Pixy mesél

Pixy mesél

A hatás, amit egy férfi kivált

2014. november 20. - Pixynor

index_1.jpgHolnap lesz egy hete (micsoda távlat már), hogy először találkoztam Ügyvéd Úrral. Ez a pár nap, ami azóta eltelt, teljesen megváltoztatott. Már egy jó ideje nem akartam ismerkedni, elegem volt, az általam kifogott, nem éppen kapcsolatra vágyó, semmit adni nem tudó, csak megdug és továbbáll pasikból. Aztán jött ő és nem hagyta magát elküldeni, és beadtam a derekam, rendben ismerkedjünk meg találkozzunk. Ezt azóta egyik percben bánom (mert előtte teljesen normális és kiegyensúlyozott életem volt), a másik percben meg örülök neki, mert most egyszerűen van valaki, aki érdeklődik irányomba, aki felhív naponta többször is, és aki ma is munkaidőben küldött egy sms-t, hogy "Meglátogathatlak ma 5 percre?". És persze leléptem a reggel óta tartó megbeszélésről pár percre, szerencsére, mindenféle főnöki dorgálás nélkül és visszakísértem az autójához ahol egy némi érzelmes csók után elköszönt és ment tovább a következő tárgyalására egy vidéki városba.

Hát ki ne gyengülne el ettől? Jó persze, nem az urakra gondolok, mert ők nyilván nem. Meg most is mikor hívott délután, persze az utcakör futása közben (amiről eddig azt hittem hogy kb. 1 km, mai mérésnél csak 600 méterre jött ki, a francba), és aggódva mondta, hogy miért futok ilyen hidegben, meg fogok fázni. Mióta anyukám meghalt, nem aggódott senki a tesi épségemért. Ez az egész dolog egy olyan doppingszer számomra, mely miatt egész héten jó a kedvem, fel vagyok dobva, mindenkire mosolygok. Ilyen hatást tud kiváltani egy férfi egy nőből. És ehhez annyira nem kell sok szerintem, mégis hány és hány mosolytalan megkeseredett nő van a környezetemben, egyedül és párkapcsolatban egyaránt. A férfiak szebbé tudnák varázsolni a világot, ha akarnák.

Azonban most beszéltem egy barátommal, férfi, nem túl közeli barát, de teljesen ugyanolyan adottságokkal rendelkezik, mint az Ügyvéd Úr, csak neki utazási irodája van, és sok haja, nem kopasz, és ő is nagyon jó kaliberű és jóképű férfi, anyagi panaszok nélkül. Az ő véleménye szerint ez túl sok, amit az Ügyvéd Úr ad magából. Neki ez nyomulásnak tűnik, én meg teljesen úgy élem meg, hogy ez az, amit elképzeltem magamnak. Úgy gondolom, ha valaki érdeklődik irányomban, az pont így viselkedik, ahogy az Ügyvéd Úr. Gyakorlatilag én az Ügyvéd Úr személyében megkaptam azt a férfit, akire mindig is vágytam. Megkaptam? No igen ez túlzás, bejött az életembe, de korántsem az enyém. Most is mondta, hogy hazamegy és megnézi a baba 4 d-s felvételét. És akkor újra belém nyílalt, januárban apuka lesz, mi a francot akar mégis tőlem?? Jó persze, persze nem vagyok naiv. :(

De most mégis olyanokat tesz meg, amik normális esetben tényleg arra utalnának, hogy komolyabban érdeklődik irányomban, kétszer szakított már rám időt két tárgyalása között, hív, érdeklődik, aggódik. Mesél magáról, az ügyeiről, áááh egyszerűen annyira jó. És egyszerűen nem tudom ezt elhinni, nem értem miért van, de azt érzem, hogy a jóhoz pokoli könnyű hozzászokni, és micsoda hiányérzetem lesz, mikor majd angolosan távozik az életemből. Hány napon keresztül fogom folyamatosan ellenőrizni a telefonom, hogy jött e sms, volt-e nem fogadott hívásom. Kezdhetek megint kurvára belemerülni az életembe, sport, munka, karácsony, család, film, film és film csak, hogy ne kelljen rá gondolnom, hogy megállás nélkül majd ne rajta agyaljak, hogy milyen jó volt, és hogy soha az életben nem fogok már senki ilyet találni. És talán gyorsan felmegyek egy társkeresőre és valakit felszedek, hogy egyszerűen "kefélje" ki belőlem majd az ő emlékét.

