Pixy mesél

Pixy mesél

Amikor minden teljesen rendben van

2014. augusztus 31. - Pixynor

Biztos éreztétek már Ti is azt, amiről a cím szól, amikor minden teljesen rendben van, ott vagy ahol lenned kell és egyszerűen boldog vagy. A ma estém ilyen este volt, a nyár legjobb estéje. Pedig voltam sok helyen, csináltam sok mindent mégis a ma, az tökéletes volt. A délután egy mozival kezdődött. Barátnővel néztem meg a Feláldozhatók harmadik részét. A film oltárian tetszett pont amennyire az első két rész. Nagyon jó volt néznem a gyerekkoromból oly jól ismert akció sztárokat, akik bizony már kellőképpen megöregedtek, de még mindig fantasztikusan jól néznek ki. Banderas feltűnése a sorozatban és ott alakított karaktere nagyot dobott a filmen.

A film után beültünk egy kézi hamburgereshez, ahol ettünk egy lájtos hamburger tálat. Ez már kipróbált hely, voltunk már itt többször is, és bizony most is olyan finom volt, amilyen eddig. Majd még a plázában maradva betértünk a drogériába, ahol kényelmesen időztünk és nézelődtünk egyet. Na ugye, egy ilyen helyen aztán élhetek a szenvedélyemnek, mindent alaposan többször megszaglásztam, megillatoztam. Parfümöket (most ezt nem vettem, ugyanis otthon a polcon sokkal több sorakozik, mint amennyit használok), tusfürdőket, samponokat és sok sok fajtát. Természetesen itt is itthagytam egy kisebb összeget, mert vettem a fenti dolgokból egy párat, és aminek örültem kaptam egy olyan rúzst is, ami egyből tökéletes volt, és ez nagy dolognak számít ám. Szerintem a hölgyek tudják miről beszélek (hány és hány színt és árnyalatot próbál ki az ember, mire talál egy kb. jót). Nos ezt a barátnő egyből levette a polcról és tökéletes volt.  Ezt követően szálltunk autóba és mentünk át egy másik plázába, ami épp a 10. évfordulóját ünnepelte, és ahol is az este fél kilenckor kezdődő Demjén koncertet vettük célba. Kizárólag az én kedvemért, mert barátnő nem rajong érte túlságosan.

És ha már erre jártunk és persze itt is volt található az kedvenc cipőboltomból, így benéztünk oda is. A koncertig is volt még idő bőven. És láss csodát találtam magamnak egy olyan cipőcskét, ami tetszett, és amiből épp hiányt szenvedtem (még szerencse, hogy nem tudjátok, hogy két szekrény van tele csak cipőcskékkel, ja és nem kicsi szekrények :) ). Az ára, nem volt barátságos, de bőrből van :) Barátnő szerint túl egyszerű ahhoz, hogy ilyen drága legyen. Szerintem meg pont az egyszerűsége miatt lett nagyszerű és még menni is fogok tudni benne. Új, boldog cipőtulajdonosként ekkor már kimentünk a koncert részre. Demjén Ferencet biztos mindenki ismeri, hisz a zenei történelembe már évtizedek óta beírta magát. Először kb. 20 évesen találkoztam vele élőben, akkor egy discoban lépett fel. Addig nemigazán ismertem munkásságát, csak azt tudtam, hogy fizimiskája miatt számosan gúnyolták, és egy pár rádióban játszott számát ismertem. Valóban nem egy szép ember. És meghívni őt egy fiatalokkal teli helyre, háát úgy gondoltam nagy égés lesz, mert senki nem lesz rá kíváncsi. Persze ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna. Rózsi kijött elkezdett énekelni és csodát művelt. Az addigi össze vissza lézengő közönség figyelmét egy pillanat alatt sikerült magára vonnia, és a közönség elkezdett rá tombolni, mint még soha. Nem hittem a szememnek, fülemnek. Csinált egy akkora hangulatot, az addigi lötyögős közönség körében, hogy leesett az állam tőle. Akkor ott emiatt nagyon megkedveltem.

Aztán pár évvel később, már terhesen szintén elmentem akkor egy nagy koncertjére, és háát az is fantasztikus nagy élmény volt. Azóta nem sikerült eljutnom rá. És most végre újra elmentem és az élmény semmit sem változott. Igaz énekelt pár számot az új lemezéről, amiket nem ismertem, de azok is tetszettek első hallásra. Aztán jöttek a régi klasszikusok (Elment a vándor, A szabadság vándorai), több gyönyörű lassú szám, a Honfoglalás zenéje, ami szintén remek és a végén zárószámként az egyik nagy nagy kedvencem, a Sajtból van a hold. Voltam számos koncerten a nyáron (Within  Temptation, Bonnie Tyler, Deák Bill Gyula, Edda, Hooligans a nevesebbek közül), de esküszöm, ezen a koncerten éreztem magam a legjobban. Nem tudom megmondani miért. Imádtam ahogy énekel, imádtam a számait, imádtam a gyönyörű 20 fokos nyárestét, hogy nem rohad le rólam a ruha, hogy isteni éjszakai illat van. És az az érzés, hogy ez az érzés ugyanúgy meg volt húsz évvel ezelőtt is ama discoban, és most ennyi év után ugyanazt érzem .... újra, és ugyanott vagyok....egyszerűen szerencsésnek éreztem magam tőle és boldognak.

Ezzel a jó élménnyel tértünk vissza az autómhoz, amit az első plázánál hagytunk, mert barátnő autójával mentünk át. És még odafele útközben merült fel bennem, végül is kiben, hogy de ennék egy fagyit tejszínhabbal. Visszaérve feledve lábfájásunkat (ami addigra már előjött rendesen), még nyitva találtuk az ottani gyorséttermet, aminek megvettük a most nyári extra fagyi ajánlatát sok-sok tejszínhabbal.

Mondanom sem kell, hogy ez az este nem is záródhatott volna jobban, ennél a fagyinál. Annak minden egyes falatkája akkora élvezettel töltött el, hogy az hihetetlen volt. Szerintem tegnap lehetett valami a csillagok állásával, mert olyan szinten kinyílt az érzékem erre a világra, hogy nem győztem betelni annak gyönyörűségével. A fagyit kint fogyasztottuk el a parkolóban, ahol már jelen voltak a haza "Halálos iramban" képviselői a gyönyörű tuningolt autócsodáikkal, az azokban lévő csomagtartónyi hangfalakkal és az abból, betonfeltörő mély tónussal dübörgő zenével.  Hazafelé úton még a szokásos legjobb élményem volt velem: még mindig nyáreste van, üresek az utak, bár ez most nem volt jellemző, szól a zene az autóban, és vezetek haza. Egymást követte Cher, Strong enough-ja, Alice Cooper Poison-ja, Within Temptation What have you done-ja és semmi olyat nem tudtam volna még megnevesíteni, amitől jobb lehetett volna ez az este.

És ilyenkor mosolygok azokon, akik azt állítják, hogy egyedül nem lehet boldog az ember, dehogyisnem, maximálisan. És mikor láttam itt is magam körül a sok megsavanyodott arcot, nőket férfiakat egyaránt, akik csak kijöttek megnézni egy ingyenes koncertet és egy pillanatig nem volt öröm az arcukon, csak álltak és néztek ki a fejükből, el sem voltak képesek mosolyodni, mert nyilván van egy életük, amit megélnek, mert így alakult, de ők maguk sehol sincsenek benne.... hááát hálát adtam a sorsnak, hogy én nem ezt érzem, amit ők. Ugyanakkor volt ott két igazán idős hölgy egy úrral, nos ők meg oly önfeledten táncoltak, hogy mondtam barátnőnek igen, én is így kívánok megöregedni, hogy újabb húsz év múlva ugyanezen a koncerten szeretnék még táncikálni :) Rózsi is remélem bírja még addig. :) 

no.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr136651575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Let it Bee 2014.08.31. 23:47:26

Szép volt, Pixy! (Mint mindig, de most különösen.)

Pixynor 2014.09.01. 00:09:23

@Let it Bee: Köszönöm Bee a hozzászólást :)

Pixynor 2014.09.01. 21:10:13

@Huffnágel Pista: na de ez most pozitív "tucc élni" ugyi ??? :) És igen, szeretek csinálni dolgokat :)

terrer 2014.09.01. 22:23:52

Ez egy epizód egy ember életében. De sok ilyen epizód van, sokféle. És egy-egy nap lehet teljes egy ilyen epizóddal, de egy egész élet nem. A fagyi csak fagyi, tartósan nem fogja helyettesíteni a férfit, bár egy-egy estét biztosan szebbé tehet.
Ne akarjátok felfedezni, hogy tulajdonképpen a másik nem nélkül is lehet teljes egy élet. Csak önáltatás lesz belőle.

Pixynor 2014.09.02. 05:52:44

@terrer: miért olyan nehéz ezt elfogadni? hogy lehet boldogság érzése a nőnek férfi nélkül? szerinted úgy teljesen őszintén, meddig fogják a nők eltűrni a férfiak hisztizését, meg kakaskodását? És nem magamról beszélek hidd el, mert én mondtam, nekem annyira nincs bajom veletek, bár az a kegyetlen sok hazugság ami jön részetekről - tök mindegy milyen indokot találtok ki rá, hogy hazudni kelljen -, azt az én gyomrom nehezen veszi be.

Nem egy llyen pillanat van az életemben, hanem sok. Sokkal több, mint házas emberként volt már az utolsó években. Ezekért a pillanatokért érzi úgy az ember, hogy érdemes élnie. És szerintem régen rossz, hogy ehhez nem kell férfi. Szerintem a nők lassan megváltoznak újfent miattatok, egyre jobban érzem én is a környezetemben. Abszolút be fognak rendezkedni a férfi mentes világra, mert nem fog nekik kelleni az a faszság, ami mentén a férfiak kezelik őket.

Ez lehet a Te vonulatodban totál feministának fog csengeni, de hidd el, én nem vagyok feminista. Én csak saját magamon tapasztalom meg a fent leírtakat. És hozzáteszem, még nem áll szándékomban szakítani a férfi nem-mel, de látom egyre több nő teszi ezt meg.

Az, hogy negyven évesen ezt így látom, oké, én már túl vagyok mindenen, ha már nem találok semmit is, meg volt a család az életemben, de mit szóljon egy 25 éves, aki ugyanezt érzi? Korántsem annyira vakok a nők, mint szeretnétek, és növi ki magát az a nemzedék, aki már egy pillanatig sem lesz egy férfi pénzére rászorulva. Ha egyebet nem remélhetnek tőletek, ami miatt szeretne egy nő egy férfit (a lelkének a táplálása miatt, a szeret miatt, amiatt, hogy éreztesse vele, hogy NŐ, hogy kívánja, hogy szereti hogy tiszteli), akkor ugyan miért is állnának le veletek, max. tényleg a szexért, de hidd el, nagyon sok férfi szexképtelen, sőt a mai sztresszes világ miatt egyre több az impotens köztetek (ez kőkemény saját tapasztalat). Szóval szerintem jó, hogy elkezdtétek pocskondiázni, meg puncinak nézni a nőket, hogy így próbáljátok meg újra FÉRFI-nak érzeni magatokat, de én úgy látom (bár én senki nem vagyok), hogy nagyon rossz útra léptetek.

terrer 2014.09.02. 08:43:46

@Pixynor: Ne harapd le a fejem:-( Én csak (talán kissé megszállottan is) azért küzdök, hogy ne váljon már a nők és a férfiak egy része 30-40 felett kibékíthetetlen ellenségekké! És ennek része az is, hogy felemelem a szavam, ha egy nő a férfit helyettesíteni akarja más dolgokkal. Seholse állítottam, hogy egy nő nem lehet boldog a fagyizástól is! A baj akkor van, ha ezek a boldogságforrások nem a férfi MELLETT vannak, hanem azt PÓTOLJÁK!
Nem érzed a különbséget?:-(
Ha tényleg párt keresel, először feltétlen köss békét a férfinemmel, és ehhez hozzátartozik az is, hogy ne így, általánosítva és összefoglalóan beszélj rólunk, mert nagyon nem vagyunk egyformák, ahogy a nők sem. Minden más csak utána következik. Ha nem, csak ki akarod használni, hogy a Társkeresés címet meglátva a férfiak iderajzzanak, és majd jól elverhesd rajtuk a port, akkor meg becsületesebb lenne átnevezni a blogot társkeresőről feministává, hiszen ők tekintik a férfiakat egy kalap alatt ellenségeknek (amely mozgalom egyébként a legtöbbet ártott a nőknek a világon, ezt ugye tudod?).
Nem így logikus?

