Pixy mesél

Pixy mesél

Üdv újra a Földön

2014. november 21. - Pixynor

5201847557_32291cd3ab_z.jpgMostanában, aztán már mindennap szülök ide egy posztot, az egy hete tartó ismerkedésem által megihletve, megírva minden jó percet és az összes nem normális elmebajom. Ez ma reggelre csúcsosodott, amikor elkezdtek potyogni a könnyeim az autóban, befelé menet egy szép lassú számra, no akkor tényleg befordultam. Ez annyira hihetetlenül jó, ami történik most velem. Én az a típus vagyok, aki szereti a lelki vívódásait másokkal megbeszélni (de gondolom, ez az itt lévők számára már nem újdonság), így ezen állapotom mindkét barátnőre ráömlesztettem reggel. Meg olvastam még egy két hozzászólást, és megkaptam az utazási irodás barátom véleményét is az Ügyvéd Úrról. A kép a következő:

Annyira,de annyira jól alakul a dolog, és annyira, de annyira nem tudom ezt elhinni. Én úgy érzem megjött az életembe az, akire vártam. A baj csak az, hogy valószínűleg Ő ezzel nem így van. Az általános vélemény róla, amit itt is kaptam a kedves olvasóimtól ez, amit az utazási irodás barátom is megírt látva a fotóját és röviden megismerve a sztorimat:

"SZERINTEM  VARÁZSLÓ  A CSÁVÓ
 
JÓ KIÁLLÁSÚ  ÉS   VAGÁNY  RÁNÉZÉSRE, BIZTOS  VAGYOK BENNE, HOGY  RENGETEG  NŐJE  VAN  ÉS  SZERINTEM TE  AZ  EGYIK LESZEL, AKIT  LE  SZERETNE FEKTETNI! NEKI EZEK A DOLGOK KIHÍVÁST JELENTENEK!"
És ez pontosan alátámasztja az én józan paraszti eszemből ömlő hasonló figyelmeztetések, ugyanakkor nagyon örülök, mikor újra hív, keres, hallom a hangját. (Nem kétségbeesni kérem, ez még nem szerelem.) Barátnőm fogalmazta meg igazán jól azt, amit én is érzek:
"Pixy megérezted a dologban azt, hogy lehet más is, hogy egy férfi kezelhet másként is, mert éreztette veled  azt, amiről tudjuk, hogy létezik, csak már olyan távol került tőlünk, hogy hihetetlennek tartjuk,azt próbáld meg megérteni, hogy ő nem tudhatja és el sem képzelheti, hogy benned, bennünk mekkora űr van e miatt, tehát nem viselkedhet ennek tudatában, még nem tudjuk, nem tudod, hogy mit akar viszont te tudod és ennek fényében gondolkodol és szinte pánikba estél, nem szabad, mert végül is hogy leszel akkor nyitott arra, ha mégis megtörténik, hogy tudod elfogadni?
Fordítsd meg a dolgot.Mit kellene tennie a pasinak, hogy megnyugodj? Ide rohannia és lefeküdni veled? Akkor vajon nem ugyanezen rágódnál? Csak kicsit más összefüggésben,nyugodj meg és hagyd a dolgokat bontakozni egyensúlyozd ki magad és az legyél aki vagy"
Ugye, ugye micsoda tanács mikor imigyen magamból kifordult állapotban leledzem. Elvesztettem magam, elvesztettem a kontrollt a gondolataim felett, mert minden érzékemmel, a lelkemmel élvezem azt jót, amit kapok, ugyanakkor az eszem, az egóm, és a megkérdezettek meg megállás nélkül azt mondják, hogy ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, ilyen nincs, ez nem azért történik, amit Te szeretnél. Nem ehhez vagyok szokva, sokkal kevesebb figyelem, érdeklődés, és már a második randin ágy, aztán goodbye. Ehhez szoktam. Nem én  akartam, de ez lett belőle. Persze, mondhattam volna nemet, úgy gondoltam, felnőttek vagyunk nem kell, ez normális, de nyilván tévedtem. Tegnap este, ahogy írtam, úgy váltunk el, hogy hazamegy és megnézi a kisbaba 4ds felvételét. Írtam még a legelején, hogy van egy se veled, se nélküled kapcsolata, aminek a lényege, hogy 8 évig volt együtt a hölggyel, nem sikerült babát összehozni, a nő idén elfordult tőle, és mást választott, akivel együtt volt és terhes lett. A fordulat az egészben az, hogy a hölgy szerint az Ügyvéd Úr az apa, amit ő nem hisz el, de a lehetősége meg van neki. Így a baba meglesz januárban, felételezem ez a hölgy él az egyik házában, ahol a kutya is lakik, és a se veled se nélküled meg úgy valósul meg, hogy napközben nincs vele, mert dolgozik, este meg vele van, mert nyilván ott alszik. Vagy a franc se tudja, ezt még nem sikerült pontosítani. És persze, azt sem tudom nagyon elhinni, hogy igaz.
"ABBA  SE  VAGYOK BIZTOS, HOGY  A FELESÉGÉTŐL VÁLIK! (nem felesége, de ezt tudjuk)
 
