Pixy mesél

Pixy mesél

És akkor most mi van?

2014. október 17. - Pixynor

Kezdek kétségbe esni. Olyan szinten nem érdekel már jó ideje a pasizás, hogy az már kezd gyanússá válni. Mi van velem? Megöregedtem? Aszexuálissá váltam? Nyáron még semmi gond nem volt e téren. Jó persze korábban egyszer már volt ilyen. Akkor másfél évig nem pasiztam, és nem is történt semmi. Úgy értem nem társkeresőztem, nem ismerkedtem, csak éltem. És senki nem szólított le az utcán, a szórakozóhelyen, a bevásárló központba, hogy ismerkedést kezdeményezzen. Pedig jártam én milliom helyre, sportolni, moziba, tehát még csak nem is ültem otthon és valahogy mégsem.

És mióta eltűnt a Hercegem, meg Petike is az életemből, egyszerűen semmi. Visszaregisztráltam egy ingyenesen is jól használható társkeresőre, ugyanis újfent beláttam, hiába fizettem elő nyáron egy másikra, egy általam normálisabbnak ítélt oldalra, semmi nem történt ott sem. Na jó, a Herceget onnan ismertem meg. És legutóbb pedig egy 53 éves orvos kezdeményezett ismerkedést, amibe a Herceg után - őszintén - rohadtul nem volt kedvem belemenni.

Azért persze szóba elegytem vele, beszélgettünk, de valahogy a fotója sem győzött meg arról, hogy ő az akire várok. Persze intelligens volt, arcra is kedves, szakállas, felül Hókuszpókosan kopaszodó, de hát... ránéztem és mintha apukámat láttam volna. De, hogy ne érjen az a vád újfent, hogy előítéletes vagyok, így adtam volna neki egy esélyt. Fel is hívott egyszer, kétszer, háromszor, de a hangja sem és a folytatott társalgás sem tudott meggyőzni. És mikor egy újabb ígéret után - ha megengeded este felhívlak - nem hívott fel, egy csepp hiányérzetem sem volt. Pláne miután azt is láttam folyamatosan, hogy mindig több olvasatlan levele volt, mint amit én írtam, mert persze, nem csak velem ismerkedett. És mivel én abszolút passzív voltam, ez neki is lejöhetett, lehet talált egy lelkesebb nőt. Aki valószínűleg nem jött be neki sokáig, mert pár hétre rá írt egy értelmetlen mondatot újra, de arra már nem reagáltam én sem. Aztán persze valahogy nekem onnantól már nem kóser a dolog, mikor látom, hogy a velem ismerkedni szándékozó úriembereknek mindig több olvasatlan levelük van, mint amit én küldök. Mikor persze ezt említettem a barátnőmnek, ő élből lehülyézett, hogy mi f..szt akarok én, már rögtön online hűséget is?? 

Én ezt nem is értem. Általában én mindig csak egy emberrel kezdek el ismerkedni. Nem szoktam többel. Szóval akkor ezt is szarul csinálom?

De hogy most mi van? Teljes passzivitás. Hát, hogy a francba fogok én találkozni a nagy Ő-vel, ha ismerkedni sincs kedvem? Most is van két jelentkező, erről az ingyenesen is jól használható társkeresőről, de hát.... az egyik 32 éves, még nem volt család, egy szobát bérel valahol, autója van, csak épp elromlott, pár mondattal később pont eladta, majd megint később üljünk kocsiba és találkozzunk, kérdésemre, hogy akkor mégsem adtad el az autót, közli, ja de, de vett egy másikat és volt még a nem tud vele közlekedni, mert nincs bejegyezve, de azért be tud ülni, és eljönni vele valameddig... szóval volt annyi variáció a van autód kérdésre, hogy csak nekem kell kiválasztanom belőle  a nekem megfelelőt. És persze munkája sincsen, mert éppen csak pár hónapja, a nyáron jött haza Svájcból, mert ottan véget ért a meló, és itthon várja azóta, hogy legyen másik. És mindezek mellett csakcsupán 176 cm, ami nekem akkor is kevés, őt persze ez bazira nem zavarja ám. És akkor üljünk autóba és egy spontán találkozó most?? Óóóó neeeem, ő nem dugni akar, mit képzelek én, komoly kapcsolatot szeretne. A munkájával kapcsolatosan meg a következő kijelentés pedig az volt, hogy most akar átjönni Németországból Ausztriába. Kérdeztem vissza rögtön, mert én azért meg szoktam ilyen dolgokat jegyezni, hogy akkor nem Svájcból jöttél haza?? Erre válasz szó és helyesírás szerint: "ohhh, elárultam, általában német országot szoktam mondani, amugy ténleg svájc". Istenem ez a sok orrba-szájba hazudozó pasi.... na ettől hányok már.

A másik srác autószerelő, elvált, van egy kislánya, még nem tudtam meg hogy lakik, csakhogy hol, meg hogy hol dolgozik. Kb. 15 szűkszavú mondat után találkozásra hív. Ő legalább jó magas, 188, meg amiket eddig leírt is szimpatikus, de valahogy nem sikerült az ismerkedéses chatalésbe belemelegedni. Valahogy nem tudott meggyőzni róla, hogy nekem tényleg találkoznom kéne vele, és most így azt érzem nem is akarok. De ez nem jó. Nyáron egy ilyen találkozásba simán belementem volna. Vagy tényleg ennyire érzem, hogy egyikből sem lenne semmi olyan, ami nekem jó? Vagy a Herceg nyomta fel ilyen magasra lécemet, vagy mi a francos franc van?

Tudom mi, most egyszerűen nem viselnék el még egy szar alakot, egy olyat, aki hazudik, megdug és lelép, egy olyat, akivel semmi közös nincs bennünk és el sem tudnék képzelni vele semmi közöset. De nagyon mélyen remélem, hogy ez a baj, meg, hogy tél van, és hideg, és ilyenkor nincs energiája az embernek, és nem pedig az, hogy esetleg aszexuális lettem (azért még elég sűrűn kedvet kapok magamhoz), de most úgy érzem, ha a Herceg hívna újra, őt is elküldeném, mert hozzá sem lenne kedvem. :( Jaj, de hülye érzés ez. Kiégtem volna? Annyira azért nem égettem két végén a gyertyát. Mindenesetre a lelkemnek most nagyon jó ez az állapot. Jól érzi magát, biztonságban van, most inkább az eszem mondja, hogy ez így nem okés.

