Pixy mesél

Pixy mesél

Alaphibák, amit ismerkedés során elkövethet egy nő

2014. november 27. - Pixynor

84095.jpgHát jelen egyszerű, amatőr blogomon nyomon követhető, hogy már egy ideje igyekszem társat találni mindenféle formában, fórumon és egyéb lehetőségek zöld gyepén. Azt nem mondom, hogy nincs lehetőség ismerkedni, mert van. Azt sem mondom, hogy eme fórumokon nem képviselteti magát a férfiak széles köre, mert igen. Tehát van lehetőség, van anyag bőven, lehet válogatni. Tettem is. Szerintem eddig kevesebb, mint több sikerrel. Erre már többen felhívták a figyelmemet, hogy valami gond lehet a szűrőrendszeremmel. Mármint a pasiszűrővel. Próbálom, most ezt a részt megfejteni.

Kiindulási pont: szeretnék egy teljesen egyerű normális kapcsolatot, egy normális férfival. Mivel a normális szó mindenkinek mást jelent, így jelen esetben legyen a kiinduló pont az, hogy olyan normális, mint én. Ez csak azért baj, mert lehet, hogy én meg nem vagyok normális, szóval az sem baj, ha egy kicsit nem normális az illető is, de ne pszichés értelemben legyen nem normális, mert az ijesztő. Eddig szerintem még tiszta sor. Na most 16 év után kikerülve újra a húspiacra, naivan tele reménnyel természetesen szóba álltam mindenkivel, aki első körben megszólított.

Első alaphiba:

NAIVITÁS: igen, menthetetlenül naiv vagyok, annyira szeretnék mindent elhinni, ami egy ismerkedés során elhangzik.

Magamból indulok ki, tényleg nincs szükségem hazugságra az életemben, nem is teszem és ebből kifolyólag nem is felételezem, hogy az, aki szimpátiáját fejezi ki és meg szeretne ismerni okán szemben ül velem, az hazudik. Pedig sajnos de. Erről több tapasztalatom is meggyőzött. És persze a legutolsó esetet is beleértve, minden egyes esetben bizalmat szavaztam meg a másiknak e téren, igyekeztem elhinni, hogy igaz, amit mesél magáról. Kérdés: lehetséges-e teljes bizalmatlanságban ismerkedni? Honnan a francból lehet kiszűrni, ha épp egy olyan ül le velem szembe, aki tényleg nem hazudik, hogy nem hazudik? Gondolom erről csakis az idő múlása ad majd bizonyítékot, amikor esetleg lehetőség van a másikat még jobban megismerni.

Tehát elkezdek ismerkedni, hiszek is (mint egy jó keresztény, holott engem nem ért keresztvíz), jön a kölcsönös szimpátia, mert ennek hiányában az ismerkedésnek máris vége. Meg volt az első tökéletes randi és mosollyal a szádon mész haza, hogy igen, akkor ez jó lesz. És innentől elkezdesz az illetőben gondolkodni. Hogy akkor most juj mi is van, meg juj, de jó. És ahogy hazaérsz már alig várod, hogy jöjjön egy jó éjt sms, vagy még jobb esetben egy hívás, melynek a végén elhangzik a jó éjt.

Második alaphiba:

TÉVES ELGONDOLÁS miszerint azt hiszen, hogy ez egy férfi számára ugyanolyan fontos. Nekem nagyon az. Én nagyon szeretem az ilyen visszajelzéseket és én is nagyon szeretek olyan jelzéseket küldeni a másiknak, hogy na akkor most éppen rágondolok, jó érzés ugye, mert nekem igen is az. Nagyon szerettem az utolsó ismerkedésem során, hogy folyamatosan kaptam ilyen jelzéseket. Ezt megelőzően csak elvétve, meg nem is. No ez teljesen kiábrándító. Hogy nemrég volt egy első randi valakivel, aminek a végén úgy válsz el a másiktól, hogy lesz még folytatás és a másik annyit se tesz este, hogy eszébe jutsz, hogy igen, ez jó volt ma és mondjuk ezt egy hívással, vagy üzenettel jelezze.

Aztán felnőtt emberként, mert nem tinédzserekkel ismerkedem, hanem a saját korosztályommal (+/- egynehány év), az élet által sokat tapasztalt, magabiztos, révbe ért férfiak képében, akik már megérkeztek oda, ahova kell a saját életükön belül és ennek függvényében rendelkeznek az érett férfiak bölcs, kifinomult tulajdonságaival (vagy nem). Én mindenképpen úgy gondolom, hogy első körben ilyen férfiakkal kerülök szembe.

131121.jpgHarmadik hiba

BEKÉPZELÉS van bennem egy kép, hogy tényleg milyen az a férfi személyiség, tulajdonság, ami engem el tud varázsolni. Alap helyzetbe, teljesen ismeretlenül képes vagyok ezeket az általam jónak tartott tulajdonságokat beleképzelni a szembe ülő férfiba. Hisz nem ismerem, látok egy külsőt, ami szimpatikus nekem, így abszolút jön ebből az, hogy biztos a személyisége is az lesz és akkor hipp-hopp meg is találtam azt, aki nekem kell. Csakhogy elkezdődik az ismerkedés előkerül szép lassan az ismeretlenség homályából a másik fél személyisége, ami a legtöbb esetben nem volt kompatibilis az általam elképzelt és számomra vonzó személyiséggel. Vagy épp annak ellenkezője volt.

Na most mit tesz ilyenkor a nő, azaz én? Elkezd engedni a számára nem kompatibilis tulajdonságokkal kapcsolatosan, azaz jaj igen, háát ez nekem nem tetszik, de annyi baj legyen. Mégse érjen már az a vád, hogy azért nincs pasim,mert annyira válogatok. Meg, jó, jó ilyen, de hát kell kompromisszumot gyakorolni nem? Hisz hányan mondják, hogy egy kapcsolatért meg kell dolgozni. Persze, nem lehet minden benne tökéletes. És máris ott tartasz, hogy az a pasi már több minden miatt nem kompatibilis veled, de belemész.. mert, úgy gondolod nem lehet tökéletes a másik fél, vannak olyan hibái, amiket el kell viselni egy kapcsolatban, hisz jómagam sem, vagyok hibátlan (micsoda álszerénység ez a részemről). :)

És máris benne vagy az ismerkedés kellős közepén, aminek egyenes következménye, hogy a két embernek a meztelen valóságukban is egymásra kell találnia, mert valahol ez a lényege egy nő-férfi kapcsolatnak, az egymásra vágyás és egy olyan varázslatos játék közös játszása, melyet szexnek hívnak, és mely bizony az egyik legnagyobb ajándéka az emberiségnek, hogy ez élvezettel tölti el őket. A kérdés mikor kerüljön sor, eme lecsupaszodásra. Annak idején szűz kislány koromban három hónap volt a próbaidő. Nem tudom miért, de ebből nem engedtem. Ottan bizony egy ideig be volt tartva, hogy három hónap járás után feküdtem le csak az épp aktuális barátommal. Így 40+ osan azonban valamiért úgy gondolom, ebből az időből engedhetek bőven, mert már felnőttek vagyunk, nem gyerekek, két sokat próbált ember kerül össze, akik igen is tudják mit akarnak és természetesen meg van a vonzódás is, ami mondjuk egyedül állóként ritkább és nagyobb élmény, mint egy stabil kapcsolatban élő ember számára.

És igen, itt következne a következő hiba felsorolása, de őszintén, csak nem hozom már magam annyira kellemetlen helyzetben, hogy egy poszton belül azt állítom, háromnál több hibám van, amikor hibátlan vagyok??

 oreg_banya_5.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr956937069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garbo Goodbye 2014.11.28. 14:27:57

Terrer, ne basztasd már :D

gabocaboy 2014.11.30. 12:04:40

hát, én egy nagyon naiv lánnyal találkoztam a minap, de lehet ez csak kűlsőség. majd 4 órát dumcsiztunk, de verjenek agyon, ha rájovök, a részéről van e szimpátia. mosolygot, nem sietett.
mindenki csak normális pasit keres, de amikor akad... :) sokkot kap.
búcsúnál puszi, semmi megjegyzés, látlak e, akármi.
másnap írtam egy sms, hogy szivesen látnám ma, ha jó.

válaszát áthatotta a hűs levegő, se szia semmi mosoly smilie, csak annyi:
"nem érek rá, de a köv hét meló után jó"

pontos idő nincs. hát, az ilyen megnyilvánulásk után húzok melegebb éghajlatra... :(

Pixynor 2014.11.30. 12:08:25

@gabocaboy: hihetetlen, mennyire rendületlenül próbálkozol TE is. De Neked legalább jó, férfi vagy, megteheted. Ha én férfi lennék és is kezdeményeznék az összes nőnél, aki tetszik.

gabocaboy 2014.11.30. 12:25:38

@Pixynor: természetes. mivel nem óhajtok egyedül megöregedni, nálam nem alapkő huffnágel úr elképzelés arzenálja.

egyébként minden ilyen esetből tanulok, nem beszélve a randi rutinról. meg kell tanulnom a nőket kezelni értelmezni, ezt otthonücsörgéssel nem tehetem meg.

s találnom llenne jó egy számomra /és számára is/ ideális párt.

egyébként mi a véleményed a fenti szituról? tipikusan beleillik a blogtémába.

Pixynor 2014.11.30. 12:39:38

@gabocaboy: a véleményem egyezik a tieddel, nem téma a hölgy tovább, tudod, aki érdeklődik irányodban, az örömmel veszi, ha keresed, örömmel veszi, ha újra látni akarod. Én is így voltam ügyvéd úrral, annyira örültem neki, mikor hívott már a találkáról hazafelé is, meg jöttek az sms-esek tömkelegei. Mivel kölcsönös az érdeklődés egymás iránt, így ezek nagyon jó dolgok, és egyből válaszolok is rájuk, ahogy tudok. És ha nekem már másnap azt ajánlotta volna, az ügyvéd úr, hogy találkozzunk, biztos lepisiltem volna a bokámat örömömben. :) Szóval... szerintem a hölgy azonkívül, hogy egy bunkó (mert én biztos úgy fogalmaztam volna, hogy ha igaz is, amit írt, hogy "ne haragudj, de sajnos ma nem érek rá, viszont a jövőhéten egyik nap munka után szuper lenne, majd még kereslek, hogy egyeztessünk", szerintem nem is igazán lelkes e téren.
Hagyd a francba. Kérdezhetek: neked tényleg bejön az összes nő, akivel találkozol? Hogy tudsz egymás után ilyen sok randit beszervezni, mert azért feltételezem egy két nap kell a chatan is előtte, mielőtt az első randi konkretizálódik?

gabocaboy 2014.11.30. 12:44:50

@Pixynor: ez nehéz ügy, van olyan hölgy aki tesz az emberre, mert elvárja, hogy mint nőt a férfi keresse és teperjen, de kifelejti a visszajelzés fontosságát a sztoriból.
ki rohan egy olyan nő után aki esélyes lehetne, de pofátlanul passzív?
nem, hogy csak nem lelkesítő számomra nagyon is visszatetsző viselkedés.

egyébként volt olyan, aki nem irt vissza, hagytam is a francba.... aztán leszúrt, hogy nem jelentkeztem.
szóval néha bukik a logika.

40 év körüli nő menjem már a francba ezzel a nő csak vár elképzeléssel.
bár lehet én vagyok most naiv, ez csak egy etetés.... 1 bmw s faszinak meg naponrta 10 sms t küld randi után... :D

nem jön be mind, de sokra ráirok... kifelyezetten válogatok és kiszelektálom ami legalább képről bejön. komoly a tiltólistám már. nagy számokra játszom. :)

gabocaboy 2014.11.30. 12:48:04

@Pixynor: pontosan igy irta:

"sajnos nem érek rá, de jövőhéten valamikor munka után jó."

én ennél sokkal vidámabban fogalmaztam irányába, jelzéssel, ráhagyva döntést.

nem csak a válasz olyan amilyen, hanem a stílus... ( +szia, +sajnos,+pontos időpont +:) )

Pixynor 2014.11.30. 12:49:16

@gabocaboy: nézd csak magamról tudok nyilatkozni. ÉN várok mindig az első lépésre, mert hiába mondják a nő választ ez nem így van. A férfi választja ki azt a nőt, aki tetszik neki, a nő meg eldönti akarja-e a férfit. Ez így működik. És addig míg én nem érzem egy férfi részéről az érdeklődést irányomba, én nem fogok kezdeményezni, de ha ezen túl lendülünk az első sms-sel vagy telefonhívással a részéről, utána ez már működik az én részemről is. Azonban én meg mindig attól tartok, hogy ha küldök egy két sms-t, hogy nehogy úgy tünjön, nyomulós vagyok, mert a pasik nem bírják a nyomulós nőket. Szóval a mi oldalunkról is meg van ám az oka a passzivitásnak, csak ez gyakran egybeesik az érdektelenséggel.

Pixynor 2014.11.30. 12:50:47

@gabocaboy: akkor végül is ha kifejezte sajnálatát annyira nem gáz, lehet már tényleg volt előre leszervezett programja, nem lehet ezt tudni. Szóval még lehet remény.

gabocaboy 2014.11.30. 12:55:24

@Pixynor: nekem 8. nagy számok.... :D de azért a kedvemet veszi. illetve meg is erősit mert valahol pontosan tudom a piaci értékem. nem érdekel az ilyen.

egyébként, az elmúlt időszakban, azokkal a nőkkel akikkel elkeztem valamiféle kapcsolatot s majd a hurok szorulásával egyre nőtt bennem a vágy a lelépésre, ami meg is lett... kivétel nélkül jelentkeztek pár hó elteltével, békejobbal... meg némi szex igéretével hátha menthető a kapcsolat.
szóval annyira nem lehetek gáz. :)
a marketing szar. de az ezekszerint naon.

Pixynor 2014.11.30. 13:10:57

@gabocaboy: nem gondolnám, hogy rossz lennél :) azt gondolom, annak ellenére, hogy én is vagyok társkeresőkön, amennyi ott a nem normális pasi, annyi meg van nőben is.

Én is úgy vagyok vele, egyszer tényleg be kell, hogy jöjjön a dolog, nem adom fel a reményt, az eddigi próbálkozásaim arra jók voltak, hogy ma már tényleg nem állok szóba mindenkivel. Egy két mondat után be tudom azonosítani a kalibert, és ha ismert, akkor annyi.

gabocaboy 2014.11.30. 13:17:50

@Pixynor: én is, azt hoszim lassan ki tudom szűrni a selejt példányokat, de akkor a 90% a társkeresőn kuka. nem túlzok.

egyébként a fent emlitett lányra már nem írok már rá, megvárom mit lép.
bár lehet úgy érzi, üzenetével átdobta a labdát a térfelemre... ettől független hallgat, mint a sült hal. nagy az érdeklődés irányomban. :D v a szokásos várok mig meg nem döglök nőtípus.

Pixynor 2014.11.30. 13:35:27

@gabocaboy: szerintem az arány ennél rosszabb, mondjuk 98 %-nak, mert nálam még egy csomó, aki normális első feleségét és gyermekei anyját keresi, én pedig olyat, aki túl van a családalapításon. Szóval... de mindegy is.

Szerintem fog a nő jelentkezni. Majd mond el mi lett a folytatás :) jó volna, ha TE is megírnád tapasztalataidat, részletesen, bár azt hiszem ezt egyszer már ajánlottam.

gabocaboy 2014.11.30. 13:39:10

@Pixynor: akár összeüllhetünk egy kávéra is, viszek termoszt.... :)

Pixynor 2014.11.30. 13:48:21

@gabocaboy: Persze, hisz már szóba került, kérdeztem Gourtól is, mert ha jól sejtem vele beszéltél, de nem igazán mondott még alkalmas időpontot. De ha gondolod, nélküle is megejthetjük. A kávét nekem kell termoszba vinni :). És Alit is be tudom szervezni , ő is vevő az ilyen beszélgetésekre :)

gabocaboy 2014.11.30. 13:53:17

@Pixynor: gour ráérős. 2 hete egyeztetek vele, de a héten talán jó neki is. :)
és csúszom is a munkáimmal, mire hazaérek néha mindentől elszáll a kedv.
meg ugye, próbálok beilleszteni 1-1 randit az időkeretbe... élvezem a kudarcokat alapon.

szóval, részemről oké.

Pixynor 2014.11.30. 14:04:43

@gabocaboy: hát igen, csak a hét meg nekem lett pont teljesen nem jó. De Gourral ellentétben én a hétvégén is tudok találkozni :) Hétfőn 6-ig vagyok után a megyek a ruha-beszerzőmhöz, hozott pár új darabot, kedden fél hattól kiszabadulós játék lesz a kollégákkal Csepelen, utána szerintem egy kis sörözgetés módjával, szerdán 5 re fogászatra kell mennem :(, csütörtökön este 7 re Rembrandt kiállításra megyek, meg ezt követő fogadásra, pénteken 5 kor megint fogászat. :) De pénteken 6-tól nekem szupi, meg a hétvége is. Persze tudom ezek a randiidőpontok is, úgyhogy ha nem jó, akkor marad a jövőhét. :)

gabocaboy 2014.11.30. 14:09:30

@Pixynor: péntek jó lehet. fogászatra miért jársz ilyen feltűnően sűrűn? mit tömnek? :D

az én fogászom is ott van a toppon, 3 hó után kitörik a 12 ropis 3 rétegű tömés, visszamentem szájalni, szép, hogy javította... de már gyanús szakmailag.

Pixynor 2014.11.30. 14:20:56

@gabocaboy: Nem, nem rohadnak a fogaim :) illetve rendszeresen járok. Az utóbbi alkalommal megállapította a fogászom, hogy 30-40 %-os csontfelszívódás van kialakulóban a számban (ez egyenlő a fogínysorvadással), azt mondta még tíz év meglazulnak a fogaim (anyai örökség, anyukámnak is kipotyogtak negyven évesen az egészséges fogai) és kiesnek. Így egy négyalkalmas mélykezelésben veszek részt, ami pont olyan szörnyű mint aminek hangzik,a foggyökerekig hatóan csinál valamit, ami olyan mint a fogkő leszedés, csak mélyen a dokinő. :) Hála ad annyi inyjekciót, hogy nem fáj, de azért... basszus csak fogászat.

