Pixy mesél

Pixy mesél

Egy újabb tapasztalat

2014. december 12. - Pixynor

1505541_10152870553119166_8022026935207202910_n.jpgHát megpróbálom folytatni a rövid, és talán nem is olyan érdekes utolsó ismerkedésem történetét. Tehát a korábbi posztomban említett, eléggé nyálasan szenvedélyesen, fogalmazó fiatalemberrel vasárnap délután találkoztam.  Kinézete az volt, ami a képen, nem ért csalódás, ahogy észrevettem őt sem. Leültünk egy kávézós részlegnél, ahol ittam egy melange-t ő pedig egy kólát. Meghívott rá. Aztán beszélgetni kezdtünk, nagyon sokat, öt órán keresztül, és persze latinos temperamentumnak megfelelően, olyan 70/30 %-ban ő beszélt többet. Szóba kerültek a volt barátnők, meg beszélt a volt barátnőiről, és még egy kicsit a volt barátnőkről is, meg hogy szeret főzni, van egy kiskutyája, és a egy kislánya. Igazság szerint szerintem minden emberben működik szerintem az összehasonlítás. Hát bennem is, így megismerve az Ügyvéd Urat ezerrel dolgozott ez. Megállás nélkül figyelve az embert intettem magam, hogy ugyan nem számít, hogy nem olyan helyes, nem olyan vicces, nem olyan vonzó, nem olyan eszes, nem olyan magabiztos, az Ügyvéd Úr egy "rossz fiú", ő meg itt egy rendes fiú, és a nők ezt akarják kapcsolatra.

Aztán a végén, mikor már elegem lett így a randiból, megcsókolt, no akkor, akkor azt mondtam, hogy jaj és elszomorodtam. Nem volt jó a csókja és megállás nélkül arról regélt előtte az övé milyen jó. Amikor valaki első csóknál, és úgy, hogy a helyzet abszolút nem hozza magával azt, hogy csókolózni kéne, de ő meg akart csókolni, olyan lendülettel dugta át a nyelvét a számba, hogy meglepődtem, hát az nem jó érzés. Hátra is hőköltem, lassításra kérve az illetőt. Ezen persze ő lepődött meg. Aztán igyekezett visszafogni magát, én pedig igyekeztem rávezetni, hogy szeretném csinálni, de ekkor már belülről megállás nélkül zokogtam. Megállás nélkül az zakatolt a fejemben, hogy úristen, hol van az én ügyvédem, hogy az ő csókja mennyivel, de mennyivel jobb, és miért ilyen cudar az élet. No, mindegy is. Hosszasan csókolóztunk, mert egyszerűen nem, akarta abbahagyni. Én már rég abbahagytam volna, mert.... Aztán elköszöntem tőle. Még hazafelé menet küldte az smst: "Kedves Pixy! Nagyon jól éreztem magam veled. Olyan vagy amilyennek gondoltalak. Nagyon tetszel, nagyon jó érzés csókolni téged, vonzódok hozzád mágnesként! Repült az idő veled élveztem a társaságod minden percét. Szeretni való Nő vagy! Mos is gondolok rád. Aludj jól. Álmodj szépeket!"

Aztán még jött egy két üzenet a viberen hasonló tartalommal, melyeket most nem tudok már beidézni ide, mert lett egy új telefonom és a régiben maradtak az üzenetek. Lényeg a lényeg, azt éreztette, hogy elvarázsoltam őt. Aztán másnap reggel is volt üzenet váltás, további szimpátia kifejezésével és azzal, hogy szeretné, ha mielőbb újra találkoznánk. Megállapodtunk a kedd délutánban. Beszélgettünk ily módon napközben, majd elköszöntem tőle, hogy dolgozni kell. Írta még, hogy délután megy focizni. Aztán valamikor öt felé felmentem újra netre a telon és jöttek az üzenetek, hogy kórházban van, ínszalag szakadása lett, valaki a focin ráesett a lábára és nagyon fáj neki, és a vérvétel eredményére várnak és már viszik is a műtőbe. Aztán eltűnt. Kértem jelentkezzen, ha túl van rajta Este még küldtem egy aggódó sms-t, hogy hogy van. És reggel megismételtem, mert nem jött rá válasz. Aztán mikor előkerült kiderült, hogy az ínszalagszakadással jobb a helyzet, mint először gondolták, de van nagyobb baj. Kérdeztem mi, azt mondta, az hogy január 1-jével megszűnik a munkahelye, és hogy milyen szar ország ez, itt nincs demokrácia, innen el kell menni a picsába. Hirtelen nem is értettem az egészet. Kérdeztem azért, mert kórházba került? Azt mondta nem, hanem ....-s múltja miatt. Mondom és ezt most tudtad meg? Hát egy hivatásos jogviszonyt azért nem tudnak két hét alatt felmondani, csak közös megegyezéssel maximum. Kérdeztem ez már biztos, mondta, igen egyik kollégája mondta neki, és már az anyja be is izzította a külföldi rokonokat, hogy ő akkor megy oda ki. Kérdeztem, hogy ez akkor most mit is jelent, mert ezek szerint felesleges bármilyen ismerkedésbe bonyolódni. Azt mondta, hogy nagyon szétesett most az élete, össze kell rendeznie magát, és hát igen, valahol ez ezt jelenti.

liar.jpgHát ez szép. Emésztgetem, emésztgetem, nem értem, nem áll össze a kép. Pedig nem vagyok egy hülye gyerek és mégis. Egy napig varázslat, én vagyok a mennyország, meg majd együtt főzünk, aztán most meg megyek külföldre, mert nem lesz munka. Itthagyva kislányát, akivel igen szoros kapcsolata van. No persze, a hülyék meg túloldalon vannak mi? Szóval innentől el lehet kezdeni gondolkodni, hogy mi volt a hazugság az egészben, mert, hogy volt az 100 %.

Első gondolatom egyből, és örökké, és mindig ugyanaz: mégsem jöttem be neki. Ennek azonban egy szál jelét sem láttam rajta, és pont az ellenkezőjét írta, ha így lett volna, erre mi szükség, meg különben, is alig tudtam levakarni magamról.

Második gondolat: most igaz a kórház dolog vagy nem? Lehet nincs is kórházba, csak kamuzta.

Harmadik gondolat: ha igaz, hogy mégis kórházba került, akkor munkahelyi dolog, ez totál nem áll össze. Tudni lehet, hogy azért hivatásoséknál nem ilyen egyszerű a dolog, meg máshol sem, talán a maszek világban. Ott igen. Szóval, vagy már egy ideje tudja ezt, csak ugye én célozgattam rá, hogy milyen jó lehet katonaként a munkája, meg meséljen róla, és ez így kellemetlen lett volna, mert nem mondta. Vagy egyáltalán nincs is munkája, nekem inkább ez az, ami a megérzésem. Aztán utána meg mikor felmentem láttam elég aktívan online van a társkereső oldalon, ahol megismerkedtünk, mert feltételezem ez is része annak, hogy minél előbb el tudja hagyni az országot.

És kb. itt be is fejezem, mert ez az egész ennyit sem ért meg, hogy ennyit gondolkodjak rajta. Nem érzem veszteségnek a dolgot. Valahogy úgy érzem ennek így kellett lenni, nem igazán egymásnak voltunk megírva. 

