akarjátok megérteni, hogy normális ember MINDIG tartja a sorrendet: előbb az ész, aztán az érzelem. (Bár tagadhatatlanul vannak a párválasztásnak ösztönjellegű részei is.)
Aki meg arról nyomja a blablát, hogy TELJESEN érzelemből választ, attól megkérdezném, vajon mi baja a nála 30-40 évvel idősebbekkel, a kínaiakkal, akik úgy szocializálódtak, hogy vastagokat csuláznak még a konyhakőre is, meg semmi után nem mosnak kezet, vagy mért nincs tolókocsis, 200 kilós menyasszonya. Hiszen a szerelem vak, ugye?
Ja, talán vizet prédikál, és bort iszik?
Az más.
A probléma az, hogy sokan annyira szeretnének vitákban nyerni, hogy olyan érveket is előhoznak, amikben MAGUK SE HISZNEK. Sőt, ők a legkevésbé.

Comment.Elek 2014.12.04. 10:24:36

@terrer: Legkozelebb arra jarok, igerem, dobok Neked egy ketszazast. :)))

Comment.Elek 2014.12.04. 10:32:17

@terrer: Azt kerded, hogyan kevertem ide a parvalasztast? Talan mert Te mondod, hogy "normalis ember MINDIG tartja a sorrendet". Arra probaltam ramutatni, hogy a MINDIG-be ez is belefer, bar elismerem, hogy befekteteseknel a szamok dontenek, nem pedig a "de helyes logoja van ennek a banknak/reszvenynek.

En is erzelembol valasztok. Semmi bajom a 30-40 evesekkel, a kinaiakkal, a 200 kilosakal vagy a tajparasztokkal, csak eppen nem fogjak kivaltani azt az erzelmi reakciot, ami miatt oket valasztanam.

Sajnos a zarogondolatod csak vagdalkozas, semmi koze az erveleshez.
"A probléma az, hogy sokan annyira szeretnének vitákban nyerni, hogy olyan érveket is előhoznak, amikben MAGUK SE HISZNEK. Sőt, ők a legkevésbé." - ja, ezt biztosan Oravecz kisasszony oldalan talaltad.

Comment.Elek 2014.12.04. 10:34:24

Helyesbitek, +30-40 evesekkel.

terrer 2014.12.04. 11:45:44

@Comment.Elek: köszi, a 200-asból pont kijön egy kakaós csiga a Pékműhelyben, a Batthyány 24-ben. Itt van közel a Moszkvához, csak átballagok, ha valaki megdob egy kis alamizsnával. A legfinomabb a városban! Hitvány kis életem legnagyobb öröme:-)
Majd Pixynek is adok belőle... a külsejét én úgyse annyira szeretem.

terrer 2014.12.04. 11:50:05

@Comment.Elek: "Sajnos a zarogondolatod csak vagdalkozas"

Ha érvet nem írsz a minősítés után, az meg csak személyeskedés.
1:1.
Oravecz kisasszony pedig valójában én vagyok...

Pixynor 2014.12.04. 11:58:05

@terrer: "Majd Pixynek is adok belőle... a külsejét én úgyse annyira szeretem. "

Micsoda összeillő csöves pár lennénk, ugyanis a kakaóscsigának pont a külső finoman ropogós szélét imádom. Meg se kellene késeljelek érte :)

terrer 2014.12.04. 13:31:11

@Pixynor: Ha megkéselnél, SOHA többet nem hoznék neked kakaóscsigát!!! És szeksz se lenne...
Csak szólok.
Ja és nem ér a lelövés, székláb, libák elé lökés se, mielőtt elkezdenél a szokott módon variálni!