terrer 2014.09.02. 09:04:03

@Pixynor: sajnálom, ha a vitakultúrádba a férfiak leimpotensezését ma beemelted, ahogy a másik topikodban meg, ahogy láttam, a buzizást.
Hogy úgy mondjam, úrinő ilyet nem tesz.
Ha ez mond neked valamit...
Történt valami tegnap óta? Mert egészen más voltál... szerintem többünk nevében mondhatom, hogy kérjük a tegnapi énedet vissza:-(
Mindenáron ezt erőlteted, hogy majd mi meglátjuk, a nők mennyire be fognak rendezkedni a férfimentes világra, csak azt hagyod ki a számításból, hogy a nők nagyobb része egyáltalán nem utálja a férfiakat semmilyen életkorban, sőt nagyon jól megvan velük! Ez szerencsére a saját tapasztalatom is. Hogy rá lesznek-e szorulva az erőforrásainkra, pénzünkre? Lehet, hogy nem, de mégis mindig kelleni fog nekik, ugyanis ez olyan evolúciós igény vagy kényszer, amelyet nem írhat felül semmilyen feminista mozgalom, ugyanis ezt évmilliókkal ezelőttről hozzuk magunkkal, hogy a bizonyos dolgokban jobb hím több javat tud megszerezni, amelyek egy részét kölcsönös előnyökért a másik nem rendelkezésére bocsátja. Nincs az a feminin hatalom, az a girlpower, ami egy egész génkészletet képes felülírni, emiatt van kudarcra ítélve a te próbálkozásod is, hogy nőtársaidat a férfimentes életre rábírd. És ne legyen hiú ábrándod, mert ha ez valahogy mégis sikerülne, az az emberiség kipusztulását vonná maga után, mert a nemi differenciálódás nemcsak a szaporodás miatt jött létre, de a túlélés érdekében is. Ha tagadod a férfi és nő tulajdonságainak és képességeinek eltérőségét, azt, hogy egyikük ebben, másikuk abban JOBB, és így hatékony ez az úgynevezett "szimbiózis" (kölcsönös előny), akkor az általános iskolai biológiai alapismereteket cáfolod.

Nancsi 2014.09.02. 09:54:54

@terrer: "Történt valami tegnap óta? Mert egészen más voltál"
Önigazol - ennyi. Szüksége van rá.

terrer 2014.09.02. 10:31:33

@Nancsi: az önigazolási kényszerből kiválóan ki lehet gyógyulni, ha elolvasunk egy csomó dolgot a kognitív disszonanciáról. És persze tanulunk is belőle:-)

Pixynor 2014.09.02. 10:34:29

@terrer: @terrer: ami kiborított az az egyik hozzászólás volt, ami szinte mint valami állatról beszélt a nőkről, tényleg az ember ilyenkor pokolian igyekszik, hogy ne süllyedjen le arra a szintre, amilyen szintről megszólították. Nem vagyok úrinő, de tudok úgy viselkedni ha kell. Bárhogy tudok viselkedni. Kizártnak tartom, hogy ha a hölgyek látnák, hogy hogy nyilatkozott róluk az egyik férfi, továbbra is annyira "szeretnék a férfiakat". Tudom ez újfent általánosítás. Nehezemre esik nem általánosítani a tapasztalatom alapján. Ez butaságra vall tudom, de ha tényleg csak ezt a részt látom belőletek akkor mit tudok tenni?

Én egyetlenegy nőtársamat sem hangolom a férfiak ellen, sőt én vagyok az, aki minden egyes esetben azon szurkol épp az egyik barátnőjének, kolléganőjének, hogy akivel összejött, akkor az lesz akire várt. Nem én miattam, kezdik l x idő múlva szidni újfent a férfiakat, és csalódnak újfent és újfent bennük.
És tudod az a rész, hogy itt a "nők árazásáról" beszéltek megállás nélkül. Őszintén mennyivel értek Ti többet mint a nők? Jönnek a kérdések, hogy mit kínálnak a 40+-os nők, amiért többre tartják magukat? Miért mit kínálnak a pasik nőknek? Mitől tartjátok a Ti értéteket többre? Meg különben is tényleg elpiacosítottuk a kapcsolatokat? Itt tartunk, mindent pénzben mérünk? Megéri-e? Semmi érzelem, szeretem szeretnék rá vigyázni, gondoskodni róla stb??

Az evolucióról annyit, folyamatosan változik az kulcs az "agy kódolásában" van. Én a saját agyamat kódolom át, ugyanis régen rossz lenne arra várnom, hogy engem majd egy férfi boldoggá tesz. Sosem lennék akkor boldog. Az élet túl rövid ahhoz, hogy boldogtalanul élj, hogy ne élvezd azt, hogy vagy. Biológia, szaporodás, spermabank. Ezt a részt hagyjuk.

És nem férfimentes életre biztatom a nőket, hanem arra hogy ha már nem adatik meg nekik egy normális társ, akkor se dőljenek dugájukba és keseregjenek rajta főállásban. Fogadják el az egyedüllétet, éljenek úgy, hogy ők is megtalálják a boldogságukat, hogy tudjanak mosolyogni. Nagyon kevés mosolygós ember van. ÉN tudok mosolyogni. :) Én élvezem, ha süt a nap, ha megy egy jó film, ha hallok egy jó zenét, ha olvasok egy jó könyvet, ha beszélgetek egy jót (jelen esetben Veled) :)

És ez nem jelenti azt, hogy hormonális alapon nem fordulok én sem magamba és mondjuk bőgök át egy két napot, hogy éppen egyedül vagyok, meg senkire sem számíthatok. Igen van ilyen vonulatom is, hisz nő vagyok, de aztán nagyon gyorsan rájövök, hogy ez semmi más csak kurva nagy önsajnálat, amivel semmire nem jutok. Két nap kialszom, és újra szépen süt a nap.

Szóval itt vagyok , a tegnapi vagyok, és az a furcsa, hogy másnak, egyik férfinek sem tűnt fel az a megjegyzés és mondjuk emelt volna szót ellene.

Pixynor 2014.09.02. 10:36:18

@Nancsi: @terrer: ugyanaz a bűbáj, cukorfalat, édes, tündérbogyó vagyok, mint tegnap :) de annak az illetőnek nem tudtam mást írni :)

terrer 2014.09.02. 10:41:28

@Pixynor: Olvastam az említett hsz-t, egy megkeseredett ember szalonképtelen véleménye volt, maga a jelenség ugyanaz, amit néha te csinálsz (ellenségként látja a másik nemet), csak sokkal rosszabb stílusban. Mi ilyenkor a megoldás? Azt nemtom, de a lealacsonyodás a szintjére biztosan nem:-(
Bár egy javaslatom mégis lenne: ne az ilyenekből válassz, hanem kerüld el őket! De emiatt ütni-verni mindenki mást is???:-o Őmiatta elkezded utálni a férfiakat? Szerintem volt egy csomó pozitív megnyilatkozás is ott férfiaktól, mért nem AZOK ALAPJÁN általánosítasz férfiakra? Mért a rossz példa a mérvadó számodra, miközben ignorálod a jókat?
Sehogysem értelek, no.
Hacsak előre el nem döntötted, hogy a férfiakat rossznak látod, punktum, és most keresed hozzá, mint gombhoz a kabátot, az érveket. És emiatt figyelmen kívül hagyod azokat, amelyek a férfiakat jó színben tüntetnék fel.
De vajon EZT mért csinálod? Komolyan kérdezem, nagyon kíváncsi lennék rá. Hadat üzentél nekünk? Nincs rajtunk sapka?

terrer 2014.09.02. 10:46:55

@Pixynor: maximális respekttel, de halkan megkérdezem: ez is annak az illetőnek szólt?

"egyre több az impotens köztetek... jó, hogy elkezdtétek pocskondiázni, meg puncinak nézni a nőket, hogy így próbáljátok meg újra FÉRFI-nak érzeni magatokat"

Csak mert nekem címezted, nem neki, azért kérdezem...

terrer 2014.09.02. 11:00:30

@Pixynor: "És tudod az a rész, hogy itt a "nők árazásáról" beszéltek megállás nélkül. Őszintén mennyivel értek Ti többet mint a nők?"

SEMENNYIVEL!
Dehát ezt nem is állítottam!
Arra hívtam fel a figyelmet, hogy ez úgy működik, mint a piac, hogyha a két fél által kínált érték megegyezik, létrejön az üzlet, ha eltér, akkor meg nem! Ebben benn van, hogy a férfinak is van eszmei értéke, nemcsak a nőnek, nem? Akkor lesz üzlet (párkapcsolat), ha kb. ugyanannyit kínálsz, mint amennyit elvársz a másik féltől, nem kevesebbet (többet meg bolond lennél kínálni). Ebben hol van, hogy a férfiak többet érnek?
Azt papolom már mióta, hogy az igényeket össze kell igazítani! Mert sok nőtől azt látom, hogy igényei az egekben, de amit nyújtani akar/tud, az JÓVAL AZ IGÉNYEI SZINTJE ALATT van, de vajon akkor mért csodálkozik, hogy nem jön létre az üzlet???
Ebben én seholse látom azt, hogy a férfiak többet érnének, bocs, de ez totál másról szól...

Meggyőződésem, hogy a nők és férfiak SEMMIVEL SE KÜLÖNBEK egymásnál. Ez az adok-kapok, ami tegnap óta itt megy, csak az egymásnak okozott sebek miatt van, de a valóság az, hogy mindkét oldalon vannak jó, kevésbé jó, sőt rossz emberek.
Mégpedig UGYANANNYIAN.
Mi, nők és férfiak, nem vagyunk se különbek, se rosszabbak. Mindannyian EMBEREK vagyunk, és ez a legfontosabb, nem az egymással való harc.
No, lehet kardozni, hogy de nem is, hogy a másik nem egy UFÓ, maga az emberbőrbe bújt sátán. Ez esetben azonban kéretik fellapozni az Ablak-Zsiráfot vagy az Első Képeskönyvem-et. Hogy erre a szintre menjek vissza, mert úgy látszik, ebben az őrületben már itt tartunk.

terrer 2014.09.02. 11:45:05

@Pixynor: olvastam a másodikrandis meg harmadikrandis bejegyzéseket. Nyilván már te is levontad a konzekvenciát, de azért hadd idézzem okos pénzügyi embereknek a netes vásárlásra vonatkozó intelmét:
"Ha valamilyen üzlet túl szép, hogy igaz legyen, az bizonyára nem is igaz!"
Az életben keresgélve belebotlasz emberekbe, akiktől elájulsz, annyira jók (majdnem azt írtam, sokkal magasabb eszmei értéket tudnak nyújtani, mint te, emiatt ájulsz el, de tudom már, hogy erre ugrasz).
Nos, ahogy itt valahol olvastam: a férfi csak akkor adja alább a saját szintjét, ha csupán a dugásról van szó. Ha skalpokat gyűjt.
Futsz az eszméletlenjó testű csodaszerető, meg a 26 éves fiú után, aztán gyermeki csodálkozással nézed, hogy elhagytak téged egy sokkal eszméletlenjobb testű nőért és/vagy egy 26 évesért. Most mondanám, hogy a tanulság: ne az ilyenekkel kezdj, akiknél te magad is érzed, hogy sajnos nem tudsz egyenrangút nyújtani, hanem azokkal, akiknek tudsz!
Ugye figyelsz, hogy egyenrangút mondtam, nem azt, hogy mostmeg a béka feneke alá add le magad???
Keresd a középutat, a realitást! Tudod.. ha valami túl szép, hogy igaz legyen... akkor melléfogtál.
Megint.

