Pixy mesél

Pixy mesél

A női lélek titkai... (mit vár el egy nő egy férfitól folytatás)

2014. szeptember 27. - Pixynor

A női lélek... ez az a dolog, amiről a férfiak java részének halovány fogalma sincs, hogy vajon ez mi, mit kell ezzel kezdeni, így tudomást sem vesznek róla, szarnak rá magasról. Amelyik férfi viszont megértette, hogy ez mi, hogy működik, annak nyert ügye van, azt a nőt kapja meg, amelyiket akarja. Illetve pontosítok, mert azokról a nőkről beszélek, akik nem sorvasztották el a lelküket, a külsőségek oltárán, akiknek nem a pénz, a vagyon, a műmell és a felvarrt haj műszempillával a legfontosabb dolog az életében. Azokról a természetes nőkről beszélek, akikre nem hat a média, nem kárhoztatják magukat egy olyan női sorsra, ami a média szerint normális, hanem szeretik az élet mélyebb tartalmait is.

A női lélek főleg az érzések tárháza, az a valami, ami által egy nő igazán NŐ tud lenni.

Ezért van az, hogy egy igazán gyönyörű pláza cica, aki külsőre ott van, "fát-szállít" rendesen, valahogy a férfiak számára mégsem az a nő, pillanatnyi vágyuk, és egójuk kielégítése után, akire vágynának. Nem érzik velük azt a pluszt, amit egy szépséges lélekkel rendelkező nő adni tud. A nők, akiknek szép a lelkük kisugárzásuk van. Ők olyanok, hogy nézhetnek ki bárhogyan, kevésbé előnyösen is, mint a fentebb említett típus, mégis vonzzák a tekintetet, a figyelmet, automatikusan is az ember észrevesz egy ilyen nőt. Nők is, férfiak is vegyesen.

Hogy működik a női lélek? A női léleknek nagyon fontos, hogy az adott férfi éreztesse vele, hogy ő nő. Kapja meg azt a viselkedést, ami az évtizedek során a társadalom fejlődésével kialakult erkölcs és morál közkedvelté tett, és aminek ugyan már nem éljük reneszánszát, de ha tudnák ezt a férfiak, hogy ezek nem véletlenül alakultak ki, és ha alkalmaznák, sokkal nagyobb sikerük lehetne a nőknél, mint ami jelenleg van. Igyekszem magamból kiindulva összefoglalni, hogy vajon mik is lehetnek ezek:

FIGYELEM-TÖRŐDÉS1339521103.4175-trds-f.jpg

A léleknek nagyon jó az, ha egy férfi figyel a nőre, akkor is ha vele van, akkor is ha nincs. Ha a nő érzi, hogy törődnek vele - például: mikor a moziban épp ültök le és a férfi letéve saját kóláját és kukoricáját a földre a tiedet kiveszi a kezedből, hogy le tudd venni a kabátod, vagy ha például a cipőt próbálsz és egy számmal nagyobb kell, akkor a férfi már hozza is a polcról, nem neked kell fél lábbal odasántikálnod, sőt, ha még meg is köti a fűzőt a próba során, no az aztán igen - akkor aztán tényleg úgy érzi, hogy úristen, de jó nekem ezzel a férfival lennem. :) Aztán persze mikor nem vagytok együtt, de jó is az mikor emailben, sms-ben  látod, hogy keres, hogy ír. Igen tudom, ez a férfiak számára, valami igencsak megfoghatatlan dolog, mi a francnak is van erre szükség. Igenis van. Egy nő imádja érezni, ha egy férfi gondol rá. Még ha nem is így van, de megereszt egy jó reggelt-et! vagy hasonlót, a nő egy ilyen aprócska mondatot akkora tartalommal tud felruházni - hogy akkor igen, gondol rám és ez milyen jó -, hogy máris beletesz egy olyan pluszt ebbe az egész kapcsolatba, ami a férfinak is nagyon jó lesz. És a kisujját, csak annyiban kell mozdítania érte, hogy bepötyögi azt pár szót aztán már mehet is a haverokkal sörözni, kosarazni, focizni, vagy kiállításra igénytől függően, tényleg eszébe sem kell jusson a nő a nap további részében. :) És ez mennyit is vesz el egy férfi életéből? Kb. pár percet ujjvastagságtól és fürgeségtől függően, ugyanakkor egy olyan kapcsolati alapot eredményez ez a nő részéről, ami jó egy férfinak.

ÉRINTÉS

1309601541-fhV5OR.jpg

Igen, ahogy a kis kép is mutatja, erre is nagyon jó az érintés, tehát érzéseket közvetít. Többek között azt, hogy a férfi tudatosítja a nőben vele, hogy igen tudja, hogy itt van vele a nő, szereti ezt az érzést, örül neki, és ami nagyon fontos, vágyik rá. El is érkeztünk ezzel a minden kapcsolatot megalapozó szexuális vágyhoz. Nagyon nagyon fontos a női lélek számára, hogy érezze a férfi vágyik a nőre, meg szeretné kapni őt, magáévá szeretné tenni. Hihetetlen delejjel bír az a nő számára, ha látja a férfi szemében azt, hogy ha tehetné abban a pillanatban meghágná őt, helyszíntől, időponttól függetlenül bárhol. (Persze, ahogy említettem magamból kiindulva igyekszem megfogalmazni ezeket, tehát olyan nőkre igaz ez, akiket inkább a "forró vér" jellemez, nem pedig a skandináv hidegség, vagy prűdség).

BIZALOM-HŰSÉG

1338737319.5527-hsg2p-f.jpg

Igen, ez pedig a legérzékenyebb, leggyengébb része a kapcsolatoknak, azonban igazán boldog az a nő tud lenni, aki érzi ezt a két dolgot a párjával kapcsolatosan. A női lélek nagyon érzékeny, és annak bizalmát megszerezni, elég nagy feladat minden férfi számára. Pláne ha már egyszer kétszer szembesült az adott nő, a férfiak hazug, hűtlen jellemével. Viszont, ha a bizalom megvan, akkor ez a kapcsolatot nagyon meghitté, belsőségessé és ami fontos a mai mocskos világban, tisztává tudja varázsolni. Sajnos ez a dolog, ami már kiveszett fogalom a kapcsolatokból, nagyon kevesen maradtak, mind a női, mind a férfi oldalon, akiknek ezt értékelni tudják, és akik tudják, hogy mit jelent ilyen kapcsolatban élni. Ehhez mindkét fél részéről erős lélek szükségeltetik, azonban ha ez meg van, és két ilyen lélek talál egymásra, akkor ott olyan dolog születhet, ami nagyon szép, és nagyon ritka mai napság.

A legnagyobb probléma manapság, hogy igen kevés erős lelkületű, ezáltal jó személyiségű ember van, és a mai kapcsolatokban, vagy kapcsolati kezdeményekben, egyik félnek sem számít az, hogy milyen lélekölő viselkedést tanúsít a másik fél irányába. Ha egy kicsit az emberek, de főleg a férfiak belegondolnának ebbe a fogalomba, akkor átléphetnénk egy másik dimenzióba a kapcsolatok terén. Egy sokkal jobba, mert szerintem az ahol most tartunk, az valahol egyik félnek sem lehet jó. Ugyanaz a panasz és zokszó hallatszik, a női oldalon mindenkitől, mint ami a férfi oldalon is. Addig míg ez nem történik meg, marad a remény, hogy olyan valakit találok, aki hasonlóképpen gondolkodik, érez, azaz hasonló lelkületű, mint én.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr916736101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ˇ (törölt) 2014.09.27. 13:55:40

Ma megint kötekedős napom van.

A törődés mindenkinek mást jelent.Van akinek az sms-email kombó az, amiből látja, hogy törődnek vele és van aki egészen másban látja ezt, egy azonban közös: azt, hogy valakivel hogyan törődhetünk és hogyan lehetünk igazán figyelmesek, azt csak abból tudhatjuk igazán, ha megosztja velünk, neki mi a törődés jele.Ha ez nem történik meg, akkor csak a közhelyek maradnak.

Az érintés résznél sajnos vagy egy nagy félreértés.A skandináv hidegség és prűdség egy marhaság.Talán csak elég arra gondolni, hogy melyik nemzet is volt, aki az első szexuális szokásokat boncolgató moziban vetített filmet legyártotta és kíméletlen realizmussal ábrázolja e furcsa népszokáshalmaz milyenségét.Ha valahol, na akkor ott, fent északon nagyonis van melegség, csak nem odakinn :-)

A bizalom és hűség egy pofon egyszerű dolog.Ha nekem elég és jó, amit a másiktól kapok, akkor ez van, ha nem akkor nincs.Ez a döntés, ami inkább magamról szól és nem pedig a másikról illetve egy esetleges harmadikhoz való viszonyomról.Ha elég, akkor nem kell több.Ha jó, akkor nincs miért bizalmatlannak lenni.

Pixynor 2014.09.27. 14:12:18

@D. Maylo: remélem nem azért vagy kötekedős hangulatban, mert fáztál az este :)

A törődés ahogy megpróbáltam megfogalmazni, nem azt jelenti, hogy én megkérem a pasit, hogy öleljen meg mert arra van szükségem, meg elmondom neki mi nekem a törődés. A törődés az, ami ösztönből kell, hogy jöjjön minden pasiból, azáltal hogy ott van a szeretett lény mellette. És ránéz és tudja, hogy mire van éppen szüksége. Az állatok sem szólnak, hogy éhesek, mégis eteted őket. A női lélek sem fog neked szólni soha. Ezt ne is várd el. Erre neked kell rárezonálni azon a hullámhosszon, amin együtt rezegtek az adott hölggyel. Muszáj levenned ezeket e jeleket a rezgésekből, akárcsak egy denevér, ahogy kifigyeli, hol a vacsija. A lelket úgy tudod táplálni, hogy "eteted" a törődéseddel. Például ha tudod, hogy a párod délután mindig kávézik, csináld meg neki egyszer Te a kávéját. Ha tudod, hogy fáradt a hosszú nap után, kérdezd meg szeretné-e ha elé mennél és együtt jönnétek haza. Ha látod, hogy rossz napja van, befele fordul, akkor csak öleld meg jó szorosan és addig ne engedd el, amíg nem érzed, hogy fel nem oldódik benne a feszültség. A törődésnek és figyelemnek számos válfaja lehet. És igen, ez minden nőnél más, én magamból kiindulva, ami velem történt említettem meg pár példát, ami nekem jól esett . De annyi ilyen más is van és minden férfinak csak a saját nőjénél kell tisztában legyen ezzel.

A skandináv, illetve forró vérmérsékletre való utalást nem azért használtam így, mert a skandinávok között nincsenek forró vérűek, de alapból azokban az országokban ahol többet süt a nap, az emberek szívesebben párosodnak, és többször, mint a hidegben. Ezért van túlnépesedés Afrikában és az eszkimók meg csak alig páran. :)

Ezzel arra próbáltam csak célozni, hogy itt a mediterrán égöv alatt, én inkább vevő vagyok a szexre, mint nem, mert tudom, hogy elég sok nő ezzel nem így van. :)

A bizalom és a hűség egyáltalán nem ilyen egyszerű. Csak a múltkor megírt Te esetedre gondolok. Valahogy ez nálatok sem működött ha jól emlékszem. Mitől lenne akkor egyszerű? De ha arra gondoltál, hogy a két fél szereti egymást és ez együtt jár a hűséggel is, mert nem vágynak másra, akkor igen, akkor pofon egyszerű dolog.

Ezzel ki is mondtam, hogy aki félrejár az nem szereti a másikat. Ennyire egyszerű.

De bizalmatlannak mindig lenni kell, pláne a mai világban. Oly kevés emberben lehet megbízni, így azok sokat jelentenek már annak az embernek, akinek ez megadatik.

ˇ (törölt) 2014.09.27. 14:50:12

@Pixynor: amit itt törődés címén vázoltál az abból szerintem az alap szint.Ezt felesleges felvenni az szempontok közé, kávét főzni mindenki tud, aki meg tudja figyelni, hogy a másik szokott kávézni.
"Minden férfinak a saját nőjénél kell tisztában lenni ezzel"...na igen :-) A te pasid aki pedig nincs, annak jó esetben nincs nője, hiszen egyedülállót keresel.Nincs most ott melletted, hát akkor ha nem is akarod, hogy hozzád költözzön - mert ugye legyen lakása, autója, stb - akkor honnan a francból tudná, hogy mikor és hogyan iszod a kávédat ? Vagy beszélned kell neki róla, vagy oda kell hogy költözzön :-D

Afrikában a túlnépesedés egy furcsa fogalom.Ez főleg felületes európai szemmel igaz, hiszen nem értjük, hogyan tudnak életben maradni, ha kevesebb a kaja, mint amennyire éhesek.Az igazság azonban az, hogy pontosan ezért millószámra lövöldözik egymást halálra a polgárháborúkban és menekülnek más helyekre és éppen ezért nem ártana az sem, ha hevesebb lenne a vérmérsékletük, hely akadna, csak meg kellene szokniuk, hogy ha enni szeretnének, akkor a helyi adottságokhoz igazítva azért meg is kell dolgozni, nekik sajnos még többet.Akik odamennek segíteni, azok azt próbálják nekik megtanítani, hogy hogyan tudnak önfenntartóak lenni.

Matematikailag a hidegben párosodásra pedig sokkal nagyobb az esély.Addig, amíg jó az idő kint szabadon lófrálni, addig kicsi az esély egymás intim szférájába kerülni, ám a hidegben egy meleg kis házikóban ez sokkal könnyebben előfordul :-)
Az eszkimók alig páran ? Hát nem tudom....láttam valami doku filmet, ahol az eszkimó a kajakjával kikötött a jégtáblánál és a kis kajakból vagy 10 gyerek bújt ki meg az aszony.Az, hogy még az eszkimók nem ógnak le ajégtábláról nem jelenti azt, hogy nem szexelnek :-) Ilyen alapon mondhatnánk, hogy a magyarok sem szexelnek.Évenete 93 ezerrel kevesebben vannak, hát akkor biztosan nem dugnak eleget :-) A kanadai eszkimók népessége például néha évente 10% feletti gyarapodást mutat...több összefüggés van - sajnos - azzal, hogy mi megy a TV-ben, mint hogy milyen az éghajlat.

Nálunk is a hűség döntés kérdése.Amíg az volt a döntés, hogy elég jó a másik, addig volt, aztán nem volt....de ettől ő is én is ugyanúgy képesek vagyunk a hűségre, csak feltehetőleg ezt már egymással nem fogjuk gyakorolni.Attól, hogy valakihez nem vagyunk hűek nem azt jelenti, hogy nem szeretjük, sokkal inkább azt, hogy telhetetlenek vagyunk, hiszen a félrejárás előtt a te fogalmaid szerint is szerettük egymást.Ettől még nem kell gyűlölnünk egymást, de már nem lehet több a szeretet annál, ami volt eddig, elértük a plafont.Ez még azért így is egyszerű.

Ne már. Most meg azt mondod, hogy bizalmatlannak kell lenni....lassan nem marad semmi a háromból

ˇ (törölt) 2014.09.27. 14:56:11

Egyébként fáztam az este :-D

Pixynor 2014.09.27. 15:02:11

@D. Maylo: de pont ez a lényeg, hogy a törődés nem igényel extra szinteket meg magasságokat, mégsem kapják meg a nők.

"akkor ha nem is akarod, hogy hozzád költözzön - mert ugye legyen lakása, autója, stb - akkor honnan a francból tudná, hogy mikor és hogyan iszod a kávédat"

Ez nem így van Kiscsillag :) én együtt akarok élni a férfival, akibe beleszeretek. Az hogy legyen lakása, az csak azért jó, mert az ismerkedés kezdetén, ugye javíts ki, nem mindenki költözik egyből össze a pasival, akit megismer, akkor jó ha meg tudjuk oldani az együttléteinket valahol, vagy mikor már nagyobb igény egymásra, esetleg egy egy napot mindig a másiknál tartózkodni közösen. Igazság szerint én imádnék egy kétlaki életet, egy a lakást a városban és egy házat vidéken ahol most is lakom. Ez lenne számomra a legideálisabb, de ez nem jelenti azt, hogy én nem akarok együttélni azzal, akibe beleszeretek.

".Attól, hogy valakihez nem vagyunk hűek nem azt jelenti, hogy nem szeretjük, sokkal inkább azt, hogy telhetetlenek vagyunk,"
Igen, minden pasi ezzel magyarázza a félrekefélést és annyira tudom őket sajnálni érte. Szegényeknek semmi sem elég. Ejnye bejnye, hát akkor nosza dugjon meg minden nőt mindegyik.
Nekem ilyen szeretetre nincs szükségem tudod? Ennél még egy kutya is jobban szeret.

És igen, a szexért sem kell annyira megdolgozni, mint a bizalomért. Sajnos.

ˇ (törölt) 2014.09.27. 15:25:28

@Pixynor: ez a kétlaki bevallom nekem is tetszik...bár az én esetemben jelenleg csak ábránd.
AKit ismerek és kétlakiban élt eddig azok meg összeköltöztek egy harmaikba....szóval talán még álmodni is feleslegesnek tűnik nekem.

A pasik ezen magyarázata szerintebb sokkal őszintébb.A nők a törődés hiányával magyarázzák általában ugyan ezen tettüket, de ők is csak azért lépnek félre mert többet akarnak, nem elég ami van, hiszen volt idő, amikor még elég volt.
Kár lenne, ha minden férfira így gondolnál - menjenek, dugjanak - a saját álompasidtól fosztanád meg magad.Megaztán nem azt mondtam hogy az én sztorim a követendő példa és minden úgy történt ahogy szerintem is jó volt, de ettől függetlenül így történt és a hűtlenség saját döntés, nem pedig a másik miatt történik, meg a csillagok állása, meg satöbbi.

Tán kegyed nem szexelt manapság ? :-D A szex márpedig úgy jó, ha nagyon meg kell vele dolgozni :-) A bizalom pedig csak egy döntés kérdése. Aki pedig könnyen jutattja a másikat szexhez, az könnyen dönt.

ˇ (törölt) 2014.09.27. 15:31:23

@D. Maylo: a hűtlenséget egyébként a legegyszerűbben úgy lehet elkerülni, ha sosem mondod, hogy "na ezt nem". Bármilyen életterületről is legyen szó - nemcsk a szex - egy ilyen elutasításban benne van a veszélye, hogy bizony faképnél leszel hagyva.Megaztán ez arról is árulkodik, hogy mégsincsen bizalom...tehát egy olyan dolgot kockáztat a félrelépő, ami nem is létezik.

Egyébként az előbb kitaláltam neked egy tuti receptet, aminek az alapötletét egy viccből kölcsönöztem.
Ha meglátod álmaid pasiját, csak menj oda hozzá, mosolyogj rá és vágd pofán és mondd neki, hogy te disznó.Ha nem szalad el, megtaláltad az embered :-D

Pixynor 2014.09.27. 15:40:52

@D. Maylo: igen, ez is egy lehetőség, egy külön harmadikba menni, de mivel én is ingázom a városba, annyira célszerű lenne, hétköznap bent élni, hétvégén meg a házban, főleg nyáron. De igen, a harmadik új lakás vagy albérlet is jó lehet, csak az egy helyen van.

Nekem sem volt elég, amit kaptam és NEM LÉPTEM FÉLRE. Szóval nekem senki ne magyarázza meg a saját szegénységi bizonyítványát. A félrelépés gerinctelen dolog, oda kell állni a másik elé és megmondani neki, Te már kevés vagy nekem, erre vágyom. Ekkor megadod a másik számára azt a tisztelet, hogy nem alázod meg, taposod sárba az önbecsülését, mert ha valaki az őszinteségen megsértődik, az nagyon hülye, és így legalább meg van az esély, hogy emelt fővel távozzon a kapcsolatából.

Nekem az távolról sem tartozik az álompasi kategóriába, akinek az az igénye, hogy mindig új nőt dugjon meg. Ez nálam a mentálisan zavart és nagyon boldogtalan férfi kategóriába tartozik, akinek fogalma sincs róla mi az a szerelem.

Naptárilag férfival már jó ideje nem szexeltem :) (idestova egy hete és öt napja :( ) de ez szingli embernél normális dolog. és korántsem jelenti azt, hogy nem volt közben orgazmusom :)

Hééé ez mitől tuti recept?? És sosem bántanék egy férfit (a kisebbeket, gyengébbeket nem szabad megütni, így nevelt anyukám) és ahol szerelem van, ott bizalom is.

ˇ (törölt) 2014.09.27. 16:00:32

@Pixynor: na, helyben vagyunk, jól el fogjuk mulatni az időt.
A félrelépés gerinctelen dolog, a másikat meg várni, hogy összeszedje a sátorfáját és elhúzzon, az pedig szánalmas.Abba külön belekötnék, hogy miért a másiknak kell mennie, ha neked nem jó a kapcsolat.Szerintem meg ez ugyan olyan gerinctelen, hiszen ugyan az: a másik feje felett vagy háta mögött kerül eldöntésre a dolog és ő már csak a végeredménnyel szembesül.Mindkét módszer egoista, a külsősége nem változtat a lényegen semmit.
Sőt, a félrelépőket fogom dicsőíteni: ők az igazi gerincesek, mert a saját boldogságuk elérését nem rendelik alá más embereknek, más szempontoknak.Ehhez gerinc és bátorság kell. A "Józsi, unlak, huzzá' el" ehhez képest kutyakomédia.

Azt viszont nem értem, hogy jönnek ide a mindig félredugó pasik....én egy szóval sem beszéltem róluk és nem is érdekelnek, ott tényleg hiányzik egy kerék.

Már majdnem kéthete nem ? Hát, most gondolom valamiféle tragédia élményemnek kellene lennie :-D
Ez a kijelentés olyan színben tüntet fel téged, mintha te lennél az, amit a pasikon számonkérsz, neked fontosabb a szex, mint a pasi, nem ? Különben a pasi hiányát tartanád számon...persze talán ez is a helyzet, hiszen az elemes kolléga úgy látom volt akcióban :-D De nem a pasi hiányzik, hanem a szex...azért ez így elég furcsa kép.Persze lehet, hogy félreértettem a dolgot és együttérzőnek meg dícsérőnek kellene lennem, hogyaszongya, "hogy bírod?"...de azért ez nekem kicsit alpári így, tudod.Legalább lehetne, hogy a szex vele vagy vele, nem csak a szex úgy általánosságban, mert ez így erősn ellentmond a társtól elvárt dolgokkal, meg azzal, hogy neked mi a fontos.
Most karatál ezzel becsapni, vagy korábban akartál, amikor azt mondtad, hogy igazi társat akarsz ?

Mitől tuti a recept ? Mert ha van szerelm meg bizalom, akkor nyugodtan pofánvághatod, nem fog semmi sem történni. Ha egy vadidegen és nem szalad el vagy nem vág ő is pofán, akkor ott pedig már a nulladik pillanatban van valami figyelemreméltó...egyébként nem tuti, csak passzolt volna a mindenkit megdugó férfiak világképhez, mert ha tényleg találkozol egy ilyennel, akkor az legalább megérdemli :-)

Pixynor 2014.09.27. 16:24:42

@D. Maylo: nézd ha velem közli egy pasi, hogy nem vagyok neki elég, és más nőre vágyik én távozom ebből a kapcsolatból. Miért is maradnék??? Ez nem egoista dolog, hanem tisztességes és őszinte. Nem tudom miért magyarázol ebbe bele egoizmust? Meg hogy kinek kell távoznia? Nézd ha a pasi megunt és én távozom, ő is távozik. Nem lesz miben maradnia neki sem. És igen is mindenki vállalja fel a saját boldogságát. Ha Te attól vagy boldog, hogy egy másik nőt akarsz megkefélni, akkor tedd ezt. De ne úgy, hogy ezzel megalázod azt a nőt, akivel együtt élsz. Ezért tartok minden félrekefélő pasit lúzernek, nem merik felvállalni saját magukat, meghunyászkodnak és sutyomban hegyezik a cerkát másik nővel. Ez annyira szánalmas. Nőnél is, félre ne értsd.

És ha neked ez a jó érzés, hogy a feleséged másokkal élvez nagyokat, Téged meg arra használ, hogy vidd le a szemetet, ám legyen. Ez a Te döntésed.

"Sőt, a félrelépőket fogom dicsőíteni: ők az igazi gerincesek, mert a saját boldogságuk elérését nem rendelik alá más embereknek, más szempontoknak.Ehhez gerinc és bátorság kell." Ez nem gerincesség Maylo, rosszul vagy Te bekötve, ha ezt így gondolod. Ez hazug, sunyi alattomos dolog. :) Ha a másik fél nem tud róla.

A félredugás a hűtlenség hiányából jön ide, és azért pasik, mert nő vagyok. Női oldalt nem ismerem.

És miért baj az, hogy nincs most olyan pasi az életemben, aki fontos lenne?? És, hogy időnként szexelek egy igazán jót?? Ez akkora bűn?? Hidd el alig várom, hogy valaki végre valahára fontossá válljon. És igen nekem fontos a szex, és én ezt csak KAPCSOLATBAN ÉLŐ pasikra értem, amit mondok. Egy felvállaltan független férfi csinálja nyugodtan azt, amit jónak lát. Dugjon meg millió nőt, ha erre vágyik. Nyilván az ilyen nem az én hercegem és számomra sosem fog fontossá válni.

"e nem a pasi hiányzik, hanem a szex...azért ez így elég furcsa kép" mint írtam nem lett fontos az életemben, de a szex jó vele és ami a lényeg ő sem igényelt mást. Miért baj is ez?

Ez egyáltalán nem mond ellent annak, amire vágyom. Nem is értem Te miért érted így. Vágyom valakire, keresem őt, ismerkedem, de nem találtam meg. Az ismerkedésből meg szex lesz, és szerencsére jó is. Akkor hol van itt a hiba?? Megtehetem független vagyok. És hidd el, ha megtalálom, tudni fogom.

És az, hogy szexre vágyom miért mond ennek ellent?? Jaj. Szerinted az igazi társ az ember életében úgy fog jelentkezni, hogy tessék szia megjöttem én egy igazi társ vagyok?? Ugyan már, Te olvasod miket írsz? Az igazi társ úgy jön az ember életében, ahogy a többi megismerkedem vele, szexelek vele és azon veszem magam észre, hogy még húsz év múlva is csak vele szexelek. Na ő lesz az igazi társam. Az igazi társ, semmiben nem különbözik a többitől, aki eddig nem volt az, csak annyiban, hogy ő megmarad.

Azért őszintén első találkozáskor miért lenne máris szerelem?? Ha pofánvágom visszaadja. :) Nem akarok én monoklit :)

ˇ (törölt) 2014.09.27. 17:10:37

A félrekefélés és megalázás témában egy oldalon állunk, a feleségem csalt meg és innen indult el egy érdekes folyamat.Én csak a zt mondom, hogy van másik nézőpont, ahol nem az a lényeg, hogy azok akik ezt választják, azok kgerinctelenek, meg ilyenek és olyanok, hanem nekik is vannak jó érveik amellett, amit választottak és ha a tisztelet fontos, akkor a másik nézőpont megengedésével lehet őket megtisztelni.

Na, mostmár értem gerinctelenség jelenséget is. Szóval ez tényleg az, amit elsőre gondoltam róla: aki a gerinceskkel jön mindig, az úgy ítél el másokat, hogy közben azt gondolja, ezzel magát fényezi.Ezért fontos, hogy aki gerinces, az jól látható legyen.

Bár kerülni akartam a téma ezen részét, mert nem kívánok a feleségemről hozzászólásokat irogatni, de talán pont az a baj, hogy azt hiszi, nem évezi a szexet.Valami furcsa módon van ez az önértékelésével öszekötve - talán mert jól néz ki és nagyon hamar ajánlatokat meg utalásokat kell ezért elszenvednie - és ezért nem képes a felszabadultságot és feltöltődést adó oldalát nézni.Mellettem élvezte - hö, ki nem !? kis reklám :-) - de nem hiányzik neki, egyszerűen nem meri átadni magát neki.Mással is kipróbálta ugye és másnál sem volt jobb.Ezzel ugye nálam a bizalom leértékelődött : nem a megcsalás ténye, hanem az, hogy gyakorlatilag ez azt jelentette számomra, hogy minden erőfeszítésem, amit érte tettem akár ez irányba is az számára nem volt látható, nem értette, hogy minden róla szól nekem és elhitte magáról, hogy ez nem változhat.Valami elég komoly trauma lehet a háttérben, amihez még ő maga sem fér hozzá.Külön furcsa, hogy kapcsolatunk elején az egész nem szólt másról csak a szexről.Szóval azzal, hogy megcsalt, gyakorlatilag minden közös értéket áthúzott és ezzel azt is kinyilvánította, hogy tőlem nem kaphat annyit, amennyit szeretne.Innentől egy idő után, miután megemésztettem a dolgot és leesett, hogy végig az orromnál fogva voltam vezetve - mert saját magát is vezeti - és talán semmi sem igaz abból, ami addig volt valahogy már nem kezdett érdekelni, hogy mit szeretne, talán ez megérthető.Erről a részről nem kívánok többször írni, mert nem esik jól, mert egy kudarc, hiszen azt látom, hogy mikor engem választott, akkor igazából csak nem magát választotta és hogy ez idáig jutott az sajnos az én túlzott optimizmusomnak, engedékenységemnek és stb-stb, hibáimnak a következménye.
Ha nem mondja el nekem is jobb lett volna és neki sem kellene azon a kényszerpályák sorozatán átmennie, amivel azóta is szórakoztatja magát.Sajnos úgy tűnik ez a kényszerpályázás mindig is a lételeme volt, meghagyom hát másnak a lehetőséget.
Nem akarom őt hibáztatni, az ilyesfajta részletezés nem magyaráz meg semmit.Szóval a Zasszonyról ennyi.

"hidd el, ha megtalálom, tudni fogom." ," Szerinted az igazi társ az ember életében úgy fog jelentkezni, hogy tessék szia megjöttem én egy igazi társ vagyok??"
Hát mintha az ellentmondás inkább benned lenne.

Nem akarlak bántani, de őszintén meg kell mondanom: amikor azt mondod, hogy te nem keresed, keressen ő téged - sms, email - , akkor ha ez a mérce és ez az ő dolga, akkor te neked soha senki nem válhat fontossá a saját mércéd alapján már definíció szerint.Így társad sem lehet, hiszen másoknak fontosságot már másképp méred, mint ahogy neked fontos valaki (ő irjon, üzenjen, te sosem fogod ezt tenni).Ez így egyszerűen nem működhet.Ha ő rajongjon, de te nem rajongassz, akkor ez hogy lesz ? Hogyan tudnád úgy szeretni, ahogy elvárod hogy ő szeressen téged ? Vagy akkor te hogy szereted őt, hogy rajongassz érte ? Csak olyat ér írni, ami ugyan úgy egyoldalú, mint az sms és email, a szex nem ilyen.Csak olyat ér írnod, ahol a másiknak térben és időben - ahogy a fentieknél - nem kell rendelkezésre állnia, hogy rajonghass érte.

"Az igazi társ, semmiben nem különbözik a többitől, aki eddig nem volt az, csak annyiban, hogy ő megmarad. "
Ha ez így van, akkor ez volt a blogod utolsó posztja.Költözz oda az 52 éves fószerhoz és sose gyere el onnan.Ő hizeleg, van autój talán...vagy bárki jó lehet akkor....mintha pont ezt a megállapításomat utasítottad volna el oly hevesen néhány poszttal korábban.A társ az nem a szexpajti konzervált változata.Van egy ilyen "szolgáltatása" is ugyan, de ennél azért több.Ezt szerintem a nézettség miatt írtad így, nem vágsz át :-)
Mi az, hogy megmarad ? Mi kell ahhoz, hogy megmaradjon ? :-)

Aki tényleg szerelmes lesz első látásra beléd az nem fogja visszaadni, eszébe sem jutna.

Pixynor 2014.09.28. 09:29:31

@D. Maylo: ""hidd el, ha megtalálom, tudni fogom." ," Szerinted az igazi társ az ember életében úgy fog jelentkezni, hogy tessék szia megjöttem én egy igazi társ vagyok??"
Hát mintha az ellentmondás inkább benned lenne."

Nincs ellentmondás, a tudni fogom, nem azonnalra vonatkozik. Tudni fogok a halálos ágyamon, mert ő fogja majd le a szemem. Így értsd. Azonnalra csak annyit sejtek majd, ha nem tűnik, el, hogy talán ő az. De 16 év házasság után, szerintem egy ilyen dolog már csak akkor biztos, ha el fog temetni.

"Erről a részről nem kívánok többször írni, mert nem esik jól, mert egy kudarc,"
Érdesek, én nem így élem meg. Persze az alaphelyzet egy kicsit más volt. Ő volt szintén aki azt hitte minden rendben, ugyanakkor itt ő csalt meg, de azért mert okot adtam rá. No mindegy. Nekem nagyon jó tanulópénz volt mindez. Viszont nem Te vagy az első, akitől azt hallom, hosszú házasság után, hogy a felesége nem élvezi a szexet, meg csak este, meg csak sötétben és csak misszionárius pózban és legyen gyorsan vége. El sem hiszem, hogy ilyen házasságok vannak, pontosabban ilyen nők és a férfiak elviselik ezt,mert milyen csinos az asszony meg jól néz ki. Kurva sokra megy egy csinos asszonnyal az ember, aki utálja a szexet. Felállítja a farkát, aztán cseszheti, de szereti a feleségét. Kérdem én mit szeret benne?? Jaj már, nem bírom az ilyen képmutatást, vagy nem is tudom mi ez.

"(ő irjon, üzenjen, te sosem fogod ezt tenni)"
Jaj ez sem így van. ÉN nem kezdeményezek, de utána már írok. És ha írok, és nem válaszol nem írok többet. ÉN csak az első lépés megtételéről beszélek. ÉN rajongani fogok érte, ha olyan személyiséggel találkozom, aki nekem jó. Addig míg olyanok jönnek, akik csak kefélni akarnak és továbblépnek, vagy olyan, aki maradna, de sajnos mint férfi nincs rám hatással, addig nem tudok rajongani.

Fogalmam sincs róla, hogy az 53 éves milyen férfi. Még nem találkoztam vele. Addig semmit nem lehet elgondolni ezzel kapcsolatosan. De eddigi tapasztalatom szerint nem fog vonzani. De adok egy esélyt, hogy ez kiderüljön. Igen eddig normális, ma fog felhívni 11 után, mert tudta tegnap bulizni voltam. :) És nem akar előtte zavarni . :) De ő nem tudom még milyen. Tudod ismerkedem már egy ideje. Pontosan tisztában vagyok vele, hogy kurvára nem számít semmit, hogy itt előtte, a neten, miket levelezik egymással két ember. Mert ha ez számítana, nem estem volna már annyisszor pofára. Szóval igen normális, normálisan beszél, ír, jelentkezik, de ez semmit nem jelent. Volt már ilyenre példa, össze is rosáltam magam többször, hogy úristen, de normális, az élet meg tökre mást hozott, vagy eltűnt egy dugás után, vagy nekem nem jött be 3D-ben. Szóval... e téren már eléggé szkeptikus vagyok. Fogadom amit itt kapok, de az személyes találkozás fog dönteni.

Pontosan tudom, hogy több a társ, mint a szexipajti. De elsőnek mindenki szexipajti lesz és utána derül ki, marad-e, mert akkor társ lehet. Nézd egy két hónapos kapcsolatom volt nekem is, nem lett belőle társ, de többször együtt voltunk. Te minek neveznéd akkor ezeket a kapcsolatokat??

Nem működött pár hónap után kiderült és elváltak útjaink. Nos ők nyilván nem az igazi társak voltak, de nem is csak egy alkalmas szecxpajtik. Akkor Te hogyan deffiniálnád ezt??

Olyan mintha dirrekt félre akarnál érteni. Teljesen mást magyarázol bele abba, amiket írok, és meglepődőm, rajta, hogy milyen irányba gondolkodod félre a szavaim.

ˇ (törölt) 2014.09.28. 12:40:02

Szerencsére ez a csak sötétben meg csak így meg csak úgy nem volt igaz, azonban egész máshol helyezkedett el neki a fontossági sorrendben a szex, nagyon leegyszerűsítve nem kívánta a szexszet annyira.Nem volt fontos.Egy társ azért nem a szextárgy köré épített fogalomkör ám :-) Egyébként megnyugtatásod végett, amikor volt, akkor az igen jó volt :-)

A direkt félreértés élménye onnan jön, hogy én teljesen másképpen látom a világot mint te.
Például nem a szex az első, amit ki kell próbálnom hogy el tudjam dönteni,alkalmas-e társnak valaki.Sőt ha kezdetben mondjuk a szex nem működne annyira jól, mint azt szeretném, akkor ez nem kizáró ok,mert ez is mint minden más együttműködési forma fejleszhető, jobban megismerve egymást jobban működhet.A szex egyből működik szempont egy elég furcsa szempont, mert szerintem ilyen igazából nincs.Ha egyből jó, akkor pedig az még lehet jobb is, mert a szex nemcsak egy mechanikus cselekvés, hanem tulajdonképpen fejben dől el...de ez ugye már megint a másik nézőpont :-)

Pixynor 2014.09.28. 13:46:48

@D. Maylo: megnyugodtam tényleg. Oly sokan nem tudják milyen a jó szex. És ugyanmár, miért mondod Te nekem, hogy nem a szexre épül itt minden? Őszintén nem Te lettél Gour-fan a legutóbb is tán? Ő vajon mit is képvisel? Az összes pasi félredug, ez mit is jelent?? Tényleg nem a szexről szól itt semmi.

Akárhogyan is nem szeretnéd, akkor is ez az alap egy kapcsolatban és az összes belsőség meg egyéb tulajdonság erre épül rá. Pontosan úgy, ahogy a Te esetedben is, mert ugyi az elején jó volt.

"a szex nem működne annyira jól, mint azt szeretném, akkor ez nem kizáró ok,mert ez is mint minden más együttműködési forma fejleszhető,"

Ezzel nem tudok egyetérteni. Saját kőkemény és biztos tapasztalat: akivel nem jó először, azzal a másodjára, harmadjára sem lesz jó. Ez tuti. És mivel mai napság a legritkább esetben történik olyan, hogy szerelem és szex, így a szex megelőzi mindig a szerelembe esést. Ha valakivel jó a szex, szerelem nélkül azzal még jobb lehet ha megtörténik a szerelembe esés. De ha valakivel nem jó, kizárt dolog, hogy ez az érzés erősítené a szerelmet.

Én meg így gondolom. És igen fejben dől el minden, csak az egonak nincs hatása a szerelemre. Ezért jó dolog. Ez az egyetlen rész az ember életében, ahol az ego, csak tanácstalanul toporog és nem érti most mi van.

2014.09.29. 16:26:24

Eszembe jutott egy párbeszéd kamaszkoromból. Szomszéd lánnyal (nevezzük Katinak) beszélgettünk a biciklitárolóban, míg a stikában szerzett cigijét elszívta. Kb. 17-18 évesek voltunk.
-Kati, te voltál már nagyon-nagyon szerelmes?
-Persze, mindig az vagyok. (vihogás)
-És Kati, te milyennek képzeled el az álompasit, te kihez mennél hozzá?
-Keressen baromi sok lóvét, és keveset legyen otthon.-közölte Kati, miután lassan, hosszan kifújta a füstöt.
Kati huszonegy éves korára rekordot döntött a kerületben férfi partnerei számát illetően, leghosszabb kapcsolata egy hónapig tartott. Kínkeservvel elvégzett egy fodrászsulit, aztán sikeresen behálózott egy hazatelepülő üzletembert, aki mindazt megtudta adni, amire vágyott: temérdek pénzt, sok-sok távollétet. Az álompasija számára valóságossá vált. Amit elvárt a férfitól, azt végül is megkapta.

Pixynor 2014.09.29. 16:40:40

@Petra01: Oh, milyen egyszerű is ez. És ez a Kati milyen okos nő. Tudom én, hogy az a baj velem túl sok filmet nézek, azokban meg sok szép dolog van kapcsolati téren. Főleg a szerelem. No ha ez nem lenne, azt hiszem nálam is ilyen egyszerű lenne a párkeresés. Legyen pénze, és minimálisan tartózkodjon otthon. :)

notC 2014.09.30. 12:53:44

Hát @Pixynor: ez most nem volt valami ütős... Illetve bocs, az volt, mellbe is vert rendesen...
Ugye jól gondolom, hogy a sorozatnak lesz/volt egy olyan része is, hogy az erős, céltudatos, okos férfi ismérvei? Tudod, amire ránéznek a nők, és benedvesedik a bugyijuk, vagy lecsúszik...
Az általad felvázolt srácot elképzelve.. Hát őszintén szólva elég trutymó egy csávó lehet, balra fésült frizurával, aki elsírja magát az érzelem és értelem nézése közben, aki egy kiskutyás reklámot is csak könnyes szemmel tud végignézni, és akinek legalább 3 különböző nemű és nevű ember véleményét kell meghallgatni, hogy dönteni tudjon...
Bocs, de szerintem ez nem erről szól, hogy felveszi-e a keszkenőt, vagy kinyitja az ajtót, vagy puszikát ad a sütemény mellé, amit a szádba villázott. Ez tök romantikus, meg rózsaszín, meg minden, de a a nők többsége alapból, a többi 2 hónap után fog hányni tőle..
Nagy baj, ha átfogalmazom?
Figyelem-törődés: értse a női nyelvet, lépes legyen felfogni a nő vágyának tárgyát, megértse, hogy mi fontos és miért. Ha szükséges tudja irányítani a nőt, finoman, de következetesen. Ne legyűrni akarja, hanem formálni. Értse a nő, hogy a fontosságát nem a napközben elküldött "hogy vagy, mit csinálsz?!" számosságával mérik, hanem annak a pár szónak a tartalmával, amit váltanak.
Érintés: az érintés nem vágyat fejez ki, hanem kötődést, vagy ha jobban tetszik csodálatot. A megsimogatott popsi nem előjáték az esti szexhez, hanem pillanatnyi élvezet, a nyakba csókolás sem felhívás keriingőre, mint ahogy a kézenfogva sétát sem azért csináljuk, nehogy elszaladjon a másik. Az esti kufirc kimenetele egy jól eltöltött nap koronája, és az szerintem egy külön poszt témája lehet, hogy mi és miért történik a virtuális takaró alatt.
Bizalom: Igen, szándékosan vettem ketté, mert szerintem (sem) függ össze a kettő. Bár, azt hiszem itt elvekről van szó, azokkal meg nem nagyon lehet vitatkozni, úgyhogy ezt meghagyom neked, meg másoknak, akik ehhez jobban értenek...

Pixynor 2014.09.30. 13:13:38

@notC: ez, amit írtál mind igaz, akkor ha két ember szereti egymást és szerelmes egymásba. Itt sajnos!!! erről nem volt szó. Bár lehet nem is sajnos a franc se tudja. Megélni jó volt így, de feltételezem az én agyam azért ehhez a dolog igazi nő módjára jó sokat hozzátett ám. :)

notC 2014.09.30. 13:16:34

@Pixynor: mi? Bocs, de ezt most akkor nem értem... Nincs szerelem, de van hűség? Nincs szerelem, de írjon 100 SMS-t?
Bocs, de nem olvastam végig Mylo és a közted zajlott eszmecserét, lehet, hogy ott volt leírva?
Vagy akkor most nagyon nem értek valamit...

Pixynor 2014.09.30. 13:50:58

@notC: miért nem érhető az a rész, hogy én szerettem volna, ha több lesz a dologból, de ő meg nem akart mást, csak jól megdugni mégegyszer és ennyi?? Ez az egész lényege. Nincs miről beszélni. Én voltam naiv újfent, gondoltam hátha most, akkor ez most az lesz, amit szeretnék. Nyilván az agyam többet képzelt bele, ahogy írtam. De a pasi csak dugni akart, mert azt a részt valszeg nagyon élvezte (ahogy én is). És azóta is el van tünve, hiába írtam neki két emailt is, nem reagált rá. Ennyi.

Mit csináljak? Kezdjem el zaklatni telefonon?? Szerintem sejtette ő a második felbukkanása után, hogy én is elfogadom azt, hogy ebből nem lesz akkor több, csak még egy b..szás. Ennyi. Én is elfogadtam, mert jó volt vele, annak ellenére, hogy szerettem volna, ha ez több lesz.

notC 2014.09.30. 15:27:21

@Pixynor: Sajnálom, én tényleg csak a posztot olvastam el, és az sem derült ki, hogy egy konkrét valakitől lett volna ez az elvárás (vagy ő teljesítette ezt és ezért fáj, hogy nem maradt veled?)
Ha ez egy általános leírás lenne (mit vár el egy nő egy férfitól), akkor tartanám az előzőeket: a habos-babos pasik az én ismereteim szerint nem menők a csajoknál :-)
A te konkrét elképzeléseddel, vagy konkrét eseteddel viszont nem szállok vitába, mert parttalan lenne (melyik a szebb szín, a kék vagy a zöld? :-)
...viszont bólintok: genya húzás mást igérni a nőnek csak a punciért, mint amit valóban meg akarunk tenni érte. Vagy az érem másik oldala: nem szerencsés többel elvárni egy olyan koccanástól, amikor deklaráltan csak dugni jön össze a pár.

Mr. Waszabi 2014.09.30. 18:40:57

No, én is hadd kötekedjek:) A hűséget bizony érzés, belső késztetés kell kiváltsa egy férfiból is, akárcsak a nőből. Legalábbis akkor van rá garancia, hogy meg tudja tartani, ha nem elvek kockaságából, vagy fogcsikorgatásból származik. Mert utóbbi esetekben előbb-utóbb félrelép a pasi, vagy csak egy nyomoronc papucs lesz, akit végül a párja csal meg. Az se jó. Szóval, sztem az a párja az embernek, aki mellett minden kísértés csak felszínes, s ilyen alkalmakkor az ötlik fel benne, hogy szép, kívánatos, de igazából nincs rá szükségem, nem adhat többet, mint a párom.

Pixynor 2014.09.30. 21:05:39

@notC: igen, és itt jön be a képbe az én örök naiv természeten, hogy mindig képes vagyok magamat azzal becsapni, hogy akkor igen, ez most az lesz, mert látod szépen nézett rád, írt egy-egy levelet, igaz kurvára nem érdeklődik irántad, de mégiscsak írt magáról pár sort, éppen hol mit csinál, mi ez ha nem az, hogy érdeklődik, oszt közben meg nem is, és akkor ez milyen szuper. Oztán az esemény után meg jön az örök eltűnés, de persze egy fél szóval sem említve ezen szándékot, sőt biztatólag közölve, hogy akkor még ő is akar látni, hogyne. No ebből a részből van általában mindig elegem. Több gerincességet és becsületességet már Drága Férfiak.

Pixynor 2014.09.30. 21:07:49

@Mr. Waszabi: tökéletesen egyet értek. Én teljesen leegyszerűsítve azt szoktam mondani, ha két ember igazán szereti egymást szerelemmel, azokban fel sem merül, hogy megcsalják a másikat és a hűség ez esetben alap. Ahol nincs hűség, ott nincs szerelem és szerintem tisztelet sem.

Pixynor 2014.09.30. 22:13:23

@notC: korrigálnék, ez a poszt általános leírás volt, amiről írtam, az az előző posztom volt. :) Csak már jómagam sem tudom mit írtam, bocsánat :)

terrer 2014.10.02. 13:07:17

Jesszom, ennyi szót vesztegetni egy tökegyszerű jelenségre:-o Köztudott dolog, hogy a férfiak egy olyan skálára illeszthetők, amelynek egyik végén a lelkizők, figyelmesek, megértők (nem, nem a buzik, mielőtt a divatvagányok felhördülnének, az talán egy harmadik irány) vannak, másik végén meg a szó szoros értelmében vett macsók, akik számára a "nő" csupán valamiféle alacsonyabbrendű, szubhumán életforma (aki nem ismeri a "macsó" valódi jelentését, és valami rózsaszín ábrándot dédelget róla, az olvasson utána!). No, a nők az előzőekkel szeretik lelkiéletüket kiélni, ellenben az utóbbiakkal dugnak, utánuk futnak és akarnak tőlük gyereket.
Furcsa az élet? Igen. Senki nem állította az ellenkezőjét:-)

Pixynor 2014.10.02. 13:30:48

@terrer: szóval csak végletekben lehet gondolkodni? Olyan nincs véletlenül, hogy figyelmes férfi, aki ha akar tud macsósan viselkedni is? Ez pont olyan, mint a férfiak elvárása, hogy egy nő legyen egy kicsit ribanc is, amellett, hogy rendes nő. :)

terrer 2014.10.02. 18:03:21

@Pixynor: DE VAN:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

terrer 2014.10.02. 18:07:23

@Pixynor: bocsánat:-( Nem gúnynak szántam:-(((
Szal van egy jó meg egy rossz hírem.
Az "érzelmes macsó" igenis létezik!
De csak a filmekben...

A zéletben soha. Egyszerűen nem lehet ember egyszerre ennyire kétféle. Illetve csak ha tudathasadásos elmekórtani eset. De azzal ne kezdjé ki, mert esetleg valami olyan helyen találod magad, ahová sose akartál kerülni:-(

terrer 2014.10.02. 18:11:35

@Pixynor: van még egy rossz hírem. A férfiak ugyan egy-egy dugásra összeállnak a ribancos nőkkel is, de valójában nem olyannal akarnak együtt élni, amék lyány már csapágyasra van hajtva. Otthonra mindig inkább megkímélt darabokat szereznek be. Érthető okokból: akinek könnyen megy idegenekkel a dugás, az hamar megteszi párkapcsolatban is, elég hozzá akár egy kicsike összezördülés is. Ez élettapasztalat. Férfiaké.
Szal ne lepődj meg, hogy akik még az első nap elvihetnek körbe, azok nem jelentkeznek mint komoly párkapcsolat. Eszük ágában sincs...

Pixynor 2014.10.02. 23:14:36

@terrer: oh, én már nem lepődöm meg semmin. Illetve tudod min fogok meglepődni? Ha egyszer majd úgy kezdesz egy hozzászólásodat, hogy van egy jó hírem. No itt egyből elkezdek gondolkodni, hogy szegény Terrer-t csak nem megsütötte a nap? Rosszul van? Epét hányt? vagy mi....

Fentebb kiírtál a sorból :) a laptopom képernyőjén is túl nyúlik a zárójeleid vége. :)

És igen! Akkor már sejtheted, vajon miért vagyok ekkor filmrajongó. :)

Éjjel nappal filmezek, hogy találkozzam az általam vágyott érzelmes macsókkal. :)

Ebben legalább nem csalódom. :)

terrer 2014.10.03. 07:56:20

???
@Pixynor: Blogod legpozitívabb hsz-át én tettem be, itt fennebb... A nevetős szmájlik túlnyúlnak a laptopod képernyőjén! Ez talán nem elég jó hír? Mi kell még?:-o

terrer 2014.10.03. 08:49:43

@Pixynor: a témához kapcsolódóan ajánlanék egy jó cikket, remélem nem tilos hivatkozást beszúrni:
"Egyrészt azért, mert jó, ha valaki rávilágít arra, milyen problémák állhatnak annak hátterében, ha akár egy férfi, akár egy nő végigmegy mindenkin, akivel csak lehet"
velvet.hu/szex/2014/10/02/ha_unatkozik_kiveri_ha_boldog_kiveri/

D1255 2014.10.07. 06:42:58

@terrer: Ahogy ferfiban is izgalmasabb es oszintebb a macso, ugy noben is a ribancos. Nyilvan ezeknek is van izleses formaja. Tartok tole, hogy az csak onbizalomhianyos megalkuvas, ha egy ferfi csupan a nyuszi csajokra fokuszal. Visszafele kicsit trukosebb (gyakrabban tarsul megbizhatatlansag), de van benne hasonlo minta abban a helyzetben is.
Felesegem nem kifejezetten ribancos tipus, megis kozos orom mikor eloveszi ezt az oldalat is;)

terrer 2014.10.07. 09:12:21

@D1255: Rakjunk rendet a fejekben: fontos elkülöníteni azt a két dolgot, hogy valaki valóban kurva/macsó jellem, vagy csak néha-néha szerepjátékként úgy csinál, mintha... totál más a két eset!

A macsó férfi egész életében egoista, erőszakos, lekezelő és hűtlen. Kábé úgy viszonyul a férfias, "igazi" férfihoz, mint a politikában egy szélsőjobboldali párt a jobboldalihoz: azaz olyan-olyan, de mindennek a rosszabbik oldala. Hát akinek ez izgalmasabb egy gáláns VALÓDI férfinál, az csak sz.pjon borzot:-)
Az meg végképp két totál különböző dolog, ha egy nő egész életfelfogását-hozzáállását tekintve k.rva (azaz ezzel a módszerrel szerez szabadidőpartnertől a lakáson-kocsin át az állásig mindent), vagy csak eljátssza azt néha az ágyban egy fix partnerrel, de alapból nem olyan.

Úgy érzem, néha ezeket az eseteket az itt megjelenő tisztelt törzsközönség is keveri.
Pixinek is kb. azt mondtam már többszöri részletben, hogyha egy gondosan megválasztott partnerének eljátssza ágyban a ribancot, azzal meg tudná őt fogni. Ha viszont ribancosra fogja az egész figurát (unalomból vagy élvezetből úgy cserélgeti partnereit - akár párhuzamosan többet is - mint más az alsógatyát), azzal nem fog magának hosszútávú partnert, az bizonyos. Az csak önáltatás, hogy "azért élvezkedek rövid távú kapcsolatokban, hogy múlassam az időt, amíg egy hosszútávú beesik". Mert így nem fog beesni. A férfiak nem hülyék, még ha sok nő annak is hiszi őket:-) Pontosan tudják, melyik típus mire való, és nem keverik össze az alkalmi szexpartnert meg az életük társát. A két kategória nem átjárható, és ez az, amit a nők egy része nem tud.

D1255 2014.10.07. 10:24:05

@terrer: Akkor kb egyrol beszelunk.

Pixynor 2014.10.07. 19:51:04

@terrer: szopjon borzot?? azt a kicsi fekete-fehér csíkos bűzös állatot?? háát ez nagyon jó duma :) Oh és Pixy tanult az esetből (no jó, inkább elege lett az ezzel járó igénytelenségből), és no man no cry már egy ideje :) és tök jól is van :) mármint Pixy. :)

Ja és én azt a típust szeretem, aki úriember, de meg tudja játszani a macsót :) mert ez alapból én is jó úrinő lennék, de ribancnak sem vagyok rossz :)

terrer 2014.10.07. 22:10:19

@Pixynor: jó, ezt csak olyan képletesen mondják... mert rímel. De igazából nem kell ám megpróbálni!:-o Neked nem mondták eleget kiskorodban, hogy ne vegyél mindent a szádba?:-)))

Pixynor 2014.10.08. 06:18:18

@terrer: őszintén, elég sok mindent kínáltak már, hogy vegyem a számba, no de borzot?? azt még nem. Szeretem, ha valaki meg tud lepni.:)

És óvatos vagyok ám, nem ugrok rá minden kútra, amibe bele kéne esni. :)

terrer 2014.10.08. 07:53:42

@Pixynor: bocsánat, de csak te vetted magadra:-o És igazából nem is úgy értettem, hogy az egész álatot egyben, csak hogy egy részét:-)
A kutakkal kapcsolatban meg nem azt mondtad, hogy mostanában szeretsz beléjük esni, ha már a tenger nem akar közelebb jönni, hogy addig is teljen az idő? Olvasom, olvasom ezt a blogot, de az óvatosság csak nem akar lejönni:-o Biztos, hogy jól ismered magadat?:-)

Pixynor 2014.10.08. 08:38:53

@terrer: igen, amiket olvasol, azok sok sok évvel ezelőtti (egy messzi messzi galaxisban) történések ám, kivéve a herceges dolog, az idei nyári volt. :)

terrer 2014.10.08. 10:24:44

@Pixynor: ja, szóval már elévült:-)
Csak nehogy úgy járjál, hogy újra szűz leszel:-)

Pixynor 2014.10.08. 12:12:55

@terrer: háát ha szűz nem is, de apáca még lehetek. Jó úton járok feléje. :) Kérdés: a jó isten vajon hűséges-e még?? Vagy már ő is félrekefél?? :)

terrer 2014.10.08. 18:17:58

@Pixynor: sztem te nem is tudod, hogy az apácák nem élnek nemiéletet! Soha!
A Jóistenről nincs ilyen információm, de vélhetőleg nekünk nem ő a minta...
Úgy érzed, rajtad nem segít eleget? Tudod, ez olyan, mint az egyszeri skót esete a lottóval: legalább szelvényt vegyél! Mint már írtam, most végre kezdj el komolyan válogatni:-) Előszűrők, meg ami kell. Mert eddig mintha be lennél csípve: hol az út egyik (alkalmi kalandok), hol a másik (önmegtartóztatás) szélén mész. Igaz, hogy átlagban ez középen van, de igazából mégse...

terrer 2014.10.08. 18:19:26

@Pixynor: sztem te nem is tudod, hogy az apácák nem élnek nemiéletet! Soha!
A Jóistenről nincs ilyen információm, de vélhetőleg nekünk nem ő a minta...
Úgy érzed, rajtad nem segít eleget? Tudod, ez olyan, mint az egyszeri skót esete a lottóval: legalább szelvényt vegyél! Mint már írtam, most végre kezdj el komolyan válogatni:-) Előszűrők, meg ami kell. Mert eddig mintha be lennél csípve: hol az út egyik (alkalmi kalandok), hol a másik (önmegtartóztatás) szélén mész. Igaz, hogy átlagban ez középen van, de igazából mégse...

Pixynor 2014.10.08. 20:51:30

@terrer: az hogy az apácák nem élnek nemi életet,az azt is jelenti, hogy orgazmusuk sincs?? Szerintem nem.

Én is érzem a végletességet, de fogalmam sincs mi lehet a középút. Ismerkedem is meg nem is? Vagy hónapokig chataljak valakivel? Vagy mi..?? Őszintén annyira nem szeretnék játszmázni. Úgy gondolnám, ha valaki olyat sikerülne találni, aki férfi létére tudja mit akar, akkor nem lenne szükség tiszteletkörök megfutására.

Ráadásul olyan hülyék írnak. Már tök jó működik a szűröm. Első mondat után le tudom játszani előre, milyen párbeszéd lesz köztünk. Annyira unalmas ez már. Senki olyan nem ír, aki meg tudna lepni, akivel nem azt érezném, hogy na ilyen hülyével már volt dolgom, stb. Mondjuk feltételezem, normális pasik tényleg nem fordulnak meg ilyen helyeken. Szóval igen ezen már rég nem lepődöm meg.

Most arra futja, elkezdek chatalni, ha túl sablonos, már be is fejezem. Ha szörnyű lúzer kategória már be is fejezem, volt pasik feltűnésekor, akik írják, hogy jaj, hogy megbánták, hogy az első vacsora után (ez csak sima randi volt egy éttermi vacsorával) nem jelentkeztek többet, és jóvá tudnák-e ezt tenni?, már be is fejezem. Meg nagyon sajnálják, meg mennyire bejöttem neki, meg hasonló. Mondtam neki, hogy azonkívül, hogy nős volt, amit nem tagadott, de!!! bazi rosszban van az asszonnyal, igaz még egy ágyban alszanak (ha-ha-ha, mennyire hülyének tudják a pasik nézni a nőket), meg azonkívül, hogy azt írta ki Budapesti, közben Székesfehérvári volt, meg elmondta, hogy ő szexuális téren egy dominára vágyik, mert őt ez izgatja, azonkívül nem is keresett az első vacsi után (aminek őszintén a fenitek ismeretében örültem is). No az ilyennek biztos nem adok több esélyt. Még ha be is jöttem neki.

Szóval kb. ez az amiben most részem van, de olyan szinten nem vágyom most erre sem, hogy kb három mondat után már jövök is le az adott oldalról. Igaz mostanában elég sok munkám is van, szóval kb. örülök, hogy élek van éppen. Ilyenre semmi energiám nincs.

Na jó, igen nem köntörfalazok tovább, szóval, igen izé :) jóóól van naa bevallom, az egész lényege, várom, hogy újra független légy. :) :)

terrer 2014.10.08. 21:58:39

@Pixynor: szerintem az orgazmus nem feltétenül egyenlő a nemiélettel:-o Lehet az előbbi az utóbbi nélkül is.
Szerintem tökre nemjó helyeken keresgélsz:-( Az általad látogatott oldalakon tényleg felülreprezentáltak lehetnek a hülék:-( Sajnálom:-( És azt is, hogy ilyen férfitársaimm vannak, akik még hisznek abban,h ekkora lódítások bejönnek! Én szerettem tiszta vizet önteni a pohárba mindig. Azt is elmondom, ha aktuálisan nem aktuális valami. Nálam több mint egy évtizednél is fiatalabb hölgyeménnyel élek, ilyen esetben mozdulni se mer illetve akar az ember, nemhogy félrenézni:-) A barátkozás, az más tészta:-) Amúgymeg úgyis tudom, h mindenkinek ezt mondod:-)

Pixynor 2014.10.08. 22:04:43

@terrer: Na jó lebuktam. Egyébként elképzelésem sincs róla, hány éves lehetsz :) Szóval lehet a tíz évvel fiatalabb hölgyed is tíz évvel öregebb, mint ÉN. De nyilván nem így van, és persze, vicceltem. Nehogy magadra vedd.

Most a keresgélésnek ilyen módjára van, csak érkezésem, de őszintén, most tényleg a másik véglet van. De hát ez vagyok én :) VAgy nagyon tombolok, vagy nagyon le vagyok eresztve. :) A tombolás megvolt a nyáron. Most jó a pihi.

terrer 2014.10.08. 23:09:03

@Pixynor: én? Kb. mint te:-) Nem titok. Amúgyse a kettőtök közti korkülönbség az akadály, de ő jött előbb:-)
Az már átjött, hogy a végletek embere vagy:-)

Pixynor 2014.10.09. 05:36:01

@terrer: ugyan kedves :) nincs is ezzel semmi gond. Különben sem ismerkedem innen, szóval egy pillanatig sem gondoltam komolyan ezt a részt. :) Tudod itt azért olyan dolgokat írtam meg, amit nem igazán szoktam ismerkedéskor elmesélni senkinek. Szóval az életem fekete oldala ez itt. My dark side. :)

És ez így anonim módon rendben is van. Nem igazán szeretném, ha a közvetlen környezetem olvasná a blogomat. :) illetve, tudnának vele azonosítani.

Viszont ezzel a kurva végletességgel nem tudok mit kezdeni. Egyszer tényleg rohadtul fent vagyok, másszor meg rohadtul lent. Most ez utóbbi van éppen, és ilyenkor jönnek a problémák is. Merthogy azok is vannak dögivel. Szóval érik bennem a rohadtul nem csak happy az élet poszt is.

D1255 2014.10.09. 06:23:20

Tarsblogban egy holgy (annak tunik) eleg oszinten nyilatkozik macso ugyben is:
femalepickupartist.blogspot.se/2012/03/biological-equation.html?m=1

terrer 2014.10.09. 09:11:34

@D1255: ez valami olyan, hogy a nők azért választják a seggfejeket, mert azok az erősek, és azok védik majd meg őket?
Elhiszem, hogy ez így lehetett még pár tízezer éve (azóta változott egy s más, és már nem a fejjelfalnakmenős macsóság a győztes érvényesülési taktika, hanem a ravaszság és kapcsolatteremtés).
Dehát pont a nők harcoltak a feminizmuson keresztül azért, hogy a társadalom végre ne a férfiak ősi ösztöneinek szemüvegén át (fejbeverem, hazaviszem, megdugom, mert az enyém) lássa a nőket, hanem afölé kerekedve vegyék már őket egyenrangú félként emberszámba! Most meg azt mondják a nők: ja, bocs, minket az ősi ösztön lök a macsó karjaiba...
Csak én érzem ezt köpönyegforgatásnak?:-o

terrer 2014.10.09. 09:19:28

@Pixynor: szal ha komolyan akarnál valakitől valamit, ezeket itt eltitkolnád előle?
Hm...
És az őszinteség, mint a kapcsolat alapköve? Vagy ezt is csakúgy mondják a nők, de nem gondolják komolyan?:-) Vagy úgy gondolják, az őszinteség csak a férfiak részéről kötelező?:-o Hogy van ez most?
Ha őszinte akarsz lenni, igazán végtelenül egyszerű a dolgod: figyi, itt van a blogom, csak olvasd végig:-)
Tényleg! Kéne már új poszt!!!

Pixynor 2014.10.09. 09:46:26

@terrer: Nézd azért szerintem nem meríti ki az őszintetlenség fogalmát (már ha egyáltalán van ilyen), hogy ha megismerkedem valakivel akkor elmesélem neki az összes mocskos kalandozásomat. Te úgy kezdted a fiatal hölggyel, hogy elmeséltél neki minden előző nőt , akivel lefeküdtél?

A feminizmust az összes pasi félre érti. Az, hogy ugyanolyan elismerést akarnak a nők, mint ami jár a férfiaknak egy dolog, de ez nem jelenti azt, hogy továbbra is lélekben támaszt, biztonságot, erőt szeretnénk kapni a férfitól. Annyira nehéz ezt megérteni??

D1255 2014.10.09. 10:39:49

@terrer: Ugy erzem o is ugy irja le ezt mint valami osztonos dolgot, amit erdemes figyelembevenni. Affele kenyszeres mentalis minta (ami akar hasznos is lehet). Szoval nem mondanam koponyegforgatasnak. Baromi logikusak tudnak lenni a holgyek, csak mi ferfiak nem mindig latjuk at a rendszert;)

terrer 2014.10.09. 11:18:51

@Pixynor: ajjaj:-( Most hogy mondjam el, hogy itt többen nemcsak a mcsósággal, de a feminizmussal sincsenek tisztában anélkül, h leszednék a fejem?:-(
A feminizmus megköveteli, hogy a nők mindazt elérhessék, amit a férfiak. Lehessenek vezérigazgatók, elnökök, képviselők, katonák meg rendőrök, mégpedig lehetőleg 5050%-os arányban, nem a mostaniban. Hogy a nő is megállhasson a saját lábán, ne legyen a férfi keresetének kiszolgáltatva, és ne kelljen otthon ülnie, hanem csinálhssa, amit a férfiak. Nos, ehhez az imidzshez abszolút nem párosítható a "gyenge nő támogatása"! De könyörgöm, hogyan is??? Vezérigazgató vagyok, de azért tutujgassanak? Katona vagyok, de rohamkor bebújhassak a férfiak háta mögé? Rendőr vagyok, de majd én sunnyogok hátul, amíg a férfiak rátörik a fegyveres bűnözőre az ajtót??? Ha ez a csak előnyökben megmutatkozó "kivételezett egyenlőség" (mindenki egyenlő, de a nők még egyenlőbbek) lenne a feminizmus, én lennék az első, aki immár a FÉRFIAK egyenjogúságáért kezdene küzeni!!!
Ne akarjatok már mazsolázni az előnyök között! Az egyenlőségesdi csak akkor ér, ha akik húzzák hasznát, VISELIK IS TERHEIT!!! Egyenlően. Mint ahogy a nevében benne van...

terrer 2014.10.09. 11:30:32

@Pixynor: "támaszt, biztonságot, erőt szeretnénk kapni a férfitól. Annyira nehéz ezt megérteni??"

