Pixy mesél

Pixy mesél

Most hogyan tovább előre - kísért a múlt

2015. január 04. - Pixynor

10891821_876888815689919_4701270977871298360_n.jpgEljött ugye - nem is olyan régen - az év utolsó napja, és a következő év első napja, mikor is holmi hagyomány szerint ilyenkor fogadalmakat kell tenni. Na most sok éves tapasztalatom alapján én semmilyen fogadalmat nem tettem, annak ellenére, hogy pár dolog megfordult a fejemben. Részint azért, mert már egy hét múlva nem emlékeztem rá sosem miket fogadtam meg (lehet le kellett volna írni), részint úgysem tudom őket megtartani, mert az élet, ahogy a sors, folyamatosan változik és amit még az adott pillanatban úgy gondolok, azt a következőben már nem.

Fogadalmi elhatározásaim idén /tavaly/ alapból két dolog körül keringtek: az első általános téma, na most aztán rohadtul le fogok fogyni /nem kell mosolyogni kérem/, a másik persze mi más lehet, mint a pasik. Velük kapcsolatosan is valami hasonló, hogy akkor mind marad a múltban és 2015 új év új pasik éve lesz.

Persze milyen jó, hogy ezt sem fogadtam meg, hisz nem is tudom, ezt hogy lehet kivitelezni, tekintettel arra, hogy az ügyvéddel is beszéltem már azóta telefonon. December elején találkoztunk utoljára, azt hittem, már nem fog jelentkezni, mire is karácsonykor felhívott, és gyakorlatilag azóta is beszéltük már egy-két alkalommal. Legutóbb olyan másfél órát, amikor is eléggé részletesen mesélt újfent magáról, hogy milyen élete volt, van, és bizony kérem... nagyon igaz az a mondás, hogy a pénz nem boldogít. Ugyanis hiába kőgazdag a srác, sem a múltban, sem jelenleg nem tud olyan pillanatot felidézni az életében, mikor ő boldog volt. Ennek köszönhetően megy bele ész nélkül dolgokba, balhékba és gyakorlatilag lett egy olyan ember belőle, akinek semmi sem szent. Soha nem volt egy olyan kapcsolata, ami adott volna neki egy stabil boldog hátteret, hiába szerette a nőjét, mikor az úgy viselkedett vele végig, meg egy olyan kapcsolat volt köztük, ami minden, de nem a hagyományos értelembe vett nő-férfi kapcsolat. És gyakorlatilag hallgatva őt, azt gondolva, hogy úristen, ha nekem lenne ennyi pénzem, minden milyen jó lenne, végül is nem hallok mást csak, hogy ennyi pénz mellett egyszerűen olyan boldogtalan, hogy az valami hihetetlen. Szabályszerűen megsajnáltam őt nem kicsit, amolyan jó Teréz anya módjára, és ez azt az érzést kelti bennem, hogy de szeretném ezt az ember megölelni, sokáig, és szeretni, mint egy árva kisfiút.

Aztán persze a tavalyi év másik főszereplője a herceg, nos ő az utolsó együttlétünk óta, hála istennek újfent nem zaklat, sem sms-sel, sem email-lel, sem telefonhívással, még egy búék sem jött tőle, szóval igazán hálás lehetek nekik, hogy egy pillanatig sem kell vele foglalkoznom, még gondolatban sem, nemhogy válaszolgatni neki. Hisz csak szexelünk együtt, az meg semmi ugye, nincs annak semmilyen jelentősége, mikor teljes meztelen valójában az ember átadja magát a másiknak és gyakorlatilag olyan közel kerülnek egymáshoz (jelen esetben olyan kb. - 16 cm-re), amilyen közel csak lehet és nem egyszer, és nem pár percet töltve ebben az állapotban. Hát igen, volt alkalmam megtanulni már a kedves férfiaktól, hogy az ilyen dolog semmit nem jelent, ezzel nem kell foglalkozni, szóval, még egy gondolatot sem kell ilyen esetben a másik félre pazarolni, mert minek is. Szóval azért hiába igyekszem, egyre és egyre jobban elsajátítani, hogy hogyan kell egy ilyen "kapcsolatot" kezelni, még nem vagyok benne csillagos ötös, ugyanis mind karácsonykor, mind szilveszterkor felmerült bennem, hogy azért egy kurva kellemes ünnepeket, vagy egy kósza búékot megérdemeltem volna. De persze máris megtanultam, hogy egy dugócimbitől ez nagy elvárás, így legközelebb már ez sem fog bennem felmerülni. Szóval nagyon jól haladok a téren, hogy egyetlen pasit sem kell nemhogy komolyan-, de valamibe sem venni. 

Aztán rögtön emiatt gondoltam is - mármint a felmerült igényemre, hogy jutottam volna eszébe, de nem jutottam -, hogy akkor felejtős, bármennyire is nehéz jó szexet találni, akkor sem fogok vele többet együtt lenni, aztán rögtön rájöttem, hogy ilyen fogadalmat azé' mán mégse tegyek, hisz lesz itt még tavasz, leszek itt még kapcsolat nélkül bőven, és újfent levadászni valakit egészségügyi szexuális célzattal részint nagyon sok időt, energiát elvesz (ismerkedéses hülye rész, meg első randi meg hasonló), részint a siker egyáltalán nem garantált, szóval nem, jó pasi módra felülemelkedem ezen és szarok rá, ha meg újra hajt a vérem, hát akkor bizony ám ráírok, hogy "áll a farkam", tégy valamit célzattal.