Pixynor 2014.12.04. 13:38:13

@terrer: jó, akkor egyszerűen csak tüzet okádok. Ahogy szoktam jó sárkány mód. :)

terrer 2014.12.04. 13:42:27

Lyányok, szerintetek itt este volt szex?

www.youtube.com/watch?v=z7HxiMWVL4g

terrer 2014.12.04. 13:56:01

@Pixynor: rosszul tudod. Nos, itt az ideje,h felvilágosítsalak.
Ha sodrófával fejbe b.ta, az NEM számít szeksznek!!!

zéesté 2014.12.04. 14:03:06

@terrer: "Majd Pixynek is adok belőle... a külsejét én úgyse annyira szeretem. "
"Micsoda összeillő csöves pár lennénk, ugyanis a kakaóscsigának pont a külső finoman ropogós szélét imádom. Meg se kellene késeljelek érte :)"
Mi ez a nagy békesség??? Se gyilok, kardcsörgés, tányértörés? Alighanem valakivel, valami történhetett....

terrer 2014.12.04. 14:08:26

@zéesté: ja, végre! Hosszas ínséges idők után:-(
De az a baj, hogy ilyenkor meg a vitatkozás nem olyan jól esik,mint máskor:-( Dehát semmi sem tökéletes...

Pixynor 2014.12.04. 14:13:51

@zéesté: nem adok támadási felületet :) Nem reagálok a kötözködésre sem, elütöm egy tréfával. Nos jól csinálom mi? :) Majd hogynem puszi pajtások lettünk, de én is érzem, ami késik nem múlik :)

Pixynor 2014.12.04. 14:15:19

@terrer: Ugyan olyan édes volt az apuka, tuti volt szex. És nem sodrófás ahogy Te szereted.

terrer 2014.12.04. 14:30:29

@Pixynor: mindenki úgy szereti, ahogy akarja!
Ha sodrófával, sodrófával. Ennél különösebb dolgokat is hallani, nehogy most elcsodálkozzál...

zéesté 2014.12.04. 14:36:22

@Pixynor: "nem adok támadási felületet :) Nem reagálok a kötözködésre sem, elütöm egy tréfával" Na ez az! Ez nem jellemző rád, valami behatás biztosan ért.

Pixynor 2014.12.04. 14:57:37

@zéesté: háát egy kicsit belecsaptam újra az ismerkedésbe és elég nagy lett az érdeklődés. Most dolgozom fel éppen. Ez azért jó érzés. :) Hogy azért még nem vagyok kukába való, sárkány, öreg, akaratos Szörnyella de frász, akinek Terrer lát. :) Meg a nap is süt ma, és már hétfőn egy csomó jó dolog történt velem, történetesen két Dumaszínház jegyet is vettem, meg meg tudtam jövő okt. 16. Nickelback koncert. Voltam tavaly november 8-án, életem egyik legjobb élménye volt, és az, hogy mégegyszer lehet benne részem, nagy örömmel tölt el. Holnap túleszek az idei utolsó fogászati kezelésemen (tegnap is voltam, megyötőrtek), ma Rembrandt kiállításra megyek, melyet egy ülőfogadás követ. A pasi, akit hercegnek hívtam itt, az is jelentkezett, vágyna újra dugni velem (micsoda megtiszteltetés, aki velem van, az nehezen felejt) szóval... most olyan jó kedvem van. :) Így könnyebb Terrert is kezelni. :)

Pixynor 2014.12.04. 14:58:15

@zéesté: "Ez nem jellemző rád, valami behatás biztosan ért. "

Ja és egyébként ez a jellemző rám, az, hogy sárkánykodom Terrer miatt, no az nem. :)

Pixynor 2014.12.04. 15:10:49

@terrer: én már semmin sem csodálkozom. :)

zéesté 2014.12.04. 15:12:49

@Pixynor: Leszel te még rossz passzban, na akkor lesz itt nemulass!

zéesté 2014.12.04. 15:15:30

@Pixynor: Még lenne egy-két leírni való ide vágó gondolatom, de megvárom, hogy olajat önthessek a tűzre.

Pixynor 2014.12.04. 15:18:39

@zéesté: "Leszel te még rossz passzban" Nem vagy Te egy csöppet gonosz??? :) És kérem az idevágó gondolataidat. :) Most!!!

zéesté 2014.12.04. 15:37:23

@Pixynor: "Nem vagy Te egy csöppet gonosz??? :) És kérem az idevágó gondolataidat. :) Most!!!"
Majd...Imádom mikor tűzcsóvákat lövellsz. Mikor csípőből, átgondolatlanul visszavágsz mindenért. Amikor TIPIKUS NŐ vagy.

Pixynor 2014.12.04. 15:42:29

@zéesté: "Amikor TIPIKUS NŐ vagy" mijééért most mostan meg milyen vagyok, ha nem tipikus???? és tényleg azt szereted mikor éppen undok béka vagyok? Meg utálom épp a férfiakat? (No ez nem szokott hosszú távon előfordulni, de azért van ilyen.) Hoppp már látom is Terrer szavait: én mondtam, hogy feminista, férfigyűlőlő, sárkány vagy, aki nem ismeri magát. :)

terrer 2014.12.04. 16:01:05

@Pixynor: "tényleg azt szereted mikor éppen undok béka vagyok?"

ÉN például igen...:-)

Pixynor 2014.12.04. 16:40:41

@terrer: rólad elhiszem, mert mikor magam adom, akkor nem tudod levezetni rajtam a feszültséged, szegény párod ilyenkor rosszul jár otthon. :)

terrer 2014.12.04. 16:50:02

@Pixynor: ja, kéne egy helyettest ide alkalmaznod! Egyikőtökkel csak tengelyt lehet mindig akasztani!:-o
Bár... igazából Te rá vagy a tökéletes alany:-( Mégegy ilyet nem találok:-(

Pixynor 2014.12.04. 16:57:28

@terrer: nem mondod?? Tényleg tökéletes vagyok tengelyakasztásban?? Végre valami, máris beírom a társkeresős oldalamra a magamról pár szót-ba. Nem is ajánlom, hogy másikat keress, majd igyekszem hozni a formámat ígérem. :) Keresem a módját, hogy elsárkányosodjak. Hamarosan meglesz úgy érzem. :)

terrer 2014.12.04. 17:15:48

@Pixynor: sose mondtam, hogy SEMMIBEN nem vagy tökéletes!
Csak azt, hogy nem MINDENBEN...

zéesté 2014.12.04. 17:32:48

@Pixynor: Ugye mondtam, alakul ez......

zéesté 2014.12.04. 22:11:46

@Pixynor:" És kérem az idevágó gondolataidat. :) Most!!!""
Majd a melóhelyről, ott tudok keríteni lángálló ruhát.
Jaj, most látom, hogy parancs van, nem tündii-bündi kérés...

Pixynor 2014.12.04. 23:35:57

@zéesté: és látom magasról teszel a parancsra :) ej-ej cudar világ ez. :) De a lángálló ruha jól jöhet. Várom véleményedet továbbra is. No ez már tündi-bündis ugyi?

terrer 2014.12.05. 07:55:45

@Pixynor: Teveled TÉNYLEG történt valami...:-o

Pixynor 2014.12.05. 09:15:04

@terrer: pedig semmi :) ja nem szedem a vérnyomáscsökkentőmet pár napja, lehet ezért vagyok feldobva :) Nem tudom.

terrer 2014.12.05. 10:14:19

@Pixynor: öö... ez a "vérnyomáscsökkentő" ugye valami eufémizmus bizonyos tablettákra?:-o

Pixynor 2014.12.05. 10:27:32

@terrer: nem a vérnyomás csökkentő az vérnyomáscsökkentő

terrer 2014.12.05. 10:43:57

@Pixynor: akkor megnyugodtam:-) Mert a kati, zene meg a gina is eszméletlen depit okoz, ha elmúlik. Jól teszed, ha lejössz róluk...

Pixynor 2014.12.05. 10:45:18

@terrer: Te bolond vagy :) Nem drogozom. Nekem a pasizás a drog. :) Az ügyvéd úr a kemény drog :)

terrer 2014.12.05. 10:53:11

@Pixynor: nem én vagyok, Terád mondja mindenki, milyen más lettél:-)

"Az ügyvéd úr a kemény drog :)"

Mégis szívtad már?:-o
Tegnap még nem ezt mondtad...

Pixynor 2014.12.05. 10:56:54

@terrer: Na és képzeld még mindig nem szívtam :) Ez, hogy ér benned össze? Ja és ha minden igaz nemsokára elvisz ebédelni. :)

Látod látod, nem adom én olyan könnyen magam.:) Már a harmadik hete :) és csak toltál plátói a dolog. Élvezi a társaságom. Tudod a sárkányos, szörnyellásat. :)

terrer 2014.12.05. 11:22:42

@Pixynor: "Ja és ha minden igaz nemsokára elvisz ebédelni. :)"

Befektetés nélkül nincs haszon...

"Látod látod, nem adom én olyan könnyen magam.:)"

Ja! Énse! Tegnap pl. le akart pippantani Beyoncé, de nem engedtem neki! Komolyan!

"és csak toltál plátói a dolog. Élvezi a társaságom. Tudod a sárkányos, szörnyellásat. :)"

Nem. Azt csak mi "élvezzük". Neki nyilván a másik oldaladat tartogatod... Különben nem lenne ám izé... befektetés!:-)

Pixynor 2014.12.05. 16:23:52

@terrer: vaaagy egyáltalán nem az vagyok, akinek lefestesz. :)

Pixynor 2014.12.05. 21:27:49

@terrer: hmmm fincsi, megint a kislányos gyerekmenűt kértem, mert királyláááány vagyok :) eperleves, párizsi pulykamell karika sült burgonyával (ezt csúnyán megégették) meg almás palacsinta vanília szósszal :)
Aztán autókáztunk a városban az általa csak punci-mágnesnek hívott autójával, amibe így már másodjára ülve, gondoltam megkérdezem már milyen márka. Hát valami Dodge, egyedi készítésű autó. Mindenhova egy kosfej van bele nyomatva, kormány, műszerfal, bőrülés stb, dvd lejátszó a mennyezeten meg hasonló (számomra kis Corsásnak) nagy luxussal. :)

Az ügyvéd úrral továbbra is nagyon jól érzem magam, nagyokat nevetünk együtt, továbbra is vonzza minden porcikámat, és nem továbbra sem vagyok még meg neki, bármennyire is hihetetlen, két vacsora, két ebéd meghívás, egy mozi, és egy doboz csokoládé után sem. :)

terrer 2014.12.05. 22:23:05

@Pixynor: nehogy gyerekmenüt kérj már ilyenkor! Ha egyszer ingyen van... Fogyókúrázni otthon is tudsz.

"és nem továbbra sem vagyok még meg neki, bármennyire is hihetetlen, két vacsora, két ebéd meghívás, egy mozi, és egy doboz csokoládé után sem. :)"

Sztem erről a részéről ne is írj. Ezt itt ÚGYSE hiszi el senki... Még ha tényleg úgy lenne, akkor se.
Természetellenes.
A vadász nem járja hiába az erdőt sose, akkor inkább hazamegy. Ilyen a természete.

Pixynor 2014.12.05. 23:11:39

@terrer: hát, lehet, hogy annyira nem is vadászni akar most. :) Vagy nála ilyen a vadászat izgalma. És egyébként nem kell elhinni, de tényleg így van. :) És annyira jó, hogy négy óra óta már harmadjára hívott fel. És ilyenkor mindig annyira jókat beszélünk és nevetgélünk. A mai napom igazán szuper volt emiatt. És annyira jól zárult, ugyanis MEG VANNAK A JEGYEK A 2015. OKTÓBER 15-EI NICKELBACK KONCERTRE!!!!!!

Akkora királyság van :) :) Imádok most mindent. :) Téged is. :)

gabocaboy 2014.12.06. 08:38:05

@Pixynor:

hejhó... meddig tűnt el az ügyvédúr?? aztán egy csettintés és minden rendben?

piff. :(

Pixynor 2014.12.06. 08:52:58

@gabocaboy: nem tűnt ő el igazándiból sosem, csak volt, hogy nem keresett olyan intenzíven, mint előtte. Én szerettem volna őt elfeledni nem foglalkozni vele, de nem megy. Nem volt semmi olyan, ami rossz lett volna, és most meg jó. Minden nagyon jó volt idáig. És nem hagyja magát lerázni. :) És továbbra is nagyon élvezem a társaságát. De persze józan eszem mondatja továbbra is, hogy ezt ne, de az ösztönöm viszont hajt felé megállás nélkül. Ettől függetlenül vasárnapra megbeszéltem egy randevút egy másik fiúval, aki elvált, 40 éves, van egy kislánya és egész normálisnak tűnik.

gabocaboy 2014.12.06. 09:45:46

@Pixynor: inkább az utóbbit erőltesd...

a dodge klassz verda, de sodródj a felé aki nem hús és hentesárunak néz, hanem nőnek.

józan ész elvész? :(

Pixynor 2014.12.06. 10:12:01

@gabocaboy: persze nagyon könnyű így tanácsot adni, de a helyzetben én vagyok benne. Én lennék a legboldogabb, ha ez így sikerülne. Ez kb. az a dolog, hogy volt egy elképzelésem arról, hogy mit szeretnék. És most jött valaki, aki ezt megadja nekem (és szigorúan nem a pénzről beszélek, a tegnapi ebédet is ki akartam fizetni, hogy most akkor én hívtam meg őt, de hallani sem akar róla). Tőle pont azt kapom, amire vágyom, figyelmet, törődést, humort, nagyszerű beszélgetéseket, jó érzést, mikor együtt vagyunk és vágyódást, mikor nem. Továbbra is érzem, nagyon szerelmes tudnék lenni, és erre vágyom. És akkor most mondjam azt, hogy igen, most megkapom, amit akarok, de nem, menjen a picsába az egész???
Nem, ezt nem tudom megtenni, így egyszerűen átadtam magam a sorsnak, a lesz, ami lesznek és igyekszem minden pillanatát megragadni, annak, amit kapok, mert ez nekem nagyon jó.

Azonban mivel tudom, hosszú távon nincs semmi több reményem, mint néhány szexuális és még egyéb élmény vele, ezért is megyek holnap találkozni valakivel, hogy legyen már miért azt mondani az ügyvéd úrnak, hogy bocsánat, de van valaki, aki engem akar, és nem csak úgy. Már persze, ha majd akar engem.

gabocaboy 2014.12.06. 10:23:43

@Pixynor: igazad van, pazarold az idődet olyanra, aki megjövendölhetően lelép előbb vagy utóbb.
de nem baj, mert a pillanatnyi illúzió /é a dodge/ megér bármit, még a később és nyilvánvaló újabb és mélységes csalódást is.

egy másik blog kezdete... :D

a szerelem vak.

Pixynor 2014.12.06. 10:31:43

@gabocaboy: nem vagyok szerelmes, Dodge sem érdekel, és az időmből meg pont kitelik. Tudod egyedül élek. Egy csomó szabadidőm van. És mivel nem sok normális ember rágja a küszöböm... így belefér.

Igen, rohadt nagy sírások lesznek még , tudom, de remélem ez esetben számíthatok, majd itt blogbéli válladra, amin kisírhatom magam. :) És akkor majd mondhatod nekem, a na ugye megmondtam-ot.

iphilosopher 2014.12.06. 14:01:20

@Pixynor: így nincs gond, látod, hogy falnak mész, de akarod így is. Lebeszélni sem lehet. Nincs más hátra, mint sok szerencsét kívánni :-)

Végülis azt lehet mondani, hogy Pixy is Nő, aki bár tudatosan mást szeretne, de az érzelmei mindig elviszik a macsó irányába, akit ha néha utál is, de mégis belé lesz szerelmes (és végeredményben ezért az érzésért adna meg mindent). Ezért panaszkodnak a normális (lúzer) pasik állandóan, hogy a jó (és kevésbe jók is) nők állandóan a macsókat választják, és utána sírnak (a lúzer pasi pedig marad lelki szemetesnek). Bíznak benne, hogy hátha ők tudják megváltoztatni a hazudós, félrelépő macsót, és még ha csak 1 ezrelék esély is van rá, ők ezt az utat választják (valószínűleg nem valószínűségszámításból diplomáztak :-).

Egy picit már előre sajnálom a másik randevú partnert, mert így sajnos minimális eséllyel indul a Dogde verdás, vacsi fizető és nagyon jó dumás Ügyvéd úrral szemben. Bár mindig írod, hogy neked a pénz és az autó nem számít, ami szerintem tudatosan átgondolva tényleg így is van, de azért tudat alatt szerintem ez mégiscsak jó pár plusz pontot jelent (az írásaidból nekem így jön le).

