Pixy mesél

Pixy mesél

Elvárások 2.: és szép lassan egyik a másik után...(az első ismerkedés után rögtön kettő is)

2014. április 10. - Pixynor

És elkezdesz ismerkedni. Internetes társkeresés. Felregisztrálsz, felmegy egy két kép. És örömmel konstatálod, hogy már rögtön kapsz két három levelet is. És ugye ha csak egyből le nem jön a levélből, hogy valami iszonyatos tirpák pasi írt, elkezdesz válaszolgatni a levelekre. Az első pasi, akivel leálltam ismerkedni vidékről volt való, több, mint 100 km-ről.

Egy nagyon értelmes rocker fazon volt, ez a típus eléggé közel áll hozzám. És elkezdtünk beszélgetni ismerkedni. Sok sok mindenről szó volt, míg odajutottunk, hogy akkor eljön hozzám, hogy találkozzunk személyesen. Képeket láttunk egymásról előtte többet is. Ami már az elején úgy gondoltam gond lehet, az a magasság. A srác ugyanis 170 cm volt én meg cipő nélkül 171 cm. Persze, jött a szokásos szöveggel, hogy ez nem számít én meg, mivel elvárások nélküli voltam naivan, úgy gondoltam így van. Hisz a férjemmel is egymagas voltam és elvoltam vele jól 16 évig. Egy centi mímuszban nyilván nem fog számítani. Találkoztunk. Háát első ránézésre, azt láttam, amit a képeken külsőleg. A második dolog az volt, mikor közelért, hogy úristen, milyen alacsony, ugyanis jegyezzük meg, ha egy férfi megadja magasságát, azt úgy kell elképzelni, hogy peckesen kihúzott derékkal áll a mérőléc mellett. Na most a férfiak nem így járnak, az utcán. Tehát kedves hölgy társaim :) a férfi ha megadja a magasságát - 4 cm és meg is van a pontos magasság. Persze, ennek azoknál a nőknél van jelentősége, akik hozzám hasonlóan magasabbak, mint az átlag. A cipőimben 180 cm vagyok.

A harmadik dolog ami nagyon durván mellbevágott a személyes találkozó első pillanatában, hogy olyan kegyetlen szájszaga volt, hogy komolyan mondom harapni lehetett. Kimondottan orrérzékeny nőként, ez leterített és mit csinál ilyenkor egy határozott egyéniség, közli vele, hogy akkor köszi, de úgy nézel ki mellettem, mintha a fiam lennél, és ráadásul büdös a szád szia. Én naiv meg, mivel miattam utazott fel vidékről, persze elvittem magamhoz. És persze nálam aludt, másnap ment haza. Otthon bemutattam a fiamnak, aki rezignáltan vette tudomásul a dolgokat. A srác nagyon intelligens volt, kinézetileg a derékig érő hosszú barna haja volt egy kicsit furcsa (mint írtam rocker volt). Ettünk, társasoztunk, beszélgettünk. Mikor kiment a fiam elég diszkréten rákérdezett, hogy tényleg ennyire büdös a szája, mert addigra már az egész lakásban olyan átható szájszag, volt, hogy el nem tudom mondani. És persze, nem volt neki gyanús, hogy félpercenként rágóval kínálom. Persze nem kért, mert nem szokott rágózni. Műfogsora volt a srácnak, és szerintem a híd alá rakódott maradéktól volt ilyen kegyetlen a dolog :(. Aztán eljött az este, egy ágyba fekvés ugye, ami nagyon furcsa volt számomra 16 év hűséges kapcsolat után. Szégyenlős is voltam, mert persze a utolsó boldogtalan házas éveim alatt az evésbe menekülte és jópár kiló felesleg díszíti azóta is az testemet. A srác mindenesetre biztosított róla, hogy jól nézek ki, nincs gond a telt alkatommal. És megtörtént az a dolog, aminek meg kellett. Háát a csókolózásnál igyekeztem bőrön keresztül lélegezni, meg úgy egyébként végig, semmilyen hatással nem volt rám az érintése, csináltam, amit csinálni kellett ilyenkor, mindenféle élvezet nélkül, ami persze, mivel igazi nő vagyok, nem látszott meg rajtam. Aztán persze némi előjáték, simogatás után nekem is elébem tárult, aminek elébem kellett és nem bántásiból, de hát merev állapotában alig 10-12 cm-recske és háát keménységileg is inkább gumicukor típusú volt a srác. És persze itt jön a szlogen a méret nem számít. KIVÉVE!!!! ha olyan pasival fekszel le, akihez lelkileg egyáltalán nem kötődsz, mert ez esetben meg számít, hisz csak ez van. Aztán megvolt az aktus is, én élveztem, ahogy a nők a pornófilmeken, bár azért nem vittem túlzásba. Neki jó volt, az biztos. És háát ugye utána megkaptam a "na milyen volt?" kérdést. És bizony őszinte ember lévén egyből kinyögtem, hogy hát nem éreztem valami sokat. Ami sajnos így is volt. Persze  srác meghökkent az őszinteségemtől és egy kicsit meg is sértődött és közölte, hogy vegyem tudomásul, hogy az övé nem kicsi, az enyém nagy. Ő egy átlagos méret. Háááát gondoltam magamban, ha Te átlagos vagy, akkor nekem eddig csak átlagon felüli méretű pasikkal volt dolgom, így nyilván szerencsésnek tarthatom magam.

Aztán persze kultúremberek módjára aludtunk, másnap felkeltünk, reggeliztünk, és bizony már alig vártam, hogy kivihessem a vonathoz, amellyel ment hazafelé. Napközben még szétnéztünk, ahol lakom és bizony kaptam egy érdeklődő kérdést, amitől a szőr felállt a hátamon, hogy vajon van-e erre biztonsági őri állás. Persze magára gondolt, hogy nyilván ideköltözne, ha lenne itt munkahelye. Hááát gyorsan rávágtam egy fogalmam sincs-et és tereltem a témát másfelé. Már tudtam persze, hogy soha többet nem fogok vele találkozni mégegyszer. Az vonat felé tartó úton már nagyon nem is beszélgettünk, és bizony minél közelebb értem a vonathoz annál felszabadultabb lettem, hogy jaj de jó mindjárt elköszönök, mindjárt vége a kellemetlen együttlétnek. És végül is a vonatnál már teljesen jókedvűen köszöntem el tőle, kifejeztem örömömet, hogy itt volt és már tényleg a szájszag sem zavart, mert tudtam, hogy nem kell tovább szagolnom. :)

És hazafelé tartva immáron totál boldogan, hogy megszabadultam ettől a felettébb kínos együttléttől rögtön meg is fogadtam az első két elvárásomat:

1. Soha többet alacsonyabb férfival !!!

2. Soha többet úgy nem találkozok elsőre senkivel, hogy annak nálam kelljen aludnia. :)

Ugye jogosan??

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr75988442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SadBoobie (törölt) 2014.04.11. 20:28:49

Néha nagyon rémisztő ennyire megismerni egy nő életét.Rémisztő, hogy mennyi mindent fel bírnak áldozni magukból a boldogságért, ami egy furcsa paradoxon.Vagy inkább mennyire megengedőek másokkal a saját boldogság keresése közben.Igen, ez utóbbi talán kevésbé ítélkezés részemről és jobban visszaadja azt a kettősséget, amit a fenti bejegyzés olvasása közben éreztem.És hogy mennyivel bátrabbak, mint a férfiak, mennyivel kitartóbban képesek végigvinni, amit elterveztek, minden viszontagság ellenére.

Ha horgász lennék és kifognám az aranyhalat, akkor annak ellenére, hogy a szájápolást nem vetem meg a fenti írás miatt az egyik kívánságom mégis biztosan az lenne: soha, de soha ne kínáljon meg egy nő se rágóval :-)

Pixynor 2014.04.12. 20:26:07

@SadBoobie: Jaj, pedig nem ez volt a cél :) én is imádom a rágót ugyanakkor ha szükséges rendszeresen látogatom a fogorvosom :) És lehet, hogy egy kicsit gonosznak hangzik, amit írtam, ugyanakkor valóban igaz az utolsó szóig. Háát nem is tudom, hogy kellett volna reagálni a helyzetre. Te mit tettél volna a helyemben? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.12. 22:56:03

Szerintem nem jogosan, mert centiken parázni hülyeség, és ha nem szájszagos, és ágyban is jó pasi lett volna, akkor rögtön nem támasztanál elvárásokat. Sőőőt...
Ugye te is érzed a dolog paradox voltát? :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.13. 00:29:47

@Pixynor: Gonosz ? Ugyan már, ha büdös volt a szája és kicsi volt a farka, akkor ezen nincs mit szépíteni.Én azt a részt nem értem, hogy miért esett rá a választás.Oké, a száj nem volt tudható.A farok esetében a bevallásos rendszer sem megbízható.Lelki kötődés sem volt.Olyan, mintha a típussal azonosítást követően már nem is érdekelt volna a valóság....jó, értem, már nagyon kellett valaki.Én körültekintőbben választottam volna, legalább egy valamiben ragaszkodtam volna a saját szempontjaimhoz és szerintem szóltam volna a szájszagot illetően, kellő tapintattal.Ha annyira barom, hogy ezen megsértődik: nyert ügy, elhúz haza és nem kell szagolni.Ha nem sértődik meg: csinál vele valamit és egy negatív faktorral kevesebb.Bár tartok tőle, hogy az összképben lényegi változást nem okozott volna.

Pixynor 2014.04.13. 08:26:54

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szeretném jelezni, hogy az elvárásom, nem a farok méretével kapcsolatosan állítódott fel. Az csak egy dolog volt. És kizártnak tartom, hogy ha esetleg egy kedvezőbb adottságú illető lett volna, akkor a szájszaga már nem lett volna elviselhetetlen :) ezt ugye Te sem gondoltad komolyan? :)

Pixynor 2014.04.13. 09:02:09

@SadBoobie: Hogy a választás miért rá? Mert az előzetes ismerkedésünk során egyébként egy teljesen normális gondolkodású, értelmes pasi volt. És gondolj bele az első internetes ismerkedésem, teljesen naivan :) És természetesen, a férfiak megnyugtatására mondom, tudom érzékeny a téma, de tényleg nem a farok mérete számít, hanem úgy összességében az, amit az illető az ágyban kezdeni tud ad dolgokkal. Volt ellenkező példám is :) szerintem hamarosan róla is írok :) extra adottságok, amivel persze tisztában volt az illető, aztán hanyatt vágta magát az ágyon, hogy tessék itt van és kb ez is volt az összes amit csinált az együttlét során :) szóval .... ez sem volt jobb független attól, hogy egy kedves barátom megjegyzése szerint paradicsomkarója volt :)
És még ott sem tartottam, hogy nagyon kellett volna valaki :) abszolút a 16 éves monogám kapcsolat utáni kíváncsiság hajtott újra erre a részre :) És a szájszag miatt csak azért nem szóltam, mert nem tudtunk volna a helyzettel mit kezdeni hisz eljött hozzám egy napra akkor aztán végleg meghalt volna a dolog és még ennyire se tudtunk volna viselkedni, ahogy tettük. És másnap meg hazafele meg már oly mindegy volt, hisz tudtam, hogy többet nem találkozunk.

SadBoobie (törölt) 2014.04.13. 09:19:04

@Pixynor: Ok, értem.
Kíváncsian várom a következő bejegyzést :-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 10:08:14

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ahh, én mindkét felvetésedre válaszoltam, a centiket nem a farokméretére értettem, hanem a magasságra.

Egyébként írtam is, hogyha jó lett volna az ágyban (és tegyük fel még rágózott is volna elnyomandó a szájszagot), akkor azért ennek simán adtál volna több kifutási időt.

Egyébként tényleg ennyi a megoldás, hogy kíváncsi nőket kell keresni, és akkor bármekkora igénytelenség esetén is simán lesz szex?

SadBoobie (törölt) 2014.04.13. 10:25:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): alapban mindenki kíváncsi, tehát nem nehéz a feladat, talán.
Az már bonyolultabb, hogy mi maradt volna a pasi fejéből, ha létezne olyan rágó, ami egy lakást betöltő szájszagot elfed és mit lehet kezdeni egy fejetlen pasival egy hosszabb kifutási idő alatt :-D

Pixynor 2014.04.13. 10:48:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Elég erősen sarkítasz ám :) Csak csupán azt szerettem volna kifejezni, hogy engem sosem hajt úgy a vágy a "farok" után, hogy így fejezzem ki magam, hogy beérjem igénytelenséggel.

Ettől függetlenül előre ki nem szűrhető módon ebbe botlottam.l

Miért baj az, hogy ha nekem nincs szájszagom, azt szeretném, hogy a másik félnek se legyen?? És nem, ha rágózott volna, sem lett volna megoldás. Csak átmeneti. Az én két napomat megkönnyítette volna.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 13:56:08

@Pixynor: Nem sarkítok, vagy ha mégis, hát tőled tanultam :)

Egyébként utóbbi hozzászólásodban ellentmondasz az egész történetnek, hiszen mégis beérted az igénytelenséggel, még ha csak egy éjszakára is.
A kérdés a miért? Erre a válaszod, hogy mert a kiváncsiság, és mert olyan jó fej volt az előzetes ismerkedés során? Ez elég kevésnek tűnik...
Ilyen alapon akkor bármikor máskor megeshet veled hasonló eset.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 13:58:01

@SadBoobie: Háát nem tudom, én azért ennél lényegesen nagyobb igényességgel is lettem külön szobában, vagy külön ágyban altatva :)

SadBoobie (törölt) 2014.04.13. 14:40:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem ne legyél ennyire szigorú.Én is kicsit leakadtam ezen, de hát talán azt mindketten kihagytuk a számításból, hogy ez egy jóval korábbi történet lehet, tehát az írás már sokkal tapasztaltabb fejjel és szemszögből készült, utólag meg minden teljesen más.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 15:06:04

@SadBoobie: Dede szigorú vagyok, de legalább igazságtalan :)

Mennyivel korábbi? Mert ez is 16 év házasság után esett meg, nem 17 éves tapasztalatlan leányként.

SadBoobie (törölt) 2014.04.13. 15:34:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mittudomén, de ugyanmár, hát mit számít ez ? A különalvós referenciáddal tuti dobogós vagy... De ha mindenáron a dobogóra hajtasz és ragaszkodunk a részletekhez, beavathatnál, miért aludtál mégis ott és nem pedig a sértett távozást választottad ? És ezt mennyi év rutin után ?
Remélem világos, hogy nem sértegetni akarlak, hanem arról van szó, hogy nem is annyira más cipőben jár itt egyikünk sem, mint ahogy az elsőre tűnik.

Pixynor 2014.04.13. 15:52:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Igazad van, 16 év monogám kapcsolat után kikerülve a "húspiacra" esett ez meg velem. Naivan. Ő volt az első :) single életemben és volt még egy pár azóta az tuti, és bizony volt, hogy meg is szívtam nem egyszer :) nem kétszer ezt követően is. De hogy tartja a mondás én minden hibát úgy négyszer ötször követem el, hogy biztos legyek benne :) Meg ne érjen az a vád, hogy a korábbi negatív tapasztalataim miatt esetleg most már egy teljesen normális pasinak sem adom meg az esélyt :) És egyébként igen, van, hogy az intelligenciám képes nagyfokú naivsággal párosulni :) de hát ez van. Én sem vagyok tökéletes és soha nem is állítottam :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 23:41:15

@SadBoobie: Egyszerű, nem kocsival voltam, hanem tömegközlekedéssel, párszáz kilométernyire, és tél volt. Mehettem volna az éjszakába fagyoskodni, de azt már egyszer előtte kipróbáltam.
Egyébként a szitu nem ugyanaz, mert ahhoz azt kellett volna kérdezned, hogy fogadtam-e nőt többszáz km-ről, és kivágtam-e miután semennyire sem jött be, vagy még szex is volt?

@Pixynor: Tudom értetlen vagyok, de még mindig nem értem, van valaki akit nem kívánsz, bőrlégzel mellette, az érintése sem hoz tűzbe, és más sem, szóval semmi nincs ami a vágy halvány szikráját felkeltse benned. Ennek ellenére mégis szexelsz vele és egy ideig el is hiteted, hogy jó volt neked. Mint egy rossz házasságban :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.13. 23:45:18

@Pixynor: Fogalmam sincs, max a (kamu)indokokat tudom leírni:

"Szerelmes vagyok másba, de azt gondoltam ha már megbeszéltük hátha menni fog veled is."

"Nem tudom élvezni a szexet senkivel lelkileg."

"Csak azért hívtalak ide, hogy megismerjelek, mint embert, kapcsolatról szó sem volt" (Tényleg? Előtte mást írtál).

"Bocs, ma jött meg." (Ő kifejezetten dugni hívott, és aznap előtte pár órával erről egy szót sem szólt. Őt otthagytam és fagyoskodtam az éjszakában).

Nyilvánvaló, hogy nem jöttem be valamiért nekik ott a helyszínen.

Pixynor 2014.04.14. 05:52:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hát sajnos én az vagyok, aki a legmesszemenőkig őszinte. Nem akarok kamuzni, és nagyon nem jól viselem, ha velem is ezt csinálják. Márpedig csinálják. Miért nem lehet egy alkalom után, ha az nem jött be, vagy tényleg esze ágában sem volt még egyszer jönni, ezt megmondani?? Ennyi gerinc igazán lehetne, ezekbe a skalpvadászokban.
Én is megmondom mindig ha valamiért nincs tovább. Nem kamuzok.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.14. 08:39:27

@Pixynor: Ennek több oka is lehet, lehet, hogy akár menne is, de éppen jön egy új, frissebb impulzus. Lehet, hogy talonban tartana "szűkösebb" időkre. Lehet, hogy így akarják megelőzni a kínos magyarázkodást.

Pixynor 2014.04.14. 09:15:59

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem abban semmi kínos nincs, hogy köszi baby, de ennyi volt, mert szállnék a következő virágra, vagy éppen, nem veled volt az évszázad kefélése.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.14. 10:11:02

@Pixynor: Jó, de nem tudhatja, hogy nem teszel fel-e neki kérdéseket, szemrehányásokat, stb.
Nem mentegetni akarom az ilyet, félre ne értsd.

Egyébként pedig ki tudja, lehet, hogy semmi ilyesmi nincs, hanem nulla lelkiismeret, stb.

Pixynor 2014.04.14. 10:57:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Egyébként jó volna, ha a férfiak lenne annyi vér a pucájukban, hogy időnként szembesítenék a nőket a hibáikkal. Azaz ha pl velem volt baja és azért nem jön többet mondja meg, hogy tudjam mi a gond, mert ha nem velem volt baja, csak esze ágában sem volt többet jönni, akkor is képes vagyok azt hinni, hogy velem van a baj. És közben meg szuper vagyok :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.14. 12:41:44

@Pixynor: Ohh milyen könnyelmű kívánság, férfiember ilyen szembesítést levágott/letépett fejjel szokott elhagyni :)

Ha megmondja, hogy mi a gond, és az nem egyezik a korábbi tapasztalatokkal, véleményekkel, önképpel?

Pixynor 2014.04.14. 21:27:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Inelligens nő vagyok tudok szembesülni a hibáimmal, amik ha lennének... :) :)

Egyébként én totál őszinte vagyok mindegyikkel, ha nem jó megmondom simán. Nem keltek hiú reményt senkiben :) felesleges. És ezt én is elvárnám, annyira utálok így felnőtt fejjel agyalni, hogy na vajon most mi lehet. Pont most is egy ilyen sztoriban vagyok benne. Együtt-lét pénteken, áll. tök jó volt. Szombat reggel kapok egy csodás vagy-ot, azóta semmi. Még a vasárnap reggeli jó reggelt-emre sem érkezik válasz :) Mit gondoltam??? Nyilván ennyi volt, csak ebben sem volt túl sok gerinc, hogy bevallja. Erre mi történik, ma felhív. Mondom hogy akkor most mi a helyzet, mert azt hittem már nem is hallok felőle :)

Bár sejtem én :) nyilván nem jött össze a másik akivel hétvégén próbálkozott :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.14. 23:02:05

@Pixynor: Én sem vagyok tökéletes, belőlem is hiányzik a hiba :)

Ez elég egyértelműnek tűnik a kérdés, hogy akarod-e vele megint, tekintve, hogy bármikor átlép rajtad:)

Pixynor 2014.04.15. 06:28:06

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Csak sex és más semmi :) és a jobbik fajtából :) miért ne?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.15. 06:31:49

@Pixynor: S ezt benne is tudod tartani ebben a körben? :)
Így, hogy ismerkedsz más pasikkal, illetve mi lesz ha érzelmileg kötődni kezdesz?

Pixynor 2014.04.15. 06:43:06

Igen, benne, egyértelműen, mint írtam rendelkezem némi intelligenciával, így pontosan tudom, hogy ha nős férfival ismerkedem meg e célból, ott szóba se jöhet semmilyen érzelem, sem kötődés. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lelkesedem az adott férfiért, igaz sokan ezt a lelkesedést képesek félreérteni, pedig nálam nem jelent mást, minthogy jó a sex és még akarom :)

Ezt meg is szoktam velük beszélni. Inkább fordított helyzet állt már fent. A férfi kezdett el arra célozgatni, hogy kezd függővé válni, és hogy milyen jó velem lenni, meg milyen jó nálam lenni :) stb stb. Na ezt azért nem. Tudod ha ilyen kapcsolatba belemegyek én avval a férfival sosem lépnék igazi kapcsolatban. Szerinted aki ezt teszi a nejével, velem nem tenné meg??? Ez nálam egyáltalán nem pozitív tulajdonság a férfi jellemében. Én azt tudom értékelni, hogy ha a férfi hűséges típus, mint én. De mivel sex és más semmi ez esetben a férfi jelleme csak annyiban érdekel, amennyi rész abból a sexhez kell és nem az élethez.

Nem tudom érted-e mit próbálok kifejezni :)

Pixynor 2014.04.15. 06:44:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ja és emellett simán ismerkedem tovább és természetesen abban a percben ha találok valakit, akiben lehetőséget látok másra is, mint erre, akkor ennek a kapcsolatnak egyből véget vetek. És mint írtabb fentebb számomra nem pozitív tulajdonsága ez a félrelépő férfinak és ez ki is zárja, hogy beleszeressek :)

Sadist 2014.04.15. 12:47:11

Aztakurva...
Jól értem? Összejöttél egy büdös szájú, derékig érő hajú, kis farkú rockerrel, aki a legkisebb mértékben sem vonzott, és rögtön az első alkalommal szétdobtad neki a lábad? Ennyire nem vagy válogatási helyzetben, hogy kvázi ingyen szexszel tudod csak elérni, hogy valaki egyáltalán foglalkozzon veled?

Sadist 2014.04.15. 12:58:11

@Pixynor: "Egyébként jó volna, ha a férfiak lenne annyi vér a pucájukban, hogy időnként szembesítenék a nőket a hibáikkal."

És ugyan mire mennének vele? Akkor még a dugásról is lemondhatnának. Azért élnek még vérbeli kamugépek, mert a nőknek igényük van rá. Sokkal jobban szeretik a cukrozott takonnyal leöntött hazugságokat, mint a fájdalmas, egot sértő igazságot. És amíg van lószar, addig veréb is lesz.

Pixynor 2014.04.15. 13:02:12

@Sadist: Ha Te ezt olvastad ki belőle lényegként, ám legyen. Nincs mit ez esetben mondanom :) Bár a helyzet velem kapcsolatosan korántsem olyan siralmas, mint ahogy feltételezed :)

Pixynor 2014.04.15. 13:03:59

@Sadist: Tökéletesen megfogalmaztad a férfiak milyenségét. És ha gondolod, hogy a nőknek erre van szüksége... hát nem tudom. Nekem biztos, hogy nem. A többiek nevében nem nyilatkozom.

Sadist 2014.04.15. 13:31:55

@Pixynor: "Bár a helyzet velem kapcsolatosan korántsem olyan siralmas, mint ahogy feltételezed :)"

Számomra a posztból ítélve tűnt nagyon siralmasnak a helyzet.

Sadist 2014.04.15. 13:38:38

@Pixynor: "És ha gondolod, hogy a nőknek erre van szüksége... hát nem tudom. Nekem biztos, hogy nem."

Nekem meg a sportközvetítésekre nincs semmi szükségem. Ettől függetlenül tudom, hogy az emberek egy igen jelentős részének igénye van rá, mert ki is épült rá egy külön iparág.
Próbálj néha a saját egységsugaradon kívülre is tekinteni, érdekes dolgokat fedezhetsz fel.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.15. 14:31:40

@Pixynor: Na de kérem, eddig szó sem esett arról, hogy nős férfiakkal ismerkedsz, vagy a legutóbbi nős férfi lenne :)

Nős férfi pedig lehet éppen "ellenőrzés" alatt, így nem biztos, hogy tud válaszolni neked, főleg vasárnap, nyilván melóidőben hívott:)

Amúgy sadistnak igaza van, ha tetszik, ha nem, magam is rengetegszer tapasztaltam, hogy a nők
"Sokkal jobban szeretik a cukrozott takonnyal leöntött hazugságokat, mint a fájdalmas, egot sértő igazságot."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.15. 15:28:15

Hmmm.... Igazából egyetlen kérdés merült fel bennem az elolvasás után.

Miért feküdtél le vele? Büdös volt, alacsony, nem jött be stb. stb. Nem lehetett volna neki megmondani, hogy figyu, nem jössz be, de nem akarlak kirakni az utcára, ha már ennyit utaztál? Aludni lehet szex nélkül is, mondjuk kint a kanapén, vagy az ágy szélén. Nem?

Na jó, kettő:

Miért érezted azt, hogy színlelni kell, hogy jó volt, mikor undorodtál tőle? Komolyan nem értem... Azért legyen már az ember lányában ennyi tartás! Azt írod nem kellett annyira a farok, meg egyébként totál őszinte vagy mindig. Akkor hogy is van ez?

"csináltam, amit csinálni kellett ilyenkor, mindenféle élvezet nélkül, ami persze, mivel igazi nő vagyok, nem látszott meg rajtam."

Uhhh! Te nagyon el vagy tévedve szerintem! :S

Pixynor 2014.04.15. 20:06:43

@Sadist: A helyzet siralmas volt, de nem az én helyzetem siralmas, ha érted mire gondolok. Nézd mégsem mondhattam neki, egyből, hogy akkor bocsi, de fordulj vissza :( elég messziről utazott, hogy találkozzunk :) Te hogy oldottad volna meg?

Pixynor 2014.04.15. 20:15:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Teljesen jogos, nem tudom miért feküdtem le vele, talán, mint írtam korábban, kíváncsiságból. Az őszinteség meg volt. Utána, mondtam neki, semmit sem éreztem. Meg is sértődött rajta.
Elég kellemetlen lett volna a helyzet, ha a legelején közlöm vele a totál igazságot. Jólnevelt vagyok, soha nem bírtam volna ilyen kellemetlen helyzetbe hozni, mint amit Te írtál. Ennél egy kicsit lágyabb lelkületű vagyok. Kíváncsi lettem volna Te hasonló helyzetbe, hogy reagálsz.

Pixynor 2014.04.15. 20:17:50

@Sadist: "Próbálj néha a saját egységsugaradon kívülre is tekinteni, érdekes dolgokat fedezhetsz fel." Nem tartom magam szőkének, de ezt nem értem. Megmagyaráznád?

Pixynor 2014.04.15. 20:20:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Érdekes, nekem ez vajon miért nem jön be?? Én sokkal jobban szeretem, ha valaki azt mondja, figyu lenne kedved hozzá... csak úgy. Vannak ilyenek is, velük legalább tudja hányadán áll az ember. Az cukrozos típust rühellem. Miből gondolja bárki is, hogy elhiszem, amit ilyenkor mondanak. Szerintem egy értelmes nő ilyenkor tisztában van ezzel, hogy ami ilyenkor jön a pasikból az csak duma. Aki meg nem.... hát annak meg úgy kell. UGYANAKKOR HANGSÚLYOZOM én is dőltem be ilyen pasinak, csak az nem a tipikus nyálas dumával jött. Sokkal fifikásabb volt :)

Pixynor 2014.04.15. 20:28:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Érdekes, nekem ez vajon miért nem jön be?? Én sokkal jobban szeretem, ha valaki azt mondja, figyu ez van, kövér vagy csúnya vagy stb stb... Így legalább tudnám, hogy oké valóban ez van. Akkor esetleg tudok rajta változtatni, persze ha akarok.

De könyörgöm, miért az ágy után??? miért nem előtte mondja, hogy bocsi de rohadtul nem jösz be mert kövér vagy és csúnya. Akkor azt mondom, oké van ez így nem tetszhetünk mindenkinek. Ha valaki nem akar többet, könyörgöm az egyszer miért akart??? Akkor ő is annyira leadja, mint ahogy itt feltételezik rólam, hogy én leadtam az igényemet?? :)

A csak sex és más semmi általában = nős pasival :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.15. 20:55:33

@Pixynor: Miért, miért, mert mondjuk nem kapna szexet. Lehetne akármilyen kulturált, jófej, vonzó, akkor sem.
Látod te magad is felteszed a kérdést:
"Ha valaki nem akar többet, könyörgöm az egyszer miért akart???"

Pixynor 2014.04.15. 21:05:08

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Na de figyelj, mi értelme van, sexet akar, találkozunk, nem tetszem neki, megdönt, eltűnik. Ennyire rá van ő is szorulva akkor a sexre???

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.16. 08:38:43

@Pixynor: Ha nem jön be, nem fekszek le vele. Ennyi. Annyira kíváncsi meg soha nem voltam, hogy egy ilyen - a leírásodban szereplő - pasival lefeküdjek. Kellemetlen az lenne az én meglátásom szerint, hogy egy olyan helyzetbe megyek bele, amitől egyébként irtózom. Itt meg ha jól látom, ez volt. Nem jólneveltség kérdése szerintem! Jótékonysági intézmény meg nem vagyok, hogy csak azért, mert szeeeegény felutazott vidékről, széttárjam neki.

Nem akarlak megbántani, de nincs baj az önértékeléseddel? Miért mész bele ilyen helyzetbe? Miért adod fel önmagad, a saját vágyaidat, elvárásaidat?

Arról nem is beszélve, hogy a következő kommentjeidben meg pont azt várnád el egy pasitól, hogy megmondja, nem jössz be, mikor ezt te sem voltál képes megmondani a "kisrokkernek".

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.16. 10:01:29

@Pixynor: Lehet, hogy rá van,
lehet bármilyen indoka, pl. nem volt még 40-es nővel, vagy szőke/barna/feketével, teltebbel.
Lehet, hogy hiperaktív a szexben, és amit kap sem elég.
Lehet, hogy skalpvadász és nem hagy ki egy lehetőséget sem.

Attól, hogy egy nő nem néz ki úgy, mint egy szupermodell, lehet olyan kisugárzása, stílusa, ami alapján dugni akarnak vele.

Comprende 2014.04.16. 13:45:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Attól, hogy egy nő nem néz ki úgy, mint egy szupermodell, lehet olyan kisugárzása, stílusa, ami alapján dugni akarnak vele.
Ez a totál ismerethiány vagy félremagyarázás vagy valami mentegetés , vigasztalás féle .
Az egész szépészeti ipar azért működik mert a nők pont úgy akarnak kinézni mint a modellek , azt híve hogy a legjobbat teszik . Pedig rohadtul drágán mérik mégis minden nő akarja . És az egész csak a GDP növekedésre hat.Nagyon kevés sikere van , mert hálisten mindenki mást akar , nem csak a szőke barbikat :) Másrészt ahhoz hogy a stílusről mint vonzerőről beszéljünk , azért kell több tíz órai kötetlen beszélgetés . Az pedig ebben a szituban azért nincs meg . A fiúk sem biztosak ám magukban , ezért is sikeresek a " hogyan hódítsuk meg . . ." könyvek .
A harmadik amit felemlegetsz , én már kértem méréstechnikai honlapon női kisugárzásmérő műszert :). . . .hasztalan :)

Sadist 2014.04.16. 13:56:46

@Pixynor: Próbálj megismerni más nézőpontokat is, olvass pszichológiai, szociológiai tanulmányokat, más emberek tapasztalatait, esetleg próbáld magad más emberek helyébe képzelni magad, megismerni a motivációikat, és ne söpörj le egy érvet annyival, hogy te nem tapasztaltad vagy te nem olyan vagy.

Sadist 2014.04.16. 14:10:33

@Pixynor: "De könyörgöm, miért az ágy után??? miért nem előtte mondja, hogy bocsi de rohadtul nem jösz be mert kövér vagy és csúnya."

Baszki, azért, mert 1000-ből 999 nő elhajtaná a bús picsába és nem volna szex. Egy férfi számára pedig egy átlag alatti dugás is jobb, mint a nem dugás, lévén neki nem elég annyit mondania, hogy dugni akar és már röppennek is rá a csajok.
Ha a nyílt őszinteséggel is ugyanolyan eséllyel lehetne csajozni és szexet kapni, mint a hazudozással, akkor szerinted létezne még olyan férfi a Földön, aki a légvár építés bonyolultabb és veszélyesebb útját választaná a sokkal egyszerűbb és stresszmentesebb őszinteség helyett?

Sadist 2014.04.16. 14:21:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Attól, hogy egy nő nem néz ki úgy, mint egy szupermodell, lehet olyan kisugárzása, stílusa, ami alapján dugni akarnak vele."

Attól, hogy egy autónak nincs olyan gyönyörű kasztnija és akkora teljesítménye, mint egy Porsche 991-nek, attól még lehet olyan ára, hogy sokan meg akarják venni.

Ez a kisugárzás és stílus emlegetés eufemizmus arra, hogy a csaj valóban nem szupermodell, de legalább nem is kell annyit invesztálnod belé, mint egy szupermodellbe.