SZERINTEM HA A VÉLEMÉNYEMRE  VAGY  KÍVÁNCSI: AKKOR  SEMMILYEN ÉRZELMEKET NE FŰZZÉL A KAPCSOLATBA!!  NAGY VALÓSZÍNŰSÉGGEL A SZEXRE KELLESZ  NEKI"
No igen, ez az, amit akkor kódolni kell az agyamba, nem törődve azzal, amit tesz, amit mond, pedig mégegyszer: iszonyat jó lenne magam átadni ennek az egésznek. Ma délelőtt nem hívott, a fodrásznál csörgetett először, délután, akkor beszéltünk (miután végeztem), majd rá egy kevéssel újra felhívott, pont jókor, mert épp hozzá nem értőként alkoholt vásároltam a holnapi, kollégális, én értem összetartó és velem együtt szolidarítva közösen felejtő, "felejtsem el az Ügyvéd Urat" partyra. Nemrég pedig már most este, mert már ott volt a kan bulin. Elkezdett inni is. Azt mondta valószínűleg ma még fog hívni, ittas állapotában, azóta nem tette, így nyilván jó lehet a buli. :) És még csak véletlenül se vizionáljam magam elé, hogy Ügyvéd Úr pohárral a kezében ül egy bőrfotelbe, ölében épp egy alul öltözött hölgyemény járja öltáncát. Nekem ilyenre nem kell gondolnom, erre gondoljon a barátnője.
Sms a partyról: "Egy kicsit ittam, kívánlak...." Végül is túl nagy baj nem lehet, ha ezt a nővel az ölében elküldte.
can-stock-photo_csp5461939.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr446922447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.21. 23:38:24

Nem mondod, hogy megint én írjak elsőnek? Most estem be az ajtón, most koncertposztot írok. De jövök majd. (Bár hogy mit írok, azt nemigen tudom.)

Alibanya1 2014.11.22. 06:48:46

Bármi furcsa is, lehet neki is idő kell, hogy eldöntse mit is akar, nincs egyszerű magánéleti helyzetben ezt tudjuk, van min vívódnia, szerintem. Ez a csak szex dolog biztos érdekes elmélet és nem is vetem el teljesen. Azonban az is megfordult a fejemben, hogy ő ezt sokkal egyszerűbben is megoldhatja és kielégítheti. Szóval én azt mondom, bontakozzanak csak az események...

Pixynor 2014.11.22. 08:01:33

@Thoreau: oh, persze, mert Te csak mindig kutyafuttában jársz felénk. :) Mit írj? Mit írj? Most erre nagyon valóban nincs mit írni. :)

Pixynor 2014.11.22. 08:03:32

@Alibanya1: oh igen, ez az ami engem is megtéveszt, a többiek sokkal egyszerűbben intézték ezt a részt. :)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.22. 08:38:47

Eszembe jutott mit írjak. Mondjuk annyit, hogy: túlagyalós tyúk.
Ez így jó? :)

Pixynor 2014.11.22. 08:46:11

@Thoreau: tyúk??? :( végül is csirke nem már nem lehetek. Köszi a reklám helyét. Olvasom.

2014.11.22. 14:31:24

A végkifejletet mennyire módosíthatja pozitívan a szakadatlan agyalás? Ha a körülményeket nézzük, akkor rengeteg érv amellett szólna, hogy most fordíts neki hátat, túl sok az a tényező, ami valószínűleg nem fogja engedni, hogy komoly kapcsolattá bontakozzon ki az ismerkedés. Mert ott lesz egy baba, Te folyton azon parázol, hogy túl jó pasi Hozzád, és úgyis lelép egy-két összesimulás után, igazából mintha csak a befűzős, udvarlós dumái, sms-ei, telefonhívásai éltetnének, és adnának reményt.
Nem pozicionáltad kicsit rossz helyre (magasabb polcra) a tagot?
Vagy...
Ez tök rosszul látszik, és pontosan tisztában vagy a dolgokkal, csak jólesik akkor is róla beszélni, ha más programja van, és jó epekedni érte, mert új színt hozott a mindennapjaidba, kicsit olyan, mint egy híres filmszínész, aki számodra hihetetlen módon Téged akar...

Egyszer tavaszi napfény, egyszer novemberi köd:-)
Én szorítok a pozitív forgatókönyvért...

Pixynor 2014.11.22. 14:46:30

@Petra01: A barátnőm szerint is túl sokra tartom a pasit, többre, mint amennyit érdemel. Igen a forgatókönyv íródik, és igen, egy végkifejletet tartok csak lehetségesnek. Szóval Kedves Mama, jól látod és mindenben igazad van. :) Már csak a happy finish hiányzik :)

boroszlanka 2014.11.22. 20:28:36

Pixy,
lájkolom Thoreau-t :) tényleg túlagyalod...
(amúgy mókás, biztosan nem véletlen: taureau/taurus : bika :) )
affenébe is, mit tudsz az Ügyvédedről..? Jó külső+ügyvéd... és..? Ettől még neki is meglehetnek a maga démonai, félelmei, mániái, amit nem bírnak ki a szuperbombázó barátnői... Lehet h az anyukája nem szerette és fél a nőktől, kisebbségi érzése van, amit kompenzál stb... szóval ne emeld már a piedesztálra és főleg ne szóld le magad..
Döntsd el h milyen férfit akarsz: jóképű, kedves, értelmes stb... és te mit adsz: csinos, szexi, kedves, értelmes stb... vagyis a mérleg 2 tányérjában kb ugyanaz van, tehát nem kell se megalázkodni és pitizni, se lekezelni; egyenlőséget akarsz a kapcsolatban : viselkedj így és be fog jönni az ilyen férfi.. vagy ez az Ügyvéd vagy a következő... :)
(..és valóban: nem az első és nem a második randin kell lefeküdni az új jelölttel.. sajna, félreértik... )
Drukkkkk!! :)
(várom a folytatást!!! :))

2014.11.22. 20:30:01

Hát... én már nem tudok mit hozzá szólni. Az tudod mik a további tervei a se vele se nélküle kapcsolatával? Én megkérdezném a helyedben. Nem számon kérném.... megkérdezném.
Viszont a többiekhez én is csatlakozom. Túl sokat agyalsz, bár ez érthető. Sokan mások is így agyalnának a dolgon.
Az meg biztos hogy túl sokra tartod a tagot magadhoz képest.