És ez van most soron, de akkor a pénteket tegyük meg esélyesnek. Persze majd még hétközben véglegesítsünk. Majd én kereslek ez ügyben :)

gabocaboy 2014.11.30. 18:11:35

@Pixynor: huh, azért 40 évesen ne hulljon ki a fog. nálam az egyik pont mikor valaki erre nem ügyel, már amennyire lehet, aztán 50 évesen pár feketéllő cson dekkol vagy a corega cuppog..

igyhát hajrá. :)

Pixynor 2014.11.30. 18:24:11

@gabocaboy: rajta vagyok az ügyön :) se fekete csonk, se corega egyenlőre :)
randi ma is?

terrer 2014.11.30. 21:40:00

@gabocaboy: "verjenek agyon, ha rájovök, a részéről van e szimpátia"

Két esetben nem lehet érezni ezt: ha nincs, vagy ha egy egoista nő részéről van.
1. esetről nincs mit beszélni, ahogy lejjebb is írod, valszeg csak nem egyezel a terveivel, bezzeg a BMW-snek már a 10. smst küldi.
2. eset: az egoista, keményfejű, akaratos sárkányok azonban még a nekik tetszőknél is képesek kimérni dekára, hogy mindig kevesebb érdeklődést mutassanak, mint a férfi őfeléjük. Naná, nehogymá Ő, a királylány fusson a csicska férfi után! (Mert az ilyen nő számára a férfi sose lehet egyenrangú társ!) Volt egy kapcsim, aki szigorúan betartotta, hogy csak válasz-feleletként hajlandó levelezni, tehát ha ő irt utoljára, akárcsak egy nyamvadt szmájlit is, akkor nem volt hajlandó írni akár egy hétig se, amíg én nem írtam valamit, mégha beledöglöttem a szenvedésbe, akkor se. Én meg, mert nem akartam annyira nyomulni (előre megmondta, hogy utálja a nyomulókat, majd ő beosztja, milyen tempót szabad), volt, hogy a telefonok, smsek után már nem mertem levéllel is zaklatni, pedig mint kiderült, "nekem kellett volna jönnöm". Na az ilyet azóta mindig tétovázás nélkül elhajtottam. A sárkányvadászat csak a nyúlbélák sportja, akiknek direkt az a perverziójuk, hogy egy erős nő szanaszét szopassa őket! Hagyd csak rájuk...
Hagyd tehát a fenébe azokat a nőket, akik kidekázzák, hogy mindig szigorúan x %-kal több érdeklődést kell mutass, mint ők. Akik, mint a királynő, várják majd, hogy keresd mindenben a kegyeiket. Hidd el nekem, idősebbnek, hogy az ilyenekkel jobb nem összeállni.
Semmi örömed nem lesz benne.

Csak olyannal érdemes normális férfinak továbbszőnie a dolgot, amelyik nőben odaadás van, aki feltétel és kiszámolás nélkül őszintén érdeklődik és keres, csak mert hiányzol neki, mert szimpatikusnak tart, és nem méricskéli, éppen kinek kéne jönnie. Aki NEM TAKTIKÁZIK.
A többi lomtár.

Pixynor 2014.11.30. 21:47:13

@terrer: "amelyik nőben odaadás van, aki feltétel és kiszámolás nélkül őszintén érdeklődik és keres, csak mert hiányzol neki,"

Nekem azt mondják a pasik utálják a nyomulós nőket, és nem szeretik, ha egy nő lépten nyomon üzen, ír, telefonál. ÉN is úgy gondolnám ez a normális, mégsem teszem meg, mert nem tudom nem ellenérzést vált-e ki a másikból. Többször küldtem úgy egy-egy sms-t, hogy nem kaptam rá választ. JÓ persze, felhívott ezután, de írni nem válaszolt. Ez most akkor nem gáz??

terrer 2014.11.30. 22:00:18

@Pixynor: Attól tartok, nem ugyanazt értjük nyomulós nő alatt.
Szerintem nyomulás az, ha valaki erőszakos, és nincs tekintettel a másikra (tehát éjszakai alvás közben, szerettei-barátai előtt keresi, akiknek mondjuk még nem akarta bemutatni, meg ha munkahelyén keresi, vagy bármilyen egyéb KÉNYELMETLENSÉGET OKOZ a kereséssel. Nyomulásnak férfi a nő részéről SOSE a túlsok kapcsolatfelvételt érzi, hanem ha a nő kifejezetten agresszívan, "akkorkereslekamikorNEKEMjó stílusban, az IRÁNYÍTÁST ÁTVÉVE, bántóan dirigálva műveli a kontaktust. Volt kapcsim, akivel az egész napot át-smseztük, mégse nyomulásként éltem meg, hanem röpködtem a föld felett...
A nyomulás tehát nem mennyiségi, hanem módszerbeli, minőségbeli fogalom. Fontos tisztázni: nem a sokat beszélő-író nő nyomulós(!!!) hanem aki úgy beszél, hogy - nem figyelve a visszajelzésekre - egyben vezérel, irányít, dirigál is, "majd én megmondom, hogy lesz!" stílusban. A férfi - a nyúlbéláktól eltekintve - ezt a megmondósdit nem szereti.

gabocaboy 2014.12.01. 06:58:38

@Pixynor: randi majd ma.. :) kösz terrer, héten kiderül sárkány e...

Pixynor 2014.12.01. 08:16:02

@gabocaboy: majd mesélj légyszi.:)

terrer 2014.12.01. 10:25:29

@Pixynor: van itt egy nagyonjó cikk (a drága Zsizell mindjárt fejemet veszi miatta). Pont Neked való, elolvashatnád...
divany.hu/ego/2014/11/30/ezert_erdemes_onismeretbe_jarni/

Pixynor 2014.12.01. 10:26:28

@terrer: bocsánat, de csak otthon fogom tudni elolvasni, sajnos a 2015. évi költségvetéssel kell intenzíven foglalkoznom most.

terrer 2014.12.01. 10:41:12

@Pixynor: tudom, már sokszor elmondtad, hogy napközben nem érsz rá, én meg mindannyiszor elmondtam, hogy én nem sürgetlek...
De ha azért mondod, h sajnáljunk, akkor tessék: SZEGÉNY PIXY...

Pixynor 2014.12.01. 10:43:29

@terrer: képzeld, nem ezért mondtam, hogy sajnálj, de milyen érdekes, tök normálisan beszélek veled, kerülve minden konfrontálódást, erre Te nem bírod ki, hogy ne szólj be. Bajod van velem?

Pusztán azért jeleztem, hogy ne tarts bunkónak, mert nem válaszolok.

terrer 2014.12.01. 10:45:49

@Pixynor: bocsánat, ez ITT még inkább viccesen hangzott:-(((
Nem lehet, hogy csak folyton félreértesz???

terrer 2014.12.01. 10:47:20

@Pixynor: Na meg ezt is érdemes...:
rimo.blog.hu/2014/12/01/legyen_on_is_nevetseg_targya

"Mindenben magadat szereted. Amikor beleszeretsz egy nőbe, valójában magadba szeretsz, hiszen mi a nő? Mennyi a nő, és mit szeretsz egy nőn? Megnyúzva is ugyanúgy kívánnád? Nem? miért nem? hisz ugyanaz a lelkes molekula halom. Akkor ezek szerint csak 1 centi bőrréteget szerettél eddig rajta? A nő nem több jó bőrnél? Minden illúzió."

u.i.: EBBEN SINCS semmi rosszindulat, célzás, hátsó szándék!
Megfogadtam, hogy minden neked szánt hsz-omban ezt odaírom:-)

Pixynor 2014.12.01. 10:48:24

@terrer: egy kicsit úgy érzem, nem igazán jópofaságból írod, de lehet igazad van. Az hogy nekem jöttél, hagyott bennem némi nyomot. Lehet, már emiatt nézem másképp a soraidat.

terrer 2014.12.01. 10:50:41

@Pixynor: szal ha EZT az alapállásodat tudnád levetni, hogy mindenre ugrasz, mint egy kis magtári hörcsög, az is sokat emelne a piaci értékeden:-) Sokszor egyáltalán nem úgy érti valaki, ahogy Te, hogy téged mindenki folyton bánt, csak ugye a metakommunikáció nem megy át. Ha emlékszel, ezt írtam már, amikor valami leveledet mutattad meg. Hogy ne írj levelekbe lecseszéseket folyton, mert lehet, hogy nem bántóan írták, amit írtak, csak Te vagy sündisznó folyton...

u.i.: EBBEN SINCS semmi rosszindulat, célzás, hátsó szándék!
Megfogadtam, hogy minden neked szánt hsz-omban ezt odaírom:-)

terrer 2014.12.01. 10:51:32

@Pixynor: rosszul érzed, és ne légy előítéletes, mert az már majdnem rasszizmus.

u.i.: EBBEN SINCS semmi rosszindulat, célzás, hátsó szándék!
Megfogadtam, hogy minden neked szánt hsz-omban ezt odaírom:-)

terrer 2014.12.01. 15:31:29

@Pixynor: "milyen érdekes, tök normálisan beszélek veled, kerülve minden konfrontálódást"

Nem kerülsz:-(.
Csak megemlítettem, hogy furcsamód már többször írtad, napközben nem érsz rá. Merthogy a mentegetőzésed felületes szemlélődőben azt az érzetet kelthette, hogy én sürgetni szoktalak a válasz miatt, de legalábbis nem értem meg, hogy neked napközben más dolgod van. Pedig én nem vagyok ilyen érzéketlen, mondhatni "macsós", és mint fennebb pont Te írtad, nem ér olyan hsz-t gyártani, ami alapján rosszul ítélik meg az embert. Nos, szerintem is, úgyhogy inkább Te se tedd...
Másrészt: a párom épp a költségvetéssel kínlódik, tök együtt tudtam hát veled érezni, mondom szegény Pixy, simogassuk meg a kis fejét, még így el is révedtem, hogy de mennyire nem akarnék én a közgazdin dolgozni, végzettségem ellenére, erre frissítek, há'csinnbumm, csittcsatt, mibajomvanveled, meg én szólok be!
Énmeg csak nézek, mint a vett malac, oszt nem értem, mámeg mivan...:-(
Szóval így lehet félreérteni az embert:-( De mint egyik hsz-omban küldött linkben is van, az önismeret rendkívül fontos a jellemfejlődéshez! Ha majd rájössz, hogy kicsit hirtelenharagú vagy és könnyen ítélkezel, akkor majd tudsz rajta finomítani... és máris magasabb lesz a piaci értéked, könnyebben találsz kapcsolatokat! Mert a csinnbumm-hirtelenharagú lyányokra, tudod, csak a nyúlbélák buknak.