Most különösebben nincs rossz hangulatom, mégis úgy érzem egy kicsit inkább szomorú vagyok. Tegnap este találkoztam újra az én Hercegemmel. Semmi más célból csak egy minden igényünket kielégítő, forró szexuális kaland céljából. És ezzel semmilyen erkölcsöt nem sértek, hisz egy egyedülélő független férfiról beszélünk. De, aki túlságosan erkölcsös, az ne is olvassa tovább, mert fennáll a megbotránkozás esélye erősen.

Az este pont azt hozta, amit az előző két találkozásunk, azzal a kis plusszal, hogy mivel tudtam, hogy csak emiatt találkozunk, és tudtam, hogy akkor nyilván tetszem neki, mert különben nem találkozott volna újra velem, így egy kicsit lendítettem a dolgon. Előhoztam ribanc énemet, ami ugye minden nőben ott lapul. :) Ribancosra öltöztem, fekete hosszú csizma, combfix, kisszoknya, és egy majdnem köldökig dekoltált tunika jellegű felső, és "elfelejtettem" bugyit húzni, mindezt egy nagy plüss hatású bundával takartam el. :) Én mentem át hozzá, mert a fiam otthon volt, így nálam nem tudunk lenni. Mikor kijött elém a kapuba, úgy indítottam, hogy Ön rendelt ma estére nőt? Majd egy forró welcome csók következett, ahol már el is ájultam egyből, ahogy megéreztem a finom illatát, és egyből belémhasított, mennyire is hiányzott, ezt nem érezni. És igen itt a különbség csók és csók között. Az egyik maga a paradicsom, a másik meg brrr juj effektus.

Aztán átadtuk magunkat a teljes élvezetnek és itt most mindenki nyugodtan szabadjára engedheti egészséges fantáziáját, mert igen, az minden megtörtént, és igen még az is, a végén egy közös tusolással zártuk az estét, majd némi folyadékpótlás közben egy kicsit még leültünk a nappaliba. Próbáltam beszélgetni vele, de valahogy nagyon zárkózott és bizony láttam rajta, hogy kb már csak elég nagy erőfeszítéssel tudja a szemét nyitva tartani. Négykor kell mindennap, munka miatt, és nem sokkal azelőtt ért, haza, hogy odaértem, mi sem éppen kímélő módban működtünk, szóval... ez teljesen érhető volt. Elmondta, hogy itt tévézve tölti az estéit, egyedül, amit én kételkedve hallgattam,de megerősítette, igen 90 %-ban egyedül, mert a hétvégén a lányai vele vannak. Három kislánya van. Mutatott róluk képeket is. Aztán még egy kicsit lazán az ölébe ülve nem hagyhattam ki egy kis csókozást és közöltem vele, hogy én ezt még így nagyon sokszor akarom. Azt mondta ő is, melyre persze egyből reagáltam, hogy a múltkor is eltűntél. Erre a választ csak annyi volt, rossz pénz nem vész el. Mintha ügyvéd urat hallanám.

Így posztom végére érve villant még be egy gondolat és megosztom a köz megbotránkoztatása végett: Ronaldino (futball balesetet szenvedett vasárnapi randevú alanyom) beszélgetést közben - nem tudom megmondani milyen átkötéssel, mert ennyi beszéd után egy idő múlva kikapcsol az agyam, önvédelem céljából - rákérdezett, hogy milyen a puncim formája. És igen, én is megütköztem a kérdésen, és kételkedve néztem rá, hogy tényleg nekünk erről kell beszélni. Igaza volt az én kedves Gour barátomnak: "Szerintem full kamu a pasi, nekem mindig gyanús amikor hirtelen az ismerkedés közben jön egy ilyen fordulat. Igen, vannak normális pasik de azoknak mind van nője, ugye ezt szoktam mondani. A hiba az, hogy Te is Magadból indulsz ki pedig tudod, hogy a szingli pasiknál mindig bűzlik valami."

Ennyi.1970442_731010337013671_1024735773683759911_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr396973627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2014.12.28. 19:39:21

@terrer: "már vagy 100 szabad hapi beleolvasott a blogodba...Te tudomást se szereztél róluk"
ez nem társkereső, bocsi, nem is szeretnék tudomást szerezni róluk, ezt már nem egyszer mondtam,
hát a badoon és a többi helyen meg ugyan mivel riasztom el őket???

Terrer ez csak duma, maradjunk abban az általános igazságban, a normális pasik foglaltak, tehát a belenéztek is a blogomban, utána megfogták barátnőjük seggét.

És emlékezz Müller Péter szavaira a férfiakkal kapcsolatosan. Nem volt hülyeség.

Pixynor 2014.12.28. 19:40:25

@terrer: "Már megbocsáss, de holafrancban van a tervező-értő éned?"

Hányszor, de hányszor mondtam neked, hogy abszolút nem ismersz?? Ezt még mindig fenntartom. Látod a lényem egy részét és nem többet. A jéghegy csúcsát, hogy így fogalmazzak.

gabocaboy 2014.12.28. 19:45:14

@Pixynor: " maradjunk abban az általános igazságban, a normális pasik foglaltak "

fejbelövöm magam, komolyan.

ki a f@szom a normális? ki?

terrer 2014.12.28. 19:49:45

@gabocaboy: Hát ezt most ne vedd magadra, de - Pixy szerint - Te biztosan nem:-(

Pixynor 2014.12.28. 19:51:25

@gabocaboy: bocsánat, nem én járok egy hónapja már valakivel, hanem Te. És ha jól hallom Terrer szerint van remény. Akkor meg? És látod ZST is tele van kapással. Nők százai írnak neki, neki csak válogatnia kell.

Miről beszélsz?

Pixynor 2014.12.28. 19:55:18

@gabocaboy: de jogos, igazad van helyesbítek. Azok a normális pasik AKIKNEK ÉN BEJÖVÖK, mind foglaltak.

Remélem így már jobban tetszik.

terrer 2014.12.28. 19:58:50

@Pixynor: "Azok a normális pasik AKIKNEK ÉN BEJÖVÖK, mind foglaltak."

Szóval Gabóca mégse normális? Mert bejössz neki, hiszen találkozni is akartatok...
Vagy normális, de már dobtad lelkiekben...
Hát... ez se lett jobb:-o

gabocaboy 2014.12.28. 20:13:53

@terrer: mi csak dumcsizni akartunk, ez nincs elvetve.

Pixynor 2014.12.28. 20:16:03

@terrer: Te most a csehII-t nézed vagy mi van?

Gabócának én bejövök? Hány hányszor célzott arra, nehogy egy grammal is többet nyomjon a nő az ideális testömegnél? Nem egyszer Terrer. És Gaboca Gour általi blogos találkozót javasolt, ugyanis Ali posztja alatt nem egyszer szóba került, hogy mi néha egy páran összeszoktunk ülni és sörözni, illetve ki ki mit és személyesen folytatjuk az élet nagy dolgainak (pasizás, csajozás, házas élet) megbeszélését.