Meddig akarod ezt még csinálni? Amíg végképp bele nem keseredsz, hogy a férfiak mind g.cik?:-(
Hadd írjak még le egy másik találó mondást: "ha az út, amin jársz, mindig fájdalmat okoz, akkor AZ NEM A TE UTAD."
Ha most közelebbi ismerősök lennénk, egyszerűen azt mondanám: ne sz.opasd magad folyton... de így csak integetek.

Tipikus párkapcsolat-keresési hiba! Keresed a lottóötöst, mert néha megcsapott már a szele, és ebből azt hiszed, tartósan is a tiéd lehet (DE NEM!!!), közben elszalasztod, ami - nem akkora főnyeremény ugyan, és küzdelmes is, nemcsak mindig csodálatos - de örökre a tied lehetne. Annyira egyszerű a helyzeted... és annyira nem akarsz szembesülni vele, hogy ne a főnyereményt, ne a délibábot hajszold:-(

Pixynor 2014.09.02. 12:07:11

@terrer: "Keresd a középutat, a realitást! Tudod.. ha valami túl szép, hogy igaz legyen... akkor melléfogtál."

"Keresed a lottóötöst, mert néha megcsapott már a szele, és ebből azt hiszed, tartósan is a tiéd lehet (DE NEM!!!), közben elszalasztod, ami - nem akkora főnyeremény ugyan, és küzdelmes is, nemcsak mindig csodálatos - de örökre a tied lehetne."

Volt ilyen, nem hatott meg. Őszintén biztos itt van a hiba, bennem, amit írsz. Hiszek neked, de! ami nem volt számomra olyan érzetű, mint a lottó ötös abba nem tudtam beleszeretni. Volt ilyen. Két ember is és egyszerűen nem érintették meg a szívemet. Miért van ez??? Jó helyen motoszkálsz velem kapcsolatosan, csak az a baj, hogy dolgozom, és csak fél szemmel tudok itt lógni, és igazán elmélyülni sem tudok a dolgokban most, de olvasva téged érzem, hogy valamit pedzegetsz.

Pixynor 2014.09.02. 12:13:29

@terrer: egyébként teljesen rövidre zárva az egészet, én olyan valakit szeretnék, kortól, vagyontól függetlenül, aki hatással lenne rám lelkileg. Ez az én összes rohadt elvárásom.

Let it Bee 2014.09.02. 12:34:02

Figyelemmel kísérem Pixynor blogját, és - ugyan nem volt tudatos - talán nem véletlen, hogy itt szólaltam meg először. Szerintem ez nagyon klassz, és hosszútávon előrevivő, ha az életet nem azon a szűrőn keresztül nézik (az éppen társ nélkül levők), hogy juj de kéne már valaki. Hanem élik és élvezik az életet, és így sokkal jobb eséllyel lesznek vonzóbbak a hasonló helyzetben levő ellenkező neműek számára, mintha görcsösön vágyva szinte csak a társtalálásra fókuszálnának.

terrer 2014.09.02. 13:19:38

@Pixynor: "ami nem volt számomra olyan érzetű, mint a lottó ötös abba nem tudtam beleszeretni. Volt ilyen. Két ember is és egyszerűen nem érintették meg a szívemet. Miért van ez???"

A jelenség jól ismert, mint legújabbkori civilizációs-internetes ártalom, mégpedig a bőség zavara miatti "szív-elfásulás".
Ha a társkereső egy optimális időn túl folytatja a keresést, egyszerűen MEGEMELKEDIK AZ INGERKÜSZÖBE, megcsapja a lehetőségek szele, hiszen (igaz, csak rövid időre) olyan, nála szebb emberekbe fut bele, amilyenekről régebben álmodni sem mert volna (igaz, hogy ő csak egy kaland volt, amiért a skalpjával fizetett, de ebbe nem gondol bele)! És míg nagyanyáink szívét már egy begombolt katonazubbony meg tudta dobogtatni, a mi kortársaink maguknál 3 nagyságrenddel szebbért, jobbért, gazdagabbért SE tudnak hosszútávon lelkesedni, hiszen MINDIG jön az előzőnél ÚJABB, JOBB PARTI, ami után sóvárogva, nem is állnak szóba a hozzájuk illővel. Elkap a gépszíj, hogy mindig találsz jobbat, mint amire számítottál (bár meg nem tartod), és csak esel egyik kapcsolatból a másikba, egyre lejjebb csúszva, amíg rá nem döbbensz majd öregen, hogy még mindig nem sikerült választanod! Mint a gyerekek: minden sütit megkóstolsz, és még mindig nem tudsz dönteni, mert nem akarsz jóllakni a rétessel, ha van lúdláb is meg sachertorta:-) Bezzeg ha nem volna olyan választék...

Hadd mondjam el saját tapasztalatomat. Futottam egy nő után, még a válásom végeztével. Jól nézett ki, fiatal 30-as, kicsit soványka, de ha kiöltözött, megfordultak ám utána. Elvált volt, egy gyerekkel. Összejárogattunk, de valahogy összejött egy válogatott vízilabdázóval, onnantól rám se nézett. Aztán összejött a másikkal, majd lassan talán átment rajta az egész vízilabdacsapat, mindegyikért el volt ájulva, hiszen 20-as éveikben levő csúcstestű hím volt mindegyik! Nade melyik ilyen alfahímnek kéne tartósan, a kefélésen túl is egy 30-as gyerekes nő, amikor széttépik az öltözőajtajukat a 20 éves úszólányok IS??? Eltaláltad, EGYIKNEK SE! A végeredmény? Nekem van párom, míg a nő mai napig nem képes csúcstestű alfahímeken kívül másba beleszeretni, mert immár nem ütik meg az ingerküszöbét (ahogy magadról mondtad, ő se tud kevesebbe beleszeretni), szanaszét lett sz.patva, párja mai napig nincs, és már egyre kevesebbet ér a piacon, emiatt minden második mondata, hogy a világ ÖSSZES férfija dögöljön meg, mert EGYIK SE képes becsülni a nőket!!! Így, általánosítva.
Nos, te is még egyetértesz vele, vagy már le tudod vonni a tanulságot?:-)
Ha le tudod, feltétlenül írd meg!:-)

terrer 2014.09.02. 13:30:19

@Pixynor: "olyan valakit szeretnék, kortól, vagyontól függetlenül, aki hatással lenne rám lelkileg. Ez az én összes rohadt elvárásom."