Pixynor 2014.12.06. 14:17:22

@iphilosopher: nem, nem számít nekem kinek mennyi pénze van. Erre már az Ügyvéd Úr is rájött, de azért számomra is egy mesevilág ám az, amikor valakinek sok pénze van. Tudod nekem sosem volt ilyen partnerem és valószínűleg nem is lesz. De így belelátni ebbe a világba, hogy mikor kérdem mit fogsz venni a barátnődnek karácsonyra, azt mondja egy új autót.... hááát, ilyet eddig én csak a filmekben láttam.

De hidd el, ezzel engem nem tudna megvenni, hogy így fogalmazzak. Ügyvéd Úrral jelenleg abszolút plátói a kapcsolatunk, de igen találkozom vele, és igen vonz nagyon.

És abban nincs igazad, hogy a holnapi fiú, akivel találkozok esélytelen. Ugyanis, nem egyszer mondtam, hogy azért meg van a magamhoz való eszem, így pontosan tudom, hogy igaz, az Ügyvéd Urat felejtősbe kéne tennem, de nehezen megy, mikor nincs más és mikor olyan szinten nem engedi magát lerázni, és olyan édesen dumál meg mindig egy egy következő spotán találkára. Hogy akkor közli, oh szabin vagy, rendben készülj, megyünk ebédelni. Őszintén mondj nekem egy olyan nőt, akinek az ilyen dolgok nem esnek jól, aki nem örül annak, hogy egy férfi ilyen szinten kezdeményezi vele a kapcsolattartást. Aki úgy köszön el tőle, hogy vigyázz magadra, és látom rajta, tök komolyan gondolja, aki mikor beszélsz hozzá nézd rád angyalian, és mikor nem figyelsz, akkor is azon kapod magad, hogy néz rád, és csak néz csak néz és már zavarba jösz tőle, és mikor kérded mire gondol, nem válaszol, azt mondja semmire. És mikor látod, hogy tele van gonddal és problémával és megállás nélkül dolgozik, de szakít rád időt, és mikor mondasz valamit, és azon ő egy nagyot nevet és látom rajta, hogy nagyon bírja, hogy meg tudom nevettetni, nos igen, ez kétségtelenül vonz és kétségtelenül vágyom egy ilyen kapcsolatra. Nem a pénzére, hanem egy férfire, akitől ezt kapom meg. Ehhez nem kell pénz. Ehhez személyiség kell. És igen, ha ez macsós dolog, akkor a macsós személyiség vonz. Szerintem egyáltalán nem az, szerintem csak egy férfi, aki tükröt tart elém, és abban én úgy látom magam, hogy ez jó. Tetszik az, amit látok rajta, hogy milyen hatással vagyok rá. És tetszik a külseje is. De az vesse rám az első követ, aki nem olyan emberrel ismerkedik, aki tetszik neki külsőre. Mindemellett pontosan látom, hogy a kemény külsőért ő is nagyon megdolgozik, mikor azt mondja, hogy az nyutatja meg mikor a kutyájával alszik és hallja a kutya szabályos szívverését, mikor azt mondja, hogy időnként pánikbetegséges tünetei vannak és azt hiszi mindenki az ő idejét akarja elrabolni, és kérdem, hogy én is ezek közé tartozom, akik így hatnak rá, és tök normálisan rávágja, hogy dehogy a szerettei nem. És igen, engem a szerettei közé sorol. Hát ilyen már nagyon rég nem történt velem. Tudod, ha az Ügyvéd Úrnak nem lenne pénze, sem Dodgéja én biztos vagyok benne, hogy ugyanolyan delejesen vonzódnék hozzá, ahogy most.

iphilosopher 2014.12.06. 16:58:17

@Pixynor: nem akarok "Terrerkedni", de pontosan arra gondoltam a pénz témában, amit te is írsz, hogy hatással van rád, tehát mégis jelent plusz pontot. Persze önmagában édeskevés lenne, te nem az a fajta lány vagy. De azért mégis egy kis előnyt jelent neki. Az utolsó mondatodhoz: lehet, hogy a pénznek és a Dodgenak nagyon is köze van ahhoz, ahogy viselkedik, amilyen magabiztos tud lenni, nyilván nem függetlenek ezek egymástől. De nem vitatom, hogy ezek nélkül is kedvelnéd.

Reménykedjünk, hogy pont temiattad fog megváltozni, épp te szelidíted meg. Még ez is előfordulhat és akkor a sok kockázat nyerőbe fordul. De mivel tudod, mik a kockázatok, így nem fog már annyira fájni (bár még így is kibírhatatlan lehet), ha mégis csalódnod kell, csakis magadat okolhatod. Egyáltalán nem ítéllek el amiatt, hogy a "macsós" szépfiú jön be, nekem is a fiatal, kedves, szép arcú, jó alakú lányok tetszenek. Hiába no, ez azért a többségnél így van. :-)

A másik randipartnernek meg továbbra is azt gondolom, hogy nehéz dolga lesz, mert óhatatlanul is az Ügyvédhez fogod hasonlítani (nem feltétlen tudatosan, kicentizve), és akkor lehet, hogy alulmarad. És így egyszerűen kevésbé tudsz lelkesedni érte. Például az a bekezdés is, ami arról szólt, hogy nem esélytelen, az Ügyvéd Úrról szólt. :-) De legyen úgy, hogy az új partner is levegyen a lábadról, és akkor meg azzal kell megküzdened, hogy melyik széket válaszd. Úgy mondtad, hogy te csak egy vasat tartasz egyszerre a tűzben és nem taktikázol. Kíváncsi vagyok, hogy döntesz.

Most úgyis jó kedved van, de azért még egy dicséret: nem csak jól írsz, hanem nagyon jó képeket is szoktál válogatni, ezeket egyszerűen csak a netről vadászod? Vagy te szerkeszted őket? (most nem épp erre az autós bejegyzésre gondoltam, itt nyilván pár tipikus autómárka honlapjáról gyűjtöttél össze képeket, melyeket nap mint nap vezetnek az átlagos halandók :-).

Pixynor 2014.12.06. 17:16:47

@iphilosopher: Semmiképp ne Terrerkedj, mert ha Terrer ezt megtudja, nem tűrheti ám el. :)

"Reménykedjünk, hogy pont temiattad fog megváltozni, épp te szelidíted meg."

Látod, ez az amiben egyáltalán nem hiszek. Egy pillanatig sem. Nagyon jó lenne hinni az egészben, de nem tudok.

" ha mégis csalódnod kell, csakis magadat okolhatod. "

Ezzel tökéletesen tisztában vagyok és azzal is fájni fog. De még nem tartok ott, még mindig nem mentem bele. És még mindig van esély arra, hogy esetleg nem fogok.

Az összehasonlítás sajnos van, ha az embernek egyszer jóban volt része, utána óhatatlanul is arra vágyik. Így vagyok most a szexxel is. Az utolsó szexulális élményem időszámításunk előtt kétszázhuszonhatban, annyira, annyira jó élmény volt a Herceggel, hogy őszintén tartok tőle, hogy még az Ügyvéd nem fogja őt megközelíteni sem. Erről több mindenből is következtetek, hogy ez ki fog-e derülni, még nem tudom.

Pontosan tudom azt is, hogy az Ügyvédnek a pénz ad egy olyan magabiztos hátteret, ami átjön a személyiségén is. Annyira édes volt, mikor mondta, hogy egyszer, hogy akkor az punci-mágnes autójával jön. Én meg visszakérdeztem, hogy az melyik autó, mert érdekes módon rám még nem volt hatással. Erre közölte, de olyan jópofán, hogy igen erre már rájött, hogy nálam valami mást kell találjon. :) Előfordulhat, hogy az a varázsa az egésznek, hogy én egyáltalán nem az a kaliberű nő vagyok, akikkel eddig dolga volt és akik valóban elélveznek a Dodge láttán. Az én élvezetem csakcsupán addig tart, hogy elgondolkodok rajta, de jó volna, ha nekem is ilyen autóm lenne. Utána nagy pironkodás közepette elnézés kérek a kis Corsámtól, és megmondom neki, hogy úgyis őt szeretem a világon a legjobban és sosem cserélném le. :)