Pixynor 2014.11.22. 20:44:04

@boroszlanka: igazság szerint azzal, hogy úgy gondolom ő egy igazán jó férfi (hozzáteszem, saját szerény személyemnek, tehát lehet, ha Te meglátnád, nem is értenéd, miért rajonganék érte, ha lehetne), az nem jelenti azt, hogy magam lehúzom. De tisztában vagyok saját magammal, nem az a nőtípus vagyok, akik a mai "divat" szerint jó nők. Ettől függetlenül természetesen semmi baj sincs velem, abszolút normális, földön járó gondolkodású egyed vagyok, egy kicsit érzelmei által vezérelt, aki naivan hisz még a szerelemben. Gyakorlatilag most is kijelenthetem, hogy igen az ügyvéd úr jól néz ki, de nem ez az, ami miatt kedves nekem, hanem az, hogy milyen szinten mutatott érdeklődést irányomban egész héten. Kivéve a mát. Reggel negyed nyolckor jött tőle egy sms, azóta el van tűnve. :( Valahol sejtettem, hogy ez lesz. Persze ígérte, hogy ha előkerül szombaton a pénteki buliból, majd jelentkezik. Ezek szerint jól elveszett. No, mindegy is. Hisz valóban semmit nem tudok róla. Csak az egészet nem értem. Nem értem onnantól, hogy mi a francot akar tőlem. Bármelyik nőt megkaphatná, miért állt le velem? Jó persze az első találkozás után ő is mondta, hogy tényleg abszolút normális nő vagyok, valószínűleg kicsit értelmesebb is, mint esetleg azok a hölgyek, akikhez eddig ideig óráig köze lehetett, hisz valóban nem viselem magamon a nők ún. hülye picsa jegyeit.
De biztos vagyok benne, hogy nem szabad jobban belebonyolódnom. Már most is nehezen viselem, hogy nem jelentkezett, az ember pokoli könnyen megszokja a jót.

@P80TDM: nem tudja mit hoz a jövő, fogalma sincs róla, hogy mi lesz, ha kiderül a gyerek az övé. De szerintem törődni fog vele, mert már rég szeretne gyereket. A hölgy nagyon belemászott az egójába azzal, hogy elhagyta őt és összefeküdt mással. Nem tudom róla megbocsátó típus-e, szerintem igen. Szerintem most is a hölggyel van. De tényleg ennek nincs is jelentősége. Csak szórakozott velem egy kicsit. Én barom meg, szívesen fogadtam, hisz melyik nő nem szereti ha valaki érdeklődik irányában, meg kedveskedik neki. Első perctől minden porcikámmal érzem, hogy átverés az egész, ne dőljek be, de mikor újra megcsörren a telefon és meghallom a hangját oly nehéz akkor ezt szem előtt tartani.

2014.11.23. 16:08:40

@Pixynor: Attól tatok igazad van.

iphilosopher 2014.11.23. 18:59:06

@Pixynor: nem egyszerű a helyzet, de próbáld meg távolabbról szemlélni a dolgot. A barátnőd tanácsa jól leírja a lényeget. És tényleg rengeteg jó hozzászólást olvastam a korábbi posztokban is.

Már régóta olvasom a blogodat, nagyon jól írsz, élvezet olvasni. Viszont úgy látom, elég kilátástalan ilyen hozzáállással párt találnod. Nekem úgy tűnik nem tudod, hogy mit is akarsz, valamint túl nagyok az elvárások.

A túl nagy elvárások alatt persze nem azt értem, amit szoktak mondani (azok is akik elhessegetni akarják a vádat), hogy x milliós fizetés, luxus ház, 2 autó, kockás has, stb. Hanem ha azt a pár egyszerűnek tűnő feltételt összerakjuk, a férfiak 99% kiesik a rostán. Ráadásul vannak olyan feltételek is, amelyek majdnem diszjunkt halmazokra vonatkoznak (szerintem ilyen lehet a "tartós kapcsolatot kereső, normális férfi", illetve az, "akibe szerelmes lehetek"). Így a végeredmény egy üres halmaz lehet, azaz senki sem megfelelő. Nehezíti a helyzetet az is, hogy a tartós kapcsolatot egy laza kapcsolatként képzeled el (főleg az elején), minimális elköteleződéssel, családalapítás nélkül. A közös múlt, közös gyermek és bizonytalan jövő könnyebb kilépést biztosít a partnernek, meg persze neked is.

A fenti gondolatok mellett most azért is szóltam hozzá, mert talán mégis sikerült olyan partnert találni, aki megfelelő neked, szerelmes tudnál lenni belé, de most meg túlgondolkodod, taktikázol, és próbálsz kibújni. Ez tényleg akár önbeteljesítő is lehet, ahogy írták mások, meg akkor most tényleg akarod a kapcsolatot? Milyen lenne az a kapcsolat, férfi (vágyálmokon kívül), akinek odaadnád magad? Mert úgy látom, van az, aki nem megfelelő, és van az, aki már annyira jó, hogy azért kell egy "B" terv. Vigyázz, nehogy oda juss, hogy már az a gyanús, aki nem gyanús :-). Mintha ráálltál volna egy kudarckerülő mentalitásra, viszont ez a legritkább esetekben vezet sikerhez.

Persze lehet, hogy tényleg vadász, akivel megismerkedtél, de ha mindenki, aki kedves, innentől kezdve skalpvadász lesz, senki sem közelíthet meg téged.

terrer 2014.11.23. 19:31:01

@Pixynor: "Bármelyik nőt megkaphatná, miért állt le velem?"

Ismered a mondást? " A világ összes nőjét nem lehet megdugni. De törekedni kell rá..."

terrer 2014.11.23. 19:37:23

Minden második mondatban előkerül, hogy Pixy "túlagyal". Nos, van is miért. Nem most jött le a falvédőről, TUDJA, hogy piaci értékben nem egyenlők, hogy ha ebből párkapcsolat lenne, feltűnően ő járna jobban, hogy az ember nem "hozzá illik". És keresi, hol van az eb elhantolva. Mi az, ami túl szép ebben, hogy igaz legyen.
Mindenki így tenne a helyében, valljuk be. Mert ebben így valami nem egyenes.

Persze sokan ebből csak annyit látnak, hogy biztos Pixynek óriási szerencséje van, és ami velük, meg egyáltalán még soha, senkivel a valóságban nem történt meg, az Pixyvel megtörtént, és nemcsak a mesében jött el a herceg. Hát, a kibiceknek semmi sem drága...

terrer 2014.11.23. 19:43:25

@iphilosopher: "Ráadásul vannak olyan feltételek is, amelyek majdnem diszjunkt halmazokra vonatkoznak (szerintem ilyen lehet a "tartós kapcsolatot kereső, normális férfi", illetve az, "akibe szerelmes lehetek"). Így a végeredmény egy üres halmaz lehet, azaz senki sem megfelelő."

Perfekt! Pixy az "érzelmes macsót" keresi, aki, mint tudjuk, NEM LÉTEZIK! Vagy érzelmes típus valaki, de akkor nem macsó, így Pixy nem szeret bele ("túl válogatós"), vagy macsó, de akkor Pixyt csak használja és eldobja, mint egy zsebkendőt, az meg nem tartós.
A megoldás az lenn, ha Pixy egyszer csak belátná, lehetetlent, egymásnak ellentmondó dolgokat kíván. De erre remény sincs, sajnos:-( Kevés reménytelenebb dolgot ismerek, mint egy ilyen határozott negyvenest meggyőzni arról, hogy nem gondolkodik helyesen!

terrer 2014.11.23. 19:48:54

@Pixynor: "Szerintem most is a hölggyel van."

Nagyon valószínű. de "nyugi", holnap megint veled lesz!
Holnapután meg megint a nőjével. Utána meg veled...
De, ahogy sokan mondják: mit agyalsz, ne törődj az ilyen csekélységekkel, ne gondolkozz, csak csináld! Elvégre egyszer szopunk...!
Najó, így mondjuk legalább százszor, de legalább az egész egy nagynak tűnik:-)))

Pixynor 2014.11.23. 20:03:08

@iphilosopher: nagyon köszönöm, hozzászólásod, és hogy megtiszteled figyelmeddel a nyekegéseimet. :) Isten látja lelkem, tényleg Ügyvéd Úrban, olyan valakit ismertem meg, aki iránt akár fel is lángolhatnék, szerelemmel. Annyira, de annyira más volt, amit tőle kaptam az elmúlt héten (és ami miatt mindenkinek feltűnt, hogy fel vagyok dobva, tíz centivel magasabban lettem - a lebegéstől -), mint a korábbiaktól, akik tényleg csak skalpvadászok voltak. Minden engem is arra engedett reménykedni, hogy akkor igen, talán, most és talán ő. Ugyanakkor tegnap reggel 7 11-kor kaptam tőle az utolsó sms-t, hogy mennyire kíván (ekkor állítólag egy kan buliba volt) és azóta semmi. Azt mondta, ha előkerül a buliból hív. Nem tette. Szombat estére valami közgáz buliba készült, így mikor kérdeztem mi mikor látjuk egymást, azt monta vasárnap. Még mondtam is neki, hogy kétlem, hogy két átbulizott nap után ő majd vasárnap még találkozik velem... de így váltunk el. Küldtem, neki egy üzenetet, tegnap délelőtt, majd még este, ezekre nem jött válasz. Nem tudom hova tenni a dolgot, nem akarok olyan nő lenni, aki nem veszi észre, hogy felesleges, nem akarok nyomulni, ha úgy gondolja ezzel, hogy vége. Nem akarom felhívni. Igazán elvártam volna tőle, hogy jelezze, hogy cicám ennyi volt. (Sosem hívott így, csak így írtam.)

Nálamnál jobban nem örülne senki, ha bent maradna az életemben és lehetőséget kapnék tőle rá, hogy megismerjen, és elváljon, gyakorolok-e én is egyéb hatást rá a szexuális vágyon kívül.

Pixynor 2014.11.23. 20:07:05

@terrer: én még nem is szoptam, ha már itt tartunk. :) Ebből a sztoriból ez kimaradt, de úgy gondoltam majd még fogok. Hát igen, most, de csak kicsiben. No mindegy is, a túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, sajnos nálam nagyon működik. :( És ez esetben is igazam volt.

terrer 2014.11.23. 20:12:26

@Pixynor: igen, majd még fogsz:-( De látom, ezt sejted is előre...

terrer 2014.11.23. 20:17:16

@Pixynor: "Annyira, de annyira más volt, amit tőle kaptam az elmúlt héten"

És ennyi elég???
Nem kéne ezeken felül azt is megvizsgálni, hogy becsap-e, ámít-e, komolyan is gondolja-e, vagy közben más(ok)kal is dug és szédíti őket is, mert netán hazug és aljas? Elég csupán pár gesztus és szép szó, hogy álmaid hercege lehessen, a többi, amit művel, nem számít?
Anyám!!! Hol voltatok idáig, Ti, hiszékeny nők az életemből??? Nekem sose jutott még ilyen:-(((

Pixynor 2014.11.23. 20:24:19

@terrer: vizsgálom vizsgálom. Hogy a francba ennél még jobban? Biztos dug másokat is, miért ne tennék, eddig is így élt. És igen, hagytam magam a héten. Jó dologban volt részem, akkor is, ha ő olyan, amilyen. Az erkölcseim nem sérültek (talán már a szobrot is faragják rólam), viszont volt olyan feldobott pár napom, ami miatt igazán megérte ez az egész. Tudod a kicsit is értékelni tudom, ha sok nem jut.

iphilosopher 2014.11.23. 20:26:10

@Pixynor: Két buli 24 órán belül, nagy ivásokkal... Simán lehet, hogy most két nap míg összeszedi a telóját :-) De nem akarlak feltétlen az Ügyvéd Úr karjaiba küldeni, mert ő nagyon gyanús, hogy skalpvadász. Ott a gond, hogy Te ezeket az extrém (legalábbis a többség szerint) figyelmességet várod el a kapcsolattól, ilyen férfiba lennél szerelmes, de Te is érzed, hogy ő más szinten focizik. Így viszont csak egy-két kellemes kettyintés jön ki a dologból, tartós kapcsolat nem.