Csak és csupán ilyen találkozóról volt szó köztünk, ami nem kettes és pláne nem ismerkedéses célzattal jött volna létre, de nem jött.

GAboca egyszer sem célzott rá, hogy úgy szeretne velem ismerkedni, és egyébként is tudjuk, van kivel ismerkednie.

Szóval ne keverd a szezont a fazonnal légyszíves. Gaboca a vékony, fiatal, és egy kicsit depis, de keves aranyos nőket szereti.

Én ebbe nem férek bele távolról sem. Sem fiatal, sem vékony, sem depis nem vagyok, talán aranyos. de azt is attól függ kivel állok szemben.

Pixynor 2014.12.28. 20:18:36

@terrer: @gabocaboy: azt tudjátok, hogy én már álmomban is veletek vitatkoztam? :) kész vagyok tőletek. :) megállás nélkül pöröltem veletek :) ez már beteges nem?

És most meg leégettem a lábaimat :( forró lett a fürdővíz. :(

gabocaboy 2014.12.28. 20:20:56

@Pixynor: ne menjünk bele a súlyzózásba, az exem 100kg... de, a szemem mindig is jobban kedvelte a vékonykább nőket akár -jóval- kevesebb cicivel, ez van.

nincs veled semmi bajom.

terrer 2014.12.28. 20:21:58

@Pixynor: "talán aranyos."

???????:-o

terrer 2014.12.28. 20:23:27

@Pixynor: Gondolkodó ember nem a lábaival (ráadásul mindkettővel) nézi, milyen meleg a fürdővíz, hanem az ujjhegyével.
Ugye, hogy ösztönlény vagy???

terrer 2014.12.28. 20:25:30

@gabocaboy: és a vékonyabb nőknek magasabb a libidója is...

terrer 2014.12.28. 20:26:51

@Pixynor: "Csak és csupán ilyen találkozóról volt szó köztünk"

Jóvanna! Ne tiltakozz ennyire! Mondtam már, hogy az gyanús...:-(

Pixynor 2014.12.28. 20:29:23

@gabocaboy: bocsi, de aki súlytöbblettel rendelkezik, az különösen érzékeny az ilyen megnyilvánulásokra, így én sem tudtam ezeket figyelmen kívül hagyni. De ezzel semmi baj sincs, mind mondottam, ízlések és pofonok, és hála azért annyira undorító nem vagyok, mert azért így vannak szép számmal érdeklődők. Sokan, ha azt vesszük egy, kettő, sok...

@terrer: ""talán aranyos.""

igen, cukorborsó

terrer 2014.12.28. 20:39:19

@Pixynor: "aki súlytöbblettel rendelkezik, az különösen érzékeny az ilyen megnyilvánulásokra"

Nem illik semmilyen (testi) hátrányunkat lengetni mentségül arra, ha valamit (agyilag) meggondolatlanul cselekedtünk.

"igen, cukorborsó"

Jó na... Csak csodálkoztam. De biztos csak velem nem vagy:-o

gabocaboy 2014.12.28. 20:45:17

@Pixynor: "de aki súlytöbblettel rendelkezik, az különösen érzékeny az ilyen megnyilvánulásokra"

ahogy a sovány ember is baxogatásnak veszi az utalgatásokat. tökmindegy.

senki nem hibátlan, de tehet azért, hogy mások szemében kivánatosabb legyen, nem?

lehet tanulni, olvasni, nyelveket tanulni, fogyni, edzeni... a kopaszodás pl. szopi.

és lehetne a net előtt döglés helyett nyúzni a pasinkat v nőnket. valamit mi nagyon elqrunk. :)

én sem vagyok szép, és egyáltalán nem utalgattam rosszindulattal a kilókra.

Pixynor 2014.12.28. 20:47:00

@terrer: hogy mit illik és mit nem, azt bízd rám. Teljesen mindegy mit illik, ha erre érzékeny vagyok és mivel ez a karcsúság dolog, eléggé divatos manapság, még jobban érzékenyebbé válnak azok, akik nem felelnek meg a mai ideálnak.

Mondtam, személyiség függő, ki mit hoz ki belőlem. :) Az ügyvéd állandóan el volt ájulva, milyen jó a hangomat meghallani a telefonban, meg beszélgetni velem, szabályszerűen nyugtatólag hatottam rá a könnyedségemmel, a humorommal és az inteligenciámmal és nem egyszer közölte, hogy ha szextelefont indítanék milliomosra keresném magam a hangom miatt, annyira jó. EGyszer az egyik haverja vette fel a telefonját és ő is közölte ismeretlenül, hogy eszméletlen szexi hangom van. :) Szóval vele mindig cukorborsó voltam. .)

Veled itt nem, de ezt hozod ki belőlem.

Pixynor 2014.12.28. 20:52:51

@gabocaboy: nem, dehogy voltál rosszindulatú, ezt sosem mondtam, de ma is volt egy menet:

"165 cm től felfelé nézek, de ahol nem irja ki hány kiló.... ott izzadok."

Nem nekem írtad, de mégis felkaptam rá a fejem. És nem először volt erre megnyilvánulásod. De sosem mondtam, hogy rosszindulattal, viszont innentől én be tudom magam sorolni, azon nők közé, akik nem érdekelnek. És látod, igyekszem tenni ellene, úszni járok, futni is elkezdtem, korábban fél évig rendszeresen krav-maga-ra jártam, szóval mindig csinálok valamit, de ettől függetlenül nem vetem meg a finom ételeket és a kalóriákat sem. Szóval... valahol zavar az egész, de korántsem annyira, hogy egésznap a kondiba nyúzzam magam miatta. Tudod, az a jó az öregséggel, hogy az ember egyre több olyan dolgot engedhet meg magának, amit fiatalon nem. Most már egyre jobban úgy gondolom én is, tök felesleges lefogynom, hisz a huszonévesekkel, meg a sok fitneszanyukával sosem szállhatnék már versenybe. Mások szerint így is vonzó vagyok, mert állítólag nem csúnya az arcom, és Gour is nem egyszer mondta, hogy olyan személyes varázsom van, amivel őt is simán meggyőztem, hogy nem számítanak rajtam a plusz kilók. Szóval... ezzel én így állok.

Pixynor 2014.12.28. 20:56:51

@gabocaboy: mikor indultok reggel? Lassan fekvés, mert álmos leszel. Mégegyszer jó utat és sapka, sál :)

Ha ismerős a viccből, ugye (debil hangon a kisfiú):
- Apuuuu, kimehetek cseresznyét szedni?
- De kisfiam, esik a hó!
- Tudom, sapka, sál.

terrer 2014.12.28. 21:03:05

@Pixynor: "hogy mit illik és mit nem, azt bízd rám."

Szerintem meg nem illik engem folyton cseszegetni, hogy a párommal biztos nemjó a kapcsolatom.
Ez neked a párkeresésben is a bajod: azt hiszed, neked mindent lehet, de a másik csak szépeket mondhat.

terrer 2014.12.28. 21:05:30

@Pixynor: ""165 cm től felfelé nézek, de ahol nem irja ki hány kiló.... ott izzadok." Nem nekem írtad, de mégis felkaptam rá a fejem."

Döntsd már el, hogy végülis akarsz-e Gabócától valamit vagy nem... mert ha nem, akkor ugyan mért érdekes, hogy amúgy kellenél-e neki ezzel a súllyal vagy nem???

Pixynor 2014.12.28. 21:10:06

@terrer: a cseszegetés meg nem véletlen, pont annyira van alapja, mint a Te cseszegetésednek irányomba. Hogy én csak egy kalandornő vagyok, meg nem is akarok kapcsolatot, meg nem becsülöm a normális férfit. Pont ennyire megalapozott ez is, mint az én dirrekt cseszegetésem irányodba. De örülök, hogy sérelmezted.

Bár én is felhívtam a figyelmedet nem egyszer, hogy ez távolról sem így van, de téged ez nem zavart egy percig sem. Most akkor nekem kéne rosszul éreznem magam emiatt?

"végülis akarsz-e Gabócától valamit vagy nem"

Hát persze, hogy akarok. Feleségül akarok menni hozzá! És számít ez, hogy én mit akarok? Egyébként ha már kérded John Bongiovihoz is hozzá szeretnék menni. Miért van az terítéken, hogy mi akarunk-e egymással valamit Gabócával? Egyébként meg ha akarnánk is, azt nyilván nem itt nyilvánosan fogjuk megbeszélni. Szerintem ennél mindketten intelligensebbek vagyunk.

terrer 2014.12.28. 21:12:55

@Pixynor: "Miért van az terítéken, hogy mi akarunk-e egymással valamit Gabócával?"

Nem, csak az van, hogy TE akarsz valamit.
És hogy mért?
Mért számít neked, hogy bejön-e neki a Te testalkatod, ha tényleg nem akarsz tőle semmit?
Te magad tartod terítéken...

Pixynor 2014.12.28. 21:19:58

@terrer: oh hogyne a következő mondatod már az lesz én tukmálom rá magam Gabocára. Na jó, akkor ezt szerintem fejezzük be. A beszélgetést vagy mit mára, a GAboca témát örökre.

Jó éjt szép álmokat!

terrer 2014.12.28. 21:23:41

@Pixynor: mint mondtam, "Te magad tartod terítéken..."
Jóéjt:-)

gabocaboy 2014.12.28. 21:24:01

@Pixynor: korán...

egyébként az én 92 kilóm.... nem biztos hogy 30 centivel alacsonyabb emberen jól mutat. :D

nekem viszont már piszkafák a lábaim.

erasure - the violet flame. egész jó lett az album, bár a srácok kicsit túlhevültek.. :)

terrer 2014.12.29. 13:10:13

Na szegény Gabóca mostanra már megkapta barátnőjétől a beosztását... Kíváncsi vok, széna-e vagy szalma...
Szia Pixy!:-)

Comment.Elek 2014.12.29. 15:30:14

@Pixynor: "Ne tévesszétek már össze a szerepeket fiúk. TI VAGYTOK A FÉRFIAK! Egy negyven éves nő is nő, mégha kiszáradt a méhe akkor is. Mitől lenne más a FÉRFI-NŐI szerep negyven évesen, mint huszonévesen???"

Ezzel a gabocaboy-nak szant gondolattal vitaba szallnek. A ferfi-noi szerepek nem az eletkor miatt borultak fel, hanem a moder kor jovoltabol. Ahol a skandinav modellt koveto nok kikerik maguknak, hogy a ferfi eloreengedje oket, mert ugye ok egyenjoguak, ott a ferfiak azt a visszajelzest kapjak, hogy a lovagias viselkedesre = hagyomanyos ferfimodellre nincs kereslet. Osszezavarodnak, nem kezdemenyeznek, ezert a noknek is szakitaniuk kell azzal, hogy majd csak felkeri oket egy katonatiszt a balon, addig szemlesutve alldogallnak a fal mellett.

Comment.Elek 2014.12.29. 15:34:34

Pixy, a masik hozzaszolasban feltett kerdesemre technikai problemak miatt nem valaszoltal, de erdekelne, hogy ha a valo vilagban nem talalsz tokeletes pasit (ahol a tokeletes nem az abszolut tokeletest jelenti, hanem a Pixy szamara pont jot), vajon van-e olyan karakter a filmek vagy sorozatok vilagabol, akire azt tudnad mondani, hogy "na, nekem o kellene ugy, ahogy van".

terrer 2014.12.29. 15:50:55

@Comment.Elek: de válaszolt, csak nem abban a bejegyzésben, hanem ahova még írni tudott. Sajnos már nem emlékszem, melyikben, csak arra, hogy olyan szokásos "Pixys" válasz (lebegek valahol a föld felett, és hajmeresztőeket mesélgetek) volt...

terrer 2014.12.29. 15:52:33

@Comment.Elek: "Osszezavarodnak, nem kezdemenyeznek, ezert a noknek is szakitaniuk kell azzal, hogy majd csak felkeri oket egy katonatiszt a balon, addig szemlesutve alldogallnak a fal mellett."

De ugye??? Ezt magyarázom én is...
+1 lájk:-)

Pixynor 2014.12.29. 16:22:54

@terrer: helloooo Terrercsike:)

AZ UTOLSÓ HÁROM POSZTOMHOZ TOVÁBBRA SEM TUDOK HOZZÁSZÓLNI, A BLOGOSOK SEM VÁLASZOLNAK. :(

"Nna. Végre elolvastam a posztot is:-) Pixyhez képest egész jó lett! Meg úgy átlagban is. Végre nem csak arról szólt, hogy mámegin próbálkozik minden hülyével, és jé azok tényleg milyen hülyék, hanem megmutatta kicsit az emberi oldalát is:-)
Több ilyen kéne. "

Erre a válaszom:
@terrer: oh, köszönöm, micsoda elismerés :) ritka, meg kell becsülni

EGyébként nincs más tényleg új blogot kell indítanom, de persze, ugyanilyen néven címen, ez is megmarad, de lesz egy régi és egy új megjelölés. Nem örülök neki, de fogalmam sincs róla miért nem enged engem hozzászólni a saját irkálmányaimhoz. Semmit nem állítottam el.

"Na szegény Gabóca mostanra már megkapta barátnőjétől a beosztását... Kíváncsi vok, széna-e vagy szalma.."

Oh igen, már én is nagyon izgulok, volt-e csók, remélem hamar hazaérés mesél. :)

Pixynor 2014.12.29. 16:44:46

@Comment.Elek: szia Elek!

"a moder kor jovoltabol."

Teljesen jogos, ezért fogalmaztam én is nem egyszer úgy, hogy én a férfi-nő kapcsolatok terén a régi iskola híve vagyok, és egyszerűen nem fér össze az önérzetemmel, hogy kezdeményezzek, még akkor sem, ha így örök életre egyedül maradok. El nem tudom képzelni, hogy akár társkeresőn, akár az életbe leszólítsak egy férfit. Nekem, ez totál megalázó érzés, és az biztos, hogy nem tudnék sosem férfiként nézni az adott személyre. Annak örülök, hogy itt azért még nem terjedt el annyira ez a szemlélet és szerintem nem is fog. Mi azért az érzelmesebb déli részhez közelebb vagyunk, mint a skandinávok és ez azért számít.