10455994_665699220211450_3142358456449403161_n.jpgÉs aztán bekövetkezett az is, amit tudtam, hogy be fog következni, csak nem tudtam, hogy erről tudomást fogok majd szeretni, de végül is tudomást szereztem. Szilveszter estéjén kaptam egy sms-t viszont, amire nem számítottam, és ami emiatt abszolút jól esett. Kitől mástól, mint az én volt nős szeretőmtől, Petikétől. (Ugye így neveztem el itt korábban.) Boldog új évet kívánt, nofene, Ő, aki szeptemberben "elhagyott" egy másik nőért. Hát ettől függetlenül eléggé megörültem neki, hogy a másik nő mellett én még eszébe jutok, és ezt jeleztem is neki, egy kis üzenet formájában, ami rögtön megválaszolásra került, és persze beszélgetni kezdtünk tegnap délután csetes formában. Aztán persze az örömködés után sor került arra, hogy kivel mi van, mikor is írta az említett hölgyről (aki miatt dobva lettem), hogy "nagyon tetszett és én komolyan gondoltam vele a dolgot. De ő nem. Lepattintott azzal, hogy neki a jövőjére is kell gondolnia, meg mi lesz ha elválnak, meg ő megszokott egy életszínvonalat és arról nem akar lemondani." Hoppá, hoppá ugyehogy ugye kérem szépen. Meg aztán jött ilyen mondat is tőle: "A válási papírokat már kitöltöttem Januárban beadjuk.Eddig tiszta de utána mi lesz azt még nem tudom." Aztán persze jó Teréz anya módjára őt is elkezdtem vígasztalni, hogy ne aggódjon minden rendben lesz, fog ő olyan nőt találni, aki megfelel neki. Aztán persze kérdésére én is elmeséltem neki az ügyvéd-herceg párost, hogy már csak két férfira redukálódott az, amit szeretnék én is megkapni egyben, de biztosan tudom, hogy létezik az az egy, és tényleg hamarosan egymásra találunk. Aztán persze kezdődött: "sokszor eszembe jutsz,tavaly október óta ismerlek" (ez már persze tavaly előtt) "Te vagy a leghosszabb ismeretségem." (mármint, ami megmaradt). Aztán még pár mondat után: "tök jó lenne ha beszélnénk.Elmegyünk vhová vacsizni?" és lőn. És mivel Petikéről van szó, akit igen jól ismerek, és akivel volt nem egy tényleg csodálatos pillanatunk együtt, persze, hogy belementem a spontán randevúba és találkoztam vele tegnap.

És gyakorlatilag nem kicsi elégtétel volt számomra, mikor elmesélte, az utánam megismert nőkkel, hogy megjárta velük, az utolsó zaklatója is lett, és tegnap este is zaklatta már, nem csak őt, hanem a feleségét is. Ettől Petike eléggé beborult idegállapotban leledzett és tudom, jól, hogy ez mit jelent, hisz nekem is volt zaklatóm már. Igyekeztem neki tanácsot adni mit tegyen. És persze nem egyszer hallottam az este folyamán, hogy milyen édes és aranyos vagyok, és a végletekig normális és mennyire szexi. Mondom igen, pont annyira, hogy elhagytál egy másik jobbseggűért. Persze utána hallgathattam, hogy az én seggem is nagyon jó, és egyébként tényleg milyen iszonyat rendes, kedves, aranyos, szexi nő vagyok, és milyen jó hozzámérni (folyamatosan simogatta a kezemet, a karomat, az arcomat, kaptam egy kis vállmasszírt is tőle felelevenítve a legelső randinkon történteket). Szóval jó volt Petikével lenni, de mivel ilyen szinten a helyzet magaslatán voltam most, hogy pontosan tudtam ez be fog következni, volt időm megvizsgálni magam is, hogy mit érzek, és valahogy semmit nem éreztem, sem kárörvendést, sem bosszúvágyat (pedig megfogadtam, mikor elküldött, hogy akkor vele ebben az életben soha többet, nem leszek már együtt) ránéztem az iszonyatosan szexi szűk farmerjára, a tökéletes hosszú lábaira, a kisfiús arcára, mely 45 événél jóval fiatalabbnak mutatja őt és nem tudtam rá haragudni, nem is volt miért szerintem. Kedvelem őt, jó vele együtt lenni, de csak ennyit érzetem nem többet. És persze rá is kérdezett, hogy akkor nem leszek már vele együtt többet? mire is elmondtam neki, hogy igen ezt megfogadtam, de úgy gondolom ha megdolgozik érte, akkor bármi meglehet, de most már meg kell érte dolgoznia, hisz pontosan tudja, hogy szexre, amire ő is volt nekem, sikerült - ki merem jelenti és neki is megtettem - jobbat is találnom, tehát kérdés, hajlandó-e többre.

És persze kaptam két levelet is, ismerkedési szándékút, de az egyik nagyon csúnya volt számomra, mint férfi, a másik típusba meg már nem egyszer belefutottam, a tipikus lúzer, aki 40 évesen sehol sincs az életben, túl három váláson, millió adóssággal és persze munka nélkül "éppen" és nem gond a távolság, mert ő költözik, mobil nem lehet akadály ez a rész. Szóval... jaj.

whrd90upk7-400.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr107039677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zéesté 2015.01.05. 15:43:20

@Pixynor: Még egy mondatot engedj meg ügyvédúrral kapcsolatban, nem hozom fel többet. Te elfogult vagy vele szemben, én nem: Kögazdag, ügyvéd, /pénzes, hatalmas ismeretségi körrel/, és társkeresőzik....Ejnye.

Pixynor 2015.01.05. 15:47:16

@zéesté: nincs fent, haverja regisztrálta fel, de már utána ahogy találkoztunk törölte a profilját. Szóval, nincs fent társkeresőn. Ő még azon csoda emberek közé tartozik, akik nem lógnak a neten, se fb profil, se semmi, email is csak munkaügyben. Szóval... ebben igenis ritka példány, gyakran gondolkodom követni kéne a példáját. Mennyi szabadidőm szabadulna fel.

