Pixy mesél

Pixy mesél

És akkor ennyi volt...

2014. szeptember 13. - Pixynor

20130611-szerelem-tulelesi-taktikak-szakitas-utan-6.jpg

Szexbarátság: töviről hegyire áttárgyaltuk, megízleltük, megrágtuk, majd kiköptük Alibanya blogja alatt, hogy akkor most mi is ez. Úgy gondolom, én ilyenben léteztem nős Petikével. Tájfun szerint, mivel ő nős (mármint Petike), így ez szeretői kapcsolat volt, félrekefélés, nem szexbarátság, én meg úgy vélem, hogy igen én neki a szeretője voltam, azonban én egyedülálló vagyok, ezért ő nekem a szexbarátom volt. A kapcsolat indulásáról, és egymásra gyakorolt hatásunkról már írtam korábban (Nős pasival soha, soha nem mond, hogy soha...). Ott tán említettem azt is, hogy már elküldtem őt kétszer is, de valahogy mindig újra egymás mellett kötöttünk ki. Legutóbb idén júniusban, mikor is egy újabb kapcsolati próbálkozásom után, teljes elkeseredésemben, hogy most aztán már tényleg bennem van a hiba, mert már képtelen vagyok arra, hogy valakibe beleszeressek, küldtem neki egy sms-t, "soha nem lesz már olyan jó a szex senkivel, mint Veled". Persze a következő percben már csörgött is a telefonom, de nem gondoltam volna és nem is hallottam, mert éppen az Open Roadon voltam és dübörögtek a motorcsodák, meg szólt a rockzene. És persze már jött is az üzenet, hogy nem akarsz velem beszélni? Megnyugtattam, akarok, majd holnap hívom, mert úgysem hallanék semmit.

Másnap persze ő hívott, mikor már a Balcsi partján pihentük éppen ki előző esti fáradalmainkat. És persze megbeszélgettük, hogy mennyire is jó volt mindig is együtt és mennyire is hiányoztunk egymásnak az elmúlt négy hónapban, míg szünet volt és persze találkozni kéne. Aztán a hiány ellenére csak három hét múlva találkoztunk, de újra együtt voltunk és őszintén, voltam közben egy-két férfival, de valahogy utána úgy érzetem, hogy idáig éheztem, és most laktam újra jól vele. Fergeteges együtt lét volt, mely után megbeszéltük, hogy akkor ezt mégiscsak sűrűbben kéne megejteni. Ennek ellenére eltelt újabb egy hónap míg megtörtént. Aztán persze az is kiderült, hogy ő sem volt rest, addig is ismerkedett, mutatott selfies barátnős képeket az újról és hasonlók. Én is elmeséltem a próbálkozásaimat, hisz végül is barátság is, nem csak szex és tudjuk ezt kezelni vagy mifene. Aztán mesélt arról is hogy most már tuti el fog válni, menthetetlen a házassága csak még nem tudja mikor. Én ezt persze meghallgattam és nem reagáltam le, hisz semmi közöm hozzá, ez az ő élete.

Aztán közben az én életembe is befutott a Herceg, parkolt egy kicsit, majd Audiján gyorsan tovább is hajtott, így újfent jó volt Péterrel együtt lenni. És ekkor azonban már igen érdekes dolgot állapítottam meg magamban. Petivel nagyon jó együtt, működik a kölcsönhatás érintésre, és jók együttlétek. Ugyanakkor a Hercegem valami olyan szintű meghittségre volt velem képes az első együttlétünkor (és persze az utolsón is, ami történetesen egybe esett az elsővel), hogy az számomra aha-élmény volt. És miután ezt vele így megéltem, utána összehasonlítva az általam tökéletesnek vélt együttléteket Péterrel rájöttem, hogy furcsa, hogy egy olyan emberrel tudott még tökéletesebb lenni, akivel nem működött az érintésre a kölcsönhatás. És rájöttem, mindez azért volt, mert a Hercegem ott volt velem lélekben teljesen, míg Petike sosem tudta ezt megtenni. Vele nagyon jó volt, de sosem éreztem ekkora meghittséget, még annak ellenére sem, hogy vele kézfogás után meg volt az az érzésem, hogy én hazaértem, ehhez a férfihoz tartozom.