Pixynor 2014.04.16. 20:24:52

@Sadist: "Baszki, azért, mert 1000-ből 999 nő elhajtaná a bús picsába és nem volna szex. "

Hát eléggé siralmas, hogy csak a sex sex sex, minden pasinak az agya a farkában van. Tisztelet a kivételnek természetesen. De nyilván a kivételek meg boldog párkapcsolatban élnek.

Ez én sosem fogom felfogni, de nyilván korlátolt vagyok e téren :), hogy miért jó egy pasinak állandóan új nőt felhajtani, hazudozással, mikor lehetne mindnek egy, akitől megkaphatja, amit akar és akkor nem kell olyan nővel lefeküdnie, aki nem jön be neki, csakhogy legyen dugás. És nem kell a duma az újdonság izgalmáról. Mitől izgalmas az, ha lehet, hogy egy olyat fogsz ki, aki nem tetszik és szar az ágyban.
És igen is sok embernek van olyan párja, akivel élvezi a sexet és nem vágyik másik nőre, mert megkap otthon mindent. Ilyet kell keresni.

Egyébként szerintem más volt a baj, ezzel a sráccal. Az, amire én egyből azt mondtam a bestie-mnek (legjobb barátnőm), hogy valószínűleg ez hosszútávon nem fog működni. Ez pedig megint a méret volt. És fel is világosított erről egy jó barátom (a legnagyobb skalpvadász, akit ismerek), hogy ha a pasinak volt egy kis sütni valója, erre rá is jött magától. Arra a kijelentésre, hogy "ahhoz, hogy hosszú távon ez működni tudjon, több kellene" ez tökéletesen megállta a helyét. Jóval több :)
És hangsúlyozni szeretném, nem vagyok megalomániás. Egyáltalán, de valamiért sikerült olyanokkal összejönnöm, akik tényleg átlagon aluliak voltak.

Pixynor 2014.04.16. 20:26:57

@Sadist: Általában nyitott szemmel járok a világban és ismerek más sztorikat is. Egy kicsit most azt nem értem, hogy melyik megnyilvánulásomra írtad. Végül is mi a gond velem szerinted? Komolyan érdekel.

Pixynor 2014.04.16. 20:28:39

@Sadist: "Próbálj megismerni más nézőpontokat is, olvass pszichológiai, szociológiai tanulmányokat, más emberek tapasztalatait, esetleg próbáld magad más emberek helyébe képzelni magad, megismerni a motivációikat, és ne söpörj le egy érvet annyival, hogy te nem tapasztaltad vagy te nem olyan vagy."

Általában nyitott szemmel járok a világban és ismerek más sztorikat is. Egy kicsit most azt nem értem, hogy melyik megnyilvánulásomra írtad. Végül is mi a gond velem szerinted? Komolyan érdekel.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.16. 21:49:45

@Comprende: Én pedig találkoztam ilyen nővel, baj?:)

@Pixynor: Attól mert valaki boldog párkapcsolatban él, még ugyanúgy a farkában hordhatja az agyát, legfeljebb talált magának egy nőt, aki a punciban hordja az agyát.

Egyébként azért ne tegyünk úgy, mintha a nők nem dugnának félre sűrűn, és nem, nem érzelemből, hanem mert a bizsergés mindent felülír.

Sadist 2014.04.17. 10:02:22

@Pixynor: "Hát eléggé siralmas, hogy csak a sex sex sex, minden pasinak az agya a farkában van. Tisztelet a kivételnek természetesen. De nyilván a kivételek meg boldog párkapcsolatban élnek."

A szex alapvető szükséglet, ami a férfiakban sokkal erősebb motiváló erő. Ráadásul a nőknél van az összes pina, és a többségük képtelen tudatosan felfogni, hogy egy férfi számára a szex nem jár alanyi jogon, mint nekik.
Mintha egy beduint hülyének néznél, mert képes örülni egy pohár víznek, hisz neked csak meg kell nyitni a csapot.

"Ez én sosem fogom felfogni, de nyilván korlátolt vagyok e téren :)"

Elképzelhető.

"miért jó egy pasinak állandóan új nőt felhajtani, hazudozással, mikor lehetne mindnek egy, akitől megkaphatja, amit akar és akkor nem kell olyan nővel lefeküdnie, aki nem jön be neki, csakhogy legyen dugás."

Nem lehetne mindnek egy, alapból amiatt, mert több férfi születik, mint nő. Másrészről, mint már fentebb írtam, pina tekintetében a nők abszolút monopolhelyzetben vannak, ezért válogathatnak. És még ha pontosan ugyanannyi férfi és nő élne is a bolygón, akkor is a nők inkább dugatnák magukat azzal, akinek már van másik három nője. Nem hiszed? Tessék, friss, eklektáns példa: velvet.hu/blogok/randi/2014/04/16/tudtam_hogy_van_baratnoje_nem_is_egy/
Tudja, hogy van barátnője, de ennek ellenére (valójában pont emiatt) kurvára odavan érte. Ez egyáltalán nem extrém példa, ilyen történetekkel Dunát lehetne rekeszteni. Nőknél hihetetlen mértékben működik a csordaszellem. Amelyik férfin ott csüng egy rakás nő, arra még jobban tapadni fognak, pont azért, mert ott csüng rajta egy rakás nő, és úgy gondolják, hogy biztos jó parti.
Ezen kívül még ott van a két nem erősen eltérő szexuális igénye. Ha ugyanannyi férfi élne, mint nő, és a teljes párosítást is sikerülne valahogy megoldani, akkor is volnának olyan férfiak, akiknek a szexuális igényei nem lennének kielégítve. Nagyobb a kereslet, mint a kínálat, épp ezért még elméletben sem tud beállni egy utópisztikus egyensúlyi helyzet.

"És nem kell a duma az újdonság izgalmáról. Mitől izgalmas az, ha lehet, hogy egy olyat fogsz ki, aki nem tetszik és szar az ágyban.
És igen is sok embernek van olyan párja, akivel élvezi a sexet és nem vágyik másik nőre, mert megkap otthon mindent. Ilyet kell keresni."

Arányaiban tekintve már közel sem olyan rózsás a helyzet. Csak megint elköveted azt a hibát, hogy nem a nagyképet nézed, hanem azt a néhány kiválogatott példát, személyes tapasztalatot. Olyan ember is sok van, aki 12 másodperc alatt futja a 100 métert, arányaiban viszont rohadt kevés.
Nagyon könnyű mondani, hogy olyat kell keresni, aki maradéktalanul kielégíti az igényeidet, de egyrészt fentebb kifejtettem, hogy az igények eltérőek a két oldalon, másrészt nekünk nem jár alanyi jogon semmi, hanem mindenért meg kell dolgoznunk, köztük a szexért is, és egy ilyen megfelelő nő megtalálása is rengeteg időt és energiát felemészt.

"És hangsúlyozni szeretném, nem vagyok megalomániás. Egyáltalán, de valamiért sikerült olyanokkal összejönnöm, akik tényleg átlagon aluliak voltak."

Egy átlag vagina izgalmi állapotban 10-12 centi hosszú. Jéé, szinte pont annyi, mint az úriember átlagon aluli műszere. Nem lehet, hogy esetleg benned van a hiba és a te koncerttermed túl nagy az egy szál vonós számára? :)

Sadist 2014.04.17. 10:10:49

@Pixynor: "Egy kicsit most azt nem értem, hogy melyik megnyilvánulásomra írtad."

Erre: "És ha gondolod, hogy a nőknek erre van szüksége... hát nem tudom. Nekem biztos, hogy nem."

De a későbbi hozzászólásodra is igaz, hogy nem érted vagy nem akarod elfogadni, hogy más embereknek lehetnek teljesen más céljaik, motivációik.
A szex kérdését is elintézed annyival, hogy a férfiak a farkukkal gondolkodnak és kész. A valós miérteken már nem gondolkodsz, nem próbálod megérteni, hogy a férfiak számára miért fontosabb a szex, mint a nőknek.

Pixynor 2014.04.17. 17:53:54

@Sadist:
Na vajon mitől fontosabb alapszükséglet a férfinál a sex, mint a nőnél?? Ezt például nem értem. Miért jár a nőnek alanyi jogon a férfinak nem?? Ez sem értem. Totál hülyeség, amit írsz. Ha a nőnek nincs pasija, hogy is jár neki alanyi jogon a sex??? Vagy mi van???

A farok tekintetében meg nem véletlenül a férfiak vannak monopolhelyzetben??? Mi a különbség??? Csak az, hogy Te pasi vagy és pi....ban gondolkodsz???

Hol van több férfi, mint nő??? Max a fejletlen országokban, de, hogy itt jóval több nő él, mint férfi, azt statisztikai adatok bizonyítják.

hvg.hu/itthon/20130328_Tobb_no_jut_a_magyar_ferfiakra__kozzetet

"A tavaly felvett adatok szerint ezer férfira 1106 nő jutott, míg 2001-ben 1102, az ország minden tizedik lakosa pedig 70 éves vagy idősebb – emelte ki az adatokból a KSH."

Miért kéne normális nőnek olyan férfi, akinek több barátnője is van??? Sosem mondtam, hogy a nőknek nincs egy olyan rétege, akik olyan gyökerek, mint a farkukkal gondolkodó pasik többsége. De ez a réteg lényegesen kisebb hányad, mint a férfiaknál.

És rohadtul sajnálom, szegény férfiakat, akiknek nagyon sok energiájába és munkájába kerül egy olyan nő fejhatása, aki ki tudja elégíteni az igényüket, emiatt megdugnak minden ronda nőt, átvágva a fejüket hazugságokkal.

Szerinted közösülés közben nő a vagina hossza??? Háát nem tudom, miről beszélsz, max tágulásról beszélhetsz, de ha belegondolsz hogy minden nő képes magából kitolni egy gyereket, akkor??? Szerinted hogy lehet, akkor hogy, bárkinek is elég a 10-12 cm, ami kb 2,5 cm átmérővel jár??? Az én koncerttermemmel semmi probléma nincs e téren, de szeretem, ha telt ház van.

Pontosan tudom, hogy minden embernek más és más a motivációja, célja. Ennyire nem vagyok hülye, sem tapasztalatlan, sem járatlan az élet dolgaiban. Megpróbálsz holmi szőke nőnek beállítani és totálisan félremagyarázni, a Te gondolataidnak megfelelően az általam leírtakat. Egy kicsit olyan számomra, mintha csak Te találkoztál volna egy bizonyos nőtípussal és fogalmad sincs róla, hogy milyen a normális nő.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.18. 09:44:05

@Pixynor: Sadist sokszor túlzásokba esik és azt hiszi ismeri a nőket, meg sokat tud róluk. Pedig sok dologban nagy tévedésben van. :) Ami nem lenne baj, ha nem akarná meggyőzni a női kommentelőket arról, hogy neki van igaza.

Szerintem sem fontosabb a férfiak számára a szex. Ez az alanyi jogos dolog is... Miért járna a nőnek alanyi jogon, miért kellene kevesebbet tennie érte, hogy legyen? Itt max. az számít szerintem, hogy a húspiacon mennyi az értéke. Ha jónő és jópasi, akkor egyiknek sincs gondja azzal, hogy bármikor szexet kapjon. Ha alacsonyabb az esztétikai szint, az a nőknél is nagyon nagy hátrány. Egy csúnya nőnek ugyanúgy mással kell kompenzálnia a külsőségeket, mint egy csúnya pasinak.