Most, picit összefoglalva az elmúlt hónapok itteni tapasztalatait, azt mondanám, hogy ha kevesebb keménységet-akaratosságot és hörcsögtermészetet mutatnál, és ha a mások felé érzett negatív előítéleteidet pozitívokra tudnád cserélni, sokkal nagyobb esélyed lenne a párkapcsolatokban, talán már rég találtál volna megfelelő párt is. Lehet, hogy valójában nem a normális férfiak hiányoznak a világból, csak nem feltétlenül törik magukat össze érted az első benyomások alapján, ezért finomítani kéne a pr-odon. És ezt abszolút a jobbító szándék mondatja velem, hidd el! Tudod: legelső és legfontosabb: kíméletlenül őszintének lenni önmagaddal!!!

u.i.: EBBEN SINCS semmi rosszindulat, célzás, hátsó szándék!
Megfogadtam, hogy minden neked szánt hsz-omban ezt odaírom:-)

Pixynor 2014.12.01. 21:25:54

@terrer: "s máris magasabb lesz a piaci értéked, könnyebben találsz kapcsolatokat! Mert a csinnbumm-hirtelenharagú lyányokra, tudod, csak a nyúlbélák buknak."

Nem biztos, hogy annyira fontos a magasabb piaci érték. És újfent rosszul diagnosztizálsz engem. Egyáltalán nem vagyok hirtelen haragú. Előítéletes igen. Ez jogos, de az meg már köszönhető a sok olyan dolognak, amit elhittem és hazugság volt. Elolvastam az egos cikket. Hát érdekes, de túl sok újat nem mondott. Én rajta vagyok az önismeret útján. Vannak hibáim tisztában vagyok velük, ugyanakkor, amiket Te állítasz rólam, azok nem fedik a valóságot, mert az életben sem sárkány nem vagyok, sem pedig mindenkire morgó hörcsög. Felőled azért kételkedem, mert az első időkben abszolút barátságos hangnemben beszélgettünk, ami az ügyvéd úr felbukkanásával eltűnt. Akkor kirúgtál, közölted megbántad, hogy valaha is szóba álltál velem. Innentől kedve nehéz azt feltételeznem, hogy amit mondasz, azt jóindulatból mondod.
Keménynek kemény vagyok. Ezt elhiszem, de ha érzem, hogy van mellettem egy stabil még keményebb partner, ellágyulok, mint a puding. Ez nem olyan keménység, ami harcba száll egy másik keménységgel. Ebben pozicionálsz be engem rosszul. Az én korom annyira még nem öregkor, hogy nem tudom a személyiségemet hozzáigazítani a másikhoz. Kérdés mindig csak akarom-e. Az ügyvédhez akarnám, de sajnos nincs értelme. Továbbra is örülök, hogy bekerült az életembe, mert vele kapcsolatosan egy teljesen új kategóriájú férfitípust tudok megismerni. És őszintén, ő olyan amilyen, soha nem lennék sem a felesége, sem a barátnője, mert egy pillanatig nem tudnék megbízni benne sosem, de így barátként, vagy esetlegesen szeretőként (ami nem vagyok még) akár kihozhatok belőle olyan jót, ami nekem is jó.

terrer 2014.12.02. 00:28:43

@Pixynor: "Nem biztos, hogy annyira fontos a magasabb piaci érték."

Persze. Ha nem akarsz tartós kapcsolatot, akkor nem. Szerintem egyáltalán nem akarsz.

"És újfent rosszul diagnosztizálsz engem."

Valahogy el kéne vonatkoztatnod attól, hogy "diagnosztizálok". Csupán fecsegem a benyomásaimat, semmi több dolgom itt nincsen! Természetesen itt nem is lehet. Baj is lenne, ha a sok ember ami hülyeségeket az efféle blogokon összehord, meggyőződésből diagnózisként állítaná fel! Na akkor lenne bajban az emberiség...

"Egyáltalán nem vagyok hirtelen haragú."

Szerintem abszolút nem ismered magadat, lásd a mai eset, de a nagy önbizalommal rendelkező emberekre ez mindig igaz!

"Előítéletes igen. Ez jogos, de az meg már köszönhető a sok olyan dolognak, amit elhittem és hazugság volt."

Tudom, ez pl. igaz, velem folyton előítéletes vagy:-)

"Elolvastam az egos cikket. Hát érdekes, de túl sok újat nem mondott. Én rajta vagyok az önismeret útján."

Én ezt teljesen másképp látom, lásd fenn:-) De bele kell nyugodnod, hogy sose leszel képes jól megismerni magadat. Ez a jellemedből (önbizalommal teli, akaratos) fakad, egyáltalán ne hibáztasd magad érte.

"Vannak hibáim tisztában vagyok velük, ugyanakkor, amiket Te állítasz rólam, azok nem fedik a valóságot, mert az életben sem sárkány nem vagyok, sem pedig mindenkire morgó hörcsög."

Olyat nehezen tudok elképzelni, hogy itt olyan hirtelen rám morrantasz, az életben meg teljesen más vagy, de Te tudod:-) Nekem ez az ellentmondás inkább azt igazolja már sokadszor, hogy tényleg nem ismered önmgadat.

"Felőled azért kételkedem, mert az első időkben abszolút barátságos hangnemben beszélgettünk, ami az ügyvéd úr felbukkanásával eltűnt."

Mert addig nem voltam tisztában a macsós-kalandkeresős oldaladdal, oyannak hittelek, amilyennek mondtad magad (komoly kapcsolat keresése, megállapodás, család, otthon melege, fészek, anya-típus), és váratlanul ért, pedig csak azt kellett volna tudnom, hogy totál nem tudod magad jellemezni. Nagy törés volt az életemben, hogy úgy mondjam, mert nem gyakran történik meg, hogy így félreismerek valakit. De már értem a magyarázatát, hogy más képed van magadról, mint amiket teszel. (Hogy ezt az ellentmondást magadnak hogy tudod megmagyarázni, fogalmam sincs:-) )

"Akkor kirúgtál, közölted megbántad, hogy valaha is szóba álltál velem. Innentől kedve nehéz azt feltételeznem, hogy amit mondasz, azt jóindulatból mondod."

Nem rúgtalak ki, csak nagy csalódásomat fejeztem ki, de akkor is, előtte is, utána is sokszor elmondtam, hogy tartós kapcsolatban élek, kettőnkkel csak totál teoretikusan foglalkoztam. Azonban pont Te mondtad, hogy a magánlevelezésünket nem hozzuk ki ide - hogy itt most épp Te tetted, az se lep meg, hiszen Te lehetnél a született ellentmondásosság, a kettős mérce szobra:-) És ezt se bártó szándékkal mondtam - láthatod ebből az esetből is, TÉNY. A kettős mérce is a magukat megismerni képtelen, önbizalommal teli emberek sajátja, hiszen nem tudnak reálisan önértékelni, más mércét alkalmaznak magukra.
Az a baj, hogy jobbító szándékú, reális tényekkel körbebástyázott érveimet TÁMADÁSKÉNT ÉLED MEG. Ebből nyílegyenesen következik, hogy eszed ágában sincs megváltozni, TEHÁT tökéletesnek véled magad. Ez pedig csakis azt jelenti, hogy nem ismered saját magad, merthogy tökéletes ember még nem született a világra (bár tudom, Te ezt se hiszed!). Szal próbálj meg kicsit belegondolni abba, amit mondok, visszatámadás helyett - vagy mondd ki őszintén, hogy a blogot csak arra szeretnéd használni, hogy kizárólag dicséreteket olvass rajta. Mert csak egy szavadba kerül, és kizárólag csak fényezni foglak! Csak öntsünk végre tiszta vizet a pohárba!

terrer 2014.12.02. 00:31:13

@Pixynor: folyt.köv.:
"Keménynek kemény vagyok. Ezt elhiszem, de ha érzem, hogy van mellettem egy stabil még keményebb partner, ellágyulok, mint a puding."

