Pixy mesél

Pixy mesél

Elvárások 1.: kezdetben semmi ....

2014. április 08. - Pixynor

Annak idején, fiatal koromban, amikor az internet még nem volt ismert fogalom, másról sem szólt egy tinilány élete, mint a pasizásról. Mindig volt egy aktuális legjobb barátnőm, akivel eljárogattunk fagyizni, discoba, csak úgy sétálni és persze cél volt mindig az ismerkedés. És bizony volt is benne részünk mindig. A fiúkkal könnyű volt találkozni és könnyű volt velük összejönni. Volt több rövidebb, egy hosszabb 1 éves kapcsolatom is.

Aztán az egyik ismerkedés elég hosszúra nyúlt. Persze, mikor az ember megismerkedik a majdani férjével, nyilván nem olyan tudattal teszi, hogy igen ő lesz a férjem, hanem összejön valakivel, mert éppen megtetszenek egymásnak, és együtt van vele és még mindig és még mindig és persze jobb esetben szerelem is van. És a végén olyan sokáig vagytok együtt, hogy végül is házasság lesz belőle. Egy ilyen kapcsolatba annak idején, mivel nem előre tervezett dolog volt, csak és csupán azzal az elvárással megy bele az ember, hogy jól érezze magát benne, szerelmes legyen és másképp lássa a világot. Ha ez megadatik, ugyan senkit sem érdekel, (vagyis engem nem érdekelt), hogy mije van a másiknak. Nekem sem volt semmim és sosem voltam számító, sem gazdag családban, burokban született, így teljesen normális volt, hogy a srácnak sem volt semmilye, akivel összejöttem, és aki később a férjem lett.

Aztán együtt maradsz vele, megveszitek az első trabantot :) melyet egyre jobb és jobb autóra cseréltek, míg végül egy vadiújat is vesztek :) Meg természetesen szülői segítséggel és önerőből tudtok venni egy kicsi felújítandó házat (bár én vettem az én szüleim segítségével) ahova ketten költöztök és még fürdőszoba sincs benne, de nem számít, mert két nap alatt leválasztva a konyhából csináltok családi segítséggel egy fürdőszobácskát és máris minden rendben. Aztán szépen lassan minden évben csináltok valamit a kis házon, egyre konfortosabbá téve azt. Persze minden pénzeteket ebbe ölitek, ráadásul én meg még tanultam is, mert tudtam a diplomával, meg ilyen olyan plusz végzettség megszerzésével többet tudok majd keresni. A tanulási folyamat gimnáziumi érettségitől tartott 12 éven keresztül :) persze munka, majd később család mellett. De meg lett az eredménye, egyre több és több fizetés :) Aztán pár év együttélés után rájöttök, hogy itt az ideje, hogy gyereketek legyen, mert már együtt vagytok négy éve, megtapasztaltátok milyen is az, és kezd unalmassá válni, meg még mindig szeretitek egymást, így jöhet az utód. Lett is egy. Tökéletes. Majd tanulsz, tanulsz, tanulsz, dolgozol, házat újítasz és neveled a gyereked és bekerülsz egy olyan mókuskerékbe, ahonnan nincs kiút. Ezt hívják a házasság ellaposodásának, elszürkülésének, ahol a két fél meghal NŐ-nek és FÉRFI-nak lenni, csak feleség-férj, anya-apa szerep marad. És itt hívnám fel a figyelmet, hogy ha Te, aki olvasod ezt, éppen itt tartasz, az már régen rossz. Kellene annyi bölcsességgel rendelkezni az embernek, hogy ne engedje, hogy ide jusson a dolog. De sajnos, az ilyen bölcs emberek, nagyon kevesen vannak, a többiek viszont saját tapasztalatból tanulnak és lesznek bölcsek, utólag. :) ahogy én is.

Aztán mivel ide jutsz, már egyre kevesebb sex van a kapcsolatban, mert már nem akarsz lefeküdni a férjeddel, vagy fordítva. A másik fél meg attól függően, hogy viseli a helyzetet, de előbb vagy utóbb félre fog lépni. És szerintem itt is van vége a kapcsolatnak, amikor ez először megtörténik. A társkeresőkön, mint az előző blogomban is írtam, a legtöbben házasok, élettársasok. Onnan járnak félre és biztos vagyok benne, hogy azért tehetik ezt meg, mert a másik fél szemet huny felette, csak el ne hagyja a családot az illető fél. Pedig annak a családi légkörnek, a legfőbb jellemzője akkor már az, hogy boldogtalan. Én egyből léptem, mikor ez megtörtént és 16 év együttlét, 15 év együttélés és 12 év házasság után elváltam. Én ezt nem tudom megbocsátani és soha, de soha többet nem bíznék meg a másikban, bizalom nélkül meg egy kapcsolat nem működhet. És a kör bezárul. A legjobb lépés ilyenkor ha szétválnak az ember útjai.

Aztán ott maradsz a kis házaddal, az autót, motort viszi az ex. Az autót visszavásárlod tőle :) és így újra szingli nő leszel, egy kis házzal, autóval és gyerekkel és egy jól fizető munkahellyel, amiből mindezeket fenn tudod tartani és még utazni is van lehetőséged. És elkezdesz társat keresni, az azóta már teljesen megváltozott és már létező internetes és való világban.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr265988310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása