Pixy mesél

Pixy mesél

Never ending szopimese

2014. december 13. - Pixynor

 

1297008116_fantasy-man-g1.jpg"Tanulj meg vidáman várakozni. Egyél, igyál, élvezd a jelenedet, és ne rontsd el azzal, hogy türelmetlenül vársz valamit vagy valakit! Nem azért élsz, hogy túljuss valamin, hanem azért, hogy élj, és gyönyörködj a pillanatban. Lépj ki a mókuskerékből. Fújd ki magad... Minden vágyunk akkor szokott teljesülni, amikor már nem is vágyódunk olyan nagyon. Nem vetted észre? Amikor már nemigen kell - megkapjuk..."

El kell meséljem, muszáj, látnia kell mindenkinek, hogy egyszerűen vagy tényleg én nem vagyok normális (óóó tudom, most mindenki feje függőleges irányba elkezdett le-föl járni), vagy csak ennyire szerencsétlen vagyok (tudom, még mindig csak hülye), vagy tényleg az embernek vannak dolgok, amiket el kell engednie, mert soha semmi nem lesz belőle. Jelen esetben, hogy megismerjek valaki olyat, akivel én e tied, te az enyém kapcsolatba kerülhetnék, valamennyi időre (arra gondolni sem merek, hogy a sírig, a mai világban? viccelsz-vicceskedsz?). Ezennel megosztom 2014. év sikeres társkeresésben nem bővelkedő utolsó történetét. 

Előtte egy kis statisztika, amolyan Bridget Jones-szosan. Az évet egy nős-szexkapcsolat áthozatalával kezdtem tavalyról, melyben többször több hónapra szakítottunk, véglegesen szeptemberben. Az évben 13 új ismerkedést kezdtem, melyből hat megállt az első randinál, vagy még egy két találkozásnál, de nem lett belőle több (=ágyban nem folytatódott a történet, és igen az ügyvéd is ebben a halmazban van). Öt találkozás jutott el az ágyig, melyből három dirrekte csak ezt irányozta meg a részemről is. Egy ismerkedés pedig megélt még pár hetet, egy pedig úgymond még meg van, de ez sem szól másról, csak a szexről, de jelen esetben egy független egyedül élő férfival, igen ő a Herceg). Így visszatekintve, nem gondolnám, hogy ez aztán olyan iszonyatosan nagy szám lenne, meg azt sem, hogy csak erről szól az életem. Nem, az életem teljesen rendben van, telik-múlik sok élménnyel, melynek csak egy kisebb hányadát teszi ki a társtalálási projektem.

És igen, jöjjön akkor az ez évi utolsó próbálkozásom. Mint említettem korábban, az ügyvéd úr felbukkanását követően, több ismerkedési kezdemény is történt velem. Ebből egybe már belementem, ő volt Ronaldinho, a lesérült "focista", és elkezdtem beszélgetni még egy külsőre egyáltalán nem szép emberrel. Annak ellenére, hogy az a vád ér megállás nélkül, hogy nekem számít a másik fél külseje (persze, hogy számít, hisz ez a minimum, hogy valakivel meg akarjak ismerkedni, de nem úgy számít, hogy csak a modell pasikra tetszenek), belementem ezzel a nem túl szép emberrel egy ismerkedéses beszélgetésbe. A beszélgetés folyamán az ember kétszer megsértődött, a második után megírtam neki, hogy akkor talán hagyjuk békén egymást. Tegnap reggelre, azonban írt egy levelet, mely szerint szeretne velem mégis személyesen találkozni és megbeszélni a félreértéseket. Gondoltam végül is mi a franc bajom lehet, legyen. Tegnap este találkoztam vele, a megbeszélt helyen és időben, az egyik bevásárló ház bejáratánál. Az ember pont életben is annyira ronda volt, mint a képen, de ettől függetlenül megjelenése elfogadható volt. Viszont bemutatkozásnál nem akartam neki puszit adni. Párbeszéd, a bemutatkozást követően: Én: bemegyünk akkor? Ő: ne menjünk be. Én: mit csináljunk? Ő: nem tudom, mond meg te. Én: miért mit szeretnél csinálni? Ő: nem tudom, találj ki valamit. Én: hát azért ennél egy kicsivel határozottabbnak kéne lenned. Ő: menjünk akkor be, van bent egy kávézó. Én: no igen, erre gondoltam én is, egyáltalán nincs jó idő ahhoz, hogy sétálni menjünk, de ha azért nem akartál bemenni, mert úgy gondolod, hogy elvárom, hogy fizesd a kávémat, akkor köszi, de nem kell, majd én fizetem magamnak (a srác annyira nem tetszett élőben sem, meg a személyes varázs is elmaradt a kezdő párbeszéddel, hogy tudtam, nem fogok tőle akarni semmit). Némi szabadkozás után, hogy dehogy, neki ez nem lenne jó, beültünk egy kávézóba és ittam egy vanília lattét, ő pedig egy forró csokit és evett egy süteményt hozzá.

Első pillanattól láttam, hogy az ember az én kinézetemmel tökéletesen meg van elégedve, rá is kérdeztem azért, és mondta, hogy nagyon nem örült volna, ha ez a találkozás nem történik meg, de neki el kell mondania valamit. Ő nős, továbbra is együtt él a feleségével, annak ellenére, hogy az a cudar céda megcsalta őt, és még egy ágyban is alszik vele, de ez nem jó neki, mert ő nagyon szeretne valakit, akit szerethet. A feleségnek talán már nincs meg a bikája, de az is lehet meg van és egyszer már szétköltöztek, de annyira, de annyira sírtak a gyerekek, hogy ez nem maradhatott így, és most így együtt vannak, de neki ez így nem jó, és szeretne egy nőt, akit szerethet, akit esténként felhívhat, sms-ezhet vele (persze, hogy a csalfa asszony lássa, a férje is kell valakinek).