Ilyen kettősség egy emberben kizárt, hogy létezzen. Vagy ilyen, vagy olyan a jellemünk, nem vagyunk napraforgók, Jekyll és Hyde, csak a mesékben. Ez képtelenség. Megint: nem ismered önmagad! Lám, az ügyvéddel való kapcsolatodat is valójában Te irányítod! Te írtad...

"Az én korom annyira még nem öregkor, hogy nem tudom a személyiségemet hozzáigazítani a másikhoz."

Sajnos ez - ebben a korban - az akaratos emberekre már nem igaz:-( A többire TALÁN még igen, de náluk is nagyon ketyeg a vekker ilyen téren.

"Kérdés mindig csak akarom-e."

Volt egy - sajnos - alkoholista barátom. Mindig azt mondta, ő BÁRMIKOR le tudná tenni a poharat, HA akarná.
Nos - sajnos meghalt:-( Úgyhogy soha nem tudtuk meg, képes lett volna-e rá. Élete első 55 évében mindenesetre nem...

"soha nem lennék sem a felesége, sem a barátnője, mert egy pillanatig nem tudnék megbízni benne sosem, de így barátként, vagy esetlegesen szeretőként (ami nem vagyok még) akár kihozhatok belőle olyan jót, ami nekem is jó."

A "nagy törést" bennem pont ez okozta: a nők 90 %-a ezt az aljas, gerinctelen hazudozót azonnal kirúgta volna, HISZEN ALJAS GERINCTELEN HAZUDOZÓ, de Neked ez nem érdekes, hiszen "jó lenne dugni". És én teljesen azt hittem, Benned éppenhogy sok méltóság, tartás, büszkeség, a női nemmel való szolidaritás van! De szerintem itt sok más is pont így meglepődött, hiszen mint magad is mondtad, hirtelen "kaptál hideget-meleget", szinte izzott a blogod:-) De Te dolgod, eddig se akartunk egymástól semmit, és ezután se fogunk, és eddig is segíteni igyekeztem, és ezután is, láthatod. Valójában semmi sem változott.

gabocaboy 2014.12.02. 19:29:25

fincsi. menjetek csak késhegyre. terrer, találkoztál már pyxivel?

próbáld rávenni.... s ha sikerült alkoss magadban véleményt.

ha nem akartok egymással élni, mire fel a nagy vita? akaratos v sem, mindenki megfizet a hibáiért.

terrer 2014.12.02. 19:36:21

@gabocaboy: megy a fene! Csak beszélgetünk, unalmunkban:-)
Nem találkoztam, engem nem tartott arra érdemesnek...:-(
Véleményt meg bármikor bármiről lehet alkotni, Te is teszed az utcán minden percben, legfeljebb nem fogalmazod meg.
Mire fel a vita? Visszakérdezek: minek beszélgetni? Lehet pl. helyette feküdni, meg tvzni, meg enni.
Ja, hogy szükségünk van rá! Hogy jólesik! Én pl. imádok fogalmazgatni... novellákat is írok, könyveket is szeretnék. Egy csomó helyre firkálgatok. Világmegváltó hajlamok nélkül, csak úgy. Az élvezetért.

Pixynor 2014.12.02. 21:46:04

@terrer: "Szerintem abszolút nem ismered magadat, lásd a mai eset, de a nagy önbizalommal rendelkező emberekre ez mindig igaz!"

Szerintem ez pont fordítva van, azért nagy valakinek az önbizalma, mert ismeri magát, de szerintem hagyjuk is.

És rendben csalódtál. Tudomásul veszem.

Pixynor 2014.12.02. 21:59:33

@terrer: "Nem találkoztam, engem nem tartott arra érdemesnek...:-("

Ez egy hülyeség, miért mondasz ilyet? Egy biztos, sosem beszélgettünk én + Te -ben, mert ilyen vonulat sosem volt téma köztünk. Ebben igazad van, de ha felvetetnéd, Veled is pont ugyanolyan szívesen találkoznék, mint ahogy találkoztam Gourral, D1255-tel, Let it Bee-vel, Alibanyával, Zsizivel, és hamarosan fogok Gabocaboy-jal. És tényleg nem akarlak meggyőzni, arról mit látsz rosszul. Őszintén nincs rá már energiám, meg szerintem jelentőség sincs. Továbbra is szívesen veszem gondolataidat, meglátásaidat, ahogy eddig. Én nem csalódtam benned, mert sosem volt olyan aspektus közöttünk, ami ide vezetett volna. És arra sem emlékszem, hogy bármikor is azt hirdettem volna magamról, hogy szent fazék vagyok. Az meg, hogy nem küldtem el élből ügyvéd urat a picsába, az meg pont a jól neveltetésemnek volt köszönhető. Tudod, ha minden pasit elküldenék, aki hazudik, csak nők vennének körbe.

Pixynor 2014.12.02. 22:04:36

@gabocaboy: nem, nem akarunk egymással élni Terrerel, sosem volt ilyen még csak gondolatban sem köztünk, hisz barátnője van, tíz évvel fiatalabb, mint én és feszes seggű. Hülye lenne egy vén, akaratos sárkányra lecserélni. Ezt már nem egyszer tisztáztuk is. Ő sosem ajánlotta fel, hogy szívesen találkozna, TE megetetted, meg a többiek is. De hidd el vele is ugyanolyan szívesen találkozom, ha oda kerül majd a sor (persze tudom nem fog),mint veled.

Tényleg akkor áll még a péntek? Gournak nem jó az időpont, mondtam neki még szerdát, de az sem volt jó neki. :)

gabocaboy 2014.12.03. 06:55:18

@Pixynor: hát, még nyitott. 2 lánynál ütöm a vasat. egyik szombatra mondta, de akkor télapó a gyerekkel, másik meg pont péntek vasárnap kimenős.

szorul a hurok. jó lenne ha az egyiknél tisztulna a kép... akkor dönthetne az ember melyik vágányon halad tova. :)

Pixynor 2014.12.03. 06:57:11

@gabocaboy: kapd össze magad, én tegnap lemondtam az ügyvédet miattad :)

terrer 2014.12.03. 07:49:09

@gabocaboy: ilyen esetekben a jó öreg LOGIKÁT kell elővenni, az segíteni szokott a választásban...
Melyiknek nagyobbak a mellei?

terrer 2014.12.03. 17:13:39

@Pixynor: hogy áll a költségvetés? Alakul?

Pixynor 2014.12.03. 19:05:46

@terrer: Kiment a bekérő levél az intézményeknek, és az osztályoknak, most náluk a labda és állok neki a mostani jogszabályváltozások átnézésének könyvelési változásoknak és az alapján igyekszem a számszaki táblázatokat megszerkeszteni. Közben a Gazdálkodási Szabályzatot is módosítom, szóval... van dolog bőven. :)

Nem is hiszem, hogy érdekel.

gabocaboy 2014.12.03. 20:11:46

@terrer: mindkettő egy passziv nő. bár ez nem feltétlen jelent semmit, mert a legutolsó leány akit leépítettem ugyanígy járt el, aztán tettem rá...
egy hét múlva kérdezte /mail/ mizu. akkor kiböktem, bocsi, de ez nem fog menni találsz te nálam jobbat is. na akkor kiakadt és szóvátette, miért nem szóltam, hogy engem nem érdekel a kapcsolat. :)
nyilván akkor közben keresett volna mást, mintha nem tennék..

tanulom a taplóságot, jaja.

az egyik leány picit aktivabb, ha ráirok legalább válaszol és némi happy smilie is bekerül, kapható a randira is de elég sűr a beosztása /vagy sűrűek a találkái/ a jó ég tudja mit akar, átlagos lány vékony elég jó cicikkel, beszélgetésnél mosolyog de nem túl aktiv, önálló kérdést alig tesz fel, de legalább a válaszai nem merülnek ki a nem/igen kombinációban.

a másik lány rendkívül vékony és magas, kebelméretben 0. engem ez nem zavar, mert párt keresek nem dekorribit. kedves, szolid kis nő, de nemtudom mit akar. elég necces kapcsolatból lépet ki /aljas egy fószerrel volt/ szóval most nálam túlzottan óvatos lehet. üzenetet magától nem ír, jó reggel, jó volt dumcsizni, akármi nem hagyja el az ujjai végét. kérdésekre válaszolgat, néha mosoly, de önálló kérdéssel -gondolattal- ő se szórt meg. ha én nem tartom a frontot, majdnem mindkettő 1 néma levente. köv randira elviekben kapható.

vagy érdektelen vagyok számukra, vagy tényleg ilyen lököttek.

kicsit kezdi elvenni a helyzet a kedvem, megvárom a 2 lélek tevékenységét és lelépek a társkeresőröl, legalábbis a hetero oldalakól és irány a buzikolónia, mert itt több elmeroggyant és érdektelen nővel nem vagyok hajlandó az időm elütni.

panaszkodnak, sírnak, de életképtelenek. belemerülnek a munkájukba és mókuskerekezik mind. az egyik leirta a lapján, hogy nem kezdeményez és nem is tesz semmit /tegye a férfi/ mert ő fél a kudarctól.

röhej, komolyan.

pixy, szuper vagyol. :)

terrer 2014.12.03. 20:28:30

@Pixynor: "Nem is hiszem, hogy érdekel."

