Pixy mesél

Pixy mesél

Vajon fontos-e a szex?

2015. február 08. - Pixynor

10959773_765449410236430_1301848667488722071_n.jpg"Azért nagy rizikó a szex! Valakivel csodás, mással kínszenvedés. Mondjuk megszeretsz valakit, és nem jó vele a szex, így a kapcsolat halálra van ítélve. Egy életen át nem lehet megalkudni. Vagy a másik eset: isteni az ágyban, de azon kívül semmi nem működik...
Adamkò Fanni
"

Hát őszintén megvallva, nem tudom ki az az Adamkó Fanni, de rákerestem, Ő is olyasféle hölgy, mint Oravecz Nóra, írt egy könyvet, abban megfogalmazott gondolatokat. Bevallom férfiasan nem olvastam (ez a mondás sem véletlenül lett így szállóige, ha jól sejtem. Férfiasan bevallani. Vajon miért?) Ettől függetlenül ahogy Oravecz is, Ő is betalál egy-egy mondatával. És ez a dolog nem úgy működik, ahogy a nagy Oravecz, Müller utálók tábora állítja, hogy van a balga nép és követi ezen emberek minden gondolatát. Ez fordítva működik. Minden emberben vannak érzések és gondolatok, és elolvasva egy-egy ilyen mondatot az ember azzal szembesül, hogy igen basszus, ezt én is pont így gondolom. Szóval nem én megyek birkaként utánunk, hanem ők képesek gondolatokat, élethelyzeteket szavakba önteni, kimondani, megfogalmazni, amit egyes emberek magukénak éreznek.

És ez is nagyon igaz, amit itt idéztem. Gyakorlatilag vádolhatnak azzal egyesek, hogy számomra fontos a szex, és nem ez jelenti egy kapcsolat alapját. Ó dehogynem, mert lássuk be, ahol szar a szex otthon, ott félrejárnak a felek, ez ugyan milyen kapcsolat? Nem kívánják egymást, nem szeretnek egymással lefeküdni, de jó, mert papa hazahozza a pénzt, mama meg vezeti a háztartást. Csodálatos egyezmény ez kérem. Nyilván anno mikor kőbevésték a házasság intézményét, a család fogalmának megírásakor ez volt a fő cél. Nem baj, hogy utálnak egymással lenni a felek, de ez akkor is pöpec kis család. És bizony a másik oldal is, mikor a szex isteni, de semmi más nem akar működni, vagy mert nem tud, vagy mert az egyik fél nem is akarja, hogy ez több legyen, mint szex. Ezekre mind van példa a saját életemben, volt olyan, akivel nem volt jó, akivel jó volt, de nem működött és van olyan, akivel most is jó, de nem akarja, hogy a többi része is működjön. Ő a herceg. Rá illik a következő idézet is, ugyanettől a hölgytől.

1907461_584722988327085_743617815896466743_n.jpg"A pasik úgy félnek az elkötelezettségtől, mintha halálos kór lenne."

Hát ezen sem lepődünk meg, hisz ezt lökik a fejünkhöz minden egyes alkalommal, azok a pasik, akik kikerültek már egy hosszú kapcsolatból, ne adj isten házasságból, eszük ágában sincs újra egy nőnek a szeretet oltárán áldozni, mikor megdughatja az összeset, mert ezek szerint ők úgy gondolják erről szól az élet. Persze a média is ezt közvetíti, szabad szerelem, a test szépsége stb. Ömlik az ember arcába. Persze, a herceg is elköltözött a feleségétől, három gyerekük van, egy-két szóval említette, hogy a felesége rabszolgaként tekintett rá, aki csak a pénzt hozta haza. El is hiszem, hogy elege lett ebből az elvárásból. Egyébként nagyon rendes srác, úgy gondoltam, hogy agyba főbe nőzhet ő is, de valahogy egyre jobban az a megérzésem, hogy erről szó nincs. Nem mondom, hogy nem próbálkozott mással is ismerkedni, de szerintem neki sem jött össze, hisz ha összejött volna, nyilván a velem való találkozások nem tudnának működni.