Azt viszont tudom, hogy a fiatal korosztálynak e téren már tényleg nincsenek gátlásai, de egy szál sem. Nem tudom ez kinek jó így, de nyilván változni már nem fog, csak a remény marad, hogy olyat találok, aki férfiként is úgy gondolkodik, ahogy én.

"Pixy, a masik hozzaszolasban feltett kerdesemre technikai problemak miatt nem valaszolt"

Válaszoltam Elek. Ezen poszt alatt, sajnos akkor nem kaptad meg. Ezt írtam:
"@Comment.Elek: rengeteg :) minden filmben, sorozatban a kisebb nagyobb hősők, egynémelyikben a gonosz is :) de egyébként imádom a filmeket, de azért a földön élek ám. :) A lelkemnek jót tesznek, de tudom, a földön nincsenek hősők . :) Azok a Tatuinon vannak."

"akire azt tudnad mondani, hogy "na, nekem o kellene ugy, ahogy van". "
Hogyne első körben Aragorn (Gyűrűk Ura), de ugyanebből Boromir, Faramir, Éomer, de hogy nőt is említsek, ugyanebben a filmben a harcos hercegnő, Éowin, na őt imádom, ahogy egy mozdulattal levágja a főnazgul sárkányának a fejét, majd megküzd a nazgullal és végül le is győzi, csakhogy megvédje királyát. (Jaj e téren nagyon romantikus vagyok.)

Vagy Bruce Willice bármelyik mentsük meg a világot filmjében, Vin Diesel-t a Halálos iramban filmekből, vagy a Pitch Backből, és persze sorozatokból is van sok. Minden filmben van olyan, akit imádnék a filmben alakított jelleme miatt, többnyire hős típusok, sokat tesznek az elesettekért, halálba mennének értük. Mostani új kedvenc sorozatom The 100, ebben Lincoln-nevű férfi szereplőért rajongok, A Vámpírnaplókból is Damon-ért, a The Walking Dead-ből pl. Derril-ért... és még tudnám folytatni.

De persze tudom, ők csak a filmekben ilyenek, az életben nyilván nem, de az adott karakterek, a személyiségek nagyon ott vannak. Tudom azt is, ilyen az életben nem létezik, szóval nem is ezt keresem.

@terrer: "Sajnos már nem emlékszem, melyikben, csak arra, hogy olyan szokásos "Pixys" válasz (lebegek valahol a föld felett, és hajmeresztőeket mesélgetek) volt... "

Említettem már, hogy kapd be? :)

Pixynor 2014.12.29. 16:49:24

@zéesté: hello

Ennyire jól sikerült a buli??? Két lehetőség van: vagy berúgtál, mint az albán szamár és még nem tudod merre van előre, vagy becsajoztál, aki még nem ment haza.

Nos???

Pixynor 2014.12.29. 19:28:27

@terrer: @gabocaboy: @zéesté: csakis és kizárólag Gaboca van igazoltan távol. Többiek??? Elvesztetek???

terrer 2014.12.29. 20:22:36

@Pixynor: mért, Te talán megvagy???
Vagy csak meg leszel...:-)

Pixynor 2014.12.29. 20:32:25

@terrer: persze, persze, megvagyok meg meg is leszek még :) és Te?

terrer 2014.12.29. 20:50:11

@Pixynor: én nem. Majd a csajom:-)
De most épp az új tvt élvezzük:-)

Pixynor 2014.12.29. 20:53:12

@terrer: na új tévé??? szuper :) élvezzétek ki :)szép estét!

zéesté 2014.12.29. 23:44:40

@Pixynor:" Ennyire jól sikerült a buli???"
Nocsak.. Csak hiányzunk? Nem, a buli rettentő jó volt /EDDA koncert/, ma meg fürdőszoba csempézés. Most fejeztem be, nekem ilyen a sport /alkotni/, úgy mint neked a háztőmb körüli futás /jó, gyors séta/....Hehehe. Jó éjt!

zéesté 2014.12.29. 23:56:01

@terrer: Pixy írta:"Többiek??? Elvesztetek???"
Most akkor le vagyunk tolva? Vagy csak egyszerűen hiányzunk Pixynek?

Pixynor 2014.12.30. 07:25:53

@zéesté: Jó reggelt! Hát persze, hogy hiányoztok :) Kiket tolok le, ha nem vagytok itt??

Edda koncert??? Imádom. Kettőn is voltam a nyáron, mennék az áprilisi jubileumira is. :)

Csempézni még nem próbáltam, de épp eszembe jutott át kéne csempéztetnem a fürdőt, mikor azt csináltuk anno az exxel, az első próbálkozásunk volt, azóta sokat fejlődtünk :) de az nem sikerült túl jól. És nemrég láttam egy felújított fürdőszobát fekete csempével az alján. Igazán tetszett. :)

És különben szálljál már le a futásomról ha kérhetem. Jó persze, nem tudom még végigfutni, meg mióta mínuszok tombolnak nem is futottam (azt mondták hidegben futni kezdőknek nem ajánlott), de tegnap is voltam úszni. Szóval igenis igyekszem sportos életet élni :) Nem a fogyás érdekében, hanem az állóképességem javítása érdekében. Ez a cél. Tudod, ha jön a zombi apokalipszis tudjak futni, először a zombik elő, másodsorba zombiként az emberek után agyvelőért :)

Pixynor 2014.12.30. 07:30:03

@terrer: jó reggelt! Új tévé itt, új tévé ott, sosem fogunk mi már a moszkván osztozkodni a tűz körül egy kakaóscsigán, pedig este eszembejutottál, mert vettem egyet és elmajszoltam a szélét.

gabocaboy 2014.12.30. 10:31:59

@Pixynor: jó reggelt.
köszönöm jó volt, csók nem. ennek a storynak -szerintem- itt vége.

folytathatjuk a boxmeccset.

Pixynor 2014.12.30. 10:34:33

@gabocaboy: jó reggelt! köszi a részletes beszámolót, nem győztem olvasni :)

na de télleg semmi??? és azért jó volt??? Há mi volt akkor jó? és miben maradtatok?

Comment.Elek 2014.12.30. 11:03:52

@Pixynor: "Aragorn, Boromir, Faramir, Bruce Willis, mentsük meg a világot, Vin Diesel, Halálos iramban"

Na, ezek utan mondja meg valaki, hogy a nok nem a rossz fiu jellegu hos tipust keresik! Mikor hallottam, hogy egy no a "cuki hos", Neville Longbottom, Frodo, Colin (Igazabol szerelem), Spike (Notting Hill) vagy Stu (Masnaposok) utan sohajtozik? Szerintem soha, es nem is fogom. (Kiveve Colin Firth es Alan Rickman szerepeit.)