???
Most én is hisztizzek be, mint Te pár napja, hogy töknormálisan érdeklődtem, hogy telik a napod, erre ilyen negatív vagy?
Nem teszem:-) Inkább együttérzek veled, és sajnálom... Tudod, mert Te hörcsög vagy, én meg nem. Tudom, Te nem vagy az, és nincs igazam:-)
Hogy mért?
Csak.

Pixynor 2014.12.03. 20:32:39

@terrer: ezt már dirrekte írtam oda :) De látom bejött :) ugrottál rá és pont olyan válasszal, amire számítottam
/szélesen mosolyog/

terrer 2014.12.03. 20:36:58

@gabocaboy: "vagy érdektelen vagyok számukra, vagy tényleg ilyen lököttek."

Előző munkahelyemen, még válás után nem sokkal volt egy kis töltöttgalamb-forma csinos kis szerény nő, szavát is alig lehetett hallani. Olyan kis mulyaféle volt, na. Kicsit tettem neki a szépet, hordtam a bonbonokat, dicsértem a ruháját, kedvesen visszamosolygott, amikor pedig meguntam a hiábavaló igyekezetet és pár napig nem mentem feléje, mindig ő keresett valami ürüggyel (nem volt semmi munkakapcsolat köztünk, ezért tudom, hogy ürügy) szal éreztem, hogy kedvelget, de SEMMI több, soha, még egy kétértelmű mozdulat se! Mondom ez olyan kis málé-féle lehet szegény, talán nekem kéne jobban rányomulni. Hát mit hoz a véletlen, megyek le a pincébe irattári anyagokért, látom ám, hogy jönnek fel a tervtárból az amúgy nős főépítésszel KÉZENFOGVA, csak a földszintre érve engedte el. Hinnye'annyát, hát sz.pni tud a lelkem, csak megmukkanni nem???
Ne higgy az alamuszinyuszi nőknek!!! Soha!

terrer 2014.12.03. 20:37:36

@Pixynor: Szép mentés!:-) Jó duma:-)))

Pixynor 2014.12.03. 20:45:45

@terrer: mert nem ismersz :) két lábon járó humor bon-bon vagyok :)

terrer 2014.12.03. 20:46:42

@gabocaboy: "panaszkodnak, sírnak, de életképtelenek. belemerülnek a munkájukba és mókuskerekezik mind"

Az régóta a véleményem, hogy netes társkeresőn kontraszelektív módon csak az összes többi helyen már kudarcot vallott nők vannak. A jó nők elkelnek nagyon hamar, és nem szorulnak netes társkeresőre, hiszen tudott dolog, hogy mi, férfiak folyamatosan szondázzuk a nőtársadalmat, próbálgatva, ki hajlandó felvenni minket, ÉS ezek közül számunkra kiket érdemes. (Fordítva ez kevésbé igaz, sajnos, a nők passzívabbak.)
Ha a netes társkeresőn lévő női minta alapján ítéled meg a női nemet, akkor nagyon hamar odajutsz, hogy BÁRKI más, inkább a buzik, a kutyák, a lovak, a hörcsögök vagy az aranyhalak, csak ezek a rémségek ne! Rossz helyen keresel:-(

terrer 2014.12.03. 20:48:42

@Pixynor: ...
Mondani akartam valamit Szörnyella De Frász sajátságos humoráról a dalmaták kikészített bőrét illetően, de félek, még félreérted:-( Úgyhogy nem teszem:-)

gabocaboy 2014.12.03. 21:10:56

@terrer: lehet a főépítész rányomult nem?

te is egy szűk minta alapján hozol végső ítéletet. én még próbálkozom, majd ha mindkettő beéget istenesen, akkor azt mondom, volt igazad és sohatöbbet ezeknek -a fajtának- esély.

igen a netes társkereső a lerakóhely, és ha követem a logikád, én se vagyok más mint egy 40+ os hulladék férfi aki senkinek se kell, és ott rohadok a badoon. kb. ezt gondolják rólam.

pediglen nem, bárkivel hajlandó vagyok itt egy tesztdumcsira. igaz pixy? :)

Pixynor 2014.12.03. 21:23:56

@terrer: persze mármeg Szörnyella, van még valami hasonló jelződ?

Pixynor 2014.12.03. 21:25:08

@gabocaboy: naná hogy igaz, van egy tök új társkereső. Láttad már? Multirandi.hu

terrer 2014.12.03. 21:28:07

@Pixynor: NEM írtam le végülis!!! Te érteni pici magyar?

terrer 2014.12.03. 21:45:19

@gabocaboy: "te is egy szűk minta alapján hozol végső ítéletet"

Sajnos igazad van:-( Tényleg nem sikerült felpróbálni az összes nőt... bár egy időben rendesen rajta voltam.
Férfi esetében kicsit más a helyzet. Még mindig az van, hogy hagyományosan a férfi keresi a nőt, így több van a társkeresőkön is. Ez azonban egyáltalán nem azt jelenti, hogy több férfi lenne "hulladék", mint nő, csak hogy a netes társkeresőkön lévő mondjuk 500 ezer nőből 490 ezer totál kattant, míg a 900 ezer férfiből is 490 ezer.

gabocaboy 2014.12.03. 21:47:18

@Pixynor: bexarok. tavaly találkoztam egy lánnyal, majd lelépet, most 2* randiztam és eltűnt. most kifaggattam miért kerül, miért nem mondja el mi a baj. kibökte.

nem vagyok szerelmes. !!!

2 randi után? nem is elvárható. nekem ennyi elég is volt. végre válasz. csak ezt ezt akartam tudni.
szerelmes. valahol ezt leirta gour, mit is jelent.
friendzone tuti. :)

Pixynor 2014.12.03. 21:47:46

@gabocaboy: "az egyik leány picit aktivabb, ha ráirok legalább válaszol és némi happy smilie is bekerül, kapható a randira is de elég sűr a beosztása"

....húú hirtelen levert a víz ám :) ....

"a jó ég tudja mit akar, átlagos lány vékony elég jó cicikkel, "

de aztán megnyugodtam :)

gabocaboy 2014.12.03. 21:57:09

@Pixynor: no, most az egyiket megtorpedóztam. megmondtam neki, nem taktikázom, ha valamennyire szimpi vagyok találkozzunk dumálni ha nem, pá. finomabban persze.
de kiszórom az almát, ami nem oké, felesleges heteket gányolni.
lehet a nyilt lap nap nem volt jó ötlet.. meglátom.

nem értem a fenti mondandód.

Pixynor 2014.12.03. 21:58:14

@gabocaboy: én is fent vagyok a badoon, elég sűrű hetem is volt, és elég sokan irtak is :)

gabocaboy 2014.12.03. 22:03:29

@Pixynor: igen? megdobsz egy képpel? mailom tudod, viszonzom.
ez a szerelmes duma azért ütött.... barátzónázzon az, akinek 2 anyukája van.

asszem egyedül döglöm meg, bár vigasztal, sokan leszünk így. :D

Pixynor 2014.12.03. 22:14:18

@gabocaboy: én nem vagyok az eseted, kár is képet cserélni :) de persze nincs jelentősége sem, hisz csak társkeresési tapasztalataink megbeszélésére ülünk össze, jó hangulatban. Vagy legalább is tervezzük a "közös ülést". :)

"Vakrandi" lesz a mienk, majd megbeszéljük, hogy vörös rózsát tűzz a hajtókádba, vagy legyen egy Népszava a kezedben, vagy állj fél lábon, tudja franc, valami érdekes dolgot. :) Meg mi is megmondjuk Alibanyával, hogy akkor barna blúz, zöld szoknya lesz rajtunk, vagy egy piknik kosárka lesz a kezünkbe :)

terrer 2014.12.03. 22:15:10

@gabocaboy: "nem értem a fenti mondandód."

Akkor lefordítom neked.
Pixy rádstartolt.
Úgy tett, mint aki azt hiszi, róla írtad, hogy "az egyik leány picit aktivabb, ha ráirok legalább válaszol és némi happy smilie is bekerül, kapható a randira is de elég sűr a beosztása"
Ha összejönnétek, tarthatnánk blogesküvőt!:-))) És valljuk be, mindkettőtök számára egyszerű megoldás lenne...

Pixynor 2014.12.03. 22:15:52

@gabocaboy: "asszem egyedül döglöm meg, bár vigasztal, sokan leszünk így. :D "

Ezzel mindenki így van, elég sokan egyedül halnak meg, kivéve, ha jön a zombie apokalipszis, mert akkor sokan fognak meghalni, tehát nem leszünk egyedül. :)

Pixynor 2014.12.03. 22:17:52

@terrer: "Akkor lefordítom neked.
Pixy rádstartolt."

Egy jó tanács. NE IGYÁL TÖBBET!!! .:) :)

terrer 2014.12.03. 22:18:37

@Pixynor: bocsánat, én veled vagyok...:-o
Mámeg mi baj???

gabocaboy 2014.12.03. 23:07:59

@Pixynor: én nem vagyok az eseted, kár is képet cserélni :) ....

nem vagyok ügyvéd... :)

mi a vélemény erről a nem vagyok szerelmes dumáról?

