Pixy mesél

Pixy mesél

Szingli élet

2014. április 26. - Pixynor

269472_536830279675004_724534318_n.jpg

41 évesen single nő vagyok és soha nem éreztem még eddig életemben azt, hogy annyira jó, mint most. Persze míg az ember fiatal, tini lány, sokat bulizik, többnyire azt csinál, amit akar, fiúzik és és rohadtul nem érdekli majd mi lesz később. Ez is egy jó időszak :)

Aztán persze jön aminek jönnie kell, megismered a majdani férjed és elkezdesz vele járni, majd szépen elér a dolog és lesz egy gyereked és családod. És persze átlagos esetben, ha csak nem születsz gazdag családban, vagy nem egy milliomos pasit sikerül kifognod, mikor ez történik többnyire a nulláról indulsz, vagy jobb esetben szülői segítséggel hozzájutsz egy kis házhoz, vagy lakáshoz. Aztán elkezdesz úgymond dolgozni a mindennapokért, először, hogy meg tudj élni, majd, persze minden forintodat a kis házadba ölöd, aminek örülsz, hogy van, de azért erősen fel kell újítanod. Aztán persze folyamatosan nézed, mitől tudnál többet keresni, rájössz: tanulással. Aztán tanulsz, így nincs arra időd, hogy észrevedd, milyen rohadtul unalmas az életed, mennyire nem történik benne semmi. Szokásos ingerszegény környezet. Semmi érzelmi megnyilvánulás a férjed részéről, ami a NŐNEK szólna. Anya vagy és feleség. Ennyi. Aztán odajutsz, hogy éjjelente arról ábrándozol, hogy egy férfi téged szeret, meg akar csókolni, szexelni akar veled és te nem hiszed el, mert a férjed mellett elhíztál, ellomposodtál, hisz ő így is szeret, neki tök mindegy és álmodban meg nem hiszel annak, hogy más is akarhat téged. Aztán meggyőz róla, hogy igenis TE kellesz neki, mint NŐ és megcsókol és még jobb esetben szeretkezik is veled és földöntúli boldogsággal mosolyogva ébredsz reggel és nem érted mitől vagy ilyen boldog és akkor visszaemlékszel az álmodra, majd oldalra nézel a még alvó férjedre és abban percben tűnik el a boldogság érzet és a mosoly, mert rájösz, hogy veled ez már soha, de soha nem fog megtörténni, hisz házas vagy, mert ígéret szerint a sírig tart.

És belefásultan éled tovább házas, "boldog" családi életed, egyre kevésbé kívánva azt a férfit, akinek egy csepp érzelmi megnyilvánulása sincs feléd, ugyanakkor minden este elvárja, hogy jó feleségként tedd szét a lábad, teljesíteni házastársi kötelezettséged. Persze, hogy egyre kevésbé vágysz rá, és emiatt egyre kevésbé csinálod és tudod azt is, mert okos vagy, hogy ha egy kapcsolatban csökken a szex, ne adj isten meg is szűnik, annak a kapcsolatnak lőttek és valamelyik fél előbb utóbb félrelép. Ezt a férjem megtette én pedig gyorsan elváltam tőle és egyedülálló szingli nő lettem.

A sors hozott nekem egy barátnőt is e közben, ő is szingli és bizony ő lett az, akivel aztán úgymond elkezdtem élni. Immáron negyedik éve, és azóta újra találkoztam a NŐVEL, aki annak ellenére, hogy nem tökéletes, de elismerő pillantásokat kap, aki megismerte önmagát, hosszú tanulási folyamaton ment át és most ott tart, hogy egyszerűen élvezi az életét. És ez nagyon nagyon fontos dolog. Minden embernek úgy kellene élnie, hogy élvezze az életét, mindegy, hogy az neki családi élet, vagy egyedüálló. Lényeg, hogy jó legyen az élete, úgy élje, hogy az boldogsággal töltse el. Sajnos a környezetemben rengeteg beszürkült megkeseredett embert látok és elvétve olyat, sőt tán nem is látok olyat, aki szintén élvezné az életét. És egyszerűen ezt én nem tudom most megérteni, amikor oly kevés kellene ahhoz, hogy az emberek változtassanak a gondolkodás módjukon és ne azután sírjanak ami nincs, hanem annak örüljenek amijük van.

 És az én barátnőm születésnapom alkalmából meghívott vacsorázni a mongol étterembe :) Az egy nagyon jó kis hely, és olyanokat ettem, amit eddig még soha életemben :) Általában ez a szingliség egyik fő előnye, nagyon nagyon sok olyan dolgot csinálok, amit eddig még soha :) amolyan bakancslista-szerűen. Életemben először ettem lovat, mufflont, cápát, tarkasügért, kecskét és még hasonló grillezett finomságokat :) Az étteremben érdekes társaság volt, férjek, feleségük nélkül, amolyan baráti társaságként, nagyon fiatal fiúk és lányok párban. Érdekes módon mi ketten voltunk csak szingli nők :). Aminek a következménye persze meg volt, mert elég sok tekintetet kaptunk sőőőt még ételválogatás közben is szóba elegyedett velem az egyik "férj" :) Még a végén kaptam egy kis tüzijátékos tortát is az étteremtől :) nagyon klassz volt.

Majd beültünk az autóba és nem halkan hallgatva Nickelback-et és telitorokból énekelve jöttünk vissza Pestre :) a körút tőlünk volt hangos. És egyszerűen imádom az éjszakai várost, imádok éjszaka vezetni, zenét hallgatva, imádom látni az embereket, ahogy az utcán vannak... . Majd megváltunk az autótól és beültünk az egyik szuper romkocsmába :) ott én fizettem a barátnőmnek egy koktélt :) beszélgettünk nevetgéltünk zenét hallgattunk. És ekkor ott a romkocsmába ülve rájöttem, hogy mennyire kurva jó ez az egész, hogy nem otthon fekszem az férjem mellett, mint ahogy nagyon sokan beszürkülve, hanem bent vagyok az éjszakába. És eldöntöttem, hogy ha lesz egy kapcsolatom, újra, soha de soha nem fogom még egyszer megengedni, hogy úgy ellaposodjon, mint a házasságom. Egyszerűen hihetetlen, hogy az ha az ember párt talál megszűnik az igénye arra, hogy éljen. Persze biztos rohadt jók a családi baráti bográcsozások, sütögetések, hogyne... ennek is van feeling-je, de öreg hiba, hogy képesek a párok, családok átmenni totál nyugdíjasba. 

Szóval nagyon jó kis szülinapom volt :) és hazafele továbbra is meg volt az a szabadság érzés, hogy az autómba beülve hazavezettem :) Régen tömeg közlekedtem én is. Nyilván ez is hozzájárul a mostani szabadság-élet érzésemhez, hogy van egy autóm, amivel akkor és oda jutok el, ahova  és amikor akarok. És egyébként tudom, hogy elcsépelt dolog, meg sokak szerint nyálas dolog Coelo és egyéb idézeteket olvasni, de nekem nagy és örök kedvencem Oravecz Nóra, akinek gondolatai nagyon nagy segítségemre voltak abban, hogy megismerjem saját magam. Mikor őt olvasom, olyan érzés, mintha a saját gondolataimat írná meg. Szóval azon gondolkodva, hogy sokan azt mondják, hogy társas lények vagyunk, mindenkinek kell valaki, meg hogy az egyedülállók élete nem jó, meg nem természetes én azt mondhatom, hogy igenis élvezem ezt a részt. Már negyedik éve és nem tudom még meddig. De az biztos, hogy egyedülállóként az embernek olyan élete van, amit szeret, amiben boldog, hisz saját magadnak alakítod az életed, nyilván úgy, hogy jó legyen. Ezért is nehezebb egy ilyen embernek újra kapcsolatba kerülni, független attól, hogy ők azok, akik készen állnak egyből kapcsolatba kerülni.

Mit mond Oravecz Nóra erről:

"Csak az ragaszkodik betegesen a kapcsolatokhoz,aki nincs tisztában a saját élete értékével, ugyanis onnantól, hogy tudja, hogy mennyit ér, és mi van mögötte, hogy mi ő maga, akármit nem enged be, hiszen tudja, hogy a gyémántot is csak gyémánt csiszolhatja, minden más csak árt neki...
Oravecz Nóra"

Gyémántot meg nagyon nehéz találni :) Ennyi ... :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr206087312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.27. 22:45:45

Ezzel noravec-cel lehúztad az egészet :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.28. 00:08:09

Hát igen, az Oravecz idézettel én is kötekedtem volna, mert ami nem fogja, nem karcolja a gyémántot, az nem is árt neki....meg aztán nőként "trendi" Oravecz hívőnek lenni, férfiként pedig "trendi" Oravecz szkeptikusnak lenni...de tulajdonképpen nagyon jó a végére ez az idézet.
A párkapcsolatban az ellaposodást az okozza, hogy "áh, megvan az én gyémántom, tehát én miért is akarnám őt megkarcolni, hiszen én is ugyan úgy meg fogok karcolódni, ha megkarcolom őt, és mi, együtt két szép gyémánt akarunk lenni....és így szép lassan csak azok a karcolási helyzetek maradnak csak meg, amiket nem lehet tudatosan irányítani, azok a játszmák maradnak csak meg, ami saját magunkból, magunkról nem ismert rész táplál.Pedig pontosan a tudatosan kezdeményezett konfrontálódások tartják életben a kapcsolatot, ezek viszik előre, ha akarunk valamit a másiktól.Ha nem akarunk semmit - mert jaj, nehogy megkarcoljuk - akkor is megkarcoljuk, de pont azzal és ott, ahol az biztosan fájni fog, egyvalakinek biztosan, mert pontosan azzal és ott mi nem akarjuk megkarcolni - nem is tudunk róla - , de vannak hibáink és azok bizony karcolnak.

Szingliként ugyan így a gyémánt hasonlat az, ami konzerválja a helyzetet.Gyémánt vagyok, ezért olyat keresek, aki nem is akar vagy nem tud karcolni - a másik gyémánt.Ha jön is egy, akkor se lesz semmi, karc nélkül fogunk csillogni egymás mellett.Persze itt is becsúszik egy-két karc, de a karcmentességet preferálva könnyen vége is lesz...igaz nem az unalom, hanem a status quo megtartásának akarata fog vele végezni.

Szerintem az igazi rész - amit mindenki keres - az inkább a minél több karcolás.Egy karcolás elviselése nem okozza a gyémánt végzetét, de egy gyémánt által adott karcolás sem.Így a két egymást karcoló végül együtt egymást és magukat is karcolva - a két kopott gyémánt - kialakít egy olyan szépséget, amit csak ők ketten értékelnek és ez tartja őket össze.Egy új gyémánttal karcolódva az új gyémánt később kopna el, mint a már kopott és a már kopott sem tud annyit karcolni, amitől az új kellemesen kopottnak érezhetné magát.

Talán az Oravecz idézetekben az az irritáló, hogy nem férfiembernek valóak :-) Nem azt írják le, mi legyen vagy mi volt, mit kell másképp csinálni, hanem egy fotót adnak egy állapotról.Ez a nőknek jobban tetszik, hiszen a fotó - ami ábrázolja, hogy most hol vagyok - biztonsággal tölthet el, körül tudok nézni egy pillanatkép által rögzített gondolati síkon, anélkül, hogy bármit el kellene engednem hozzá a valóságból.

Lehet, hogy a szingliség jó, de sokan mondják, hogy van jobb is...és én rohadt kíváncsi tudok lenni :-)

Pixynor 2014.04.28. 05:42:01

@SadBoobie: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem lehet, hogy a férfiak, ezek szerint, azért ennyire Oravecz ellenesek, mert ő a lélek nyelvén szól?? ami a férfiak számára egy ismeretlen dolog. Hallani hallanak róla, de nem tudnak vele azonosulni?? Fogalmuk sincs róla, hogy az igazi nőket a lélek hajtja?? Persze, ez egy megfoghatatlan dolog, és biztos vagyok benne e téren nincs két egyforma nő, de azért egy két dolgo minden nőnél alap e téren.

Pixynor 2014.04.28. 05:42:53

@SadBoobie: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem lehet, hogy a férfiak, ezek szerint, azért ennyire Oravecz ellenesek, mert ő a lélek nyelvén szól?? ami a férfiak számára egy ismeretlen dolog. Hallani hallanak róla, de nem tudnak vele azonosulni?? Fogalmuk sincs róla, hogy az igazi nőket a lélek hajtja?? Persze, ez egy megfoghatatlan dolog, és biztos vagyok benne e téren nincs két egyforma nő, de azért egy két dolog minden nőnél alap e téren.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.28. 09:15:24

@Pixynor: Nem lehet, hogy még csak véletlenül sem szól a lélek nyelvén, viszont jó megélhetést biztosít ez neki?
Ha igazán a lélek nyelvén szólna, akkor a férfiak is megértenék, de inkább a rózsaszín babaházak, lányruhák és ködös álomfelhők nyelvén szól.

SadBoobie (törölt) 2014.04.28. 09:34:41

@Pixynor: Lehet :-) szerintem sokkal inkább arról van szó, hogy a férfiakat azért idegesíti, mert nem Oravecz Nóra gondolatait akarják megismerni, hanem Téged és a te gondolataidat.Gondold el, minden férfi mondjuk állandóan Kölcsey idézetekkel szórná tele a megnyílvánulásait....és a saját gondolatait ilyen versek mögé rejtené.Oké, fontos, hogy legyen valamiféle saját vallás vagy egy gondolati forrás, aki/ami segít feldolgozni a gondolatokat, érzéseket, de olyan sokan a férfiak közül nem akarnak Oravecz Nórával élni.Tulajdonképpen nem is neked szól ez a dolog, hiszen Oravecz attól bosszantó, hogy sokan idézik, nem pedig azért, amit mond, olyan, mint egy rojtosra játszott zene a rádióban....Mindenki, te is azért idézed, mert igaznak érzed, viszont hogy miért az nem teljesen világos, az sok minden miatt lehet....és ettől jön az, hogy oké, ez egy vallás :-) és aki veled akar gyémántosat játszani, annak Oravecz Nórát kell meggyőznie vagy ami még rosszabb, ha egy férfi azt akarja, hogy szellemileg is elég tudjon neked lenni, Oravecz Nóránál kell jobbat mondania vagy jelen pillanatban úgy néz ki, Oravecz helyére a lelkedben senki sem léphet.
Oké, ez túlzás amit írok, de tulajdonképpen az Oravecz név helyén bárki lehetne, Isten, Ördög, stb....és kevés a civil teológus a társkereső pasik között, de talán még a blogolók,hozzászólók között is :-)
Szóval - tényleg nem bántásként - de Oravecz rajongó mellett biztosan lehet arra számítani, hogy a lelki biztonságot nem a férfitől fogja várni, hanem a könyvtől.Akkor a pasinak maradnak az élet egyéb területei, ahol azt még megadhatja, de akkor meg - és jogosan - majd az a vád fogja érni, hogy hát te is olyan vagy mint a többi, mert a lelkem nem tudod megérinteni....mert az Oravecz Nóráé...aki egyfajta lelki droggá változik egy idő után :-)
Oravecz Nóra pedig közben csuklik egész nap :-) és nem érti, mert igazából ő csak az agyában termelődő gondolatokat kiírva keresi a pénzét :-)

Pixynor 2014.04.28. 09:58:21

@SadBoobie: húú újfent kimondtad, amit gondolok. Vallás, nagyon jó szó ez erre.

Lelki biztonság egy férfitól??? Azt sem tudom ez mit jelent. A férjem mellett biztonságban volt a lelkem, olyannyira, hogy meg is halt. Ezt jelentené??? Mástól meg még csak hasonlót sem láttam, szóval bár azt mondják, amit nem látsz, az azért még létezhet, de inkább nem.

Szóval vallás igen, milyen jó szó rá, a történelem bizonyítja, kell a hit az embereknek. Viszont én alapból nem vagyok hívő, semmilyen hagyományos vallást nem képviselek, ugyanakkor nyilván én is hiszek. Mondjuk a sorsban, az univerzumban, ahogy tetszik. És mikor épp önsajnálatban fetrengek a padlón, azon gondolkodva felcsapkodjam-e az ereimet vagy sem, igen jól jön egy két gondolat Oravecz Nórától, de akár Buddhától is, bárki mástól, aki épp meg tudja fogalmazni mit érzel, miért és hogy grva gyorsan szedd össze magad. Kell olyan valami mindenkinek amibe belekapaszkodhat, ha kicsúszik a talaj a lába alól. Többnyire ezt mindenki magában éli csak meg, ritka eset, hogy egy egy családtag, vagy barát/barátnő tud erről, aki szintén tud segítő szavakat nyújtani.

És tényleg nagyon sokakat irritál ez a Orevecz-dolog többek között a barátnőmet is, de mikor én tudok vele azonosulni és többször segített már egy egy mondat elhinnem, hogy igen akár jobb is lehet, addig szívesen tudom az ő gondolatait magamévá.

Ez viszont nem kell egy férfit sem elrettentsen, inkább örüljön neki, hogy emiatt egy lelkileg stabil nőt kap és nem egy instabilt. Ugyanis szerintem Oravecz inkább képviseli az úgymond kemény nőt, akit nem lehet megtörni.

És egyébként jó az eszmefuttatásod erről az egészről, tetszik, de valljuk be a legtöbb pasi korántsem ilyen intelligens, mint Te, nekik eszükbe sem jut ez a gondolatszövevény ("Oravecz Nórát kell meggyőzni"), mint Neked. De a meglátás egyébként jó, de biztos vagyok benne, hogy Te sem gondolod komolyan, hogy így van :) És igen, totál igaz, hogy lelki erőt adnak a szavai. De ez kell, mert mástól nem kapom meg.

Pixynor 2014.04.28. 10:00:48

@SadBoobie:

UI: ja és az ERŐ- ben is hiszek :)

Pixynor 2014.04.28. 10:03:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): tudod ki lenne milliomos Oraveczet felülmúlóan??? Az a lélek-tanár, aki meg akarná tanítani a férfiakat a lélek nyelvére :)

Vannak lehetetlen dolgok a világon, de lehet bennük hinni, például utazni az időben, vagy hogy a férfiaknak van lelke :) Ez ha így lenne ütné az összes beszélgetésünket a hazugságról :)

Sadist 2014.04.28. 12:23:29

@Pixynor: Oraveczet azért gáz olvasni és idézni, és a férfiak azért "Oravecz szkeptikusak", mert az alapból elhízott embereknek ad még egy-egy szelet sütit és megnyugtatja őket, hogy teljesen jók elhízva. Segít fenntartani az embereknek a rózsaszín álomvilágot, nehogy szembesülniük kelljen az élet realitásával.
A férfiak azért még képesek két lábbal a földön járni és az ilyen "lelki" finghámozástól rosszul vannak.

SadBoobie (törölt) 2014.04.28. 13:02:57

@Pixynor: mindenkinek kell valami hasonló és van is valami hasonlója, amibe kapaszkodik.A legtöbb idézettel vagy vallási dologgal az a baj, hogy aki nem olvasta teljes sztorit,az nem tudja hová tenni a dolgot.Abszolút nem bántani akartam az érzéseidet, csak rávilágítani, miért is vannak, mire is gondolhatnak, akik nem szeretik.A politikai, vallási, hit alapú dolgok egyébként is érzékeny téma, mert valamiféle jövőbe vetett vagy saját magunkba vetett bizalomról szólnak és ez mindenkinek más....akik meg utálják azok csak egyszerűen nem értik.Nem állítom, hogy értem - megnéztem vele egy interjút és beleolvastam a blogjába - nem tartom haszontalannak, de nem tudok az ő fejével gondolkodni, nem áll hozzám közel.Értem, de mégsem olyan, mint aki belőlem beszélne.
Sadist-tal például nem értek egyet.Inkább olyan, mint aki belógatja a sütit és elkezdi húzni, hogy "mozogj!".

Pixynor 2014.04.28. 13:07:39

@Sadist: És mi van, ha csak azt fogalmazza meg pontosan, ami az emberben is van, érzésként, csak nem tudja leírni??

Nem lehet, hogy a férfiak pont azért utálják, mert nagyon "életszagú" és ő kimondja, míg, több helyről is arról vagyok lassan már meggyőzve, hogy a férfiak szerint a nők igenis azt akarják, hogy a férfiak hazudjanak nekik??

Egy alapból elhízott embert miért nem lehet úgy elfogadni, ahogy van?? Neki pont azzal kéne szembesülnie, hogy el vagyok hízva (szép magyarosan) és ez van. Fogadd el, vagy nagyon gyorsan tegyél valamit, ha ezt nem tudod elfogadni. Én pl. mindkettőre találok motiváló gondolatokat Oravecztől.

Mostanában azzal kell szembesülnöm, hogy, állítólag a férfiak azért hazudnak a nőknek, mert a nők nem bírnák a fájdalmas igazságot, mert az azzal járnak, hogy nincs sex. Ezért állítólag jobb a nőnek, ha hazudnak neki. Hááát valahogy ezt nem veszi be a gyomrom, de immáron két helyről is ezt hallottam (férfiaktól) és valahol azt sem tudom mondani, hogy nincs igazuk. :(

Én Oraveczet inkább úgy értelemezem, hogy a kemény, lelkileg megtörhetetlen nő, aki eléri célját, ha küzd érte. Ez nem álomvilág szerintem. Álomvilág az amiben a férfiak tartják a nőket, hogy minden szép és jó, közben csak hazudnak, mert szerintük ez jó a nőnek.