A hangulatom, ingadozó, de még inkább a szar jellemző rá, pedig nincs rá különösebb okom. A melóhelyen is hisztiztem egy sort, a főnököm el is küldött a picsába nagy hirtelen, tök jogosan, így jobbnak láttam holnapra, szabit kérni. :) Aztán jövőhéten két barátnővel megyek Csernus előadásra, na remélem ott majd megvilágosodom, majd csütörtök éjjel, eme megvilágosult állapotomban - elhúzok Prágába, hogy ott töltsem a hosszú hétvégét barátnővel. És ott remélem szembe jön velem álmaim cseh ajku férfija, akivel egy szót sem fogunk érteni egymásból, de szerelmünk egyből az egekben szökken és repít minket magával. De ha nem is, tuti, hogy pukira eszem magam knédliből, és megkóstolom a híres cseh remeket, meg a legnagyobb alkohol tartalmú italt (végre!!!! nem kocsival leszek, így akár egész nap is ihatok majd szeszt), ami létezik. Szerintem tudjátok mi az. :) Csak azt nem tudom, hogy kell inni. Állítólag meg kell olvasztani valami kockacukrot majd azt belefolyatni a piába és úgy kell meginni.

No, ki találta ki, melyik alkoholról beszélek? Egy kis súgás a részemről, egy kép. Aki jártas benne, elláthatna egy-két jó tanáccsal, hogy fogyasszam, hogy ne ríjon le rólam, hogy nem vagyok egy nagy piás.

index.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr56786055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 13:54:40

Nincs veled semmi baj csak meguntad a szarakodast eroltetett kinos probalkozasokat. Sok ilyet ismerek. Termeszetes kozegben valo ismerkedesben jobban hiszek. El nem tudnam kepzelni h vkivel kinoskodok. Uh sztem nyugi, csak a kozeg nem megfelelo nem nalad van a hiba.

Piahoz nem ertek, sose ittam ilyet :D

Pixynor 2014.10.18. 13:55:39

@Star Lord alias Micellás Zsizell: jaj végre, valaki, aki megnyugtat :) köszönöm :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 14:12:16

@Pixynor: :)
Ne dolj be annak h mert csak benned lehet a hiba, van aki nekem is ezt sulykolja de nem veszem magamra, tiszta a lelkiismeretem. Masok hozzaallasat meg nem tudjuk megvaltoztatni.

Pixynor 2014.10.18. 14:20:47

@Star Lord alias Micellás Zsizell: pedig én is mindig magamban keresem :) csak sosem találom :) és ilyenkor értetlenül bámulok ki a fejemből. :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.10.18. 14:45:44

@Pixynor: kell az onvizsgalat is de hajlamos mindenki inkabb atharitani

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 15:45:41

Itt egy remek leírás: www.wikihow.com/Drink-Absinthe vagy itt:
www.absinthe101.com/prepare.html
Megboldogult kollégista koromban mi csak szimplán elkevertük benne a cukrot, mint a limonádéban :D

terrer 2014.10.20. 16:58:14

@Pixynor: "Tudom mi, most egyszerűen nem viselnék el még egy szar alakot, egy olyat, aki hazudik, megdug és lelép, egy olyat, akivel semmi közös nincs bennünk és el sem tudnék képzelni vele semmi közöset."

Szerintem te is tudod a választ a kérdésedre.
MOST nincs veled baj...
Eddig volt:-(
Eddig pont ezt csináltad, amit idéztem: szar alakokkal jöttél össze keveset válogatva, túl hamar mentél rá ezekkel a szexre, azok megdugtak és leléptek. Most csak furcsa, hogy ezzel tele lett a törpöd, és már nem csinálod. Mint az alkoholista az elvonóban: érzi, hogy jó úton jár, de azé qva furcsa ízű a víz neki...

Csak annyit mondanék: így tovább! Ne görcsölj rá a társkeresésre, és ne ott keress, ahol eddig. Inkább próbálj hús-vér társkeresőkkel próbálkozni, ahonnan ez a sunyija-szemetje, akikkel a netes keresőn jössz össze, elmenekült. És legyél nyitott, azt a férfiak megérzik és rádmozdulnak. A nőnek a világon a legegyszerűbb társkeresni: csak igent kell mondani a megfelelő próbálkozónak, hiszen a férfiak folyamatosan szondázzák a nőtársadalmat...
Csak ne azoknak a kalandoroknak (akik álló micsodával rápróbálnak minden nap mindenkire, aki szembejön, mint a bagzó macska) mondj igent, akiknek eddig...
Ezerszer mondtuk itt már: jobban válogass! És találd meg végre a teljes aszexualitás és az egyéjszakás kalandok zabálása között a középutat... mert egyelőre csak esel egyikből a másikba.

Pixynor 2014.10.20. 19:56:17

@brumm.a.tejbe: oh, köszönöm, köszönöm, köszönöm :) but my english knowledge is not too good. :) de igyekszem átrágni magam a két oldalon. Borzasztóan kíváncsi leszek, mert egyébként nem iszom alkoholt. Megboldogult nem koleszos koromban sokat próbáltam én is berúgni a többiekhez hasonlóan és sosem ment. Egyszer addig erőltettem a dolgot, míg spontán alkoholmérgezésem lett, de az eszem továbbra is hasított, nem kábított el az ital, viszont a gyomrom teljesen kikészült. Na ezt, csak mert az ember nem egyszer követi el ugyanazt a hibát, még egyszer eljátszottam. Akkor szó szerint úgy elkezdtem felfele zsibbadni kéztől, hogy ahogy felért a torkomig, majd megfulladtam tőle. Eszem továbbra is hasított, el sem kábult. No ekkor adták a tudtomra, hogy az én szervezetem nem úgy dolgozza fel az alkoholt mint másé. A májam e két alkalomtól megnagyobbodott. Pedig azóta sem próbáltam újra inni, meg pláne berúgni. Emiatt meg a dokik azt hiszik, iszom :) oszt közben meg nem is. :)

Aztán egy két éve újra próbáltam, megittam nyolc, azaz nyolc pohár Jagermeistert és semmi. A többiek már kifeküdtek tőle, nekem meg sem ártott, ekkor közöltek velem jószándékúan drága barátnőim, hogy kár belém az anyag :) És nem olyan régen tanácsolta egy másik barátnőm próbáljam meg az abszintot, hátha majd attól. Szóval ezen dolgozom éppen és hétvégén lesz a napja :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:04:13

Háát... ha eddig a nyolc Jégeralsó sem vitt színt az életedbe, nem hiszem hogy pont az abszint fog :D
Ha nem boldogulsz, szólj, gyorsan le tudom fordítani (as my work language is english -or scottish, depending on who am I talking to- :P).
Viszont kísérőt mindenképp ajánlok mellé.