"De persze tudom, ők csak a filmekben ilyenek, az életben nyilván nem, de az adott karakterek, a személyiségek nagyon ott vannak.Tudom azt is, ilyen az életben nem létezik, szóval nem is ezt keresem. "

Magyaran nem a szinesz jon be nettoban, hanem a karakter. Jol latod, ilyen emberek az eletben nem leteznek, csak a filmekben, de ha ezek jonnek be mint karakter, akkor valahol ezeket a tulajdonsagokat fogod keresni a hus-ver pasikban is. (Az Ugyved pl mintha Aragorn lenne, aki levesz a labarol, aztan eltunik. Lehet, hogy ilyenkor sarkanyokat aprit.)

terrer 2014.12.30. 11:38:35

@Pixynor:élveztk:-) El is aludtunk rajta... Neked is szép estét:-)

terrer 2014.12.30. 11:40:06

@Pixynor: jóreggelt:-)
Hú, otthon nagyonfini csigát csinálnak, ha lehet, még jobb, mint a Moszkva téri... megyek is ma haza, majd veszek neked is...

terrer 2014.12.30. 11:46:34

@Pixynor: "Kiket tolok le, ha nem vagytok itt??"

De perverz...:-)
A futás tényleg nem jó edzetlen embereknek a hidegben. Bár az úszás se, de gondolom, nem hidegben úszol:-)

Pixynor 2014.12.30. 11:49:04

@Comment.Elek: drága kedves Elekem :) ezt így azért nagyon jó odavágni ám, de azért én kíváncsi lennék arra, hogy a férfiak milyen szerepeket kedvelnek a filmekben, biztos vagyok benne nem Miss Marple-t, hanem mondjuk Pretty woman-t, vagy a spanyolos vonulatot, Penelope Cruz vagy Salma Hayekkel az élen netán a szőke szépségeket, Pamela, Basinger, Kidman??

Nyilván. A filmek erről szólnak. Eléggé buta az az ember, aki az életben is ezt keresi, ugyanakkor vannak olyan nők, akik simán megtestesítik Pamelát és a többieket. Férfiakban nem igazán látok olyat, akik olyan erényeket képviselnének, mint Aragorn és társai.

Frodo alacsony nagyon :) Colint imádom minden szerepében, de főleg a Bridget Jones-ban és a Mama miában, Stuval sem volt semmi bajom, azonban a Nothing Hill Spike-ját és Neville Longbottomot nem ismerem.

És volt egy olyan filmsorozat, ahol kimondottan a gonosz maffiavezér főhőssel szimpatizáltam. (Rogue)

És igen a karakter jön be, hogy az adott színész mennyire illik bele. És az életben léteznek, mint írtam számtalan Pamela Anderson rohangál plázák szerte. Férfiban valóban nem létezik.:) És nem ezt keresem a hús vér férfiakban, sosem találnák akkor senkit.

El tudom mi volt számomra fontos például a férjemben: a végletekig úriember volt (pedig iskolai végzettsége, csak szakmunkás), udvarias, kedves, nem volt közönséges,nem köpködött, nem ivott, nem dohányzott. Egy teljesen normális egyszerű férfi volt. És, ami fontos, sosem volt hazug. Kivéve a végén, de ott már vége volt.

Hasonlót keresek, ha ismersz valaki ilyet, na habozz megadni neki az elérhetőségem.

Aragon soha, de soha nem volt olyan,mint az Ügyvéd, ezt kikérem magamnak a nevében. Emlékszel a filmben, mikor a harcos hercegnő is beleszeretett és ezt ki is fejezte? Aragorn mondta neki, csak egy árnyat kerget, mert akkor is hű volt tünde szerelméhez, mikor úgy sejtette a nő elutazott messzire és többet nem is lesznek együtt. Na ez az, ami a számomra végtelenségig vonzó egy férfiban, hogy ki tud tartani egy nő mellett. És nem a farka hajtja, mint a legtöbb pasit.

Az Ügyvéddel kapcsolatosan, mindenkinek igazat adtam, ő is egy rohadt geci, de tényleg egy pár találkozáson és telefonbeszélgetésen kívül több közünk nem lett és nem is lesz egymáshoz. Igazság szerint az ügyvédben én megláttam azt a férfit, akit a nője kegyetlenül megsebzett lelkileg, és bár ő szerepileg pont az ellenkezőjét játssza én pontosan tudtam mennyire fáj neki a dolog. És úgy gondolom, az amit mesélt, hogy mennyi nővel volt együtt, az mind csak a felvett szerepéhez járó kamu duma, ugyanis azt is elárulta, hogy betegesen hipohonder és ezzel kapcsolatosan, hogy életében nem nyúlna még csak kesztyűben sem kurvákhoz. Szóval... ez csak mind duma volt, amit az is alátámaszt, hogy engem sem vitt ágyba. Sőt szerintem ha nem mondtam volna én le ezt a dolgot ő tette volna meg. Ebben mára már biztos vagyok.

Pixynor 2014.12.30. 11:50:30

@terrer: hova haza?? Hol a hazád??

És nem a hidegben úszom, de nem is a boldogságban??

És kivel mész haza? És minek? És mikor jösz vissza??

Pixynor 2014.12.30. 11:51:24

@terrer: "látod a mi Pixynket is, nem?:"

Már be is kaphatod újfent. :)

Pixy lehet nem normális, de ennyire nem is deffektes TE!!!

terrer 2014.12.30. 11:52:00

@Comment.Elek: "Na, ezek utan mondja meg valaki, hogy a nok nem a rossz fiu jellegu hos tipust keresik!"

Nem mind, attól függ, milyen típus. De mint sokszor bebizonyosodott, Pixy IGEN. Mert ő olyan, csak a macsókra bukik.

terrer 2014.12.30. 11:53:54

@Pixynor: a munkám miatt sajna elég kétlaki életet élek... na nem másik nővel, ugyanazzal jövök-megyek:-) és kikapcsolódásként, és remélem, csak vasárnap jövök vissza.
És Te hova mész?

terrer 2014.12.30. 11:55:07

@Pixynor: ha nem lenne defektes, eleve nem írna milliók által olvasható blogot a szerelmi életéről...

terrer 2014.12.30. 11:57:34

@Pixynor: "Na ez az, ami a számomra végtelenségig vonzó egy férfiban, hogy ki tud tartani egy nő mellett."

De ugye? Én pl. olyan vagyok. Neked mégse tetszem...
Mondtam már,h Te sose tudod, milyen is vagy valójában?:-)

Pixynor 2014.12.30. 12:01:29

@terrer: mi az hogy nem tetszel??? Hogy is tetszhetnél, hisz barátnős vagy, nem egyszer mondtam??? Ráadásul nem is egyezünk. De igen, igenis tetszik benned, ha hűséges típus vagy.

Ottan fogtok szilveszterezni??? Az jó. És országhatáron kívül van ez a hely?? És akkor nem is fogsz írni nekem??? Ó-jaj.

Én hova megyek??

Hát írtam én hogy megyek valahova??

EGyébként megyek, ma, Demjén koncertre és nagyon várom, és nagyon örülök neki.

gabocaboy 2014.12.30. 12:04:26

@terrer: üdv.

de miért kell publikálni egy kibaxott nyilvános blogon, hogy merre? :(

pixy, ha tudod, töröld már az egyértelmű azonosításra alkalmas jeleket. pl város...