Comment.Elek 2015.01.05. 16:27:50

@zéesté: ez mekkora igazsag! Pixy, Neked hogyhogy nem tunt fel?
Mellesleg milyen Dodge-rol van szo? Egy Charger vagy Caliber csak Magyarorszagon szamit puncimagnesnek; Europa tobbi reszen kb Ford vagy Citroen kategoria.

Pixynor 2015.01.05. 16:38:11

@Comment.Elek: jaj az én autóismeretem nulla. Nem tudom milyen kategóriásak az autók. Hogy az övét is tudjam mi, rákérdeztem ez milyen márka, mikor kinyitotta az ajtót, hogy beüljek, akkor mondta, hogy egyedi készítésű Dodge, beülve megcsodáltam tényleg csodás darab volt, szó mi szó. De nekem sok autó tetszik, de első körben az én kis egyszerűm, melyet az ügyvéd, csak lazán betonpattanásnak nevezett. :) Kapott érte, egy bokánrúgást. :)

Comment.Elek 2015.01.05. 17:17:03

@Pixynor: Ez vetites, marmint az ugyved reszerol. Minden auto, amit nem hasznaltan veszel, egyedi keszitesu, elvegre a vevo konfiguralja olyanra, amit o szeretne. Sot, eddig minden autom egyedi sorszamot is kapott, egyszerre tobbet is, ettol most meno vagyok? (Pl alvaz szam, motorszam, rendszam)

Pixynor 2015.01.05. 17:58:42

@Comment.Elek: dehogy, számomra nem ettől volt menő az ügyvéd ne aggódj. Nekem az oltárian határozott egyénisége volt az, ami delejesen vonzott, amikor éreztem, hogy mellette tényleg nő lehetek, mert nincs olyan dolog, amit ne tudna megoldani, elintézni, kijárni. Nagyon ritka az ilyen férfiban. :) Meg hát persze, azért külsőre sem volt semleges és rám bizony a 193 cm -nek delejes hatása van. :) EGy ekkra ember mellett eltörpülök a kis csizmás 180 cm-rel és ez szörnyen jó érzés. :) Törékeny nőnek érezni magam mert beférek a hóna alá, ráadásul lábujjhegyen pipiskedni a csókért :) Szuper érzés. :)

terrer 2015.01.05. 19:01:10

@Pixynor: "lábujjhegyen pipiskedni a csókért"

Fuuuujjj...:-(

terrer 2015.01.05. 19:06:57

@Comment.Elek: nyugi, Pixynek már attól menő vagy,ha egyáltalán van autód!
Nincsenek nagy igényei.
Ja, meg tudjál vetíteni...

Pixynor 2015.01.05. 19:10:30

@terrer: "Fuuuujjj...:-( "

Dehogy fúj, a legjobb dolog, mikor nézek fel rá huncut mód, és tudom, hogy nem tudja megállni, hogy lehajoljon és megcsókoljon :) és hmmm finom a szád van mindig utána :)

"Ja, meg tudjál vetíteni..."
meg nagyon fontos, mond meg Pixynek, hogy mit gondol, meg mit akar, mert azt is nagyon bírja :)

terrer 2015.01.05. 19:10:34

@zéesté: "Akkor mentálisan milyen állapotú ez az ember?? És Pixy issza minden szavát. A dugócimbi? Fogunk még rólai hallani, olvasni, ebben biztos vagyok."

Gondolod?:-) Akárcsak Petikéről?:-)
Te tudsz valamit...:-o

terrer 2015.01.05. 19:12:46

@Pixynor: "mond meg Pixynek, hogy mit gondol, meg mit akar, mert azt is nagyon bírja :)"

Naná!
Láthatólag neked sokszor FOGALMAD SINCS, mit is akarsz valójában...

Pixynor 2015.01.05. 19:13:37

@terrer: naaa de fiúúk :) ugyan már, három főszereplője a tavalyi évnek, és csak úgy írjam ki őket a sorozatból? Esküszöm unatkoznátok. A koncertes cikkeimet sem faltátok annyira :)

Pixynor 2015.01.05. 19:14:33

@terrer: dehogynem, pontosan tudom mit akarok, de az is lehet, hogy ez minden percben változik.

Szóval nem van igazad. :)

Pixynor 2015.01.05. 19:16:05

@terrer: nem :)
de,
nem
de
nem
de
nemnemnemnemnemnemnemnemnem,....

terrer 2015.01.05. 19:17:14

@Pixynor: "A koncertes cikkeimet sem faltátok annyira"

Semmi szerelmi szál nem volt bennük, mit olvastunk volna rajta...

Pixynor 2015.01.05. 19:18:18

@terrer: há dehogy nem, hát úgy írtam, meg, hogy kapcsolatom van Rózsival, de úgy látszik, ő nem olyan macsó és ezért nem idegesített téged :)

terrer 2015.01.05. 19:20:30

@Pixynor: akkor is enyém az utolsó szó...
Ma direkt fenn fogok maradni éjfél utánig, és itt figyelek.

Pixynor 2015.01.05. 19:21:36

@terrer: jó én is ezt tervezem, gyere át csináljuk együtt :)

terrer 2015.01.05. 19:24:45

@Pixynor: Nagyon vicces:-( A sodrófát meg az én hátamba állítsák, mi?:-(

Pixynor 2015.01.05. 19:57:56

@terrer: na akkor egy jó tanács:

"Csak annak a párnak lesz boldog a házassága, amelyik képes megtalálni az egyensúlyt szeretet és szabadság között. Ha mindkét igényünknek meg akarunk felelni, időnként kompromisszumot kell kötnünk...
Gary Chapman"

Szóval én járok neked :) Én vagyok a Te szabadságod :)

terrer 2015.01.05. 20:09:12

@Pixynor: mi úgy találjuk meg az egyensúlyt, hogy ő szeret szabadnak lenni, én meg kompromisszumot kötök...

Pixynor 2015.01.05. 20:12:44

@terrer: az én véleményem ,ez nagy gáz, és sokkal önzőbbnek kéne lenned, egy kicsit úgy érzem ez a részedről elég nagy megalkuvás, Te sokkal több kompromisszumot kötsz ebben a kapcsolatban, mint ő.

De persze, ha Téged ez tölt el boldogsággal és az ebből fakadó feszültségedet rajtam vezeted le, semmi gond. :) VAgyok cimbid. :)

terrer 2015.01.05. 20:16:09

@Pixynor: "Te sokkal több kompromisszumot kötsz ebben a kapcsolatban"

De ellentételezi.
Bizonyos, itt fel nem sorolható dolgokkal...
A maradékot meg levezetem rajtad:-) Amiért persze nem tudok elég hálás lenni... Köszönöm, tényleg!

Pixynor 2015.01.05. 20:21:48

@terrer: persze szexi segg :) tudom tudom, hát kinek mi az igénye egy kapcsolatban ugye. Én biztos nem érném be csak egy szexi seggel, de hát én vagyok a szörnyűséges kapcsolat-ellenes mano és nem Te ugye? Lényeg, hogy van kapcsolatod mégha ilyen is. Sosem voltam ilyen szinten kapcsolat-függő mint Te.

zéesté 2015.01.05. 20:24:26

@Pixynor: "nem volt nehéz rád találni Banya alatti hölgykoszorúban."
Mit csináljak? Elcsábultam, na!

terrer 2015.01.05. 20:25:05

@Pixynor: nemcsak az. De például a férfiakat se utálja, nem a szingliség a szíve vágya, és hűséges típus. Egy csomó mindenben más, mint Te:-)

zéesté 2015.01.05. 20:26:40

@terrer:" Pixy csak C-s."
Nagyjábol emlékeztem rá...De egykicsit bókolni akartam Pixynek.

terrer 2015.01.05. 20:27:03

@zéesté: ajjaj, komám, gyere le arról az oldalról, amíg még minden testrészed a helyén van... meg ha azt szeretnéd, hogy ott is maradjon...

zéesté 2015.01.05. 20:29:26

@terrer: "Gondolod?:-) Akárcsak Petikéről?:-)"
Talán nem?

terrer 2015.01.05. 20:30:25

@zéesté: "De egykicsit bókolni akartam Pixynek."

Megpróbálhatod, de hamar ki fog fizetni a sajátos humorával. Ami persze nem baj, amennyiben nem utálod a méreteidre, magasságodra, férfiasságodra tett gúnyos megjegyzéseket...:-)

terrer 2015.01.05. 20:31:14

@zéesté: de.
Csak őszerinte nem jól gondoljuk:-) Figyeld meg, minnyá jön, és hogy kioszt minket...

Pixynor 2015.01.05. 20:33:18

@zéesté: megbízhatatlan, csalfa és hűtlen, ugye hallottad már ezeket a szavakat? :)

" Egy csomó mindenben más, mint Te:-) "

Na látom újfent sértegetni akarsz, de nem fog összejönni. Hogy hűséges típus-e, vagy csak Te gondolod így, majd kiderül. Viszont az meg tuti, hogy én az vagyok.

Az meg hogy más mint én, szerintem az én előnyömet szolgálja, nem az övét, ezt arra alapozom, amit maszekban meséltél nekem, de itt nem fogok rá kitérni.

zéesté 2015.01.05. 20:35:46

@terrer: "Megpróbálhatod, de hamar ki fog fizetni a sajátos humorával. Ami persze nem baj, amennyiben nem utálod a méreteidre, magasságodra, férfiasságodra tett gúnyos megjegyzéseket...:-)"
Tudom, hogyne tudnám. A posztban is tett "szájbiggyesztős" megjegyzést a dugócimbi méretére.

Pixynor 2015.01.05. 20:35:49

@zéesté: ".De egykicsit bókolni akartam Pixynek. "

De most komoly?? Bók hogy letehenezel egy D++-os méretmegjelöléssel?? Ja bocsi, akkor köszönöm. :)

Pixynor 2015.01.05. 20:38:53

@terrer: Jaj az előbb zéestéhez nem írtam ki, hogy a válasz második része a tied, de remélem megismerted.

Figyu drágáim, imádom, hogy imádtok, de lépek, oly fáradt vagyok azt sem látom mit írok, ugye fél egykor kerültem csak ágyba. (Jó nagy hamiskás kacsintás.)

Pixynor 2015.01.05. 20:39:48

@zéesté: ""szájbiggyesztős" megjegyzést a dugócimbi méretére.

Hello nem volt ott semmi szájbiggyesztés, ez a méret tökéletes :) Én vagyok rá az élő bizonyíték. :)

zéesté 2015.01.05. 20:43:44

@Pixynor:
A kosárméretnek mi köze a tehénhez? Kötekedés, női kötekedés.
Egyébként szerintem hasznos volt az ügyvéduras sztorid, nekem is, sok férfitársamnak is.Tanultunk belőle sokat, tényleg. -Nagy dumával hogyan csavarjuk a nőket az ujjunk köré-

terrer 2015.01.05. 20:47:32

@Pixynor: jójszakát:-) És máskor ne takaríts éjfélig:-)

terrer 2015.01.05. 20:47:59

@zéesté: úgy is mondhatjuk, hogy ügyvéd úr az a bizonyos állatorvosi ló...

zéesté 2015.01.05. 20:58:55

@terrer: "ugye fél egykor kerültem csak ágyba"
"Akárcsak Petikéről?"
Szerintem Te nyertél......

terrer 2015.01.05. 21:18:53

@zéesté: Petike felvésett egy újabb rovátkát?:-) BÚÉK-et bezzeg nem kívánt! A dög... Most milyen ember az ilyen??? És ezekhez adja le a mi Pixynk magát:-(

Pixynor 2015.01.06. 06:28:47

@terrer: Jó reggelt Kedves Terrer!