Pixynor 2014.04.28. 13:09:14

@Sadist: És mi van, ha csak azt fogalmazza meg pontosan, ami az emberben is van, érzésként, csak nem tudja leírni??

Nem lehet, hogy a férfiak pont azért utálják, mert nagyon "életszagú" és ő kimondja, míg, több helyről is arról vagyok lassan már meggyőzve, hogy a férfiak szerint a nők igenis azt akarják, hogy a férfiak hazudjanak nekik??

Egy alapból elhízott embert miért nem lehet úgy elfogadni, ahogy van?? Neki pont azzal kéne szembesülnie, hogy el vagyok hízva (szép magyarosan) és ez van. Fogadd el, vagy nagyon gyorsan tegyél valamit, ha ezt nem tudod elfogadni. Én pl. mindkettőre találok motiváló gondolatokat Oravecztől.

Mostanában azzal kell szembesülnöm, hogy, állítólag a férfiak azért hazudnak a nőknek, mert a nők nem bírnák a fájdalmas igazságot, mert az azzal járnak, hogy nincs sex. Ezért állítólag jobb a nőnek, ha hazudnak neki. Hááát valahogy ezt nem veszi be a gyomrom, de immáron két helyről is ezt hallottam (férfiaktól) és valahol azt sem tudom mondani, hogy nincs igazuk. :(

Én Oraveczet inkább úgy értelmezem, hogy a kemény, lelkileg megtörhetetlen nő, aki eléri célját, ha küzd érte. Ez nem álomvilág szerintem. Álomvilág az amiben a férfiak tartják a nőket, hogy minden szép és jó, közben csak hazudnak, mert szerintük ez jó a nőnek.

Pixynor 2014.04.28. 13:14:21

@SadBoobie: Nem bántottad meg az érzéseimet :) félre ne értsd. Viszont újfent kimondtad a kulcsszót: közel áll az emberhez. Ez a lényege.

Ha valaki tényleg nem tud vele azonosulni, mint ahogy én sem tudok például egyetlen vallással sem, az nincs hatással az emberre. De el nem utasítom ettől függetlenül egyiket sem, sőt a Vatikánt sem említem, hogy a kereszténység címen mekkora vagyonra tett szert.

Ha viszont azokat a gondolatokat közel érzi magához az ember, akkor tud vele azonosulni is és akár iránymutatásként is tud rájuk tekinteni. :) Pont úgy ahogy azok az emberek, akik a különböző vallásokat is követik, illetve gyakorolják.

Pixynor 2014.04.28. 13:16:52

@SadBoobie: Valahol, Buddha is Jézus is és Mohamed is csak egyszerű emberek voltak a történelemben és vallást csináltak. Ki tudja, száz év múlva esetleg nem lesz elterjedt vallás az Oraveczismus :)

Pixynor 2014.04.28. 13:17:33

@SadBoobie: Valahol, Buddha is Jézus is és Mohamed is csak egyszerű emberek voltak a történelemben jó gondolatokkal, amiből vallást csináltak. Ki tudja, száz év múlva esetleg nem lesz elterjedt vallás az Oraveczismus :)

Pixynor 2014.04.28. 13:18:11

@SadBoobie: Valahol, Buddha is Jézus is és Mohamed is csak egyszerű emberek voltak a történelemben jó gondolatokkal, amiből vallást csináltak. Ki tudja, száz év múlva esetleg nem lesz elterjedt vallás az Oraveczizmus :)

Comprende 2014.04.28. 17:24:18

Pár idézet :

Ne tedd mástól függővé a boldogságod, felesleges. Legyél kerek, egész, olyan, akinek egyetlen célja van, méghozzá az, hogy boldog legyen. Saját erőből, másoktól függetlenül. Legyél az, aki nem mástól várja el, hogy behozza az életébe a teljességet, hanem magának teremti meg azt, így tökéletesen tisztában van azzal, hogy az mennyit ér. Nem eszközként használja az embereket a maga boldogságához, hanem fényt hoz az életükbe, így vissza is kapja a fényt. Beenged, de csak azt hagyja bent, aki nem töri össze az életét. Azt, aki szebbé teszi, teljesebbé, új színeket mutat neki.

Mindig is lesznek emberek, akik megbántanak, illetve csalódást okoznak. Gyakran mondják, hogy a boldogság titka a rövidtávú memória. Nyilván van egy határ, amit ha valaki átlép, egyszerűen az életedből való kizárással oldod meg, de! Egy dolgot ne felejts el. Amint megbánt valaki, ne haragudj rá, inkább gondold át, hogy mit adott neked azzal, hogy megbántott. Hogy mire döbbentett rá, hogy mivel lettél okosabb. Hogy mi az, amit tanultál az esetből. Mert valamit biztosan.

Bebizonyosodott, hogy semmi sem történik ok nélkül, hogy valójában vannak dolgok, amiket már jó előre eltervezett valami, téged meg csak elvezet az útig, ha pedig hallgatsz rá, és mész, akkor bizony jön egy újabb lecke. Egy újabb jutalom, egy olyan boldogság, amilyet még sohasem tapasztaltál meg.

Vajon még hányszor vagyunk képesek hisztérikusan akarni valamit, majd őrült nagyot csalódni, amikor kiderül, hogy valami teljesen másra vágytunk?

És ugye aki mondja :

Adott egy 24 éves hiperaktív lány, aki közhelyekkel szétmaratott, émelyítően egyszerű, az összefüggéstelenséget is bátran vállaló mondataira felhúzott egy tökéletes brandet. Több tízezer követője van, megvásárolhatjuk az idézeteivel ellátott párnahuzatot és iPhone-tokot, és természetesen írt egy regényt is. Hogyan adjuk el a semmit? Megpróbáltuk megfejteni az Oravecz Nóra-jelenséget.

Kapcsoljuk be az ünnepi alkalmakra fenntartott instant Coelho-generátorunkat, a kapott mondatról hámozzuk le a kínossá misztifikált, szentimentális héjat, dobáljunk a szavak közé véletlenszerűen néhány kocka Csernus Imrét, egy falat Fejős Évát, majd az egészet rázzuk össze egy gimnazista lány fogalmazókészségével és gondolatvilágával. Az eredmény egy egyelőre ártalmatlan, mégis végtelenül aggasztó jelenség a közösségi médiában. A kallódó West-Balkán generáció Aszpirin plusz céje.

Én bizony ennél jóval többre vágyok ha egy NŐ-vel akarok összebútorozni . . . . .

Jah persze én már elmultam 40 . . . .

SadBoobie (törölt) 2014.04.28. 18:26:35

@Pixynor: Meglepő lehet, de ez a terve :-) A teljes világot ellátni saját magával...és még ezt is meg tudom érteni, mert ha veszik és viszik, ha az emberek azt mondják, hogy ez nekik jó és segít, akkor miért is ne....és valóban van valamiféle mártírság is benne, mint a legtöbb vallási prófétában, nyíltan megosztja a gondolatait és nincs kétsége azok helyességét illetően, illetve nem törekszik arra, hogy "ütősebbre" vegye a hangnemet.Érez valamit, gondol valamit és leírja.És ezért nem lesz vallás, mert a vallás ennél azért több.
Csernus már veszélyesebb egy kicsit, ő nagyban tolja a dolgot...de még ő is messze van...viszont imádom, amikor showelemekkel feldobja az információt és ő is jól szórakozik rajta :-)
A Comprende által felhozott idézetekben semmi kivetnivalót nem találok, teljesen oké.Kíváncsi lettem volna mi az a több, amire vágyhat, mert ez csak a szellemi agytornának egy kis darabja...lehet, azért nem szívlelik a férfiak, mert a szexről egy betűt sem ír soha ?
Az idézetes telefontok...na az már necces.A szomorú az egész jelenségben pedig talán nem az író személye - vegye és olvassa, aki akarja - hanem a hype-olás és az ehhez automatikusan kapcsolódó utálat.
A legérdekesebb minden hasonló jelenségben, hogy a kritikusok a legritkább esetben tudnak alternatívát adni.Attól lesz hihető, hogy kiszámítható, hogy ártatlan, hogy nem bonyolult és saját gondolatok.Ez manapság nem divat :-)
Amin csodálkozom, hogy eközben az az ellenpélda, aki nő,nyíltan szexista, nyíltan mások gondolataiból kevert koktéllal házalja a médiát és még itt-ott felbukkan mint zsűritag is, nos ő viszont nem okoz felháborodást....érdekes.Ha a Nórához kapcsolódó indulatokat érdemekhez és népszerűséghez arányosan erre a bizonyos példára vetíteném, akkor már rég lángban állnának a kereskedelmi TV-k :-) De nem ez van.

Lehet, hogy furcsa, de én például ha összebútoroznék egy nővel, akkor ez lenne a minimum szint.Legyenek gondolatai, elemezze a világot, ne csak éljen benne, gondolkodjon és figyelje,és ezért szenvedjen benne, nézze meg a saját érzéseit és gondolatait a világ tükrében és legyen egy koncepciója önmagára és rám is ! És ne legyen benne mindenféle idegen test, szilikonalkatrészek, mert az azt jelenti, hogy nem sok sütnivalója van, ha nem érzi jól magát a bőrében anélkül, hogy 5 évente felvágatja magát alkatrészcsere okán :-)

Pixynor 2014.04.28. 18:29:57

@Comprende: Háát az "elmúltam 40" azzal párosul, hogy most keresed első feleséged és gyermekeid anyját, akkor no comment :)

Az ilyen típust nagyon jól ismerem. Hatalmas egzisztencia, siker, dicsfény és keresik a hozzájuk méltó NŐ-t, aki szupervékony, és pokolian csinos és a legmesszenenőkibb intelligens, hat nyelven beszél, mindenféle kultúrában járatos, tud főzni, tud hallgatni, alkalmazkodni, az sem baj, ha egyben sexmashine is :) és kész azonnal a luxusfészekbe költözni és tojást rakni :) családalapítás céljából.

Háát én azt mondanám, hogy ez a kategória nem véletlenül nem talált még párt magának, így e téren véleményük és tapasztalataik, háát szerintem nem túl mérvadóak.

Ha elmúltál 40 és túl vagy a családon, akkor igen, azt mondom igazad van. Mert az ahogy összefoglaltad, az is egy teljesen védhető álláspont. Viszont továbbra is fennáll az, hogy ezekkel a gondolatokkal nagyon sok nő tud azonosulni, ami azt mutatja, hogy a mai nők lelke iszonyatosan éhezik. Éhezik a szépre a jóra az igazra és ilyen gondolatokat tesznek magukévá, hogy meg tudják őrizni lelkületük szépségét, épségét. És mint tudjuk a férfiak is a lelkileg kiegyensúlyozott nőket részesítik előnyben. Akkor mi is ezzel a baj?

Pixynor 2014.04.28. 18:55:20

@SadBoobie: igen, veled kapcsolatosan már el tudnék gondolkodni az összebútorozáson :) :)

Én is tudom értékelni mind nőben, mind férfiban az önálló gondolatokat és elképzeléseket a világról, önmagáról :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.28. 23:23:11

@Pixynor: Francokat.

Aki meg tudná tanítani a nőket arra, hogy az egyszerű, rövid mondatok is a lélekből szólnak, nem kell szirupos szarral leönteni azokat, hogy elfogadhatóak legyenek.
Csak ugyebár a jó sem elég jó, soha.

Lásd:
Ha azt mondom, gyönyörűek a szemeid, jó beléjük veszni - akkor az szerinted egy lelketlen, gagyi átlagduma.

Jön oravecz nyálpisti: micsoda mandulaszemeid vannak, tudtad ezt? - Írtózatosan szar kamu, amit te is tudsz esetleg, szerinted mégis a lélek szól belőle.

A férfiak azért nem bírják ezt a szart, mert a "hétköznapi" , normális szavak és érzések erodálódnak általa, mert már nem lesz elég az, hogy "szeretlek", hanem 26 nyálas, semmitmondó, valóságos jelentéstartalom, és igazi lelki mélység nélküli mondatban kell elmondani ezt.
És nem a körmondatokkal van baj, mert ha kell a férfi elmondja úgy is, de az humoros lesz, pikirt, fanyar, komolykodó, bókokkal megtűzdelve, vagyis saját és önálló, nem egy mű valami.
De ugye aki ilyet tud csak, annak nincs lelke, blablabla.

Hát "lófaszt mama!", hogy klasszikusokat idézzek :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.29. 00:57:13

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hehe, szerintem fordítva akartad a példákat írni, nem ? A mandulaszemes a gagyi, mert nincs benne semmi érzésed megfogalmazva benne, ami a másikhoz kapcsolódik.Ehhez nem kell egy pasi, csak egy tükör :-) vagy egy sminkes :-) üres bók ...amire lehet, hogy egy idegen elmosolyodik, de annál jobban nem fogja megmozgatni, mintha az utcán véletlenül összenéztek.

Amit gagyi átlagdumának mondasz, az lehet pedig a nyerő, mert az érzéseidet kommunikálod...mondjuk így kicsit tényleg gagyi, mert nagyon általános még...több részletet kell magadból és az érzéseidből a felszínre hozni, mert a másiknak nem csak az fontos, hogy mit érzel vele kapcsolatban, hanem miért, mire emlékeztet a szeme színe, a mintája , mit látsz benen és ez hogyan kapcsolódik az érzéshez.Csak hogy bosszantsalak, Oravecz Nóra is azt választaná, amit te :-D

Pixynor 2014.04.29. 06:56:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hááát Narancs akkor felvilágosítalak: a normális nők behalnak a hosszú körmondatos szírupos rózsaszín szartól... Én legalább is!!! Utálom a hagyományos "romantikusnak" mondott kliséket, kimondottan rosszul éreztem magam, mikor egyszer egy idősebb pasi az első randira hozott egy szál rózsát. Annyira kényelmetlen volt a helyzet pláne miután nem is ismertük egymást és rájöttem, akkor sem tudnék hozzáérni, ha első segélyt kéne neki nyújtani.

Szóval... amiért a nők odáig vannak azok olyan apróságok lélektápláló dolgok, ami a férfinak a személyiségéből adódik és természetesen spontán jön.

Egy pár olyan apróság ami nekem nagyon jól esik:
- például mikor valaki úgy köszön el tőlem a nap végén, hogy holnap akkor kereslek,
- vagy napközben kapok tőle egy sms-t, hogy csak azt akarta mondani szia :),
- vagy ha találkozunk megölel és mikor megcsókol előtte belenéz a szemembe és csak annyit mond: észvesztően nézel ki :) vagy bomlok érted :)
- vagy mikor első randin mikor még nagyon viselkedtek, meg beszélgettek, meg sétáltok egyszer csak közli, hogy menjünk gyrost enni :) az éjszaka kellős közepén :)
- vagy mikor szintén első randin beszélgettek egy romkocsmában, szó szót követ, egyszer csak közli, hogy tudja hova visz el és elvisz téged egy olyan klubba táncolni, ahol élő zene van és nagyon nagy feelingje van a helynek :)
- vagy mikor elhívnak vacsorázni (nem randevú, csak úgy) és mikor kérdem, hol találkozunk,közli, hogy mi van?? adjam meg a címem jön értem és haza is hoz,
- vagy mikor találkozunk és jópár pillanatot megragad ahhoz, hogy meg tudjon csókolni,
- vagy mikor olyan apróság csak, hogy tényleg betartja az illemet: le-fel segíti a kabátod, kinyitja a kocsiajtót mikor beszállsz, vagy mikor moziban megfogja a kukoricát és a kólát, hogy le tudd venni a kabátod és leülni (de persze ezek alap dolgok és hidd el sok férfi ezekre sem képes),
- vagy mikor együtt filmezünk és simogatja a hajam, hátam bármimet közben...

... és persze még sok minden lehet, én azokat írtam, amik velem megestek és tényleg ezektől igazán nőnek éreztem magam a férfi mellett. Na és ez a lényeg a lélektápláló dolgok azok, amitől a nő NŐ-nek érzi magát. És nem a habos babos behányós rózsaszín dolgok.

Pixynor 2014.04.29. 09:24:28

@Sadist: Elolvasom ha hazaértem, de tényleg ... PUZSÉR???? az a pasi szerintem egy nőt sem látott még meztelenül. Rajta igazán érezhető és diagnosztizálható a sexuális élet hiányával járó tipikus lelki és agyi tünetek :)

A Puzsért be kéne fizetni egy bordélyba valakinek, hogy "adjanak a fejének" egy jót :) Tipikus "baszatlan csirke". :)

....már elnézést a nem szalonképes kifejezésért. Olyan kisfiú volt, akit mindig csúfoltak a lányok az iskolában :) anyucika meg ajnározta, az ő "tökéletes kisfiát" :)

Az ilyenek csak szánakozó mosolygást váltanak ki a nőkből :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.29. 13:51:42

@Pixynor: Akkor normális nő, egy sort sem idéz a műtakony nőtől, és nem is azonosul vele.

Megvannak neked az érzéseid, gondolataid. Ha pedig erre vágysz, akkor olvass verset, hallgass zenét, abban is vannak, giccses, romantikus, érzéki, érzelmes dolgok. Értelmesen leírva, megfogalmazva.

Tudod mit mondott egy exem erre nyálraveczre, és a hasonló stílusokra?
Ködharapás.

Amikért pedig te odavagy, azért sok nő is, és nem kell ehhez senki külső segítsége, magadtól tudod és magadtól érzed.
Egyébként mindet felírtam ám :)

@SadBoobie: Nem, én jól írtam, csak pixy vagy a nők szemszögéből, hogy az értelmes-érzelmes-egyedi lesz a szar, mert mindent elönt az oraveczi tartalmatlan semmitmondó üresség, és már az üres bók, vattacukor, szirup lesz a menő.

Ha azt választaná, akkor gyorsan földönfutóvá válna, mert mellettem nem sok ilyen adna ki a szájából, tollából :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.29. 13:58:10

@Pixynor: Pedig rengeteg értelmes hozzászólás is született, nőktől is.

Comprende 2014.04.29. 14:08:23

@Pixynor: Ha elmúltál 40 és túl vagy a családon, akkor igen, azt mondom igazad van.

Ez az eset áll fenn. Túl vagyunk két fiú felnevelésén .. .
És amit ellentmondásosnak érzek , hogy írod mennyire igény van egy semmit sem élt , tapasztalatlan nő böfögéseire . Miközben Te is elvárod a klasszikus udvarlásos dolgokat ( amiről viszont a Oravec mélyen hallgat ). Miért is jó a 24 éves " vallás " alapító megmondásai ? mert igény van rá ? Mert még mindig igazabbnak tűnik mint a média másik celebje ? Mert az értéknek nevezett dolgot már eltüntették ? Mert nincs semmi fogódzó ? Mert nincs más alternatíva ? Mert már minden ami volt szép az utálat tárgya ?
És biztos hogy a mindenről lemondás , a megalkuvás a lehetőség ?
Hidd el ha valaki NŐ, az nem kap csak dugjunk szöveget .
Volt egy eset: A hölgy mondá hogy az ég gyönyörű vörös . Mondom kék ! Nem , azt vörösnek hívjuk , rosszul tudod ! O.K. akkor a tenger is vörös ? Na neeeee , az kék ! De mikor fogom jól látni ? Hát ahhoz NŐ-nek kell lenned ! :)
És hidd el , megpróbálom mindíg és csak néha sikerül . Más az agyi struktúránk , a világról alkotott felfogásunk ...stb.
Amit viszont leírtál hogy jó és kell, azt mind tanácsolja a nagy nőcsábász ( Casanova ) minden férfinak a 18.századból:).
Csakhogy azt nem emlegeti senki mai megmondó celeb . Nem is tudnak róla illetve szar ha igen és mégis mást kell a nép fejébe verni . . .
De hogyan vegyek komolyan bárkit , akinek jelszavakból , megmondásból épül az értelme ?
Mert igen , aki éhezik a szépre , jóra , igazra , arra manapság az egyedüllét jut , jobb esetben egy nős pasi gondoskodása .
Azzal maximálisan egyetértek viszont , hogy ha valaki 40-esként keres első társat az végtelen gáz !
És az is hogy egy elvált , özvegy férfi százszor jobb tud lenni , nagyobb az értéke is .
Csak mint az előttem szólók mondták hát ritka madár . . . és azt a feleségek is megbecsülik :)
Tapasztalataim szerint .

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.29. 14:15:35

Azért megnézném, hogy ebből az idézetből, a saját teljesen komoly egyéni valóságában mennyire gondolja komolyan:

"Egyszer majd nem tűnik el. Egyszer majd marad. Akkor majd a tiéd lesz. Addig élvezd azt, amit kapsz. Hagyd. Engedd el. Ne ragaszkodj hozzá, akármennyire is megérint. Mert lesz, amikor a semmiből kerül elő. Meglátod, és nem érted. Nem érted, hogy eddig hogy gondolhattad, hogy az életed teljes. Nem. Nem volt az. Az a tekintet teszi azzá. Az, amelyik úgy néz rád, hogy elhiszed, valójában tényleg nincs lehetetlen. Az, ami minden kaput megnyit előtted csupán azzal, hogy hitet áraszt. Van ilyen. De tudni kell elengedni. Meg kell tanulni bízni abban, hogy amikor el kell jönnie el fog jönni. Ha ő, akkor ő, ha nem, akkor nem. De legalább az Élet minden alkalommal bizonyítja, hogy vannak még lángok. Olyanok, amiket mások meg sem tapasztalnak. Teljesen mindegy, hogy egyetlen órára, vagy évek tucatjára kapod meg. Csak az számít, hogy legyél jelen a pillanatban, és élvezd. Vedd el azt, amit ad, és add azt, amire szüksége van. Tudod. Ha hozzád van kötve, akkor akármit csinálsz, úgyis visszatér."

Bár láttam a képét, és nyilván van bőven válogatási lehetősége a pasik közül, de azért érdekelne, hogy a nagy szerelmét csak úgy elengedné-e, hogy eltűnjön évtizedekre, és elég lenne-e neki a röpke boldogság?

A kérdéseim költőiek, nyilván nem így gondolja, így hazug gondolatokat fogalmaz meg.
Undormány.

Sadist 2014.04.29. 14:38:59

@Pixynor: a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes

Kezdem egyre jobban érteni, hogy miért is vagy még szingli.

Sadist 2014.04.29. 14:43:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Bár láttam a képét, és nyilván van bőven válogatási lehetősége a pasik közül"

Dugni bármelyik pasival dughatna, csak az a pechje, hogy ő szerelmet meg dizni mesét akar, királyfival, Óperenciás tengeren túli nyaralással, naplementében a homokos tengerparton sétálgatással, nem pedig egy jó kufircot.
Hosszabbtávra (>2 óra) szerinted kinek kellene egy ilyen befeszült lány?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.29. 16:06:55

@Sadist: Attól függ mi a hosszabb táv. Éveken keresztül nős pasi szeretőjének lenni, vagy egy casanova sokadik nőjének lenni hosszú táv-e?
Mert ilyen esetben sok férj, vagy lyukvadász elviselné 2 óránál többre is, szerintem.

Pixynor 2014.04.29. 19:04:58

@Comprende: "Mert igen , aki éhezik a szépre , jóra , igazra , arra manapság az egyedüllét jut"

megfogalmaztad a lényeget.

@Sadist: ezért vagyok még single!!! és félő maradok is. Mert nem lehet ilyen értékrenddel single pasit találni, mert aki normális, arra egyből lecsapnak a nők, az nem kóvályog egy pillanatig sem egyedül.

És mivel én a hagyományos értékrendet képviselem egy kapcsolatban, a többi nővel ellentétben, soha nem kezdeményeztem és soha nem is fogok kezdeményezni egy férfi felé.

Sokáig tartottam magam a "nős pasival soha sem" gondolathoz is és igen eljött az az idő, mikor lesüllyedtem erre a szintre, hogy mégis volt viszonyom ilyen pasival.

Ugyanakkor ez abszolút nem elégített ki lelkileg engem, testileg lehet, de.... nem vagyok ninfomániás, így ez engem (csak a testi kielégülés) hosszú távon nem tud érdekelni, ha nincs mellé lelki rész.

És sajnos ebben a világban, ahol a férfiakat csak a sex érdekli és az is mennyiségben is nem minőségben, elég nagy esélyét látom annak, hogy egyedül is fogok maradni, életem végéig. Mert valószínűleg, aki úgy gondolkodik mint én (azaz a hagyományos értékrendet képviseli a kapcsolati szinten) olyan már csak egy másik univerzumban él vagy nős. Ennyi. Nincs több választék.

Pixynor 2014.04.29. 19:13:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ezt én hagyományos értékrendet képviselő nő tudod hogy értem:
ne essek kétségbe amiatt, hogy nincs senkim, mert valahol már meg van az én emberem, csak még nem találkoztunk, de fogunk. Volt már olyan, akiről azt hittem az, de mivel elment, nyilván nem az volt, de a remény felcsillant számomra, hogy igenis létezik az amit én szeretnék. Csak még nem találkoztam vele, ezért legyek türelmes. Addig is éljem az életem élvezzem azt. Ne akarjak mindenáron találni valakit, mert ha elengedem ezt a dolgot, azaz nem foglalkozom tovább a társkereséssel, majd akkor fog pont rám találni az aki nekem van megírva.

Mi ebben a rossz?? Könyörgöm, hány és hány magányos egyedülélő nő merít ebből hitet, hogy igenis létezik valahol valaki aki biztos, hogy őt fogja imádni, és él benne a remény, hogy meg is találja. Miért baj ez, hogy a nők ezzel a gondolattal vigasztalódnak? Még akkor is, ha esetleg soha nem fog bekövetkezni, akkor legalább él benne a remény a sírig. Az embereknek remény kell, mert különben belefeküdhetnek a sírba szerintem .

Hisz minden nő a lelke mélyén arra vágyik, hogy eljöjjön az ő hercege hogy ezt a rózsaszín szót használjam. Hogy találkozzon egy olyan pasival, aki őt szereti. És az, hogy a várakozás időszakára az adott nő mennyire keményíti meg a lelkét, mennyire nyomja el ezt a vágyát és alakítja úgy az életét, hogy igenis addig is minden szép és jó és ha majd ez bekövetkezik, akkor minden maximálisan tökéletes lesz, az pedig az ego (=tudat) kérdése.

SadBoobie (törölt) 2014.04.29. 20:19:43

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "mert mindent elönt"...ezt a károgást bocs, de szimpla bújtatott trollkodásnak veszem.Ha Oravecz gondolatai tényleg olyan mint a pestis és megfertőzte a kedvenc blogod vagy a Facebookot, akkor ha tényleg rossz dolog a pestis, akkor nem olvasod a blogot és nem használod az FB-t, nehogy téged is megferőzzenek. Ehelyett mit csinálsz ? Gyakorlatilag terjeszted :-)

Sírtok itt, hogy Oravecz hülye, meg üres, meg mittudomén.....erre biztosan több alapotok van, mert biztos okosabbak, jobbak meg szebbek vagytok, csak ti nem akartok a jobból és szebből talán meggazdagodni, ezért nem is adtok ki könyvet.Ne legyen félreértés, nem védem Oraveczet - mielőtt még ezen a címen nekem esnétek - mert nem szorul rá, hiszen ott van az elsők között....de én hadd ne azzal töltsem a hozzászólásokra szánt időmet, hogy nektek kelljen hízelegnem, hogy "igen, igazad van, tényleg tiszta hülye" vagy "nem nincs igazad"...engem a tapasztalat-csere műfajú blogolás érdekel, az ilyen homokozás jellegű, parttalan és pusztán elvi sikon történő civakodás - "de igen"-"de nem" - rohadtul nem érdekel, bocs.Ha én valóban aggódnék az internet és a kultúra és a fejek szellemi tisztaságáért, akkor első körben felhagynék a bújtatott trollkodással úgy, hogy az engem ért stresszt ott élném ki, ahol keletkezik bennem, és felhagynék a bőven oraveczi szint alá mutató törekvéssel is, miszerint mindenhova homokozót akarok varázsolni, ahol hozzá lehet szólni.
Bár Puzsért szeretem, mert főleg audio formátumú megnyílvánulásaiban remek megélni, amikor felhúzza magát egy-egy tulajdonképpen saját magára eröltetett állásponton - most is kacagok - már majdnem sajnálom is.....de ha valamiről nem tud írni, ha ez neki kényszer és ezért csak a gyűlöletet sikerül karakterekbe önteni kritika helyett, akkor inkább ne.Főleg akkor ne, ha senki sem kérdezte.Ha magának tette fel a kérdést, akkor miért dühös ? :-) Ha dühös, akkor nem csak a gyűlöletét akarja kiírni ? Talán nem véletlen, hogy egyedül sosem vezet műsort például :-) Ami felettébb gyanus, az pedig az, hogy lépten-nyomon az értéktelen dolgokat üldözi, azonban ezt valahogy mindig saját műsorban vagy a búlvárban teszi....a kultúra fellegvárainak számító médiumokban valahogy nem a saját bevallása szerinti törekvéseknek - a kultúra őrzése és védése, stb - megfelelő helyet foglalja el, ha egyátalán látható ott....ez merőben hasonlít a spanyol inkvizíció által alkalmazott metódushoz :-) "Én megmondom mi a rossz, nektek csak hinnetek kell nekem" :-D Oké, persze lehet véleménye, gondolatai...akár csak Oravecz Nórának, egyik 19 másik egy híján húsz :-)

És ezzel ezt a témát már be is fejeztem és igen, most már halál biztos vagyok benne, hogy ehhez a poszthoz egy szót sem kellett volna írnom, mert az biztosan kontraproduktív lett :-) Legközelebb megpróbálok magammal is olyan kritikus lenni, mint másokkal

Sadist 2014.04.29. 21:08:33

@Pixynor: Az nem értékrend, hogy valaki kritikáját megszégyenítő nyelvezettel próbálod hitelteleníteni.
Az egész hozzászólásod csak fikázás és a szexuális életének kétségbe vonása.

Sadist 2014.04.29. 21:16:37

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): A hosszútávot úgy értem, hogy valaki nyíltan felvállalná. Kötve hiszem, hogy egy notórius puncivadász vagy egy férj erre hajlandó volna.
Ránéztél már a facebookos hírfolyamára? Akkora egoja van a csajnak, hogy lelóg az internetről, tele van a fala utazgatós, kaját instagramozós, selfiezős képekkel, másról sem képes írni csak magáról, a könyveiről és az egészből dől az izzadságszag, ahogy próbálja tartani a lufiból fújt légvárat, hogy ő mennyire boldog.

Pixynor 2014.04.29. 21:21:29

@Sadist: igen, de nem is egyben, csak azt próbáltam meg szemléltetni, hogy Puzsér semmivel sem jobb mint az általad utált Oravecz.

De Puzsér sokkal idősebb már ahhoz, mint mondjuk a szárnyait bontogató Oravecz, hogy azt engedje meg magának amit, sokat van a tévében, szerintem bohócnak jó. És sajnos ez nem csak az én véleményem. Tudod őt nem az okossága és a jófejsége miatt kapta fel a média, hanem azért mert ő a "mérges kismalac" tipikus esete. Szóval igen, megszóltam a sexuális életét, de csak azért mert általában ilyen téren lelkileg sérült emberek viselkednek így ahogy ő.

Tudod pl az x-faktorban sem mutogatják az ellenpéldáját annak akik tudnak énekelni, bevágják a sok éneklésre képtelent, mert ezt jobban zabálja a "nagyközönség" és nem azért mert színvonal. Szóval Puzsér is nem a színvonala miatt tart ott ahol tart.

Pixynor 2014.04.29. 21:22:27

@Sadist: igen, de nem is egyben, csak azt próbáltam meg szemléltetni, hogy Puzsér semmivel sem jobb mint az általad utált Oravecz.

