Pixy mesél

Pixy mesél

Vívódás - mi a franc legyen?

2014. november 16. - Pixynor

Töprengés.jpg

Nem, most ott tartok, hogy tényleg nem értem. Ügyvéd Úrral találkoztam pénteken, nagyon kellemesen indult, az első randevú. Nem beszéltünk meg semmi folytatást, de persze hívott telefonon még aznap este és elég jót beszélgettünk még akkor is. Ez így olyan szép kezdetnek ígérkezik, de persze, azért korántsem. Itt jön az én elmebajom, mert valaki - egy kedves olvasóm, akit imádok -  azt állítja nem ismerem jól magam, ami akár igaz is lehet, független attól, hogy én úgy gondolom ismerem magam, de egyet tudok, ez az egyik fő hibám. A túlgondolkodás. Ez most abban áll, hogy mi lehet ebből az egészből. És előről-hátulról, oda-vissza megrágva arra jutottam, hogy túl sok minden nem, csak az, ami eddig is, egy éjszaka, maximum kettő.

Persze, újfent nem ez lenne a célom, hanem mondjuk jó sok, pláne ha jó a dolog és működik. A tegnapi nap folyamán Ügyvéd Úr délután egytől osztálytalálkozón volt. Reggel volt még egy gyors email váltás, napközben egy-egy sms, aztán persze én sem otthon malmoztam (pedig rohadtul azt kellett volna a lakásban eluralkodó kupleráj láttán), mert reggel elmentem úszni, majd reggeliztünk a barátnővel, amit bevásárlás követett, hazaérve kis idő múlva újra bejöttem a városba, mert másik barátnővel volt találkozó megbeszélve és vele voltam délutántól este fél hétig. Utána hazafelé még egy bevásárlás, mert a délelőtti nem volt alapos (máshol járt az eszem) és kb. este nyolc magasságában értem haza. Persze mára meg lesz a böjtje, mert egész nap a lakás szolgálatában fogok állni, hogy az valamilyen szinten majd a rend látszatát mutassa.

Az elmenetelem oka az is volt, hogy megpróbáljam megakadályozni, hogy egész nap az Ügyvédre gondoljak. Persze sikerült is, mert mindkét barátnővel kizárólag csak róla beszélgettünk. Szeretem hallani kívülállók véleményét, mert én saját magam képes vagyok nagyon rossz irányba elvinni magam a gondolataimmal. Sms-re, ami délelőtt jött, csak olyan négy, öt óra magasságában válaszoltam újra, melynek elküldését követő tized másodpercben csörgött a telefonom, Ő hívott. Elmondása szerint, azért mert rám gondolt és abban a percben megkapta az sms-em. Ekkor az osztálytalálkozón már elfogyasztott némi nemű alkoholt, de azért nem volt még részeg. A hívása röviden arról szólt, hogy majd megveszik értem, hiányzom neki, pokolian szeretne most velem lenni és alig várja, hogy újra megcsókolhasson és persze annak folytatását. Kedvesen, évődve beszélgettünk erről, játszva azt, hogy megrökönyödöm a dolgon, meg hogy hogy képzeli, nem fog engem megkapni, mert elegem van abból, hogy mindenki csak ezért ismerkedik velem. Célzott ezzel arra, hogy ilyen tartalmú levelet küldtem neki, anno a társkeresőn. Úgy látszik ez olaj volt a tűzre, mert azóta is ezt a részt hangoztatja, és neki ez egy kihívás, hogy meg kell értem küzdenie. Ez nagyon tetszik neki, pedig őszintén: én tök komolyan gondoltam ezt a részt.

Főleg azért, mert megosztva itt korábbi ismerkedési kísérleteimet, azt a vélemény jött vissza férfi frontról, hogy én túlságosan könnyen adom magam, a férfiak szeretnek megküzdeni a nőért. Ezt ezen az emberen érzem is. Kétszer küldtem el előzetesen, hogy akkor hagyjuk egymást, nem akarok vele ismerkedni, és nem hagyta magát. A találkozókor egyértelműen lejött neki, hogy én eléggé az a típus vagyok, akinek, ha kedvére való a partner, akkor már a szeme sem áll jól, és persze finoman, nőiesen elkezd kacérkodni az illetővel úgy, hogy azt mondja kizárt a dolog, a pillantása azonban lüktető erotikát, és élvezeteket ígér. Ugyanakkor próbálom ezt hangoztatni, hogy ez annak jár, akibe beleszeretek.

A telefonbeszélgetést követően, ami azért nem öt perces volt, kis idő múlva, újra felhívott, továbbra is azzal a tartalommal, hogy mennyire hiányzom neki. Újabb játszadozás a szavakkal, évődés és jó érzés, hogy van valaki, aki ennyire meg van értem veszve. Még ha pontosan tudom, hogy emögött jelenleg a vágyódása van irányomban, semmi több. Évődés közben olyanokat mond azonban, ami miatt az én hétpróbás, bekeményedett lelkem folyamatosan megremeg, mert szívem szerint átadnám magam annak az érzésnek, hogy milyen jó, amit mond, el szeretném hinni, úgy ahogy korábban már nem egyszer, ugyanakkor pontosan tudom, hogy nem lehet elhinni. De mikor olyan meggyőző, amikor olyanokat mond (a folyamatos együttlétünkre való vágyának kifejezésén túl), a mit akar kérdésemre, hogy közelséget, bizalmat, meghittséget, szerelmet, spontanitást, lazaságot... figyeltétek a szerelem szót? Meg hogy más sem jár az eszében, minthogy elképzel engem, hogy bemegyek az irodájába titkárnőként, aki nekiesik, meg utána utcaszéli ribancként, meg a barátnőjeként, a feleségeként .... és hasonló. Persze az ilyen megjegyzéseket folyamatos poénkodással ütöm el totális szkeptikusként. Meg, hogy el kéne vonulnunk három napra, hogy kidolgozzunk egy lehetséges világ vége esetén egy stratégiát, persze szigorúan testiség nélkül (imádom az ugratásokat, mert emögött más sincs, minthogy három napig le sem szállunk egymásról persze), meg hogy vigyázzak, a jövőhéten levadász, folyamatosan féljek, nézzek a hátam mögé, meg utol fog érni a végzet az ő személyében. Többször elmondta élvezi a szabadságot, nem szereti a kötöttséget.

Ugye-ugye, az én Gour barátom sem beszél másról és akkor itt van az, ami engem meg szokott vezetni naiv kislány módjára. Hogy én azt hallom, amit mond, és elhiszem, holott pontosan tudom, hogy ez mind csak a vágyódása mondatja vele irányomban. Ami megtévesztő, hogy többször is kihangsúlyozta, ő lejött a társkeresőről, levette a fényképét, úgy fogalmazván eltűnik a nyilvánosság elől, többször hozzátéve, hogy megtalált engem, ő már nem keres mást. Az, hogy ez egyszer elhangzott, jó, tudomásul vettem, de utána elhangzott még kétszer, ezt már furcsállom. Most akkor arra céloz vele, hogy én is járjak el hasonló módon? A másik: kérdezte, hol vagyok, mondtam a barátnőmnél a valahanyadik kerületben. Kérdezte biztos? Nem lehet, hogy épp valaki mással találkozom a társkeresőről? No most ez is milyen kérdés? Ez egy olyan dologra utal számomra, féltékenységről még nem beszélnék, hogy esetleg, akkor nem szeretné, hogy mással is ismerkedjek? Persze utána ennek az élét elvette azzal, hogy ha kiderül, hogy mással vagyok ő csúnyán meg fog "büntetni" engem, ami már persze, megint a játékos évődésre utal. Aztán a második telefonbeszélgetés is jó hosszúra nyúlt, annak ellenére, hogy ő osztálytalálkozón volt én meg a barátnőmnél. A végén elköszönt tőlem, többször megfenyegetve, hogy higgyem el, hogy ő fel fog engem holnap hívni, és minden szóra emlékezni fog, amit nekem mondott, kvázi nem a részegség beszél belőle. A fentiek csak pár példák, sokkal több olyat is mondott, amit ha tudnám, hogy nem hazudnak a pasik folyamatosan, és elhinném annyira boldog lennék tőle, hogy el sem tudom mondani.

Elköszönt azzal, hogy holnap hív, de én este küldjek neki sms-t, mert ő ehhez ragaszkodik. Mondtam, hogy kérnie sem kellett volna, küldtem volna. Aztán elindultam haza, szokásomhoz híven, hangosan zenével élvezve a vezetés gyönyöreit, meg hogy tudom az utat (ez nálam nagy öröm, mert tudom ez a pasiknál természetes, nálam nem), meg utána bementem még vásárolni, meg az alapján, hogy elköszönt persze, hogy nem néztem a telefonomat. Mikor már álltam be itthon és kezdtem bepakolni az autóból, akkor hallom, hogy csörög a telefon, ránézek és látom, már hívott, meg sms-t is küldött, légyszi vedd fel tartalommal. Felvettem, mondtam mindjárt visszahívom csak bepakolok, miért, hol vagyok jött a kérdés. Aztán felhívtam és ismételt beszélgetést folytattunk a végén kérdezte, hogy elvágta-e magát valamivel nálam? Nem tudom, lehet ezt kellett volna mondani, hogy igen? No mindegy, újabb elköszönés. Aztán még jött egy jó éjt sms-t, melyet viszonoztam, meg hogy álmodjak szépet, erotikusat és lucskosan perverzet, erre válaszoltam, hogy jó akkor álmodjak Veled igaz? Igen, jött az örömteli válasz. Úgy gondoltam, újfent, hogy okés akkor mára ennyi volt. Tévedtem. Hajnal kettőkor jött az sms alszol? No basszus, ő még mindig az osztálytalálkozón és már csak sör van, üzenettel kb. 36-40 sms váltásban fejezte ki megint mennyire szeretné ha most vele lennék, és hozzábújnék stb. Persze válaszolgattam az sms-eire, de úgy gondoltam, ez talán már tényleg nem normális dolog vagy tévedek?

Általában a nőket éri a vád, hogy imádnak öt percenként sms-ezgetni, meg telefonálni, meg úgymond ellenőrizni. Nos most számomra is furcsa ez egy pasitól. Pláne, hogy előtte a hercegem fel sem hívott egyszer sem, vele csak emailezés történt. Még sms sem. És persze az is igaz, hogy tegnap nyilván egy már egy kicsit ittas lehetett. Ezért akár meg is bocsátható a dolog, és nem kellene lefurcsáznom. Szóval most akkor mi van??? Persze tudom, szexet akar. És akkor itt van az, hogy kurvára meg kéne gondolnom, mi is legyen legközelebb. Egyáltalán van-e értelme bármi mást elvárnom tőle, mikor, ahogy itt hallani szoktam a piaci-ár-érték arányban én úgy gondolnám, hogy ő mondjuk 10/10 es a skálán, míg én csak 10/6-7 re sorolnám be magam. Erre szokták azt mondani, hogy semmi esélyem, hisz, ez az a típus, aki azt a nőt kapja meg, akit csak akar. Ebből kiindulva nyilván ez a dolog sem szól másról. Annyira szerencsés meg nem vagyok a szerelemben, hogy tényleg ő az, aki nekem meg van írva. Ha meg nem szól másról, tényleg érdemes-e húznom ezt a részt, érdemes-e hagynom, hogy a megolvassza a lelkem, és elkezdjek megint hinni, hogy igen, ő akkor tényleg engem akar, és mondjuk nem csak a testem. Érdemes-e abban reménykednem, hogy ha most nem hagyom magam könnyen, hanem ragaszkodom, több találkozóhoz, akkor majd tényleg meglátja bennem az értékelhető dolgokat és belém szeret?

Vagy engedjek a vágynak, ami bennem is legalább annyira bennem van, hisz elég régóta nem voltam férfival, és eddig nagyon jól el voltak nyomva általam ezen ösztönök, amit ő péntek este egy csókjával felébresztett. De milyen csókkal... úristen. A világ legjobb csókájával. Szervezzem úgy, hogy akkor minél előbb részem lehessen újra a csókban, és annak ígéretesnek tűnő folytatásában, feküdjek le vele, és utána legyen a szokásos ő erre én arra dolog? De ez az alkalom is maga legyen az ősrobbanás?? És utána újfent küzdjek meg a semmi sem maradt belőle érzéssel és hiánnyal, hogy ez mennyire jó volt és még szeretném sokszor, de ebből nem lesz semmi érzéssel? És újra szenvedjek addig, míg majd ennek az együttlétnek az emléke is elhalványul és újra el tudom hallgattatni az ösztöneimet? Legyek gyorsan túl az egészen, nem belebonyolódva jobban és nem hagyva, hogy a lelkem sérüljön? Vagy ez már késő?

Normális dolog, hogy ilyeneken vívódom? Mi a francot csináljak?

images.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr156904949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 10:20:40

Ajjaj. Igazából a beszámoló közepén azt akartam írni, hogy 'élni-élni-élni' (az életet és az adódó lehetőségeket) nem pedig agyalni rajtuk. De aztán végig olvasva (hogy lehet ennyit írni korán reggel? lehet hogy blogolnod kéne...) most igazából nincs ötletem.
Pedig amúgy briliáns meglátásaim szoktak lenni... :)

Pixynor 2014.11.16. 10:27:52

@Thoreau: pedig számítottam Rád :( látod, túlagyalás, tipikus női betegség, ilyenkor próbálom kiütni az agyam tizexegynéhány éves korom óta, berúgni, mindent feledni, azonban nem megy. Sokszori próbálkozás után is állítom az alkohol nem veszi el a tudatomat, csak felélesíti. Ami hat, olyan hangosan hallgatni zenét, hogy nem halljam a saját gondolataimat.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 10:32:05

Ugorj bele mielőbb. Nincs veszteni valód. Ha a pesszimista végkifejlet jön be (én erre, ő arra) akkor jobb ha kevésbé köteleződsz el, márpedig a túl sokáig húzott 'előjáték' nyilván azt hozná, hogy egyre fontosabbnak éreznéd. Az optimista végkifejletre pedig épp annyi esély van így és úgy is...
(Mondjuk én kakukktojás vagyok, nálam az ilyen sztorik anno általában 'kibeszélésre' kerültek az aktuális partnerrel. Az meg fontos, hogy volt olyan kapcsolatom, amiből azért menekültem ki, mert a másik túl sokat agyalt a dolgon, reggel elváltunk, minden happy, aztán fél nap múlva jött a vívódó üzenete, hogy én biztos nem is gondolom komolyan. És ez ment nap-nap után. Szóval én azóta a vívódós, gondolkodós hozzáállást igyekszem elkerülni.)

Pixynor 2014.11.16. 10:37:09

@Thoreau: oh erről, csak a barátnőim, és eme kis blogközösség tud. Az életben én határozott nő vagyok, aki nem vívódik, ez tetszik az Ügyvédnek is bennem. Azért ezért a határozottságért meg kell ám küzdenem, és ehhez jó mód, ez a kiadás itt, ahol végül is tényleg én vagyok. Az a jó, itt a gondolataimat ismerik meg a kedves érdeklődök, ugyanakkor az életben meg akik, ismernek, fogalmuk sincs erről az énemről. Barátnőket leszámítva.

Pixynor 2014.11.16. 12:15:49

@mellébreszéd: vagy csak épp kileng, mert mondjuk egyébkor nem szokott. De igen, ez is vadászat.

Mi marad ilyenkor nekem mint nőnek, átmenni terminátorba és szarni az egészbe. Kihasználni belőle azt, ami nekem jó, és haladjuk tovább. Szóval egy dugás és más semmi, ezt meg mi a szarnak húzzam?

gabocaboy 2014.11.16. 13:10:59

@Pixynor: dugjatok egy jót, aztán lesz ami lesz. őszintén, minek irod le minden gondolatod ország világ előtt? 35 ember 40 félét fog mondani.
tedd amit jónak lászt, próbáld ki ahogy eddig még nem tetted.

1 életünk van, nem gondolkodni hanem cselekedni kell. mondom én, az örök rágódó. :)

és használj gumit...

Pixynor 2014.11.16. 13:29:26

@gabocaboy: titkon abban reménykedem hátha eltűnik, ma már kijózanodva. és akkor minden szép és jó, jöhet egy újabb szemetek a pasik egy része poszt és ennyi (remélem Terrer figyeli, hogy nem általánosítottam :) ). Minek írom meg? Tényleg érdekel ki hogy látja ezt a részt, hiába beszélgetek én a barátnőkkel erről, a mi véleményünk tök egyezik, és egyforma. De más véleményt nem ismerek. Szerintem ebből nem lehet bajom, hogy itt ismeretlenül megírom. A környezetem nem ismer. Az itt megismert barátokkal meg igazán jókat tudunk ezekről beszélgetni és tényleg fogalmam sem volt arról, hogy a pasik, hogy állnak ezekhez a kérdésekhez hozzá, míg meg nem ismertem Gour erről írt gondolatait. És nagyon tanulságos, pláne, hogy oly sok férfi egyet ért vele.
Kérdés mennyire tudom magamat az itt elhangzottak alapján átkódolni, kell-e változtatnom a gondolkodás módomon, megállja a helyét az amit, vélekedek erről az egészről stb. stb.

Pixynor 2014.11.16. 13:33:00

@gabocaboy: gumit mindenképpen egy olyan elhangzott mondat után, hogy ha a kezei közé kaparint, olyat tesz velem, hogy kilenc hónap múlva megszülőm majd az ikreit. És annak függvényében, hogy tudom, a barátnője 8 évig nem esett teherbe, és elhagyta őt, összeállt a főnökével, terhes lett és most azt állítja ez az Ügyvéd gyereke. Szóval az is lehet, hogy a történet hőse januárban apa lesz, mihelyst kiderül majd a teszt eredménye. Ez a barátnő a se veled, se nélküled kapcsolata.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 13:42:28

Na kérlek, ezt épp most osztotta meg valaki a facebookon, neked adom hasznosításra:
"Kockáztass! Ha sikerül, boldogabb leszel. Ha nem, akkor bölcsebb.”

gabocaboy 2014.11.16. 14:02:00

@Pixynor: " Az elmenetelem oka az is volt, hogy megpróbáljam megakadályozni, hogy egész nap az Ügyvédre gondoljak. "

hiba. titkon már úgy rá vagy kattanva egy normális pasira, hogy ennek mindig fal lesz a vége. :)
ne menekülj. keress magadnak olyan elfoglaltságot, ami minden esetben hasznos számodra, amitől több leszel ami a magabiztosságod szilárdítja.

tanulj nyelvet!! ne takaríts kínodba /v unalmadba/ vagy menj vásárolni, azzal max az idődet fecsérled.
olvass, halgass zenét ami megnyugtat, fedezd fel újra a lelki békéd ami még mindig ott szunnyad, benned.

biztos kellessz még valakinek, miért ne kellenél? testestül, lelkestül.
a többi hunter meg csak legyen játék.

amúgy meg mindenki kapja be. nem?

Pixynor 2014.11.16. 14:25:26

@Thoreau: Na én már rohadt bölcs vagyok :)

Pixynor 2014.11.16. 14:42:12

@gabocaboy: oh, nincs gond a lelki békémmel, takarítani, bevásárolni a muszáj kategória, mert kupi van, és nincs itthon mit enni, és bizony egykémet még takarmányozni kell. :) Ezek pótcselekvések. Könyv itt van az ágyam felett a polcon, zene mindig szól, kivéve mikor filmet nézek. Ezek tök rendben vannak. Na jó, egyébként nem ezért mentem el, de ez is része. Úszni kell, sport miatt, meg a barátnő is már esedékes volt. :)

Rá vagyok kattanva arra igen, hogy legyen valaki, aki őszinte, akivel jó minden. Erre. De ez nálam nem beteges. Akkor jó, ha nem ismerkedem. Akkor nyugi van. Ha bejön így valaki a képbe, egyből szeretném azt hinni, hogy most ez akkor az, ami jó, amit szeretnék. Eddig ez is tök így néz ki. Aztán később rájön az ember, hogy bilibe lóg a keze tudod.

Hát hogy kellek-e még valakinek, mint nő? Nem tudom, testileg biztos, erre van példa.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 14:46:09

@Pixynor: Ó, Kedves! Az mindig fokozható. (Mármint a bölcsesség.) Hány sms-t váltottatok ma már? :)

Pixynor 2014.11.16. 14:50:13

@Thoreau: én küldtem egy jó reggeltet és még semmi válasz. :) Ennek lassan öt órája :)

gabocaboy 2014.11.16. 15:05:12

@Pixynor: a taktikázás !! tuti a kocsiban a teló, vagy az asszony árgus szemei előtt nem lehet nyomingálni, vagy szimplán várat, hogy még jobban kívánd. :D

mobil zsebben, ott az sms és nincs válasz. jaja.

remélhetőleg ezt a blogot nem ovassa....

Pixynor 2014.11.16. 15:18:56

@gabocaboy: nem biztos, hogy nem, azon ritka csoportba tartozik, akinek fb oldala sincs. De ha olvassa is, rosszat nem írtam, illetve nem tudja, hogy ez itten én lennék. :)

Látod Gabocaboy ebből a taktikázásból van rohadtul elegem. Nálam ezzel senki nem azt célt tudja elérni, amit szeretne, hacsak nem az a célja, hogy felejtősbe tegyem. Nézd, veszteni valóm nincs, a csók emléke halványul. Ha nem jelentkezik többet volt egy eléggé jól sikerült randevúm, és ha eleve azt nézem nem én akartam ezt az egészet, akkor meg... Ő beszélt rá a találkozóra, ő hívogatott tegnap nem én. :)

Mint azt írtam nekem az lenne a legjobb megoldás ha eltűnne. Persze most még várom a válaszát, de ha estig sem jön, akkor ennyi volt.

monte rosa 2014.11.16. 15:54:22

Kedves Pixynor,
talán hasznos lenne átfutni párszor, hogy mit írtál korábban:
"gumit mindenképpen egy olyan elhangzott mondat után, hogy ha a kezei közé kaparint, olyat tesz velem, hogy kilenc hónap múlva megszülőm majd az ikreit. És annak függvényében, hogy tudom, a barátnője 8 évig nem esett teherbe, és elhagyta őt, összeállt a főnökével, terhes lett és most azt állítja ez az Ügyvéd gyereke. Szóval az is lehet, hogy a történet hőse januárban apa lesz, mihelyst kiderül majd a teszt eredménye. Ez a barátnő a se veled, se nélküled kapcsolata."

Ez egy klassz cirkuszi jelenet. Ha az elvárásaidat ez is messze felülmúlja, akkor nyugodtan koncentrálhatsz arra a csókra.

Pixynor 2014.11.16. 15:59:34

@monte rosa: Kedves Monte Rosa! Rátapintottál a lényegre. Pont ez a dolog az, ami azt mondatja velem, hogy ez az ember csak egy vadász.

monte rosa 2014.11.16. 16:32:28

@Pixynor:
Tény, hogy elég nehéz úgy használni az agyat, miközben épp kábítják az ember lányát;-)

Kívülállóként - nem tűnik őszinte cselekedetnek, hogy szerinte teljesen normális dolog ebbe a szituációba téged is belekeverni.
Bár az is egy opció, hogy mindenképpen apa szeretne lenni 2015-ben... :-))

Pixynor 2014.11.16. 16:39:09

@monte rosa: na ez az :) kábítás, pont erről beszélünk :) mindenesetre legyen apuka :) szívből kívánom, de nem én fogom azzá tenni őt. :)
Őszinteséget kértem tőle, ezért mesélte el életének ezt a részét. Persze kérdőjel, hogy valóban őszinte volt-e, és nem pedig a neje mellett van éppen kikapcsolt telefonnal, mert vasárnap van ugye. :)

monte rosa 2014.11.16. 16:51:09

@Pixynor: ez utóbbin agyalni elfecsérelt energia, ezt te is tudod. (Tépelődés helyett okosabb egyet futni.)

Arra gondolj, hogy a jellemes viselkedés is tud annyira vonzó lenni, mint bizonyos paraméterek, amit még szeretnél.
Most elköszönök, vár a vacsorakészítés.

Pixynor 2014.11.16. 16:57:05

@monte rosa: köszönöm a véleményed, és igazad van. Megnézem a Sírok között-et és megyek futni.:)

gabocaboy 2014.11.16. 17:13:14

@Pixynor: reggel ir egy sms-t, hogy megsántult a hörcsöge, orvostól ig járt vele, bocsi.
amúgy ő csak rád gondolt egész nap.
te meg a karjaiba omlassz, mert alig vártad a herceget.

ébresztőőőőőőőőő. :)

majd szivasd meg te is....

Pixynor 2014.11.16. 17:16:31

@gabocaboy: igen, ez lesz, a karba omlást megkérdőjelezném. :) Én nem szívatok meg senkit. Nem az én műfajom. :)

Alibanya1 2014.11.16. 18:12:15

Jó hogy így leírtad, szerintem sz segíthet legtöbbet, hogy leírva újból átgondoltad, mert valóban itt ahányan vagyunk annyifélté gondolhatunk, de egyikünk sem érzi úgy át a helyzetet, ahogy te...ezért én nem tudlak semmilyen irányba tanáccsal ellátni, bármennyire is töröm a fejem és gondolkodom :)

Pixynor 2014.11.16. 18:13:40

@Alibanya1: még az a jól hogy te az elejétől benne vagy :) így nem is kell.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 18:43:42

Na. Hazaértem végre. (Tudjátok milyen sötét és ködös az országút erre?) Aztán gondoltam megnézem, miből maradtam ki. De látom semmiből... :/

Pixynor 2014.11.16. 18:52:09

@Thoreau: nem semmiből. :) Én most megyek futni, Rosa úgyis ezt tanácsolta és igaza van.:)

Pixynor 2014.11.16. 19:00:57

@gabocaboy: hogy Te neked mennyire igazad volt, gyorsan lottóz egyet: ebben a percben érkezett sms: "Éjszaka elhagytam a telefonom meg a kocsim, most került elő mindkettő, még nem feküdtem le."

Pixynor 2014.11.16. 19:02:05

@gabocaboy: igaz nem hörcsög, de ez sem rossz, ja és volt már pasi korábban is aki ezt hazudta, bent maradt a kocsiba a telefon a kocsi meg a munkahelyen. Az is nős volt.

gabocaboy 2014.11.16. 19:36:53

@Pixynor: mindig tanul az ember valamit. gyorsan leépíteni. :)

na én is letoltam egy randit, nem mondott semmit, se sms le lófax. :D megkérdeztem másnap, elmegyünk ide oda? válasz ok, semmi lelkesedés semmi önálló javaslat. visszajelzés alig.
tele a tö..öm az ilyen passziv nőkkel. :(

terrer 2014.11.16. 19:55:42

@Thoreau: "Ugorj bele mielőbb. Nincs veszteni valód."

Mondjuk azt, hogy kiafenének kell majd egy kiégett, immár mindenre könnyen kapható negyvenes nő, aki (bocs) több f.szt fogott, mint kilincset?
A futószalagon művelt kapcsolatosdik sorozata elfásítja az embert, és ez bizony érződik is rajta.
Aki nem hiszi, az szívvel-lélekkel ad ugyanannyi esélyt annak is, aki előtte hivatásos volt, ugye? Nemcsak vizet prédikál...
Lyányok!!! Őrizzétek már egy kicsit jobban az értékeiteket, méltóságotokat annál, mint amit manapság a média (Aleska és celebtársai) meg a szappasorozatok sugallnak! Hiszen az mind csak mese, nem a való világ...

gabocaboy 2014.11.16. 20:24:01

@terrer: mi az, hogy kiégett? elkopik v mi? :)

az, hogy az embert megviseli az állandó jövésmenés, lelkileg, szerintem sima randevúzással is elérhető. igen, kiég.

én is kezdek beleunni ebbe a sok begyepesedett nősténybe, akikben nincs már semmi életkedv.
eljön randizni, de értelmes mondat alig, 4 órán át én pofázok, míg zabált, egy rám irányuló kérdést se véltem felfedezni. uuuunalllmmaaaas.

igen, ebbe is kiég az ember. fárasztó, eredménytelen, értelmetlen.

tényleg egyedül döglünk meg.

gabocaboy 2014.11.16. 20:27:38

egyébként erre varrjatok gombot. :)

oltogatás a köbön, tényleg nem csodálkozom ezen a sok hülye emberen. aki a neten lóg, bőven fogékonyabb erre a szemétre (v igazság???).

lassan rögeszmém, hogy hús vér nő pl. szórakozóhelyen lesz, aki messze kerüli ezeket az oldalakat.
-v otthon kottlik egyedül-

huffnagel.blog.hu/2014/11/12/negy_vitathatatlan_erv_az_mgtow_eletforma_mellett#more6890835

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 20:29:22

@terrer: Khmm... bocsánat, nem tudtam hogy futószalagról van szó, csak mostanában keveredtem ide. :D

Pixynor 2014.11.16. 20:32:40

@gabocaboy: pedig érdekelne részletesebben is :) a randid. De jó volna, ha te is megírnád ezt.

Pixynor 2014.11.16. 20:48:33

@gabocaboy: húú ez a huffnagel nekem kicsit olyan,mint aki még nem jutott pinához, ezért utálja azt.

Sajnálom, hogy Te is ezt tapasztalatod női oldalról. Nekem egy jó barátom megmondta anno, a netről nem lehet normális férfi összeszedni. Ezek szerint nőt sem.

terrer 2014.11.16. 20:49:01

@gabocaboy: "mi az, hogy kiégett? elkopik v mi? :)"

Így van! No nem az, amire Te gondolsz, hanem a lélek.
Érdekes, hogy a női bogokon vitán felül áll, hogy egy kalandor férfit, akinek rengeteg kapcsolata volt már, úgyse lehet "megkötni", az úgyse marad már meg senki mellett, és tutibiztos, hogy a legközelebbi kapcsolatát is megcsalja majd.
Miért hiszitek, hogy a nőkkel nem ugyanez van???

terrer 2014.11.16. 20:53:02

@gabocaboy: egyik nemnek sem érdemes rácsodálkozni, hogy micsoda defektes emberek vannak a másik, pláne nem hogy MINDKÉT oldalon. Ezerszer elmondtam már, hogy ez nemcsak az egyik nem sajátja. Hadd ragadjam meg az alkalmat az ezeregyedikre:-) Igen, ilyenek vagyunk mi, nők és férfiak: a nagyobbik részünk egészséges lelkületű, és normális kapcsolatra vágyik, mert az ember szociális-társas lény. De nem mindenki sikerült normálisra. Ezt tudomásul kell venni. Aki magányra vágyik, hát maradjon magányos. Szabad a pálya.

gabocaboy 2014.11.16. 20:55:54

@terrer: dede, a nők is fordulnak befelé. pont a net előnye a hátrány. én pl soha nem randiztam még ennyit, mint most, de értékelhető kapcsolat semmi.
mig régebben /szórakozóhely, pl sote újvár/ ha valamilyen csajjal szimpatizáltunk, duma, pár napra randi... találkozgattam és működött, vagy rögtön közölte, hogy nem, nem tetszel.

most meg megy a sunnyogás /40 éves nőtöl is kuvvára szánalmas ám/ randi után már újra -ahogy hazaér, hajnalban- a társkeresőn lóg és nézi a következőt, mert akivel éppen találkozott, biztos úgysem jó.

igen, ebben égünk ki....