Aztán egyszercsak Petike kifejezte abbéli szándékát, hogy szeretne velem szórakozni is jönni, így mikor legközelebb eljött, együtt voltunk, utána felöltöztünk és bevetettük magunkat az éjszakába. Egy romkocsmába némi sör mellett (én neeeem, csak ő) enyhítettük az éhségünket, majd elmentünk táncolni egyet. Ott barátnőimmel is találkoztunk persze és így bemutattam nekik, az eddig nem ismert nős barátomat. Az szórakozás számomra nem volt olyan, mint mikor csak barátnőkkel vagyok, egy kicsit feszélyezettebb voltam, nem kezdtem el teli torokból énekelni, őrült módjára pogózni, hanem csak "úrinő" módjára tartással táncikáltam Péterke mellett. Majd miután leültünk, rájöttem, hogy ebből a dologból akkor már nem hozunk ki többet, így menjünk haza kefélni egyet felkiáltással távoztunk onnan.

Aztán volt nyaralni, jöttek az üzenetek külhonból, hogy mennyire és észveszejtően hiányzom neki, akkora szexuális megvonásban van része, hogy mindjárt tengerbe öli magát és alig várja, hogy hazajöjjön, rögtön hív is a jövőhéten. Az a jó, hogy én meg már ennyire tényleg nem vagyok naiv és hiszékeny, hisz vele kapcsolatosan is már nem egyszer rájöttem, sokkal több minden hagyja el a száját, mint amit valóra vált belőle. No mindegy, Nem hívott, pedig gyermektelen hétvégém lett volna, alkalmas az újbóli együttlétre. Csak rá egy hétre jelentkezett, mikor is már úgy voltam vele, hogy sejtettem én, más csónakjában is evez, és már kezdtem elhatárolódni a dologtól újfent.

Kérdezte mikor láthat, mondtam neki gondolkodás nélkül, hogy két hét múlva. Ennyi, pont, itt a vége. Aztán azon a héten pénteken meglepő módon jött egy sms, hogy mi a programom aznap estére, mert találkozhatnánk. Hozzám nem tudtunk ekkor menni és az ő anyja meg elutazott, így az anyja lakását jelölte meg légyott helyszíneként, ami történetesen abban a házban van ahol ő is lakott. A helyszín változás, nagy izgalmat hozott számomra, teljesen elgyengültem, hogy jaj, akkor mégis ennyire hiányzom neki, hogy nem várja meg a két hetet, hanem intézkedett és lehetőséget tudott teremteni? Drága ember. Együtt voltunk, nem ragozom, újfent nagyon jó volt, és újfent nem ért véget ennyivel a dolog, hanem öltözés és be a városba, egy éjjel 11 órai gyrosozás (valahogy mindig nagyon megéheztünk utána) :), végül egy fagyi, kint ülve esőben, napernyő alatt és beszélgetve. Nagyon jól éreztük magunkat együtt. Én így láttam és éreztem, de persze ő is ezt mondtam. Aztán visszaérve hozzájuk a kocsiból még nem akart kiszállni. Zenét hallgattunk beszélgettünk, én újfent teljesen meghatódva, hogy nem akar elválni tőlem, hogy nem ment fel egyből és.... no szóval jól esett a ragaszkodása. (Utólag persze már okosan tudtam, hogy rohadtul el akarta mondani, azt amit később írok, de egyszerűen nem tudott nekiállni, nem tudom miért.) Aztán fél óra múlva már kezdtem elfáradni és mondtam, hogy most már szálljon ki és megyek. Persze még előtte megbeszéltük, hogy akkor pénteken átjön itt alszik, és akkor tovább is marad, tehát együtt is reggelizhetnénk. Még az este szóba került olyan téma is többek között, hogy mi volt mikor én elváltam, hova költözött a férjem, és persze, hogy ő ha válna, neki nem lenne hova mennie. Én ezzel a mondattal újfent nem kezdtem semmit.

Aztán másnap is a városban volt programom, mondtam neki összefuthatnánk, persze ez nem működött, ami újfent fura volt, hisz azon a környéken voltam ahol lakik, tehát nyilván neki is más programja volt. Aztán üzenet, hogy jó volt vele stb., melyre valahogy nem akart válasz jönni. Meg a péntek fixálására sem. Teltek a napok és egyre biztosabb lettem benne, hogy akkor újra ugrik a hétvége, három nap után jött egy válsz. Ekkor rákérdeztem a hétvégére és másnap reggel ezt az üzenetet kaptam válaszként: "Szia .......(a nevem, de hagy őrizzem meg inkognitómat). Őszinte akarok lenni veled. Az van, hogy jelentkezett egy régebbi nőismerősöm akivel akkor komolyan belegondolunk egy komoly kapcsolatba. Nem tagadom örültem, hogy hívott. Az a helyzet, hogy nekem sose ment többes kapcsolat és szerintem te se vágynál erre."