Csakhogy ezt a hatást az ingerküszöböd folyamatos birizgálásával egyre kevesebben tudják elérni, miközben te - most meg ne haragudj érte, de tény - öregszel:-( Már csak a csúcstestű álompasik és a "kamaszok" tudnak begyújtani (naná, hiszen egyszer-kétszer már elérted őket, mértne érhetnéd el máskor is - hiszed te), miközben az életkor szalad. A kettő - elvárásaid és adottságaid - úgy nyílnak szét egymástól, mint az agrárolló, és végül már lehetetlen lesz áthidalni őket. És akkor rohatt disznó lesz MINDEN férfi, mondod majd az ÖTYE soron kezdődő ülésén, a múlton merengve.
Evvan. A zélet kegyetlen.

Pixynor 2014.09.02. 14:49:39

@Let it Bee: Köszönöm Bee, látod én nem tudom ilyen jól visszafogalmazni azt, amit Te oly könnyedén megírtál :)

Pixynor 2014.09.02. 14:50:11

@terrer: válaszolok Neked, csak most be kell ülnöm a főnökhöz. :)

Pixynor 2014.09.02. 16:23:31

@terrer: igen megértettem, amit írtál és igazad is van. Csak nem tudod, hogy az én választásaim kikre estek. Én nem hajtom a szuperhímeket , pont azért meg jómagam sem vagyok egy szupernőstény. Nálam olyan szinten nem számít a külső, hogy a férjem sem volt Brad Pitt, sem Stallone. Viszont olyan jelleme volt ami miatt abszolút beleszerettem anno. Az ismerkedésben többnyire esélyt adok mindenkinek, aki érdeklődik, és aki egy kicsit is szimpatikus. Ez nem jelenti azt, hogy jóképű, de normálisan nyit felém. A meglepő az volt az utolsó audisnál, hogy nagyon normális levelet írt, teljesen egyszerű módon kezdett közeledni, ami szimpatikus volt és képe sem volt fent. A vagyoni helyzetéről meg olyan szinten sem esett szó köztünk, hogy mikor azt mondta, hogy én jelöljem meg az első randi helyszínét azt sem tudtam hova, van-e autója, vagy sincs.

terrer 2014.09.02. 19:36:58

@Pixynor: Jó, akkor agyaljunk tovább. Erre is biztos van magyarázat, egyet fel is vázolok.
Köztudott, hogy az ember mindenkit képes reálisan megítélni, ha odafigyel, csak egyetlen személyt nem: sajátmagát.
Mi van, ha csak azt hiszed, hogy nem számít a külső, hogy nem hajtod a szuperhímeket, aztán dehogynem! Te írtad: sok férfitől egyszerűen nem gyullad fel benned a láng. Lehet, hogy már tényleg csak a (számodra) szuperférfiakra gyullad fel, csakhogy olyan lassan emelkedett az ingerküszöböd, hogy ezt nem vetted észre? Nem akarok ujjal mutogatni a másik topikban előforduló lyányzóra, aki azzzal kezdte, hogy őneki szinte nincsenek is elvárásai, majd még ugyanazzal a lendülettel egy olyan 15 pontos kívánságlistával folytatta, hogy a velszi hercegnő is megirigyelte volna!:-o Mindegyikünk félreértheti így magát...

Idézek a másodikrandis bejegyzésedből:
"amivel szembe kerültem az tökéletes volt. Olyannyira férfias teste volt, ami a nagykönyvben számomra meg van írva. Az illata pedig... mennyei. Olyan szintű figyelmességet kaptam tőle első perctől fogva, mint tán még soha. Elvackoltuk magunkat és mondanom sem kell, hogy nem lett egyből alvás belőle. És másnap reggel meg történt az, amit én legjobban szeretek egy kapcsolatban, a reggeli szex.
és valóban, nem vagyok én olyan szerencsés, hogy megkapjam azt, aki eddig 100 %-osan beleillik az általam elképzelt férfi szerepébe."

Tehát jött egy olyan férfi, aki a te igényeidet messze kielégítette, nagykönyvben megírt testtel (amin ezek szerint nem volt plusz 20 kiló, rajtad viszont azt írtad valahol, hogy van), este 2 szex, plusz reggel is egy kétórás, ebben a korban. Annyira örültél (még a te magas ingerküszöböddel is!!!) hogy egy ilyen szuper párt találtál, hogy szinte repkedtél. Nem csoda, hiszen láthatólag neked ő volt a lottóötös, amit ugye mindig hajszolunk, de SOSE nyerünk meg! Mondom: SOSE!
Nos.
Ebben benne is van egyből a magyarázat. Ugye emlékszel még: ha valami túl szép, hogy igaz legyen, az valószínű nem igaz? NEKI, TE azonban nem voltál a bombasztikus üzlet, sajnos ezt kell mondanom, mert a jelek ezt mutatják! Ő csak egy skalpért nyúlt le téged, elegánsan az övére fűzte, és angolosan távozott.
És hogy ezt neked honnan kellett volna tudni, azonfelül, hogy észreveszed a kettőtök közti különbséget?
Ebből:
"Az sms tartalma röviden az volt, hogy köszöni az estét meg mindent, az én üzenetem tartalma pedig az volt, hogy a vele való együttlét minden képzeletemet felülmúlta."
Már ott látszott, merre féloldalas ez a viszony, és ki fog a kárvallottja lenni.
Sajnálom:-( Ez van, ha valami olyan szép, hogy alig merjük elhinni. Ilyenkor jobb, ha nem is tesszük. Hány éves is vagy, királylány...?:-)
Evvan. Life's a bitch, ha Anyukád nem mondta volna:-( De vigasztaljon, hogy minél hamarább szállsz le a földre, annál hamarább fogsz boldog lenni.