Sokan mondják az életben kell ismerkedni. Hát tegnap, hosszú idő után elmentem barátnőkkel egy szórakozó helyre. Retro discoba, aminek az a fő előnye, hogy én ott szinte fiatalnak számítok. Ezen a helyen az ott megforduló egy-két huszonéves emberke számít kirívónak. Nagyon jót táncoltunk a lányokkal élveztük a 80-as évek disco slágereit, mintha újra fiatalok lettünk volna. Háát itt is volt pasifelhozatal. Megfordult minden típus egy kivételével. Igazi alfahímek nem voltak. Volt egy-kettő, aki annak hitte magát, de ők távolról sem voltak azok, igaz nyilván ezt nem tudták. Aztán voltak nők, mindenfélék, rosszabb fajták is, akik hagyták, hogy fiatalabb, nem szomjas pasik rájuk másszanak és ott szerintük nagyon szexi táncot lejtsenek együtt. Persze egy ilyen helyen nagyon jó rész az, hogy sokan vannak, így gyakorlatilag, sem Te, se más nem tud úgy elmenni a másik mellett, hogy ne érjen hozzá, ne simuljanak össze, vagy fogják meg egymást. Nem mondom, hogy nem volt tegnap sikerélményem, Volt, nem egy férfi kezdeményezett az este folyamán.

Sőőőt!!!! Még egy nő is. Ilyen sem történt még velem, persze, nagyon sokat táncoltunk 11-től fél 3-ig megállás nélkül és persze az elfogyasztott alkohol hatására igen oldott volt a hangulat (én nem ittam, én voltam a szállító, a többiekről írom ezt). Aztán megállapítottam, hogy ezen a helyen nagyon kevés magas férfi, és igen sok mély. Na most ezek elég nagy hátrányban voltak az igen sok magas nő között. A pár mély hölgynek viszont így volt keletje bőven, teljesen mindegy, hogy öregek voltak, mint az országút, vagy rondák. Aztán egyszer csak egy ilyen kicsi hölgy odapenderült hozzám, megfogta a kezem és felkért táncolni. Persze, furán reagáltam, mondtam, hogy fáj a fejem (ami akkorra sajnos már igaz is volt), de mondta, hogy ne csináljam már, és úgy kézen fogva, elkezdett velem táncolni. Még férfival sem szoktam így táncolni nem, hogy nővel. De egyébként nagyon helyes édes kis hölgy volt, szóval miért is ne. Letáncoltuk a számot közben nézegetve egymást, egymásra mosolyogva, egymást kezét összekulcsolva, érezve egymás bőrének puhaságát. Az akkor már hozzánk csapódott három fős férfi társaság is meglepődött ezen, mármint, hogy a lány felkért engem táncolni. Aztán, ahogy vége lett a táncnak, puszit adott, megölelt, megköszönte és továbbtáncolt. :)

1922410_770413846383919_4543378335251798518_n.jpgHát kérem, lehet itt az ideje, hogy elgondolkodjak a váltáson. :) Mármint, hogy esetleg át kéne térnem a nőkre, férfiak helyett. Aztán volt egy nemzetközi élményem is. Megtörtént az első szemezésem, egy kínai, vagy koreai, vagy wietnámi (franc se tudja, lényeg, hogy ferde szemű) pasival, aki nagyon helyes és édes is volt, de csak csupán 150 cm mély. Annyira helyes volt, hogy akaratlanul is belementem a szemezésbe. Aztán persze ezt bátorításnak vette, szóval elkezdett közeledni, mire én nem figyeltem, a végén felkért ő is táncolni, de akkora szintkülönbség volt köztünk, hogy egyszerűen még a táncot is kellemetlennek éreztem volna vele, szóval nemet mondtam. Persze, többször elment még mellettem, finoman megsimogatva, hol a hátam, hol a fenekem, ahogy azt ilyen helyen szokták, teljesen "véletlenül". Ez persze kétélű fegyver volt, hisz én is láttam egy eléggé szimpatikus, nem helyes, de nekem mégis tetsző férfit, egy nővel, aki elment egyszer mellettem és véletlenül meglökött. Akkor figyeltem fel rá, majd már hazafelé tartva elmenve mellette, megfogtam őt, hogy tudassam vele mögötte szándékozom elmenni és végigsimítottam így a derekát, hasát. Persze, hogy rámnézett a "véletlen" érintést érezvén és nagyot mosolygott rám, meg tán még egy puszit is dobott. Egyébként az ismerkedni szándékozó férfiak mindegyike merev részeg volt, üvegesen révedő tekintettekkel, szóval szóba sem jöhettek. Így finoman, de hárítottam az összes közeledést. Amin persze nem szomorodott el egyik sem, hanem lépett tovább a következő nőhöz, hátha az összejön alapon.

Fél négyre kerültem ágyba, de már olyan fejgörccsel, ami miatt hétkor fel is ébredtem, és ekkor már kénytelen voltam egy gyógyszert is bevenni. Azt hittem pedig el fog múlni, mikor lefeküdtem. Ma este pedig moziba megyek Petikével. Várom már, jó lesz vele lenni. Ja és még egy kis szösszenet. Nem bántásiból, de volt ott egy alacsonyabb eléggé kövér nő. Ennek a nőnek volt egy barátja, egy nagyon vékony alacsony srác. Ez a pár egész este egymást falta a discoban, csókolóztak, ölelkeztek elölről-hátulról, el sem engedték egymás, és annyira furcsa párost alkottak, mert nem elég, hogy a lány kövér volt (én is az vagyok, szóval e téren ezt nyugodtan mondhatom rá), de csúnya is volt hozzá, és nagyon öreges, egyáltalán nem nőies ruhába volt öltözve. Őszintén hozzá képest én szépség királynőnek számítottam, pedig nem tartom magam sem szépnek, sem királynőnek. És ez a fiú úgy szerette ezt a lányt, hihetetlen volt nézni is. Szóval ilyenkor dől meg az az elméletem, hogy valószínűleg azért nincs pasim, mert telt alkat vagyok. :)

1796525_770528106372493_5611753852724469448_n.jpg"Ha úgy érzed, hogy a szex már nem olyan a pároddal, mint hajdanán, akkor elfelejtetted, hogy miért is dugsz." /Szexvideo c. filmből/

 

Szexeljetek nagyokat! Csók: Pixy

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr187152163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2015.02.08. 22:56:37

@P80TDM: Hát őszintén, elég sokszor felmerül bennem, de utána azért jó pár dolog bebizonyítja, hogy nincs igazam. :)

Alibanya1 2015.02.09. 06:33:39

A címbeli felvetésre válaszoljak, igen nagyon fontos a szex, néha persze, tudni kell kicsit háttérbe helyezni, ha a sors úgy hozza, de mindig is úgy láttam, hogy az a felnőtt élet sava, borsa, egyetlen igaz örömforrása :)

Pixynor 2015.02.09. 06:40:06

@Alibanya1: hát szerintem ezt mi nők gondoljuk csak így, pontosan tudjuk mi a férfi vélemény ennek a háttérbe helyezéséről.

zéesté 2015.02.10. 14:37:44

@Pixynor: Jó reggelt!
Retro disco....Legalább történt veled valami, szerintem próbáld ki ezt a lehetőséget többször is, lehet hogy legközelebb nagyobb szerencséd lesz
Nekem fiatalabb munkatársaim jártak ilyen helyre vadászni, sikerrel.

Pixynor 2015.02.10. 16:19:42

@zéesté: Szép estét! Rég hallottam felőled? Csak nem levadásztak? Járok én szórakozni eleget, de a retro disco sosem volt vadászterület. :)

Hogyan vagyol mostanság?

zéesté 2015.02.10. 21:28:16

@Pixynor: Nem vadásztak le, egyenlőre bizonyos okok miatt nem hagyom magamat.
De mi bajod a retro discoval? Tulajdonképpen nem tudhatod előre nem jön-e szembe a nagy Ő.
Szürkén vagyok, akár az időjárás.

Pixynor 2015.02.10. 22:12:16

@zéesté: ennek örülök, mert igencsak történnek Banya alatt "dolgok" Veled, csak nincs időm követni. :)

Nincs bajom a retro discoval, jártam oda sokat, még a Retropolisba, ami aztán bezárt, és most az új Retropolisba voltunk, nemrég nyitott meg. Szóval egyenesen imádom, hatalmas bulifaktor az egész. Ezért is megyünk :) És nyitott vagyok bármire. Akár ott is jöhet szembe, bár eddigi ottani tapasztalataim alapján, ennek az esélye igen csekélyke. :)
süti beállítások módosítása