Pixynor 2014.12.30. 12:06:20

@gabocaboy: persze, jogos, nem is publikálta :) annál ő sokkal okosabb, már én is rájöttem :) Törlöm a Te megjegyzésesed is rólam. :)

gabocaboy 2014.12.30. 12:08:32

@Pixynor: tedd, de az a városnév ne legyen, lécci. :(

Comment.Elek 2014.12.30. 12:31:39

@Pixynor: "kíváncsi lennék arra, hogy a férfiak milyen szerepeket kedvelnek a filmekben, biztos vagyok benne nem Miss Marple-t, hanem mondjuk Pretty woman-t, vagy a spanyolos vonulatot, Penelope Cruz vagy Salma Hayekkel az élen netán a szőke szépségeket, Pamela, Basinger, Kidman??"

Hajra fiuk, elo az igazsaggal! Nektek a Julia Roberts, Kim Basinger, Salma Hayek, vagy hogy maiakat is emlitsek, Olivia Wilde, Keira Knightley, Jennifer Lawrence altal megformalt karakterek jonnenek be? Remelem, nem bennem van a hiba, de nekem ezek egyike sem birizgalta soha az erdeklodesemet. Miss Marple tulzas, en sem Bodrogi Gyulat hoztam fel ellenpeldanak, de pl Michelle Pfeiffer vagy Caroline Goodall szerepei (Hook, Zaklatas) mar hozzak az "idealis not". Talan mert nem probalnak tokeletesnek latszani es a hibaikkal egyutt lehet szeretni oket.

Comment.Elek 2014.12.30. 12:36:02

@Pixynor: Nem lattad meg a Notting Hill - Sztarom a parom cimu angol vigjatekot? Surgosen toldsd le vagy kolcsonozd ki. :-) Neville Longbottom a Harry Potter sorozat esetlen, de joindulatu figuraja; Colin alatt meg nem is igazan Colin Firth-re gondoltam, hanem a Kris Marshall altal jatszott "Colin, a szexisten"-re, aki karacsony ejjelen becsajozik az elso amerikai barban. Aranyos figura, de nem az, akire a nok a valosagban buknak. Pedig meg jo magas is. :-)

Pixynor 2014.12.30. 12:42:05

@Comment.Elek: jaj dehogynem láttam a Sztárom a páromat, de őszintén, többször is, és nem estem, seggre tőle. Akkor már inkább Bridget Jones. :) Jaaa, Harry Potter Bottomját és a másik Colinját sem tudom melyik. :) Harry Potterben gyerekek vannak, azokért nem tudok lelkesedni. :)

Nézd ízlések és pofonok, egy a lényeg akkor, imádjuk a filmeket :)

terrer 2014.12.30. 13:47:28

@gabocaboy: bocsánat, már belezavarodok, mi hol megy és mi nyilvános:-( Olyan bonyolult a szerelmi életetek...:-o

terrer 2014.12.30. 14:11:36

@Comment.Elek: nekem az egyik legkedvencebb szereplőm Mayim Bialik az Agymenők-ből. Aztán persze Liv Tyler, de ő kinek nem?

terrer 2014.12.30. 14:14:41

@Pixynor: "mi az hogy nem tetszel???"

Csak ötször dobtál ki innen... Gondolom ez "nemtetszésileg" esetleg jelent azért valamit...
A hely a világvégén van valahol, egy nagy erdő közepén:-) És de, táblagépről onnan is tudok írni, bár gondolom, lesz jobb dolgom is:-)

Pixynor 2014.12.30. 14:19:13

@terrer: hát Amyt az Agymenőkből én is imádom, sőt az a sorozat az egyik kedvencem, élén Sheldonnal :) annyira, de annyira imádom.
Nem rúgtalak ki innen egyszer sem, csak nyilván elkívántalak melegebb éghajlatra, ahova most mész is. Lyv Tylert én is imádom, ő egy gyönyörűség :) főleg a Gyűrűk Urából Arwenként :)

Hát kellemes pihenést Nektek és Boldog Új Évet kívánok. Óvatosan vezess, sok a hó arra. (Nem tudom merre, de a hegyekben erdőben biztosan.)

Comment.Elek 2014.12.30. 14:20:41

@terrer: Pl nekem :-) Meg sem fordulnek utana az utcan. Melanie Griffith ujkoraban, na az mar igen! :-)

terrer 2014.12.30. 14:23:08

És aki küllemben meg kisugárzásban is a legjobban tetszik színésznők közül: Kimberly Guerrero. A színész-álomnőm...:-)

terrer 2014.12.30. 14:24:53

@Comment.Elek: jó, Tyler az utcán nem, de a gyűrűk urában, mint szerepben tetszett. Nemcsak mint nő, hanem mint karakter, úgy kellett a kérdést érteni, nem? Pixy legalábbis úgy értette...

terrer 2014.12.30. 14:28:53

@Pixynor: "nyilván elkívántalak melegebb éghajlatra"

Igen, mikor olyanokat írsz, hogy többé ne írjunk egymásnak ebben az életben, azt kicsit úgy is érthetem, hogy "nyilván" melegebb éghajlatra kívánsz:-) Bár ez kicsit finomkodó megfogalmazás erre az esetre, nem?:-)

Pixynor 2014.12.30. 14:29:58

@terrer: Ezt a Kimberly-t nem is ismerem, és létezik, hogy csak egy filmje van?? Abban szerelmesedtél belé vagy mi?

Lyv Tyler egy tejesen egyszerű, mindenféle sztárallűrtől mentes, normális színésznők. Nem is igazán értem mi a baj vele.

terrer 2014.12.30. 14:35:16

Kimberly egy indián nő, a Miért éppen Alaszká-ban volt az egyik részben (S5E8), azóta vok beléesve:-)
Ez pl. egy szupcsi kép róla:
www.imdb.com/media/rm23505408/nm0635846?ref_=nmmd_md_nxt

Liv Tylerrel énsetom, mi baj:-o

terrer 2014.12.30. 14:41:04

@terrer: ja és az az érdekes, hogy a fogorvosnőm kiköpött így néz ki:-) Nem is kell soha biztatni, hogy menjek hozzá:-)

Pixynor 2014.12.30. 14:41:48

@terrer: igen rákerestem, megnéztem. Lyv is hasonló karakter, csak ő kék szemű :) vagy szürke, vagy gyémánt :)

theberry.com/2012/05/10/liv-tyler-is-still-in-the-spotlight-31-photos/liv-tyler-22/

Pixynor 2014.12.30. 14:43:22

@terrer: hát az én fogorvosnőm nem így néz ki, de úgy hívják., ahogy engem, így csak jó lehet :)

terrer 2014.12.30. 14:47:21

@Pixynor: "hát az én fogorvosnőm nem így néz ki, de úgy hívják., ahogy engem, így csak jó lehet :)"

Neked is kellemes, amikor föléd hajol, és neked nyomja a melleit?:-o
Azelőtt mindig utáltam fogorvoshoz járni! Ez érdekes módon mostanában némileg megváltozott:-)
De lelkifurdalásomat azzal enyhítem, hogy a páromat is odahordom...