De Puzsér sokkal idősebb már ahhoz, mint mondjuk a szárnyait bontogató Oravecz, hogy azt engedje meg magának amit, sokat van a tévében, szerintem bohócnak jó. És sajnos ez nem csak az én véleményem. Tudod őt nem az okossága és a jófejsége miatt kapta fel a média, hanem azért mert ő az "agresszív kismalac" tipikus esete. Szóval igen, megszóltam a sexuális életét, de csak azért mert általában ilyen téren lelkileg sérült emberek viselkednek így ahogy ő.

Tudod pl az x-faktorban sem mutogatják az ellenpéldáját annak akik tudnak énekelni, bevágják a sok éneklésre képtelent, mert ezt jobban zabálja a "nagyközönség" és nem azért mert színvonal. Szóval Puzsér is nem a színvonala miatt tart ott ahol tart

Pixynor 2014.04.29. 21:26:06

@Sadist: igen, de nem is egyben, csak azt próbáltam meg szemléltetni, hogy Puzsér semmivel sem jobb mint az általad utált Oravecz.

De Puzsér sokkal idősebb már ahhoz, mint mondjuk a szárnyait bontogató Oravecz, hogy azt engedje meg magának amit, sokat van a tévében, szerintem bohócnak jó. És sajnos ez nem csak az én véleményem. Tudod őt nem az okossága és a jófejsége miatt kapta fel a média, hanem azért mert ő az "agresszív kismalac" tipikus esete. Szóval igen, megszóltam a sexuális életét, de csak azért mert általában ilyen téren lelkileg sérült emberek viselkednek így ahogy ő.

Tudod pl az x-faktorban sem véletlenül mutogatják az ellenpéldáját annak akik tudnak énekelni, bevágják a sok éneklésre képtelent, mert ezt jobban zabálja a "nagyközönség" és nem azért mert színvonal. Szóval Puzsér is nem a színvonala miatt tart ott ahol tart

Pixynor 2014.04.29. 21:32:20

@Sadist: Egy kicsit ez arra hajaz, mintha nem tetszene az, hogy ilyen fiatalon, gyakorlatilag ilyen "egyszerű" munkával már jóval többet ért el, mint egy olyan aki végigült több egyetemet és pár éve gályázik már egy munkahelyen.

Tudod sok olyan ember van, akinek csak megszületni volt nehéz. Ez így van rendjén. És hidd el, sokan csinálják még ugyanezt, mint Oravecz és nekik a nevüket sem tudjuk. Oraveczet, hogy úgymond a fb közönség emelte fel oda ahova. Tehát nem feküdt be senki ágyába a celebség reményében, nem is jelent meg meztelen képe sehol és még annyira modell szépsége sincs, hogy ezzel aratna.

Így ő tényleg az írásaival érte el azt amit. Erre az ő helyében én is nagyon büszke lennék.

SadBoobie (törölt) 2014.04.29. 21:40:49

@Pixynor: @Sadist: követkzzék egy kis alkímia trollkodás alapokon:-)

" Az nem értékrend, hogy valaki kritikáját megszégyenítő nyelvezettel próbálod hitelteleníteni.
Az egész hozzászólásod csak fikázás és a szexuális életének kétségbe vonása. "

Alkalmazva az Oravecz szűrőt a fenti két mondatra, mindenféle nyájasságot kivonva, bepárolva a cukorszirupos oldatban elrejtett lényeget: "köcsög vagy"

Erre már lehet gombot varrni.

"Ránéztél már a facebookos hírfolyamára? Akkora egoja van a csajnak, hogy lelóg az internetről, tele van a fala utazgatós, kaját instagramozós, selfiezős képekkel, másról sem képes írni csak magáról, a könyveiről és az egészből dől az izzadságszag, ahogy próbálja tartani a lufiból fújt légvárat, hogy ő mennyire boldog."

Talán Don Quijote története sosem volt még ennyire aktuális :-)
Rosszul vagy tőle, de csak nézegeted. Persze mindezt csakis jó szándékból, hiszen mindezt csak azért teszed, hogy megmenthess valakit, akinek semmi baja nincs vele, sőt...lenyűgöző.

Én értem, hogy nem tetszik és rühelled.Így jó lesz ?

SadBoobie (törölt) 2014.04.29. 21:48:52

@Sadist:És ha hű akarok maradni a Servantes féle történethez, Don Quijote meglátva magát tükörben ráébredt, hogy mi is van és mi nincs.

Lehetne esetleg, hogy leírod mindenféle felesleges további kör nélkül - amelyben mások meggyőzésén keresztül akarod a saját véleményedet formálni vagy megerősíteni -, hogy utálod Oravecz Nórát ?

SadBoobie (törölt) 2014.04.29. 22:02:59

@Sadist: A fene...pedig azt gondoltam, a Puzsér féle overdrive stílus tetszik.
Bocs, nem szóltam :-)

Pixynor 2014.04.29. 22:06:36

@SadBoobie: Igen, nagyon puzséros volt :)

Sadist 2014.04.30. 08:15:18

@Pixynor: "Egy kicsit ez arra hajaz, mintha nem tetszene az, hogy ilyen fiatalon, gyakorlatilag ilyen "egyszerű" munkával már jóval többet ért el, mint egy olyan aki végigült több egyetemet és pár éve gályázik már egy munkahelyen."

Nekem az nem tetszik, hogy amit elad és amiből sikere van, az csak szépen csomagolt szar. De az emberek veszik, mert szép a csomagolása, meg trendi Oraveczet olvasni.
Egyáltalán nem irigylem, ha valaki már fiatalon sikeres és gazdag, ha azt tényleg értékteremtéssel érte el.

Sadist 2014.04.30. 08:28:51

@SadBoobie: "Rosszul vagy tőle, de csak nézegeted."

Nem nézegetem, hanem egyszer megnéztem és végigpörgettem az oldalán, hogy ugyan mit esznek rajta több tízezren.

"Én értem, hogy nem tetszik és rühelled."
"Lehetne esetleg, hogy leírod mindenféle felesleges további kör nélkül - amelyben mások meggyőzésén keresztül akarod a saját véleményedet formálni vagy megerősíteni -, hogy utálod Oravecz Nórát ?"

A lányt nem utálom, azt a közhely panelekből összerakott szellemi fertőt utálom, amit kiad magából és képvisel.

SadBoobie (törölt) 2014.04.30. 09:30:53

@Sadist: Állítólag ezek a saját gondolatai, tehát azt utálod, amit te látsz belőle, tehát őt utálod.

Vagy mégis úgy gondolod, hogy te másokkal megteheted, hogy különválasztod őket a gondolataiktól ? Ez jó ?
Egy lány tud létezni a gondolatai nélkül vagy mi is egy lány a gondolatai nélkül ? Csak nem egy test ?

És ha valakinek a gondolataira nincs szükséged, mert az szenvedést okoz neked, akkor ezen vajon mások segíthetnek ? Ha ők is kinyilvánítják, hogy nem szeretik, attól jobb lesz ? Végül is ki tehet arról, hogy neked nem tetszik amit kiad magából ? Hogyan lehet ezt civilizáltan megoldani ? El kéne hallgattatni ?

És vajon, aki szereti amit Oravecz Nóra kiad magából, ezek után, ők mit szóljanak ahhoz, amit te adsz ki Oravecz Nóra kapcsán magadból ? Tetszen nekik ? Egyszerre a két ellentétes álláspont ? Vagy megengedett esetleg ugyan azokhoz az eszközökhöz folyamodni, amit te is használsz ? Ez így jó ? Vagy miért jó ez ?

Sadist 2014.04.30. 11:10:01

@SadBoobie: "Állítólag ezek a saját gondolatai, tehát azt utálod, amit te látsz belőle, tehát őt utálod."

Nagyon alacsony szinten űzöd még a trollkodást. Ilyen amatőr módszerrel nem fogsz vitába rángatni, ahhoz kicsivel rafkósabbnak kell lenned.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.30. 12:14:53

@SadBoobie: Nem olvasom, tegnap sadist linkje után néztem rá, hogy kicsoda-micsoda.
Ettől még zavarhat, már eddig is herótom volt, hogy társkeresőn majd minden második nő coelhot idéz(valószínűleg anélkül, hogy olvasták volna egy könyvét is, csak gondolom leszedték valami idézetgyűjtő oldalról), most majd ezeket a szarságokat is olvashatom, és még jobban szűkül azok köre, akikkel egyáltalán kapcsolatfelvételt kezdeményeznék.
És igen zavar, amikor a kamut valóságként adják el, nők pedig ez alapján élnek, ítélkeznek, stb.

De nem lehet sem a btk. szerinti csalás, sem a ptk. szerinti biztatási kár alapján eljárni ellene.

Szóval igen, fertőz, és nem tudom kikerülni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.30. 12:25:04

@Pixynor: Megmondom mi a baj ezzel:
1. Hazug premisszákból indul ki. Neki valószínűleg soha nem lesz szüksége arra, hogy ilyen hülyeségekben higgyen, mert Sadist-tal ellentétben azt gondolom mindig lesz pasi, aki hosszútávon elviseli, csak azért mert egy hírességet, és jól kinéző nőt dughat.
Tehát olyanról osztja az észt, amiről fogalma sincs, és nem is lehet.
2. Ez az egész valami oltári nagy kamu lehet, tudatosan kiépített brand, ami direkt arra megy, hogy a megtalált rajongókat lehúzza.
Cseppet sem csodálkoznék, ha a való életben egy normális nő lenne, aki az egészet a szerep miatt játssza, mert ebből tud megélni, meggazdagodni, a jövőjét hosszú távon is megalapozni. Na jó ebben annyira nem hiszek, de nagy eséllyel, nem ennyire síkhülye, és tudatosan veszi hülyére a rajongóit.
Hogy is hívják ezt? Csalás? Átverés? Hazugság?
3. Ezt a fajta "okosságot" elolvasva az amúgy is önmagát többnek képzelő nők elhajtják a jelentkező pistikéket, mert várják, hogy majd gézuka talán egyszer visszatér.
De gézuka úgy szokott visszatérni, hogy kósza kufircra használja a nőt és eltűnik. Az ostobábbja ezért a pasiját is elhagyja, aztán döbben, amikor gézuka nem akar többet.
Jah és a legviccesebb, hogy egyenlőség jelet tesz rövid boldogság és hosszan tartó boldogság között...

Pixynor 2014.04.30. 16:35:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nari, igen akár igaz is lehet, amit írsz, de Te nagyon értelmi fogyatékos szintjén kezeled a nőket. Én szerintem persze vannak, buta példányok, de pasiban is!!!!! sok, de azért az átlag korántsem annyira hülye, hogy egy Oravecz idézet alapján döntsön a párkapcsolatáról.

Ha a nő elhajtja a pasiját annak oka van, ha elhajtja Pistikét annak is. De az biztos, hogy nem Oravecz Nóra gondolatai :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.30. 21:59:01

@Sadist: Félreérted.Nem vitába hívás volt a hozzászólásom, hanem egy felkínált lehetőség volt, hogy finomíthass egy kicsit a szerintem primkó hozzáállásodon, vagy legalább elgondolkodj rajta.