Mr. Waszabi 2014.10.20. 20:08:52

Meg ne haragudj, de nagyon nem jól nézed a témát. Ha csak abban a szempont körben forogsz, amit beléd diktáltak évtizedek alatt, akkor ugyan mitől lehetnél sikeresebb, mint az átlag, amely nem gondolkodik, csak akar ész nélkül? Nem előítélet, hanem tapasztalat, hogy ez a gondolkodásmód nem vezet sehová - már ami a sikert illeti. Viszont biztosan az egymás átveréséhez, a ki kit tud palira venni, de csak darabig, azaz végül a kudarchoz, amely után újra a startvonalon találod magad. Tekintve, hogy még a részeg ember is megtanulja 3 alkalom után, hogy hazafelé melyik utcában, hol, és milyen gödör van, amibe 4.szerre nem kéne belelépni, és képes is kikerülni őket, nos, nem tűnik logikus gondolkodásnak, amit a társkeresők tekintélyes többsége művel eme sokkal magasabb nívót érdemlő kérdéskörben. A hit sok mindenre elég, de ha nem hoz eredményt, nem változtatja meg életünket, akkor mire jó? Semmire, oktalan hit az. El kell jutni ennek felismerésére ahhoz, hogy változtatni legyen képes az ember fia/leánya. Boldog /boldogabb élet csak így vár bárkire, mármint, ha képes fejlődni, felül emelkedni korábbi indokolatlan hitein, feltételezésein. Szép estét!

Pixynor 2014.10.20. 20:11:41

@brumm.a.tejbe: húúú skótul kérem szépen a fordítást :) ez mekkora :) még nem találkoztam olyannak, aki skótul tud. :) Csak a lényeget ha kérhetném. Amit meséltek nekem, egy kiskanálban meg kell olvasztani a kockacukrot, a karamellt belekeverni és így meginni, deee vigyázni kell meg ne gyulladjon az abszint, mert az sem jó. :) No ennyit tudok.

Tudod hányszor vágyom arra, hogy bár ki tudnám ütni az agyam, hogy ideig óráig elfelejtsek mindent?? És egyszerűen nem megy. Pedig próbálkoztam a füves cigivel is, az sem hatott. :( Egyetlen egy dolog tudja kiütni az agyam, mikor műtöttek többször, az ottani altatószer. Más eddig nem hatott, de mikor kértem, hogy hagy hozzak haza belőle, nem adtak :) Azt mondták Jacksonnak is ez okozta a végét. :)

Pixynor 2014.10.20. 20:20:34

@Mr. Waszabi: Oh, igen, mint mindig most is mélységeiben teljesen igazad van. És igen, tudom, hogy a társkeresés nem az a hely, ahonnan bármilyen érdemleges is származni fog, de egyenlőre, elképzelésem sincs, hogy hol lehetne erre érdemesebb helyet találni. Ugyanis az életben történő ismerkedések sem vezettek többre. Most abszolút ott tartok, hogy az ismerkedést, mint olyat hagyom abba teljesen. Illetve ennek a társkeresésre vonatkozó vonulatát, mert egyéb téren is nagyon szívesen ismerkedem.

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:23:58

Akkor próbálom a skót akcentust áthozni (a gaelic-et azt már nem beszélem, a skót meg a bbc english között csak az a különbség hogy sokkal többet motyognak, gyorsabban, és a megértett egy-két szóból kell rájönni mit akarnak :D):

Classic french
1) Öncsé' 30ml abszintot a po'árba
2) A pefforá(l)t kanalat rakjadráapohár, és a lyukacsos részre jöhet a kicsi (wee) kocskackor
3) Csöögtes vi'et a cukorra
-szerk: Itt jéghideg vizet ír, de sima hideg vízzel is meg, a lényeg a szépen lassan-on van, hogy a cukor jól átázzon, meg belemálljon a perforáción keresztül a pohárba-
-szerk.2: Mi anno 1-2 hígitással ittuk, tehát még egy deci víz sem kell bele-
4) Keveddelamaradékt
-szerk: itt írja, hogy lehet jeget is rakni bele, szerintem felesleges-

Gratula/részvétem a májad miatt.
A továbbiakban maradok a normál fordításnál, remélem átjött a 'zamat'.
Folyt köv.

Pixynor 2014.10.20. 20:26:22

@terrer: oh, mily igazság is ez, szintén.
"Ne görcsölj rá a társkeresésre, és ne ott keress, ahol eddig. Inkább próbálj hús-vér társkeresőkkel próbálkozni, ahonnan ez a sunyija-szemetje, akikkel a netes keresőn jössz össze, elmenekült. "

Az éleben is ismerkedtem, semmivel se, jobb eredménnyel, mint a társkeresőkön és tán az alkoholista hasonlat egy kicsit kemény. Egyszerűen azért ezt a módját választottam az ismerkedésnek, mert a legkényelmesebb. Abban viszont totálisan igazságod volt, hogy esetleg túl hamar a lényegre tértem. De úgy gondolkodtam, hogy 40 éves fejjel már nem kell azokat a köröket megfutni , mint 18 évesen, mert felnőttünk, nem kell játszmázni. És a szart. Úgy látszik a pasik sosem fognak megérni, felnőni a nőkhöz, mert náluk még ebben a korban is folyamatos játszmázás megy. Hogy nem tudják ezt megunni. Hihetetlen.

Igen, úgy érzem, most aztán tényleg válogatós lettem. Pedig eddig is az a vád ért, kurva nagyok az igényeim. Így meg még nagyobb lett. No mindegy, ha másra nem is, arra tényleg jó. hogy most nem merülök alá a szarban. :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:28:07

Modern Bohemian

1) hasonlóan mint korábban, öntsünk abszintot a pohárba, abszintkanalat illetve a kockacukrot a pohárra
2) Áztassuk el a kockacukrot abszinttal, vagy úgy hogy megmártogatjuk benne, vagy víz helyett a nedűt csöpögtetjük a lónasira
3) Gyújtsuk meg a kockacukrot kb. 1 percre (amint elkezd karamellás állagot felvenni, már jó)
4) Hideg/jeges vízzel oltsuk el a lángoló kockacukrot
5) Keverjük el a pohárban

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:30:53

tengeralattjáró

1) kis pohárba abszint
2) kis pohár nagy pohárba
3) töltsünk a kis pohárba szépen lassan vizet, a különböző sűrűség miatt ha töltjük a vizet, akkor egy idő után kimossa a kis pohárból
4) kis pohár a nagy pohárból ki
5) drink

Pixynor 2014.10.20. 20:35:05

@brumm.a.tejbe: jajj de jó pofa :)

Akkor ha jól értem, eztetet valami spéci kanállal kell, hogy felszolgálják? És akkor nemhogy meggyújtani nem kell, de épp ellenkezőleg vízzel kell felolvasztani a cukrot? No fajin. :)

Okés kettes írásból újfent okultam, akkor nem szabad a lángoló kockacukrot beletenni az abszintba. :) Lónasi :) ez is tetszik. :)

A tengeralattjáróst végleg nem értem, kimosni kispohárból nagypohárba? Mi értelme?