Egyébként tetszik az, hogy felvállaltan nagy egója van, ő az a tipikus ki ha én nem. Sokan nagyon utálják ezt a típust, én most találkozok vele először és bizony nem egyszer volt már az, hogy valamiért meg tudtam őt szólni, amit igazán nehezen visel, de ezt a részt is élvezi, hogy találok fogást rajta és ilyenkor szintén jópofán közli, hogy ne alázzál már tovább. Amit élvezek nagyon, hogy mindig tudja, hogy éppen mi lesz az adott dologra adott válaszom és nem egyszer megleptem már, már teljesen más választ adtam. És ezt is nehezen viseli, hogy nem, tud száz százalékban kiszámítani. :) Meg tényleg sokszor megnevettetem. És egyébként ő meg megállás nélkül azt érezteti velem, hogy én nem csak egy futó kaland vagyok a számára. És igen, ezt így a harmadik hét után, anélkül, hogy lefeküdtem volna vele, egy kicsit kezdem elhinni. De persze, nyilván ez nem lehet igaz, mert ez a bennem teljesen átlagos, egyszerű elvált nőben találta meg a szerelmet, annyira meseszerű lenne.

És köszönöm, nagyon kedves vagy. Általában olyan képeket szeretek választani, amik abszolút közel állnak a lelkivilágomhoz. Jelen autós posztban pedig a számomra, és még sok ember számára is álomautókat választottam. :) De hát álmodozni már csak szabad. :)

iphilosopher 2014.12.06. 17:36:01

Ne mesélj tovább az Ügyvéd úrról, mert a végén még én is megkedvelem. Pedig nem akarom. :-)
Álmodozni nem csak szabad, hanem kell is a motiváltsághoz, meg a jó közérzethez.

Pixynor 2014.12.06. 17:38:16

@iphilosopher: nagyon édes vagy :) be is fejeztem :) és igen nagyon színes az álomvilágom, amiből szeretném a lehető legtöbbet a valóságba átültetni. :)

terrer 2014.12.07. 18:49:13

@iphilosopher: "Végülis azt lehet mondani, hogy Pixy is Nő, aki bár tudatosan mást szeretne, de az érzelmei mindig elviszik a macsó irányába, akit ha néha utál is, de mégis belé lesz szerelmes"

Ebben sajnos több tárgyi tévedés is van:-(
Pixy gondolkodása totál nem a női többségéhez, pláne nem a férfiak által nagybetűs "NŐ"-ideálhoz hasonlít. Egy nő jóval önérzetesebb annál, hogy továbbra is szóba álljon olyannal, aki ilyenekkel alázza, hogy jöhetsz szobára "megbeszélésképp", ha valami nem tetszik. Valamint Pixy sem szerelmes az ügyvédbe, ezt kb. minden hsz-ában elmondja, tehát még ebben se hasonlít a szokásos nőtípushoz, hogy legalább a fejét elcsavarja a macsó, ha már megy utána... Ő kézzelfogható "hasznos" dolgokért (vacsora, jó autó, külsőségekben megnyilvánuló ordító hazugságok) tartja, ahogy erre célozgatott is sok helyen.
Ha már nincs itt egy NŐ, hogy felháborodna az ilyen nőfaló hazug hapik magasztalásán, idealizálásán (illetve az akolmeleg-érzés miatt nem teszi meg), hadd tegyem meg én néha. A NŐK hál'Istennek nem ilyenek, legalábbis azok nagy része, akiket ismerek.

"Bár mindig írod, hogy neked a pénz és az autó nem számít, ami szerintem tudatosan átgondolva tényleg így is van, de azért tudat alatt szerintem ez mégiscsak jó pár plusz pontot jelent "

Nagyon jól rátapintottál a mi - amúgy - drága és szórakoztató Pixynk egy önmagának is beismerni képtelen tulajdonságára: igen, tudatosan mást mond/gondol, mint amit cselekszik. Azt mondja, a pénz, autó, a név előtti dr., a túljátszottan hazug udvariaskodás nem számít, aztán minden jel szerint de. Csak az. Láthatjuk.
Nevezzük nevén a gyereket: ő az erkölcsi szempontokat mélyen figyelmen kívül hagyva olyan után fut, akit a nők legnagyobb része gondolkodás nélkül kikukáz. Legkésőbb a "ha nem tetszk, gyere velem szobára sz.pni" felszólítással egyidőben.
süti beállítások módosítása