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 20:55:55

@Pixynor: Kedves Pixi!
Igazából én továbbra is csak csodálkozni járok ide. Az igaz, hogy szélesedik ugyan a látóköröm az itteni vélemények következtében, de hogy ez mennyiben hasznos, azt nem igen tudom.
Már említettem valahol, hogy 45 éves vagyok. Szerintem nagyjából 33-35 éves koromig abszolút elutasítottam mindenféle taktikázást ebben a párkeresősdi témában, következésképpen persze a kapcsolatok előzetes túlgondolkozása sem igen jött szóba. Az érdekes az a dologban, hogy ez működött is. (Lehet valami abban, hogy az ember a saját valóságát teremti meg, vonzás törvénye, meg hasonlók…) Tehát valahogy ennek nem is láttam hiányát.
Aztán, vagy 8 éve, amikor elváltam (közbevetőleg megjegyzem, ex nejemmel azóta is abszolút baráti, mondhatni testvéri a viszony - barátságból is lett a házasságosdi anno - ráadásul a mostani pasija is teljesen jó fej) szóval, akkor kezdtem pár évig nagyon társkeresőzni, és randiztam is sokat, volt több rövidebb-hosszabb kapcsolat akkoriban. A társkeresőzésbe belevetve magam ébredtem rá arra, mennyi eleve előítéletekkel rendelkező nőszemély is van fent az oldalakon. Sok olyan eset volt, amikor a fent lévő bemutatkozást, vagy egy levelet, vagy épp a képemet eleve betámadták, hogy ez biztos nem is igaz, nem úgy van és nem akkor, nem is annyi idős vagyok, stb-stb. Először ezeken bosszankodtam sokat, hiszen ugye anonim módon igazából védekezni sincs esélyed. Aztán rájöttem, hogy ez az Ő problémájuk, miért kéne NEKEM törődni vele? Miondenki a saját gondjain kell úrrá legyen.
Ami a lényeg ebből a kis eszmefuttatásból, hogy titeket néha bizony megriadok attól a lehetőségtől, hogy egy jövőbeli potenciális partner esetében mondjuk ugyanilyen megfontolások tárgyává kerülhet hogy amit én mondok/teszek/állítok magamról, az vajon tényleg úgy van-e? Mert ehhez biz nagyon nem volna kedvem.
Szerencsére a vonzásban még mindig lehet bízni, ha itt lesz az ideje gondolom meglesz a bizalomért bizalmat adó partner. (No igen. Ráadásul 25 éves lesz, szexi és gazdag is.)
A fene. Ebből tök jó blogbejegyzést lehetne ám írni, csakhogy nálam szinte minden barát, volt és mostani kolléga tudja, hogy én (Gyökösi Attila) vagyok a Thoreau nicknevű valaki tehát a saját blogra ilyen jellegű kitárulkozást macerás volna írni.

(Azta mennyi betűt írtam! Lehet hogy nekem is blogolnom kéne...)

Pixynor 2014.11.16. 20:57:25

@gabocaboy: nem tudok válaszolni Neked.

@terrer: igen tökéletesen igazad van. Sajnos.

gabocaboy 2014.11.16. 21:00:10

@terrer: huffnágel blogját nézted? szabályos nőgyűlölő... :D

az érvelést érdemes megnézni, én várnék erre némi észrevételt.

lassan én is buzi leszek, mert nem a visszautasítás a borzasztó, az sincs, hanem a közöny. kinek van ehhez korlátlanul kedve?

terrer 2014.11.16. 21:06:45

@gabocaboy: "eljön randizni, de értelmes mondat alig, 4 órán át én pofázok, míg zabált, egy rám irányuló kérdést se véltem felfedezni."

Ez egyszerűen azért van, mert nem elég magas számára a Te piaci értéked!
A netes (tehát a való életben már totálisan kudarcot vallott) társkeresők többnyire túl magasra állították a mércét, igényeiket ahhoz képest, amit maguk nyújtani tudnak. (Hiszen épp ezért vallottak eddig is kudarcot!) Ha beesik valami nagyságrendekkel jobb parti náluk (sokkal fiatalabb, helyesebb-jobb testű, ÉS gazdagabb), arra ne félj, belelkesülnének!
Ne dőlj be a magát butának, önmagától érdektelennek tűnő nőknek! Tudják azok pontosan, hogy kell a másik iránt érdeklődni, nyomulni rá, "melyik végét fogni". A tiedet is megfognák, ha... akarnák! Csak nem teszik, mert nem vagy annyival jobb, mint ők. De egy pillanatig ne sajnáld! Nyilván amelyik veled túl jól járna, azzal viszont Te - túl rosszul!

Neten 99%-ban csak defektesek, az eszkimók keresnek párt, higgyétek el! Dehát sok az eszkimó, kevés a fóka... Az 1 % fóka az, akire mindezek vadásznak, ő naivan keresgéli a magánakvalót, de nagy eséllyel csak az eszkimókat találja meg. Azok meg kiszipolyozás után az apraját (bocs) visszadobálják, a nagyja viszont EZEK KÖZÖTT a haszonlesők között eleve kárvallottnak fogja magát érezni.
Téged se dobálnának vissza egy kávé vagy vacsora után, ha államtitkár lennél 10 évvel fiatalabb kiadásban, meg Pixyt se, ha ő lenne az APEH (NAV) elnöke.
Dehát nem vagytok.
Ismerkedjetek inkább a való életben:-)

Pixynor 2014.11.16. 21:07:38

@Thoreau: TE JÓSÁGOS ATYA ÚRISTEN ÉS JÉZUS!!!

ÉN MOST NAGYON POFÁRA ESTEM.

És nem kövezz meg, de én azt hittem Te nő vagy. Nem is tudom miért, mert valahogy olyanok a hozzászólásaid, mintha nő lennél. Szépen beszélsz, szépen írsz. És persze még sok írásod nem volt időm elolvasni, de biztos voltam benne, hogy nő vagy.

Húúú most át kell kódolni az életem :)

terrer 2014.11.16. 21:12:40

@gabocaboy: Huffnágel szerintem csak kihasználja kattintásgenerátorként a nőgyűlölet hullámait. Nyilván van olyan nő, akitől az ember tényleg jobban tenné, ha a Holdra menekülne (idesorolnám az én kedves volt páromat is), de ebből nem az következik, hogy MINDEN nőt el kell kerülni, csak a hülyéket! A többi egész csomó dologra hm... alkalmas még:-))) Például én k.vára unatkoznék egyedül, akár utazásról, akár más aktív szabadidő-eltöltésről, akár kölcsönös támaszról, vagy az élet egyéb társasan művelt dolgairól van szó. Az ember társas létezésre termett, no.

gabocaboy 2014.11.16. 21:14:49

@terrer: " nem elég magas számára a Te piaci értéked! "

naja, nem menő verdával mentem, de nem rajtam volt kissé kibolyhosodott pulóver... :)

volt egy másik nő, az se volt túl szószátyár, sőt... kb hasonló érdeklődést mutatott irányomban mint a tegnapi modell, hagytam a fenébe és láááááám, egy hét múlva előkerült, hogy mi van velem, nem jelentkeztem.

itt picit megdőlni érzem a piaci érték vs beszélőke aktivitás összefüggését. de tény, látványosan pénzesebb ürgére gondolkodás nélkül rányomulnak!!
de hiszem, hogy van kivétel. kell lennie. :)

de, ennyi erővel nekem minek egy 40 es albérletben kuksoló vénkisasszony? én igy nem szelektálok, kellene?

terrer 2014.11.16. 21:15:45

@gabocaboy: "ha valamilyen csajjal szimpatizáltunk, duma, pár napra randi... találkozgattam és működött, vagy rögtön közölte, hogy nem, nem tetszel. most meg megy a sunnyogás"

Ez azért van, mert régen a normális nők között keresgéltél, most meg a sunyi haszonlesők közt.
A netes társkeresőn ugyanis többségben ez utóbbaik vannak. Nem a világ változott - Te keresel máshol.
Ne oda menj. Ennyi.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 21:16:10

@Pixynor: Kedves! Először is Thoreau (az igazi) az pasi. Aztán meg ez a szép kedves-sárga legófej is pasi. (asszem...)
Az átkódolásban szerintem jó vagy, nem lesz probléma. :D

terrer 2014.11.16. 21:25:33

@gabocaboy: "naja, nem menő verdával mentem, de nem rajtam volt kissé kibolyhosodott pulóver... :) "

És gondolod, hogy EZEKNEK ELÉG ENNYI?:-))))))))))))))))))))))))))))))

"láááááám, egy hét múlva előkerült, hogy mi van velem, nem jelentkeztem. itt picit megdőlni érzem a piaci érték vs beszélőke aktivitás összefüggését"

Engem is pattintottak le, hogy bocs, bejött más a képbe, aztán mikor az dobta, visszajöttek, hogy bocsi, csúnyán dobtalak, de aktuális még? Mondom: nem! Csak nem ilyen szépen fejeztem ki magam...

"de tény, látványosan pénzesebb ürgére gondolkodás nélkül rányomulnak!!"

Ugye hallottál Te is olyat, hogy az addig butácska libácska, aki azt se tudta, mit kell csinálni egy randin, és úgy nézett ki, hogy egy sípot se tud megfújni, a gazdag, jóképű fiatal pasinál máris térdelőhelyzetben adott elő egy komplett félórás furulyaszólót?
Ne higgy a látszatnak. Nem hülyék az ilyenek. TÉGED néznek annak...

"de hiszem, hogy van kivétel. kell lennie. :)"

Naná!
Mint mondottam, 1% normálisnak is kell ott lennie. Majd a 100. olyan lesz. Addig csak légy türelemmel.

terrer 2014.11.16. 21:26:58

@Pixynor: ha tudnám, ezt melyik hsz-omra vonatkozóan kérdezted...:-(((

Pixynor 2014.11.16. 21:27:11

@Thoreau: Húúú még várj egy kicsit, persze, nézd a névnek nem néztem utána, a legófej okés, de én is egy sárkány vagyok a képen, igen csak a képen (nem nevet), szóval, a legoban nincs női fej, ha jól tudom. :)

De akkor most újra kell olvassalak, ebben a vonulatban. Most minden írásod úgy néztem, mintha nő írta volna. Csodálkoztam is, hogy nem kapsz szívszédülést az egértől, de gondoltam én sem, még egy nő, aki nem fél az egértől. :)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 21:29:34

@Pixynor: Dejó! Én is elolvastam mégegyszer az ominózus hozzászólásom, hogy milyen is lehetett a 'releváció'. Még most is nevetek... :D

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 21:30:59

Legóból minden van. Férfi, Nő, még Sárkány is. Elviszlek egy legóboltba. :)

gabocaboy 2014.11.16. 21:35:04

@terrer: félek, hogy te is általánosítasz. de 2 év badoo és randivonal nyüstölés után kénytelen vagyok titkon belátni, lehet igazság eljertve a soraidban.

nehéz beismerni.

csak tutot, pont az ilyen huffnágel nőgyülölö oldalak miatt vonakodom elfogadni azt, amit más férfitársaim irnak, hogy csukot szemmel aknamezőn lépkedünk, valóban bízva a vakszerencsében.

nő és a férfi is. netes tárkeresés totális kudarca.

bocsi pixy a blogot szétzúzásáért. :)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 21:36:13

@Micellás Zsizell: Hát, a Walden maga bölcsesség tárháza, az igaz. Különösen, ha figyelembe vesszük, mikor íródott.

2014.11.16. 21:36:43

"Érdemes-e abban reménykednem, hogy ha most nem hagyom magam könnyen, hanem ragaszkodom, több találkozóhoz, akkor majd tényleg meglátja bennem az értékelhető dolgokat és belém szeret?" Igen!!! Különben meg ő is azt mondta neked hogy "neki ez egy kihívás, hogy meg kell értem küzdenie. Ez nagyon tetszik neki"
Ha meg mégis engedsz a vágynak, vállald azt a (nem kicsi) kockázatot hogy csak a szex volt a célja.

Tudom könnyű innen okosnak lenni. Ha vársz, beleszerethetsz, és ha bukta az nagyon fog fájni. Ha nem vársz, akkor hamar kiderül mik a szándékai, és ha így bukta, akkor az fog fájni hogy megint átvertek. Erre senki sem tud rendes választ adni sajnos. :( Én leírtam mit javaslok.

Egyébként tényleg sok a pasi. Egy találkozó után nem hinném hogy ennyire beléd zúgott, de ez csak az én érzésem.
Ez a dolog hogy ő 10-es, te meg 6-7-es vagy.... Van egy olyan megérzésem hogy te is, mint sok nő ismerősöm, alul értékeled magad másokhoz képest.

Pixynor 2014.11.16. 21:47:01

@terrer: " Például én k.vára unatkoznék egyedül, akár utazásról, akár más aktív szabadidő-eltöltésről, akár kölcsönös támaszról, vagy az élet egyéb társasan művelt dolgairól van szó."

Ide kérdeztem természetesen. :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 21:47:35

@Thoreau: Walden kötelező volt. Nekem nagyon tetszett. Persze nehéz és legtöbben fintorogtak a csoporttársaim rá. De engem nagyon megfogott.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 21:50:06

@gabocaboy: nem csak netes, mindenhol ez van, pont az érték értékelődött le és a változó tényező fel, de persze ezt nem látják csak a csillogó külső kell mindenkinek

Pixynor 2014.11.16. 21:51:36

@Thoreau: 10 éve legoztam utoljára :) szóval bocsiiii :) de az ajánlat tecccik :)

Pixynor 2014.11.16. 21:53:15

@P80TDM: természetesen, úgy ahogy én nem szerettem belé egy találkozás után, biztos, hogy ő sem belém. Ilyen csak a filmekben van, tudom, nagylány vagyok már. Szóval csak testi vonzódás az egész. No mindegy, a sorsra bízom és hagyom alakulni a dolgokat. Még azt sem tudom mikor találkozunk legközelebb, nem beszéltünk róla.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 22:03:22

@terrer: velvet-szakértőm, lófaszt sincs arra sem igény, nyugodtan hidd el amit mondok

Pixynor 2014.11.16. 22:11:45

@gabocaboy: nem zúzol szét semmit, pont ez az érzés az, amiatt ebbe a blogba kezdtem anno. Ugyanígy gondolom én is. De én az a típus vagyok, aki nem adja fel a reményt. Lehet, az a vád ér, hogy sok a pasi, de az azért van, mert szeretnék valamit írni a naplómba. Minden ismerkedésre azt gondolom, rendes férfi, aztán hogy a végén kiderül nem ... persze az én hibám is. Naiv vagyok.

Az életben való ismerkedésről sincs jobb tapasztalatom. De nem akarom elvenni a kedved tőle.

terrer 2014.11.16. 22:12:40

@Pixynor: tagadhatatlan, hogy a női társ néha jól jön, amikor szexről van szó... bár ahogy az egyszeri ember mondta: "nem tudom, hogy lesznek a számítógépen azokból a nullákból és egyesekből ilyen gyönyörű meztelennős képek, de a Jóisten áldjon meg érte benneteket, emberek!":-)

terrer 2014.11.16. 22:18:56

@Pixynor: "természetesen, úgy ahogy én nem szerettem belé egy találkozás után, biztos, hogy ő sem belém."