Nagyon vicces vagy. Bírom. :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:35:22

utánégető

1) kis pohár 3/4-ig tölt abszinttal (szerintem kis pohár == 1dl)
2) abszint meggyújt
3) 5 mp múlva tenyeret a pohárra, hogy teljesen elzárja az oxigén útját
4) míg tenyered a poháron van, emeld azt az orrod elé, lassan szüntesd meg a légzárat és lélegezd be a finom párát (javasolt mondjuk csak egy ujjat elvenni)
5) drink

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:36:38

Az ötös és hatos az első linkről meg nem szorul fordításra (tisztán vagy valamely koktél részeként).

Pixynor 2014.10.20. 20:37:25

@brumm.a.tejbe: húú ez már minimum egy tűzoltó jelenlétét kell garantálja :) de sajnos csak a barátnőmmel megyek, így ezzel nem mernék próbálkozni. Az utánégetővel :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:38:54

Azt hogy mi értelme, ne tőlem kérdezd, én maradok a baráti fröccsözéseknél, a rövidek nem a kedvenceim.
A kettes írásban azért van ráció: ha a lángoló kockacukor még több alkoholt kap, akkor az is elkezd lángolni, esetleg az utánégetőt és a 2-est össze lehet vonni :)

Mr. Waszabi 2014.10.20. 20:40:37

@Pixynor: ott mindenki vár. Csak vár. Nagyon kevés olyan ember van, aki már tisztában van magával (akár 50 felettiekre is igaz ez, sajnos), és nem ideákat kerget, nem mástól várja sok olyan dolog beteljesítését, amit igazából neki kellene saját életében. Ezért nem működik, viszont a csalódásait a többség másra keni. Durva, de igaz, nagy általánosságban, nagy halmazban mérve. A megoldás az lehet, ha az ember saját maga kiművelésére koncentrálja erőit, s akkor meglesz a hozzávaló. Akár korszakosan, aktuálisan is. De ezt már mondtam korábban. Tudod, olyan ez, mint amikor nem találod a lakáskulcsot, s minél görcsösebben keresed, annál inkább nem lesz meg. Aztán rájössz, hogy erőlködsz, akkor hagyod a fenébe, mással foglalkozol, valami értelmessel, s 3 perc múlva magától meglesz a lakáskulcs. Amikor már nem arra erőlködsz, hogy az meglegyen, hanem azt csinálod, ami épp aktuális életedben. Valami ilyesmi a párkeresés is. Arról nem beszélve, hogy ajándékot kapni az élettől méltóságot kölcsönöz, nincs izzadság szaga és nem kell aggódni sem felőle, hogy mi lesz ha elveszíted - hisz nem magad szerezted, hanem kaptad. MIndezek más életminőséget adnak. Próba, cseresznye:)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:40:50

@Pixynor: Gyakorlás kérdése, meg ha valami nagyobb bárba mentek biztos lesz valami -remélhetőleg józan- hímnemű aki segít a lángok megfékezésében ( és nem, a csippendél jelmezes tűzoltő nem valódi :P), vagy akár meg is mutatja ->gondolom telefonszámért minimum <- hogyan is kell ezt csinálni :D

Pixynor 2014.10.20. 20:40:58

@brumm.a.tejbe: no látod látod :) én szeretem a kockázatot. A fröccsözésél túl nagy bajod tényleg nem lehet. :) Max. lespriccel a szóda. :)

De én, én bizony a tűzzel fogok most játszani. Csak meg ne égessem magam. Köszönöm a segítséget. Igazán kedves Tőled. :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 20:44:19

@Pixynor: Nincs mit, sok sikert :P
@Mr. Waszabi: "a csalódásait a többség másra keni" -> milyen igaz, szerintem kiváló kórképet szolgáltat mondjuk a gyakorikerdesek 'szerelem, szex' rovata, pár napi olvasgatás alapján már látni lehet hogy a frusztrált emberek egymásra dobálják a sarat -viszonylag kívülállóként nagyon szórakoztató tud lenni

Pixynor 2014.10.20. 20:44:41

@Mr. Waszabi: Pontosan tudom miről beszélsz. Hányszor vagyok én is így vele, nem találok valamit, agyba főbe keresem. Aztán félreteszem a témát, mással kezdek foglalkozni, és abban a percben a kezembe akad az, amit kerestem és ott volt végig az orrom előtt. Nagyon ismerős. :)
És igen, most én is itt tartok. A társkeresés ment a fiókba, fiók becsuk. :) Jöhet minden más. :) Többek között most épp okultam egy kicsit, hogyan is kell abszintot inni. Még sosem tettem. :)

Pixynor 2014.10.20. 20:47:28

@brumm.a.tejbe: na ne vesz meg, a chip and dales tűzoltó tényleg nem is az?? Akkor a tengerész sem tengerész?? OMG és ha ezek után azt mondod a Mikulás sem létezik, máris felcsapkodom az ereimet. :)

Háát a kóbor segítőkész lovagokban nem hiszek, ezért is készülök fel előre én a leckéből. Aztán, majd hogy hogy sikerül?? Bánja tököm, úgyis jó lesz. :)

Mr. Waszabi 2014.10.20. 20:53:54

@Pixynor: hát ennyire rossz a nemzetközi helyzet, hogy már abszintot kell inni? ;) Eddig még nem jutottam el. Kint bechert (Becherovkát) ittunk a sör mellé, nagyon jól csúszik:)

Mr. Waszabi 2014.10.20. 20:56:58

@brumm.a.tejbe: nincsenek kívülállók. Aki kívülálló, azt nem érdekli sem amit a rovatok írnak, sem az ilyen blogok. Engem sem érdekelt, amikor épp minden sínen volt:)

Pixynor 2014.10.20. 20:58:08

@Mr. Waszabi: nézd csak :) egy kis ízelítő a programból:

" Majd estefelé, akinek van kedve ellátogatunk egy Absinth Bar és Shop-ba, a „Zöld Tündérhez”. Az abszint fogyasztása egy igazi rituálé. Az abszint egy erős főzet, fehér üröm ízesítéssel, amit valamikor a 19. és 20. században óriási mennyiségben fogyasztottak Európa szerte. Abszinthozás után fakultatív SÖRÖZÉS a csoporttal a híres bajor stílusú U-Fleku sörözőben. A hely története az 1499-es évekig nyúlik vissza, itt működik Csehország legrégebbi sörfőzdéje is, egyedülállóan itt főznek 13 %-os sört. A hangulatot a helyi harmonikás zenész fokozza. A sörimádók a sörkészítéshez használt gépeket, eszközöket és edényeket láthatnak az U Fleku söröző híres kiállítótermében, és hallhatnak a prágai sörfőzés több évszázados történelméről is."