Pixynor 2014.12.04. 06:04:09

@gabocaboy: a szerelmes duma totál gáz. :) Ha megpróbálnám férfi nyelvre lefordítani, két értelmét találom: nem vagyok szerelmes = azaz húzzál bele egy kicsit jobban, nyűgözz le, varázsolj el, mert akkor még azzá is válhatok, vagy nem vagyok szerelmes = rohadtul nem fogott meg a személyiséged, jobb híjján elmegyek veled, elütöm az időt, mégiscsak fizeted a kávémat (bezzeg velem hozatod termoszban :) ), meg amíg nincs más Te is jó leszel.

Talán ennyi, de lehet tök rosszul látom. Én ilyet a férjemnek mondtam tizenvalahanyadik évünkben már, de azt is úgy, hogy már nem vagyok szerelmes. Ez sajnos nem jelentett jót.

Pixynor 2014.12.04. 06:06:22

@terrer: miért nem a saját esküvődnek szurkolsz így?

terrer 2014.12.04. 07:45:51

@Pixynor: Jóreggelt:-) Én csak segíteni akartam...:-( De ne mondd, hogy nem lenne logikus választás!? Jó, egyikőtöknek se a totálmetál ideális, ő nem neves "dr.", nem kopasz és nem vagánykodik a sőtétített üveges Vectrájával, Te meg ugyanúgy elvárod, hogy a férfi ugráljon körbe, ahogy az ő passzív csajai, de ideális úgyis a mesékben van! Ha ezen túllépünk, mindegyikőtök normális a maga módján, meg le lenne a gond:-)
Na?

Pixynor 2014.12.04. 08:27:16

@terrer: honnan tudod, hogy van haja? és különben is, egy helyen vagyunk, ha nem írt még nekem, nyilván nem az a típus vagyok, akit ő keres. A másik százszor elmondtam nem ismerkedem innen, csak társkeresőn, ahol látom a másikat. Szóval hiába ideális szerinted a két tökéletlen egymásra találása, ez nem fog bekövetkezni.

terrer 2014.12.04. 08:40:16

@Pixynor: ne azon vitatkozzunk, hogy mi fog történni, hanem hogy logikus vagy nem!
Nna.

Pixynor 2014.12.04. 08:43:00

@terrer: no, de nem logikus :) ha ennyire logikus lenne, akkor nem lennének egyedülálló emberek, nem lenne Pixy mesél sem és akkor nem tudnál kötekedni mindennel :) Logika = tök unalom Terrernek.

terrer 2014.12.04. 08:54:55

@Pixynor: onnan, hogy nem az a macsós típus, meg nem is nyúlbéla, hanem a kettő közötti. Azoknak mindig van hajuk. Genetika, hormonháztartás.

Az meg kár, hogy nem innen ismerkedsz. Pont ezen tépem a szám, hogy ne a netes társkeresőn ismerkedjetek, hanem bárhol másutt. A jó partik mindig a köznapi életben köttetnek, és a mai világban nem lehet az ismerkedésből kihagyni az internetet (annak még mindig evés az esélye, hogy egymásnak szimpi emberek le merik szólítani egymást az utcán, boltban). Tehát egy fórum, ahol figyelheted a megfogalmazást, a stílust, meg eleve a színtér miatt több az esély, hogy magadhoz illő (kb. hasonló intelligenciájú és érdeklődési körű) emberekbe botlasz (az utcán ugye nehéz kiszűrni a hajléktalant, bűnözőt, demenst, debilt, magyarul nem tudót, ha csak szembejön és meg se szólal, meg az idő is kevés rá).

Ne társkeresőzzetek! Kidobott idő. Az internet egyéb terein legyetek jelen, és járjatok nyitott szemmel! Tovább tart kiszűrni a párt kereső embereket, mert eleve kell egyfajta szimpátia miatti közelre kerülés, hogy valahogy szóba lehessen hozni (de a nyitott emberek előbb-utóbb úgyis rámozdulnak egymásra, tehát ez megy automatikusan!), de megéri. Olyanokat is találhattok, akik a társkeresőkön egyáltalán nincsenek jelen, mert riasztja őket az a debil közeg. Használjátok ki, hogy a társkeresők összeszívják a hülyéket, ott töltik az idejüket, így máshol kevesebb van belőlük!

terrer 2014.12.04. 08:56:25

@Pixynor: "nem lennének egyedülálló emberek, nem lenne Pixy mesél sem és akkor nem tudnál kötekedni mindennel :)"

Nekem is az a véleményem, hogy Te direkt nem pasizol be, hogy ne kelljen bezárni ezt a blogot.

terrer 2014.12.04. 09:04:23

@Pixynor: " különben is, egy helyen vagyunk, ha nem írt még nekem, nyilván nem az a típus vagyok, akit ő keres."

Tévedés, hogy ezt azonnal meg lehet állapítani! Én nem hiszek abban, amiben Te, hogy vagy az első pillanatban behasít a villám, vagy ha nem, ki kell dobni.
Lehet, hogy csak most érik meg benne...

"A másik százszor elmondtam nem ismerkedem innen, csak társkeresőn, ahol látom a másikat."

De nem lennél sikeresebb , ha eleve már csak azokkal kellene találkoznod, akik lélekben szimpatikusak? Mindjárt nem százezer emberből kéne kiválogatnod a megfelelő külsejűt, csak 10-20-ból.

Pixynor 2014.12.04. 09:17:08

@terrer: a társkeresésről alkotott véleményed jogos. Ugyanakkor szerintem az sem jobb, hogy egy ilyen blogon, anoním módon mindenki azt mond, amit akar. Én sokkal nagyobb veszélyét látom az ilyetén ismerkedésnek. Ez működik a társkeresőn is, az ember olyanokat mond a másiknak a éterben, amit nem is gondol komolyan, de a rutinosabbak, úgy mint én, ezen már nevetnek csak. Itt... mindenki azt mond, amit akar. Nem preferálom ezt. Ráadásul az emberek gondolatai alapján én nem túl jó képet képzelek el magamban róluk. Úgy értem külsőleg. És így nem is vonz a dolog, hogy találkozzam velük. Volt olyan, akivel találkoztam innen, mert szimpatikusok voltak a gondolatai, de az éleben, nem igazán tudtam vele fizikálisan mit kezdeni. (Nem randevú volt.)

Szóval nem, innen nem ismerkedem. Itt én anoním módon vagyok fent, illetve, az itt megismert emberek az életem egy másik aspektusát képezik. És ez így van rendjén. :)

terrer 2014.12.04. 09:47:19

@Pixynor: "Ugyanakkor szerintem az sem jobb, hogy egy ilyen blogon, anonim módon mindenki azt mond, amit akar."
" az ember olyanokat mond a másiknak a éterben, amit nem is gondol komolyan, de a rutinosabbak, úgy mint én, ezen már nevetnek csak."

Ez a két gondolat a szokásos "Pixys" önellentmondás mintapéldája. Azt mondod, az emberek névtelenül lódítanak magukról, ezért nem lehet őket igazából kiismerni, DE Te, mint rutinos, átlátsz a szitán. Akkor mégiscsak ki lehet ismerni az embereket? Vagy csak Te vagy erre képes, az összes többi buta? De ha Te kiismered őket, mért nem használhatod ezt mégis ismerkedésre??? Mert mégse tudod a másikat kiismerni?
Brrrrrrr... Csak a női logikától mentsen meg minket a Jóisten!:-)
Egyébként azzal értek egyet, aki szerint az ember kellő idő és leütött karakterszám után már elég jól megismerhető. Kicsiben tudja magát mórikálni ugyan, de sok szövegben már nem, ott óhatatlanul elkotyog meg reagál olyanokat, amik valós tulajdonságait megmutatják. Én is tökéletesen meg- és kiismertelek már ennyi duma után, ahogy nyilván Te is engem. És még nem is találkoztunk, de lehet, jobban ismersz, mint aki mindennap lát(ja az álarcomat).

"Szóval nem, innen nem ismerkedem. "

A társkereső emberek 99%-a NYITOTT a kapcsolatra, bárhol, ahol a neki MEGFELELŐ szembejön. Nem mondja, hogy "jó lennél nekem, de inkább kapd be, mert nem az arra kijelölt közegben jöttél szembe". Nagyon szigorúan felosztod a teret ismerkedős és nem ismerkedős részre, ami megintcsak öncélú, értelmetlen konokság:-( Legyél nyitottabb, elfogadóbb, és ne hozz állandóan törvényeket (csak itt vagy ott szabad ismerkedni, csak a férfi kezdeményezhet, őneki kell 51% érdeklődést mutatni, egy levélre csak egy válasz, stb.). Ez picit olyan... kényszeres. (Ami megintcsak nem bűn, de gyógyítható.)

gabocaboy 2014.12.04. 20:53:38

@terrer: " Ne társkeresőzzetek! Kidobott idő. Az internet egyéb terein legyetek jelen, és járjatok nyitott szemmel! Tovább tart kiszűrni a párt kereső embereket, mert eleve kell egyfajta szimpátia miatti közelre kerülés, hogy valahogy szóba lehessen hozni (de a nyitott emberek előbb-utóbb úgyis rámozdulnak egymásra, tehát ez megy automatikusan!), de megéri. Olyanokat is találhattok, akik a társkeresőkön egyáltalán nincsenek jelen, mert riasztja őket az a debil közeg. Használjátok ki, hogy a társkeresők összeszívják a hülyéket, ott töltik az idejüket, így máshol kevesebb van belőlük! "

ezt egy kolléganőm szóról szóra /majdnem, no/ mondta, 28 éves és okos. szeressük.
tehát ez a megállapítás qúrvára igaz. le KELL szakadni a netes szemétdomról. Kell, mert ugyan kényelmes, de pont azért gyűlik ott az aljanépe. sajnos.
2 év engem meggyőzött, ennyi.