NEMMONDOD?????????????????????
Egész idáig totál azt gondoltam, hogy Te még egy ekkora marhaságot is elhiszel neki!
(Najó, picit még most is így gondolom:-) )

terrer 2014.11.16. 22:19:50

@Micellás Zsizell: én készséggel elhiszem!
(Mire?:-o )

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 22:22:00

@terrer: "Lyányok!!! Őrizzétek már egy kicsit jobban az értékeiteket, méltóságotokat " - erre

Pixynor 2014.11.16. 22:25:14

@terrer: dehogy, hisz százszor, meg ezerszer elmondtad, hogy ilyen nem létezik. Miért is hinném el akkor?? ÉN sem szerettem bele, ugyan már, testi vágy ez, nem más. Ha azt vesszük, hogy én már mióta nem ... ugyi, persze, hogy egy tökéletessel csókkal fellázadnak a hormonjaim, és követelik azt, amit egy nő követelhet egy férfitól joggal.

terrer 2014.11.16. 22:30:22

@Micellás Zsizell: a NŐ akkor is őrizze meg méltóságát, becsületét, belső tartását, nehezen megszerezhető voltát, ha a mai férfinak már erre sincs igénye.
Ha nem a férfiak, akkor a maga kedvéért... Meg hátha egyszer újra divatba jön:-)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 22:32:11

@terrer: én őrizgetem, de igényt nem támasztanak rá, úgyhogy néha már kezdek arra hajlani, hogy Pixynek van igaza, de persze győz a csodás személyiségem és nyer vele még egy pofont az élettől :)

terrer 2014.11.16. 22:40:55

@Pixynor: Ha egy férfinak a csóktól fellázadnak a hormonjai, attól még nem esik az első szembejövő nő nyakába, vagy ha igen, ugye elmondjátok mindenféle kalandor disznónak, akinek a nőből "csak az kell"!
Ez fordítva nem érvényes???
Vajon egy nő attól, hogy felhúzta egy profi férfi, akinek ez (a nő szakértő felhúzása) a foglalkozása/hobbija, már nyugodtan teperje le az első szembejövő hapit, "egyszer élünk" jeligére? Nem kéne neki várni ÉRZÉKEIT URALVA az arra ÉRDEMESRE, akit ezzel kvázi majd "megajándékoz"? Nemtom... az én időmben azokat a nőket, akik szíre-szóra-egy felesért elmentek bárkivel, aki egy fokkal jobban nézett ki az ördögnél, még nem "büszke, emancipált, bátor nő"-nek, hanem valami egész másnak hívták:-( Valami változott volna azóta, amiről lemaradtam?:-o

Pixynor 2014.11.16. 22:44:05

@terrer: az én időmben, basszus, hány éves vagy Te?? A Te időd az én időm is. És azért ez a másik véglet. Itt azért még nem tartok. Hogy minden férfival azért. Nem ninfomániás vagyok.

terrer 2014.11.16. 22:44:23

@Micellás Zsizell: ha ez vigasztal, én becsülöm ezt benned...
Tudom, ezért hálából sose ugrasz a nyakamba, mint Pixy az ügyvédébe, csak mert átment neki kinyitni az ajtót, dehát én ügyvéd se vagyok...:-(
(Bocs, Pixy, ha néha rajtad köszörüljük a nyelvünket:-) )

terrer 2014.11.16. 22:47:46

@Pixynor: nem nimfomániásnak hívták!
De azért még találgathacc:-)))

És igen, a másik véglet, de elmondásod alapján már azért úgy tartasz felé picit, nem? Már ha tényleg ennyitől nem tudsz uralkodni magadon:-o

Micellás Zsizell (törölt) 2014.11.16. 22:51:01

@terrer: nagyon kedves, ezt elkönyvelem egy darab pozitív dolognak mára :)

Pixynor 2014.11.16. 22:53:52

@terrer: tudok uralkodni magamon, teljesen, magamhoz sem nyúltam egy ideje, szóval totális önuralom. :) És nyugodtan köszörüld csak rajtam a nyelved.:) És igen, akkor ha ez így jó neked, legyek ribanc, de a ribanc pénzért csinálja nem? Sajnos én ezekből eddig nem profitáltam (tudom én csinálom rosszul), mert a legtöbb esetben egy szopás ára sem jött be gesztusokból.
Egyébként arra mondták, hogy ribanc, aki élvezettel csinálja nem? Hát abban meg nincs hiba. :)

terrer 2014.11.16. 23:00:55

@Pixynor: Úgyse fogsz tudni uralkodni magadon... pedig pontosan tudod Te is, ahogy írtad, hogy mire kellesz neki!
Fogadjunk! (De elhallgatni nem ér!!!)
Mint sokszor mondtam, Te még magadat se ismered jól...

terrer 2014.11.16. 23:04:01

@gabocaboy: Huffnágel-lel kapcsolatban: itt bizonyíték arra, hogy a másik oldalon is vannak totál elmebetegek:

divany.hu/ego/2014/11/15/egyedul_meg_mindig_jobb_mint_rossz_kapcsolatban_elni/

Pixynor 2014.11.16. 23:10:47

@terrer: nagyon jót linkeltél be. Tök igaz.

Pixynor 2014.11.16. 23:12:47

@terrer: lehet, hogy én az utolsó kategória vagyok, lélekben született szingli. :)

terrer 2014.11.16. 23:18:29

@Pixynor: izé... én ezt inkább elrettentő példának tettem ide:-( Merthogy ne reklámozzák már a természetellenes szinglilétet, inkább azt, hogy rossz kapcsolatból az ember JÓ kapcsolatba meneküljön! Ne egyedüllétbe...
Ha Te itt Sákovics Dianával értesz egyet, akkor egyúttal nyilván a Huffnágel bloggal is, amiben meg a férfimagány mellett érvelnek:-( Ajjaj, mit kapsz Te ezért gabocaboy-tól...:-(

monte rosa 2014.11.16. 23:19:11

@terrer: bár ez az iromány a szingliséget magasztalja, de aki akarja, képes kiszűrni a helyes meglátásokat. Egyedül ezerszer jobb, mint egy rossz kapcsolatban.

monte rosa 2014.11.16. 23:21:59

Rossz kapcsolatból meneküljön az ember, legyen férfi avagy nő. De naivitás azt hinni, hogy egy rossz kapcsolat után törvényszerűen egy jó kapcsolat következik.

terrer 2014.11.16. 23:22:23

@Pixynor: lélekben született szingli??? Meg a nénikédet, má bocs... na, EZÉRT kéne azt a Dianát péklapáttal addig tángálni, amíg meleg! Mert meghülyíti még a normális nőket is!
Ha az lennél, nem lett volna ennyi ideig férjed, meg nem lenne gyereked!
Mér olvasol Te minden hülyeséget össze?:-(((

terrer 2014.11.16. 23:32:05

@monte rosa: "naivitás azt hinni, hogy egy rossz kapcsolat után törvényszerűen egy jó kapcsolat következik."

