Pixy mesél

Pixy mesél

Márpedig az őrültek köztünk járnak... (virtuális szerelem)

2014. június 28. - Pixynor

Két nagyon érdekes ismerkedést is elkönyvelhetek magamnak. Kb. egyidőben történt a kettő, és az benne a különleges, hogy ezekre az ismerkedésekre nem a társkereső oldalon került sor, hanem a nagyon híres közösségi portálon (fészbúúk), ahol természetesen, hogy le ne maradjak a tömegtől, én is rendelkeztem egy saját oldallal.

Általában napi rendszerességgel látogatom ezt az oldalt érdeklődve figyelve, melyik ismerősöm épp hogy érzi magát, mit főzött, hol nyaral, milyen házasságkötések, szakítások történtek, ki milyen zenét hallgat, melyik játékkal múlatja idejét. Elolvasom mindig a nagy bölcsességeket, amik ellátnak okosabbnál okosabb életviteli tanácsokkal (Oravecz, Coelho, Müller...) máris megtudom, hogy mit kell éreznem és mit kell csinálnom, hogy teljesen boldog legyek. És persze lájkoltam pár rockos oldalt is, merthogy szeretem a komoly zenét :) Az egyik ilyen oldal tett fel egy olyan női bőrnadrágba bújtatott feneket, hogy még nekem is orgazmusom lett tőle, és nem tudtam szó nélkül hagyni a képet: "ha nekem ilyen fenekem lenne..." felkiáltással írtam alá valamit.

Erre kaptam egy levelet, a profilfotó szerint egy összebújó szerelmes férfi és női fejtől, aki megnyugtatott, hogy sokkal jobb vagyok mint az a nő a fotón. Nagyon nem is értettem ezt a megjegyzést, mert ad.1. az én fenekem nem látszik a profilképemen, ad.2. aki nem barátom, nem is láthatja a többi képemet, ad.3. egyáltalán nincs fent a fenekemről fotó. Udvariasan megköszöntem, megjegyezve, hogy máris jobban kezdődött a reggelem, és emígyen elkezdve beszélgetni az illetővel. Ismerkedésféle kezdődött, amit azért nem értettem, hogy ugyan miért, mert egyértelműen szerelmes összebújó pár volt a képen, és kérdésemre is megerősítést nyert, hogy igen van egy barátnő, fél éve. De hogy én a fotómon mekkora és milyen hatású szexualitást sugárzok ki, ami mellett ő nem tudott elmenni, és fél napos levelezés után (épp nyugisabb időszak volt a munkahelyen) már azt is megállapította, hogy én micsoda humoros és észveszejtően jófej nő vagyok, :) Aztán egész napos beszéd után elköszönés, másnap reggel "jó reggelt", és gyakorlatilag az ismerkedés folytatódott. Amit megtudtam róla, Ő egy felvidéki fiú 34-35 éves 193 cm magas (pont a méretem) vérbeli rocker (pont a kedvenc zenei műfajom) férfiasan helyes arc, körszakáll, nagy görbe orr, kék szemek, barnás félhosszú haj, aki hűséges típus, nem volt neki sok barátnője, egy kis faluba él, ahol még ismerszik az a szó régről, hogy becsület, viszont számára is érthetetlen módon Ő mindig az idősebb nőkhöz vonzódott (biztos rejtett anyakomplexus) bár van családja, velük él. Az új barátnő kb 15-17 évvel idősebb, mint Ő, azaz nálam is majd jó 8 évvel, fél éve ismerte meg, és kb. kéthetes folyamatos chat-elés után már elhangzottak olyan mondatok, hogy bár velem ismerkedett volna meg hamarabb. Egyébként ez a hölgy pokolian jól néz ki korához képest, nálam is sokkal jobban, igaz neki az arcán látszik a kora, de az alakja!!! hmmm az irigylésre méltó. Erre többször felhívtam a fiú figyelmét, aki közölte, hogy semmi baj az én alakommal (javasoltam neki, hogy sürgősen látogasson el szemészetre némi látássegítő készíttetése céljából). És végül a harmadik héten már ott tartottunk, hogy minket az isten is egymásnak teremtett csak szerencsétlen módon nem találkoztunk eddig most meg van a barátnő, akit szintén nagyon szeret.

Szép lassan ebben hatalmas netes egymásra találásában, mikor napokon át vele kezdődik a nap, és vele ér véget, és közte számos üzenetváltás, mikor hétvégén a barátnőnél van (péntek du-tól vasárnap estig) és megállás nélkül üzen akkor is a wc-ről, a teraszon cigizve, napközben a szobából, este a koncertről, ahova mentek szórakozni, mikor képet küld magáról fürdés után, felkelés után (fontos: sosem kaptam perverznek számító fotót) és Ő is kéri, hogy az adott pillanatban kapjam le én is magam, és máris küldjem neki a képet (fontos: sosem kért pajzán képet) az ember lányában, de szerintem a fiában is képes valami abnormális kötődés kialakulni, én nemes egyszerűséggel "virtuális szerelemnek" hívom. Gyakorlatilag együtt fekszünk együtt kelünk ebben a világban :) és valami hihetetlen jó érzés tud ez is lenni, hogy tudjuk egymásról, épp hol járunk, mit csinálunk, és abban a percben, mikor lehetőség adódik rá, máris írunk a másiknak. És, bizony eljutottunk oda, hogy pokolian elkezdtünk egymásra vágyni és megállapítottuk, másfél órára lakunk egymástól (120 km), ez nem egy távolság, ráadásul mikor hozta fel a testvérét, és annak családját a Ferihegyi repülőtérre (ami már tudom, hogy Liszt Ferenc) akkor a nulláson arrafelé tartva látta a város nevét, ahol lakom, és elmondása szerint majd kiugrott a szíve a helyéről, hogy milyen közel van hozzám. :) És igen, megbeszéltük, hogy muszáj találkozni, és ebbe úgy beleéltük magunkat, hogy gyakorlatilag ott tartottunk, hogy ez tényleg arról szól, hogy mi akkor ott egymásnak esünk, és kiéljük az egymás iránti vágyunkat. :) A negyedik héten erről beszélgetve eljutottunk már arra a szintre, ami normális ember számára egyáltalán nem normális dolog, a mihez kezdenénk egymással, ha most egymással szemben állnák. És igen, ezekből a beszélgetésekből lett egy-két-három szavakkal elmondott "virtuális szeretkezés", ami számomra csak először agyban, de számára fizikálisan is orgazmussal végződött. Bár a második vagy harmadik ilyennél már én is elmentem fizikális síkra is közben. :) Aztán persze ki tudja, lehet Columbót nézte közben, vagy hasonló, mert ugye virtuális síkon az ember nem látja a másikat, csak a szavakat, amiket leír, és a képzeletben éli meg a helyzetet. És mivel ez az ember képzeletére van bízva, háát az biztos, hogy az igen távol áll a valóságtól :), de ugye ez nem tud megbizonyosodni, mert odáig nem jutunk el.

És aztán megtörtént a telefonszámcsere. :) Ennek oka az volt, hogy februárban egyik hétvégén barátnővel kiruccantunk Velencébe karneválozni, és mondtam neki, hogy ott kint nem fog a mobilnetem működni, így nem leszek elérhető, ezért elkérte a számom, hogy akkor majd sms-ben tudjuk tartani a kapcsolatot. Persze ennek kapcsán akkor már fel is hívott, aznap mikor mentünk épp kifelé. Hiába kértem, hogy ne tegye, mert ha meghallja a hangom, akkor tényleg és végérvényesen belém fog szeretni :) (mert nagyon sok olyan visszajelzést kaptam, hogy a telefonhangom állítólag nagyon nagyon jó, érzéki, és mikor Péterke, a későbbi nős pasim is hívott, ő is elmondta, hogy mikor meghallja a hangom, egyszerűen egy olyan reflex indul be tőle benne, amit nem tud mivel magyarázni, de valami izgalommal és jól eső érzést vált ki belőle). És persze ez be is következett :) miután hazajöttem, hívott. Több este is. Csak hogy hallja a hangomat. :)

Szóval megbeszéltük találkozni kell, eljön hozzám, persze, mivel nem tartozom a nagyon buta nők közé, csak a közepesen buták közé, így tudtam, hogy ez az egész egy nagy kamu, és félkrajcárt sem ér, és persze belementem az egészbe, de fél garast nem adtam annak, hogy bármi is lesz belőle. Aztán Ő csak győzködött, hogy de igen találkozzunk, meg így meg úgy, mondtam, hogy jó rendben :) megbeszéltük, beszéltünk róla, volt egy két "átszeretkezett" éjszaka :) aztán egyszer csak megszólalt benne a becsület. Hogy hát azért Ő ilyet mégsem tehet, meg Ő nagyon rosszul érzi magát, mert az a másik hölgy (a barátnő) sem bántotta meg semmivel, és szereti őt, és, hogy ez mennyire nem tisztességes vele szemben, és volt egy időszak, mikor arról kezdett beszélni, hogy akkor az ő élete megváltozik. Ezen egy kicsit meglepődtem, mert én, ahogy írtam, egy pillanatig nem gondoltam komolyan az egész vonulatot, és meg is lepett, hogy virtuális síkon összekerülve így, ő már az életének a változásáról beszél. Mondtam is neki, hogy szerintem nem igazán kellene neki ilyenen gondolkodnia, addig, míg nem találkozunk, és el nem könyvelődik az életben is, hogy tényleg egymásnak vagyunk megírva. És már kicsit meg is ijesztett, mert arról kezdett beszélni, hogy hogy szakítson a hölggyel, mert semmi oka rá nincs. Mondtam neki, hogy aztán énmiattam biztos még csak hasonlót se tegyen (mert már csak az hiányzik, hogy valaki miattam hagyjon el valakit, és mondjuk én két hónap múlva azt mondom ennyi volt, és akkor a fejemhez vágja, hogy miattam hagyta ezt és ezt, pedig az szerette őt, és most én meg elhagyom, jaj... ilyen helyzetbe sosem akarok kerülni).

És persze, ahogy egyre többször ez lett a téma köztünk, "virtuális szerelmünk" úgy kezdett halványodni. Mert aztán az is kiderült, hogy neki még nincs gyereke, mert így alakult, és a jelenlegi barátnő már nem adhat neki (képtelen rá biológiailag) és bizony a velem való elképzelésében neki ez is benne van. Jaj. Édes istenem. Ahogy egyre jobban belemélyültünk ilyen beszélgetésekbe, realizálódott, hogy egyébként annak ellenére, hogy micsoda "szerelem" érzés alakult ki az életben, nem is egyfelé haladunk. Én már biztos nem vállalok gyereket be ebben az életben, annak ellenére, hogy megtehetném. De 40 felett ... szerintem nem lenne szabad. De a létbiztonságomat sosem kockáztatnám meg ezzel. Ezt persze el is mondtam neki, aki tudomásul vette, bár volt némi győzködés benne, amit nem is értettem. Aztán egyszercsak ez az egész egyik percről a másikra abbamaradt. Észrevettem, hogy már két reggel óta én köszöntem be először (ez előtte nem így volt) és mintha már csak akkor írt volna, mikor én kezdeményeztem valamit. És mivel ez feltűnt, nem írtam, és onnantól ő sem írt egy sort sem, azóta sem, és persze már töröltem is a baráti körömből.

És hozzáteszem, nem ez volt az első "virtuális szerelmi viszonyom" (társkeresőn is alakult ki ilyen, de ott egy két mondat után a szexre terelődött a szó, ez persze nem volt szerelem, csak szex) és pontosan tudom, hogy ez egyáltalán nem normális dolog, és mégis, nem értem, hogy miért van szükség ilyenre az embernek, nekem. Persze ezek a beszélgetések nem úgy kezdődnek, hogy akkor ez az. Egyszerűen ahogy tartod a kapcsolatot azzal a valakivel, ez valahogy menet közben alakul ki. És persze itt a szeretlek szó nem hangzott el egyikünk részéről sem, mert ezt tudtuk, hogy így kijelenteni biztos nem lehet, de volt őrületbe kergetsz, nagyon bírlak, hiányzol stb stb. Ami valahol ugyanezt fejezi ki. :)

Szóval jómagam, aki bizton állítom magamról, hogy szerintem én egy normális nő vagyok, lehet, hogy mégsem vagyok normális??? Őrültség ez?? És persze, ezzel párhuzamosan az igazi életemben volt egy két ismerkedés ezen időszakban, amik nem jutottak tovább egy éjszakánál. /Ó ezek az egyéjszakások is megérnének egy külön blogot, mert voltak köztük csodabogarak, az egyik a kedvencem: aki, mikor végzett az első körrel, - ő, mert én nem, erősen lemaradtam bár igaz, ami igaz nekem is ugyanannyi idő állt rendelkezésemre, hogy elélvezzek -, kérte, hogy kapcsoljam már be a tv-t, azon is keressem meg az RTLII-t, mert ő bizony szokta nézni a Való Világot, ééésss lőn csoda, nekiállt nézni a Való Világot, amiről ráadásul kiderült, hogy a tegnap esti adás ismétlése volt, amit elméletileg otthon nézett:)/ Lényeg a lényeg, hogy én ezt a virtuális szerelmet nem úgy éltem meg,hogy csak ez volt, és semmi más, tehát azért valamilyen szintem szerintem nálam ez a szórakozás, vagy unaloműzéssel egyenlő. :) És szerintem a másik fél részéről is ennek kellett, hogy legyen a helyzet, nem beszélve arról, hogy azért egyesek nagy örömet találnak ezekben a virtuális szexuális dolgokban is. :)

Én nem!!! Nem kultiválom azt, hogy valaki felizgat a neten, és nincs itt az életben, hogy befejezze, amit elkezdett.

 10373643_500872570012770_8756223617372326778_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr516258132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SadBoobie (törölt) 2014.06.29. 22:10:59

Mostanában a velem történő dolgok és az azokra adott reakciók alapján én is feltettem a kérdést magamnak, hogy normális vagyok-e ?
Aztán kaptam egy felkiáltójeles levelet, benne két linkkel egy-egy videóhoz.
A levél előttig az volt az elképzelésem a normális vagyok/nem vagyok normális kérdésben, hogy ez analitikus úton, önvizsgálattal, önismerettel eldönthető...aztán kijön egy eredmény, egy cimke, magamra ragasztom és akkor az vagyok - normális, avagy nem normális.
A levél után már úgy látom: a "normális vagyok-e" kérdés felmerülése esetén nem összezuhanni kell, meg nem elemezgetni kell, hanem eldönteni, hogy normális akarok lenni, vagy nem normális akarok lenni.Aztán csak aképpen cselekedni.
Merci pour votre aide

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.06.30. 08:27:50

Szegény agresszív kismalac típusok, nem kultiválhatod őket :)

Pixynor 2014.06.30. 12:06:37

@SadBoobie: Volontiers. Pedig hányszor, de hányszor felmerül bennünk a barátnőmmel, amikor látunk embereket, helyzeteket, amikre mind azt mondjuk hülyék, meg nem normálisak, hogy lehet, hogy tényleg mi nem vagyunk normálisak és a többiek meg azok?? Mert így legalább meg van az az esély, hogy sokkal több normális van, mint nem normális. De utána mindig meggyőzzük magunkat kész tényekkel, hogy nem, sajnos mi vagyunk a normálisak, az összes többi meg hülye. De a világ változik, és nyilván így az az értékrend is, amire mi azt állítjuk normális. És lehet, hogy emiatt a változó világ, és változó értékrend miatt a mi normális gondolkodásunk már nem normális :) Who knows?? :)

Pixynor 2014.06.30. 12:07:19

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): háát volt egyben részem :) na azt nem kultiváltam :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 15:26:20

@Pixynor: Ez milyen jó hely! Kész őrület. :)
( bevackolódik a sarokba)

Pixynor 2014.09.23. 15:45:44

@Tapasztalt Betonaszfalt: no isten hozott, vagy ki (esetleg teleport), foglalj helyet nálam a sarokba Yoda Mester. Itt aztán szabadjára engedheted az Erőt! :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 15:47:47

Azért mi emberek (na jó, én egy felsőbb fajhoz tartozom, de pssszt!) sokszor viselkedünk abnormálisan, ami valahol jó, valahol meg nem.
Jó, mert a szabadság egy olyan érzését adja, amit másképp nehéz megszerezni, és utólag bár pirulva, de büszkén jelenthetjük ki, hogy ez sem hiányzik többé az életünkből.
Nem jó, mert aztán bűnbánva gondolunk vissza, hogy szükséges volt-e ennyire kivetkőznünk magunkból s vajon mit gondolnak ezután rólunk.
Mint amikor egy szál strandpapucsban adtam szerenádot a járdán, a frissen megismert életem szerelmének, aki mint kiderült, nem is abban az utcában lakott. :D

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 15:53:03

@Pixynor: Nem tűnt fel véletlenül, hogy ez a Yoda mester kísértetiesen hasonlít egy.... nagy.... zöld... szélesszájú... békára? :D
Persze minden egyezőség kizárólag a véletlen ( vagy egy túlságosan éhes gólya) műve! :)
Egyébként nem a teleport hozott, hanem a villamos, így a zilált kinézetem is csak annak köszönhető, hogy megfogtam a villanyvezetéket, hogy érzem-e benne az erőt. ( éreztem vazze) :)

Pixynor 2014.09.23. 15:59:39

@Tapasztalt Betonaszfalt: oh, igen mi Jedik tartsunk össze. :) És valahogy én is bírom azt amikor egy nagy röhögés az élet :) és ez milyen ritka manapság. :) Ezért is bírja az ember a Másnaposok c. filmet is. :)

Oh nincs ilyenkor igazi bűnbánat, mert ahogy rágondolsz az ilyen dolgokra, újfent olyan széles mosolyra húzódik az arcod, hogy a bűnbánat tovareppen.

Az strandpapucsos szerenád az nem semmi lehetett :)

Pixynor 2014.09.23. 16:05:05

@Tapasztalt Betonaszfalt: Azt mondod Yoda=Béka, jaj, milyen egyszerű a képlet és én erre nem jöttem rá. Basszus, folyamatosan Han Solót és a Skywalker srácot smároltam a tévén lefele nem pedig Yodát. EGyszer Dart-tal is próbálkoztam, de fémérzékeny lévén kiütéses lettem tőle. :) A Vukira is rámásztam egyszer :)

Viszont Yoda, Ő kimaradt.

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 16:05:53

@Pixynor: Te is Jedi? Hű, ki volt a mestered? Nekem egy házi mesterem volt, úgy hívták, hogy Mesterházi Samu L. Jackson. :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 17:09:34

@Pixynor: Tapasztalatom szerint a TV-n keresztüli smárolás nem túl hatékony. Nekem megvolt így Kylie Minogue, de mondhatom hideg és érzéketlen a csajszi. Ráadásul ide-oda kapkodja közben a fejét. :)

Pixynor 2014.09.23. 19:45:00

@Tapasztalt Betonaszfalt: lehet a popojára hamarabb összejött volna a csók :) mármint Kylienak. :) És Te milyen hely ez mán a klippben, hogy tűsarkúban beengednek a tornaterembéééé??? Menyél mán. Bezzeg ahova én jártam suliba ott ez nem vót szabad.

Én a Nagymesternél tanultam, akinek ha elárulnám a nevét, meg kéne, hogy öljelek. De hidd el, nem érdemes belémkötnöd, bármennyire is vagy tapasztalt aszfalt :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 20:14:51

@Pixynor: Csak nem Anand Viswanathan ? :P

Ami az ominózus popót illeti, a szándék megvolt, csak a biztonságiak mindig visszarúgtak a tömegbe. :)
Manapság megfelelő mennyiségű zsozsóért a kápolnába is beengednek tűsarkúban, és nem is kell mást viselned. :D

Erről a klipről mi a véleményed? Tudom nem rock, de a képi hatás érdekelne. :)
www.youtube.com/watch?v=Q7xMc4UcFfs

Pixynor 2014.09.23. 20:35:38

@Tapasztalt Betonaszfalt: kész lebuktam, szóval búcsúzz el szeretteidtől, mert innentől bármikor érted mehet a Halál. Ezt a tudást nem éled túl :)

Áhá szóval kápolnába magassarkúba :) na ezt ki kell próbálni, listára felírva :)

A klippet megnéztem, a zene, nekem nem kedvencem, a klipről nem tudtam levenni a szemem. Nagyon jó volt, gyönyörű női és férfi testek, arcok, bár a férfiakban egy fokkal több volt a feminím vonás, mint ami nekem elmegy, de arca egynémelyiknek nagyon ott van. A nő is. :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 21:02:52

@Pixynor: A klipben jól lovagolják meg (khmm...) a (homo)erotikus vonalat. :) Nekem tetszett, annak ellenére, hogy nem vagyok célközönség.

Szóval neked nem bakancslistád van, hanem magassarkú listád? Mikor láthatjuk a róla(d) készült filmet? :)

Tudnál szólni a Halálnak, hogy várjon egy kicsit, mert van egy nagyon távoli rokonom akitől el szeretnék még búcsúzni!
Tudod, ott él egy nagyon távoli galaxisban.... :)

Pixynor 2014.09.23. 21:10:26

@Tapasztalt Betonaszfalt: jaj, a Dagoba rendszerben mi? Rendben, haladék megadva, elintéztem, de csak Neked. Igen, jól látod, leköteleztelek :) Jösz eggyel. :)

A zenének nem vagy célközönsége, vagy a homoerotikus vonalnak? Jó ezt tisztázni :)

A rólam készült filmet már láthattad :) melyikben szeretnéd tudni, hogy én vagyok?

Na jó, egy kis segítség: Jabba foglya voltam, aranybikiniben :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.23. 21:30:17

@Pixynor: Jabba foglya? Aranybikiniben? Várjunk csak... Az nem lehet. Ááá... megvan! C-3PO! Hihetetlen, hogy most erre felé élsz! Én vagyok az, öreg barátod, hát nem ismersz meg? :D

Nem is tudom, milyen filmekben szeretnélek látni, ugyanis mostanában divatba jött a celebek korai, jelenleg nem vállalható filmjeinek feldobása a netre, és ki tudja milyen érzést váltana ki belőlem, ha hirtelen "nagytotálban" tárulkoznál elém. :D

Célközönség vonalon csak annyit tudnék hozzátenni a ravasz, ámde bűbájos keresztkérdésedhez, hogy nem hagyom magam kifaggatni! :P

Dagoba messze van, Yoda pedig könnyen igér! Ha eljutok oda, jövök neked eggyel! Már csak az a kérdés, hogy mi legyen az az egy. :)

Pixynor 2014.09.23. 21:40:59

@Tapasztalt Betonaszfalt: Obi-van?? Tényleg?? Te vagy az öreg barátom :) mit keresel itt a Tatuin ikernapja alatt? Bedöglött a Bantád?

Totálban teljesen nagy vagyok :) És ha engem kérdezel, szívesen lennék Demie Moore a Sztriptízben :) eszméletlen teste van a nőnek :) a lézerkardom adnám érte cserébe, ha nekem ilyen lehetne :)

És akkor halld a kívánságom: Veled tartanék én is Dagobába :) részint, hogy biztosítsam a követelésem, részint akkor már csak megejteném Yodával azt a csókot, hátha...

ˇ (törölt) 2014.09.23. 22:52:08

@Pixynor: we should know, nekünk kéne tudni.Igazából nem a normálisra kellene játszanunk még úgy sem hogy szerintünk mi a normális.Miért ? Mert a normális képét is valahonnan magunkon kívűlről szedjük: barátnők véleményéből, a tévéből, a neveltetésünkből.Egyátalán hogyan létezhet az, hogy a jó érzést, a boldogságot holmi ésszel kifundált és megteremtett kategóriákon keresztül probáljuk meg definiálni ? Hol van már az a gyermeki boldogság, amikor nem kategóriák meg szabályok, hanem az érzések és élmények alapján döntünk a jóról, a normálisról ? És ha az eszünket meg a szabályokat nem is tudjuk kikapcsolni, miért elégszünk meg azzal, hogy a szabályunknak és az eszünknek próbálunk meg megfelelni ? Miért nem arra használjuk az eszünk, hogy a szabályok mentén az érzést, a boldogságot keressük, hogy a szabálokra, a normálisra ne ösvényként, hanem mondjuk kerítésként tekintsünk ? Miért akarunk másolni, amikor a kerítés által megszabott területen belül akár szabadok is lehetünk ?

Pixynor 2014.09.24. 06:45:48

@D. Maylo: oh nem Maylo ez nem így van. Én nem a kívülről veszem a normális képét. Tudod miután úgy gondolom, hogy azért nagyjából már ismerem magam, körvonalazódott bennem az, hogy milyen kapcsolat tudna boldogsággal eltölteni. Ehhez él bennem, a képzeletemben egy férfi kép is felruházva általam vágyott tulajdonságokkal. Általában ebből a képből indulok ki, mikor megismerkedem valakivel.

Mondjuk például hogy én mit tennék, ha saját magammal szeretnék összejönni. Tavaly nyáron, mikor a négy utcányira lakó fiúval kezdtem kapcsolat reményében ismerkedni, valahogy annyira szerettem volna, ha reggel mikor állok ki az autóval ő ott áll csak hogy jó reggelt kívánjon, mert úgy voltam vele, hogy az általam elképzelt férfi így kedveskedne nekem. És mikor egyik reggel épp indulva jött velem szembe autóval, komolyan mondom majd kiugrottam a bugyimból örömömben. Annyira jó érzés volt, hogy keresi a társaságom.
Szóval számomra az a mérvadó, ahogy a velem ismerkedni szándékozó férfi közeledik hozzám. Ebből tudom megállapítani, hogy beleillik-e ebbe a képbe. És hidd el, ezek az emberkék, macsók, ahogy valaki nevezte őket, nem illettek bele első perctől fogva. És szerintem a hibát, vagy nem is hiba ez, ott követtem, hogy ezt figyelmen kívül hagytam, mert bizony nem úgy viselkedtek, mint az általam elképzelt férfi, mégis leálltam velük. Meg nem bántam egyiket sem... de már elején tudtam mindnél, hogy nem, nem ő az akire várok.

Valahogy érzem ezt, onnan, hogy tudom milyen az az érzés, amikor egy férfi tényleg érdeklődik irántam.

Szóval igen, meg van ez bennem is, amiről beszélsz és ez nem rossz dolog. Az a baj, hogy akik jönnek, azok kerítésen kívül maradnak. :)

Pixynor 2014.09.24. 07:57:14

@Tapasztalt Betonaszfalt: Én szóltam a Halálnak, hogy várjon. Remélem nem szippantott be egy fekete lyuk.

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 18:54:23

@Pixynor: Bocs, csak a tér-idő-continuum meg a főnök szórakozik velem. A Halált nem láttam, de ott lehetett valahol, mert a Józsinak a kanyarban halálközeli élménye lett. Gratuláltunk neki és suhantunk tovább, mert az élet és a mi kis csapatunk soha nem áll meg.
Aztán megálltunk egy piros lámpánál, meg két fekete luknál, de a tarifájuk túl soknak találta a Józsi, akit megviselt az utazás, és szeretett volna kikapcsolódni pár percre. :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 19:09:57

@Pixynor: Nem Obi van, hanem Yoda van. És igen, megvan még a mantrám. Sőt, még az ük mantrám is megvan, csak lassan kell vele beszélni, mert különben fültövön vág.

"És ha engem kérdezel, szívesen lennék Demie Moore a Sztriptízben :) "
Most őszintén... És, ha nem kérdezlek? :P
Egyébként nekem is eszméletlen testem van. Ezt onnan tudom, hogy amikor utoljára vetkőztem le nő előtt, rögtön beájult a látványtól. Lehet, hogy én vagyok Demie Moore? Csak azt nem értem, akkor minek kiáltotta, hogy Jézus Mária! Szegény biztos összezavarodott a nagy örömében. :)
Jut eszembe, megkaphatod a testem. De aztán az a lézerkard amit kínálsz érte, játssza ám a blue-ray lemezeket ötpontegyben mert most az a menő.

Dagobába? De hát Dagobába az út ezerkétszáz nyikkanat, meg három digi-dugi! Felkészültél te erre? Máskülönben nem vihetlek magammal, legfeljebb hidegre téve.
Mármint hibernálva, ha érted miről van nagyba' szó. :P

Pixynor 2014.09.24. 19:26:38

@Tapasztalt Betonaszfalt: oh Te, hát micsoda űrt hagytál bennem :( már azt hittem Sarlakkba ugrom bánatomban az aranybikinimben. Elhagytál, mint Vadert az erő, mint a gyűrű Gollamot, mint Cyd-et a családja :).

A lézerkardom tuti, van rajta USB csatlakozó :) és többfunkciós, kivehető elemes, és vibrál is szükség esetére. :) Szóval nem is tudom, hogy a tested van-e ilyen menő :)

Mehetünk hibernálva Dagobába :) csak vigyük Ripley-t is, tudod, hogy tuti alien-mentesen ébredjünk. :)

Szóval Józsinak nem fussa fekete lyukra :) akkor ingyen ősrobbanásra vágyik vagy mi?

Vagy mondjuk szponzorálhattad volna, hogy csillagokat lásson a gyönyörtől :) haveri alapon :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 19:46:44

@Pixynor: A Józsi nem érdemli meg, hogy szponzoráljam a gerjedelmeit. Hanyatt lököm éjszaka a fűben, oszt annyi csillagot láthat amennyit csak akar. Talán még Dagoba-t is látja, ha rálépek a... töké... izé.. tökéletesen útban lévő lábára.

Vibráló lézerkard? Hmmm... Ha nem vagyok indiszkrét, mikor vetted elő utoljára egy jót... khmm... kaszabolni ?

Vadert nem is hagyta el az erő, szkanderben még mindig lenyom. Nyalásban viszont én vagyok a jobb! Mármint bélyegileg. Neki útban van a sisakja, nekem viszont kétágú és hosszú a nyelvem. :D

Pixynor 2014.09.24. 20:09:14

@Tapasztalt Betonaszfalt: nyalás a kétágúval?? ajjaj, kezdem sejteni a külsőd :) a farkad elől vagy hátul van?
Fejeden szarvacskák?

Indiszkrét vagy :) lézerkardilag :) "lassan a hüvelybe rozsdáll a kard" :) De ebből ne vonj le messzemenő következtetéseket :)

Egyébként kéne egy új kard :) már egy ideje gondolkodom ezen. :) Mi újság a Te kardoddal? Mennyire sűrűn használod?

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 20:22:01

@Pixynor: Egy jó Jedi mester sűrűn előveszi a kardját, suhogtatja a levegőben, gyönyörködik a hangjában és a szépségében. A markolatát minden nap fényesre suvickolja, a pengéjét pedig... basszus... mindig elfelejtem, hogy a pengéjéhez nem szabad hozzányúlni, mert úgy jár ahogy én. :)

A külsőm? A külsőm Yodás. A nyelvem csodás. Eztet nem én mondom, mert én igazából nem is látom a nyelvem, mert a nagy görbe orrom útban van a szememnek. Ezeket az információkat csak begyűjtöttem az évek alatt. :)
A farkamról már nem is szólnék semmit, mert dicsekvésnek hinnéd, ugyanis, ha levágják, újranő. Nagyobbra és vastagabbra. :D

Pixynor 2014.09.24. 20:34:13

@Tapasztalt Betonaszfalt: akkor el sem kell menjek a Dagobába?? Erre célzol? Elég ha Téged csókollak meg?
Herceggé válsz fényesre suvickolt karddal? Vaaagy Te vagy a Sárkány? De hogy ezt az utat is sajnálod Tőlem. Szépen vagyunk.

Jaj oly sokat kellett Rád várnom, hogy teljesen elfáradtam ebben. Mindjárt álomhull szememre, mint Csipkepopócsknak. Aztán jöhetsz a kardoddal kaszabolni a sok sövényt.

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 20:46:10

@Pixynor: Egy próbacsókot eszközölhetünk, de felhívom a figyelmedet, ha esetleg herceggé válok, sikítani fogok, mert jobban szeretek Yoda lenni. Úgyhogy akkor vissza kell csinálni az egészet, ami egyetlen módon sikerülhet, a kámaszutra összes variációját kell megcsinálni háromszor oda-vissza.
Bekötött szemmel. :D

Sövényt nem kaszabolok, arra ott van Csubakka. Úgyhogy, ha arra ébredsz, hogy valami nagy szőrös lóg a szádba, hát tudd miről van szó. :)

Pixynor 2014.09.24. 20:59:39

@Tapasztalt Betonaszfalt: Jaj, kámaszutra?? Basszus, azokról az órákról hiányoztam. Odáig jutottam, hogy ha rádnéz egy férfi... és innentől nem tudom a folytatás. :(

Na most akkor vállalnom kell a sikítással járó kockázatot, ami herceggé válásoddal járni fog, vaaagy csók és gyorsan elszaladok :) kitéve Téged annak, hogy az otthagyott félpár cipőcském alapján meg kelljen keress.

Márpedig mielőtt azt gondolnád, hogy ugyan keres meg engem a fene, nem Te, tudnod kell, hogy a csókom mivel jár. Azonnali szerelem érzéssel, a csókot követően azonnal olyan érzés fog el, hogy máris újra akarod, és megint és újra. És menthetetlen vágyat fogsz érezni, hogy a karodba zárj és folyamatosan csókolva lesimogasd rólam a ruhát, és megállíthatatlan vágy kerít a hatalmába majd, hogy totál kemény kardod belepróbáld a hüvelyembe :)

Én meg majd állok ott csodálkozva bekötött szemmel, hogy akkor most mi is van.

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 21:17:54

@Pixynor: A folytatás: hogy ha rád néz egy férfi... nézz vissza! Közben bandzsíts vagy vágj idétlen arcokat.
Ez alap. :)

Te viszont nem tudod, hogy az én sikításom mivel jár! Azonnali érzéssel, hogy a kezed ügyében levő bármilyen tárgyat azonnal bedugd a.... füledbe! Olyan érzés fog el, hogy máris újra dugni akarsz. Valamit. A füledbe. És megint. Menthetetlen vágyat fogsz érezni, hogy elmenj, hogy elszaladj, hogy folyamatosan hátrálj, és totál kemény fejemet eközben belepróbáld helyezni az asztallapba. :)

Egyébként is a kardom veszettül tiltakozik, hogy idegen hüvelyekbe próbáljam betuszkolni. Már én szégyellem, amikor minden porcikájával ellenszegül. Ilyenkor a rábeszélés sem segít, illetve egészen közelről talán. :)

Pixynor 2014.09.24. 21:32:12

@Tapasztalt Betonaszfalt: jaj, de jó, akkor visszanézés terén magamat adhatom. Szuper, akkor a Mappet Show-s Mrs Röffis pofázmányom :) nem kell megváltoztassam. Királyság!

És mivel nem szeretném az arcod lapossá döngölni az asztallapon, így hagyjuk azt a próbacsókot. Dugd csak a kardod a megszokott hüvelyébe :) úgysem szeretem a használatban lévő kardokat :)

Még a végén lefejeztet a királynőd, akinek szolgálatában áll a kardod. :)

Én meg akkor keresek egy másik békát, vagy Yodát :) aki szívesen használja a kardját és mondjuk a csók után nem sikítani fog, hanem énekelni :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.24. 21:51:49

@Pixynor: Hé, de a visszanézés csak kámaszutrában oké! A tantra egészen mást ír: vegyél egy nagy levegőt és tartsd bent. Méééég... Mééég... Méééég... Most jó! :)
Most, hogy neked már jó... :D

Jó, hagyjuk a próbacsókot, amúgy is csiszolni kell a technikámat, mert a múltkor azt mondták, hogy brutális a nyelvmozgásom, de sokkal eredményesebb lenne, ha nem a lepedővel próbálkoznék, hanem kicsit feljebb. :D

Azért egy éneklő békára én is kíváncsi lennék , beveszel harmadiknak? :D

Pixynor 2014.09.24. 22:09:21

@Tapasztalt Betonaszfalt: a Banta tud írni?? No ezt sem láttam a filmben. Biztos pislantottam egyet.

És hogy is képzeled, hogy én ilyen fertőbe belemennék? Egy éneklő béka és én oké, de hogy oda egy férfi is beszálljon. Fúúúj. Remélem férfi vagy! Bár a nyelvmozgási taktikád erre utal.

És akkor érzékeny búcsút veszek mára. Nincs csók. El is szomorodtam. Megyek alvásba fojtom bánatom.

Holnaptól pedig újjult erővel újra keresem az én hercegem :) bár lehet kicsit hülyén fogok mutatni egy éneklő békával a vállamon :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 10:28:35

@Pixynor: Hát ennek a mesének elég szomorú vége lett! Csak ilyen meséid vannak? :P
Egyszer én is pislantottam egyet a moziban, aztán mire visszajöttem, tök más lett a történet vége. Na, épp akkor tanult meg a Banta írni. Kiderült, hogy másik terembe ültem be, de annak a filmnek jobb volt a vége! :D
Sokak szerint férfi vagyok, akik közül néhányan később mérgesen csak annyit vágnak a fejemhez, hogy férfiutánzat.
Emocionális állapottól függ. Meg attól, hogy milyen a viszony közöttünk. Csak remélni merem, hogy többször vagyok az előbbi, mint az utóbbi. :)
A nyelvmozgási technikám gyakorlati bemutatója közben érdekes módon mindig férfi voltam, ezt csak úgy a margóra jegyezném meg. :D

Szép álmokat! Remélem nem 100 év múlva ébredsz, Csubakkával a szádban. A cipellőt kerestem, de csak egy 46-os bakancsot találtam. Ez lenne a tied? :O