Pixynor 2014.09.02. 21:31:22

@terrer: oh, sajnos tökéletesen igazad van, mindenben. Ettől függetlenül áltatott. Nyugodtan mondhatta volna, köszönöm ennyi. Nem tette.

"sok férfitől egyszerűen nem gyullad fel benned a láng. Lehet, hogy már tényleg csak a (számodra) szuperférfiakra gyullad fel, csakhogy olyan lassan emelkedett az ingerküszöböd, hogy ezt nem vetted észre"

Nekem egy férfi nem csak külső. Azért nem gyullad fel a láng, mert az egész lénye valahogy nem, tud megérinteni. Ez utolsó sztorimmal kapcsolatosan is amiből idéztél: azzal a férfival fizikálisan volt annyira jó, hogy igen, vágytam vele ismételni nem egyszer. De addig vele sem jutottam el, hogy a lelkemet megérintette volna. Hisz alkalmam sem volt megismerni. Ami miatt vágytam volna rá, az a szex, ami nagyon jó volt. És mikor azt írom, olyan volt a teste, ami nekem tökéletes, azt sem úgy kell elképzelned, hogy egy csupa izom kigyúrt test, (amit a média plánktál belénk), mert ugye, azt nem tudja senki, hogy nekem mi a tökéletes. Lehet ha Te látnád azt mondtad volna, hogy ez egy teljesen átlagos férfi test, ami számomra tökéletes, de szerinted meg semmi extra. Érted?

Tehát, lehet, hogy tényleg úgy tűnt egy szuperhímről beszélek, de az számomra volt csak az. Lehet egy másik nő azt mondta volna, hogy ez a férfi egy semmilyen, vagy legalább is teljesen átlagos. Szóval, igen félreérthető e téren a lelkesedésem, mert nyilván úgy jött le, mintha Brad Pittel találkoztam volna, és persze nem.

De abban igazad van, hogy sosem leszek olyan szerencsés, hogy számomra egy ilyen kellemesen induló dologból legyen valami több.

Valóban olyan ez mint az ötös lottó. Létezik, valaki meg is nyeri, de hogy én legyek ilyen szerencsés,.... elképzelni sem tudom.

De ettől nem fogom az ereim felcsapkodni természetesen. Örülök a nagyon jó élménynek ami ért és ami megadatott. Pláne ha elmesélném, hogy most vasárnap meg épp mi történt velem. De már tényleg megírni sem merem, mert kapok érte rendesen :)

terrer 2014.09.03. 07:52:31

@Pixynor: "Pláne ha elmesélném, hogy most vasárnap meg épp mi történt velem. De már tényleg megírni sem merem"

Fogadjunk, rájöttél valami ilyesmire, hogy a fagyi jobb, mint a hapi?:-)

terrer 2014.09.03. 08:11:32

@Pixynor: sokszor baj még a netes (tehát alkalmakban bővelkedő, mennyiségi) társkereső nőkre, hogy elkezdik túl olcsón adni magukat. Elárulok neked egy titkot. Ingyen:-) A férfiakba genetikailag be van plántálva az űzés, a harc, a küzdés mindenért, ami vagy aki kell nekik. Figyeld csak meg: aki olcsón (tehát hamar) megkap, hamar el is enged! Könnyen jött, könnyen megy, ahogy a mondás tartja. Elhiszem, hogy kíváncsi vagy, jó-e vele a szex, mert fontos szempont, és igyekszel a 2. randin túllenni rajta. Csakhogy így szinte biztos, hogy csak egy skalp leszel, nemcsak a megszállott gyűjtőknél, de még annál is, aki az utánad következőnél megállapodik! Lehet, hogy a te pasid is lelkesen udvarol most egy olyannak, aki futtatja vele a köröket, és még csak a bokáját foghatta meg!
Meg ne haragudj érte, de egy kicsit úgy tűnik, hamar adod magad (lásd a 26 éves esete, amikor még nem is tudtad, az álompasid megvan-e még). Főleg azt ne hagyd, hogy saját magadban értéktelenedjen a testi kapcsolat, mert aki nem vigyáz, abból hamar egy futószalagon dugó kiélt p.csa lesz, és attól aztán TÉNYLEG menekülnek a tartós kapcsolatot keresők, az már valóban csak egy fordulóra kell... Okos nő vigyáz az értékeire! Azt is nyilván tudod, hogy nem a szex fog benneteket leginkább összetartani, hanem az összeillő természet, úgy összességében! Először ismerd meg, és ALAKÍTSÁTOK KI a barátságot, majd az egyre szorosabb lelki kötődést, amihez két dolog kell, de nagyon: az összeillőség és az IDŐ. Ha már megvan a lelki kötődés, és csak utána kap meg, akkor nem fog ilyen hamar eldobni, mint most, hiszen sokkal több lesz a szál, ami összeköt. És így kiszűröd a megrögzött skalpvadászokat, akiknél esélytelen, hogy megállapodj. Hagyd, hogy túráztassa magát, hogy szenvedjen, hogy akarja, és úgy add magad, hosszabb idő után, mint egy ajándékot, ne mint egy felpróbálandó ruhát!

Bizony az is lehet, hogy a stratégiádban van a hiba, nem a férfiakban, és sok olyan férfit is társként megfognak az utánad jövő "okosabb" nők, aki számára te csak egy kósza numera voltál...

Pixynor 2014.09.03. 08:14:37

@terrer: az szombaton volt Te :) nem fagyizom én mindennap :)

Vasárnap és az impotencia szó összefügg. Akkor most már sejtheted :) :) akár egy újabb blogsztori is lehetne, ha megírnám. Szerinted??

Pixynor 2014.09.03. 08:26:33

@terrer: igen, ezen én is sokat gondolkodtam. Igazad is lehet, kivéve abban, hogy valahogy sikerült minden esetben a hazug csak skaplvadászokat kifogni. Így utólag biztos vagyok benne, hogy ez az utolsó srác is, akkor költözött el a feleségétől, amikor én. Ez is csak egy "félrekefélő" volt , megfelelő hazugságokkal.