De ha csak a Te elvárásaidat (bocsánat ezért a szóért) összevetjük azzal, amit az Ügyvéd Úrról írtál, már ő sem esik bele a megfelelő kategóriába: nem egyedülálló, szeretne gyereket. Az első még akár orvosolható is lenne, de ha ez utóbbit Te nem akarod neki megadni (és tényleg olyan jó, mint ahogy látod), akkor eleve felesleges hosszú távon gondolkodni.

Persze könnyű kívülről, átgondolt racionális indokok mentén belekötni a másik viselkedésébe, a valóság azért egész más, az érzelmek sok mindent felülírnak. De ezért vagyunk mi (az olvasótábor :-), hogy ilyenkor felhívjuk ezekre is a figyelmedet.

iphilosopher 2014.11.23. 20:32:52

@Pixynor: "És ez esetben is igazam volt."
Még egy tanács: ne az önigazolást keresd, hanem a jó kapcsolatot. Sajnos ez fájdalmakkal is járhat, a biztonságos begubózás viszont ahogy írtad korábban, sokkal nyugisabb. De valamit valamiért. :)

terrer 2014.11.23. 20:33:18

@Pixynor: "Az erkölcseim nem sérültek"

Maradhatunk abban (hiszen megírtad), hogy nem rajtad múlott:-)
És persze, élvezd csak az életet!
Csak ennyi hiú reményt ne tegyél bele folyton:-(

terrer 2014.11.23. 20:36:37

@iphilosopher: "De ha csak a Te elvárásaidat (bocsánat ezért a szóért) összevetjük azzal, amit az Ügyvéd Úrról írtál, már ő sem esik bele a megfelelő kategóriába"

azt állítod, hogy Pixy, ahogy a nők általában is szokták, felállít valami logikus kiválasztási módszert, amit csak arra használ, hogy folyton sutba vágja és vakon az érzékei után rohanjon???
Nem mondod?!?!?!:-)))))))))))))))))))))))

iphilosopher 2014.11.23. 20:42:12

@terrer: Igaz, lehet, hogy ezzel nem mondtam újat :-)

terrer 2014.11.23. 20:49:14

@iphilosopher: nem önigazolást keres, hanem magyarázatot.
Ugyanis NEM az van, hogy folyton magához illőt választana, és azok vágják át, mint izét a palánkon, hanem a nálánál sokkal jobbat hajszolja, aztán ha összejön, akkor meg nem érti, hogyan.
Énse érteném. Illetve pont azt sejteném, amit ő: hogy ami összejött, valójában nem is olyan szép, mint látszik. Mert pl. a másik gáláns ugyan, de hazudozó.

Sajnos a többedik párt kereső, kissé már idősödő emberek (nők is, férfiak is, vegyesen) többnyire ugyanezt a hibát követik el: túl nagyok az elvárásaik ahhoz képest, amit ők maguk nyújtani tudnak. Az okosabbja (mint Pixy) meg is lepődik, ha valaki olyat talál, aki látszólag ennek a túlzó elvárásnak mégis megfelel. Mások viszont meg vannak győződve, hogy naná, ennyi minimum jár nekik, hogy kettejük közül ők járjanak sokkal jobban!
Hogy miért?
Hát csak! Hiszen ők valójában minimum valami földreszállt hercegnők, reinkarnálódva. Meg mert azért a lukért/fütyiért minimum hercegi bánásmód JÁR, ha néha átengedik.
(Igen, igen, ha az a fránya egoizmus még a butasággal is párosul...)