Figyi, a rajzfilmekben mindig bejön az éneklő béka kontra herceg-hercegnő! Sőt, most egy olyan mesefilmet láttam amiben mese hercegnő jön össze valóságos pasival és végig.... ÉNEKELTEK!
( Béka nem volt. Vagy csak pislantottam közben. ) :D

Pixynor 2014.09.25. 10:45:54

@Tapasztalt Betonaszfalt: Írtam Neked jó reggeltet maszekban :)

Aztán a moziban nem sikított fel a nő, akinek megfogtad a combját, pislantásból visszatérve a rossz teremben, azt hívén otthagyott kedvesed az illető? :)

Nekem csak is jó meséim vannak, ahol végén a királylány elnyeri méltó hercegét :) és szerelemben fuldokolnak míg élnek :) Bantáznak is orrba szájba :)

És nyelvmozgatási technikád gyakorlásakor a lepedő mondta, hogy férfi vagy? :)

És már felébredtem, az én álmom csak ilyen rövid volt, de nem Csubival a számba ébredtem. Szőrösből csak a kivit szeretem. :) De azt is meghéjjazom előtte :) vagy kikanalazom. Emoncionális állapotom függvényében, mert nekem is van ám olyan bibibíííííí. :)

A bakancs és a méret is stimmel, szóval ne add fel!!! Célba jutsz vele :)

Belement valami a szemedbe vagy prosztata problémák??? Ennyit pislantani :) Szóval mesehercegnő valóságos pasi és SONG FOREVER...., oh be csodás mese is ez. Megnézném én is. :) Ugye, azért egy fél zombi, vagy csak egy kicsi ugyi van benne???

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 11:39:01

@Pixynor: "Írtam Neked jó reggeltet maszekban :) "
Te voltál ez a: "tárgy:
Megszabadulhat a kopaszodástól és a hajhullástól a legrövidebbidő alatt. " című levélke?
Nagyon kedves tőled! Épp gondolkodtam valami hajnövesztő és potenciaerősítő csodaszeren, erre az egyik meg is jött a levelesládámba! Nem is tudtam, hogy civilben Márfi Józsefnek hívnak tégedet! Így már érthető a 46-os bakancs. :D

A moziban nem sikított fel a nő, mert egy szakállas férfi ült mellettem, s ennek érthető okokból nem fogdostam a combját. Megjegyzem, először furcsa volt, hogy előbb még hosszú combú szőke, most pedig szakállas fekete, de annyi csodás hajfestéket reklámoznak, azt hittem , hogy ez csak mellékhatás. :)

Hmmm... orrba még nem Bantáztam, de mindent el kell kezdeni egyszer! :)

Nos, ha láttad volna valamelyik Disney rajzfilmet, tudhatnád, hogy az én nyelvmunkámtól, nemcsak a lepedő kél dalra, de a ruhafogas, a teáscsésze, a szék, az asztal, még a ki tudja honnan odareppenő kismadár is azt énekli, ez milyen jóóóÓóóóÓÓÓ...!

A mesében éppen nem a zombi fél, hanem a főhősök félnek a zombitól, de aztán jobban megnézik és megismerik a belső értékeit (mivel nincs bőre, így elég jól látszanak a belső értékei), ezután pedig közösen dalolnak vele egy dalt a kicsi zombiról aki amikor nagy lesz, akkor is zombi marad, mert aki zombinak született, az sosem fog a rossz útra térni és megváltozni, mindig zombi marad. :)

Pixynor 2014.09.25. 13:06:46

@Tapasztalt Betonaszfalt: az összes Walt Disney mesét tudom kívülről, a Kis hableányt, ha kell most eléneklem elejétől a végéig :) "Vár ránk a paaaart." A kedvencem Hablaty a sirály :). De imádom a Szépség és a Szörnyeteg Csészikéjét, valamint a Walking Dead Derill-jét.... :) és szeretem még az "Édes csaj akarja a keményet" meg a "Masszív fekete farok hatol a latin csaj seggébe" című meséket is. (Bár lehet ez tán nem is Walt Disneyk hanem Metro Goldwin Mayer).

És az egy dolog, akkor, hogy megkaptad a potencianövelő levelemet, de miért nem reagáltál rá egy óvszer reklámmal? Vagy legalább egy narancsbőr elleni krémmel?

És most, hogy hogy van rám időd? A Józsi nem tart fel egy galaktikus utazással? Egyébként örülök ám neki :) mert újfent vigyorgok akkorákat, hogy a főnököm gyanítja nem a költségvetési koncepció dob fel ennyire. Szóval óvatosan kell olvasnom leveled, soronként, mert ha töményem bemegy, akkor a mint egy hülye idióta kiakad a szám a fülemre és furcsa vakogó hangok hagyják el a torkom . :)

Alig várom, hogy Tapasztalt Aszfalttól levelem jöjjön. :) A raboddá váltam. :) És most elment a főnök, szóval írhatsz, akár öt percenként is. :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 13:44:16

@Pixynor: A Metro Goldwin Mayer ilyen filmeket gyárt? Hmmm... azt hiszem frissíteni kell az adatbázist a rendszeremben. Bár a masszív fekete farok leírásban ráismerek Martin Lawrence-re a Nemzetbiztonság Bt. -ből . :)
Ebben az esetben a Csajok bosszúját is aposztrofálhatnánk emígy: három lucskos punci szívatja a fasz. :D

Szükséged van narancsbőr elleni krémre, hova dörzsöljem? Izé.. hova küldjem? :)

A Józsi csak estére jön, de akkor nagyon. Nem a költségvetési koncepciót hozza, hanem a betonfúrót, amivel nagy fekete lukakat gyárt, az eleddig szűz falfelületekre. A szolgáltatóiparban nagy jövő áll előtte, bár néha megbicsaklik a karrierje, mint a múltkor, amikor szívességből fúrt fel egy szőkeségnek a khmm... pumijáról készült képet a hálószoba falára, és a forró hangulatot a szomszéd zavarta meg, aki átbámult a pumi lukán. :)
Na, akkor jövök én, és jól betömöm a Józsi által feltárt nagy lukakat. Mindezt feketén, de NAV-nak ne szólj! :)

Pixynor 2014.09.25. 14:06:34

@Tapasztalt Betonaszfalt: A Csajok bosszúja jópofa volt. :) És a Nemzetbiztonság Rt-t is imádom. De egyébként elég sok film van, szóval szívesen ráhúzok egy frissítést az adatbázisodra. :)