Ennyi. A megérzésem beigazolódott és ennek hatására természetesen teljesen elszomorodtam. Igen túlléptünk a szexbarátságon, amit elemeztünk odaát, nem lett volna szabad. Elkezdtem reménykedni, hogy akkor most mi van, nem lett volna szabad. És mindig hallgatnom kéne a megérzésemre, amik miatt néha már tényleg boszorkánynak képzelem magam, mert még soha az életben nem hagytak cserben. Mikor sejtettem, hogy más vizeken is evez ez a drága ember. Úgy éreztem veszteség ért, a gondolat, hogy többet nem leszünk együtt nem töltött el jó érzéssel. Dobva lettem egy másik miatt. Ugyanakkor egy két jó barátom szavai meghozták számomra a kijózanító valóságot, többnyire, hogy mit is vártam én akkor, hisz ez csak szexkapcsolat volt, és hogy ne aggódjak, nem veszítettem semmit, ha elmúlik egy kis idő erre én is rájövök. És hogy a jelekből utólag összerakva arra jutottam, hogy valószínűleg otthon végleges lett a helyzet, felesége közölte vele távozzon, neki nincs hova. Én soha nem kezdtem el vele beszélgetni, hogy akkor ez most kapcsolat, ő többször tett nekem erre utaló megjegyzéseket, melyeket én határozott nem vettem figyelmembe, mondván ez csak szex és más semmi. Érzések, továbbgondolkodás nem jöhet szóba nős férfival. És feltételezhetően a másik nő meg vevő volt erre a dumára. Mondta, neki, hogy gyere hozzám jöhetsz, nem kell albérletbe menj, hogy elgondolkodj az életeden és rájöjj arra mit is szeretnél. Rögtön költözz hozzám.

Hát én meg nem tettem ezt meg. Nem így kezeltem a kapcsolatot. És ha nem beszéltünk soha erről, hogy ez más is lehetne, miért is kellett volna ebben gondolkodnom? Aztán persze elkeseredettségemben még az alábbi üzenetváltásra került sor akkor: válaszom: "Rendben Petike. Köszönöm, hogy őszinte vagy. Sejtettem, hogy ez van. Legyél vele boldog őszintén kívánom. Őszintén pokolian sajnálom hiányozni fogsz. Nagyon elszomorodtam." És melyre az ő válasza, amit csak ma olvastam el, ez volt: "Utálom, hogy szomorú vagy. Mindig nagyon jól éreztem magam veled. Na és a szex veled az külön kategória: Ne szomorodj el .............(a nevem). Ez még nem azt jelenti, hogy már soha nem beszélünk ."

 Ennyi. Aztán már aznap délutánra és azóta is átgondolva mindent töviről hegyire, barátnők, barátok véleményét is figyelembe véve rájöttem, valószínűleg tényleg nem veszettem semmit. Szerelmes nem vagyok belé, nem is lettem. Azt, hogy tudtam volna-e az lenni, ha ezt nem szexkapcsolatnak kezelem, nem tudom, de az biztos, így, hogy ennek is vége, és ment a nagy eszmecsere odaát a szexbarátságról elgondolkodtam, hogy tényleg van-e ilyenre szükségem vagy nincs. Majd most lesz időm ezt megtapasztalni, és ha úgy érzem, nem, nekem kell valami, ilyenre jelentkezőt az emberlánya bármikor tud találni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr316694235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.13. 14:04:27

Ezt is te húzigáltad autóval? :D
"Ez még nem azt jelenti, hogy már soha nem beszélünk ."Milyen kedvesen nyitva hagyta a kiskaput :DDD
Ez igen.