Nem Petike nem vésett be semmilyen rovátkát, vagy ha igen, nem az én rovátkámat. :)Viszont elvitt moziba, és megnéztük a Hobbitot, meg ittunk egy kávét. :) A kávét én fizettem, a jegyet ő. :) És hosszúúú film volt, és emiatt éjfél körül értem haza. Na, itt a sztori.

Bár lehet inkább takarítanom kellett volna, ahogy szétnézek a lakásban :) Még arra is emlékszem, hogy szilveszterkor rend volt. :)

@zéesté: Jó reggelt!

". -Nagy dumával hogyan csavarjuk a nőket az ujjunk köré- "

Azért ez nem feltétlen elég, ismertem én nagydumásat nem egyet, de ők semmilyen hatással nem voltak rám. Személyiség, ez a titok és feltételezem ez is emberenként változó, mármint, hogy kinek mi jön be. Nekem az összkép róla volt az, ami bejött.

zéesté 2015.01.06. 09:51:42

@Pixynor: "Nekem az összkép róla volt az, ami bejött."
ja, kőgazdag, kapcsolatrendszer, Dodge, stb.=összkép.

zéesté 2015.01.06. 09:52:46

@Pixynor:
Egyébként persze, értelek.

Pixynor 2015.01.06. 09:53:41

@zéesté: hihetetlenül képtelen vagy megérteni. Nekem meg az a meglátásom, de nem fogom neked újra elmagyarázni, hogy rohadtul nem így van.

zéesté 2015.01.06. 09:54:30

@Pixynor: "Bár lehet inkább takarítanom kellett volna,"
Nocsak: nem kimaradt valami a programból?? Megint ez a szájbiggyesztés.

zéesté 2015.01.06. 09:55:45

@Pixynor: "hihetetlenül képtelen vagy megérteni. Nekem meg az a meglátásom, de nem fogom neked újra elmagyarázni, hogy rohadtul nem így van."
Írtam utána, azt komolyan gondoltam.

zéesté 2015.01.06. 09:56:50

@terrer:
Látod, mondtam, Te nyertél.

zéesté 2015.01.06. 09:58:18

@terrer: "Petike felvésett egy újabb rovátkát?"
Nem, Pixy vezeti a határidőnaplójába.

Pixynor 2015.01.06. 10:04:00

@zéesté: "Megint ez a szájbiggyesztés. "
Ez egyáltalán nem szájbiggyesztés újra, hanem csak annak a ténynek a közlése, hogy kupi van otthon.

De egyébként leszarom, mármint a kupit. :) Bezzeg nálad tuti pedáns rend van.

zéesté 2015.01.06. 10:04:19

@terrer: "gyere le arról az oldalról, amíg még minden testrészed a helyén van... "
Elszórakoztattuk magunkat a lányokkal, igaz néha az amúgy is fogyó hajamat téptem.
De lehet gondolták magukban: ez már egy f..sz.
Ez egy ilyen móka.

zéesté 2015.01.06. 10:05:19

@Pixynor: "Bezzeg nálad tuti pedáns rend van."
Már te is kezded???

zéesté 2015.01.06. 14:30:37

@Pixynor: "nem értem a személyeskedésed, szerintem én nem személyeskedtem veled, az, hogy engem olyanok találnak meg, akik szörnyen néznek ki, nem jelenti azt, hogy ha Te nem ez a kategória vagy, akkor Rád is érteném, hogy szörnyen nézel ki.
Én sosem veszem magamra a hülye picsa nő szlogeneket, egyik férfitől sem."

Nézd, nem értettél meg. Írtam már másoknak is, a hangsúly az írott formában nem megy át.
Nem személyeskedtem, legalábbis úgy, ahogyan ezt az írásom alapján lekezelted. Arra akartam célozni, hogy bejegyzéseid alapján -ha jól emlékszem- inkább a negyven alatti, mint feletti pasikkal hozott össze az élet. Mi lett ezekből a kapcsolataidból: semmi. Erre céloztam. Azt meg, hogy a tőled kicsivel /nem évtizeddel!/ idősebb férfiak nem a Te korosztályodat keresi, hanem a tőled lényegesen fiatalabbakat preferálja, elfeledhetnéd már végre. Azért, mert tudsz ilyen példákat felsorolni, az nem azt jelenti, hogy általános lenne. Egyébként sem értem, ki, vagy mi égette bele a fejedbe ezt.

"De tudod, addig nem esek kétségbe, míg engem is megtalálnak a fiatalabbak, akik még igazán jól néznek ki."
Ezt is te írtad. Megint csak a fiatalabbak...Szerintem az, hogy egy ilyen fiatalabb pasival fogod megtalálni a sírig tartó szerelmet, annak nagyon kicsi az esélye, bár kívánom hogy így legyen, miért is ne.

Pixynor 2015.01.06. 21:08:09

@zéesté: " Egyébként sem értem, ki, vagy mi égette bele a fejedbe ezt."
Ezt olvasni Banya alatt az összes férfitól.

"megtalálni a sírig tartó szerelmet, "

Attól tartok, hogy én ezt már senkivel sem fogom. Emiatt egy kicsit most megfeküdtem. :(

zéesté 2015.01.06. 22:13:12

@Pixynor: "Ezt olvasni Banya alatt az összes férfitól. "
Ezt csak én írtam, csak rám haragudj. De EZT csak iITT neked írtam, nem más blog alatt.
"megtalálni a sírig tartó szerelmet, "
EZT is csak a Te blogodon írtam,, Ne haragudj, de ezt a három szót kiragadtad egy szövegkörnyezetből, így már közel sem azt jelenti, aminek szántam. Ne haragudj, de ez tipikus női reakció: azt a négy szót értelmezed csak egy húsz szóból álló mondatból, amit írtam, így már egészen mást jelent.
"Egyébként sem értem, ki, vagy mi égette bele a fejedbe ezt."
Ezt is csak nálad írtam, de ez KÉRDÉS volt.
Sajnálom, hogy félreértettél.

Pixynor 2015.01.06. 22:28:43

@zéesté: jaj félreértés: tehát Banya blogja alatt olvasom folyamatosan, hogy a 40+os férfiaknak sosem kéne 40+os nő, csak 25-35 fiatal. Ebből indulok ki.

A szerelmet meg azért ragadtam ki, mert ez a gondolat ébredt rá bennem.

És elolvastam mind a húsz szót, csak a kettőhöz támadt hirtelen gondolatom.

Pixynor 2015.01.06. 22:31:58

@zéesté: egyébként azt a mondatodat tényleg olyan éllel olvastam, ami nem tetszett. Hogy kvázi közlöd, hogy baszhatom a boldogságom a fiatalabbakkal. De az idősebbekkel is. Igyekeztem kapcsolatba lépni egy 48 éves férfival. Nem sikerült. Nem volt jó. Nekem ő "öreg" volt, ugyanakkor mégis fiatalos gondolkodású. No mindegy is. Nem zárkózom el az idősebbektől, nős Petike is 45 éves, és vele nincs bajom. És ha már itt tartunk és fiatalabb vagy Tájfunnál, elárulod hány éves vagy?

zéesté 2015.01.06. 23:04:13

@Pixynor: "Banya blogja alatt olvasom folyamatosan, hogy a 40+os férfiaknak sosem kéne 40+os nő, csak 25-35 fiatal. Ebből indulok ki. "
Egy megválaszolatlanul maradó kérdés: Melyik pasi írt ilyet?????Na ugye. Ezt pontosan TI nők sujkoljátok magatokba.

zéesté 2015.01.06. 23:19:13

@Pixynor: Eddig csak tőled fiatalabb pasijaidról olvastunk /Petike életkorát vagy nem jegyeztem meg, vagy nem is írtál róla. Látod, Petike már nem fér bele az általad felállított időcsúszkába, vagy mégis?
"baszhatom a boldogságom a fiatalabbakkal" Nem így írtam, de a lényegen nem változtat: most is úgy gondolom, hogy sírig tartó kapcsolat nálad fiatalabbal kicsi a valószínűsége. MONDOM még egyszer, kívánom, hogy neked legyen igazad. Én 51.

Pixynor 2015.01.07. 06:11:02

@zéesté: Jó reggelt! Gour, mondta, Tájfun mondta, ők megállás nélkül a többiek csak egyszer egyszer.

Igen Petike decemberben lett ennyi, de azért ez nincs kőbe vésve, azt ugye sejted. :)

Comment.Elek 2015.01.07. 10:06:10

@zéesté: "Ezt pontosan TI nők sujkoljátok magatokba."
Ismet maximalisan egyetertek zeeste-vel; nyilvan a legegyszerubb a szemet 40+ pasikra rafogni, hogy csak a friss pipihusra hajtanak es ezert nem akadnak horogra.

Ebben a korban ha egy pasi ujrakezdi, ket valasztasa van: vagy osszeszed egy huszas csajt, akinel elobb-utobb megjelenik az igeny egy kozos gyerekre, vagy talal egy koranak megfelelot, akinek jo esellyel mar van sajat gyereke es ujabb anyasag helyett szeretne elvezni az eletet. Na vajon a tobbseg mit szeretne inkabb, habzsolni az eletet vagy pelankazni?

(Ha egy pasi 40 felett nem elvalt vagy ozvegy, azt el kell kerulni, mert ott valami nem stimmel es valszeg alkalmatlan kapcsolatra.)

Pixynor 2015.01.07. 10:10:38

@Comment.Elek: "Na vajon a tobbseg mit szeretne inkabb, habzsolni az eletet vagy pelankazni?"

Nem, én sem szeretnék már gyereket isten ments, de őszintén egy csomó 40+os pasi most keresi első feleségét és gyermekei anyját... Ennyit erről. Ilyenbe már én sem megyek bele, felnőtt fiam van, élvezni akarom az életem és teszem is. Jelenleg egyedül, de adódik egy társ, akkor vele fogom ezt tenni.

"Ha egy pasi 40 felett nem elvalt vagy ozvegy, azt el kell kerulni,"
A pasik negyven felé többnyire házasok, vagy barátnősek, ami ugyanaz.

Comment.Elek 2015.01.07. 10:18:51

@Pixynor: Helyesbitek: Ha egy szingli pasi 40 felett nem tud felmutatni korabbi tartos kapcsolatot, azt el kell kerulni. Ha nem szingli, akkor vagy huseges es nincs eselyed, vagy Veled is hutlen lesz. (Mar akinek ez szamit. Nekem pl nagyon.)

Pixynor 2015.01.07. 10:21:16

@Comment.Elek: ha olvastál már engem, többször, ami szerintem így van, akkor tudhatod, nálam a hűség alap. Soha nem csaltam meg sem a férjem, sem a korábbi barátaimat és soha nem is fogom. Nálam ez a szent dolgok egyike, hogy saját fészekbe nem szarok. És ez azért is van, mert akivel együtt vagyok, azt biztosan szeretem, és ha az ember szereti a másikat, akkor esze ágában sincs megcsalni.

Comment.Elek 2015.01.07. 10:41:04

@Pixynor: Ha a blogok kommenteloinek hinni lehet (marpedig anonim miert hazudna valaki?), akkor ez ritka tulajdonsag es nagyra becsulom.
Ugyanakkor nekem nehezen fer bele ebbe a kepbe, hogy a nos Petikevel kevertel, bar nem ismerem az o hatteret es elhet akar teljesen nyitott hazassagban is. Ha valaki alapbol huseges, akkor csabitokent sem fog belepiszkitani mas feszkebe, nem?