Comment.Elek 2014.12.30. 14:50:22

@terrer: Ragugliztam a holgyeidre mert meg soha nem lattam az Agymenoket; hat Mayim Bialik-on sohasem fogunk osszeveszni, nemelyik kepen pont olyan mint Steffi Graf. :-) Kimberly-t is megtarthatod, o is ugyanaz a karcsu, hosszu haju tunemeny, aki Neked eseted, nekem meg nem. :-)

Ha egy ilyen jelentkezik nalam, megadhatom az elerhetosegedet? :-)

Pixynor 2014.12.30. 14:56:21

@Comment.Elek: " is ugyanaz a karcsu, hosszu haju tunemeny, aki Neked eseted, nekem meg nem. :-)

Eszem szavaid :)

Látnád Bialikok az Agymenőkben milyen nőt alakít. Imádnád :)

@terrer: hát igen, eléggé rám kéne hajolnia szegény fogorvos nőmnek, hogy valamit is érezzek a melleiből :) de biztos kellemes lenne, ha így lenne. Viszont álló farokkal járni hetente fogászatra ... hát nem szép dolog tőled. De feltételezem a barátnő is hasonló karakter nem?

terrer 2014.12.30. 14:56:47

@Comment.Elek: föltétlenül!:-)
De Mayim Bialik, mint "karcsú tünemény", hááát...:-o
www.aceshowbiz.com/images/wennpic/mayim-bialik-variety-and-women-in-film-pre-emmy-event-02.jpg
Mondjuk nekem még a Blossom-ban tetszett meg...

Pixynor 2014.12.30. 14:58:46

@terrer: ez egy rosszul beállított kép róla :) egyébként nagyon csinos a nő, jó nem Kiera Knightley, de azért...

terrer 2014.12.30. 15:01:27

@Pixynor: nem áll egyfolytában, amikor járok! Legfeljebb néha... De arrafele sose jár, sajnos:-(

"De feltételezem a barátnő is hasonló karakter nem?"

Sötétbarna haj, lovaglás? Honnan tudtad?:-o

terrer 2014.12.30. 15:03:43

@Pixynor: jó, csinosan öltözködik. Maradjunk ennyiben:-) Ugye nem akarod Pennyvel egy lapon említeni?:-o (Mondjuk Penny karaktere viszont nem tetszik. Tök ugyanolyan, amilyen Te lehetsz...)

Pixynor 2014.12.30. 15:07:20

@terrer: hát ha a Pennys hasonlatot komolyan gondoltad, azzal teljesen aláírtad téves emberismereted irányomba. Pláne, hogy Penny a buta szőke karakter. De azért köszi.

terrer 2014.12.30. 15:37:16

@Pixynor: nem buta!!! Csak a tudósokhoz képest, ez sztem eléggé nyilvánvaló. A sorozat is ezt hangsúlyozza, mint ahogy pl. Dr. Watson se buta, hanem az átlagembert képviseli a zseni (Sherlock) mellett.
És amúgyse pont az észbeli képességek terére értettem a párhuzamot... Mondhatnám, hogy én meg a sorozatban Leonard-del állítanám magam párhuzamba, de én nem sértődnék meg, ha a nők terén való kihasználhatóságomon nevetgélnél.

Pixynor 2014.12.30. 16:01:03

@terrer: hát el kell keserítselek, Penny karaktere áll tőlem a legtávolabb a sorozatban, akkor már ha valaki, akkor inkább Amy. De Penny még nagyon messziről sem. :)

Leonard pasiban a legjobb a sorozatban. Te kis álszerényke :)

terrer 2014.12.30. 16:25:28

@Pixynor: "Penny karaktere áll tőlem a legtávolabb a sorozatban"

Íme egy újabb bizonyíték arra, mennyire nem ismered magad!:-o
Kiköpött Penny vagy!

terrer 2014.12.30. 16:29:34

@Pixynor: "Leonard pasiban a legjobb a sorozatban."

Nem, Penny régebbi pasijai a legjobbak, meg Sheldon. Leonard a "normális" férfi. Az átlagos ember, talán annak kicsit a jobbik fele, hiszen pozitív karakternek van beállítva. (Azt is olvastam, hogy Sheldon karakterének van messze a legtöbb női rajongója.)

Pixynor 2014.12.30. 16:33:31

@terrer: Dehogy jók Penny pasijai, Sheldon pedig antiszociális, Raj és a barátja meg nagyon lükék, szóval a sorozat legjobb pasija Leonard, azért is vele jön össze Penny.

Penny és én egy bolygón sem. Ha szerinted igen, azt támasztod alá, egyáltalán nem ismersz, ami így is van.

Ha kéne nekem egy karakter, tudod melyik az, ami hozzám mindentéren a legközelebb áll: Bridget Jones.

terrer 2014.12.30. 16:52:24

@Pixynor: butaság. Bridget Jones abszolút nem kalandor, nem akaratos, inkább túlontúl is alkalmazkodó, nem macsós karakter, ő nagyonis "az igaz szerelmet keresi", komolyan (!!!) párt akar magának, és javíthatatlanul, mélyen romantikus. Te totál nem ez vagy. Egyik sem. Te kalandozol, nem a férfiak használnak, hanem Te használod őket (és főleg csak egy dologra), érzelmeid felszínesek és gyorsan változók, és eszed ágában nincs legyökerezni.
A megrögzött szinglik teljesen félreértik Bridget Jones karakterét. Ő NEM TALÁL kapcsolatot, nem pedig azért nincs kapcsolata, mert ALKALMATLAN lenne rá. Ez a nagy különbség. Ugyanakkora marhaság őt a szinglik példaképének telinteni, mint Jeanne d'Arc-ot a feministákénak. Dehát olyan sok buta ember van...:-(

Pixynor 2014.12.30. 16:54:17

@terrer: na akkor BJ pont bingo :) És újfent butázol. Szóval egyáltalán nem ismersz, maradjunk ennyiben, innentől meg tök mindegy mit állítasz , mert téves.

terrer 2014.12.30. 16:59:06

@Pixynor: a végén a butát a feministákra értettem. Az elején meg arra, hogy nem ismered sajátmagad. (Ami tény, lásd itt a blogodon a bizonyítékokat minden nap). Ettől a szakmádban még nyugodtan lehetsz nagyon okos...

Pixynor 2014.12.30. 17:05:54

@terrer: BJ is kalandozott annyit, amennyit én :) Szóval... továbbra sem helytálló, amit állítasz

terrer 2014.12.30. 17:17:48

@Pixynor: a lónak is négy lába van, mégse fotel.
Hibás az érvelésed. Az okok számítanak, nem a darabszám.

Pixynor 2014.12.30. 17:18:22

@terrer: húsz perc és indulok, jó pihenést Neked!

terrer 2014.12.30. 17:31:10

@Pixynor: Neked is:-) Én is indulok mindjárt.

Pixynor 2015.01.02. 12:08:13

@Comment.Elek: "Rajtam is ez latszodna, ha Demjen koncerten kellene uldogelnem, pedig nem ilyen vagyok. Mondjuk nem is ajanlanam a paromnak, hogy elkiserem.

Sajnalom a kutyusodat; remelem, hazatalal! "

Na igen, elhiszem, hogy sok férfi nem rajong Demjénért, de azért ott tényleg volt hangulat. :) És ha már ott kell ülniük?? :)

Hát kutyus... nem tudom :(.

Megint nem tudok odaát válaszolni. Ez kikészít, hogy mi a szar van.
süti beállítások módosítása