Továbbá én sem gondolom, hogy ha egy pasin csüngenek a nők, akkor az jó parti. Hogy ennyi nő nem tévedhet? Meg sem forgult a fejemben! Soha nem ez alapján választottam! Sőt, azt kell, hogy mondjam számomra inkább taszító. Nem szeretek az x-edik lenni a sorban.

A vagina hosszán meg csak röhögni tudok... de hát ő sokat tud ám a nőkről! Úgy néz ki, a puncit csak messziről szemlélte, különben tudná, hogy rugalmas, kitágul és felveszi a szerszám méretét - nyilván bizonyos határokon belül -, ami átlagban nem 10-12 cm. :D

"fogalmad sincs róla, hogy milyen a normális nő"

Valahogy így! ;D

Sadist 2014.04.18. 11:06:35

Ahahahaha, szóval bekapcsoltad az előmoderációt, nehogy véletlen megjelenjen egy-két kínosabb hozzászólás :D
Nagyon nem elegáns...

Sadist 2014.04.18. 11:10:56

@Pixynor: Huh, ez hosszú lesz...

"Na vajon mitől fontosabb alapszükséglet a férfinál a sex, mint a nőnél?? Ezt például nem értem."

Mert a férfi nem tud gyereket szülni. Az anyaság ténye egyértelmű, egy nő mindig biztos lehet benne, hogy a saját génjei örökítődnek tovább az utódjába, a férfi ebben egyáltalán nem lehet biztos. Emiatt azok a férfiak örökítették tovább nagyobb eséllyel a génjeiket, akiknek nagyobb volt a motivációjuk a szex iránt.

"Miért jár a nőnek alanyi jogon a férfinak nem?? Ez sem értem."

A szex alapvetően női erőforrás. Olvasd végig ezt, és hátha világossá válik számodra is, hogy miért: www carlsonschool.umn.edu/assets/71503.pdf

"Totál hülyeség, amit írsz. Ha a nőnek nincs pasija, hogy is jár neki alanyi jogon a sex??? Vagy mi van???"

Egyáltalán nem hülyeség, csak megint nem tudsz kitörni a kis burkodból. A tök átlagos nő 5 perc alatt kap szexpartnert, a tök átlagos férfi legfeljebb akkor, ha fizet érte.
Ez a két videó mindent tökéletesen elmond:
youtube.com/watch?v=gxyySRgrYsU
youtube.com/watch?v=5JJFBtHcBnM

"A farok tekintetében meg nem véletlenül a férfiak vannak monopolhelyzetben??? Mi a különbség??? Csak az, hogy Te pasi vagy és pi....ban gondolkodsz???"

Mi vagy te, valami genderfasiszta, aki azt képzeli, hogy a két nem tök ugyanolyan, csak az egyiknek dugója van, a másiknak dugalja?

"Hol van több férfi, mint nő??? Max a fejletlen országokban, de, hogy itt jóval több nő él, mint férfi, azt statisztikai adatok bizonyítják."

Nem tudom feltűnt-e, hogy csak idősebb (főleg nyugdíjas) korban fordul meg a nemek aránya. Mindenhol több férfi születik, mint nő, és ez az arány negyven éves kor környékén egyenlítődik ki. Egy 50 éves férfit rohadtul nem fog érdekelni, hogy több 50+-os nő közül válogathat. Akkor már minek?

"Miért kéne normális nőnek olyan férfi, akinek több barátnője is van??? Sosem mondtam, hogy a nőknek nincs egy olyan rétege, akik olyan gyökerek, mint a farkukkal gondolkodó pasik többsége. De ez a réteg lényegesen kisebb hányad, mint a férfiaknál."

www synergy-pr.com/files/JESP72009%281%29.pdf
www psychologytoday.com/blog/apologies-freud/201210/why-women-want-married-men

"When single women see a moderately attractive male, they are more interested in him if they believe he is already in a relationship! In fact, one sizable study found 90 percent of single women were interested in a man who they believed was taken, while a mere 59 percent wanted him when told he was single."

~30 százalék diffi nekem elég jelentősnek tűnik, nem egy szűk rétegnek. Eléggé süt a hozzászólásodból a férfigyűlölet, gyakorlatilag a férfiak több mint 30%-át legyökerezted.

"Szerinted közösülés közben nő a vagina hossza???"

Igen. Elég szomorú, hogy nő létedre nem ismered a saját tested működését. Szexuális izgalom hatására a méhszáj hátrébb húzódik, emiatt hosszabb lesz a hüvely.
en.wikipedia.org/wiki/Vagina

"With sexual arousal, the human vagina lengthens rapidly, to an average of about 4 in.(10 cm), but can continue to lengthen in response to pressure. As the woman becomes fully aroused, the vagina tents (last 2/3) expands in length and width, while the cervix retracts. The elastic walls of the vagina stretch or contract, with support from the pelvic muscles, to the size of the inserted penis or other object"

en.wikipedia.org/wiki/Human_vaginal_size

"Lawrence, citing Masters and Johnson's Human Sexual Response (1966), states that pages 73 and 74 of that book show that typical vaginal depth in Masters and Johnson's participants ranged from 7–8 cm (2.8-3.1 in) in an unstimulated state, to 11–12 cm (4.3-4.7 in) during sexual arousal with a speculum in place."

"Az én koncerttermemmel semmi probléma nincs e téren, de szeretem, ha telt ház van."

Hát persze, egy nő nem lehet hibás semmiben, a bűnbak szerep a férfiaknak van fenntartva :)

"Pontosan tudom, hogy minden embernek más és más a motivációja, célja. Ennyire nem vagyok hülye, sem tapasztalatlan, sem járatlan az élet dolgaiban."

Igen, láttam, hogy intelligensnek, nyitott szemléletűnek írtad le magad, de egyre erősebb a gyanúm, hogy ezt csak te képzeled magadról.

"Megpróbálsz holmi szőke nőnek beállítani és totálisan félremagyarázni, a Te gondolataidnak megfelelően az általam leírtakat."

Te állítod be magad szőkének a hozzászólásaiddal, én csak rámutatok arra, ha valahol butaságot írtál.

Sadist 2014.04.18. 11:12:10

@Sadist: Lehet, hogy csak a sok link miatt szűrte ki, sztorno.

Sadist 2014.04.18. 11:15:39

@Pixynor: "Egy kicsit olyan számomra, mintha csak Te találkoztál volna egy bizonyos nőtípussal és fogalmad sincs róla, hogy milyen a normális nő."

Pont ez az, hogy rengetegféle nőtípussal találkoztam, te viszont csak egyetlen egyet ismersz. Azt, aki reggel visszanéz a tükörből, a többiről fogalmad sincs hogy viszonyulnak a másik nemhez.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.18. 11:45:37

@Pixynor: @Bundabandi (Cookie Bunny): Bár sadist válaszolt már erre a felvetésre, de hadd árnyaljam kicsit, amit ti nem AKARTOK megérteni és/vagy elismerni.

Ha egy nő, elhatározza, hogy ma 2014. április 18-án szexelni fog, akkor az 99 %-nyi eséllyel be is fog jönni.
Nagyon-nagyon lepukkantnak kell lennie ahhoz, hogy ne találjon ehhez neten, vagy a való életben partnert.
Az 1 % sikertelenség pedig nem abból szokott összejönni, hogy a nő nem kell egy pasinak sem, hanem abból, hogy a nő visszaretten/meggondolja magát; hangemberrel ismerkedik, aki csak szóban-betűben szexel; a pasinak nem áll fel, stb.

Ha egy férfi határozza ezt el, ha csak nem néz jól ki, nincs pénze stb, akkor bőven 25 százalék alatti az esélye.
Ezt csak úgy tudja növelni, ha:
- valami félrészeg nővel jön össze,
- fizet a szexért,
- swingerklubba megy(bár ott is hoppon maradhat).
Egyik sem egy olyan élmény, mint alapból megismerkedni bármely jófej nővel és még ágyba is bújni vele.

Azért ami majdnem száz százalék az eléggé alanyinak tűnik...

Sadist 2014.04.18. 12:28:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Sadist sokszor túlzásokba esik és azt hiszi ismeri a nőket, meg sokat tud róluk. Pedig sok dologban nagy tévedésben van. :) Ami nem lenne baj, ha nem akarná meggyőzni a női kommentelőket arról, hogy neki van igaza."

Én abszolút meggyőzhető vagyok bármiről, ha az érvelés helyesen alá van támasztva. A "szerintem" nem érv.

"Szerintem sem fontosabb a férfiak számára a szex. Ez az alanyi jogos dolog is... Miért járna a nőnek alanyi jogon, miért kellene kevesebbet tennie érte, hogy legyen?"

Fentebb linkeltem az első tanulmányt. Te is olvasd el, hidd el, megéri. Persze tudom, hogy úgyis azt mondod rá, hogy hülyeség, nem így van, de cáfolni nem fogod tudni, ebben teljesen biztos vagyok.

"Itt max. az számít szerintem, hogy a húspiacon mennyi az értéke. Ha jónő és jópasi, akkor egyiknek sincs gondja azzal, hogy bármikor szexet kapjon."

Nem arról van szó, hogy férfi a férfihez, nő a nőhőz hasonlítva mekkora eséllyel kap szexet. Az összehasonlítás férfi és nő között van. Márpedig a lőtt sebnél csak egy fokkal is szebb nő előbb jut szexhez, mint az átlagnál vonzóbb férfi. Ez tény, akkor is az marad, ha a fejed tetejére állsz.
Szerinted miért van az, hogy egy társkeresőn a legvonzóbb férfi is jóval kevesebb üzenetet kap, mint Átlag Gizi? Még csak nem is találkozót, randit, szexet, hanem csak üzenetet, ami szinte semmibe nem kerül.
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:sCfEJ_2zJx0J:jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/
De a fenti két videót is linkelhetném újból, csak nem akarom ismételni magam.
Lehet, hogy van egy maroknyi alfahím, akiknek csak rá kell mutatnia egy nőre és már térdel is elé(lásd pl. Jude Law sztori valamelyik magyar luvnyával), de a többi 99.9%-nak nem ilyen egyszerű.

"Továbbá én sem gondolom, hogy ha egy pasin csüngenek a nők, akkor az jó parti."

Megint a tipikus érvelési hiba. "Én nem gondolom, tehát a többi 3.5 milliárd nő sem". Menj el egy szórakozóhelyre és nézd meg, hogy kik körül nyüzsögnek leginkább a csajok, vagy csak kérdezz meg néhány őszinte férfi ismerőst, hogy mikor tapadtak rájuk jobban a csajok: akkor, amikor épp nem volt senkijük és szerettek volna barátnőt, vagy akkor, amikor már volt mellettük nő?

"Hogy ennyi nő nem tévedhet? Meg sem forgult a fejemben!"

A többi nő sem tudatosan gondolkodik így, hanem teljesen ösztönösen. Mennek a méhük után.

"A vagina hosszán meg csak röhögni tudok... de hát ő sokat tud ám a nőkről!"

Úgy látszik jóval többet, mint te :D

"Úgy néz ki, a puncit csak messziről szemlélte, különben tudná, hogy rugalmas, kitágul és felveszi a szerszám méretét - nyilván bizonyos határokon belül -, ami átlagban nem 10-12 cm. :D"

Nyehehe, ügyes próbálkozás, de a megszégyenítő nyelvezettel lófaszra sem mész :) Kötve hiszem, hogy több puncival volt dolgod, hacsak nem vagy nőgyógyász vagy valami leszbi butch.

Pixynor 2014.04.18. 12:33:10

@Sadist: Azért azt nem mondanám, hogy egyfajta típusú nőt ismerek csak. Aki viszont visszanéz a tükörből, azt normális nőnek tartom.

Férfigyűlőlet, igen bizonyos fokon, attól a kategóriától hányok, akire már céloztam és nem ok nélkül.

Viszont van köztük természetesen egy olyan réteg, igen vékony, akit számomra amolyan igazi férfinak számít még.

És tudod, nem egy átlagos pasival ismerkedtem meg, akiről utóbb kiderült, hogy semmivel sem különb, mint az a pasi, aki átlagon felüli és a legyet is röptében.

Szóval, az, hogy egy átlagos pasinak nincs sexpartnere barátnője, csak magának köszönheti és nem annak, hogy elkerülik a nők. Ha sikerülne megbecsülni nekik egyet belőlük, nyilván nem ez lenne a helyzet. És nagyon sok átlagos pasit látni átlagos nővel az életben is párkapcsolatban létezni, szóval ... nem igaz, amit írtál.

A hosszú bejegyzésedet nem volt időm még alaposan elolvasni.

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

És tudod igen bajban lennék, ha úgy gondolnám, hogy ma szeretnék sexelni, hogy ehhez felhajtsak egy pasit. Mert igen, számos jelentkező van, de könyörgöm, mikor a fele azt sem tudja mi kell a nőnek az ágyban??? ezt mitől neveznéd sexnek??

Olyat kifogni, aki után tényleg azt mondod, hogy ez igen szuper volt, repetázni szeretnék, nagyon nagy szerencse kérdése. Így cáfolom, azt hogy én ma 99 % eséllyel sexhez tudnék jutni. Lehet hozzájutnék valami olyanhoz, amire utólag azt mondanám, akár meg sem történt volna.

Ennyi.

Sadist 2014.04.18. 13:28:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Bár sadist válaszolt már erre a felvetésre, de hadd árnyaljam kicsit, amit ti nem AKARTOK megérteni és/vagy elismerni."

Már máshol is tapasztaltam, hogy a nők, de néha a férfiak is hatalmas tabuként kezelik, hogy a szex egy olyan dolog, ami a nőknek alapból adott és ők rendelkeznek fölötte, a férfiak számára pedig érték, amiből szeretnének sokat és minőségit kapni.
Azt viszont még mindig nem tudom, hogy miért jó fenntartani a hazug álomvilágot.

Sadist 2014.04.18. 14:21:23

@Pixynor: "Férfigyűlőlet, igen bizonyos fokon, attól a kategóriától hányok, akire már céloztam és nem ok nélkül."

És ekkor az a megoldás, hogy a többi férfit is gyűlölöd.

"Viszont van köztük természetesen egy olyan réteg, igen vékony, akit számomra amolyan igazi férfinak számít még."

Tippelhetek? Ez az igazi férfi magas, jóképű, nagy farkú, jó az ágyban, de hajlandó hónapokig udvarolni, mielőtt ezen képességeit megvillantaná, határozott, önálló, stabil egzisztenciával, mert azért mégse te tartsd el, és még a mellkasa is szőrös.
Persze legyenek az embernek elvárásai, de a helyedben megvizsgálnám, hogy az elvárásokért cserébe egyáltalán mit tudsz nyújtani egy ilyen igazi férfinek?

"Szóval, az, hogy egy átlagos pasinak nincs sexpartnere barátnője, csak magának köszönheti és nem annak, hogy elkerülik a nők."

Wat? A mondat utolsó részének nem sok értelme van.

"Ha sikerülne megbecsülni nekik egyet belőlük, nyilván nem ez lenne a helyzet. És nagyon sok átlagos pasit látni átlagos nővel az életben is párkapcsolatban létezni, szóval ... nem igaz, amit írtál."

Látom a minden felelősséget a férfire toló szemlélet itt is megvan.

"Mert igen, számos jelentkező van, de könyörgöm, mikor a fele azt sem tudja mi kell a nőnek az ágyban??? ezt mitől neveznéd sexnek??"

Eléggé nőközpontúan látod a kérdést. Még mindig nem érted, hogy amikor ti nők már azon rágódtok, hogy "jaj, most jó lesz-e vele az ágyban", akkor a férfiaknál még az se dőlt el, hogy lesz-e szex vagy sem, nem hogy ilyen kérdések merüljenek fel, hogy vajon jó lesz-e vele, tud-e rendesen szopni, vagy csak feküdni fog, mint egy darab fa.
Ahhoz, hogy egy férfi tudja, hogy mi kell a nőnek, ahhoz kellenének a nők is, hogy egyrészt lehetőséget biztosítsanak a tapasztalatszerzésre, másrészt kinyissák a szájukat és megmondják, hogy mit szeretnének és mi a jó nekik. Egy fiatal, tapasztalatlan srác mihez kezdjen, ha már a vele egykorú csajok is egy tapasztalt lepedővirtúózt akarnak? Járjon el kurvázni és tekintse az erre fordított összeget befektetésnek/tanulópénznek? Tudod mit fognak erre mondani a csajok? Azt, hogy milyen gáz már, hogy csak pénzért kap szexet.
De megint ugye az van, hogy ha valami nem jó, akkor az a férfi hibája, a világért el nem ismernétek, hogy bizony nektek is van nem kevés felelősségetek abban, hogy milyen a férfiak szexuális és párkapcsolati kultúrája.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.04.18. 15:16:05

@Sadist: Figyu, maradjunk annyiban, hogy van rajtam egy pina, magyarán többet tudok róla, mint te. :S

Attól, hogy wikipédiáról linkelgetsz, még nem tudsz többet. Arról meg leszokhatnál, hogy csak a te véleményed a megdönthetetlen és mindig igazad van. Sok mindenben tévedsz, meg írsz orbitális hülyeségeket, de igazán se kedvem, se időm téged győzködni.

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): te meg azt nem akarod/tudod megérteni, hogy a nők nagy része másképpen működik, mint ti. Az érzelmi része nagyon fontos, nem csak a reszelés. Magyarán, ha szexelni akarok, akkor nem mindegy, hogy kivel! Hiába dugna meg mondjuk a pasik X%-a, ha egy részéről el sem tudom képzelni, hogy egyáltalán hozzám érjen. Inkább akkor nem szexelek, várok egy olyanra, aki érdekel. Úgy látom ez a férfiaknál nem így van, mert ha nagyon hiányzik a szex, akkor majdhogynem mindegy, hogy ki az, csak meg lehessen dugni (mondjuk azért embere válogatja). Másképpen működünk.

@Pixynor: igen, ehhez is csatlakozom. A pasiknak könnyebb összehozni a jó szexet, mint nekünk. :)

Sadist 2014.04.18. 16:11:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Figyu, maradjunk annyiban, hogy van rajtam egy pina, magyarán többet tudok róla, mint te. :S"

AHAHAHAHAHA :D:D:D Dehogy tudsz te róla többet, tisztán látszódik a hozzászólásodból. A sajátodat lehet, hogy ismered már, de általános dolgokkal nem vagy tisztában, mert a sajátodon kívül eggyel se volt még dolgod.
Egy szívsebészt is így próbálnál leérvelni, hogy neked is van szíved, ezért többet tudsz róla, mint ő, aki néhányat már ki is cserélt?

"Attól, hogy wikipédiáról linkelgetsz, még nem tudsz többet."

Az elsődleges forrás a tapasztalat, de mivel a partnereimen nem végeztem dokumentált, tudományos méréseket, azért linkelek Wikit, hogy valami hard-prooffal is alátámasszam az állításaimat. Te ezt valamiért soha nem szoktad megtenni.

"Arról meg leszokhatnál, hogy csak a te véleményed a megdönthetetlen és mindig igazad van."

Nem tehetek róla, hogy a tények engem igazolnak és nem tudjátok semmivel cáfolni őket, hazudozni pedig nem fogok csak azért, hogy megfeleljen a törékeny kis lelkednek/világképednek :D Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.

"Sok mindenben tévedsz, meg írsz orbitális hülyeségeket, de igazán se kedvem, se időm téged győzködni."

Nem az idő és a kedv a szűk keresztmetszet, hanem az érvek teljes hiánya :)

Pixynor 2014.04.18. 16:18:58

@Sadist:

Hát igen, csatlakozom Bundabandihoz. Hozhatsz fel linkeket a netről, hogy valaki egyszer írt valamit, az ugyanúgy egy ember véleménye, mint az, mikor arra célzol, hogy én azt írom "szerintem". És szerintem az ilyen dolgokban egyáltalán nem biztos, hogy a tudományosan, megmagyarázott szöveg lenne az irányadó, vagy a mérvadó. Sokan szarhatnak a tudományukra, mert az élet teljesen mást produkál.

Én mikor azt mondom szerintem elsősorban magamból indulok ki, de feltételezem, hogy a többi hasonló gondolkodású nő is egy véleményen lenne velem.

Szerintem Te egy kicsit ott vagy megtévedve, hogy azt hiszed minden nő ezt akarja: "magas, jóképű, nagy farkú, jó az ágyban, de hajlandó hónapokig udvarolni, mielőtt ezen képességeit megvillantaná, határozott, önálló, stabil egzisztenciával, mert azért mégse te tartsd el, és még a mellkasa is szőrös."

Nézd természetesen vannak nagyon jó külsővel megáldott férfiak, tökéletesek, akiket nem tud egy nő nem megnézni. De ugyanez létezik nőben is. Ettől függetlenül én azon normális nők közébe sorolnám saját magam, akik pontosan tudják, hogy mi az amit ők képviselnek, értékrendileg és hasonló értékrendű férfira vágynék. De ez egyáltalán nem az, amit Te írtál. Az pedig miért nagy elvárás, hogy szeretném magam vele jól érezni, mind az ágyban is? Az én célom, az, hogy boldog legyek. Ez nem tudom egy olyan kapcsolatban megélni, ami nem elégít ki engem akármilyen téren. De ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy olyan elvárásaim vannak, aminek 1000 ből egy férfi ha megfelel. Ez egyáltalán nem így van.

Én nem tartom magam tökéletesnek, nem is vagyok az és eszembe sem jutna abban a kategóriában keresgélni. Sőt... valahol az a kategória nagyon nagyon nem az értékrendemnek megfelelő szint. Annak ellenére, hogy adok magamra, és igényes vagyok magammal szemben, számomra nem a külcsíny az ami mérvadó egy kapcsolatban. Sokkal hamarabb elmennék találkozni egy átlagos férfival mint egy tökéletessel, mert tudom, hogy egy tökéletesre 10 ből 11 nő rámászik.

És egy férfinek a jelleme sokkal fontosabb, mint a külseje, az egész lénye attól válik varázslatossá, vagy taszítóvá. És szerintem egy normális férfi így gondolkozik egy nővel kapcsolatosan is. Viszont kevés az aki így gondolkozik.

Sadist 2014.04.18. 17:48:25

@Pixynor: "Hozhatsz fel linkeket a netről, hogy valaki egyszer írt valamit, az ugyanúgy egy ember véleménye, mint az, mikor arra célzol, hogy én azt írom "szerintem". És szerintem az ilyen dolgokban egyáltalán nem biztos, hogy a tudományosan, megmagyarázott szöveg lenne az irányadó, vagy a mérvadó. Sokan szarhatnak a tudományukra, mert az élet teljesen mást produkál."

Kész, feladom. Ilyen relativista nézettel, vagy inkább vak hittel nem lehet semmit kezdeni. Ha majd nekicsapódsz a falnak, akkor is mondogasd magadnak, hogy Newton is csak a véleményét írta le. Részemről kiszálltam.

Pixynor 2014.04.18. 19:39:05

@Sadist: Kár lenne ha feladnád. Tetszik amiket írtál elgondolkodtat, de... az a baj, hogy valahogy nagyon sablonos volt. Volt igazságtartalma is, csak sokkal jobban örülnék, ha mondjuk saját tapasztalatodról írnál :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.19. 00:06:52

@Pixynor: Bocs, de a szex az szex. Most kicsit vulgáris leszek, kinyal, leszopod, megdug. Lehet, hogy nem élvezed cseppet sem, lehet, hogy kicsit jó, de orgazmusod nem lesz, de ez gyakorlatilag szex.
Függetlenül attól, hogy van-e fogalma arról, hogyan kell kielégíteni egy nőt.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.19. 00:17:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez mind szép és jó lenne, csak egy nagy fele sem igaz játék. Szinte minden nő életében előfordult -kinek-kinek más életkorban - amikor csak belement az éjszakába a szex kedvéért. Ott pedig igen komoly érzelmekről nem beszélhetünk.

Aztán van az is, amikor számotokra is igen nyilvánvaló, hogy skalpvadászba botlottatok, de mégis el akarjátok hinni, hogy ő más.
Persze utólag ezt is érzelmekkel szoktátok magyarázni, miközben 1-2 hülyétől eltekintve nincs nő, aki 1-2 randi után szerelmes lenne a pasiba.

Szóval hagyjuk ezt az érzelmi szálat, mert ez nagyrészt önigazolásra jó.

Pixynor 2014.04.19. 06:26:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ezzel meg is fogalmaztad a lényeget. A sex mást jelent a nőnek és a férfinak. És az, amit írtál, kinyal, megdug stb. de nem lesz a nőnek orgazmusa, de a férfi minden esetben elélvez,nagyfokú önzőségre utal.

És ha minden esetben így lenne, akkor gondolom ez lenne a elfogadott mérce. Ugyanakkor vannak hála istennek jópáran, akik igenis tudják, mit hogyan kell csinálni, ahhoz, hogy ez a dolog a nő számára is élménnyé váljon, első alkalommal is. És az én fogalmam szerint ez esetben is csak sexről beszélünk és érzelmekről nem.

És amit Bundabandinak írtál, ahhoz csak annyit, hogy miért baj az, hogy a nők szeretnék a lelküket is belevinni a kapcsolatba, hisz az attól válik széppé. És sajnos az a baj, hogy a férfiak ezt a részt képtelenek megérteni. A skalpvadászok viszont pontosan tudják ezt. Megpendítik a lélek húrját a nő, persze elalél tőle, mert jó ilyennel találkozni, és igen jómagam is naivan újra és újra beleélem magam abba a tudatba, hogy ez most más lesz. Ez az, amire vártam és közben meg nem.

Hát nekem ebből van elegem sokszor. Egyébként a férfiak mondják a nőket nem lehet megérteni, dehogyisnem, a kulcsa a dolognak az hogy dugd meg a lelkét és rögtön a teste is a tied.

Akik ezzel tisztában vannak, azok számos rovátkát tudnak gyűjteni.

SadBoobie (törölt) 2014.04.19. 07:22:29

Végigolvasva, a "Nőknek alanyi jogon jár a szex" részen akadtam meg.
Szerintem a férfiaknak is - bár van aki kételkedik :-) - és ugyan azoknak a feltételeknek kell teljesülnie, hogy ezt a jogot be is lehessen váltani.Ez egy olyan világ, amiben vannak, akik nem tudnak élni a jogaikkal.Vannak akiket nem hagynak élni a jogaikkal.
Linkek, meg bizonyítások nélkül én annyit mondhatok,hogy ha a nő nem kelti fel az érdeklődésemet és nem kelti fel bennem a vágyat és én sem váltom ki ugyan ezt belőle, akkor ott nincs joggyakorlás :-) Hozhat ő is meg vihetek én is akár több száz oldal kinyomtatott tanulmányt, érvelhetek,de ő is teheti ugyan ezt, mondhatja, hogy "meglásd, ez milyen jó lesz" akár milyen nyelven, hát egyszerűen nem fog működni.
Van a fordított eset is, hogy működik.Be kéne bizonyítanom magamnak, hogy mitől ? Végig kellene nézni egy ellenőrző-listát, hogy igen-igen-igen, ez és az a feltétel adott, így hát semmi akadálya a joggyakorlásnak ? :-) A poszt egyik tanulsága szerint igen, a másik tanulsága szerint meg nem.Ha már elkezdtem jogot gyakorolni valakivel, akkor visszamenőlegesen meg lehet fosztani őt ettől és magamat megkímélni ? Hát nem.A poszt talán arról tanuskodik, hogy néha a joggal való élés nem feltétlenül pozitív, de talán ez nem csak a saját vagy nem csak a másik checklistáján múlik, az élmény a listától független dolog.Sőt, idővel ez a lista is változik, talán a jobb eredmény reményben.

Vannak néhányan ezen a bolygón, akik azt mondják, hogy szeretnek hullámvasutazni...kivárják a sort a pénztárig, közben örömtelien izgulnak,megveszik a jegyet, felülnek, oszt' mégis közben végig ordítanak a félelemtől :-) Akik meg nézik, azok nem értik: mennyi bolond :-) És a korláton kívűlről tényleg bolondnak tűnnek: ahogy végeztek, mennek is vissza :-)

SadBoobie (törölt) 2014.04.19. 07:35:39

@Pixynor: Lehetne tiltakozni ? :-) Én szeretném azt hinni, hogy nem csak skalpvadászok meg értetlen pasik vannak, na meg nem csak kiábrándult vagy felszínes nők.Mindezt az egyértelmű okon túl azért, mert különben miért keresnének a nők és miért keresnének a férfiak ? Mindig csak csalódni és csalódást okozni akarnának ? Ne már..

Pixynor 2014.04.19. 12:11:37

@SadBoobie: igen, szeretnék kérni több erősebb tiltakozást férfi oldalról, mert bennem is csak ez tartja a reményt :) Igaz tapasztalati oldal mást mutat, eddig, de nem adom fel .....

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.19. 16:20:06

@Pixynor: Te szeretsz félreérteni dolgokat, hogy azzal is alátámaszthasd a magad mondandóját.

Szó sem volt önzőségről azt te akarod belemagyarázni. Lehet, hogy le kéne jönnöd a Cosmo, Joy és társai drogról?:)

Cseppet sem baj az érzelmi oldal, ezt nem is írtam sehol. Csak annyit írtam bundásnak, hogy a nők tizedannyi esetben sem visznek bele érzelmet, mint ahányszor állítják.
Viszont ciki lenne ezt beismerni, mert akkor kiderülne, hogy nem lehet emiatt a férfiakat ekézni.

2014.04.29. 13:34:37

Hát ezen hatalmasat derültem. :D :D

Pixynor 2014.04.29. 18:46:17

@GépészGedeon: Legalább okoztam pár derűs percet Neked :) már megérte :)

2014.04.29. 23:51:29

@Pixynor: Nem akarlak megsérteni meg semmi, de a bejegyzésekből nekem az jön le hogy nem vagy egy nagy préda. Könnyen adod magad...

Pixynor 2014.04.30. 06:13:28

@GépészGedeon: Igen, valóban ez jön le belőle, de ez nem így van :) azoknál az eseteknél, amiket írtam, /netes ismerkedésre gondolok/ az elsővel több hónapos folyamatos beszélgetés, chatalés és "kapcsolattartás" előzte meg a találkozást. És a másodiknál is több hetes előzetes ismerkedésről volt szó. Szóval kellően "megágyaztak" a dolognak, lelkileg, mert kerestek, tartották velem a kontaktust.

És ha belegondolsz, hányan vannak olyanok a pasik között, akik közlik, hogy ők nem azért vannak itt, hogy írogassanak, akkor ez nem tűnik elkapkodottnak. Hisz gyakorlatilag az ismerkedési folyamat hosszú volt.

Pixynor 2014.04.30. 06:16:31

@GépészGedeon: Igen, valóban ez jön le belőle, de ez nem így van :) azoknál az eseteknél, amiket írtam, /netes ismerkedésre gondolok/ az elsővel több hónapos folyamatos beszélgetés, chatalés és "kapcsolattartás" előzte meg a találkozást. És a másodiknál is több hetes előzetes ismerkedésről volt szó. Szóval kellően "megágyaztak" a dolognak, lelkileg, mert kerestek, tartották velem a kontaktust.

És ha belegondolsz, hányan vannak olyanok a pasik között, akik közlik, hogy ők nem azért vannak itt, hogy írogassanak, akkor ez nem tűnik elkapkodottnak. Hisz gyakorlatilag az ismerkedési folyamat hosszú volt.

De persze, miután eljöttek azok az ismerkedések, amibe mondjuk úgy reményt fektettem és jó kis pofára esés lett a vége, én is eljutottam arra a szintre, hogy akkor találkozunk, ütközzünk és haladjunk tovább. Magyarul elkezdtem én is használni a pasikat, igen.

Bár sajnos alapból nem így vagyok bekötve, így mikor ezt teszem a lelkem keményen bezárom és nem használom, viszont nem az a típus vagyok, aki képes lélek nélkül létezni, így a lelkem rövid időn belül mindig előkerül, csak azért, hogy újabb pofára esések elé vezessen :)

Pixynor 2014.04.30. 06:21:31

@GépészGedeon: Igen, valóban ez jön le belőle, de ez nem így van :) azoknál az eseteknél, amiket írtam, /netes ismerkedésre gondolok/ az elsővel több hónapos folyamatos beszélgetés, chatalés és "kapcsolattartás" előzte meg a találkozást. És a másodiknál is több hetes előzetes ismerkedésről volt szó. Szóval kellően "megágyaztak" a dolognak, lelkileg, mert kerestek, tartották velem a kontaktust.

És ha belegondolsz, hányan vannak olyanok a pasik között, akik közlik, hogy ők nem azért vannak itt, hogy írogassanak, akkor ez nem tűnik elkapkodottnak. Hisz gyakorlatilag az ismerkedési folyamat hosszú volt.

De persze, miután eljöttek azok az ismerkedések, amibe mondjuk úgy reményt fektettem és jó kis pofára esés lett a vége, én is eljutottam arra a szintre, hogy akkor találkozunk, ütközzünk és haladjunk tovább. Magyarul elkezdtem én is használni a pasikat, igen.

Bár sajnos alapból nem így vagyok bekötve, így mikor ezt teszem a lelkem keményen bezárom és nem használom, az rövid időn belül mindig előkerül, csak azért, hogy újabb pofára esések elé vezessen :)

Sadist 2014.04.30. 08:37:05

@Pixynor: "Szóval kellően "megágyaztak" a dolognak, lelkileg, mert kerestek, tartották velem a kontaktust."

És hányan voltak azok, akik az első dugás után is tartották a kapcsolatot?

"én is eljutottam arra a szintre, hogy akkor találkozunk, ütközzünk és haladjunk tovább. Magyarul elkezdtem én is használni a pasikat, igen."