Elég egyszerű feltételezés a részedről, hogy azt gondolod, hogy azért írok, hogy majd egy jót trollkodhassak.Sajnálom, nem ez a helyzet...gondoltam szólok, kívűlről minek is látszik amit írsz, hátha ez nem az a kép, amit mégis mutatni akarsz magadról.Csak ennyi.

Egyébként örülök, hogy alacsony szinten űzöm a trollkodást, remélem nem baj, ha ez nekem dícséret és nem hogy bosszantana, hanem megnyugvással tölt el.

Sadist 2014.05.01. 10:09:06

@SadBoobie: "Nem vitába hívás volt a hozzászólásom, hanem egy felkínált lehetőség volt, hogy finomíthass egy kicsit a szerintem primkó hozzáállásodon, vagy legalább elgondolkodj rajta."

Muhahahahaha, na, ez már egy fokkal jobb, ezen legalább már nevettem, hogy ekkora kegyet gyakorolsz :D

Az előző hozzászólásod ott van bukón, hogy semmilyen logikai koherencia nincs benne.
a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

"Egyébként örülök, hogy alacsony szinten űzöm a trollkodást, remélem nem baj, ha ez nekem dícséret és nem hogy bosszantana, hanem megnyugvással tölt el."

Ha az ember csinál valamit, akkor csinálja rendesen. Szarul vagy középszerűen csinálni akármit egyszerűen gáz, akkor inkább hagyd a fenébe.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.05.01. 14:32:03

@Pixynor: Tessék nem úgy viselkedni, múltban, jelenben, jövőben és akkor nem úgy fogom kezelni őket. Ez ilyen egyszerű.
Az okokat pedig ismerjük, a sok blablával ellentétben, rengeteg esetben nem több, mint a puncibizsergés az elhajtás oka.

Pixynor 2014.05.01. 20:47:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem ez nem így van. Sok sok normális nő van. Van persze egy kettő, aki nem, de azért a többség nem ilyen. Szerencsére.

Sajnálom, hogy Neked, csak olyannal volt dolgod, hogy ez lett a tapasztalatod.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.05.02. 14:30:25

@Pixynor: Megcáfolsz valamit amit nem is írtam? Trollkodsz saját blogodon?:)

Pixynor 2014.05.02. 20:26:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Tessék nem úgy viselkedni, múltban, jelenben, jövőben és akkor nem úgy fogom kezelni őket."

Ezt Te írtad nem én. Úgy kezeled a nőket, mint az értelmi fogyatékosokat. Na vajon miért? Mi okod rá? Miért gondolod, hogy mind az?

Szóval nem trollkodás amit tettem (bár őszintén ezt a szót nem tudom mit jelent csak sejtem) hanem továbbvitele az általad leírtaknak gondolatban.

De persze szólj ha tévedek.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.05.04. 23:18:21

@Pixynor: Sehol sem írtam minden nőt, de akkor pontosítok: igen nagy százalék (jóindulatú vagyok ezért 70 %-ot írok)ilyen.

Pixynor 2014.05.05. 06:49:08

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Javítsunk az arányon :) mondjuk olyan 40 %??? belefér???

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.05.06. 02:41:02

@Pixynor: "Nem lehet, hogy a férfiak, ezek szerint, azért ennyire Oravecz ellenesek, mert ő a lélek nyelvén szól?? ami a férfiak számára egy ismeretlen dolog. Hallani hallanak róla, de nem tudnak vele azonosulni?? Fogalmuk sincs róla, hogy az igazi nőket a lélek hajtja?? Persze, ez egy megfoghatatlan dolog, és biztos vagyok benne e téren nincs két egyforma nő, de azért egy két dolog minden nőnél alap e téren. "

Kivételesen meg kell védjem a savanyúságot :D Nő vagyok, és szívből... ez az Oravecz egy ilyen hungarocoelho, ontja itt a nagy okosságait, és közben csak egy magától mélységesen meghatódott kis muff. A megmondóemberek mindig gyanúsak szerintem.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.05.06. 03:13:13

@Pixynor:
Na oké, nem szoktam mások blogjában trollkodni, de.. hát jaj. Elolvastam a kommenteket.

"Vannak lehetetlen dolgok a világon, de lehet bennük hinni, például utazni az időben, vagy hogy a férfiaknak van lelke :)"
"És sajnos ebben a világban, ahol a férfiakat csak a sex érdekli és az is mennyiségben is nem minőségben"
Te mégis mi a rákos pékfütyiről beszélsz? Oké, értem. Volt egy szar házasságod. És mondd csak, a világ minden férfija a férjed volt? Az hogy van, hogy eddig minden exemnek volt lelke, sőt, vannak férfi ismerőseim, barátok ha úgy tetszik (már amennyire ugye az lehet férfi és nő), és láss csodát: még nekik is van ám lelkük. Arra nem gondoltál még soha, hogy talán, csak talán, esetleg, lehet, hogy van ám hiba a te gépedben is? Hogy lehet így beszélni? Ez most bármivel jobb, mint amit két bloggal odébb az urak tolnak, hogy a nő nem jó semmire, és elég ha a póráz elér a konyháig? De tudod, ha ilyen nőkkel hozza őket össze a balsorsuk, meg is értem. Mi az, hogy nincsenek érzéseik? Nem lehet, hogy a te, oraveczi mélységekben úszkáló lelki szemeid vakok egy kissé? Meg hogy csak a szex.. tényleg? Életem első felét tip-top csajként éltem le, az utóbbi pár évben meg jól átkerültem a lőcs túlsó végére. És lám. Soha, egyszer sem voltam olyan férfival, akitől én akartam volna "valamit", ő meg csakszex alapon gondolkodott volna. Természetesen voltak kalandjaim, mint mindenkinek, de ugye akkor én meg ettől ribanc vagyok?
És a top1: "ne essek kétségbe amiatt, hogy nincs senkim, mert valahol már meg van az én emberem, csak még nem találkoztunk, de fogunk". Igen. Ülj, és várd a szárnyas sült röfit, mert az ám belerepked a szádba. Nyilván ezt bizonyítja a szar (állításod szerint) házasságod is. tudod a férfiak nem műanyag konyhai eszközök, hogy ha megolvadt dobom, oszt majd jön a másik. Nem hiszem el, hogy 40 évesen, vagyis 40 felett komolyan ott tart még valaki, hogy a mesében hisz. Nincs tökéletes illeszkedés. Kurva sok munka, tanulás,nyelés, kompromisszum, tűrés, bántás, fájdalom, tolerancia. Tisztelet. Na, az van. Abból lesz, és abból is csak TALÁN lesz "igazi". Nem szeretném megmondani senkinek a tutit persze. csak csak csak csak.. csak basszus, van már az a világkép, ami leveri a láncot az agyamról. Amíg úgy állsz a férfiakhoz, hogy mind érzéketlen, szexmániás tahó, addig te nem azért vagy büszke "single" (ja, és ha már szexmasín, akkor sexmachine -nak írják), mert megteheted, hanem azért, mert nincs más választásod. Jó, hogy ebben is megtalálod az örömöd, de innen nézve ez egyszerű sértett kapálózásnak tűnik.
Ha elfogadsz egy tanácsot, kéretlent egy nálad fiatalabb trolltól.. egy icipicit szállj már magadba, és gondolkodj már el.. mégis milyen alapon vársz tiszteletet és megbecsülést egy olyan "faj" képviselőjétől, akit te eleve szarba se veszel, csak mert neki kifele van, ami neked befelé nőtt?

Ezúton exkuzálnám magam, ha netán valakit megsértettem

Pixynor 2014.05.06. 10:39:33

@holdkoros: először is elnézést, megkaptam a hosszú leveled, melyben rendesen kiakadtál, válaszolni szerettem volna, de munkahelyen vagyok nem zavartalan körülmények között, így figyelmetlenségből a kimoderál linket nyomtam meg.

De bemásolom ide amit írtál:
Holdkoros
"Na oké, nem szoktam mások blogjában trollkodni, de.. hát jaj. Elolvastam a kommenteket.

"Vannak lehetetlen dolgok a világon, de lehet bennük hinni, például utazni az időben, vagy hogy a férfiaknak van lelke :)"
"És sajnos ebben a világban, ahol a férfiakat csak a sex érdekli és az is mennyiségben is nem minőségben"
Te mégis mi a rákos pékfütyiről beszélsz? Oké, értem. Volt egy szar házasságod. És mondd csak, a világ minden férfija a férjed volt? Az hogy van, hogy eddig minden exemnek volt lelke, sőt, vannak férfi ismerőseim, barátok ha úgy tetszik (már amennyire ugye az lehet férfi és nő), és láss csodát: még nekik is van ám lelkük. Arra nem gondoltál még soha, hogy talán, csak talán, esetleg, lehet, hogy van ám hiba a te gépedben is? Hogy lehet így beszélni? Ez most bármivel jobb, mint amit két bloggal odébb az urak tolnak, hogy a nő nem jó semmire, és elég ha a póráz elér a konyháig? De tudod, ha ilyen nőkkel hozza őket össze a balsorsuk, meg is értem. Mi az, hogy nincsenek érzéseik? Nem lehet, hogy a te, oraveczi mélységekben úszkáló lelki szemeid vakok egy kissé? Meg hogy csak a szex.. tényleg? Életem első felét tip-top csajként éltem le, az utóbbi pár évben meg jól átkerültem a lőcs túlsó végére. És lám. Soha, egyszer sem voltam olyan férfival, akitől én akartam volna "valamit", ő meg csakszex alapon gondolkodott volna. Természetesen voltak kalandjaim, mint mindenkinek, de ugye akkor én meg ettől ribanc vagyok?
És a top1: "ne essek kétségbe amiatt, hogy nincs senkim, mert valahol már meg van az én emberem, csak még nem találkoztunk, de fogunk". Igen. Ülj, és várd a szárnyas sült röfit, mert az ám belerepked a szádba. Nyilván ezt bizonyítja a szar (állításod szerint) házasságod is. tudod a férfiak nem műanyag konyhai eszközök, hogy ha megolvadt dobom, oszt majd jön a másik. Nem hiszem el, hogy 40 évesen, vagyis 40 felett komolyan ott tart még valaki, hogy a mesében hisz. Nincs tökéletes illeszkedés. Kurva sok munka, tanulás,nyelés, kompromisszum, tűrés, bántás, fájdalom, tolerancia. Tisztelet. Na, az van. Abból lesz, és abból is csak TALÁN lesz "igazi". Nem szeretném megmondani senkinek a tutit persze. csak csak csak csak.. csak basszus, van már az a világkép, ami leveri a láncot az agyamról. Amíg úgy állsz a férfiakhoz, hogy mind érzéketlen, szexmániás tahó, addig te nem azért vagy büszke "single" (ja, és ha már szexmasín, akkor sexmachine -nak írják), mert megteheted, hanem azért, mert nincs más választásod. Jó, hogy ebben is megtalálod az örömöd, de innen nézve ez egyszerű sértett kapálózásnak tűnik.
Ha elfogadsz egy tanácsot, kéretlent egy nálad fiatalabb trolltól.. egy icipicit szállj már magadba, és gondolkodj már el.. mégis milyen alapon vársz tiszteletet és megbecsülést egy olyan "faj" képviselőjétől, akit te eleve szarba se veszel, csak mert neki kifele van, ami neked befelé nőtt?