Édes jó istenem ott fefantasy-dark-4807.jpgnt a mennyekben. Erre a közlésre totálisan elborult az agyam. Elborult, mert az ügyvéd újra eltűnt, szerda óta, úgy, hogy szerdán megígérte pénteken találkozunk, és semmi, arra sem méltatott, hogy felhívjon, nem ér rá. És nem, nem ő a hibás, ebben az esetben csakis én vagyok a hibás és megérdemlem, mert én mentem bele vele ebbe a dologba. Ettől függetlenül ezzel a ronda emberrel telítődött a pohár, és kiborítottam. Megőrizve teljes hidegvérem, mert végül is ideges nem lettem, teljesen normális módon elmondtam neki, hogy ha ezt ő nem titkolja el, hogy nős, hanem mondjuk kiírja az adatlapjára, vagy utána a beszélgetés során elmondja, biztos, hogy nem találkozom vele. Erre közölte, hogy épp, ezért nem akarta elmondani, mert találkozni akart velem, és így személyesen akarta közölni. Mondtam neki, hogy mégis miben bíztál, hogy egyből belédszeretek és onnantól nem számít, hogy este a feleségeddel fekszel egy ágyba? Ha szex kapcsolatot akarok, akkor olyan nős embert választok, akitől vizes lesz a bugyim. Kérdezte, hogy akkor tőle nem lett vizes a bugyim? Mire közöltem, hogy de nagyon nem, egyáltalán és nem is tudom minek kéne történnie, hogy az legyen. És rákérdeztem, hogy mégis mit várt attól, és mennyire tisztességes, ez az ő részéről, hogy engem ilyen helyzetbe hozott? Hogy miből gondolja, hogy bármelyik normális nő, egy ilyen helyzetbe bele fog menni? És, hogy azt veszem észre rajta, hogy annyira kétségbeesett ember, hogy ez mindenkit taszítani fog, akivel leáll ismerkedni. Elmondtam neki, hogy azt látom rajta, fogalma sincs róla, mit akar az életben, a felesége csúnyán megalázta, és alázza még folyamatosan, de ettől függetlenül ő töretlenül befekszik vele egy ágyba esténéként, és mást sem csinál  a nő, csak elvárja, hogy ő biztosítása számára a biztonságos hátteret és közben az élvezeteket meg másban keresi, hogy mit képzel, ettől ő mennyire férfias jelenség a szememben? Semmi más csak egy megbántott lúzer pasi, aki képtelen a lábára állni. És sírnak a gyerekek? Ugyan már, kifogás mindig lesz, hogy ebben a szar helyzetbe maradjon. Szóval hasonlóan könyörtelenül őszintén beolvastam neki, melyben igazat adott. Egy dolgot utasított el, mikor azt mondtam hazudott a családi állapotáról, erre közölte, nem ő nem hazudott, csak nem mondta el, de most így egyből közölte. Na, aztán nagyon gyorsan elegem a társaságából, mondtam neki, hogy szóba sem jöhet, még barátként sem, és akkor közöltem, hogy kifizetem a kapucsínómat, de mondta nem kell, váljék egészségemre és figyelembe véve, hogy tök feleslegesen autóztam be (nem vagyok szarrágó, de erre az emberre a benzinemet is kár volt pazarolni), úgy gondoltam ez némi térítés volt.

Aztán felhívtam a barátnőmet, mondtam neki startoljon és menjünk moziba, ha már bejöttem, jött is, megnéztük a Dumb és Dumber ketyó égető baromságot, melyen azért annak erőltetett mivolta ellenére is tudtam jókat nevetni és hazamentem. És most itt van reggel felkeltem, bár még ágyban lustizom és megint ezen az egész elcseszett társkeresősdin gondolkodom. Egyben biztos vagyok, most újra befejeztem. A fizetős társkeresőn fent maradtam továbbra is lejárt előfizetéssel, ez a kiskapu nyitva marad, hogy a nagy nő megtalálhasson, de semmi más. Az év két legjobb kapcsolata,vagyis két legjobb férfija számomra (herceg és ügyvéd) erről a társkeresőről jött. Jönnek az ünnepek, jön a január és márciusig ki sem fogok látni a meloból. Költségvetést kell csináljak, napi 12 órában, szombat vasárnap is, hogy kész legyek vele február 13-ig. Ráadásul az utolsó vérképem szerint, mintha beszart volna a pajzsmirigyem, azonnal eltanácsolt a körzetim endokrinológushoz, meg egyébként kórósan vashiányos is vagyok, szóval... éppen van mivel foglalkoznom. Egyik kedves olvasóm is ezt tanácsolta, mikor ezek a gondolatok foggantak meg éppen a fejemben, mintha hallotta volna őket: "lehet, neked is le kellene kattanni a blogról, a problémakörről és sokkal többet foglalkozni magaddal, aztán beesik valami, olyan, mintha központi kérdés lenne találni valakit, erre bevonzod te is az összes vadbarmot, mint én. :) Tanulj nyelvet, egy újabb cikk helyett, dobj le pár kilót (én is azt teszem) fuss olvass, aztán utánad fognak kapkodni, nem te rohansz, mert úgy tűnik, így egy never ending szopimesében vagyunk masszív statiszták." Ez a hét aranyköpése :) Never ending szopimese. :) "El kell érni, hogy minket akarjanak, ehhez melózni kell, nem lesz elég rinyálni (mint én), meg a blog (mint te) jelenleg gyökérmágnesek vagyunk :)"

Ez nagyon jó bár tartok tőle, hogyha alkatilag megütném a tökéletes vékony alakú nő mércéjét sem találnék senkit, ugyanúgy, ahogy most, hisz nem egy vékony barátnőm van ugyanebben a helyzetben. De az mindenképpen megszívlelendő dolog, hogy magammal foglalkozzak, tegyem magam boldoggá, mert más úgysem fog. A blogot nem hanyagolnám, mert ez nekem amolyan napló forma, örülök, hogy itt rögzítettem az akkori pillanatnyi érzéseimet, mert jó visszaolvasnom őket és nagyon jó megírnom őket. Az meg, hogy egy páran olvasnak és még véleményt is mondanak, igazán, de igazán jóleső érzés, és ezúton szeretném mindenkinek megköszönni azt, hogy időt szánt rám, egy-egy posztom olvasásával, és ha még klaviatúrát ragadott, hogy véleményt nyilvánítson, vagy csak biztatólag hozzászóljon külön köszönet érte.

Pixy

 45553_309184972535293_827352923_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr476979325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2014.12.13. 13:08:52

Hát kedves Pyxi, hasonló gondolatokkal versenyzem én is ma egész nap, még lázba is jöttem, de ezt már szó szerint. Persze foglalkozzunk magunkkal és remélhetőleg az utcán belebotlunk egy hősbe, aki majd értünk akar teperni. Addig is elő az angol nyelvleckékkel, a kézműves tanfolyamokkal és egyéb nyalánkságokkal.

Pixynor 2014.12.13. 13:37:26

@Alibanya1: Igen így van és elő az új dolgokkal. Amit az ügyvédben imádtam, az, az hogy rengeteg ilyet csinál. Két hónapja elkezdett zongorázni tanulni, érdekli a műköröm építés, azt is meg akarja tanulni, továbbá újabb diplomát szeretne mint fogorvos, és dzsemet is gyárt (illetve benne van egy ilyen cégben), valami egészséges anyagokból, és őszintén, olyan amilyen, de egyszerűen imádtam az ilyen céljaiért. És ő aztán tényleg nem lóg neten. Az életben él, ahogy én is a net előtt. Minden tiszteletem az övé ezért.

Alibanya1 2014.12.13. 13:41:11

@Pixynor: persze ez mondjuk jó volt benne, de azért tegyük hozzá a többit is...és kérdés, hogy mennyire kitartó ezekben? Na nem akarom rombolni a képet, de az sem gondolnám, hogy mi kivesztünk az életből, vagy az élet kiveszett belőlünk. Esetleg a hangsúlyt eltoltuk egy irányba.

gabocaboy 2014.12.13. 14:18:46

"nem egy vékony barátnőm van ugyanebben a helyzetben"

zzzzz.. akkor ott bibi van. azt már tapasztalatra építem. :)

Pixynor 2014.12.13. 14:30:13

@gabocaboy: nem tudom, nem feltétlen :) a franc se tudja már ezt Gaboca, nem is akarok vele foglalkozni már, úgyis ezt tanácsolta valaki :), nem tudom megfejteni, nem tudom elérni, hogy jó legyen szarok rá, most egyszerűen. Belefáradtam megint.

gabocaboy 2014.12.13. 15:30:35

@Pixynor: a baj csak annyi, hogy az újult erő sem segít. egyszerűen szerencse kell ahhoz, hogy a következő lelkes rajt után belefuss egy megfelelő emberbe. de az lehetne most akár 10 perc múlva is, vagy a legközelebbi fél éves próbák után se jön be semmi.

de nincs ennyi időnk, mondhatnánk, a kapkodásnak megint ára lesz. a kudarc.

Pixynor 2014.12.13. 15:34:34

@gabocaboy: én meg azt mondom végtelen időnk van, innentől a halálig, aztán ha majd a nyuggerotthonba talál rám a szerelem, akkor ott fog, vagy az elfekvőben.

Én is azt mondom, szerencse és a fontos, a hit, én hiszem, hogy létezik az én emberem és tudom rám fog találni,meg én is őrá.

Most először kezdeményeztem egyet, bejelöltem egy férfit a kedvencek közé, szerintem semmi nem fog történni. De ezt azért nem szeretem, mert nem tudom, hogy áll a nőkhöz hozzá. Jobb szeretek olyannal ismerkedni, aki ír nekem, mert tudom ő látja milyen vagyok, és nyilván tetszem is neki.

terrer 2014.12.13. 16:21:28

@Pixynor: szia:-)
Meglepő ellentmondásokra találtam.
"És igen, jöjjön akkor az ez évi utolsó próbálkozásom."
"Egyben biztos vagyok, most újra befejeztem."
Erre a hsz-odban:
"Most először kezdeményeztem egyet, bejelöltem egy férfit a kedvencek közé, szerintem semmi nem fog történni."