Ez azért megmosolyogtató :D Ezt a blog bejegyzést érdemes elolvasnod: heartiste.wordpress.com/2010/10/12/the-duke-rejection-list/
Hátha rájössz, hogy ki használ kit ;)
A kulcsmondat ez: "Failing to get laid is not how women are rejected; they are rejected when they don’t receive romance, love, and long term commitment from the men who fuck them."

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2014.04.30. 09:17:21

@Pixynor: Mondjuk nem lepődök meg. Ma ilyen világot élünk. Nekem is volt olyan hogy első randin dughattam volna (de leállítottam a csajt, mert van erkölcsöm) meg olyan is hogy második randin dugtam. Ezek után még kerestem a lány társaságát de elfordult. Pasi létemre én éreztem magam kihasználva.

Pixynor 2014.04.30. 10:12:32

@Sadist: Nézd volt olyan aki tartotta volna, csak mivel nem azt kaptam, ami nekem jó, így én voltam az aki az első sex után elköszöntem tőlük. Van a mai napig is olyan, aki szeretne velem kapcsolatot nagyon, de sajnos ő rám nincs olyan hatással, hogy én is így érezzem. :(

Persze volt olyan is, aki valóban nem keresett az első sex után és ezt csak az első esetben esett rosszul, meg még utána egyszer mikor tényleg azt hittem ez már más. Onnantól már a mai napig lezárom a dolgot az első sexxel és nem igazán érdekel mi történik utána.

És szerintem nem igaz az angol mondat, márha szerény angol tudásommal, azt jelenti amit én értettem. Szerintem egy nő igenis be tud keményedni, meg tudja ölni a lelkét és tudja használni a pasikat. (nem érdekli őt romantika, szerelem meg hosszútávú kapcsolat) Erre számtalan példa van a mai napig szerintem körülötted is. Hány nagyon csinos f...szállító hölgy van együtt nem éppen sexi öreg, viszont vagyonos mandróval?? Ez az egyik legtipikusabb esete annak, hogy egy nő használ egy pasit :) A használat mögött mindig valamilyen érdek húzódik. Ha belegondolsz még a kurvák is használják a pasikat, mert belőlük élnek meg. Nem hinném, hogy bármelyik kurva is hatalmas érzelmeket táplál a páciense iránt, mondjon bármit is :)

És ha tényleg csak ez kell a pasiknak, az érzelem nélküli nő, aki tényleg be fogja érni azzal a röpke pár perc örömmel, amit egy pasi nyújtani fog neki, mert egyéb téren mondjuk tényleg nincs szüksége pasira, akkor nyilván meg is fogják kapni. Ez a világ erre halad.

És ez is az egyik oka amiért én egyedül fogok nagy valószínűséggel maradni. Mert én nem tudok hosszú távon így létezni. Ez van.

Pixynor 2014.04.30. 10:17:20

@GépészGedeon: Ritka, hogy vannak még fiatal pasik, akik így gondolják, mint Te. A többség élvezi, ha nő kezdeményez és meg van az első este az ágy.

Te emiatt KÜLÖNLEGES leszel :) ha tartod magad ehhez. :)

Sadist 2014.04.30. 11:00:58

@Pixynor: "És szerintem nem igaz az angol mondat, márha szerény angol tudásommal, azt jelenti amit én értettem."

Akkor fordítom: Egy nőt nem a szex megtagadásával utasítanak vissza. Egy nőt akkor utasítanak vissza, ha nem kap szeretetet, figyelmet, törődést, hosszútávú elköteleződést attól, aki megdugja.

Ilyenkor a férfi kvázi ingyen használja a nőt, nem kell szinte semmivel sem fizetnie a szexért.

A fordított eset az, amikor a férfi mindezt megadja a nőnek, de cserébe még egy zónaszopást sem kap. Lásd szárazbarát. Ilyen esetben a férfi van kihasználva.

Férfit azzal nem lehet kihasználni, hogy ingyen odaadod magad neki. Olyan, mintha az étteremben diszkont áron vagy ingyen adnák a menüt. A fogyasztót azzal nem fogják soha az életben kihasználni.

Pixynor 2014.04.30. 11:38:41

@Sadist: Akkor jól értettem a mondatot én is. És a használat kétoldalú bármennyire is próbálod ezt a részt arra fordítani, hogy ez csak a férfinak kedvez. Ez pont olyan mintha arról akarnál meggyőzni, hogy a férfi kell ahhoz hogy gyerek legyen és nem a nő. Pont ilyen kétoldalú dolog ez is. Én is beszélhetek ingyensexről, annak függvényében, hogy a nőket érintően is már létezik a sexturizmus, meg a calboy. Szóval....

A nőnek sem kerül pénzébe, sőt jobb esetben a pasi előtte elviszi a nőt moziba, vacsorázni, meg elmegy hozzá és mondjuk visz egy üveg bort :) és több pasi is magyarázta már nekem ("csúcspéldányok" voltak, fúj), hogy ezek így van hogy többe kerülnek, mintha fizetnének egy kurváért. Természetesen ezzel a pasival nem kerültem kapcsolatba :)

Szóval, azt amit próbálsz nekem beadni, arról, hogy ez a pasiknak kedvez :) ez pont úgy kedvez a nőknek is :)

És igen, mikor ez a világ van, szerinted miért meglepő, hogy egy hozzám hasonló nő (újfent hangsúlyozom érzelmes típus, akit az érzései éltetnek) egyedül van??

Az egyetlen reményem az, amit már írtam, hogy remélem létezik még egy-két olyan pasi, aki úgy gondolja, mint én, mert ők az olyan nőknek mint én Ő a KURIÓZUM-ot fogja jelenteni.

Egyéb esetben meg ha kell erre a szintre bármikor le tudok "süllyedni" én is egy kis élvezet kedvéért :) De nem szeretném ha ez lenne az életem célja, meg ettől gondolnám azt, hogy én micsoda fasza csávó, illetve menő nő vagyok.

Sadist 2014.04.30. 12:13:00

@Pixynor: "Szóval, azt amit próbálsz nekem beadni, arról, hogy ez a pasiknak kedvez :) ez pont úgy kedvez a nőknek is :)"

Öhm, wat? Miért kedvez a nőknek is "pont úgy"?

"És igen, mikor ez a világ van, szerinted miért meglepő, hogy egy hozzám hasonló nő (újfent hangsúlyozom érzelmes típus, akit az érzései éltetnek) egyedül van??"

Egyáltalán nem meglepő, pontosan a fentebbiek miatt. Egy nőnek legfeljebb rövidtávon kedvez a gyors, elköteleződésmentes dugás, hosszabbtávon bukta.

"Az egyetlen reményem az, amit már írtam, hogy remélem létezik még egy-két olyan pasi, aki úgy gondolja, mint én, mert ők az olyan nőknek mint én Ő a KURIÓZUM-ot fogja jelenteni."

vs.

"Egyéb esetben meg ha kell erre a szintre bármikor le tudok "süllyedni" én is egy kis élvezet kedvéért :) De nem szeretném ha ez lenne az életem célja, meg ettől gondolnám azt, hogy én micsoda fasza csávó, illetve menő nő vagyok."

Azt nem veszed észre, hogy egy-egy ilyen "süllyedéssel" újra is árazod magad és pont azok előtt vágod el magad, akikre legjobban vágysz. Miért gondolod, hogy valaki hajlandó volna megfizetni a magasabb árat, ha sokan mások már megkapták ugyanazt diszkont áron?

Pixynor 2014.04.30. 16:21:15

@Sadist: Miért úgy gondolod egy dugás csak a pasinak jó? azért szerintem az a nőnek is jó kivéve, ha nem valami sexképtelennel került össze. De ebben az esetben a nő már joggal válogat kivel fekszik le. És hidd el a jobb példányokkal :) mert erre kaphatóak azok bőven.

Az, hogy várok arra aki majd hatással lesz rám, és az, hogy leereszkedek erre szintre az csupán kedv és hormonok kérdése :) Mikor elegem van a silány minőségből, akkor nem csinálom. De ha épp úgy tartja kedvem, hogy na ma este akkor rosszalkodnék egyet, semmi nem tart vissza, hogy ne így legyen. Miért kéne ölbe tett kézzel malmoznom, még megtalálom azt, aki tán nem is létezik?? És hidd el, Oraveczi stílusban, ha megtaláljuk egymást mi ezt tudni fogjuk :)

Pixynor 2014.04.30. 16:27:23

@Sadist: Miért úgy gondolod egy dugás csak a pasinak jó? azért szerintem az a nőnek is jó kivéve, ha nem valami sexképtelennel került össze. De ebben az esetben a nő már joggal válogat kivel fekszik le. És hidd el a jobb példányokkal :) mert erre kaphatóak azok bőven.

Az, hogy várok arra aki majd hatással lesz rám, és az, hogy leereszkedek erre szintre az csupán kedv és hormonok kérdése :) Mikor elegem van a silány minőségből, akkor nem csinálom. De ha épp úgy tartja kedvem, hogy na ma este akkor rosszalkodnék egyet, semmi nem tart vissza, hogy ne így legyen. Miért kéne ölbe tett kézzel malmoznom, még megtalálom azt, aki tán nem is létezik?? És hidd el, Oraveczi stílusban, ha megtaláljuk egymást mi ezt tudni fogjuk :)

És gyakorlatilag ez a varázsa az egyedüllétnek, mindig azt csinálom, amihez éppen kedvem van. Írtam el tudom zárni a lelkem. Tudod lefele menni mindig könnyebb, de ez nem jelenti azt, hogy feladom az elveimet, nem. Csak kompromisszumot kötök magammal, kell egy jó este, nosza rajta hookup módra. Ennyi. Aztán mikor mondjuk telítődöm, a silánysággal, mint írtam, vagy a lelkem előtör, akkor meg nem csinálom, várok és reménykedem :) hal módjára :)

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2014.04.30. 16:53:45

@Pixynor: Honnan veszed, hogy fiatal vagyok?

Pixynor 2014.04.30. 16:56:34

@GépészGedeon: megnéztem a blogodat, abban azt írtad 22 éves egyetemista srác vagy, és kb egy éves a blogod, szóval olyan 23 lehetsz. Ha igaz amit ott olvastam.

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2014.04.30. 18:57:13

@Pixynor: De ostoba vagyok...persze, hiszen a nevem után ott a blogom linkje... Ja, háát, nálam is van egy-két sztori, bár én jobban belemerültem a szexuális események részletezésébe. :D

hátizéno · http://hatizeno.blog.hu 2014.06.27. 19:26:13

Na ezt a rengeteg kommentet nem voltam képes végigolvasni... 2006-ban mentem utoljára ki ebből a városból nőért... És ezután sem fogok - ha akar valaki valamit, majd idejön érte(m).
És az meg milyen, mikor az ember majdnem 4 éves kapcsolat után meri csak kinyögni, hogy izé... mostanában nem azért nem szeretek csókolózni, mert megbuzultam, hanem hát izé... de nem akarlak megsérteni... ezt meg hogyan lehet normálisan elmondani egy embernek?
A vicc a dologban, hogy miután nagy nehezen sikerült lezárni a dolgokat, elment fogorvoshoz, aki azonnal kihúzott egy fogat, majd kiderült, hogy alatta volt egy olyan gyulladás, amit ha nem vesznek észre, rámehetett volna az ízületekre, stb... És én meg pislogok, hogy még amikor a legnagyobb szemét vagyok, akkor is éppen megmentem valakinek a szaros egészségét, pedig eszem ágában sincs :D :D
süti beállítások módosítása