Tudom, ez már megint egy saját végzetemet megjósoló írásnak tűnik, ugyanakkor valahogy a józan paraszti eszemmel érzem ezt, és ha erről nem veszek tudomást, akkor igenis ámítom magam. Márpedig könnyű lenne erről nem tudomást venni. Többen biztatnak ezzel, hogy miért is ne, lehet, olyan nagyvilági élete van tele cicababákkal, hogy már tényleg csak egy normális nőre vágyik, aki pont az ellentéte azoknak, akikben eddig része volt. Igen, ezt akarom hinni, és hogy pont én vagyok az a NŐ. De még mindig ott van a kisbaba. No ez azért már nem egy olyan dolog, amiről nem lehet tudomást venni. Holnap a délutáni tárgyalását követően valami szállodába fogják elhurcolni, amolyan kan buliba (elmondása szerint), szombaton meg valami közgáz bulira hivatalos. Szóval túl sok hely nem maradt nekem a naptárában a hétvégére. Semmit nem is tud ígérni előre, amit megértek. Nekem is vannak már leszervezett programjaim, melyeket még a vele való találkozás előtt szerveztem be. Én sem fogom őket lemondani, én sem várom el, hogy ő ezt tegye. Szerintem nem fog elveszni.

Normális dolog, hogy most az az érzésem van, hogy el kéne menni megismerkedni valakivel, szórakozó helyen, vagy bárhol? Egyszerűen úgy érzem kéne valami B terv, de szerintem ez teljesen nem normális dolog. És persze nem is szoktam ilyet csinálni. De valahogy nagyon kéne egy B terv.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr906919675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alibanya1 2014.11.21. 06:05:28

Szerintem , most azzal kellene foglalkozni, ami van és ami már megtörtént, hogy mi lesz? Előre azon töprengeni, pláne valami B tervet csiholni, felesleges. Miért nem élvezed egyszerűen, hogy valakinek a figyelmében vagy, hogy jelzéseket küld neked, hogy fontos vagy. Akár hogy nézed, ez úgysem tart örökké, akár kapcsolat lesz belőle, akár nem, ez a fajta érdeklődési cunami úgyis lecsitul, hogy majd milyen irányba, arra a választ az idő adja meg, nem fogod tudni előre kitalálni. Ne rontsd el, most jó dolog van körülötted, ezt élvezd. Persze, hogy ezt nem lehet konzerválni és nem lehet fenntartani örökre. Az ismerősöd szerint túl nagy érdeklődést mutat. Mihez képest? Ahhoz képest, ahogy ő szokta ezt csinálni? vagy mi a mérce? Ha csak "azt" akarja, az kevesebből is megvan. Abba azért nem kell ennyi energiát fektetni. Én azt mondanám, türelem. Hallgass a belső hangodra és az tedd ami neked jó, ne kapkodj és ne szaladj az események elé. A sok ember, meg persze mindenfélét mond jó szándékból, meg segíteni akarásból, de most ez nem kell, mert hol ezt erősítik, meg hol azt, leginkább a szerint, hogy te milyen megerősítést akarsz kihallani a dolgokból. Várj és figyelj!

Pixynor 2014.11.21. 07:09:57

@Alibanya1: Köszönöm Ali, csak tudod az, aki már pórul járt egy párszor, az valahogy már nagyon nehezen hiszi el, hogy akár valami sikerülhet is.

brumm.a.tejbe 2014.11.21. 08:33:48

Egyetértek Alibanyával. Szerintem is élvezd, amíg tudod, és engedd hogy az eufória a kisördög szavát elhallgattassa :) Az, hogy kinek mi a nyomulás teljesen szubjektív, ha neked ez a jó akkor neked ez a jó :D Inkább főzz neki egy finom Petra-féle levest :P

Pixynor 2014.11.21. 08:37:21

@brumm.a.tejbe: köszönöm, ez most tényleg jól esett. Szuper leveseket tudok főzni én is, de sajnos ez a dolog még nem tart ott, ahol Petra és az Ügynök szépséges története. : )

terrer 2014.11.21. 08:37:23

@Alibanya1: "Ha csak "azt" akarja, az kevesebből is megvan. Abba azért nem kell ennyi energiát fektetni."

Jajmár!:-) Kedves NŐK! Ti annyira nem értitek a vadászat lényegét!:-) Nem csoda, hogy anno is inkább a barlang körül kapálgattatok...:-)
Nézzétek meg például a vadász-vadászokat. Díszes ruhákat húznak, vadászünnepségeket-napokat tartanak, kürtölnek, képeket festenek a témáról, regényeket írnak, hagyományokat őriznek, pedig a vad szempontjából mi is történt mindössze? Hogy elesett...
A férfinak szüksége van a körítésre, meg a násztánc eljárására! ÉLVEZI! Ez évezredes génjei által diktált ősi öröme! Ezzel emeli a szerzés élvezeti értékét! Az (bocsánat) szinte másodlagos dolog, hogy NEKTEK szükségetek volt-e éppen ekkora felhajtásra, vagy már a felénél megadtátok volna magatokat:-)))
Valaki épp valamit jól akar csinálni, mert szakértő benne, motivált benne, elképzeli magáról, hogy ő egy hatalmas úriember, és tényleg megadja a módját a becserkelésnek, mert élvezi, ez simogatja hatalmas egóját, hogy ő mennyire jó benne. Hagyjátok, hogy energiát fektessen teljes repertoárja bemutatásába:-) Illetve legalább ne csodálkozzatok rajta...

(A lehető legrosszabb dolog lenne, hogyha Pixy eközben azt mondaná neki, állj le, állj le, már rég kész vagyok, meg vagyok véve:-) Ez olyan, mintha a Carmen előadásán az első felvonás közepén bekiabálna valaki: tudom, hogy Carmen hal meg a végén, mehetünk is haza!)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.21. 10:23:50

Kezdesz megpasisodni gondolkozásilag? Valamelyik korábbi posztodban olvastam vala, hogy méltatlankodtál, hogy milyen dolog már, hogy az aktuális társkeresős majdnempartnernek több bejövő leve van, mint amit te írtál neki... és hogy ezek szerint több hölggyel is levelezik egy időben.

No mindegy. :) Ma Sonar Bistro koncert lesz a GMK-ban, gyere, és spontán megismerkedhetsz velem. :)

Pixynor 2014.11.21. 11:03:32

@Thoreau: húúú mostan, kb. egy órája megvilágosodtam, felébredtem a mámorból, a rózsaszín ködből, amibe majdnem megint teljesen alaptalanul belevesztem. Most már jól érzem magam, helyén vannak a dolgok, kinyílt a szemem. Ezt szombaton egy kibaszott nagy ivászattal szeretném megünnepelni, amit nem szoktam, de muszáj egy milyen rohadt világ ez, és milyen szemetek a pasik egy része (nem mindenki, csak akibe nekem sikerült belefutnom), és persze legfőképpen azt, hogy én mekkora baromállat vagyok.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.21. 11:24:30

@Pixynor: Ejnye! Azt azért gyorsan tisztázzuk, hogy történt valami valós esemény, vagy csak a fejedben lévő számítógép dobott ki valami új eredményt?
Mert nem mindegy...

terrer 2014.11.21. 11:41:08

@Pixynor: Na! Mámeg mi történt?:-(
Gyere, mesélj, mi meg majd megvigasztalunk... Látod, csak jó ez a blog valamire!
A pasik egy része pedig szemét, ezt eddig is tudtad:-)

Pixynor 2014.11.21. 11:53:50

@terrer: megvezettem magam, de ma felnyílt a szemem. :( Meg valaki elküldött a picsába is, ugye Terrer, de persze, ez nem volt ennyire drasztikus, csak jól esik így fogalmazni most. Más nincsen van. Igyekszem majd megfogalmazni, de most nincs rá időm. Viszont magamhoz tértem, újra önmagam vagyok. Azt hittem én vagyok Hamupipőke, de max. csak a gonosz mostoha lehetek.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.21. 12:58:52

@Pixynor: Hamupipő meg mostoha? Eddig csak sárkány volt. Tiszta 'túl az Óperencián' feeling.
Ott vagyunk máár? :)

Pixynor 2014.11.21. 13:23:48

@Thoreau: ja, ott vagyunk már :)

boroszlanka 2014.11.21. 18:33:45

Kedves Pixynor,
hónapok óta olvasgatom a blogod és drukkolok neked :)
Mint 40 feletti nő, sok dolog ismerős.. ;)
A legutóbbi kapcsolatodnál viszont nem értem, hogy miért veszed ennyire véresen komolyan..? Inkább élvezd, ami van. Még csak egy hete találkoztatok először, adj időt neki és neked... amiket leírtál, abból nekem úgy tűnik h fontos lehetsz neki.. az h a gyereke 4D-s képét nézi, az meg sztem csak annyit jelent, hogy gondoskodni akar a véréről... ami azért, ismerjük el, jó jel... ha mást is jelent, az ki fog derülni, idővel...
Szóval nyugi és türelem... :) Nem kell túlagyalni és görcsösen belekapaszkodni, hagyjad h loholjon utánad, mutasd, hogy élvezed a társaságát (mert ugye élvezed), egy határig légy őszinte, mutasd, hogy számítasz rá, ennyi. A szívednek meg mondd meg h még nem adsz engedélyt beleszeretni, türelem!
Klassz nő vagy, fejet fel, van mire büszkének lenned !
(..sztem berúgni nem lenne muszáj hétvégén emiatt, de ez a te döntésed... :) )
Drukkolok!!!! :)

Pixynor 2014.11.21. 18:56:02

@boroszlanka: Nagyon köszönöm kedves hozzászólásod, igazán megtisztelő . :) A berúgást nem kell komolyan venni, ugyanis tizenéves korom óta nem sikerül. Nem úgy dolgozza fel a szervezetem az alkoholt ahogy kéne, és nem hat. Szóval..., de azért az italozás meg lesz, mert a kollégákra, akikkel megyek, meg a barátnőmmel, hat rendesen, és bizony ilyenkor jó kis átröhögött órákat tudhatunk magunk mögött. Már csak ezért is megéri. A vekengésemen ma reggel túljutottam, most már újra rendben vagyok magammal. Igyekszem megfogalmazni majd mi a franc történt a fejemben. Nem egyszerű. De egy tuti, képes vagyok magam megnyomorítani magam :)
Egyébként igazad van, de Te is azt a húrt pendíted meg, amibe én is egy kicsit belegondoltam. Szerintem áltatom magam, de majd kiderül. Egy hete ilyenkor együtt vacsoráztunk. :) Nekem ez az egy hét sokkalta hosszabbnak tűnik. Hihetetlen, hogy még csak egy hét. :)

2014.11.21. 21:21:23

Most akkor mi van?? Felbukkan egy gyerek, itt a hozzászólásoknál meg megvilágosodsz.......
Remélem hamar megírod. Nagyon rossz érzésem van.....

Pixynor 2014.11.21. 23:08:43

@P80TDM: nem rosszabb, mint nekem volt. Megírtam :) Kedves vagy.
süti beállítások módosítása