Ez nagyon durva mentáli széthullásra vall, hogy gyakorlatilag egy poszton belül derül ki, hogy fogalmad sincs róla, mit csinálsz az azt megelőző órákban:-o Mintha a barátomat látnám, akinek nagyon súlyos alkoholizmusa volt, és pohárral a kezében kezdte állítani, hogy ő nem iszik:-o
Aggódom érted, komolyan:-( Ha van kedved, beszéljük ezt meg...

Pixynor 2014.12.13. 16:23:20

@terrer: Rendben, este nyolc Lurdy ház?

Pixynor 2014.12.13. 16:24:34

@terrer: egyébként szia neked is, ez, hogy valakit bejelöltem nem jelent számomra semmit. Még sosem csináltam ilyet, nem kezdeményeztem és most böktem egyet. Mondjuk úgy végső elkeseredettségemben.

terrer 2014.12.13. 17:03:39

@Pixynor: "Rendben, este nyolc Lurdy ház?"

Terrer nem tud elmenni a Lurdy-házba, mert nincs lába... (Aki eljátssza őt, annak ugyan van, de ő meg nem keveri a való világot, mert egyrészt csak totál belekeveredne a szerepekbe, meg az ugyancsak valóságos nője megkalapálná a fejét, ha elmondja (márpedig elmondaná, mert nem hazudós).
De ha ITT tudok segíteni, megteszem, hidd el! Addig is ajánlanám átgondolásra a következőt: ha pillanatnyilag teljesen irányt vesztettél, és csak sodródsz ideoda, akkor vajon azzal segítek, ha erre a hibára felhívom a figyelmedet, vagy (ahogy Te szeretnéd) segítenék ezt a problémát neked a szőnyeg alá söpörni?

Pixynor 2014.12.13. 17:30:40

@terrer: egy pillanatig sem gondoltam komolyan az ajánlatot, mielőtt még szétaggódnád magad miatta.

Segíts ahogy eddig, és kész. Nyilván most majd légüres térben lebegek újfent ide oda csapodva, és meglátjuk mi hogy alakul. Semminek nincs tétje.

Gabocaboy után szabadon: xarok bele üzemmód: ON nálam is.
Whiskys kóla előttem Förtelmes főnökök 2 betöltve, mondjuk harmadjára állok neki nézni, egyszer bealudtam meg most is inkább ide írok, szóval nem egy nagy film, este meg jöhet x faktor egy kis munkával karöltve.

terrer 2014.12.13. 17:38:04

@Pixynor: "Gabocaboy után szabadon: xarok bele üzemmód: ON nálam is. "

VÉGRE! Ezt javasoltam én is már napokkal ezelőtt, légy önmagad, élvezd az életnek a társkeresésen kívüli részét, és ne akard erőltetni, magadat is alázva, ha most nem megy! Van élet a társkeresőn túl is! Mégpedig sokkal jobb, hidd el...

gabocaboy 2014.12.13. 17:48:45

@terrer: nem, a társkereső a lelkisérült, frisssenkidobott nők, vagy csak a dugnivágyó gyökér férfiak gyüjtőhelye, néhány eltévelyedett naív lúzerrel.

én pl. miért szaladtam bele megint egy olyanba, 100-ből 1 ugye??? akit a pasija most dobott és pont a badoon fényezteti a napi 100 levelet irogató pasikkal a elkeseredett sejhaját?

kibaxottul igaz, itt töltögetik az önbizalmukat, hogy ők igen is kellenek a férfiaknak, akik között lehet potenciálisan normális tag, de a többség f@rokfényező. (és igaza van, minek a lelkisérül másra..)
de nem, visszavágyik a szop@tógéphez, mert azt megszokta, mert az valamikor szerette.
szerette mondogatni, hogy szeretlek, mert a bugyi akkor esett le.

okos.

2014.12.13. 20:49:45

Azért az az első beszélgetés.... "találj ki valamit"... Ez hülye. :-)

Valahogy el kellene felejtened az ügyvéd urat.

Pixynor 2014.12.13. 21:00:31

@P80TDM: jaj nagyon gáz volt, ne is mond. Érezte is rendesen. Nulla határozottság, igazi megalázott, önbizalmilag a felesége által a sárba taposott férfi, aki csak állt és nézett és gyakorlatilag nem jött ki egy értelmes gondolat a fejéből, vagy én nem is tudom.

Jó úton haladok, már csak néha jut eszembe, hogy bassza meg, és remélem, végleg eltűnt!!! Szerdán hívott utoljára. Most már igen nehéz lenne kimagyaráznia magát, hogy miért nem tartotta meg, amit megígért és őszintén nem is szeretném, hogy jelentkezzen. Jobb lett volna, ha két próbálkozásból, az egyik valamennyire bejött volna, mert akkor könnyebb dolgom lenne.

Pixynor 2014.12.13. 21:54:11

@terrer: nem hinném, hogy ennek a nőnek ennyire kétségbeesett lépésre kéne elszánnia magát, szerintem ez pr fogás. :)

terrer 2014.12.13. 22:29:20

@Pixynor: igazad lehet:-o Nekem se volt nagyon életszerű...

Pixynor 2014.12.13. 22:48:21

@terrer: " igazad lehet:"

Ezt nyomtatom és máris függesztem ki. Ilyet még nem írtál. :)

terrer 2014.12.13. 23:13:10

@Pixynor: ez se igaz:-( Én elismerem, ha tévedek vagy valamit nem tudok, sőt bocsánatot is tudok kérni, veled ellentétben. De már erről is volt szó.

Pixynor 2014.12.13. 23:21:01

@terrer: bocsánatot kéne kérnem? nem emlékszem megbántottalak volna, igazat meg már adtam.

terrer 2014.12.13. 23:31:28

@Pixynor: ja, mindig elfelejtettem, hogy a "kihaltak már a normális férfiak" jellegű itteni kijelentéseid számomra nem sértések, mert szerinted én is egy olyan nyomoroncféle vagyok:-(
Hát ha ÍGY nézzük, akkor valóban nem bántottál meg, csak az "igazat mondtad":-))) Megyek is, felkötöm magam:-(((

Egyébként van egy jó mondás: "megbántás az, amit a megbántott annak érez, nem amit a megbántó annak gondol".
De ez Téged ne zavarjon...

terrer 2014.12.13. 23:36:04

@Pixynor: de látod??? Az, hogy nem találsz párt, lehet, hogy PONT az ilyen EQnulla érzéketlenségednek is lehet köszönhető, nem??? Hogy nem elég, ha nem veszed észre, hogy másokat megbántasz, de amikor azok kétkézzel integetnek, hogy ez bántás, akkor is letorkollod őket, hogy majd Te megmondod, mit is éreznek...
Aztán itt találgatsz, hogy azért menekülnek Tőled a férfiak, mert mind aljas geci, vagy mert nem értékelnek Téged, mint kincset:-(
Ja, mint a viccbeli autópályán: "csak egy megy szembe? A fenét, mindenki!"

Pixynor 2014.12.13. 23:44:23

@terrer: tudod mikor Gaboca azt mondta szintén minden nő hülye, egy pillanatig sem vettem magamra, mert tudom, hogy én nem vagyok az.

Ha Te normális pasi vagy, egy pillanatig sem veszed magadra, a nincs egy normális pasi kijelentésemet. Te az én környezetemen kívül vagy, a kijelentés a környezetemre vonatkozik.

terrer 2014.12.14. 00:15:54

@Pixynor: "Ha Te normális pasi vagy, egy pillanatig sem veszed magadra"

Már mondtam, ha Te nem vagy 152 centi széles, AKKOR A MÚLTKOR MIAFENÉNEK SÉRTŐDTÉL MEG MIATTA???
Még nem kaptam rá választ:-( De várom...

Pixynor 2014.12.14. 09:13:26

@terrer: azért mert akár 152 cm széles is lehetek, nem tudom, nem mértem le. De nem áll messze a valóságtól. Ezért.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.12.14. 12:50:19

@terrer: Szólított? :D
Sztem is PR fogás egyébként, de még egész jópofa is lehetne az ötlet, bár nem hiszem, h sokan mernének ilyen eszközökkel élni :D

Sabina. 2014.12.14. 20:18:40

Szívesen, jó olvasgatni a blogodat :). Szerintem nem sok a 13, havi 1db, az még szinte kevésnek is tűnik, pláne ha sok benne a próbálkozás. És nagyon örülök, hogy ez az Ügyvéd kifelé trappol már a blogból és az életedből, úgyhogy már semmit nem számít, hogy mondok-e róla bármit is…ezért megteszem. A megcsalásról Neked nagyon fekete-fehér a véleményed, én ezt azért árnyaltabban látom, sokféle színből, szagból tevődik ez össze, minden eset valóban egyedi...vannak kilátástalan kapcsolatok…vannak ideiglenes elhidegülések…olyan körülmények (pl. munka miatt távházasság hosszú ideig)…vannak eseti meghülyülések, megborulások (na, szerintem ez a többség!)…vannak hirtelen fellángoló szerelmek (ez az, amiről senki nem tehet)…vannak a biztonsági játékosok, akik fél lábbal a régiben, de már keresik az újat (ez is nagy % szerintem) stb. Viszont két esetben nagy genyaságnak tartom ezt meglépni: betegség (ezt nem kell ragozni, gondolom) és terhesség/csecsemős időszak. Mert ha ez két azonos kaliberű ember játéka, hát lelkük rajta, csinálják, ha úgy gondolják, senki nem tulajdona a másiknak! De egy olyan nőt, aki védtelen, aki a gyermekét növesztgeti kinn és benn, na azt átvágni és nem mellette lenni…ez kivágja nálam a biztosítékot. És Pixy, az is van még, hogy én nem hiszek a „kettős természetben”, abban, hogy „mégiscsak jó ember, mert nekem nem ártott, igaz, a munkahelyén vérgeci” (váláskor az ilyenekről mindig kiderül, hogy a családdal is tud az lenni), aki ilyen helyzetben szemét, az veled is az lesz, ha úgy hozza majd a sors. Ja és szép, hogy nem szexeltetek…de szerintem téged most inkább egó fényezésre használ(t) ez a fantasztikus ember, valószínűleg jól bepánikolt, hogy apa lesz.