ˇ (törölt) 2014.09.13. 14:12:34

Szerintem nem beigazlódott a megérzésed, hanem inkább egy önbeteljesítő jóslat ért a végére, legalábbis a tálalás ez.
Az, hogy minden esetben, amikor mondtad neki, hogy akkor mindig benne volt hogy ez véges."soha senkivel, mint veled nem lesz ilyen" Tehát: lesz még valaki és az nem ő.Aztán ugyan ezt az élményét erősíthette, amikor a nem mehetne hova dologra nem reagáltál, stb-stb.Ezért gondolja azt, hogy szomorú vagy és nem beszélnétek többet, mert mondjuk megsértődtél azon, hogy nem téged választott.Ebből az is látszik, hogy jól tetted, hogy nem mentél bele, mert a te oldalad ebben a hozzáállásban nincs igazán benne.Csak a jövőbeli jó keféléseket vele vesztetted el azzal, hogy nem költözhetett hozzád és ami nagyon fontos - és a másik palinál észrevetted - hogy nem csak a jót buktad, de szerencsére a relatív rosszat is.
Ha, amikor ott volt benned legerősebben, hogy megmondd neki, hogy többet akarsz tőle meg is mondtad volna neki, akkor más lehetett volna a történet és minden következőnél is más lehet, mert akár be is jöhetett volna.Már te is tudod, hogy ez nem lett volna a legtutibb, viszont magaddal szemben nem vagy korrekt, amikor magadban forgatod a kést azzal, hogy úgy állítod be a történetet, minthogyha az utána - kinyilvánítás után - következő összes vég felé tett lépés ennek az egyenes következménye lenne.Nézd meg őszntén, hogy mi volt az az érzés, amiért nem mondtad ki akkor neki.Lásd meg az érzésben azt,hogy miért volt ez jogos lépés, mi volt az a gátlás, ami miatt pillanatnyi gyengeségnek ítélted meg azt, ha kimondanád.Ha elég részletesen feltérképezed ezt, akkor a következőnél nem kell elérni arra a pontra, hogy félelemből ne mondj ki valamit, hanem akkor bátran kimondhatod, hogy miért nem.Lehet, ezzel a "terhen" a feladaton, a nyűgön is lehet osztozni a másikkal és lehet, hogy meglepetéssel szolgál.Jó meglepetéssel.
Könnyű ezt nekem így utólag leírnom, az az igazság.

Pixynor 2014.09.13. 14:15:29

@Star Lord: háát akkor történetesen az én autómmal mentünk. Az övé a ház előtt parkolt. Őszintén szeretem magam alatt tudni a kis autómat, és abban jó zene van mindig. Egyébként neki egy Mercije van, régebbi fajta, de szereti a típust :) Ő újítgatta fel. :) Jobb érzés, hogy nem az enyémet hagytuk ott. :) úgyis csak jóval messzebb találtam parkolóhelyet.

ˇ (törölt) 2014.09.13. 14:17:25

@Star Lord: szerintem ez kevesebb, mint egy kiskapu.P. megijedt, hogy fájdalmat okozott és ezt akarta tompítani a saját lelkiismerete miatt, illetve ezek szerint azért neki is több volt ez, mint szexkapcsolat, csak nem elég.Ez akkor lenne igazi kiskapu, ha nem említette volna szemtől szembe, hogy mást választott, illetve ez akkor válhat kiskapuvá, ha Pixynek megfelelő formában újra fel tud bukkani, de szerintem erről P. maga is letett már.
A sárkányok honnan ismerik a kiskapukat ? :-P

Pixynor 2014.09.13. 14:28:47

@D. Maylo: Nem, soha nem akartam neki kimondani ezt. Én soha nem beszélnék egy nős férfival arról, hogy hagyja el a családját, még akkor sem ha ezt ő hozza szóba. ÉN miattam soha senki ne hagyjon el senkit. Ha el akarja hagyni a feleségét saját elhatározásából tegye mindenféle külső kapaszkodó és segítség nélkül. Ezt nem tette meg. Neki kellett egy nő, aki miatt elhagyhatja a feleségét. Ez így totál gáz.

EGy bebizonyítja vele, hogy egyedül képtelen létezni a világban, neki kell egy nő, aki gondoskodik róla és lehetőleg többször szexeljen vele, mint most a felesége. Innentől kezdve ő számomra már inkább egy lúzer, egy papucs. Inkább beidomul egy másik nő szárnya alá, ahelyett, hogy egyedülállóként gyökeret verne és elgondolkodna az életén.

Ezt a lúzerséget éreztem rajta akkor is, mikor az otthoniakról beszélt, hogy mit művel vele a felesége. Szóval, valahogy nem győzött meg a pasi, hogy ő tényleg annyira férfi, mint amennyire én gondolom. Ráadásul Pixy megfogadta, soha, de soha nem fog összeköltözni senkivel csakis akkor, ha már halálosan beleszeretett az illetőbe. Valljuk be ez nem következett be, és ennek nincs köze ahhoz, hogy én szexkapcsolatként kezeltem. Mert a szív szarik arra, amit az ész eldönt, többnyire. Szóval ha ez szerelem lett volna, be kellett volna következnie. Így meg megkíméltem magam, hogy belemásszak egy olyan kapcsolatba, amiből lehet fél év múlva menekültem volna. És őszintén, akkor hova küldtem el a pasit??? No mindegy. És tőlem hagyhat nyitva bármilyen kiskaput.... számomra VÉGE.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.13. 14:30:41

@D. Maylo: Lehet, hogy kevesebb, de nem zárta le teljesen. Szerintem ahogy a másik nem válna be újfent hízelkedéssel bepróbálkozna Pixinél. Egyébként nem szemtől szemben mondta, hogy van másik. Ez nálam mindig gyengeség, gerinctelenség. Felelősséget nem vállalt Pixi lelki világáért de a testéből elvette ami kellett neki ;-)
Honnan honnan, hát saját tapasztalatból :D

Pixynor 2014.09.13. 14:55:36

@Star Lord: na igen, ez is érdekes, ott volt a lehetőség az autóban, miért nem tudott akkor őszinte lenni?? Pontosan tudta nem vagyok hisztis típus, hisz már ismert jól. Szóval innentől kezdve számomra is átment gerinctelen hazudozóba, ami abszolút kizárja, hogy innentől akár tovább is beszélgessek vele (ugyan mi a francról?, eddig a szar házasságáról beszélt főleg, most az új szar kapcsolatáról fog vagy mi?), de azt is, hogy bármikor is újra testi kapcsolatba kerüljek vele. A korábbiakban én küldtem el, most ő. Ebben van a különbség. Engem csak egyszer lehet elküldeni, de én akkor oly messzire megyek, visszanézés nélkül, hogy a visszaútra nem fogok már emlékezni. Húúú, de költői voltam :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.13. 14:57:26

@Pixynor: Mert nem hogy Veled, de önmagával sem tud szembenézni, ha tudna, akkor nem a következő nőhöz költözött volna, hanem egyedül összerakja előbb magát, ahogy írtad.

Pixynor 2014.09.13. 14:58:57

@Star Lord: én is így gondolom, fentebb írtam is hasonlót :)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.15. 08:46:51

Én nem értem, hogy mit akarsz. Ha - tegyük fel - elválik és hozzád költözik (lehet, hogy ugrik az autó is váláskor), akkor oda az egyik kritérium a külön egzisztenciáról. De azért sajnálod, mert kefélni jó volt vele... De ha belegondolsz, napokat lehet, hogy nem tudnátok együtt eltölteni, hiszen, ha jól olvasom, együtt reggelizés ebben a viharos kapcsolatba még nem fért bele.
Szóval, mégsem ilyet keresel. Ha nem lett volna nős, akkor sem.

Pixynor 2014.09.15. 09:41:13

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: tökéletesen jól látod. Szexnek indult csak a dolog. Soha, de soha nem került szóba, hogy ez akkor több is lehetne, pedig a történet alakulása már többet sejtetett. Az emberben nem volt annyi, hogy erről beszéljen velem. Tett mondatokat, amiket az ember nem kezel le, ha szexkapcsolatról van szó. Lehet, hogy nem is feleltem volna meg neki erre én sem, csak dugni akart, nem tudom. De!!! nekem jobb is, hogy erre nem került sor, mert teszem azt, ha elém áll, hogy ezt szeretné, szerintem nem akartam volna. Szexkapcsolatban az ember nem gondolkodik tovább én sem tettem meg. Abszolút el lehet különíteni a kettőt. Ahogy erről már beszéltünk. Az hogy megállás nélkül beszélt a magánéletéről, azt úgy kezeltem, mint egy jó szerető. Meghallgattam, elmondtam a véleményem és ennyi, de egy pillanatig nem gondoltam, hogy ezt azért ossza meg velem, mert velem lett volna célja, és azt várta volna, hogy akkor elkezdek arról beszélni, hogy ha otthonról menned kell, akkor majd gyere ide nyugodtan, menjünk el közösen egy újba stb. stb.
Ráadásul továbbra sem érzem azt, hogy össze szeretnék szerelem nélkül bárkivel is költözni.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.15. 11:28:27

@Pixynor: Kikerült? :)
Összeköltözni csak úgy próbaképpen semmiképpen nem érdemes.