Pixynor 2014.11.23. 20:55:58

@iphilosopher: úgy gondolod tényleg nagy elvárás, hogy ha valakivel ismerkedem, akkor ő hívjon, engem, keressen, írjon sms-t és ragadjon meg minden lehetőséget, hogy találkozzon velem? Háát ez szomorú. :( Én úgy gondolnám, ez egy kapcsolatban, ahol a felek szimpatizálnak egymással, és ebből bármi lehet, akkor ez valahol természetes dolog, hogy így kell lennie.
Egyébként januárban megszületik a gyereke, ami az övé talán. De igen valóban igazad van, én nem adnék neki már gyereket. Azért ahhoz, hosszú évek kapcsolata kell, hogy egy gyermekáldás úgy történjen meg, hogy az elvárható (én három éve éltem együtt a férjemmel, mikor úgy gondoltuk, hogy okés, ez már tud olyan stabil lenne, hogy abba jöhet egy gyermek is. És persze működött is 12 évig, ami valljuk be a mai világban igazán szép dolog. És három éve, már nincs, hogy gyerekem legyen, bár, ha Jakupcsek 45 évesen szült, akkor addig még négy évem is van. De nem, nem szeretnék én már ilyen elköteleződést, egy férfival sem. Épp elég volt egy gyerekkel egyedül maradnom, nem ha kettő lett volna. :(

Pixynor 2014.11.23. 21:01:03

@terrer: "a nálánál sokkal jobbat hajszolja,"

Na de, na de, na de kérem, fékezzünk már egy kicsit. ÉN nem hajszolok senkit. Azokkal állok le ismerkedni, akik írnak nekem a társkeresőn. Én nem írok senkinek, tehát senkit nem is hajszolok. Szóval.... ne tessék itt rossz híremet kelteni.

"minimum valami földreszállt hercegnők"

na de most mijéééért?? Nem vagyok hejcegnőőőő??? De vagyooook!!!

terrer 2014.11.24. 10:29:40

@Pixynor:
Nos, Pixyke megkapta, amire vágyott, a tökéletes macsót:-) (Annak minden jó tulajdonságával - "ért a nők nyelvén", tudja, mi kell nekik - és rossz tulajdonságaival - hazudós, mint a dög, egy erkölcsi nulla - EGYÜTT.
Vajon miért is sír a kis szája?:-) Csak nem mindennek kizárólag az előnyei kellenének, a hátrányai nélkül?
Hát azt sajnos még nem találták föl:-(
Már gyerekkorunkban rácsaptak a kezünkre, ha a kalácsból megpróbáltuk kiszedegetni a mazsolát!
Teccett volna ezt megtanulni még akkor...

terrer 2014.11.24. 10:34:15

Aki még mindig hisz a mesékben, annak föltétlenül javaslom naponta mondogatni a következő alapigazságot:
ÉRZELMES, ŐSZINTE, BECSÜLETES "MACSÓ" CSAK A FILMEKBEN VAN!
ÉRZELMES, ŐSZINTE, BECSÜLETES "MACSÓ" CSAK A FILMEKBEN VAN!
ÉRZELMES, ŐSZINTE, BECSÜLETES "MACSÓ" CSAK A FILMEKBEN VAN!
ÉRZELMES, ŐSZINTE, BECSÜLETES "MACSÓ" CSAK A FILMEKBEN VAN!
ÉRZELMES, ŐSZINTE, BECSÜLETES "MACSÓ" CSAK A FILMEKBEN VAN!

Pixynor 2014.11.24. 10:53:49

@terrer: nem is igazán ertelek, te most tényleg karorvendesz ilyen módon? Hmm ez furcsa annak függvényében, hogy első perctől fogva ezt éreztem én is. Aminek nem egyszer hangot is adtam.

terrer 2014.11.24. 11:05:55

@Pixynor: mért lenne EZ kárörvendés?
Az örömtől tök függetlenül (amit azért érzek, mert "lám, igazam volt") nagy szomorúsággal tölt el, hogy megint rosszul választottál, és még mindig nincs párod.
Miért ne létezhetne a két érzés egyszerre, egymástól függetlenül?

Akkor lennék kárörvendő, ha kimondottan drukkolnék annak, hogy ne találj párt magadnak, és KIMONDOTTAN ANNAK örülnék, ha ez Neked nem sikerül. De erről SZÓ SINCS! Vagy láttad Te ilyennek jelét valaha is tőlem???:-( Nem annak drukkolok, hogy NE legyen párod, hanem hogy MEGFELELŐ legyen!
süti beállítások módosítása