Pixynor 2014.12.14. 20:36:18

@Sabina.: köszönöm a véleményed, és persze tökéletesen igazad van. Az ügyvéd őszintén, ahogy meg is írtam nem olyan rég, a lelkemnek tett jót. Megmozdította. Nem lettem szerelmes, ez azért attól még nagyon távol van, de végre érzetem, hogy érte tudnék lelkesedni, vele nagyon jól éreztem magam és tényleg ma i napig mosolyogva gondolok vissza, mind a találkozásainkra, mind a beszélgetéseinkre. Tényleg élveztem. De minden másban én is tudom, hogy igaza van mindenkinek, és őszintén tényleg nagyon örülök neki, hogy nem jutottunk el az ágyig, mert végre, volt egy nő szerintem (tuti más nem volt ilyen), aki nem alélt a lábai elé, sem a puncimágnes autójától, ahogy hívta, sem a pénzétől. Bezzeg az én autómat meg le betonpattanásozta :) ezen is jót nevettem. :)

Viszont tudom, hogy ilyen személyiségű férfit szeretnék, és nem a vérgecire gondolok, velem tényleg nem volt az, hanem arra az énjére, amilyen velem volt. Okos, szórakoztató, humoros, jófej, laza, tudta mit akar, az adott helyzetnek ura tudott lenni, vannak céljai az életben van elképzelése a dolgokról, és őszintén bazira megdolgozott és dolgozik is azért, ahol most ő az életben van. Ezért nem is tudok rá haragudni. Éjjel nappal dolgozik egyfolytában.

Jól is nézett ki, nem volt 39 évesen öregember külseje, jó ízlésesen öltözködött, és sokszor meg tudtam nevettetni. Ez volt az igazán jó része. Tényleg kár lett volna szexxel elrontani. :)

És valóban sokat kérdezgetett arról, hogy mi lesz ha meg lesz a gyerek, mennyire változik meg majd az élete. :) Lehet, bepákinolt. Nem tudom. Mindegy is már.

Sabina. 2014.12.15. 13:37:15

@Pixynor: én meg úgy jártam, hogy pár éve a kis kocsimat meg "leretrózta" valaki...én ez ilyen humorba csomagolt lekicsinylo mosolygason sajna nem tudok nagyokat kacagni, akkor is jól besertodtem :). Úgyhogy megertem valahol, hogy kellett most a lelkednek ez a pasi, de nálam -1 pont :(. De "mindegy is már" :D.

Pixynor 2014.12.15. 13:40:37

@Sabina.: Na ne aggódj én is kikértem magamnak :) meg megmondtam neki, hogy többet abba bele nem ülhet (igaz egyszer ült csak benne) :) Nyilván poén szintjén az egész. Nekem tetszett ez a kifejezés, még nem hallottam azelőtt, de azt tudd az autóm az I. számú szerelmem.

Comment.Elek 2014.12.15. 15:51:27

@Pixynor: Normalis csaladban az auto csaladtag, ergo sertegetni tilos. :-)

Pixynor 2014.12.15. 15:57:10

@Comment.Elek: Ez így van, mint említettem I. számú szerelmem: mindenhova eljön velem, mindenhol meg vár, abszolút hűséges, jó beleülni, ugyanazt a zenét szeretjük, segít cipekedni, és!!! nem beszél bele a vezetésbe. Tökéletes társ. :)

Comment.Elek 2014.12.15. 16:03:42

@Pixynor: Mar csak egy felfujhato gumipasi hianyzik belole. :-)

Pixynor 2014.12.15. 16:09:13

@Comment.Elek: én egy próbababát szeretnék :) (lásd Két pasi meg egy kicsi, Rose férje) az legalább nem ereszt le. :) De már szorgalmaznám a házirobotok terjedését is, mert az már mozogni is fog tudni és olyanra programozom, amihez épp kedvem van, törődő, macsó, érzelmes, romantikus, nem törődöm stb.

Comment.Elek 2014.12.15. 16:11:22

@Pixynor: Jol vigyazz, mert akkor jonnek a noi robotok is hazimunkara es szexre. Minden nap mas program es nincs tobb valas. :-)

Pixynor 2014.12.15. 16:35:16

@Comment.Elek: női robot engem már régóta nem fenyeget, sőt az én házimunkámra is alkalmazok majd egyet, csak meg ne csaljon a férfi házirobotommal. :)

zéesté 2014.12.16. 09:43:19

@Pixynor: "Ez így van, mint említettem I. számú szerelmem: mindenhova eljön velem, mindenhol meg vár, abszolút hűséges, jó beleülni, ugyanazt a zenét szeretjük, segít cipekedni, és!!! nem beszél bele a vezetésbe. Tökéletes társ."
Látod, most fogalmaztad meg a tökéletes pasi igényedet.
Ez azért távol áll a macsós pasitól!

Pixynor 2014.12.16. 10:00:08

@zéesté: de soha nem mondtam, hogy nekem macsó kell!!!! Ezt csak Terrer sugallatára gondolja itt mindenki :) Én abszolut normális szerethető férfira vágyok, aki megdöglik értem :) Ennyi a vágyam.:)

terrer 2014.12.16. 11:51:32

@Pixynor: "de soha nem mondtam, hogy nekem macsó kell!!!! Ezt csak Terrer sugallatára gondolja itt mindenki"

Neeemár...:-( hidd el,sokkal szórakoztatóbb vagy,amikor igazat mondasz!
Vagy ki kezdett ki az ügyvéd fedőnevű macsóval, és emlegeti azóta is, mint álmai férfiját, TALÁN ÉN?????
Mért csapod be magad (minket nem tudsz, mert LÁTJUK!)? ha nem tudnám, hogy csak azért csinálod,hogy mindenáron neked legyen igazad, komolyan aggódnék a lelki egészségedért, akkora önellentmondásokba keveredsz folyton... Ez méltatlan hozzád!!!