Pixynor 2014.09.15. 11:36:28

@Star Lord: Ja igen, lement a hétvégi nagymenet, egy kicsit húztam ki belőle, de szándékomban állt kint hagyni :)

2014.09.15. 19:44:59

"Ne szomorodj el ....... Ez még nem azt jelenti, hogy már soha nem beszélünk ."

Star Lordhoz hasonlóan, nálam is ez a mondat verte ki a biztosítékot. Mert ebbe bele van sűrítve egy olyan vigasztalásnak álcázott kegyelemdöfés, amiről pontosan tudja mindenki, hogy talán jobb lett volna, ha inkább le sem írja. Szerintem.

":-))))))) Hogy Te milyen édes vagy Pettti! Először is nagyon rendi vagy, hogy ennyire kapkodtál, és már rögtön, hanyatt-homlok rohanva, másnap hajlandó voltál ezt az apróságot írásban megemlíteni. Milyen jól ismersz, hogy nekem sem menne a többes kapcsolat, annyira cuki vagy, hogy még ilyenkor is ennyire számítanak az érdekeim, totál meghatódtam. Ja, ja, tudom, hogy túl sokba került volna ezt a mai percdíjak mellett telefonon megdumálni, mégiscsak elegánsabb módja ez a dolgok tisztázásának, meg ha kinyomtatom, el tudom tenni emlékbe, a levendulaillatú szappan mellé, a fiókba. Tök jó, hogy vannak olyan nőismerőseid, akik egyszer csak felbukkannak a múlt ködéből (ne szerénykedj Petttti, ha egy jelentkezett, miért ne jelentkezhetne akár több is?), de ez még hagyján, mert ráadásul pont a legjobbkor. Ahol a szükség, ott a segítség, íme egy régi bölcsesség ismét beigazolódni látszik. Én nem is vagyok már szomorú Pettti, pláne, hogy olyan éééédi, hogy Te utálod, ha az vagyok, egy csapásra jobb lett a kedvem, és igen, igen, mennyire igazad van megint Petttti, szivárványként ragyogja be mai napom egét a remény, hogy azért, mert végül másra szavaztál, még beszélhetünk. Talán. Majd.Egyszer. Valamikor. = Soha. Sok boldogságot Nektek, egészséget, mert az a fő, őszinte, egyenes ember vagy Pettttti:-) "

Bocsánat. Kicsúszott.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.15. 19:59:32

@Petra01: Ha a Peti csak dugópajtás, akkor nem is tartozik semmilyen elszámolással. Nem kérte meg Pixynor kezét! Majd ha akar egy jót dugni, akkor felhívja, vagy ír egy sms-t, ahogy szokott. Nem kell ezen picsogni. Ha a feleség nem zavart, akkor pár barátnő és/vagy egy élettárs meg miért lenne zavaró? Nem? ;)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.15. 22:04:04

@Petra01: Nagyon jó.
El is csíptünk egy olvasói levelet.
Péter bácsi fogalmazta meg az Arany alkony idősek otthona 37-es számú szobájának lakója. 12 éve özvegy, előtte háromszor elvált, tizen(huszon)nyolc darab élettársa és számtalan szeretője mind örömet okoztak neki, de csak egy és egy volt, aki mély nyomot hagyott benne, ez pedig nem más mint Pixynor mama.
Kedves Pixy!
Még emlékszem amikor remegő kézzel feküdtünk a Hotel Mentol 40-es szobájának zöld színű takarójával letakart, előző napi kilöttyent bulizó fiatalok után megmaradt kellemes bukéjú bortól szagló bukéja alatt, miután kéjesen egymáséi lettünk. A kezem azóta még jobban remeg, a takarót már Gizi nővér húzza rám minden este, de még fickós vagyok, nem húzok a takaró alá alsót, hátha Gizike egy nagyobb takarórántással két legyet üt egy csapásra... Halványuló emlékezetemmel még mindig sokat gondolok rád, amint fénylő vörös fürtjeidet (de lehet hogy az Teri mama volt) kifújtam a számból mert úgy útálom, amikor egy nő haja a számba lóg csókolózás közben, de rózsallatú mosószappantól illatozó kezed szagát sosem felejtem. Amikor fényes tágranyíló csillogó szemeddel elvesztél szememben (hol is az olvasószemüvegem, már azt sem látom, miket írok szegény asszony is lehet már el sem tudja olvasni csak zódásszemüveggel, nem baj Pixy egyet se búsulj, majd kölcsönadom a szemügémet és úgy elolvasod életem delén írt szerelmi vallomásomat). Hol is jártam... Számos és számtalan női hölgyek életem értelmének megrontói között te voltál az egyetlen fénysugár az éjszakában, akinek zöld (kék? barna?...) szemére máig emlékszem. Úriember voltam, megőriztem az első randevúnkon, pontosan ötven évvel ezelőtt tőled kapott citromsárga zebramintás keszkenyőt, melyet az Úri park hatodik padján megismerkedésünk ötvenedik évfordulóján szándékomban áll neked visszaadni. Ott foglak várni, amíg a gerle búg, alkonyattól pirkadatig (vagy fordítva? fene se tudja már ezt az óraátállítást követni) drága örök hű szerelmem, akit sosem feledtem és aki engem mindig visszavárt, bármelyik soron következő felségemmel vagy élettársammal éltem éppen boldognak nem nevezhető életemet.
Várlak gyere, vagy egyen meg a fene.