Pixynor 2015.01.07. 10:45:52

@Comment.Elek: nem, ennyire én nem gondolkodok konzervatívan, mindenki számoljon el saját magával, egyébként Petike válik, költözik el otthonról, de ez lényegtelen. Számomra csak én számítok. Mások elvei nem érdekelnek, nézzen mindenki maga a tükörbe. Én bele tudok nézni e téren, szóval...

És tudod Elek, ez csak szex, és a mai világban (bár ez régen is volt, csak nem volt ilyen felvállalt dolog) ez már elfogadott deffiníció és őszintén, ezek a partnerek nálam, nem ugyanazt az értékrendet töltik be, mintha párom lenne, egy kapcsolatban. Ez a nem számít kategória nálam is, amúgy jó pasis módon kezelve ezeket a helyzeteket. Csak az számít jó legyen, egy olyannal aki tetszik nekem és kész.

De ezek a kapcsolatok egy normális kapcsolat ígérete esetén mind törlődnek, addig meg adják azt az illúziót, hogy mégis kellek valakinek, ami jó érzés.

Comment.Elek 2015.01.07. 10:55:25

@Pixynor: Ha Neked belefer, am legyen, noha erzek itt valami kettosseget: romantikusan vagysz az Ugyvedre, akit pipiskedve megcsokolsz, kozben nagyjabol erzelemmentesen szexelsz massal. Allitolag a pasik jol el tudjak valasztani a kettot, a noknel viszont ugy tudtam, a ketto osszefugg. :)

Pixynor 2015.01.07. 11:00:08

@Comment.Elek: egy pár szívás elég e téren, és hidd el utána már a nőknél sem függ össze. Nálam már rég nem. Elég volt egy-két csalódás ehhez, hogy én is pasimód, érzelemmentesen tudjam ezeket a szexeket kezelni, tényleg csak élvezve az adott alany fizikai tulajdonságait, és rohadtul nem érdekelve az, hogy ő egy ember, egy férfi. És ez a felállás úgy látom nagyon tetszik az én szexpartnereimnek is, szóval...

Lényeg, hogy úgy gondolkodjunk ahogy Ti és akkor nincsenek csalódások. Az meg másik helyzet, hogy nem ez az amire vágyom, de addig is míg azt nem kapom meg, nem akarom, hogy úgy teljen el az életem, hogy nem szexelek. Ahhoz még túl fiatal vagyok.

Comment.Elek 2015.01.07. 11:07:58

@Pixynor: "Lényeg, hogy úgy gondolkodjunk ahogy Ti" - legyszi' ne altalanosits, en el sem tudom kepzelni, hogy csak szex kedveert osszealljak valakivel. Lehet, hogy ha hirtelen egyedul maradnek, mindent mas fenyben latnek, de addig nekem a szex nem csupan fizikai aktus, hanem kell hozza erzelem is. Ha nem igy lenne, megtenne egy gumino is, ami ugyan jelentos kezdeti beruhazassal jar, de nincs szamottevo OPEX vonzata. (Mint penzugyes a penzugyesnek.) :)

Pixynor 2015.01.07. 11:11:46

@Comment.Elek: hát én pedig már itt tartok, de hidd el négy éve sosem gondoltam volna, hogy valamikor is ide jutok, és úgy gondolom, mivel kapcsolati lehetőségem nincs (alany hiányában, akivel jó lenne együtt lennem, olyannal meg nem leszek együtt, akivel nem jó valami), így jelen helyzetben örülök ennek a mai világnak., mert nincs szükségem szexuális vágyaim magamba folytására.

Azoknak, akik egy kapcsolat biztonságát élvezik, fogalmuk sincs mi folyik a nagyvilágban. :)Csak ha olvasnak egy két blogot erről. :)

Pixynor 2015.01.07. 11:12:17

@Comment.Elek: és igen, épp szabályzat módosítás, és költségvetés készítése folyik. :) Hajrá...

Pixynor 2015.01.07. 11:12:33

@Comment.Elek: és igen, épp szabályzat módosítás, és költségvetés készítése folyik. :) Hajrá...

Comment.Elek 2015.01.07. 11:21:25

@Pixynor: Mondanam, hogy csempessz bele az osztaly budget-jaba egy Mr Tornado 2500-at sok ceruzaelemmel, de akkor nem lenne szukseged a Hercegre s masokra es mi lenne akkor a bloggal?! :)))

Lam-lam, Petra is hogy eltunt a boldogsag tengereben...

Pixynor 2015.01.07. 11:29:07

@Comment.Elek: hát már én is várom, hogy kikerülhessen a THE END tábla, igen Petra szerencsés nő a szerelemben. Én nem. Vannak ilyenek. És futja rá, szóval, nem kell becsempésznem, és egyébként van is. Ha ahhoz sincs kedvem, hogy átmenjek, akkor sem történik élvezet nélkül maradás.

zéesté 2015.01.07. 11:36:29

@Pixynor: "Gour, mondta, Tájfun mondta,"
Ebben igazad van, de akkor sem ez az általános szerintem. Pont az átlagos pasikból van kevés itt a blogodon, max olvasóként. Természetesen nem akarom megbántani őket sem, ez remélem nyilvánvaló.

zéesté 2015.01.07. 11:38:10

@Comment.Elek:
Te melyik korosztályt képviseled?

zéesté 2015.01.07. 11:40:19

@Pixynor: "igen Petra szerencsés nő a szerelemben"
Azért megjárta Ő is a hadak útját.

zéesté 2015.01.07. 11:53:35

@Comment.Elek: "Lehet, hogy ha hirtelen egyedul maradnek, mindent mas fenyben latnek,"
Ez így van. Legalábbis hosszasan elgondolkodnál azon, hogy újabb monogám kapcsolatot akarsz-e keresni, vagy élvezed az életet tulajdonképpen egyedül, alkalmi, rövidebb-hosszabb kapcsolatban. Szűk ismerőseim körében van példa előttem mindkettőre.

zéesté 2015.01.07. 12:05:52

@zéesté: "Szűk ismerőseim körében van példa előttem mindkettőre."
Arra akarok kilyukadni így apránként, hogy a 40-es pasik egy hosszantartó kapcsolat után nehezen tudják eldönteni hogy hogyan tovább. Nagy kérdés, hogy egy ilyen válás-szakításból mennyire lelkileg sérülten jönnek ki. Ahhoz, hogy készen álljanak egy új kapcsolatra, bizony sok idő kell.