Nos, amit látod a sörözés sem marad el. :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 21:02:32

@Mr. Waszabi: Ezesetben félreérthetően fogalmaztam, elnézést.
'Kívülálló' alatt azt értettem, hogy a gyk-n a -kicsit sarkítva- harcos feministák, és csalódottságukat és öngyűlöletüket nőgyűlöletbe fordító férfiak fenekednek egymásra, és ha olyan kérdés merül fel ahova odaírhatják hogy 'minden pasi szemét' vagy 'a nőknek csak a pénz meg a nagy f* kell' akkor így is cselekszenek. Sőt, néha nem a megfelelő kérdésnél is elkezdik nézeteik hangoztatását.
Én nem vagyok ilyen. Ezért írtam kívülállót, mert ez a vita engem hidegen hagy.
Majd ha felnőnek és elmennek egy-két Csernus-előadásra :P és elkezdik a saját gondjaikat megoldani, akkor majd kevesebben fognak odaírni :)
A társkeresésben nem vagyok kívülálló, de már megtanultam a leszarom tabletta áldásos hatásait, és alkalmazom nap mint nap :D

Pixynor 2014.10.20. 21:04:42

@brumm.a.tejbe: Szerdán este megyek Csernusra :)

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 21:05:38

@Pixynor: tudom, olvastam. Enyhe utalás/kiszólás volt :D
No, jó éjt mindenkinek.

brumm.a.tejbe 2014.10.20. 21:07:14

Részemről az öröm :D

Mr. Waszabi 2014.10.20. 21:10:32

@Pixynor: erős főzet? 80 fokos a cucc, égetés előtt. Igazából a sörrel kell vigyázni sztem - pilsnert ne igyál, mert nagyon durva. Én a Staropramenre esküszöm, mint nem sörön edződött gyomor. Egy alkalommal a cseh kollégák elvittek ebédelni. Előző este már megvolt a pisitúra - söröző, evés, séta, pisilni kell, söröző, ittunk is, megint séta, megint pisi, megint söröző, megint ittunk...stb.- , szóval, gondoltuk, egy konszolidált ebéd gyógyír lesz, a helyiek biztos tudják, mi a jó ott. Aha. A sörözőben, ahol asztalt foglaltak, előttünk váratlanul beállított egy 30 fős német csapat. Azokat kellett kiszolgálni előbb, így nekünk a házigazdák sör rendeltek - Pilsnert, korsószámra, ahogy egyébként azt ők ebédhez szokták fogyasztani. Na ja, de nekem kikészült a gyomrom a sörtől, mert inkább enni kellett volna. Azóta sem iszom pilsnert:)

Pixynor 2014.10.20. 21:15:50

@Mr. Waszabi: oh, ez nagyon jó :) szegény :) egyébként őszintén pokolian nem szeretem a sört. Ez összefügg azzal, hogy semmilyen keserű ízt nem szeretek. Sem a grapefruitot, sem a tonikot, sem a kávét, sem a sört.

Persze, ez nem jelenti azt, hogy nem fogom megkóstolni. Ki nem hagynám, de az biztos, egy pohárnál többet biztos nem tudok majd elfogyasztani belőle. Szóval ettől nem lesz pisitúrám. :)

Ma felhívtak az irodából, hogy az étterem, túlvállalta magát, és nem egyik, hanem a másiknap megyünk oda enni, és választani kellett a menüből. Hmmm, valami francia hagymaleves lesz, sajtos croassan-nal, vadas knédlivel és valamilyen barackos pite vanília szósszal. Őrületesen jól hangzik. Utóljára 7-kes koromban ettem knédlit. Azóta vágyom rá újra. :)

Mr. Waszabi 2014.10.20. 21:21:42

@Pixynor: hát azt azért kalkuláld be, hogy a cseheknél nincs olyan kaja mentsvárként, ami helyreránthatná a megszokott magyar gyomrot italozás ellenében, akármelyik itteni sörözőben. Szlovákiában még kapsz ezt-azt, marhapörköltöt, ilyesmit, de a cseheknél már nyoma sincs ezeknek. Nekem ez hiányzott legjobban ott. Hiába olvasod el az étlapot, hiába hasonlít leírás szerint, semmi sem olyan, mint itt - minden lájtosabb, más ízű. Még a füstölt sonka is lájt. A knédli meg kb. semmit nem segít az ivás ellen, olyan, mintha magyar sörözőben krumplipürét ennél - hatástalan:) Csak óvatosan...

Pixynor 2014.10.20. 21:25:33

@Mr. Waszabi: Kedves az óvásod :) és ne aggódj, nem fogok berúgni, részint nem tudok, részint meg nő vagyok, sosem rúgnék be társaságban. :) Itthon egyedül meg minek. Természetesen iszom majd mindenből, egyet :) Sosem voltam még részeg, és nem is leszek. Ezt megígérhetem. :) Most csak annyit szeretnék, hogy az eső ne essen. Más nem számít. Ha olyan idő tudna lenni, mint most volt, imádnám. Igaz ide esőt mond :(. No mindegy.

terrer 2014.10.21. 08:52:09

@Pixynor: Jóreggelt:-)

" 40 éves fejjel már nem kell azokat a köröket megfutni , mint 18 évesen, mert felnőttünk, nem kell játszmázni"