Pixynor 2014.09.15. 23:12:53

@Petra01: Petra Te édes drága aranyos nő. Hááát esküszöm Neked sírok, zokogok annyira imádtam a kis sztoridat, komolyan. Pláne, hogy most értem haza a Hercegemmel való találkozásból, aki miután eltűnte magát egy jó időre az első kefélésünk után, rájött, hogy hiányzom neki (tehát újra telítődött a szervezet, egy újra kefélés erejéig) és persze nekem sem kellett többször megemlítenie ezt, mert miután én a Hercegem találtam meg benne, így egy másfél óra vele töltött időért, hogy kiéljem azon érzésem, hogy erre az időre én vagyok az ő Hercegnője ... na mi a francot is akartam mondani... jaa....rohantam karajiba vissza. És persze, most totál elégedetten, másfél órányi paradicsomi állapot után, totálisan kisimulva :) olvasom a kis szösszeneted és kész vagyok.

Ígérj meg nekem valamit, ha úgy döntenél, hogy váltasz és mégiscsak a nők felé kezdenél vonzódni, ígérd meg, hogy leszel a barátnőm, mert esküszöm :) kaland lenne veled az Élet. :) (mert, persze ha még csalódom egy párszor én is a nők felé fogok lassan orientálódni :) )

Pixynor 2014.09.15. 23:27:42

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: Malacka ez nem így működik :) Péterke többet nem részesülhet Pixy kegyeibe, ugyanis Pixy elvárta volna az őszinteséget a dugopajtásától, aki hazudott, szóval Petra tökéletesen jól festette le a helyzetet. Szerintem semmi szüksége nem lett volna erre. Nyugodtan elmondhatta volna péntek este az autóba ülve személyesen, jaaa hogy akkor a szemembe kellett volna néznie?? háát úgy látszik a gerincesség nem azon férfiak jellemzője, akik az utamba kerülnek, ezt már többször megtapasztaltam. Mindegyik hazudik egytől egyig, és azt még annál is jobban rühellem, semhogy megdugott még egy két nőt velem párhuzamosan is, mert perszehogy ezt tette.

Pixynor 2014.09.15. 23:32:51

@Star Lord: Úristen lányok :) hát mi van veletek :) Haláli volt Lordom :) Látom Téged is megihletett a sztori :) Esküszöm ott tartom tényleg elküldöm mindkettőt Péterkének :)

Nagyon jót vigyorogtam a kis történeteden.Köszönöm :) még ilyet :)

2014.09.16. 14:30:21

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: á dr.Kóser, ennek köze sem volt a picsogáshoz, nem is arról szólt, hogy a gaz, csábító végül lelépett, és emiatt romokban kéne heverni. Olyan levelet is tudnék írni, de akkor estig zokognánk, annak meg mi értelme?:-)

Amúgy viccet félretéve:értelek, és ahogy olvasom nagyon úgy fest, hogy Pixy sem dőlt kardjába a szomorú, tragikus bejelentés után:-)

2014.09.16. 14:33:13

@Star Lord: zsír:-)))

Szerintem írok én ennek az Oravecz lánynak, olyan régi rajongója vagyok, hátha van összeköttetése, hogy kiadjunk valamit, akármit, bármit, blogkönyv címszóval, mégis kényelmesebb lenne otthonról írogatni, sok pénzért a hülyeséget, mint a kevésbé kényelmes melóhelyről (jóval kevesebbért...).

2014.09.16. 14:40:11

@Pixynor: ha és amennyiben úgy érzem, hogy Szabi iránti vonzódásom (és úgy általában a hetero mivoltom) váratlanul, vagy szépen, lassan megszűnne, és egyben átalakulna nők irányába történő érdeklődéssé, akkor, de csakis akkor bejelentkezem Nálad a felajánlott pozícióra. Aztán, ha működik a kémia, akkor írunk egy "leszbiknek áll a világ" blogot.

2014.09.16. 14:42:37

@Pixynor: én elküldeném. Mindkettőt. Mondjuk fennáll az esélye, hogy ebben az esetben megnyugodna, elégedetten hátradőlne, hogy jól döntött, hogy lelécelt, mert nem vagy noooooormális:-) Szerintem.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.16. 14:53:20

@Petra01: mindenben partner vagyok amivel a közt szórakoztathatjuk

Pixynor 2014.09.16. 16:00:31

@Petra01: ""leszbiknek áll a világ" " iszonyat sikerünk lenne, Oravecz repülne a trónjáról :)

Let it Bee 2014.09.16. 16:07:20

@Petra01: @Star Lord: Csajok, idegenben is hatalmasak vagytok!

Pixy pedig tudja jól, hogy kutyaharapást Sir I-vel. :)

Let it Bee 2014.09.16. 16:11:32

Hát ha más nem tud állni a leszbiknek, legalább a világ álljon nekik. :)

Ez mekkora már, hogy blogírás céljából bevállaljátok a leszbiséget! (Erre képtelen lennék. - Hogy bármi miatt is leszbikussá váljak.)

2014.09.16. 18:49:14

@Let it Bee: ne is haragudj meg, de tök hülyén állna Neked a leszbikusság, mint olyan.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.16. 19:18:31

@Petra01: Az a hír nem volt meg, hogy egy férfi nővé operáltatta magát, hogy aztán a feleségével leszbikus kapcsolatban élhessen tovább? Soha ne mondd h soha :D

Pixynor 2014.09.16. 21:22:47

@Let it Bee: na, de Beeeee, most csalódtam benned, azt hittem számodra nincs lehetetlen :)

Let it Bee 2014.09.16. 22:08:20

Petrának nem leszek a barátnője. A másik két lánynak köszönöm a bizalmat.

Egyébként, itt a példa rá, hogy ez a méhen (azaz rajtam! - vazze, Petra) múlik.

www.youtube.com/watch?v=yBeCpxYEUNw

Pixynor 2014.09.17. 05:41:10

@Let it Bee: Te Beee ez mekkora részlet volt!!! Ez melyik filmből van? Nem emlékszem, hogy láttam volna.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.09.17. 09:56:18

@Pixynor: Brian élete. Alap film.

Amúgy visszatérve "dugóPetire". Miért vársz őszinteséget bármilyen szinten? Az ilyen figurák azon szocializálódtak, hogy akkor kapják meg amit akarnak, ha össze-vissza vetítenek. (Veled volt eddig a legjobb, gyönyörű a hajad stb, stb...). Ezt előadja naponta 5-6 nőnek, csak összejön egy kis ingyen dugás. Ha ez működik, akkor miért változtatna? ;)

Pixynor 2014.09.17. 11:30:24

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: Érdekes mert a Brian életét láttam anno és mégsem emlékeztem erre a részre. No mindegy öregkori elhülyülés :)

Azért várok őszinteséget, mert én is a végletekig az vagyok. Magamból kiindulva, úgy gondolom egy bizonyos kor után az embernek semmi szükséges arra hogy hazudjon. Nyugodtan vállalhatja saját magát és akkor nem kell hazudni. De a férfiaknál ez kurvára nem tud működni.

Azt nem tudom a nők hazudnak-e, mert én nem az tuti. A barátnőim sem, de hogy egyéb nők.... passz.

És azért változzon, mert ezért írják le a nők egyre jobban a pasikat :) Legalább is a normálisabbja :), de persze tök mindegy mit akarok én :), de jó út ahhoz, hogy már azt se higgyem el egy férfinak sem, amit kérdez. Ami marad, azzal kefélek meg beveszem a hülye dumáját, aki tetszik, az összes többi mehet a kilátóba. És ezzel minden nő így lesz előbb utóbb, vagy már van is. :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.17. 11:55:48

@Pixynor: Biztosan a nők is, különben nem lenne ennyi rossz tapasztalatot felmutató férfi sem.
süti beállítások módosítása