Pixynor 2014.12.16. 11:55:24

@terrer: "Vagy ki kezdett ki az ügyvéd fedőnevű macsóval"

Miért macsó? Mert gazdag, jó autója van és tudja magáról ki? Ki nevezte el macsónak? Én csak egy ügyvédről írtam, aki sikeres és van pénze, és ehhez van egy életvitele. Miért következik, hogy macsó?
Te kezdted el macsózni, de egyáltalán nem biztos, hogy az. Csak azért , mert nem olyan, mint Te.

terrer 2014.12.16. 11:57:34

@zéesté: Természetesen Pixy, ahogy az itt többször bebizonyosodott, teljesen mást keres, mint ahogy azt elmondja. Reméljük, csak azért teszi, hogy jobb színben tüntesse fel magát, mióta mindenki letorkollta, hogy kezdhetett ki azzal a hazug ügyvéddel, nem azért, mert megborult lelkileg, és nem tudja, micsinál. Én neki szurkolok, hogy térjen vissza az egyenes útra...

terrer 2014.12.16. 12:01:40

@Pixynor: Miért macsó? Talán mert a terhes felesége mellett más nőket kefél a sokmilliós Dodge hátsó ülésén,és a békülős szövege az, hogy gyere velem szobára szopni? Tudod, ami sárga, hápog, és úgy néz ki, mint egy kacsa, az nem kisautó, hanem egy kibaszott kacsa!
Hát csak ezért.
De ész-érveket elfogadok...

terrer 2014.12.16. 12:09:10

@Pixynor: "azért mert akár 152 cm széles is lehetek, nem tudom, nem mértem le. De nem áll messze a valóságtól. Ezért."

Az átlagos nő kb. 40 cm széles, a nemátlagos akár 50 is,de az már durva. Tehát az én írásom nem lehetett árulkodás rólad, hanem egyértelmű vicc.
Egy biztos: soha többé nem kérek bocsánatot semmiért, mert TE képtelen vagy rá, amikor engem sértegetsz, akkor nekem se szükséges.

terrer 2014.12.16. 12:18:35

Ja és hogy az ügyvéd direkt kopaszra borotválja magát, azt kihagytam...

Pixynor 2014.12.16. 12:18:38

@terrer: ész érvnek elég egy: nem dugott meg a Dodge ülésén. És, hogy igaz-e a többi nőzős sztori?? Lehet, hogy nem, csak duma, mert ezt várják el tőle és az is lehet szexképtelen. Miért is nem lett nyolc évig gyereke?? Az, hogy valaki valamit állít, egyáltalán nem biztos, hogy úgy is van. Az ő társadalmi helyzetében a férfiak körében ez alapelvárás, hogy ilyennek kell lennie, oszt közben az is lehet nem ilyen. A beszélgetéseink pont az ellenkezőjéről győztek meg. És ezért volt, hogy kedveltem.

"soha többé nem kérek bocsánatot semmiért, mert TE képtelen vagy rá, amikor engem sértegetsz, akkor nekem se szükséges. "
Nem kell bocsánatot kérni, ha nem rúgsz belém. ÉN nem hiszem, hogy bármikor személyeskedve bántottalak volna, hogy bocsánatot kellene kérjek. EGyszer tituláltam betegesnek amit mondtál, de azt az írásodra értettem. Másra nem emlékszem. De emlékeztess, ha volt ilyen.

Pixynor 2014.12.16. 12:19:54

@terrer: "direkt kopaszra"

Erősen kopaszodik, én a kopaszra szavazok, mint a Hókusz pók frizurára. Az ilyeneknek jobban is áll lásd Bruce Willice Vin Diesel, Telly Savalas, mert magánszemélyben nincs közös ismerős, akire hivatkozhatnék.

terrer 2014.12.16. 12:21:38

@Pixynor: Már emlékeztettelek sokszor, mindig megrmagyaráztad, miért nem sértés rám, amit én ANNAK ÉRZEK!
Ezentúl én is ezt teszem. Ha megbántódsz, csak "rosszul érzed".

Pixynor 2014.12.16. 12:22:21

@terrer: az általános dolog, te meg személyeset írsz. Ez a különbség kettőnk között.

terrer 2014.12.16. 12:28:23

@Pixynor: Az miért nem személyes, hogy a jelenlétemben jelented ki, hogy nincsenek már normális férfiak? Vagy hogy lenne személyes meg nemszemélyes megbántás? MEGBÁNTÁS VAN! Vagy mértnem az, ha kerekperec elzavarsz innen? Vagy ha a hétvégén szurkálsz, mikor tudod, hogy általában nem írok?

terrer 2014.12.16. 12:30:53

@Pixynor: "ész érvnek elég egy: nem dugott meg a Dodge ülésén."

Szóval ha csak másokat, akkor nem macsó jellemű...
Nincs több kérdésem:-(

Pixynor 2014.12.16. 12:37:25

@terrer: nincs rá bizonyítékom, hogy megdugott másokat, szóval a macsóság sincs alátámasztva. Nem szurkálok hétvégén, csak célzok rá, hogy a tudatomban vagy, annak ellenére, hogy nem vagy. Szóval, ha ez sértés, ahelyett, hogy bóknak vennéd, akkor bocsánatot kérek én is. Nem így gondoltam.

terrer 2014.12.16. 12:38:28

@Pixynor: TE MONDTAD, hogy nem igazi kopasz, hanem borotválja.
Ha becsapsz, akkor nyilván nem mondhatom az igazat...
Oké. Terhes feleségét a Dodge hátsó ülésén csalja (nemveled), miközben Téged szobára hív, borotvált kopasz ügyvéd, DE nem macsó. Jó így???
(Csak akkor mondd meg Te, hogy, a péknek miabúbánatos csilláronfüggő ferde micsodája,,,:-( )
Csak lécci egyet ne mondj. Hogy rendes férfi:-((( merakkor sírok:-(

terrer 2014.12.16. 12:40:42

@Pixynor: "nincs rá bizonyítékom, hogy megdugott másokat"