Hát ezt meg hol olvastad??? Óriási tévedés! Örökké játszmázunk (különböző mértékben persze), mint ahogy a páva is egész életén át járja a násztáncot...
MINDIG kell! Hogy aztán ezt ki melyik nemre fogja (nanáhogy a másikra!), az ízlés kérdése, de ilyen téren sose nő be a fejünk lágya!
Volt valami bimbózó afférom egy hölggyel, egymás közelében dolgoztunk, és munkahelye miatt szinte naponta dolga volt nálunk, ilyenkor bejött hozzám is (önként, mert feladatunk amúgy nem volt egymással), én meg ugyanígy, viszont. Ilyen húzdmeg-ereszdmeg játékot játszott folyamatosan, minden mail, sms után megvárta, hogy én válaszoljak, sose mailezett vagy smsezett kétszer egymás után, nem volt, hogy valami történt vele és megírta volna, mint én, nekem mindig 2-3-szor kellett keresnem, mire egyszer ő bejött vagy hívott, és ha szerinte valami rosszfát tettem a tűzre (sose tettem, csak mondjuk nem volt a ruhája dícsérete elég intenzív), vagy csakúgy simán rájött a haragszomrád, azzal büntetett, hogy nem válaszolt, nem jött, bár ha én meglátogattam, rendkívül udvarias volt (a szokottnál is jobban), szinte mézes-mázas, de persze ilyen "büntetés alatt" soha semmi flörtféle nem lehetett, csak szigorúan semleges témák (máskor azért incselkedett ő is, meg fogadta is). Mondom egyszer egy ilyen büntiben, anyád! Nem szóltam hozzá, nem kerestem személyesen, bár persze előtte próbaképp (rajtam ne múljon) teleírtam az emailjét és a telefonját. De mondom nem, nem alázom magam tovább, mint egy pincsikutya, majd ha akar valamit, bejön. Tudod, mi lett? Soha többé nem jött, nem válaszolt! Megállta! Utána még vagy egy hónapig csak nézett, ha összefutottunk, mint a boci, nagy biztató szemekkel, meg mosolygott (egy hónap után meg hidegen keresztülnézett rajtam), de soha többé nem válaszolt, nem jött. Igaz, én se, dehát nem én kezdtem játszani a "büntetőset".
Hát játszmák... úgy voltam vele, aki még NÁLAM is akaratosabb, az nekem nem kell... Minek? Ha harcolni akarok, feljövök a netre fórumozni, és tökéletesen ki tudom adni az agressziómat, nincs szükségem rá még otthon is:-) Régen talán - a külseje miatt, mert ájulat jó nő volt - "alámentem volna", kiszolgálva uralkodási vágyát, hogy cserébe felfűzhessem a skalpját az övemre, ha eljátszom az ölebet, de ezt idővel kinövi az ember, és már nem akarja a világ összes nőjét bármi áron megdugni... most már csak egyenrangú játszmákban vagyok hajlandó részt venni:-) Úgy látszik, öregszem:-o

Pixynor 2014.10.21. 09:43:47

@terrer: Jó reggelt :)

Akkor én már pokoli öreg vagyok. :( Nekem ebből annyira elegem van. Ezekből amit leírtál. Én már a kurvára kimondok mindent őszintén korszakomat élem, mert már ezek a játszmák pokolian untatnak. Ehhez a pasik nem elég érettek. Én simán a szemébe mondom az illetőnek, azt is ha kedvelem, azt is ha nem, és mindent, amit gondolok. Ezt nem tudják jól fogadni. Nem elég érettek rá. Én már nagyon szeretnék egy olyan elmével találkozni, aki olyan szinten tart gondolkodásilag, amit én. Akik el tudja fogadni, az a ha kedvelem és kimutatom felé, aki mer ezzel szembenézni, aki nem ráakaszkodásnak veszi azt, hogy ha egy nő szereti őt, és nem rezel be tőle meg rohan el a másik irányba, hanem tudja ezt kezeli, bátor hozzá, felvállalja. És ő is minden esetben kimondja, amit gondol, ha most nem tetszik neki, ahogy viselkedem, erre felhívja a figyelmem, én ilyenkor mindig elgondolkodok és magamba szállok, és igazat adok, ha igaza van. Egyszerűen már ott tartok, hogy nem akarok én sem sárkány lenni, amit emlegetsz, mert hidd el, nem jó sárkánynak lenni. Ezt a nők nem élvezik. És persze mivel én is nő vagyok, nyilván hajlamos vagyok rá. Egy olyan pasi kell, aki tudja ezt kezelni, aki szól, hogy most ne, mert már vagyok annyira érett is, hogy igen, tudom mit hogy kéne, és ha azt mondják ne, akkor belátom. Szóval...

De addig míg a pasik úgy játszmáznak, mint én 15 éves koromban, és nem tudnak ezen felülemelkedni, addig nem hiszem, hogy sikerül, bárkibe is beleszeretnem.

terrer 2014.10.21. 10:16:44

@Pixynor: @Pixynor: "Én simán a szemébe mondom az illetőnek, azt is ha kedvelem, azt is ha nem, és mindent, amit gondolok."

MOST lehet. Dehát azt is te írtad pár sorral odébb, hogy nem mondod első randikon a szemébe, mi zavar, sőt nagyon udvarias vagy, csak legfeljebb a végén mondod meg, hogy nem. A sokkal fiatalabb hapinak se mondtad meg fél évig, mi zavart benne, mert láttál valami esélyt rá, hogy összejön. Stb. Stb.
Nem mondunk ki mindig mindent, amit gondolunk. Ezt nem kell szégyellni, hiszen közösségben élünk, viselkednünk kell, egyszerűen nem lehetünk mindig őszinték, mert hamar kikiáltanának minket a világ legbunkóbb emberének:-(
A játszmázás pedig mindkét nem evolúciós, genetikailag előírt eszköze. Te is csak szeretnéd, hogyha nem kéne vele élni, de úgyis kénytelen leszel, legfeljebb behunyod a szemed, és elhiteted magaddal, hogy te igazából nem csinálod. De mindenki "játszik", manipulálni próbálja a másikat azért, hogy igaza legyen illetve az ő akarata érvényesüljön. Ha elolvasod az itteni beírásaidat, rájössz, hogy még te is sarkítasz/kozmetikázol/máshogy emlékszel, tehát manipulálsz annak érdekében, hogy meggyőzd a másikat:-)
Így működünk. Igen, ez néha még magunknak se tetszik, és olyankor letagadjuk:-)

Pixynor 2014.10.21. 20:14:15

@terrer: félig igazad, van, az aki kellemetlen benyomást tett rá a randin, neki nem mondtam meg a teljese igazat, mert tök feleslegesnek tartottam, hisz csak megbántottam volna vele, és úgy is el volt rendelve, hogy többet nem fogok vele találkozni. Így e téren voltam őszinte.

Akivel kapcsolatban voltam fél évig, neki folyamatosan mondtam, hogy mi a gondom, mi nem jó, min próbáljunk változtatni, de nem ment. Vele az alapvető gond az volt, hogy nem működött a szexuális rész. Abszolut nem tudott kielégíteni, és ezt nem egyszer elmondtam neki, hogy kevés, amit nyújt, nem csak nekem, de még egy frigid nőnek is. Így ezen dolgok együttes fennállása hozta el azt, hogy képtelen voltam beleszeretni, és őszintén semmi érzés nem mozdult meg bennem irányába. Pedig adtam időt, hisz tetszett, hisz ő abszolút partner volt, szeretett is, jól is bánt velem, és ... mégsem ment. Szomorú volt, mikor megmondtam neki, hogy ennyi. Utána még keresett többször, de.... amin nem megy az nem megy.

Tehát látod, nem úgy vagyok szerencsétlen, hogy nem találok senkit, hanem úgy, hogy olyat nem sikerül találnom, aki hatást tudna rám gyakorolni, aki életre keltené a lelkem.

Továbbra sem szeretnék játszmázni, csak sajnos mint említettem, az emberek többsége nem tud ehhez a dologhoz felnőni. :(

Pixynor 2014.11.02. 10:03:06

@mellébreszéd: az is az én hibám, hogy ezt a sok baromarcú nem képes face to face megmondani: hogy bocs baby ennyi volt, nem vagy pálya? Miért áltat, hogy jaj még találkozni szeretnék, meg irogat és hív még pár alkalommal aztán eltűnik? Miért nem képesek a pasik őszinteségre? Könyörgöm egy negyven + os embertől már ezt várná el mindenki. A játszmázás a tinédzsereké, fel kéne már a sok fatökűnek is nőnie.

gabocaboy 2014.11.02. 19:00:51

@Pixynor: jajjj, találkoztam egy 38 éves nővel, randi. meghívtam, igen, több mint egy kávéra. séta beszélgetés és még haza is fuvaroztam. megkérdeztem, látlak e még? erre ő is visszakérdezett. mondom oké. randi pár nap múlva 10h.
találka előtt 1 órával sms, hogy nem jó, majd máskor.
nem láttam többet. :) rám nem írt, hogy bocsi nem jössz be, vagy bármi más kifogás.
1 2* megtapasztaltam ezt 40 körüli nőknél. terjed a tahóság.
de volt olyan is aki a randi végén mondta, bocsi, te 190 én 155 cm, engem zavar.
vagy eléggé eltérő a habitusunk, ő nyugisabb pasit akar. ezeket messze jobban tisztelem, mint a vén fejjel is sunyizókat.

Pixynor 2014.11.02. 19:17:38

@gabocaboy: Na akkor ezek szerint egy cipőben járunk, és valóban nincs különbség nők és férfiak között. Mindkét nemben meg vannak a bunkók. Az én tapasztalatom ugyanez, úgyhogy kb. épp elegem is lett ebből a társkeresős dologból, vagy inkább abból, hogy folyamatosan csak tahókba futottam bele.

Nézd semmi mást nem várnék el csak őszinteséget. Mondja meg, ha csak meg akar dugni és esze ágában sincs kapcsolatban gondolkodni, mondja meg, ha meglát és nem tetszem neki, ilyen van, ezt elfogadom.

Ezért biztos nem haragudnék meg senkire. Azt korrektnek tartom, aki a randi végén megmondta neked, hogy tök mindegy miért, de ennyi volt. Nem jöttél be neki. Ilyen van. Nálam is. Én sem jövök be sok mindenkinek. Ezzel semmi gond nincs.

A gond az, ha hazudoznak össze vissza. No ezt nem szívlelem.

terrer 2014.11.02. 23:38:43

@Pixynor: "Miért nem képesek a pasik őszinteségre?"

Nagyon egyszerű. Mint a piacgazdaságban:
mert ERRE VAN IGÉNY a vevőik (a nők) részéről!!!
Lehet, hogy speciel a Te részedről nem, de a nők 99%-a részéről igen. A férfiak pedig csak azt a viselkedéstípust alkalmazzák, amelyik a legcélravezetőbb, hiszen még nem ismernek téged, hogy Te különc vagy. Tehát azt, amelyik a legtöbbször beválik.
Csak ennyi a magyarázat. Lehet utálni érte kizárólag a férfiakat, valami rosszulértelmezett nőimundérbecsület-védésből, de mint sok helyen elmondtam már: MINDKÉT NEM HIBÁZIK. Tévedés lenne azt hinni, hogy a férfiak hazudozásaiban maguk a nők nem hibásak...

Pixynor 2014.11.03. 06:32:39

@terrer: "mert ERRE VAN IGÉNY a vevőik (a nők) részéről!!!"

Szerintem nincs erre igény. Én nem ismerek olyan normális nőt, aki ezt igényli. Szerintem ez a jelszavuk a férfiaknak a hazudozásra, mert ők így gondolják ezt. Nem hajlandóak szembenézni az őszinteségük következményeivel.

Gyerekes dolog.

terrer 2014.11.03. 08:43:03

@Pixynor: "Szerintem nincs erre igény"

Szerintem de:-) Tőlem elvárják a nők. Te is, itt is, haragszol érte, érzem. Ha nem hazudozok, hanem leírom szépítés nélkül a véleményemet, azt mondják, nyers vagyok és goromba:-( Lásd még: "légy őszinte, és betörik a fejed":-(

Pixynor 2014.11.03. 08:47:04

@terrer: tévedésben vagy :) ma nem először :) soha egy pillanatig nem haragudtam rád, és folyamatosan mérlegelem az én oldalamról mennyiben állja meg a helyét az ahogy Te látod a Te oldaladról. Sokban egyet tudok érteni veled, de egy két alapgondolatodban nem.

De nekem nem fáj az őszintesége senkinek. ÉN el tudom viselni azt is, ha szembesítenek a hibáimmal, ugyanis tisztában vagyok velük én is. Nem tud senki újat mondani e téren számomra. Ez abból is ered, hogy ismerem magam, ahogy korábban máshol írtam.

Szóval újra hangsúlyozom: ez nem elvárás a nőktől, ez a gyáva, hazugságban élő férfiak fegyvere, akik azt hangoztatják ez az elvárás a nők részéről.

terrer 2014.11.03. 08:55:21

@Pixynor: " Nem tud senki újat mondani e téren számomra.... ismerem magam"

ööööö...
Tudod, sarkos, 100%-ig biztos kijelentés arról, hogy mindent 100%-ig tudsz, tökéletes ember, sárkány, pánikgomb...
Már félszavakból is megértjük egymást:-)

terrer 2014.11.03. 08:56:50

@Pixynor: ugye nem bosszantalak fel annyira, hogy miattam ne tudj a munkára figyelni?:-( Mert akkor inkább nem írok, csak este:-(

Pixynor 2014.11.03. 09:03:26

@terrer: jaj de kedves :) nincs ma munka, szabadság van, fizetett :) délután meg egy két kellemetlen dolog elintézése, úgymint sorban ülni a körzetinél beutalót kérni (alsó hangom három óra várakozás), valamint bemenni a POHI-ba és csatorna ügyben érdeklődni, ugyanis rohadtul nem történt semmi augusztus óta ezen problémám megoldásában.

terrer 2014.11.03. 09:13:53

@Pixynor: tudom! A nőknél elért szerény, de azért számottevő sikereimet leginkább a figyelmességemnek köszönhetem:-)
Ezzel szoktam kompenzálni az őszinteségemet:-)
A csatornát ne hagyd! Mi van azzal a polgármesteri szállal, amit meg kéne mozgatnod? Csapj oda!:-) Jönnek az őszi esők, még többször eldugul...

Pixynor 2014.11.03. 09:17:33

@terrer: Jaj igen, teljesen rapszódikusan dugul el, három napja éjjel eldugult. Kétszer kellett szólnom, hogy egyszer kijöjjenek. Ez a polgármesteri feljelentés óta van így. A polgármesteri szálat a legvégsőbbre hagyom, ha egyáltalán hajlandó lesz rá a munkahelyi polgim (mondjuk azt mondta, ha valakinek gondja van, szóljon nyugodtan neki). Most még önerőből fogok ügyintézőnél eljárni, ha ez nem segít az itteni polgitól kérek időpontot, hogy lásson. Aztán ha ez sem segít akkor marad ez a szál, meg a minisztériumi feljelentgetés, aminek őszintén nem vagyok híve, de egyszerűen az ember szép viselkedéssel ebben az országban semmit sem tud elérni.

terrer 2014.11.03. 09:19:45

@Pixynor: célszerű lenne írásban is bejelenteni újból, hogy az iktatójukban nyoma legyen, és feltétlenül helyszíni szemlét kérni:-)

Pixynor 2014.11.03. 09:34:11

@terrer: a helyszíni szemle volt meg augusztusban, a feljelentésre, kirohant a hivatal jeles képviselője, a csatorna szolgáltató nagy vezírével és el is döntötték, hogy akkor így meg így lesz orvosolva a probléma, a nagyvezír kezében a feladat, akit előtte többször levélben és személyesen is kerestem a probléma orvosolása céljából. Gondoltam akkor bevonjuk a csatorna társaság tulajdonosát is az önkormányzatot is a a dologba, amit ugye a polgi vezet. EGyébként a helyszíni szemle során közölték, hogy egy gyűjtőre négy házat kellene kötni, ellenben neves kis városkám úgy oldotta meg a dolgot - biztos spórolásiból saját zsebbe -, hogy nyolc házat kötött rá egy ilyen gyűjtőre, ráadásul a cudar népek beledobálják a wc-be a positörlőt (nem wc papír), amit nem tud a rendszer feldolgozni és eldugítja mindig a szűrőt és ezért műkszik az egész kóceráj. Szóval itten több körben lettek szabályok meghágva, mert tuti, hogy nem az ide kellő szűrőt építették be.

Persze az egész problémát az is okozhatja, hogy az én házam földszintes, nincs magas alapja, így mélyebben kellett az egész rendszert kiépíteni és az én bekötöm 40 cm rel alatta van az összesnek, tehát nálam jelentkezik a dugulás először. EGyébként városszerte rengeteg csatorna probléma van, ami jelzi, hogy az egész kivitelezés alapból hibás volt (jó magyar módra, hogy pénzt tudjanak lopni, mindenhova kisebbet és gyengébbet szereltek be). És azt javasolta a vezír, hogy megnézi annak lehetőségét, hogy a csövemet átvezesse a másik szomszéd házból kiálló csövébe, így az már másik gyűjtő felé haladna el a dolog. De persze lehet ehhez sem lesz elég nagy a lejtés :(. De valamit akkor is kéne, hogy csináljanak.

terrer 2014.11.03. 09:46:37

@Pixynor: van rá megoldás, szennyvízátemelő akna szivattyúval. Maradhatna is a cső ott, ahol van. Létezik hegyvidéki falvakban sok telek, ami még mélyebben is fekszik az egész útnál, a csatornánál is, és még onnan is elvezetik a cuccot! Persze az önkorinak pézbe kerülne, hamár egyszer elbaxták, dehát Jézus koporsóját se... ugye.

Pixynor 2014.11.03. 09:52:20

@terrer: na akkor ezt most megjegyeztem és erre fogok hivatkozni :)

terrer 2014.11.03. 20:16:06

@Pixynor: mit mondtak csatornaügyben?
Beutaló van?:-)

Pixynor 2014.11.03. 20:22:46

@terrer: a másik poszt alatt válaszoltam ja és még annyik holnap jönnek újra beszintezik a fürdőszoba padlóösszefolyót, hogy az utcai részen le tudnak e menni a szint alá, úgy hogy ott folyjon ki a szenyvíz, persze az is még az én udvaromba lenne, de mégsem a lakás. Ja mondták még dugjam be a padlóösszefolyót is, ez is egy megelőzés, de a probléma nem szűnik meg, a harmadik, hogy átkötnek a másik csatornához, de állítólag ott is folyamatos probléma van.

terrer 2014.11.03. 20:43:14

@Pixynor: jobbnál jobb megoldások:-) Csak az udvaron lesz sz.r, csak a wc-n - kádban jön fel, ha az összefolyót bedugod... Egyik se megfelelő, de legalább adnak a sz... csinálnak valamit:-o
Azon a településen forgatták anno a Mekkmestert is, nem?:-)
(Valószínű az egyetlen normális megoldás a szivattyú lenne, mivel annak nem kell az ideális 3 ezrelékes lejtés, sőt lejtés se okvetlen kell...Ja, az pézbe fáj:-o Akkó Neked olyat nem tesznek, az tuti:-( )

Pixynor 2014.11.03. 21:07:34

@terrer: azt mondták külön áramkör kell hozzá meg külön kell üzemeltetniük stb stb. Ha az is elromlik akkor beállt a rendszerem ki tudja mikor jönnek ki, szerelni, a szomszédot kérdezték. aki már a másikra van bekötve, hogy nála mi a helyzet, ő is kluttyog rendesen, mert a másik gyűjtő is legalább annyiszor megy tönkre, csak ott nem én leszek az első, aki ezt észreveszi. Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás, nekem ez a belső szivattyúl de azt mondta nagy vezír, ezt meg akarják szüntetni, mert plusz feladat nekik. Az pénzt lehet adná rá az önkori.

terrer 2014.11.03. 21:23:23

@Pixynor: Jajna! A szivattyú elromlik 5 évente egyszer, most viszont 3 naponta dugul el... Csak jobb lenne a szivattyú még az 5 évenkénti elromlással is, nem? Persze külön áram kéne, hiszen az ő hibájukból dugul el, nem a Tiédből! Ugyan mért a Te áramodra kéne köttetni, hogy Te fizesd??? Nem!
De könyörgöm, expedíciót szervezünk a Marsra! Nehogymá ne tudjanak oda áramot vezetni...
Üzemeltetés: ez annyit jelent, hogy amikor amúgy is arra járnak az utcában átvizsgálni, és elmennek előtted, akkor a Te vezetékeden levő szivattyút is karbantartják. Borzalmasnagy dolog lenne..:-)
süti beállítások módosítása