" ha az nem zavar, hogy haverkodásra vagyok jó, akkor minden okés "
ezt egy nő írta, mondjuk egy vacsi után. eljött, mert a potya az oké.

lehet győzködni, hogy nincs féreg érdekwomen a társkeresőn, de tonnaszám. :(
és van pofája kiirni a mottójába, ŐSZINTESÉG, normális férfit kesekek. -d...j meg...-
remélem valaki öszintén rendreteszi a kis vérszopót.

gabocaboy 2014.12.04. 21:45:56

@terrer: " onnan, hogy nem az a macsós típus, meg nem is nyúlbéla, hanem a kettő közötti. Azoknak mindig van hajuk. Genetika, hormonháztartás. "

ez ki?

terrer 2014.12.04. 22:06:18

@gabocaboy: természetesen mindig az, aki ezt megkérdezi!
Rólad volt szó, nem?:-)

terrer 2014.12.04. 22:07:55

@gabocaboy: de ha Te is kopasz macsónak érzed magad, akkó bocs... csak találgattam:-o

Pixynor 2014.12.04. 23:34:06

@terrer: drága Terrer, bármennyire is ellenzed, vannak helyek ahol egyáltalán nem ismerkedem. Például munkahely, például ez a blog. Itten én olyan dolgokat tárok fel magamból, amiket nem biztos, hogy a leendőbelimnek elmesélnék bármikor is. Szóval nem szerencsés olyannal ismerkednem, aki olvas engem.

Marad a társkereső és mard az a hit, ami él bennem, mert egy csomó sikersztorit is hallottam már a társkeresők körében. Amire azt mondom kiismertem az jópár duma, amit a társkeresőn nyomatnak.

terrer 2014.12.05. 07:53:52

@Pixynor: Jóreggelt:-)
"Vakrandi" lesz a mienk, majd megbeszéljük, hogy vörös rózsát tűzz a hajtókádba, vagy legyen egy Népszava a kezedben, vagy állj fél lábon, tudja franc, valami érdekes dolgot. :) "
"bármennyire is ellenzed, vannak helyek ahol egyáltalán nem ismerkedem...például ez a blog."

ÚGYIS TUDOD, mit írnék erre a kettőre így együtt, önellentmondás, nemtudodmitakarsz, nemvagytisztábanmagaddal blablabla...
El se mondom:-) Már fél szavakból megértjük egymást, és úgyse ismered el,ha az orrod alá dugom se:-)

" Itten én olyan dolgokat tárok fel magamból, amiket nem biztos, hogy a leendőbelimnek elmesélnék bármikor is."

Ezzel ERKÖLCSI aggályaim vannak, ugyanúgy, mint az ügyvédes esettel. Az ember legőszintébb az élete társával legyen, és úgy fokozatosan egyre kevésbé a távolabbi emberekkel. Egy kapcsolat ha nem őszinteségen alapul, hanem a másnak mutatáson, az már játszmázás, trükközés, ügyeskedés. Azt meg Te - szerinted - NEM CSINÁLSZ.
Úgyhogy ilyeneket ne írj le, hogy másnak fogod magad mutatni, mint ami a valóság:-(
Vagy a nemjátszmázást vond vissza...

gabocaboy 2014.12.05. 08:15:32

én 100* jobban becsülöm azt, aki szemtől szembe elküld a csába -alappal- mint a hátúlról kötőtűvel elintéz. illete az utóbbit nem tartom semmire.

a nőkre jellemző a sunyiság, és ez a jó tulajdonságuk magasabb iskolai végzettséggel sem oszlik el.
mint ahogy számtalan hülyeségük se.

szóval ha pixxi valaha egy olyan ürgével fut össze aki a blogján nevelkedett, nem hinném hogy különösebben befolyásolná, ha csak nem abban, hogy a továbbiakban is "elvárná" a nyilt lapokat.

Pixynor 2014.12.05. 09:19:17

@terrer: most már kezdem érteni az egészet, neked totálisan és semmilyen módon elképzelésed sincs arról, ahogy a női lélek rezeg. Még csak véletlenül sem azt gondolod, arról, amit leírok, amit valóban érzek. EGyáltalán nem tudsz rárezonálni arra, amit írok. Te csak a szavakat látod és azt emésztgeted meg.

"Egy kapcsolat ha nem őszinteségen alapul, hanem a másnak mutatáson, az már játszmázás, trükközés, ügyeskedés."

Mindig őszinte vagyok. Az, hogy nem mesélem el a leendő páromnak az összes szexuális kalandomat ilyen részletesen, ahogy itt le van írva, nem jelenti azt, hogy másnak mutatom magam, meg hogy nem vagyok őszinte. Te felsoroltad jelenlegi párodnak az összes előző nődet, és hogy azokkal hogy randiztál és feküdtél le, meg mennyire élvezted a csókjukat??

Ugye nem. Akkor ugyan miről is beszélsz???

terrer 2014.12.05. 09:29:13

@Pixynor:
jujj...
Valaki nem aludta ki magát!:-o

terrer 2014.12.05. 09:29:47

@Pixynor: Táncsak nem a fogorvos nem állt a helyzet magaslatán?:-(

terrer 2014.12.05. 09:42:50

@Pixynor: "Te felsoroltad jelenlegi párodnak az összes előző nődet, és hogy azokkal hogy randiztál és feküdtél le?"

Egyáltalán nem erről írtam, nyilván Te most azért hajlítod az igazságot, hogy megint vitát nyerj!
Mindezeket ugyanis Te se teszed itt! Nem láttam még tőled itt olyat, ami egy őszinte beszélgetés során nem vállalható (ugyanis nyilván a pikáns részleteket itt is kihagyod, naná!), illetve az "aljasférfiakkalcsakszexre" részed a legkevésbé vállalható, de az meg szorosan jellemed, erkölcsi szinted meghatározó része, erről a szintről pedig egy normális kapcsolatnak tudnia illik, hogy bizony ilyen (is) vagy. EZT épphogy el kéne mondani, inkább olyat nem, hogy pontosan hogy is történt, ami történt, mert inkább az lehet bántó meg irreleváns a társadnak.

Pixynor 2014.12.05. 09:56:34

@terrer: Semmit nem hajlítok az igazságon. Te nem látod be, hogy nem abban az aspektusban gondolkodsz, ahogy én írok. Hidd el a normális kapcsolatom pontosan fog tudni rólam mindent, úgy ahogy vagyok. Emiatt ne aggódj. Randim lesz elméletileg szombaton és vasárnap is.

Az, hogy Te mindent félremagyarázol velem kapcsolatosan, arról nem tehetek.

terrer 2014.12.05. 10:00:14

@Pixynor: "neked totálisan és semmilyen módon elképzelésed sincs arról, ahogy a női lélek rezeg."

Ez minden bizonnyal így van, már utaltam rá sokszor, hogy a női lélek rejtelmein sokszor csak ámulok, de a legkevésbé sem értem.
Azonban, ha nem bántlak meg vele, Teneked sem. Kimondottan fiús jellemű-lelkű-gondolkodású vagy, erős macsó vonásokkal (lásd ügyvéd csakszexre), de ezt talán mégse írtam volna le, ha az autós posztban Te magad is be nem ismered! Te a legtöbbször tökéletesen férfimódra gondolkozol, néha még férfibb módon nálam is. (Ahogy leírtam, én pl. sose tudtam a szexet ennyire elválasztani érzelmektől, hogy tudjak szexelni még azzal is, aki átvert, szexkalandozásait illetően hazudott, akit jellemtelennek tartok és elmondok mindennek. Ez kimondottan férfi-macsós vonás.)

"Még csak véletlenül sem azt gondolod, arról, amit leírok, amit valóban érzek""

Hát... Te se:-o
Ez a kettő (amit gondolsz és leírsz..., meg amit valójában érzel és annak következtében teszel) Benned van a legeslegteljesebb ellentmondásban!
Mint ahogy erre többször rávilágítottam:-)
De nem baj ez, legalább itt nyíltan adod magad. Mi meg így szeretünk:-) Azt ugyan nem értem, miért gondolod magadról, hogy (LÉLEKBEN! Nem külsőben! Mielőtt megsértődöl...) hipernőies és ösztönlény vagy , amikor a vak is látja az egész életkörülményeidről és írásaidról, hogy fiús és tudati lény, de ez is a Benned rejlő kettősség része lehet. Nem is Te lennél, ha valami nem ilyen kettős-szélsőséges lenne:-)

terrer 2014.12.05. 16:06:39

@Pixynor: rólad mindig Kapa jut eszembe a Feketeországból:-) Halálos:-)))
www.youtube.com/watch?v=Z97-FeblOrY

Pixynor 2014.12.05. 16:28:00

@terrer: hát hogy erről én jutok eszedbe az is látja, abszolut fogalmad sincs róla milyen vagyok.
süti beállítások módosítása