Értem én, sajnos értem:-( Csak az előnyök kellenének, a vele járó hátrányok nélkül:-( Hát... ezzel titokban asszem mindannyian így vagyunk:-)
Nekem meg a nőktől a szex kéne anélkül, hogy a hangulatingadozásokat, a hisztiket, a következetlenséget és a határozatlanságot el kéne viselnem:-)
Hajlandó vagyok barterüzletet is kötni:-) Támaszért, biztonságért cserébe szexet kérnék a fenti káros velejárói nélkül.
Eddig még csak hivatásososk jelentkeztek. De ők meg kizárólagosságot nem tudnak adni... Most micsináljak?:-(

terrer 2014.10.09. 11:35:40

@D1255: nekem az nem tűnik logikusnak, hogyha férfiról van szó, akkor leb.nak, miért pillantok rá az (amúgy köldökig kipakolt) dekoltázsra ahelyett, hogy a szemükbe néznék, mert "ők itt vannak, nem ott lenn", tehát miért nem uralkodok az ösztöneimen! De ha róluk, akkor meg vegyük már figyelembe, hogy bár velünk élik összes lelkiéletüket, mégis titokban a szomszédmacsóval keféltetik szénné magukat, merthátugye az ösztöneik mégiscsak ezt parancsolják...
De ha te ebben találsz bármiféle logikát, FELTÉTLENÜL szólj!:-)

D1255 2014.10.09. 13:10:49

@terrer: Tok logikus. Persze nekunk teszik ki a dekoltazst csalinak. Csak azzal, ha latvanyosan meresztgeted a szemed a keblekre tobb hibat is vetesz:
- beallsz a tobbi faszi koze (talan ez a legnagyobb)
- figyelmen kivul hagyod, hogy o is ember
- bemutatod, hogy mennyire nem tudsz uralkodni az osztoneiden
- tenyleg kevesse tudsz figyelni a tarsalgasra

Ok nagyon jol tudjak, hogy vonzoak. Ha ugyes vagy ebbol szokott az a beszelgetes kikerekedni utolag, hogy 'olyan jo volt, hogy te vegre emberszamba vettel es nem csak egy darab hus voltam'...;)
Ez is arrol szol, hogy demonstralod-e, hogy eros es dorzsolt him vag,y aki mar sok ilyet latott es uralja a helyzetet. Ha a no atveszi a vezetest vegunk! Uh, ezert megkoveznek itt;)

Pixynor 2014.10.09. 17:18:25

@terrer: " abszolút nem párosítható a "gyenge nő támogatása""

Azért reméltem ezt nem kell elmagyaráznom, de figyu. Egy nőnek a lényege az ő szépséges lelke. Namost a feminizmus a női ego elfogadása az agyból jön, de ettől a lélek még lélek marad. És lehet agyból egy nő ugyanolyan elszánt, sőt elszántabb, mint egy férfi, és be is tudja bizonyítani, hogy igen képes túltenni a férfiakon, de attól a lelke még a lelke marad. És egy igazi férfi tudja, hogy a nőt a lelkénél fogva kell ápolni, lehet rávenni dolgokra. És igen ez az a lélek, amelyik továbbra is vágyik a FÉRFI-ra az oltalomra és a védelemre. A legerősebb vezéregyéniségű nő is képes elveszettnek lenni, gyengének mutatkozni, mikor elengedi magát. Ilyenkor a legjobb érzés érezni egy férfi ölelését, oltalmát, és igenis érezni e téren azt, hogy a FÉRFI AZ FÉRFI marad.

Szóval remélem el tudtam mondani a nő lényegét, de az tuti, ha nem, ez akkor is így van. És hidd el a férfias munkák terén a nők szerintem egyáltalán nem várják el azokat az előnyöket, amiket felsoroltál. De ezt megerősíteni nem tudom, hisz jómagam azért ennyire férfias szakmát nem űzök.

"Nekem meg a nőktől a szex kéne anélkül, hogy a hangulatingadozásokat, a hisztiket, a következetlenséget és a határozatlanságot el kéne viselnem:-)"

Ha kézben tartod ápolod a nő lelkét, hidd el, ilyen hisztik nincsenek. Ennyit kéne a férfiaknak csak megérteni, elsőnek a nő lelkét kell kielégíteni, utána a teste már a Tied, akkor és ott amikor akarod és ahol akarod. Ez a titok nyitja.

Mit csinálj? Vedd kézbe fiatal barátnő lelkét. Nefélj egy-két hét és a tenyeredből eszik ellenkezés nélkül.

Pixynor 2014.10.09. 17:21:07

@D1255: Mindig, mondom mindig is tudtam, hogy Te igazán tudsz a nők nyelvén beszélni :) Neked soha az életben nem lesz "gondod" a nőkkel.

@terrer: D1255 utolsó hozzászólása az utolsó szóig igaz. És nem kövezi meg senki, igenis ne engedje ki a férfi a vezetést a keze közül. :)

D1255 2014.10.09. 17:29:45

@Pixynor: Kosz Pixy.
A baj csak az, hogy ez kb az elsos anyag a noi lelek vilagaba. Tudtok ti olyan labairintust is osszerakni, amiket meg tobboras analizissel se egyszeru kibogozni;) Buktam en mar rohadtnagyokat. Tudod mire gondolok...

Pixynor 2014.10.09. 17:33:32

@D1255: oh persze, és mégis toronymagasan Te beszéled a legjobban ezt a nyelvet a férfi ismerőseim közül. :) Mindazok ellenére, hogy igen, van, hogy Neked is beletört már esetleg ebbe a fogad :) Bár a mosolyodon ez nem látszott.

Egyébként minden pasi azt mondja, micsoda bonyodalom a női lélek. A magaméról tudom, egyáltalán nem az. Ha megkapja a figyelmet a férfi részéről, már bele is lehet látni. Bizton állítom, hogy ezek a női hisztik, amiről Terrer is írt, a nem egészséges női lélek miatt van. Így fejezi ki az elégedetlenségét, hogy valami nem jó neki, hogy valami hiányzik.

terrer 2014.10.09. 18:15:04

@Pixynor: "Ha kézben tartod ápolod a nő lelkét, hidd el, ilyen hisztik nincsenek."

De vannak!
A varázsszó: PMS. Ösztrogén, progeszteron a feje tetejére állít. Ismerős, ugye? Lélek ápolása, che. Puszta biológia.

terrer 2014.10.09. 18:37:47

@Pixynor: pár dolgot másképp látunk, ez persze nem baj:-)
A nők "lélek mögé bújása" csupán ürügy arra, hogy szabadjon nekik szeszélyesnek lenni. A férfi meg úgyse tud rávenni egyetlen nőt se a világon semmire, ha az nem akarja, lehet a "lélek" bármilyen szakértője. Mert nem. Ha nem annyira jópasi, mint a nő elvárásai, akkor lehet akkora lélekbúvár, mint egy ház, akkor se megy lélekkezelés terén semmire. A nők lelkük meghódítása alatt a kellően jó küllemű pasi rájuknyomulását értik, lehet az lelkileg bármekkora szamár (lásd egyből nem nyavalyognak semmin, ha egy Ben Affleck-szerű fiatal macsó környékezi meg őket). A vezéregyéniséggel rendelkező nő meg épp olyan erős, mint egy férfi, tudom, mit beszélek, volt 2 női főnököm is. Túltett férfiasságban bármelyikünkön, agresszióban, szenvtelenségben, kegyetlenségben és érzéketlenségben, szóval bármiben. Az más kérdés, hogy ha valamit ki akart erőszakolni, akkor persze hivatkozott a nőiségére, mint ahogy a romáink is hivatkoznak romaságukra, ha a rendőr meg meri őket állítani részegen, mikor biciklivel szambáznak a belső sávban. Arról pedig, hogy a férfinek mára többnyire esze ágában sincs "igazi férfinek maradni" (magyarul hagyni kihasználni magát), hanem inkább metroszexuális agglegény marad (a webshopok piperecikkeinek vásárlói mára több mint 50%-ban férfiak), egyszerű önvédelmi reakció, nagyrészt a feminista nőknek köszönhetően.
Mi is hát a "női lélek"? Az, amire egy nő hivatkozik, amikor érzi, hogy nyeregben van, tehát egy párkapcsolatban átmenetileg az ő piaci értéke (fiatalság*szépség*egzisztencia) nagyobb, mint a férfié, és érzi, hogy nyeregben van (amikor a férfi verheti fenekét a földhöz, hogy ez összejött). Furcsamód ez egy gazdagabb, fiatalabb, szépség terén magasabb kategóriájú férfi esetén (amikor a nő verheti fenekét a földhöz, hogy ez összejött) - huss! - eltűnt, nem létezik!
Szóval nekem más a vléeményem minderről. De ettől még szeretjük egymást, ugye?:-)

terrer 2014.10.09. 18:47:21

@D1255: én arról beszéltem, a nők szerint az teljesen oké, ha saját ösztöneikre hallgatnak, de az nem oké, ha mi a mi ösztöneikre hallgatunk, és ez ellentmondás. Erre leírtad, hogy mi miért nem hallgathatunk a saját ösztöneinkre, ha be akarunk vágódni náluk.
A két dolog tökre más. Én az igazságosság elvéről (annak hiányáról) beszélek, te arról, hogy lehet bejutni legkönnyebben a női bugy... izé lelkekbe. Én nem alkuszom az elveimet illetően, te meg gyakrabban bejutsz:-) Nem baj, ettől lesz sokszínű a világ. Szerintem egyikünk se irigyli a másikat:-)

D1255 2014.10.09. 20:06:28

@terrer: 'Igazsagossag'? 'Nem alkuszok az elveimbol'?

Mi ez az ifjonti dac? Ha valahova belepsz, akkor azert koszonsz, nem? Hat az is ilyen dolog, beilleszkedes a tarsadalomba. Lehet szellel szemben is, de minek?

Pixynor 2014.10.09. 20:27:51

@terrer: akkor is szeretsz majd ha azt állítom, hogy az általad elmondottak egy olyan férfi szavai, akik sosem tudták megfogni egy nő lelkét? Próbálták, de nem ment, mert az biztos, ha sikerült volna, nem ezt a választ kaptam volna Tőled. Épp ezért ez a férfiak általános hozzáállása az egész női lélekhez, mint a Tied. Nem ismerik, nem tudják, hogy kell kezelni és emiatt nem tudják a nőt sem "kézben tartani".

Én vegyük úgy elég sok férfias tulajdonsággal rendelkezem, no nem "mellesleg" :), mert ugye egyedül élek család, házat fenntartok stb. De volt dolgom ilyen férfival. Az ujja köré tudott ezáltal csavarni, ha akarta sírtam, ha akarta nevettem. Hihetetlen fegyver a női lélek ismerése a férfi számára.
És nem volt női hiszti, ami előtte volt dögivel a férjemmel. Hűséges kiskutya tekintettel vártam mindig, és élveztem, hogy vele voltam. Nagyon nagyon nőnek éreztem magam vele. Előtte és azóta se soha senkivel.

Ez is régebbi sztori, gondoltam már rá leírom, hogy ez milyen érzés volt számomra.

terrer 2014.10.09. 20:40:41

@Pixynor: "akkor is szeretsz majd ha azt állítom, hogy az általad elmondottak egy olyan férfi szavai, akik sosem tudták megfogni egy nő lelkét?"

Természetesen, Kedves:-)
Hiszen tévedsz...:-)

Pixynor 2014.10.09. 20:42:10

@terrer: az csak jó ha tévedek akkor :) főleg a tíz évvel fiatalabbnak :)

terrer 2014.10.09. 20:42:20

@Pixynor: "ha sikerült volna, nem ezt a választ kaptam volna Tőled."

Dehát voltak pillanatok, mikor a Te lelkedet is megfogtam..:-)
Eni oder kvescsön?:-)

terrer 2014.10.09. 20:43:24

@D1255: minek, minek... Hát elvből!:-)

Pixynor 2014.10.09. 20:46:35

@terrer: "hogy lehet bejutni legkönnyebben a női bugy... izé lelkekbe"

Figyu a bugyi nem = női lélek ám. Bugyiba könnyű bejutni, elég a Ben Affleckes külső. :) Bár ő nekem sosem volt begyere. De a női lélekbe bekerülni, bazi kemény feladat.

Pixynor 2014.10.09. 20:47:37

@terrer: oh igen, megfogtad megfogtad persze, de nem úúúúúgy :)

terrer 2014.10.09. 21:16:00

@Pixynor: "Figyu a bugyi nem = női lélek ám."

Persze. De mi férfiak jól tudjuk, hogy abba azon keresztül vezet az út.

"De a női lélekbe bekerülni, bazi kemény feladat."

Á, dehogy!
Tudod, milyen kevés kell hozzá? Csak annyi, hogy azt mondjuk, amit a nő hallani akar (mondom: nem az IGAZAT, hanem amit HALLANI AKAR), és minden második mondatban dicsérni kell őket.
Ez ősi indián recept, én is szépapámtól kaptam, azt mondta a jó öreg: "kis utódom, van egy teljesen biztos recept, ha meg akarod a mézet nyalni: dicsérd agyon a méheket!"
MINDIG bevált!!! Élő nőt még nem találtam, aki a dicséretet visszautasította volna, nem esett volna jól neki. Nem tudtam akkorát ha... izé, túlozni...
Van aztán olyan is, amikor előjön az igazságérzettel "megvert" énem, és a nőket valóban egyenjogú partnerként kezelem. Mikor értelmes, okos vitapartnerként tekintek rájuk, nem csak a p.na hordozójaként, amék szájából ki kell énekelni a sajtot (kis képzavarral), és igazi, őszinte, komoly vitákat folytatok velük. Mint itt veled is szoktam. Ettől nem engednek ugyan be a bugyijukba, de néha észreveszik, hogy emberszámba veszik őket.
Mikor mi a cél. Ennyi a titok.

Pixynor 2014.10.09. 21:26:20

@terrer: no akkor nálam megáll dédapád tudománya :) nekem nem tudnak olyan dícséretet hazudni, amit el hinnék, ugyanis pontosan tudom én milyen vagyok. :) Pláne azzal még nem jutott be valaki a bugyimba, mert azt mondta, de csinos vagyok, holott meg nem is. Érteed??? :) Ja meg hogy szép vagyok, ugyanmán, hagyjuk már békén egymást. Az a baj én már tudom, hogy az összes férfi akkor is hazudik, mikor kérdez... szóval.. egy pillanatig nem veszem az ilyen dumás pasikat komolyan. Sőt mikor lökik a hülye dumát, magamban röhögök, és dumálgatok magammal, hogy most mi is lesz a következő? Ja igen, de szexi vagyok, meg milyen okos, húúú én tuti jó vagyok a munkámban. Jaj mán! Haggyál mán békén, mutasd meg jó-e a csókod, jó-e az illatod adjuk meg egymásnak, ami ezzel jár, és vetítsél valaki másnak, aki el is hiszi.

No én kb. így vagyok ezzel. Aki hazudik, sosem fogom egy pillanatig sem komolyan venni, sem férfiszámba.

terrer 2014.10.09. 21:39:26

@Pixynor: ;-)
Minden nő ezt mondja:-)
Aztán megnézik, ki mondja. Ha az a Ben gyerek, az Affleck vagy az olyanfajta, akkor szép csöndben félreteszik az okosságot meg az önérzetet. Jó lesz az akkorra, mikor a randa pasitól úgyse akarnának semmit.
Én még nőt nem láttam élve, aki egy jópasit kirúgott volna az ágyból, csak mert az agyondicsérte. Van egy másik örökigazságom Nagypapitól: a külső megszerez, a belső megtart. És itt most főleg az első részére utalok.

Pixynor 2014.10.09. 21:41:56

@terrer: no látod látod :) ezért nem kezdek én jó pasikkal :) nálam a jópasi nem a külsővel kezdődik, hanem a személyiséggel. Figyu, ezt találtam és milyen baromira igaz:

"Minden nő szabadságharca addig tart, amíg nem találkozik egy valódi Férfival. Akkor a Párducból szelíd Őz lesz, s a női szabadságharcos zászlóbontójából egy szerelmes asszony, mert minden vágya, hogy egy biztonságos tenyéren üljön, és érezze egy erős, oltalmazó és szerető kéz melegét. Az önvédelmi lázadás csakis azért tarthat egy életen át, mert nincs manapság biztonságos tenyér. A szingliség a nőknek nem életcéljuk, és főleg nem valamiféle beteges eltévelyedésük, nem erkölcsi és hormonális zavaruk, hanem saját nemüket eláruló és alkalmatlanná vált férfiaktól való szabadulás egyetlen lehetősége. Egyedül nem jó, de még mindig jobb, mint vele együtt. Arra mindenesetre jó, hogy elinduljon a nő befelé, önmaga felé...
Müller Péter"

terrer 2014.10.09. 21:52:58

@Pixynor: "nálam a jópasi nem a külsővel kezdődik"

öö... izé... én is elolvastam ám a blogodat!
Csaxólok:-)

terrer 2014.10.09. 21:57:37

@Pixynor: "nincs manapság biztonságos tenyér"

Nincs, mert a feminizmus ezt is elvette, tönkretette. Nézzünk már mőgé a szólamoknak! Teccettek volna először gondolkozni...
Müllert meg Coelhót ne olvass, mert ugyanaz a kategória, amit igazából utálsz: azt mondják, amit szerintük (a nők) hallani akarnak. Köze nincs a valósághoz. Látod, ezek mégis hatnak rád, hiába tiltakozol?:-) Hiszen Te is nőből vagy...:-)

Pixynor 2014.10.09. 22:09:29

@terrer: figyuuuu, azért mert azt írtam a hercegre jópasi, egyáltalán nem gondolnám, hogy az mások fogalma szerint is az. Többször hangsúlyoztam az én igényeimnek megfelelően jó pasi. Ha meglátnád a fényképét szerintem Te egy tök átlagos pasit látnál, semmi extrával sem.

Szóval... így gondold át, amiket írtam. Egyébként azon kívül, hogy lehet minden hazugság volt, bár utólag kiderült egy két dologról nem, ő nem ámított engem hülye pasis dumákkal, sőt utólag is azt mondom, tök normális pasi volt. De hát nem ő volt megírva nekem :)

terrer 2014.10.09. 22:16:25

@Pixynor: átgondoltam, de még most se jön ki, hogyan lesz a méretekre vonatkozó hm... nagyobb igényeidből "a pasik személyisége".
Hacsak te nem "személyiség"nek hívod, amit mi egészen máshogy nevezünk:-o

terrer 2014.10.09. 22:17:48

@Pixynor: mondjuk mi is szoktuk mondani a nagycsöcsű lyányoknak, hogy "igazából a lelkedbe szerettem bele", de azt mondtad, te átlátsz ezeken a hazugságokon...:-o

Pixynor 2014.10.09. 22:18:47

@terrer: jaaa hogy TE a farok méretre gondolsz??? Okés, hááát az nem számít :) csak ne legyen kicsi. :) Az átlagos már tökéletes :) lehet. :)

Pixynor 2014.10.09. 22:20:52

@terrer: nagycsöcsű omg :) ez meg mán milyen szó?? Nem vagy Te ilyen egyszeri ember, hogy ezt a szót használd :) Na nézd, ha rólam "mellesleg" azt nyilatkozzák, hogy nagycsöcsű, hááát őszintén, arra azt tudom mondani, ez nem hazugság. :)

terrer 2014.10.09. 22:29:59

@Pixynor: nem azt írtad valahol, hogy neked az átlagos túl kicsi, és valaki meg is jegyezte, amikor átlagos létére "nem éreztél semmit", hogy Te vagy nagyobb?
Lehet, hogy ezek Szerinted valójában nem testi, hanem "lelki tényezők", de akkor mi izé... mást értünk "lélek" alatt:-o

terrer 2014.10.09. 22:33:03

@Pixynor: eltanulom tőletek:-) Mielőtt idekeveredtem, még milyen szépen beszéltem...:-(
:-)
Nekem különben se a mellméretetek számít, hanem a lelketek!
(Najó, de mégis mekkora?:-o Kosár? D-s megvan?
:-)

Pixynor 2014.10.09. 22:40:10

@terrer: neeem, téves, az eset átlagon aluli volt, teljes harci pompájában sem érte el a tíz cm-t bár a fickó állította magáról, hogy ezzel higgyem el átlagos méret. Az átlagos nekem tökéletes, de tíz cm alatt, valóban nem tudok mit kezdeni a helyezettel.

Neeem D, C, de azt tökéletesen kitöltöm :) akkor ezek szerint Te is szereted a nő "lelkére" hajtani a fejed? :) És kit látsz Te itt csúnyán beszélni?? :) Nem is értelek. Most már én is hajtom a fejem, de csak álomra :)

terrer 2014.10.09. 22:50:09

@Pixynor: jajna, most már visszakozol!:-)
Egyszer volt egy E-s barinőm... Hmmmmmmmmm...... jammm......... azon el lehetett aludni:-)
Na erre fogok elalvás előtt gondolni! Neked is szép álmokat:-)

Pixynor 2014.10.09. 22:51:12

@terrer: Az azért már hatalmas :) és nem visszakozom :) sosem tenném :) Szép ABC-s álmokat :)

2014.10.11. 09:17:03

@terrer: Ezt írta. Most szépíti.

Pixynor 2014.10.11. 09:21:52

@mellébreszéd: De mégis mit? Én is szeretlek ám :)

terrer 2014.10.12. 22:41:13

@Pixynor: azt, hogy lélekről beszélsz, szabócentivel a kezedben:-)
Egyébként mindig mondtam, hogy nemcsak macsó férfiak vannak, de macsó nők is:-)
süti beállítások módosítása