De b.szki BEISMERTE!!!!!!!!! Te mondtad!!!
Most már ez se igaz???

terrer 2014.12.16. 12:42:52

@Pixynor: Jó,hagyjuk. Te győztél. Tudom, ettől még változatlanul énvok az akaratos, Te meg az engedékeny őzike. Áhh... Mind1:-(
Úgyse találok szavakat:-(

Pixynor 2014.12.16. 12:45:47

@terrer: látod ez az amiért nem értesz meg soha, kiforgatod a szavam, persze, hogy borotválj, de azért, mert csúnyán kopaszodik!!!! Ez ugyan miért macsós dolog áruld már el? És hol mondtam, hogy nem igazi kopasz??? Annyit mondtam kopasz, tök mindegy igazi-e vagy sem. Ez rohadtul nem becsapás, Te akartad, azt, kihallani belőle, amit ki is hallottál, hogy na ez biztos macsó.

Igen beismerte, de ha abból indulok ki, hogy a pasik 99,99 %-a hazudik, akkor ugyan miért lenne ez igaz???

Tudod mi ő? Egy bepánikolt apuka, akinek fogalma sincs róla, mennyire fog az élete megváltozni, a gyereke megszületésével.

Pixynor 2014.12.16. 12:52:30

@terrer: nem akarok győzni, nem jár semmi jutalommal. Azt akarnám, hogy megérts, engem, vagy esetleg rajtam keresztül a női nemet, de lehet, Te ezt nem is akarod.

zéesté 2014.12.16. 13:14:53

@Pixynor: @terrer :
Akkor most megint én öntöttem olajat a szunnyadó parázsra?

Pixynor 2014.12.16. 13:52:53

@zéesté: látod látod :( és már a szava is elállt :(

Pixynor 2014.12.16. 13:55:53

@terrer: "Úgyse találok szavakat:-( "

Azért keresgélj már légyszíves.

terrer 2014.12.16. 20:52:23

@zéesté: Igen,de csak közvetve... Igazából Pixy engem meghazudtoló válaszai kellettek... Láthatólag ha én békénvok, akkor ő nem nyugszik:-o pedig jódarabig türtőztettem magam.

terrer 2014.12.16. 21:06:03

@Pixynor: Nem tudnád elviselni, ha nem lenne mindig igazad, ennek érdekében még sajátmagad is meghazudtolod:-( nem tűrsz ellentmondást, ennyi történik. Meg soha nem mondod,h Te hibáztál, legfeljebb úgy, hogy az tulképp erény,pl. túl őszinte vagy:-o túl akaratos vagy, viszont nem kellenek a rendes férfiak, nem akarsz tartós kapcsolatot, most egy kicsit szórakoznál. És persze nemtod, hol vannak a normális férfiak, akiknek Te kellenél (Te se tudod, mire), mások számára valszeg nagyon szétcsúszottnak, talajvesztettnek tűnsz, de nem vagy hajlandó elgondolkodni, van-e mindennek a pártalanságodhoz köze. Ja, szerinted nincs:-o amúgy párt nem is akarsz, csak kalandot, de persze az ellenkezőjét állítod,mert ez így csúnyán hangzik. Ugye nem kell tovább ecsetelnem, mi is a probléma:-)

Micellás Zsizell 2014.12.17. 19:42:51

@terrer: jaj, Maga olyan kemény ezzel a lánnyal

terrer 2014.12.17. 20:28:11

@Zsizi M.: Öntől is bocsánat... de ha nem vagyok az, akkor meg ő piszkál...
Sztem valószínű élvezi:-)

Micellás Zsizell 2014.12.17. 20:46:11

@terrer: @Pixynor: na visszamentünk az oviba, húzza a haját mert teccik neki irénke

terrer 2014.12.18. 09:00:49

@Zsizi M.: tiedet is meghúzzuk? Szeretnéd?

Pixynor 2014.12.18. 09:32:10

@terrer: Zsizivel nem tegeződsz!!!

terrer 2014.12.18. 11:45:48

@Pixynor: az igazi tegeződés az lett volna, ha azt kérdezem, ŐT is meghúzzuk-e, de gondosan ügyeltem, nehogy megszaladjanak az ujjaim... pedig nagy volt a kísértés, hogy macsóskodjak kicsit:-) Bár ha szted az ügyvéd szobára rendelős szövege nem volt az, akkor ez se az lett volna, nem?

Pixynor 2014.12.18. 11:49:43

@terrer: nem nem, Te Zsizinek írta, hogy a tiedet is meghúzzuk? Ez a tegeződés.

Úgy kellet von: az Önét is meghúzzuk? :)

terrer 2014.12.18. 12:21:47

@Pixynor: az "Önét" meg az "Önt" már nagyon könnyű összetéveszteni, pláne ha kicsit elharapja a szó végét az ember:-( Sztem jobb volt így... Arról nem beszélve, hogyha valaki pl. tőlem kérdezné, hogy az enyémet meghúzhatja-e, azt én biztos félreérteném...

Micellás Zsizell 2014.12.18. 23:47:42

@Pixynor: kicsit meg is sértődtem rá :(
süti beállítások módosítása