Comment.Elek 2015.01.07. 12:11:34

hu.what-character-are-you.com

Kiderult, hogy felenk, aranyos es nyugodt vagyok :)

Pixy? :)

Pixynor 2015.01.07. 12:36:53

@zéesté: igen, én is úgy gondolnám nem ez az általános, mégis az életben ezzel szembesülök. No, de mindegy is. Továbbra is úgy gondolom a szerelem nem fogja figyelni, sem a kort, sem a külsőt sem semmit.

@Comment.Elek: Pixynek nem kell teszt (nincs is most ideje rá :(), hogy tudja Pixy egy nagyon aranyos, rendes, józan paraszti ésszel rendelkező bűbájos nőszemély, akiben benne van a fiatalkori rockerlány, és a felnőtt köri dög egyvelege, ami miatt folyamatosan változó személyiségével sosem válik a férfi számára unalmassá, mindig tud valami újat mutatni, de persze igény szerint el is tud szürkülni, beállni abba vágányba, amire igény van a férfi részéről.:) Végtelenül nyugodt a bikák fő jellemzőjeként, és otthonos (de ez nem jelent mindig rendet otthon), hűséges, családszerető típus.

Comment.Elek 2015.01.07. 12:49:54

@Pixynor: Varj csak, amig Gour ezt elolvassa! :)

Pixynor 2015.01.07. 13:03:43

@Comment.Elek: mit? hogy én milyen vagyok?? Neki is jó véleménye van rólam. :) Legalább is nekem ezt írta, maszekban. :)

zéesté 2015.01.07. 14:19:35

@Comment.Elek: Ezt nézd:
"Akár pszichopata is lehetnél!
Időről időre egy kicsit eltávolodsz. A nehezebb időszakok és a depresszióra való hajlam sem idegen tőled - mégis egy barátságos és nyitott ember vagy, aki szívesen van társaságban. Ne aggódj a pszichopata-potenciálodon - ameddig jó emberekkel veszed körül magad és ügyelsz az egészségedre, addig minden mutatód pozitív!"
Egyébként: koránál fiatalabb; nagylelkű; bátor; DÉMON !

Pixynor 2015.01.07. 14:22:27

@zéesté: egy pszichopata DÉMON :) szuper. Pont erre vágyom.:)

Velem, jó emberrel veszed körbe magad. Na majd ma holnap (lehet-sőt biztos ma már nem fogok ráérni még este sem, csak későn) én is megcsinálom már. Teljesen felizgattatok. :)

zéesté 2015.01.07. 14:39:18

@Pixynor: Nyugi, letoltam az IQ tesztjüket is, tudom hogy hibátlanul, max az időfaktor kérdéses. Eredmény emelt díjas sms formájában lett volna. 5-7 évig tanultam 'ábrázoló geometriát' ezekkel a képi dolgokkal nem lehet megfogni. Bár a pszihopaták értelmesek nem?

Pixynor 2015.01.07. 14:41:19

@zéesté: ja, lehet, azok zsenik :) vagy azok az autisták? :)

zéesté 2015.01.07. 15:09:41

@Pixynor: "lehet, azok zsenik :) vagy azok az autisták? :)"
Ezen én is elgondolkodtam.

Comment.Elek 2015.01.07. 15:58:39

@Pixynor: Ne gondolj komoly tesztre, nekem kb 65 masodpercbe telt kitolteni.

Pixynor 2015.01.08. 05:48:25

@terrer: Jó reggelt! És akkor tényleg?? És komolyan?? Két napja sehol nem vagy?? Elutaztál? Balhé van otthon? Lecsuktak?

Pixynor 2015.01.08. 05:53:56

@Comment.Elek: @zéesté: na tessék

"A szabadságszerető Lady
Nem szeretnéd, ha bármi is korlátozna. Szereted a szabadságod és nem csinálsz nagy ügyet abból, hogy mit mondanak rólad mások. Az egyéniségedből adódóan az élet minden részét fel tudod dobni. Az élettapasztalatod miatt Te vagy a legjobb történeteket mesélő bulivendég. Mindenki egyetért abban, hogy te a saját szabályaid szerint játszol."

Pixynor 2015.01.08. 05:58:51

@Comment.Elek: @zéesté: ez a tesztelés egy faszság :) férfi vagyok a teszt szerint, na de olyan hülye kérdések.

zéesté 2015.01.08. 09:15:02

@Pixynor: "Nem szeretnéd, ha bármi is korlátozna. Szereted a szabadságod és nem csinálsz nagy ügyet abból, hogy mit mondanak rólad mások."
Persze hogy hülye teszt. De ez a megállapítás valahol ilik rád.

Pixynor 2015.01.08. 09:18:24

@zéesté: Jó reggelt!

igen, illik, de azért, mert egyedül élek, és ez nem okoz nekem fusztrációt. Élvezem egyedül is, mivel más nem adatik meg. Ebből a szempontból igaz, az meg hogy mások mit gondolnak rólam, sosem érdekelt. Csak azok véleménye számít, akik fontosak nekem. A többié nem.
süti beállítások módosítása