De abban tökéletesen igazad van, ha nem adom magam, akkor nyilván kiderül ez a rész. Ezen bazi sokat agyaltam már én is. És ezt mondja Gour is.

Most egyébként úgy egy kicsit "elegem" lett ebből a részből, vagyis a társkeresődiből, úgyhogy most leállok vele egy időre megint. Volt korábban másfél év is, hogy pasira se néztem :) Szóval nekem tényleg nem szükségletem ezt csinálni. Pusztán szórakozás és ha alakul valami, amiben nem reménykedem sosem, akkor meg még jól is jártam. De hogy ilyen szerencsés legyek, nem jellemző. ÉN az a típus vagyok, akinek sosem hullott még magától az ölébe semmi, mindenért meg kellett keményen dolgoznia.

És tudod, ha majd egyszer tényleg kétségbe esek, hogy úristen egyedül vagyok, így fogok megdögleni, akkor meg belemegyek egy olyan kapcsolatban, ami semmi érzéssel nem fog járni részemről, azaz nem leszek szerelmes. :( :( De őszintén, ez nagyobb ijedtséggel tölt el jelenleg, mint a halál.

terrer 2014.09.03. 08:49:51

@Pixynor: "újabb blogsztori is lehetne, ha megírnám. Szerinted??"

Anyám! Azt ne mondd, hogy te valójában férfi vagy, a többiek kívánságait összegyűjtve becserkészted Sadist-ot és nem jött össze!:-o
Mer akkor többet nem olvaslak!!!
Sztem ezt most inkább ne írd meg...

Pixynor 2014.09.03. 09:03:15

@terrer: Sadistot??? Viccelsz? Vicceskedsz? :) Nem cserkészésre vagyok itt fent :) arra megvannak a megfelelő oldalak :)

És nő vagyok a javából :) szóval nem én vagyok/voltam impotens :)

terrer 2014.09.03. 09:18:43

@Pixynor: és ha megtalálnád a középutat az azonnali odaadás és a teljes feladás között? Nagyot tévedek, ha úgy vélem, hasonlítasz az unokaöcsémre? Vagy azonnal odaadják neki, amit akar, Adjuramistenderögtön, vagy behisztizik, aztán már adhatják neki a csokit-sütit, földhöz csapja:-) Dehát ő még csak 10 éves...
Én úgy találtam párra, hogy előtte évekig (nem párkeresési céllal) leveleztünk meg fórumoztunk egy tematikus fórumon. Mire először találkoztunk, már szinte a lelki társam volt, meg barátom, meg minden. Na ilyen esetben szóba se jöhetett volna, hogy 2 randi után becsapva, kihasználva faképnél hagyom! Addigra kialakítottunk kb. ezer szálat, és mikor neki is távozott a párja, meg nekem is, összejöttünk. És addigra már többek között azért nem volt csalódás a találkozás, mert egy érzelmileg közel álló embert eleve szépnek-jónak-izgatónak talál az ember (nem mintha nem lenne amúgy is szép), hiszen ott van már az a lelki plusz! Csodálkoznék, ha te még nem tudnád: a szex nem attól lesz ám IGAZÁN JÓ, ha bemutatunk olyan kunsztokat, hogy egy artista is megirigyelhetné! A nagy része nem a puszta technikán múlik, hanem azon, jelent-e a másik nekünk valamit, vagy csak mint egy gumibábu...
Egy dolgot hadd kívánjak neked, de nagyon: türelmet...:-) Biztos vagyok benne, hogy a társkeresés azon típusa, amelyik a minél rövidebb idő alatt minél több ember magunkra való felpróbálását jelenti, nemcsak eredménytelen (hiszen így magunkra vonzzuk az összes kalandort, és az ezredik kalandort felpróbálva is csak szívás lesz a vége), de hosszabb távon totál kiégéshez vezetve magunk is már csak kalandokra lennénk képesek! Hiszen mélyebb érzelmileg totál elfásulunk, az eredményt tekintve pedig mindig arra fogunk gondolni: jó-jó, de a következő biztos mégjobb lesz...
Én a helyedben megállnék ezen az úton. Elvégre eddig mennyi eredménye volt? Kihasználtak a kalandorok, normális férfival nem találkoztál ilyen módon, és kezded megutálni az ÖSSZES férfit, pedig az arra érdemesekkel mégcsak nem is találkoztál!
Csinálj úgy, mint a céges munkaerő-felvételiztetők! Legyen egy első szűrő, egy második, egy harmadik, aztán még tegyél be próbaidőt, amikor csak a mozgását figyelve körbe futtatod... Ne lehessen túl könnyen felvételt nyerni hozzád! Valamit tudhatnak ezek ott a versenyszférában, ha mind ezt csinálják...

Pixynor 2014.09.03. 10:02:24

@terrer: "jelent-e a másik nekünk valamit"

persze, hogy tudom mit jelent, ez az amikor azt írom "hatással van rám".

Oh, nem feladom a pasizást, hanem a társkeresőzéssel állok le. Tudod egy jó barátom megmondta, interneten biztos nem fogok normális pasit találni. Ezt elhiszem már, hisz a kis társkeresős tapasztalatom is ezt támasztja alá.

Igen, általában türelmetlen vagyok, de ez nem az a dolog, amiben szintén. Nézd, a sorsa bízom magam.:) Lesz, ami lesz. Az a típus vagyok, akit egyáltalán nem visel meg az egyedüllét, sőt, mint többször írtam élvezem ezt a szabadságot. Szóval nálam nem "létkérdés" találni valakit, hanem élvezet.

Őszintén: az a pasi, aki egyből az ágyat célozza meg, számomra sem bír "jelentőséggel" csak élményként ítélem meg. Jó, volt, rossz volt, impotens volt. :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.06. 20:31:36

"Within Temptation What have you done-ja"
huge like

Pixynor 2014.09.07. 00:12:24

@Star Lord: de még mekkora :) imádom a legjobb!!!
süti beállítások módosítása