Ezúton exkuzálnám magam, ha netán valakit megsértettem"

Nem sértettél meg és csak annyit, nagyon nagyon jó házasságon vagyok jól, szerelem házasság volt sokáig, ami a végére ellaposodott. A férjemre egy rossz szót sem tudok mondani, talpig úriember volt, jó férj és még jobb apa. Szóval ez a diagnózisod alapból nem állja meg a helyét. Egyáltalán nem vagyok megkeseredett nő a rossz kapcsolataim miatt.

Amivel kapcsolatosan rossz a tapasztalatom, az az internetes társkeresőkön lévő férfiak, és amit ők képviselnek. Erről is szólnak többnyire a blogjaim, az internetes társkereséssel kapcsolatosan megismert pasikról. És egy pillanatig nem állítom, hogy nincs köztük normális :) csak azok nincsenek fent a társkeresőn.

A lektorálásért pedig külön köszönet (sex-machine).

Pixynor 2014.05.06. 11:06:52

@holdkoros: először is elnézést, megkaptam a hosszú leveled, melyben rendesen kiakadtál, válaszolni szerettem volna, de munkahelyen vagyok nem zavartalan körülmények között, így figyelmetlenségből a kimoderál linket nyomtam meg.

De bemásolom ide amit írtál:
Holdkoros
"Na oké, nem szoktam mások blogjában trollkodni, de.. hát jaj. Elolvastam a kommenteket.

"Vannak lehetetlen dolgok a világon, de lehet bennük hinni, például utazni az időben, vagy hogy a férfiaknak van lelke :)"
"És sajnos ebben a világban, ahol a férfiakat csak a sex érdekli és az is mennyiségben is nem minőségben"
Te mégis mi a rákos pékfütyiről beszélsz? Oké, értem. Volt egy szar házasságod. És mondd csak, a világ minden férfija a férjed volt? Az hogy van, hogy eddig minden exemnek volt lelke, sőt, vannak férfi ismerőseim, barátok ha úgy tetszik (már amennyire ugye az lehet férfi és nő), és láss csodát: még nekik is van ám lelkük. Arra nem gondoltál még soha, hogy talán, csak talán, esetleg, lehet, hogy van ám hiba a te gépedben is? Hogy lehet így beszélni? Ez most bármivel jobb, mint amit két bloggal odébb az urak tolnak, hogy a nő nem jó semmire, és elég ha a póráz elér a konyháig? De tudod, ha ilyen nőkkel hozza őket össze a balsorsuk, meg is értem. Mi az, hogy nincsenek érzéseik? Nem lehet, hogy a te, oraveczi mélységekben úszkáló lelki szemeid vakok egy kissé? Meg hogy csak a szex.. tényleg? Életem első felét tip-top csajként éltem le, az utóbbi pár évben meg jól átkerültem a lőcs túlsó végére. És lám. Soha, egyszer sem voltam olyan férfival, akitől én akartam volna "valamit", ő meg csakszex alapon gondolkodott volna. Természetesen voltak kalandjaim, mint mindenkinek, de ugye akkor én meg ettől ribanc vagyok?
És a top1: "ne essek kétségbe amiatt, hogy nincs senkim, mert valahol már meg van az én emberem, csak még nem találkoztunk, de fogunk". Igen. Ülj, és várd a szárnyas sült röfit, mert az ám belerepked a szádba. Nyilván ezt bizonyítja a szar (állításod szerint) házasságod is. tudod a férfiak nem műanyag konyhai eszközök, hogy ha megolvadt dobom, oszt majd jön a másik. Nem hiszem el, hogy 40 évesen, vagyis 40 felett komolyan ott tart még valaki, hogy a mesében hisz. Nincs tökéletes illeszkedés. Kurva sok munka, tanulás,nyelés, kompromisszum, tűrés, bántás, fájdalom, tolerancia. Tisztelet. Na, az van. Abból lesz, és abból is csak TALÁN lesz "igazi". Nem szeretném megmondani senkinek a tutit persze. csak csak csak csak.. csak basszus, van már az a világkép, ami leveri a láncot az agyamról. Amíg úgy állsz a férfiakhoz, hogy mind érzéketlen, szexmániás tahó, addig te nem azért vagy büszke "single" (ja, és ha már szexmasín, akkor sexmachine -nak írják), mert megteheted, hanem azért, mert nincs más választásod. Jó, hogy ebben is megtalálod az örömöd, de innen nézve ez egyszerű sértett kapálózásnak tűnik.
Ha elfogadsz egy tanácsot, kéretlent egy nálad fiatalabb trolltól.. egy icipicit szállj már magadba, és gondolkodj már el.. mégis milyen alapon vársz tiszteletet és megbecsülést egy olyan "faj" képviselőjétől, akit te eleve szarba se veszel, csak mert neki kifele van, ami neked befelé nőtt?

Ezúton exkuzálnám magam, ha netán valakit megsértettem"

Nem sértettél meg és csak annyit, nagyon nagyon jó házasságon vagyok túl, szerelem házasság volt sokáig, ami a végére ellaposodott. A férjemre egy rossz szót sem tudok mondani, talpig úriember volt, jó férj és még jobb apa. Szóval ez a diagnózisod alapból nem állja meg a helyét. Egyáltalán nem vagyok megkeseredett nő a rossz kapcsolataim miatt.

Amivel kapcsolatosan rossz a tapasztalatom, az az internetes társkeresőkön lévő férfiak, és amit ők képviselnek. Erről is szólnak többnyire a blogjaim, az internetes társkereséssel kapcsolatosan megismert pasikról. És egy pillanatig nem állítom, hogy nincs köztük normális :) csak azok nincsenek fent a társkeresőn.

A lektorálásért pedig külön köszönet (sex-machine).

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.05.06. 11:09:32

@Pixynor: Jó, azt a hibát most én is elkövettem, hogy néhány hozzászólásból véltem tudni miről mit gondolsz. De az általam idézet kijelentéseid számomra teljesen hajmeresztőek. Persze lehet, hogy valójában csak a férfinépség egy adott fajtájára gondoltál, de ez nem igazán jött át a kommentekből.

Ammeg nem lektorálás.. az, aminek láCCik.. nyeeeevtannátzi :D (amúgy nem, csak néha vmiért bosszant)

Pixynor 2014.05.06. 11:19:56

@holdkoros: Nem teljesen jó a hozzászólás, hisz engem is elgondolkodtat erősen és persze, hajlamos az ember általánosításra. Ebben tökéletesen igazad van, ez nem szép dolog.

Ugyanakkor a férfiak itt és egyéb blogok alatt tett kommentjei (lásd Alibanya Pasi pedagógia) azt a negatív véleményt erősítette meg bennem, ami Neked is lejött. Egy pillanatig nem cáfoltak erre rá :)

Let it Bee 2014.05.08. 15:39:54

Azok a fránya, piszkos, ronda férfiak. Milyen szép, kerek, tartalmas, sokszínű is lenne az életetek nélkülünk. :P

Pixynor 2014.05.08. 20:17:15

@Let it Bee: Rátapintottál a lényegere :) mi nők szeretjük a tökéletlenséget, mert azt hisszük tökéletessé tudjuk tenni. Ezért szeretjük a pasikat is :)
És honnan tudjuk, hogy tökéletlenek? Mert létezik belőlük egy két tökéletes példány is :)

A szép kerek tartalmas élet unalmas, kell a lelki fájdalom, megbántás, megcsalás, hazugság :)

Szóval az amiben a pasik jók :)

Let it Bee 2014.05.09. 21:18:48

Legyek inkább tökéletlen, mint töketlen. :) És nem zavar, ha azt hiszik rólam, hogy engem most éppen tökéletessé formálnak. (Reménytelen kísérlet, de hadd próbálkozzanak. :) )

Pixynor 2014.05.09. 21:21:48

@Let it Bee: No ebben igazad van :) a tökös részben :)

és nem mondod, hogy ennyire tökéletlen lennél??

Csak nem megfogadta Gour egy két tanácsát?? mert akkor valóban reménytelen :)

Let it Bee 2014.05.10. 11:21:56

Nem hiszem, hogy annyira tökéletlen lennék, de hogy tökéletes nem vagyok, az biztos.

Szerintem inkább az lett volna a fura, ha azt írom, hogy tökéletes vagyok. Azon simán átsiklottál volna? Azaz nem az az eset ez, hogy ha van rajta sapka, az a baj, ha nincs, akkor meg az? :D

Gour mit is tanácsolt?

Pixynor 2014.05.10. 11:30:40

@Let it Bee: Háát azt én nem tudhatom, csak mintha felajánlotta volna Neked a tanácsadást, hogyan kell tökös pasivá válni :) vagy mi :) de ha csak jól emlékszem a hozzászólásokra :) sokat olvastam így már nem vagyok benne biztos :)

Let it Bee 2014.05.10. 13:46:11

Ja igen, valami rémlik, bár nem nekem írta. Olyasmi, hogy randi előtt menjünk fodrászhoz és kurvához. Bár fodrásznál jártam már, kurvánál még soha, viszont randiztam már. Ezek szerint egyéni úton járok, nem a bevált módszert használom. Lehet, hogy ezért nem vagyok tökéletes. :)

Pixynor 2014.05.10. 13:49:12

@Let it Bee: Háát ez korántsem biztos :) lehet Te vagy maga a tökély :) csak nem tudsz róla :)

Let it Bee 2014.05.10. 15:07:34

Nem értem benned ezt a törekvést, hogy próbálod belém sulykolni, hogy tökéletes vagyok. Hidd el, nem kishitűség vagy önbizalomhiány áll a háttérben. Nem vagyok az, és ez rendben is van így.

Ugye, ez most onnan indult, hogy: "mi nők szeretjük a tökéletlenséget, mert azt hisszük tökéletessé tudjuk tenni." Ameddig szórakoztatóan, élvezetesen csináljátok (pl. pajzánul, huncutsággal :) ), addig oké.

Pixynor 2014.05.10. 15:26:35

@Let it Bee: Ááá dehogy ez nem komoly, csak ugratlak :) És persze hogy élvezetesen csináljuk, másképp meg sem érné :)
süti beállítások módosítása