A krém szükségeltetne tetőtől-talpig, csupa narancs vagyok :) főleg mellesleg :) és lábfejileg, no meg a popóm is, szóval igen masszív kezekre van szükség, hogy ezt a nem kis feladatot elvégezze. De ha Te ennyire jó vagy a Józsi által ütötte lyukak betömésében, szerintem nem okoz problémát ezen feladat teljesítése. A Józsi csak a szűz falat szereti lyuggatni?? :)
Sokat próbált fallal szóban sem áll? :)

És csak a lyukat tömted be, ama szőkeségnél, ahol Józsi karriert csinált? :)

Jut eszembe én is filmadattár frissítést akarok végrehajtani a Védelmező c. Denzel Washington filmmel. :)

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 14:30:32

@Pixynor: Oké, az adatbázisom készen áll, lehet kezdeni ráhúzódzkodni a frissítésedet. :)

A narancs kezelés elég időigényes feladat, javaslom helyette a banán kúrát, az eredmény bár nem ugyanaz, de elég hozzá pár nyugodt pillanat, meg egy biciklipumpa. :D
Józsi minden falat szeret, bár a legtöbb neki túl nagy falat. Ha megvillantja fúróját, a csajok úgy spriccelnek szét, hogy öröm nézni. Pedig ő jobban szeretné, ha össze spriccelhetné őket. :D

Nos, mesélhetnék a szőkeségek luktömési folyamatairól, azonban olyan szakmai titkokat kéne eláruljak, amit nem engedhetek meg a kon-kurrrencia tudomására jutni, és ki tudja kik olvassák ezt a blogot. ;)

Védelmező? A csajszi a Carrie filmből? Nem tudom, épp most jött meg neki, és máris egy Denzel kaliberű pasi oltalmára vágyik? Eh, ezek a pornórendezők is mi mindent kitalálnak már! :D

Pixynor 2014.09.25. 14:51:07

@Tapasztalt Betonaszfalt: Hogy ezt kik olvassák?? No ez az, ezért próbáltam privátba átmenni, de mindkét próbálkozásom lepergett Rólad. Eléggé nagy viszkózitású vagy.

És úgy gondolod, én csak pár pillanatot szeretnék banánkúrázni?? Annyiért bele sem kezdek.

A Carrie-vel le vagyok maradva. :) Nem tudom mi ez, de elolvastam. És szerintem nincs olyan nő aki ne vágyna Denzel oltalmára. Csókolgattam őt is a tv-n otthon, de belőle sem lett herceg sajnos. Pedig egy ilyen ébenfekete herceggel még nem volt dolgom. A filmben rohadt laza kemény gyilokembert játszik. Tetszett a promója nagyon. De Te jó férfimód egyből a jelentéktelen, sápadt női főszereplőről kezdtél beszélni :)

Fogadjunk a Trónok harcából is Denerist figyeled és nem Carl Drogót :) Kíváncsi lennék Kelly hőseiből melyik női szereplő a kedvenced? :)

És akkor estére elhagysz újfent?

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 15:19:56

@Pixynor: Milyen privát próbálkozásokról beszélsz? Bocs, de a női virágnyelvnek csak néhány nyelvjárását ismerem, az is inkább orális, mint verbális, így nyugodtan kijelenthetem, hogy dunsztom sincs miről beszélsz. :D

Há' azé' beszélek Chloe Grace Moretz-ről ( most kicsomózom a nyelvem), mert a Denzi mán megvót párszor a képernyőn, tökös legényekből túlkínálat van, nem tudtad?
Bezzeg a Ha/ver csaja, a kis mitugrászból boszorkánnyá serkent "sápadt női főszereplő", lenyomja a filmvászonról a macsó ébenfekete herceged, mint keresztespók a kátránygolyóbist! :P

Kellyi hőseiből egyértelműen a fiatal Donald, akinek ha felállt... hűűű... amikor felállt... szóval akkor a tank csöve pont úgy nézett ki, mint egy szervpótlék. :)
Trónok harcát csak 1 évadig követtem figyelemmel a dramaturgiára tekintettel. Nálam az tette be a kaput, amikor a toronyban hátulról ismerkedtek egymással a szimpatikus emberek, majd a leselkedő fiatalt, (menet közben) lehajították. Na innentől fogva az értelmetlen halálozások száma kezdett túlnőni a kereteimen. :)

Igen, estére újfent. Mint lent. Azaz fent. :)

Pixynor 2014.09.25. 15:37:08

@Tapasztalt Betonaszfalt: jaj pedig azt hittem mi fél szavakból is megértjük egymást. Nos jó, fordítok. Írtam Neked két levelet is az email címedre, amivel itten regisztrálva vagy. Ezekre nem jött válasz. Ma reggel küldtem egy Jó reggelt! üzenetet, csak hogy tudd Csipkerózsika felébredt csók nélkül is, meg még korábban kérdeztem egyet az itt linkelt videoklippel kapcsolatosan.

Gondoltam lejőve a blogról majd ott folytatjuk, a majdhogynem pornográf elemeket is tartalmazó beszélgetésünket, tekintettel, hogy nem tettem ki a 18-as karikát, de semmi... törhetem én magam, meg az aszfaltot, semmi eredmény. Jó kemény ez az aszfalt. Biztos betonból van.

És akkor Te már láttad a filmet?? A védelmezőt?? VAgy honnan tudod, hogy leszerepli Denzelt a nő?

Oh igen, Csodabogár :) imádtam :) "Ne bombázz már folyamatosan a negatív gondolataiddal. Az ott egy gyönyörű híd."

És akkor mennyi halálról maradtál még el a Trónok harcából. A második évad végén (talán) az összes addigi szereplő felét egy két perc alatt legyilkolják :) szóval érdekes sorozat. ÉN rajongója vagyok.

Bármijöhet, de a pókokat hagyjuk ki a dologból. Nem szívlelem őket. És akkor mi a francot fogok este csinálni???

Tapasztalt Betonaszfalt 2014.09.25. 15:48:37

@Pixynor: Oppá... most nézem, tényleg van itt valami a postafiókom legeldugottabb zugában. Sorry!

Mit fogsz csinálni este? Előveszed a vibrációs lézerkardod, azt megnyiszálod vele a... ööö... arany bikinidet! :)
süti beállítások módosítása