Abszolút egyetértek!
A "jó kapcsolat" egyáltalán nem "következik"! Azt LÉTREHOZZÁK! Megdolgoznak érte! Először is megfelelően választanak (ugye Pixy???), aztán beleteszik az igyekezetet, az energiát, kötnek rengeteg kompromisszumot, aminek eredményeképp létrejön! De azt hinni, hogy csakúgy ELJÖN, mint a Megváltó, miközben mi micsodátvakarva meg ölbetett kézzel ülünk, a legnagyobb naivitás a világon!:-(
Basszus, ezt a sok hülye szappanoperás filmet össze kéne gyűjteni a kitalálójukkal együtt, aztán atomot rájuk! Azóta nem tudják normálisan az emberek, hogy a kapcsolat nem fehérlovon meg hintón érkezik "csak úgy", mert megérdemeljük a kényeztetést, mint a szárnyasbetétet, hanem mi, nők és férfiak közös erővel dolgozunk meg érte:-(
Rohadtdélamerikaifilmek, rohadt reklámok, rohadt agymosó média, hogy takarná el mindet a köd. Ó, az a rohadt köd!:-) Azóta nincsenek normális nők, amióta feltalálták a televíziót:-(((

monte rosa 2014.11.16. 23:39:43

@terrer: igazad van, de egyetlen dologról megfeledkezel. A létrehozás nehézséget jelentősen megkönnyíti, ha egy kis szerencse is járul mindehhez. Nem csak a megfelelő választáson múlik az ügy.
Hogyne, a köd, az a bűnös:-))

terrer 2014.11.16. 23:41:57

@Micellás Zsizell: jogos, már megbeszéltük, Te is az vagy!:-) Akkor úgy módosítom: "nem elegen":-)

terrer 2014.11.16. 23:49:24

@monte rosa: a szerencsefaktor nagy számoknál nem játszik. Egyes kapcsolatokat külön vizsgálva némelyeknél megtalálhatjuk a szerencsefaktort, ahogy a hosszú élet titkánál is azt, hogy ne járjon arra éppen villamos, amikor átmegyünk. De TÁRSADALMI SZINTEN normális kapcsolatrendszer csak akkor lesz, ha ezt a hülye társadalomtudat-módosító szert, a szappanoperát betiltják! A japánoknál miért magas az életkor? Mert keveset stresszelnek, nagy a család szerepe, és egészségesebben étkeznek. Hogy néha jól jön, ha nem esik rájuk a meteor? Persze, de nem ez a legfontosabb!
Meg kell dolgozni, TENNI KELL! A jó kapcsolatért éppúgy, mint a hosszú életért.

monte rosa 2014.11.17. 00:06:02

@terrer, én nem azt állítottam, hogy a szerencse a legfontosabb. De az is kell. Lehet ezt tagadni, meg a japánokról regélni (no igen, a japán férfiak öngyilkossága, az is egy külön fejezet).
Ne ragadjunk már le a hülye szappanoperáknál, ugyanígy pedzegethetnénk a pornó hatásait is.
Miért gondolod azt, hogy nem tesz eleget, például Zsizell vagy Gabócaboy egy kapcsolatért? Honnan tudod? Miért ítélsz alázat nélkül?Te eleget tettél a volt , rossz kapcsolatodért és mégse működött? Nyilván rosszul nem választhattál...

terrer 2014.11.17. 08:02:24

vaóvaóvaóvaó:-o
Valaki nehezet evett vacsorára:-(

Pixynor 2014.11.17. 08:31:42

@terrer: oh, én már hat után nem ettem :) te voltál? :)

terrer 2014.11.17. 09:01:25

@Pixynor: nem, én nem szoktam telihassal mérgelődni:-) Olyankor inkább megnyugszom...
És mi volt a reggeli?

Pixynor 2014.11.17. 09:03:36

@terrer: még csak egy banón (Győzikésen ejtve) de rántott tartját és füstölt sajtot hoztam napi ellátmányként :)

terrer 2014.11.17. 09:34:41

Az bÁnón, Te...
Hm, rántott tarja füstölt sajttal:-))) Ha már ugrunk, csobbanjon, mi?:-)
Másban is ilyen élvhajhász vagy?;-)

Pixynor 2014.11.17. 10:04:24

@terrer: hát persze, ez jelenti azt, hogy élvezem az életem :) télleg bánón, csúnya Pixy, idézetet csak pontosan vagy sehogy.

gabocaboy 2014.11.17. 10:45:42

@Pixynor: jól látom, hogy némi olaj került huffnágel tüzébe? :)

pixy, neked írok... csak hosszú a sztori. ill nem az, bonyolult.

(egyenlőre =/= egyelőre)

terrer 2014.11.17. 10:51:00

@Pixynor: ha igazán fokozni akarod az élvezetet, pácolj be kiklopfolt tarjaszeleteket étolajos fűszerkeverékbe, tedd be hűtőbe 6-7 napra (naponta forgasd, mindenhol érje az olaj, mert különben megromolhat), mintha csak simán sütni akarnád, és AZT rántsd ki! De már zsírban, nem olajban.
Más téren nemvok élveteg (bizony, még csak kávé-cigi-alkohol sem!), úgyhogy ez a legjobb tanácsom, amit adhatok... a nonplusultra:-) De ezt tényleg érdemes kipróbálni:-)

Pixynor 2014.11.17. 11:30:55

@gabocaboy: hát igen, sürgettelek, de továbbra sem jó a címed, és rosszul írtam ezt a szót valahol? Hajlamos vagyok rá. Hát nem tudom mire célzol, hagytam egy kis üzenetet ott valóban. :)

De nem szeretnék nagyon foglalkozni vele, mert az, akinek soha életben nem jutott punci, persze, hogy utálja a nőket. :)

gabocaboy 2014.11.17. 11:57:37

@Pixynor: miért nem jó a címem, irtál nekem. csak közben meló is van. :)

huffnágel tuti megunta már a puncit, nem baj, több marad. parlagon. :D

én meg gyökérkedem még a társkeresőkön egy kicsit, aztán törlöm magam. eséyltelen, sok az az 1%.

Pixynor 2014.11.17. 12:30:55

@gabocaboy: visszajön valami hibaüzenet, mintha nem kapnád meg amit írok. Nem másolom be ide. Hát én fent maradtam, de nem fizettem elő, így talált rám az ügyvéd is. :) Kiskapunak nyitva hagyom, mert ha onnan is lejövök, akkor tényleg esélyem sem lesz ismerkedésre találni bárkit is.

2014.11.17. 18:21:30

Kislányom, ez túl van aggódva.
Nem valószínű, hogy szex előtt alá fogsz íratni vele egy kötelezvényt, mely szerint csak és kizárólag abban az esetben bújtok össze, ha garantáljátok egymásnak a hosszútávú kapcsolatot. Vagy de?:-)
Másrészt mi az a baromság, hogy Te a skálán ennyit érsz, ő meg annyit ér? Szerinted azért gerjedt Rád, mert épp szabin van a huszonéves, tüzes titkárnő, és veled óhajtja feldobni a szexuális életét, utána meg nagyokat kacagva kinyomja a telefont, ha hívod, és eltűnik a novemberi, szürke ködben? Vagy mi folyik Gyöngyösön? Egy kapcsolat sem úgy indul neki, hogy na ez az igazi, hanem csak úgy jön, aztán vagy pofára esés lesz kézletétel nélkül, vagy nem, hát én aztán tudom:-)
Szóval szerintem ennyire nem kell túlgondolni, meg számításba venni az összes várható lépést, mert nem a Nasa kutatóbázisán vagyunk, pont az veszik el így belőle, ami annyira széppé tenné.
Amúgy meg írhatunk itt bármit, nem egyszer leírtam, hogy akármennyi tanácsot kap az ember, úgyis a saját feje után fog menni, és ez így van jól. Nem én voltam ott a randin, és nem én hallgatom a cukker hívásait, hogy a fenébe lehetne eldönteni pár tény alapján, hogy köll, nem köll, jó lesz, nem lesz jó?
Minél több hsz. érkezik, és minél többet vesézed a sztorit, annál távolabb kerülsz a megoldástól, és annál jobban el fogsz bizonytalanodni:-)
Itt már nincs külső segítség, ezt Pixysen kell kezelésbe venni:-) Ügyes leszel, no para,
csókol: Mama

Garbo Goodbye 2014.11.18. 21:11:37

Fejlemény/döntés/megoldás? :)

Pixynor 2014.11.18. 21:12:48

@Garbo Goodbye: fejlemény épp írás alatt, igyekszem még ma kitenni. Köszönöm az érdeklődésed. Megtisztelő. :)

Garbo Goodbye 2014.11.18. 21:28:51

@Pixynor: De jó! És elismerésem a blogodhoz.
süti beállítások módosítása