Pixy mesél

Pixy mesél

KARÁCSONY

2014. december 23. - Pixynor

kari1.jpgRemélem, hogy mindenkinek nagyszerűen telnek az ünnepek. A blog kifogott rajtam, mert valamiért az utolsó posztomnál nem engedett válaszolni a kedves hozzászólóknak, így válaszomat, egy korábbi posztom alá illesztettem be, remélve, hogy elér a címzettekhez.

Tegnapi este folyamán a kollégákkal rendeztünk egy kis előszilveszteri búcsúpartyt, ahonnan fél négyre értem haza, majd pár óra alvás után lejöttem vidékre a családomhoz. Itt fogom velük tölteni a karácsonyt, pár napig. Ezen okból kifolyólag egy kicsit kevesebbet tudok itt lenni.

De nagyon örülök nektek, hogy olvastok, hogy hozzászóltok, hogy tanácsokkal láttok el, és hogy talán hiányoltok is (persze biztos vannak kivételek). :)

Ezért szeretném mindenkinek a legjobbakat kívánni, hogy azt adja nektek az élet, amit szeretnétek, hogy érezzék azt, hogy ahol vagytok az életben, az igenis szép és jó, és boldogok vagytok, és ennél csak jobb jöhet.

Én sem adom fel a reményt, hogy jövőre akkor majd megtörténik, akkor majd rám talál Ő és közli, itt vagyok, engem vártál. De ha nem, akkor majd két év múlva, vagy... tök mindegy. Ettől teljesen függetlenül épp három aprósággal (testvérem gyermekei) vagyok elfoglalva olyan szinten, hogy majd szétszednek, úgyhogy nem is szaporítom a szót.

MEGHITT, BÉKÉS ÉS KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK!

PIXY

 

kari.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr547007177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása