Pixy mesél

Pixy mesél

Ime a megoldás a 40 feletti nők társkeresési problémáira

2014. augusztus 30. - Pixynor

Most már tényleg nem hallani mást mindenhonnan és nem lehet olvasni mást mindenhol csak azt, hogy a 40 feletti önálló, magukat eltartani képes, elvált nőknek aztán ezen a Földön már semmi esélye sincs újra kapcsolatba kerülni, mert ugye

1. a 40 feletti férfiak legfőbb célja épp csak kiszabadulva egy pokoli házasságból - vagy abban tengetve sajnálatra méltó szexmentes életüket -, hogy az összes szembejövő nőt megdugják,

2. ha a 40 feletti egyedül élő férfiak, amennyiben mégiscsak hajlandóak kapcsolatra, akkor az tuti zicher, hogy csak maximum 25 éves korig keresgél a jelentkező hölgyek között, mert ugye a 40 feletti nő már egy vénasszony, kell az a francnak,

3. a fiatalabb milf-ező pasikkal meg persze jó a szex, de tényleg, édesek is, de úristen, ki akar még egy gyereket???

4. ha meg tényleg adódik egy kapcsolatba lépni szándékozó 40 feletti férfi, akinek megfelel a 40 feletti nő, az meg száz százalék úgy néz ki, mint az apukájuk.

Pedig azt is mindenki tudja, hogy egy 40 feletti nő, már abszolút tudja mit akar, nem játszmázik, nem szorul eltartásra, és a legtöbb esetben jobban is néznek ki, mint egyes fiatalabb hölgyek. Tisztában vannak saját magukkal, tudják miben jók, miben nem, és tudnak elegánsan távozni, ha a helyzet úgy hozza.

Sokszor éri ezeket a nőket az a vád a férfiak részéről, hogy a legtöbb ilyen nőnek, nagy elvárása van a férfiakkal kapcsolatosan, legyen hol laknia, legyen autója, jövedelme és persze tartson ugyanott gondolkodásilag és élethelyzetileg, mint a nő. Ezek milyen "hatalmas elvárások", és jaj "mit is képzelnek ezek a nők", sápítoznak a férfiak, merthogy a drága kis 25 éves fiatal lányoknak egy cseppet sem számít ám, hogy milyen vastag az adott 40 feletti férfi bukszája, milyen márkájú az autója ugye?

És persze az ember ismerkedik, mert mégiscsak, csak valamiért megteremtetett anno a nő és a férfi, és tényleg jó kis párosítás ők így együtt, de valószínűleg valamit nagyon nem csinálok jól. (Én is ebbe a kategóriába tartozom, bár korántsem olyan tökéletes alkattal, mint egyes nőtársaim.) Lehet, hogy azért mert túl hamar a tárgyra térek, azaz az ágyba? Persze, nem vagyok már 18 éves, úgy gondolnám, ha az első randevú jól sikerül, miért is ne lehetne másodjára megtapasztalni, hogy működik-e a szex is. Hisz valljuk be, minden kapcsolat ezen alapul, és valahol mindenki ezt akarja, nő is férfi is. Valószínűleg ez a legkisebb közös többszörös a két oly nagyon eltérő nem között.

Aztán bizony valahogy a legritkább esetben sikerül eljutni a harmadik randiig, mert többnyire valahogy mindig az 1. csoportban lévő férfiakba botlom bele, időnként a 3-asba, de velük legalább tudod, hogy mi a helyzet. Működik a "szex és más semmi", míg az 1. csoportba lévővel meg elkezdesz kapcsolatban gondolkodni. Teljesen jogosan, ugyanis vagyunk annyira naivak mi nők, hogy valahogy a sokadik hazugság után is képesek vagyunk újra és újra hinni a férfiaknak. Ők meg pontosan tudják, hogy milyen hazugságok kell az éppen kiszemelt nőnek mondani, mert annyira nem hülyék - állítólag -, hogy őszintén közöljék, csak egy dugás kéne más nem, mert erre minden nő felháborodottan zavarná el őket melegebb éghajlatra.

Így szerintük a nők azok, akik miatt ők megállás nélkül hazudni kényszerülnek, mert meggyőződésük szerint a nők hazugságokat akarnak hallani, mert ha őszinték lennének velük, akkor hisztiznének, megsértődnének és eltiltanák a férfit a pu...citól jó hosszú időre, ezt meg mégsem engedhetik meg maguknak, így gyakorlatilag már tökélyre fejlesztették a hazugság-képességüket. 

Szóval akkor mi a megoldás?? Ássuk el magunkat? Adjuk fel azon igényünket, hogy esetleg jó volna valaki mellénk, aki biztonságot nyújtana, és időnként megölelne? Soha. Kapaszkodjatok meg kedves olvasóim, hosszú alapos kutatómunkát követően rájöttem, tudom a megoldást és mivel annyira jófej vagyok, el is árulom nektek. Több verzió is van, válasszon mindenki saját kénye kedvére belőle:

1. Egy drasztikus módszer a mai időkre: kezdjék el a nők kiírtani magukból a kapcsolatra-vágyás tényét, vagy érjék be valami olyannal, ami teljesen más, mint amire vágynának (szerintem ennél még az egyedüllét is jobb).

2. Kezdjék el nagy összegekkel támogatni a Nasa programját és mielőbb elstartolni egy másik galaxisba, ahol esély lehet olyan férfit találni, aki még vágyik kapcsolatra.

3. Szintén bizonyos összeg felajánlásával támogassák meg a japánokat a mielőbbi emberi külsejű, és érzelmekkel felruházott humanoid robot-férfiak kifejlesztésére (az egyik jövőben játszódó sorozatban ez már működik, ők a szexbotok), akik pont asszerint programozhatóak, illetve olyan külsőt öltelenek, amilyen kedve a hölgynek épp van. Ha kell gondoskodó társak, ha kell macho szexistenek, ha kell úriemberek, ha kell épp háztartást vezetnek. Hmmm micsoda világ lenne is ez. Persze női megfelelői is meglennének ezen robotoknak a férfiak számára, akikkel kiélhetnék valós ösztöneiket mindenféle érzelmi alap nélkül farokvezérelten.

Mielőtt e harmadik lehetőségen annyira megbotránkoznánk, azért gondoljunk már bele egy kicsit, hogy már most is kezdetleges robotok tömkelegei lelhetők fel a háztartásainkban, - és amire épp gondolnék -, az egyedülálló nők éjjeli szekrényének fiókjában (a kis "elemfaló gumihuligán" :) ). És így legalább meg van a lehetősége a nőknek a kötődésre, mert egy robot férfi, ezt nem találná terhesnek, ahogy a mai férfiak, ugyanúgy ahogy egy kisállat sem, akiket az emberek szintén szívesen tartanak és kötődnek hozzájuk. A mai férfiak meg mehetnek isten hírével szabadon, és dughatnak meg annyi robotnőt, amennyit akarnak. :) Nagy előnyük teljesen nemi betegség mentesek és még teherbe sem esnek és nem kell a nő felesleges zrikálásától tartani. Csak megnyomják az off gombot és beteszik a szekrényben, pont úgy, ahogy a mai nőkkel viselkednek.

Bár jómagam szívesen húznék el másik galaxisba, turistaként persze egyelőre, de úgy gondolom, a harmadik megoldás lesz az, ami a leghamarabb utolér minket, szóval drága 40 feletti egyedülálló hölgytársaim, már csak egy kis kitartás.

Azért ha bárkinek van még ennél is jobb ötlete ne restellje megírni. Várom a további megoldásokat. :)

És csak az fantáziánk miatt, hogy el tudjuk képzelni, egy robot a férfiaknak, és egy a hölgyeknek. :)

Almost-Human-sex-bot-in-garter-belt.jpg

 ah3.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskereses40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr646649185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 21:47:41

@Star Lord: a saját tapasztalataimat kiegészítve a videóban látottakkal, a machok "hatásmechanizmusa" alapján szerintem nem tudják mit akarnak.És pontosan ezért nem az a helyzet áll fel, hogy mindenki megdugja őket még akkor is ha nem akarják, hanem az, hogy nem találják meg A pasit maguknak, mégha néhánnyal le is fekszenek.Nem azt mondom, hogy bárki közeledését el kellene fogadniuk.....hanem azt, hogy csak azok közeledésének elfogadása vezet hatékonyabb eredményre, akik potenciális hosszútávú partnerek is lehetnek.Ellenkező esetben, mikor kicsit alacsonyabban van a léc jön az az élményük, amiről panaszkodnak: nincs egy jó pasi sem.Keresnek, de nem találnak, sőt találnak olyat is, akit abszolút nem keresnek.Miközben az igazit vadásszák, várják mégis egyre többet csalódnak és aztán egyértelmű az eredmény: reménytelen az egész.
Ez az engedékenység, egyfajta lustaság, hogy a "casting"-olási paraméterek nem egyeznek az igazi szempontokkal vezetnek oda, hogy végül tényleg nem találják meg.Olyan, mintha a casting közben - mivel tudatosan mennek bele - elfojtanák azt, amit a videón csinálnak a csajok és őszintén reagálnak.Az elrejtés pedig szerintem a siker érdekében tűnik, aztán ennek feloldása mindig csak ront a helyzeten.Például megházasodnak, de aztán kiderül, hogy mégsem ő az....ez utóbbi jelenség a férfiak élménybeszámolóiban igen ritka.

Jó, lehet, hogy ez erős.

Pixynor 2014.09.04. 21:50:43

@D. Maylo: @Star Lord: És igen Star Lord megírta a lényeget: a nők alapból szeretni akarnak. És egyébként a legkisebb gesztust is a férfi részéről ezerszeresen tudják visszaadni, annyira hálásak érte.

És ez az amivel a puncivadászok vissza szoktak élni.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 21:53:01

@Pixynor: köönöm a választ, bár ez csak még több kérdést vetett fel bennem.Például azt, hogy a férfi lénye, lelke, esszenciája talán nem változik vagy ha igen, akkor annak elsődleges oka - ha csak a kapcsolaton belüli viszonyokat vesszük számításba - a nő, a férfi a nő hatására változik meg és a nők ebből ábrándulnának ki ?
Nem emlékszem ki írta, hogy válás után mindkét fél olyan lett, amilyen a másik vágya volt vele kapcsolatban...

D1255 2014.09.04. 21:55:57

@Star Lord: '...létezik-e egyáltalán szerelem, vagy csak az agy kémai reakcióit a hozzátartozás érzésre vágyva gondoljuk, hogy szerelmesek vagyunk.'

Naná hogy létezik! Kémia is és kevésbé vegyi szintén. Pillanat alatt fellángoló és egy életen át parázsló is. És mindezek számos keveréke egymásba fonódva;)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 21:57:58

@Pixynor: a nők alapból érzelmi beállítottságúak, a férfiak meg nem ,tényleg, milyenek, vizuálisak?
@D. Maylo: Honnan tudja egy nő eldönteni, hogy a pasi potenciális hosszútávú partner lehet, ha például a pasi ködösít, nem valósat állít. Ezt megítélni nehéz első látásra, hogy hosszútávú típus-e. Nem erős, amit írtál, csak nekem még nem fedi a teljes képet. Adnak esélyt többeknek, olyanoknak is, akiknek első gondolatra úgy érzik talán nem kéne, majd csalódás csalódás hátán. A végén egy olyan spirálban vannak a nők, amiből már nem tudják eldönteni, mi az irány, mi a valós, mi a ködösítés, mi vezet valahova.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 21:59:19

@D1255: Milyen lelkes vagy :D Pedig sokak szerint illúzió és beleképzelés csupán.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 22:00:41

@D1255: Tovább viszem: a megismerés, megszokás és tulajdonságainak megszeretésének érzés-e az amit szerelemnek vélünk?

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:01:17

@Star Lord: nem vagyok biológus meg agysebész, az agyi részt most kihagynám.

"Természetesen az arra érdemesben lehet szeretni sok fizikai vagy érzelmi vagy intelligenciabeli tulajdonságát (nem sorolom fel, túl hosszú lenne a lista). Az állapot nem tartható fent csak bizonyos ideig. "
Hát ez az ! Még akkor sem tartható fenn, ha a férfi nem változik, sőt a legtöbb nő arra panaszkodik, hogy a férfi unalmas.És én itt látok valamit ami nem stimmel.A nő beleszeret a férfiba ki pontosan ugyan olyan unalmas volt lényében és tegyük fel ő nem változik, a nő már nem tudja szeretni és a férfi - és a nő sem - tudja, hogy pontosan miért.Ha a férfi látványosan változik, akkor a nő pedig idegennek érzi, nem érzi magát biztonságban mellette -" biztos csajozol", stb,stb.Mi lehet az a mozgástér, ami a férfi számára úgymond biztonságos terep lehet ?

Pixynor 2014.09.04. 22:03:45

@D. Maylo: ha jól emlékszem Geriszab írta ezt, de nincs jelentősége.

A felvetett kérdés jó. A nő ugye beleszeret a férfiba egy adott "állapot" szerint. Aztán persze együtt vannak, az élet dolgozza őket keményen. Húú én ezt nem tudom megválaszolni. Csak a magam példáját tudom elmondani velem, hogy volt. Én nagyon sokáig szerelmes voltam a férjembe. Aztán persze jött ez az élet nevű valami, egy csomó dolog, ami megedzi az embert rendesen.

Aztán én úgy gondolnám, hogy azok a gesztusok, amik arra irányultak, a férjem részéről, hogy megszerezzen, amivel tudta hogy hatással volt rám. Illetve nem tudta, csak ösztönösen alkalmazta, azok elmaradtak szép lassan. Hisz már megvoltam neki. EGyre kevésbé éreztem már azt, hogy nő vagyok. És ez elmaradt, ekkor elkezdtem úgymond felébredni. Fogalmazzunk úgy a gesztusok varázsoltak el, a gesztus elmaradt a varázs kezdett megszűnni és végül maradt a valóság. Ahogy Star írta a szeretet. De az meg már régen nem elég, ha két nem egyforma vérmérsékletű ember került így össze. Ezt tőletek tanultam itt újonnan :).

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:04:26

@Pixynor: Hmm...ez lehet egy mgyarázat. A férfi "olcsó" gesztusokkal hosszútávon kimeríti az nőt, a viszonzás ezerszerezőt. A férfi mivel tudná pótolni a nő energiáit ami a viszonzást működteti ? Egy gesztusra adott ezerszeres hálára milyen viszonthála az ideális ?

terrer 2014.09.04. 22:07:30

@Star Lord: "lángol a szerelem (mondjuk 20 év után). Meddig tartható fent szerinted? És mivel? Folyamatos megújulásokkal, meglepetésekkel?"

Ez puszta biokémia. Átlagban 1000 napig tart a szerelem (oxytocin, endorfin, feniletilamin és dompamin megemelkedett szintje), plusz-mínusz 1 év. Megújulás, meglepetés? Túlsok Velvetet olvasol:-)

"Vessük fel ezt is: létezik-e egyáltalán szerelem, vagy csak az agy kémai reakcióit a hozzátartozás érzésre vágyva gondoljuk, hogy szerelmesek vagyunk."

Lásd fent.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:08:34

@Pixynor: Mik ezek az edző dolgok ? Mármint sejtem, de mi zajlik le ezek alatt a nőben ? Azt azért nehéz reálisan elfogadnom, hogy mondjuk magasabb lesz a rezsi és a nő ennek egy áttétele miatt szeret ki a pasiból.Mi derül ki a próbatételek közben ?

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 22:09:30

@D. Maylo: Idővel mindkét félnél múlnak az érzések (vagy vélt érzések), ez is egy természetes folyamat. Szintén valaki már leírta, hogy az érzések is csak bizonyos ideig élnek. Utána marad a megszokás, szeretet. Ha ezt elfogadja a két fél, el lehet lenni az idők végéig. ÁMDE a mai kor embere nem fogadja el, folyamatosan a bizsergést hajkurássza, újat keres, tovább keres, másikat keres, akivel majd ugyanúgy bizsereghet. A régi idők emberei inkább elfogadták és hosszú életet éltek le egymással, ma már ez a legritkább esetben van. De nincs rá garancia, hogy a sokadik próbálkozás után is lehet ugyanolyan bizsergést találni, mint először.
Nem kellene akkor talán egymást jobban tolerálni, alkalmazkodni? (Pixi, mint a téma szakavatottja?)
Vagy, ha talál egy akárkit, aki ugyan nem bizsergeti, fogadja el, hogy jó ember, eléldegélek vele, aztán vagy eléldegél, vagy egyszer robban a bomba és azt mondja, na akkor szevasz pista, én inkább megkeresem eszeveszettülszerelmesleszekbelejózsit?
Úgyhogy ez a terem nem csak a férfi, a nő számára is ugyanilyen kevéssé biztonságos terep már (lásd kapuzárási mindkét félnél, vagy csak egy kínálkozó lehetőség elfogadása).

Sadist 2014.09.04. 22:09:57

@Pixynor: Úgy mint? A nőknél jóval ritkábbak a genetikai betegségek, pont azért, mert két X kromoszómájuk van, és ha az egyik hibás, akkor a másik át tudja venni a funkcióját.
Én még nem hallottam olyan bomba nőről, akinek valamilyen örökletes genetikai betegsége lett volna, szinte mindegyik jár valami külső jellemzővel.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:12:42

@Pixynor: a vérmérséklethez is van egy kérdésem. Két ember egy kapcsolatban elvileg változik egymás hatására.Ha a kiinduló állapot volt az ideális - mert egymásba szerettek - akkor ezek szerint igaznak mondhatjuk, hogy két ember az együttöltött idő alatt elszürkíti egymást ? Mindkét fél levedlené azokat a vérmérsékleti dolgokat, amik nem passzoltak és ezért lesz a két ember egymás szemében szürkébb ?

Sadist 2014.09.04. 22:14:27

@D1255: Az emberek azért választanak párt, hogy családot alapítsanak, ennek pedig alapja a szex. Később, mikor már vannak utódok, akkor áthelyeződik a hangsúly egyéb tényezőkre is, vagy a szex akár teljesen ki is eshet, de ivarérett, termékeny korban az emberek nem az alapján választanak párt, hogy kivel lehet jókat beszélgetni a fraktálgeometriáról.

terrer 2014.09.04. 22:14:56

@Star Lord: "a nők alapból érzelmi beállítottságúak, a férfiak meg nem ,tényleg, milyenek, vizuálisak?"

A férfiak fő agytevékenysége a látás és a szex köré csoportosul, a nőké a gyengédség, jutalmazás köré. A férfiak érzelmi szintje így alacsonyabb, és realistábbak, a nők meg a jutalmazás köré építenének mindent, igen, még a szexet is. Erre a jelenségre szoktam én agybajt kapni, mert utálom, ha egy nő a szexet "érdemeim szerint" adagolja, tehát hogy mennyire voltam hasznára neki. Mint a lovakat a kockacukorral, komolyan. Dehát így vagyunk bedrótozva...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 22:15:07

@terrer: Tényleg, az ezer nap, beugrott, hogy Te írtad.
Velvet :D ah még ha csak az, de mindenhol ezt dörgölik az orrunkba :D Müller, Csernus, Coelho, női blogok :D...
Én is így gondolom, hogy idővel a leghevesebb is múlik és átmegy szerető megbecsülésbe, vagy megbecsülő szeretetbe, de nem álhatatos már az ember és mindenáron menni akar tovább.

Pixynor 2014.09.04. 22:15:30

@D. Maylo: ""olcsó" gesztusokkal " itt most úgy érzem félre értés van. Gesztus nem lehet olcsó. Ez nem tárgyiasított dolog, nem ajándék, nem kerül pénzbe. Ez viselkedés, amire én gondolok.

"Egy gesztusra adott ezerszeres hálára milyen viszonthála az ideális ? "
Ilyet nem kell csinálni. Ne gondold túl ezt a dolgot. Ezek a gesztusok összefüggenek a férfi jellemével. viselkedésével, ahogy a nőhöz áll hozzá.

Sadist 2014.09.04. 22:21:42

@D. Maylo: "na most én mondom, hogy ez a szint már gáz. Szerintem egyik arccal sem volt semmi baj."

A kérdés az volt, hogy melyiknek csinálnál gyereket. Ha a fiús arcúnak, akkor mondjuk úgy, hogy érdekes ízlésed van, amivel a többi férfi nem biztos, hogy egyetértene.

"Hagyjuk ezt a genetika meg evolúció vonalat, mert teljesen hibás elgondolásaitok vannak róla."

Ahogy elnézem neked vannak valami elborult elgondolásaid róla, ha az egészség ~ jó gének ~ szépség
vonaltól képes voltál eljutni Hitlerig.

Pixynor 2014.09.04. 22:23:59

@D. Maylo: "Mi derül ki a próbatételek közben ? "

Saját példa, pénznélküliség, csak a munka, egyre kevesebb idő jut egymásra. Kérdés, hogy ez milyen minőségben telik el. A nőknek hormonális alapon ingadozik a hangulatuk, ezt igyekeznek nem kivetíteni a környezetükre, ilyenkor inkább magukba fordulnak. Van olyan férfi, aki ezt képes levenni a nő rezgéséből, van olyan férfi, aki nem. És ha ilyen állapotban csinál valami olyat, amit a nőnek a kiélezett helyzete miatt nem tetszik, ez ölni tudja az adott helyzetet. Az én férjem soha az életben nem érezte meg, mikor lett volna szükségem csak egy ölelésre. Ez nagyon fontos dolog, mert ha tudta volna, az iszonyat jó érzés lett volna.

Így van. Két ember képes egymást elszürkíteni. Képes egyre nagyobb igénytelenséget tanúsítani, amire sokan azt mondják ez azért nem gond, de hosszú távon nagyon is. Például otthon csak otthoni ruhában van az ember, mackó poló. Én például hosszú időn át nem láttam a férjem csak munkás ruhában. Nem jártunk sehova, sosem húzott polót farmert, amiben igazán jól nézett ki. Én sem sminkeltem magam otthonra, meg nem lőttem be a hajam, meg hasonlók. Ezek szépen lassan elölik az egész dolgot.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:24:14

@Sadist: oké.Mégegy ponton megtámadnám a genetikai érvelést. Itt van például a vérzékenység, a nők a "hordozók" és többnyire a férfiak szenvednek a betegségtől.Ha még lenne is érzékszervünk, vagy szimemtria alapján a párválasztás során szerepet játszana a genetika, akkor annak az lenne az igazi értelme, hogy a közös utód egészséges legyen.A vérzékenység horozása nem okoz elváltozást, mi a nőn látható és ő maga sem szenved tőle, de az utód, ha fiú lesz, akkor ő igen.
Szerintem nem véletlen, hogy nincs szemmel látható tünete például a vérzékenység hordozásának.Egyszerűen a genetikai összetétel egy nagy kísérlete a természetnek és mi emberek ebben a kísérletben kísérleti patkányok vagyunk.Teljesen mindegy kit választunk, sőt az utódok genetikai állományának összetétele is olyan elv alapján kerül összeállításra, hogy az minnél különbözőbb legyen a szülőkétől, amennyire az különböző lehet, egy új enetikai változat létrehozása a cél.Szerintem a genetika ezért nem számít, a fogllkozás célja a változatok termelése.

terrer 2014.09.04. 22:26:46

@Star Lord: "idővel a leghevesebb is múlik és átmegy szerető megbecsülésbe"

Így van, erre gondolnak a párok, amikor azt mondják: "mennyi mindent megéltünk együtt". A szerelem elmúltával a közösen töltött idő, benne az élményekkel (amik jó esetben nagyrészt pozitívak, különben már nem lennének együtt) olyan sok összekötő szálat jelent, hogy megtartja a kapcsolatot, mikor a szerelem már nem. Ez olyan, mint a hosszú barátság, csak az együttélési kölcsönös előnyök még erősebbé teszik (baráttal ugye nem él együtt az ember). De mindez csak akkor működik, ha a két ember eleve hasonlít valamennyire, ugyanis szükségszerűen a hosszútávú kapcsolatokban a két fél egyre inkább hasonlítani kezd egymásra. De ha az elején túl messze voltak, a lila köd elmúltával nem tudják ezt a közeledést, hasonlóságot megvalósítani, és előbb-utóbb a túlságos eltérésbe beletörik a bicska.

Sadist 2014.09.04. 22:28:24

@D. Maylo: "a szex minőségének a kérdése igenis a szex létének a kérdése.A nők minőségi szexet hívják szexnek."

Baszki, ennyi erővel bármelyik félrekefélő mondhatja azt, hogy nála csak az a szex, ha engedi segbből szájba és utána lenyeli, úgyhogy valójában nem is szexelt azzal a harmadikkal.
Szex az vagy van, vagy nincs, de ilyen, hogy egyik számára szex volt, a másiknak meg nem, mert nem volt olyan jó, mint amilyet elvárt, ez baromság.

Sadist 2014.09.04. 22:29:50

@D. Maylo: "teljesen mindegy, melyik a szebbik nem az állatvilágban meg az embereknél, én nem vagyok ennire felvilágosult.Nekem az ellenkező neműek tetszenek."

Az előbb még genetikai gyorstalpalót akartál tartani.

Pixynor 2014.09.04. 22:30:37

@Star Lord: "Szintén valaki már leírta, hogy az érzések is csak bizonyos ideig élnek. Utána marad a megszokás, szeretet. Ha ezt elfogadja a két fél, el lehet lenni az idők végéig. ÁMDE a mai kor embere nem fogadja el, folyamatosan a bizsergést hajkurássza, "

ÉN nem gondoltam így még tovább, ugyanis először örülnék, ha az első bizsergés beköszönne :) Szerintem ez jó érzés és tarthat sokáig. És bizseregtetni lehet másképp is, sokféleképpen :)

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:31:53

@Sadist: Hitler pontosan ezeket a vágyait fogalmazta meg. Erős, okos és szép népet akart - gondolom saját erényeinek kompenzálása miatt :-) - több külső paraméter alapjánmeghatározva a kritériumokat, mivel akkoriban a DNS vizsgálathoz szükséges technikai feltétel nem volt adott ezért másból nem is indulhatott ki, csak a külsőből.Ma már van DNS vizsgálat és minden gyermekválallás előtt érdemes el is végeztetni, mert Hitler óta fejlődött az emberiség és tudható, hogy nem csak az az egészséges, ami szép és nem feltétlenül egészséges, ami szép és midnenkinek más a szép, tehát más akkor az egészséges is ?
Egy genetikus néhány teszttel statisztikilag meghatározott - és ez sem biztos !! csak behatárolható - módon meg tudja mondani, hogy az újszülöttnek milyen kockázatnak van kitéve a genetikai öröksége alapján.A szépségén és szülei szépségén ez nem látszik, főleg nem biztosan.Ha mind DNS vizsgálattal, mind ránézésre 100%-os eredményre lehetne szert tenni, akkor ez lenne a legmenőbb üzlet a világon.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:35:08

@Sadist: "Szex az vagy van, vagy nincs, de ilyen, hogy egyik számára szex volt, a másiknak meg nem, mert nem volt olyan jó, mint amilyet elvárt, ez baromság. "
Ezt a nők másképp szokták megfogalmazni.Valahogy úgy: ne hívj többet randizni, vagy nem érek rá.

Sadist 2014.09.04. 22:35:24

@D. Maylo: És ezzel mit is támadtál meg pontosan?
Én azt állítottam, hogy az egészségnek és a jó genetikának általában vannak külső indikátorai, amit az emberek ösztön szinten figyelembe vesznek párválasztáskor.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.04. 22:36:37

@Pixynor: Természetesen :) Én úgy értettem az első bizsergés a férj volt. Most várnád a következő érzelmi bizsergést, amit vagy az elsőhöz hasonlítva vagy kicsit fejben felépítve vársz, de remélem hosszúéletű lesz :)
@terrer: Csak egyetérteni tudok.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:37:48

@Sadist: "A kérdés az volt, hogy melyiknek csinálnál gyereket. Ha a fiús arcúnak, akkor mondjuk úgy, hogy érdekes ízlésed van, amivel a többi férfi nem biztos, hogy egyetértene."

Mindkettőnek.Szerencsére még nincs férfitársaim hozzájárulásához kötve, kit dugok meg :-)
Remélem hamarosan te is rájössz, hogy nem a haverjaidnak választasz nőt, hanem magadnak.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:38:45

@Sadist: lásd "Hitler..." kezdetű válaszom.

terrer 2014.09.04. 22:39:50

@D. Maylo: a természet sajnos nem tökéletes. Fenti példád többször előfordul, mint a természet ballépése, például a homoszexualitásért részben felelős géneket az anya hordozza (más, nem genetikai okai is vannak, ha kialakul, de ez most nem érdekes). Ugyebár ez a gén elvileg rég kikopott volna, mivel a homoszexuális nem szaporodik, így nem örökít, de a nőnél ehhez a génhez kapcsolódik egy másik, ami viszont kompetitív előnyt jelent számára (egyesek szerint ez a nagyobb mell), őt biztosabban választják, így több a haszna az említett génkombinációnak, mint kára, tehát mégis fennmarad, továbböröklődik. Simán lehet, hogy a vérzékenységhez is kapcsolódik valami olyan gén, ami számunkra fontos (pl. kerek fenék?), és tudatalattink érzékelve mindent, azt mondja: hm, valami nem oké a génjeiben, de ilyen farral hazahúzza majd a fát az erdőről, összességében kell nekem! Hogy ez nem tökéletes mérlegelés? Ha csak a tökéletes génállományú nőket választanánk, nagyrészünk egyedül maradna! Szal van hiba a genetikai alapú kiválogatási rendszerben, de kit érdekel, ha ettől még nagyjából működik?

D1255 2014.09.04. 22:42:42

@Sadist: es meg csodalkozik valaki a valasi statisztikakon?

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:46:55

@Sadist: azt az állítást támadtam meg, hogy vannak indikátorai.Néhány genetikai eltérésnek vannak indikátorai mások genetikai eltérésnek nincsenek, látensek.A párválasztást és a genetikát is a természet programozta, így értelmetlen lenne a választást olyan módszer alapján végezni a természet logikája szerint, amelynek csak az esetek "felében" van értelme.Tehát a másik "felében" pont az ellenkezője az igaz, ebből pedig az következik, hogy az állítás, ami koherenciát probál felállítani a választás és a genetika között az hamis.
Ha mégis tévednék, akkor ha gyermekvállalásra kerül a sor, akkor nyugodtan mond meg a genetikusnak, hogy menjen a 'csába, semmi szükség a munkájára.Nem mernéd.

Sadist 2014.09.04. 22:48:08

@Pixynor: "Megnéztem a videot. Könyörgöm, a nőket nem így kell megkapni. Ezt a videot ne vedd alapul :)"

Hanem hogy? Randival, vacsorával, kizárólagosság igéretével? Mondd ki nyugodtan, a nőkért valamivel mindig fizetni kell, olyan nincs, hogy csak úgy kérésre ingyen adják magukat.

"Pontosan tudják a pasik, hogy nem így kell megkapni egy nőt. Szóval azért ne ez legyen az, amivel meg akarod cáfolni, amit mondtam :)"

Pedig ez az, amivel tökéletesen meg lehet cáfolni a "férfiak könnyebben kaphatnak nőt szexre, mint a nők férfit" elméletedet. Mindkettőjük feltett egy halál egyszerű, sallangoktól mentes kérdést: akarsz-e szexelni? Férfiaknál ez 0%-os sikerrátát eredményezett, nőknél 50%-ot.

"Ugyan, ha nekem nem hiszel, kérdezd meg @Gour: -.t

Pontosan meg tudja mondani, hány pillanat alatt tud magának, nem egy, és nem is kettő nőt azonnal beszervezni dugásra. :)"

Némi anyagi áldozattal bármelyik férfi kaphat egy kurvát, de nehogy azt gondold, hogy az a jellemző, hogy szinte nulla befektetéssel az átlag férfi akkor szexel, amikor akar.
Egy nő, ha nem ronda, mint a lőtt seb, kb. 15 perc alatt összeszedhet egy faszit bármelyik szórakozóhelyen. Ugyanehhez egy férfinek minimum Brad Pittnek kell lennie.

D1255 2014.09.04. 22:49:35

@Star Lord: 'Pedig sokak szerint illúzió és beleképzelés csupán.'

Persze, hiszen vagy nem eltek at, vagy a kiabrandulas valt ki bennuk egy tagadast (milyen hulye voltam...)
Fejben megy vegbe, hat csoda, hogy keveredik a fantaziaval?

ˇ (törölt) 2014.09.04. 22:50:55

@terrer: a genetikai választás az egy elmélet...szerintem a te elméleted - és Adolfé is volt ugye.
Már elméletben cáfolható, hogy lehet biztos eredménnyel járó döntést hozni ezen elmélet alapján.Tehát akkor ez egy elmélet, aminek nincs haszna, csak elmélet.A "brit tudósok" rovat szerkesztői ebből élnek és én meg nem értem mire jó egy olyan elméletet boncolgatni, aminek a segítségével lehet, hogy nem is előrébb jutunk, mert épp annyi hibás döntéshez vezethet, mint amennyi lehetőséget adhat.

D1255 2014.09.04. 22:54:42

@Star Lord: 'a megismerés, megszokás és tulajdonságainak megszeretésének érzés-e az amit szerelemnek vélünk?'

nekem ezek feltetlenul hozza tartoznak

Sadist 2014.09.04. 22:58:51

@D. Maylo: "Néhány genetikai eltérésnek vannak indikátorai mások genetikai eltérésnek nincsenek, látensek."

Legtöbb genetikai betegségnek van, főleg a súlyosabbaknak. Egy autistát pl. bárki kiszúr egyetlen kép alapján is.

"A párválasztást és a genetikát is a természet programozta, így értelmetlen lenne a választást olyan módszer alapján végezni a természet logikája szerint, amelynek csak az esetek "felében" van értelme."

Ott rontod el, hogy 50-50%-nak veszed a látható és a látens genetikai elváltozások arányát.
Ha csak egyetlen százalékkal is több a látható, akkor már van értelme a választási módszernek hosszútávon.

terrer 2014.09.04. 23:04:47

@D. Maylo: most arra célozgatsz, hogy ha továbbra is vallom az elveimet, akkor Adolffal vállalok közösséget?:-) Mondjuk ez nálam nehéz lenne... De ez valami olyan lehet tenálad, mint amikor Suchman Marcaliban kijátszotta az antiszemita kártyát:-) Értem én, hogy nyerni akarsz, nade ennyire?:-)
Röhögni fogsz, de a ma genetikusai olyan kísérleteket végeznek (és eredményeiket nyilván pénzért hamarosan elérhetővé is teszik), hogy Adolf sírva könyörögné a telefonszámukat. Nincs már messze az idő, amikor géntechnológia segítségével simán egy egészségesebb gyereket vehetsz magadnak, mint amit csinálni tudnál. Ja, szerinted a genetika hülyeség, mi?:-)

D1255 2014.09.04. 23:09:48

@Star Lord: '.Utána marad a megszokás, szeretet.'

Ha tenyleg csak ez marad, akkor az mar ingatag allapot.
Nem egyszeru, de torekedni kell, hogy sok ev utan is idonkent elszoruljon a torok, felszakadjon az a sohaj... Ezert van agyunk, nemde?;)

ˇ (törölt) 2014.09.04. 23:24:30

@Sadist: "Egy nő, ha nem ronda, mint a lőtt seb, kb. 15 perc alatt összeszedhet egy faszit bármelyik szórakozóhelyen. Ugyanehhez egy férfinek minimum Brad Pittnek kell lennie. "
Nekem van egy haverom.Nem egy matyóhímzés, viszont hozza a 15 perces szintidőt és nem nő.A baj az, hogy nem tudja átadni a technlógiát és én sem jöttem rá hogyan csinálja, pedig részletekbemenően elemeztük már több alkalommal ezen tehetségét és ezt sem azért, hogy én is 15 perc alatt lefektethessen bárkit, hanem mert ő sem és én sem tudjuk a választ arra a kérdésre igazán, hogy mi kell a nőnek....ő azért nem, mert sosem kellett ezen agyalnia, egyszerűen őstehetség és arra kíváncsi, hogy ez mitől van én meg kudarcaim elemzésénél tudnám hasznosítani az információt.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 23:28:05

@terrer: nem szándékom Adolffal párhuzamot vonni és a genetika sem hülyeség.Az a hülyeség, amikor azt mondod, hogy a genetika számít, aztán meg azt, hogy nem számít, mert az ész felülírja.Itt már nem tudnék jobban nyerni, ha akarnék sem, de nem is ez a cél.A cél az lenne, hogy beszélhetnénk másról is, amiben van esélyünk egytérteni, mert a különböző álláspontok is csak úgy léteznek, ha van egy közös szempont valahol a kettő között félúton.Ennek az elérése nekem már elég lenne.

ˇ (törölt) 2014.09.04. 23:40:11

@terrer: egészségesebb gyereket majd az tud venni, akinek lesz pénze és az akar majd venni aki úgy gondolja, hogy a gyereke nem lesz kellően egészséges - tehát azok, akik a genetikát a gyakorlati szempontoknál magasabbra értékelik és ahogy mondtad, például Adolf ilyen lenne.
Etikailag a GMO-s gyerek olyasmi kérdéseket vet majd fel, hogy neki akkor ki is az igazi klasszikus értelembe vett szülője ? Az apja, az anjya vagy az orvosa, aki még sejtkorában összerakta ? Mire jó ez ? A szülő önértékelése mellől megint ki lehet majd húzni egy szempontot, nem is ő csinálta.Ennek az eljárásnak a széleskörű alkalmazásával a szülők már tényleg csak kiszolgálószemélyzetként vesznek majd részt a gyerek életében és erős módosítás esetén még szervet, vért sem tudnak majd adni, ha szükség lesz rá.
Szerintem a géntechnológia inkább a szervpótlás irányába fog eltolódni, 2 nagyságrenddel több pénz van ebben az irányban.Egyik szorzó az, hogy egy évben sokkal többen szorulnak új szervre, mint ahány újszülöttnél a "programozás" szóba jöhet anyagi okok miatt.A másik pedig, hogy a szervtenyésztés erősen iparosítható tevékenység, kevesebb macera, sokkal nagyobb anyagi haszon, nem kell marketinggel összefogdosni rá a pácienseket, aszükség majd megoldja ezt aproblémát és sokkal nagyobb piac,egy lépés az örökélet felé.A GMO-s gyerek ehhez képest luxuscikk.Leginkább azért, mert néha a szülőnek még a névválasztás is gondot okoz, hát még egy komplett életpálya megtervezése, majd az ahhoz szükséges test meghatározása és a felprogramozás nehézségei.Míg egy szervnél simán lehet majd cseregaranciát vállalni - ami a tesztidőszak lerövidítését és ezért gyors bevezetését, elterjesztését, olcsósítását teszi lehetővé - addig egy gyereknél ez nem fog menni :-)

Pixynor 2014.09.05. 06:50:53

@Sadist: "Randival, vacsorával, kizárólagosság igéretével? "

Csak magamról nyilatkozom: előzetes ismerkedéssel. Szia ez meg ez vagyok, Te ki vagy, hogy vagy, mit szeretsz, lenne kedved találkozni? Szóval igen randival, ami nem kerül még pénzbe, mert úgyis meg lehet szervezni. És igen, ha ez hatalmas befektetés a férfi részéről, akkor igazad van. Iszonyatos küzdelem lehet randira hívni egy nőt és nem megy el a video szerinti első kérdésre kefélni. Azért szerintem Te sem szeretnéd ha itt tartana már a világ. Bááár mintha effelé haladnánk.

"Egy nő, ha nem ronda, mint a lőtt seb, kb. 15 perc alatt összeszedhet egy faszit bármelyik szórakozóhelyen. Ugyanehhez egy férfinek minimum Brad Pittnek kell lennie. "

Ezt továbbra is nézőpont kérdése, kicsit úgy érzem, de egy csinosabb nőről beszélsz. A nők között is vannak elég sokan, akik nem rendelkeznek sem szép pofival, sem szexuálisan vonzó alkattal. Hidd el, ők sem találnának pasit olyan könnyen ahogy Te írtad. Amit írtál azt egy szexi külsejű hölgy meg tudja tenni. Pont úgy ahogy szexre egyből a Brad Pitteknek van lehetősége. A nőknél meg az Angelina Joolie-k kapnak egyből igen. Egy Whoopi Goldberg-nek nem biztos, hogy túl sokan egyből igent mondanának.

Pixynor 2014.09.05. 06:57:41

@D. Maylo: " egyszerűen őstehetség és arra kíváncsi, hogy ez mitől van"

Könnyen elfordulhat egy ilyen embernél, hogy a kisugárzása játszik közre. Nem kell jó külső, ha a lényéből adódóan van egy olyan pozitív kisugárzása, ami mellett nem lehet elmenni. Ez vonza a nőket, ha a pasi úgymond "egyben van" kívül belül.

ˇ (törölt) 2014.09.05. 07:44:46

@Pixynor: ettől nagyon érdekes.Nincs egyben kívűl és ha a kisugárzás lenne a szempont, akkor nem kísérné őt az a tapasztalat, hogy közben munkaügyben idegen férfiktől pedig agresszióval kell szembenéznie.Én sem hittem, amíg nem láttam, teljesen normálisan hozzáálva a dolgokhoz valahogy mindig veszekedés irányba menne egy ilyen találkozó.Furcsa.

terrer 2014.09.05. 07:53:38

@Pixynor: "Egy Whoopi Goldberg-nek nem biztos, hogy túl sokan egyből igent mondanának."

Hát nem... Tanúsíthatom:-)

Pixynor 2014.09.05. 08:06:21

@terrer: na neee :) mesélj! Találkoztál vele és kaptál egy ajánlatot? :)

terrer 2014.09.05. 08:23:18

@Pixynor: Neeeem, csak elméleti síkon. Tudod, mint az egyszeri ember:
"Ma reggel megd.ghattam volna Julia Robertset. Én legalábbis készen álltam rá..."
Apropó: ma nem vagy a főnök alá rendelve?:-) Egyik nap valami olyat írtál: "hívatott a főnököm. Elmegyek."

Pixynor 2014.09.05. 08:32:05

@terrer: oh, Te a főnököm hosszantartó szabadságát tölti, ezért is tudok itt rendetlenkedni munkaidőben :) Szóval.... de még mielőtt ezzel kapcsolatosan bármiféle gondolat felcsapna benned, a főnököm nő :) Persze már hívott, szóval jelentenem így is kell. :)

ˇ (törölt) 2014.09.05. 08:36:14

Alvin Martin, David Claessen,Lyle Tachtenberg,Frank Langella, Ted Danson és még sokan mások.
Ez nem egy film végén a feliratok alatt hallható szöveg, ők azok a faszik, akik közismerten igent mondtak Whoopinak :-)
A fiatalkori - 1980 előtti - képeit megnézve pedig nagyon jól látszik, mit tesz az öregedés és a masszív marihuána fogyasztás a szépséggel.

Hogy a genetikus kollégákat se felejtsem ki, diszlexiás és a DNS vizsgálata alapján pedig szaharai és európai ősöktől származik.34 éves korában már nagymamává vált, pont a születésnapján - tehát az utódlás kérdésében elég jó teljesített :-) Pedig esztétikailag nem is olyan tökéletes, igaz ?
en.wikipedia.org/wiki/Whoopi_Goldberg#Personal_life

terrer 2014.09.05. 09:00:02

@Pixynor: "a főnököm nő"

Ugye nem akarod azt mondani, hogy a mai világban ez még elégséges kifogás???
Amúgyis, fentebb valaki itt azt boncolgatta, a jövő orvosok által génmódosított gyerekének kik lesznek a szülei. Hát kik, két annya lesz, három apja, és olyan nemű, amilyen csak akar lenni. Így mindenki d.ghat mindenkivel, vége lesz hamar a feminista mozgalmaknak is:-) Ugyan hogy létezhetne úgy egy nőegylet, ha valaki nőnek vallja magát, fölveszik, ha másnap meggondolja, akkor meg kirúgják? Ne állj be már semmilyen nőegyletbe:-) Hamarosan végük lesz.
Például mondd csak el, honnan tudod, hogy a főnököd nő? Meggyőződtél róla? (Mert ugye az manapság már nem érv, hogy szoknyát hord.) Dehát akkor mégiscsak volt valami...

Pixynor 2014.09.05. 09:10:01

@terrer: oh pont elég nagy sárkány ahhoz, hogy ekkorák csak nők lehessenek :) Bár ha már a sárkánytojást is génkezelték, akkor tényleg nem tudom, hogy akkor most meg oztán mi van.

Jó, nem lépek nőegyletbe, fúúúj sose jutna eszembe :) Egy ártatlan egyáltalán nem feminím kérdés: ha megszűnik a feminizmus ki fogja a sok férfit eltartani, akiket ma a ők tartanak el?? Gondoljuk ezt jól át ám :) :)

Minden pasi innentől bevállal egy lúzer pasit, eltartásra :) És akkor nekem is keresnem kell egy pasit, aki el fog tartani. Hmmm, hogy is álljak ennek neki. Akkor minimum az én fizetésemet kell megjelölnöm neki, mint havi költőpénzt, amit kapnom kell, ha nem dolgozom már tovább ugyi, hanem csak otthon leszek az ő kényelmét szolgálva.

Máris fogalmazom a hirdetésemet: keresem azt az illetőt, aki netto 350-400 ezres havi fixxel, vállalná, hogy innentől szerelmemmel és törődésemmel árasszam őt el a sírig :)

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 09:30:31

@terrer: Sokkal rosszabbak a női főnökök. :D

terrer 2014.09.05. 09:36:03

@Pixynor: Szal te is vallod a sztereotípiát a nők elsárkányosodásáról?:-) Nem félsz, hogy a harcosabb nőtársaid jól elvernek majd? Hiszen "köztudott", hogy a nők mind aranyosak és kedvesek, a férfiak meg mind bunkók...

Az eltartással nem lesz gond, csak senki nem kérdezi majd meg a másiktól, hogy milyen nemű. Bár elképzelem, ahogy ezek majd összejönnek, az egyik leteszi a pénzt az éjjeliasztalra, aztán mondja a másiknak: dugjál meg! Mire a másik: öööö... mivel?
:-)))))))))))))))

Az eltartás egyébként, mint minden tisztességes üzlet, az ALKUVAL kezdődik!
Mondd el tehát először is, mit adnál napi másfél hamburgeres zsömléért?:-)

terrer 2014.09.05. 09:37:37

@Star Lord: "Sokkal rosszabbak a női főnökök. :D"

Ne legyél már ilyen hímsoviniszta:-( Még kiábrándulok belőled...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 09:42:14

@D1255: Természetesen :) De szerintem kevesebben vannak a törekvők, és többen azok, akik inkább na jó keresek egy másik gizit/pistát és majd vele újra átélem. Szóval több a válás, szakítás, a kitartás és kapcsolat építése pedig mintha divatjamúlt lenne.
És ezért nem kell Hollywoodig menni és ők egyébként is más merítés, de mégis valahol képet ad, amikor a már régen lepukkant sztárok ifjúbb és ifjúbb partnerekkel állnak elő (nem csak az "alecbaldwinok", hanem a "madonnák" is. Mi meg megyünk a rossz példa után :D

'a megismerés, megszokás és tulajdonságainak megszeretésének érzés-e az amit szerelemnek vélünk?'
"nekem ezek feltetlenul hozza tartoznak"
Ez a ritkaság szerintem manapság.

"Fejben megy vegbe, hat csoda, hogy keveredik a fantaziaval?"
Csak, amikor már a fantáziát véljük a valóságnak és megyünk a fantáziánk után, ahelyett, hogy a valóságot látnánk és építenénk, akkor merül fel ismét a madonnák és alecbaldwinok ámokfutása, amit az egyszeri ember lekövet.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 09:49:35

@terrer: Saját tapasztalat. Eddig minden női főnököm vagy utált, vagy elmart a cégtől. Nem veszik be a tündibündizést. Nem is értem... Szerencsére most két fiú a főnököm :D

Pixynor 2014.09.05. 09:49:44

@terrer: Te én sosem állítottam, hogy a nők tökéletesek, azt állítottam én az vagyok :) de miután minden nő ezt állítja magáról, így nyilván ez nem mond semmit.

Saját véleményem szerint a nők többsége szőrnyűűű, idióta, hülye picsák, és ez van általánosítva a férfiak részéről az összes többi nőre is. Persze vannak kivételek bőven jómagam is rendelkezem nem egy olyan nőismerőssel, baráttal, aki nem az :) De én világéletemben mindig is inkább a férfiakkal jöttem ki, sokkal jobban érzem magam az ő társaságukban. Ha választani kéne egy kupac nő és egy kupac férfi között, biztos az utóbbihoz csatlakoznék bármiről legyen is szó.

És az a rengeteg kielégületlen, úgy szoktam mondani elnézést, ha most újfent csalódást okozok úrinői mivoltomban, de baszatlan tyúk, mit össze nem tudnak sápítozni, panszkodni, rosszindulatúskodni...

Szóval, nem sosem mondtam olyat, hogy a nők makulátlanok és tökéletesek. De vannak köztük, akik ezen már túlléptek és abszolút normálisak. Ide sorolom magam is. Bár lehet az itteni férfiak véleménye, más e téren :)

Napi másfél hamburgeres zsömléért, hogy mit is adnék :) hmm jó kérdés :) Elvihetnél moziba :) és kellemes társaságot nyújtanék neked végig. A sötétben titkon még a farkadat is megfognám :) de csak egy pillanat erejéig :) és gatyán keresztül :) és persze, na jó, tudod jól könnyen adom magam, elkápráztatnálak egy izgató csók erejéig is. :)

ALKU??

Pixynor 2014.09.05. 09:53:32

@Star Lord: Érdekes nekem ellenkező a tapasztalatom, egy férfi főnököm volt, szörnyű, és persze ki is kezdett velem még pályakezdő fiatal lánykényt anno, de persze le tudtam szerelni :)

Azóta csak női főnökeim voltak, kettő közülük nagyon jó. Az egyiktől rengeteget tanultam magáról az egész munkavégzésről, mindenről a jelenlegitől meg rengeteget tudok még mindig tanulni szakmai alapon. Persze volt olyan is, akit első percben már felülmúltam tudásilag, de én simán be tudok hódolni, nem okoz problémát. Persze az ilyen helyekről egyből tovább léptem, mert nekem kell a kihívás a munkában, szeretek újat tanulni folyamatosan. És jelenlegi munkakörömben ez már adott. 2009- óta csinálom és még nem volt két egyforma évem :) egyébként pénzügyi területen mozgok, közszférában :)

D1255 2014.09.05. 10:02:39

@Star Lord: 'Szóval több a válás, szakítás, a kitartás és kapcsolat építése pedig mintha divatjamúlt lenne.'

Sok oka lehet ennek. Pl lasd egyik korabbi hozzaszolas, miszerint szexualis fo motivacioval valasztanak part...Rohej:)
Masreszt pedig inkabb rovidtavon gondolkodnak. Egy valas, szakitas, kereses, uj kapcsolat kiepitese, nehany zsakutca akar sokkal tobb idobe, energiaba es lelki gyotrelembe kerulhet, mint helyrehozni a kapcsolatot. Szoval lehet, hogy a rozsaszin fellegek kozt szokdecselo motivacion kivul mas is van abban amit irtam;)
Bar az is igaz, hogy a multban tobbszor kenyszerbol osszezart kapcsolatban tengettek az emberek az eletuket. Jolet van, szabadsag van, elnek vele. Hurra!

' fantáziát véljük a valóságnak és megyünk a fantáziánk után'

Igen, ez baromi veszelyes. Kell nemi tapasztalat, erzek stb, hogy ugyesen tancoljon az ember azon a vekony mezsgyen ami az erzelmeket megelo es az almodozoan erzelgos kozott kanyarog...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 10:25:28

@Pixynor: @terrer: És ma másodjára is meghökkentem Terrert: osztom, hogy több a hp mint a normi nő.

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 10:45:36

@Pixynor: Nem tudom mennyire ritka kivétel az eseted, én másoktól is inkább panaszt hallottam női főnökre, hamarabb fejükbe száll és a kis vélt hatalmukkal igyekeznek sakkban tartani másokat. Illetve a fiatal(abb) kolléganőkkel előszererettel utálják.

@D1255: Az még nem is lenne baj, ha az egyforma igényűek azonos céllal választanak, ki szexuális, ki vallási, ki egyéb. De a mai kor embere, mintha a könnyebb végéről akarná megfogni: nem stimmel? nem baj lépjünk, jöjjön a következő, hátha vele stimmel... A felgyorsult világ és a nagy kínálat ide vezetett :)

Tudod min lepődök meg minden alkalommal? Tapasztaltnak gondolt emberek (mindegy férfi, vagy nő) tökéletes példát tudnak rá mutatni, hogy mennyire tapasztalatlanok érzelmi téren, nem tudnak megoldani (ilyen, vagy más) helyzeteket, élethelyzeteket, feladatokat. Impotensek leszünk érzelmileg ide vezet minden?

terrer 2014.09.05. 10:45:50

@Star Lord: "És ma másodjára is meghökkentem Terrert"

Ezt már úgy teszek, mintha észre se venném:-(((

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 10:49:46

@terrer: Provokáljál bátran. Még ki talál derülni, hogy rossz helyre könyveltél el :D

terrer 2014.09.05. 10:58:52

@Star Lord: a női főnököknél sokszor az a baj, hogy a rivalizálás felülírja bennük a szakmai munkát. Képesek kicsinálni egy szakmailag amúgy jó női munkaerőt pusztán csak mert csinosabb, mint ők.

"mennyire tapasztalatlanok érzelmi téren, nem tudnak megoldani"

Ez talán jellemfüggő, nem? Aki ösztönlény, akinek érzelmei erősebbek tudatánál, attól hiába várnánk, hogy ne ragadjanak be helyzetekbe, helybentopogva megoldás helyett, hogy tudatuk írja már felül az érzelmi tévelygéseket-szétesést-picsogást többedszerre is. Aki tudati lény (előnyben a flegmák, hurrá:-( ), az viszont racionálisan képes viselkedni még teljesen új érzelmi helyzetekben is (amúgy nem kis mértékben agyára menve az ösztönlényeknek). Volt párom is rendre végighallgatta háromnegyedórás nyavalygásomat, mért kéne mégis együttmaradnunk, majd úgy kábé felém nézett (pontosabban talán el fölöttem), és összesen annyit válaszolt: hagyjuk a fenébe, és tovább olvasott. De meg kell valljam, neki volt igaza, jobb tettem, hogy menekültem. Az más, hogy az ember a korral aztán fásul és ésszerűsödik.

terrer 2014.09.05. 11:05:21

@D1255: most olvastam talán indexen, hogy legtöbb félrelépő nőnek eszében sincs szakítani, felrúgni a házasságát. Lehet, hogy csak azért van sok válás, mert bár nem akarják, de mégis kiderül. Lehet, hogy a technika az oka. Míg régen elbújtak egy bokorban és a kutya se vette észre, ha ők nem akarták, addig ma lebuktatnak az sms-ek, a hívástörténet, a böngészési előzmények, a face fotók, az ott olvasható óvatlan kommentek, a telefonon leellenőrizhető kifogások. Esélyesebb a lebukás.

terrer 2014.09.05. 11:07:50

@Star Lord: Téged? Már telekönyveltem a noteszomat rólad a férfitől a feministán VAGY normálison keresztül az égtudja még miig:-) Nincs már olyan, amire ne gondoltam volna:-)

D1255 2014.09.05. 11:11:59

@Star Lord: Valoszinu felreertheto voltam. Persze a szexet nem szabad elhanyagolni parvalasztas szempontjabol, de ez egymagaban nagyon felrevezeto lehet.

Honnan is lennenk tapasztaltak? Belekostol, megy tovabb, igyekszik csak a felszinen megmaradni, nem tul sok sebet osszeszedni, nem akar energiat pazarolni arra, hogy kibontsa, igazan megismerje a masikat. Sot altalaban az mar furcsa es gyanus (beteges?) is ha mar valaki erzelmi szalakat penget meg...

terrer 2014.09.05. 11:15:09

@Pixynor: "De én világéletemben mindig is inkább a férfiakkal jöttem ki"

Ez normális, egy hetero beállítottságú embertől. Én sokszor nőkkel barátkozom, mert férfiak közt bármilyen témában hamar elindul egyfajta rivalizálás, és megátalkodott küzdőként ezt még ki is szoktam provokálni:-( Nem mellékesen ott a körülmény (olyan időszakokban, amikor fogadókész az ember), hogy a baráti beszélgetésből nő esetén még bármi lehet:-)

"Elvihetnél moziba :)"

Megígérem, ha a mostani netán elhagy, feltétlenül veled kezdem:-) Most ennyit tehetek.

D1255 2014.09.05. 11:18:21

@terrer: Meglehet. Bar en inkabb ugy latom, hogy a technika es a mostani kornyezet csak segiti az ilyen keruloutak lebonyolitasat. Telefon, internet, kocsi...

Ha mar elkezd felrejarni, akkor nagyon inog a rendszer. Van egy ismeros holgy aki szinten igy igyekezett megoldani az otthoni szexualis elhanyagoltsagat. Mostanra szakitasnal jarnak, mert belatta, hogy ez igy nem mukodik (erzelmi kotodesek alakulnak ki...akaratlanul is osszeveti a szeretoit az allando partnerevel...).

Ha a partner tudtaval zajlik mindez, az nagyon mas dolog. Ekkor megmaradhat a bizalom, a megertes. Meg kozelebb is hozhatja oket, hiszen ilyesmi feldolgozasahoz nagyon ki kell tarulkozni egymas elott...

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 11:22:38

@terrer: az megnyugtatott, hogy nem ÉS/VAGY volt a mondat végén, hanem csupán VAGY... :D

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 11:36:32

@terrer: Mondjuk, hogy az első komolyabb munkahelyemen amit szerettem is és lelkes voltam épp ez történt. Nem is mentem a terület közelébe jópár évig, szegény kis ártatlan fejjel nem is értettem mi történik... Aztán most újra a területre merészkedtem 2 éve, ahol is 2 év alatt a 3. mhelyen VÉGRE nem női főnököm van. Hallelujah. Maradok :D

Ha az ember a korral ésszerűsödik, érik, tanul, az nem baj. Ha fásul, az már baj. Mert annak főként a következő partner (és ő maga is) issza a levét.
Szeretem az ösztönlényeket, még nem felejtették (felejtettük) el használni a hatodik érzéket. Hívjál nyugodtan racionális ösztönlénynek :D

@D1255: Igen így együtt ésszerű dönteni, mindenkinek adott, hogy kihez vonzódik emellé azért nem árt némi élettapasztalatot is felhasználni, nem csak az adott szitu által kiváltott örömet, hogy uh cukiszépcsinos/izmosjóképűjóverdás vágjuk beleee. :D
Az szomorú, ha az érzelmi szál pengetése a beteges. De valljuk be ez a férfiak kis hányadánál áll fent.

terrer 2014.09.05. 11:44:33

@D1255: " a technika es a mostani kornyezet csak segiti az ilyen keruloutak lebonyolitasat."

Nekem más kicsit a tapasztalatom, egyik és másik oldalról is. Akárhogy kombináltam, okos nő esetén úgyis lebuktam, elég volt egy ottfelejtett laptop, egy elfelejtett kilépőgomb, ki nem törölt sms, híváslista, felhívott munkahely. Lásd a nemrég nyilvánosságra került pucérfotók hírességekről: egyszerűen a mai technikánál nem lehet elég óvatos az ember!
De lehet, én voltam ügyetlen, vagy túl okosakkal kezdtem. Úgyhogy már nem kísérletezek ilyennel, bár lehet, hogy a kor is teszi, nemtom. A legrosszabb a lebukásban a megalázottság, amikor hazugságon kapnak, és erkölcsi magasságokból az agyagba döngölnek, miközben még érzi is az ember, hogy a másiknak van igaza. Válások szaporodása ide vagy oda, inkább én is azt mondom, ha oda jut az ember, borítani kell, megalázottság bevállalása helyett. Kell, hogy legyen az embernek némi önbecsülése is, hogy nem megy olyan helyzetekbe, ahol porig alázhatják, és jogosan.

Pixynor 2014.09.05. 12:11:56

@terrer: "Megígérem, ha a mostani netán elhagy, feltétlenül veled kezdem:-) Most ennyit tehetek. "

Úgy gondolod addigra a feminizmus is megszűnik?? Mert ugye üzleti ajánlatunk arra a részre vonatkozik, megszűnik a feminizmus Te ajánlottál valami hamburgerszerűt eltartásilag, és hogy mit kapsz érte, ez lenne a mozi :) Szóval, okés, ha mindezek a feltételek fennállnak :), akkor uzsgyi :)

terrer 2014.09.05. 12:41:57

@Pixynor: most látod? Mondtam, hogy te mindent túlkombinálsz:-)

Pixynor 2014.09.05. 14:34:48

@terrer: ugyan most mit kombináltam túl? :)

terrer 2014.09.05. 15:22:21

Mire alkura került a sor, már jöttél körbe, hogy de csak ekkor ám, csak így, csak ha...
Lehet, hogy mindig így egyezkedsz a férfiakkal, megbonyolítod, aszt már az elején elfáradnak? Pedig a férfi mindig megoldáscentrikus ám! Volt egy vicces rajz is valahol: nőnek és férfinak vásárolnia kell egy kabátot. Haladási útvonal, férfi: ajtón be, polchoz oda, kasszához oda, kabáttal együtt ki. Nő: be, helyben körbefordul, kétszer jobbra, három kunkor, négy balrafordulás, táskák polca, cipőké, kabátoké és nadrágoké, cikkcakk és kisívű fordulók, útbaejtve az öszes eladót, aztán üres kézzel ki.

terrer 2014.09.05. 15:24:34

Tulajdonképpen azt nem értem, hogy nem őrültünk meg mi még a nőktől...:-)

Pixynor 2014.09.05. 15:30:22

@terrer: jaj mert cukik :) és nem szabad elfelejteni miből indult ki a beszélgetés :) csak erre céloztam :)

Pixynor 2014.09.05. 15:37:17

@terrer: szóval nem bonyolítottam túl, hanem emlékeztem miből indultunk ki :) ez az amit ti túlbonyolításnak hívtok :)

terrer 2014.09.05. 17:23:59

@Star Lord: pontosan erről beszélek:-)

Pixynor 2014.09.05. 17:28:16

@terrer: jaj, de ez annyira cuki szerintem :) ha egy nő ilyen :) minden érdekli mindenre kíváncsi és imád vásárolni :) Ti meg a sört és a meccset na bumm :)

terrer 2014.09.05. 17:58:55

@Pixynor: ez nem reális! A sör meg a meccs NEM kerül annyiba...
Mit szólsz ehhez: meccs, sőr ÉS fiatal csajok?

Pixynor 2014.09.05. 18:44:01

@terrer: hááát nem is tudom mit szóljak :) elérkeztünk beszélgetésünk elejére :) de tudod mit, most qrva jó kedvem van, szóval ... legyen :)

terrer 2014.09.05. 18:58:28

@Pixynor: Végre, jókedv:-)))
De félek megkérdezni, mitől...

ˇ (törölt) 2014.09.05. 19:44:34

Csak nem ? Most, hogy az ő gyerekei is suliba/oviba/bölcsibe kezdtek járni csak nem kicsit aktívabban keresi a társaságod ?

Micellás Zsizell (törölt) 2014.09.05. 19:58:04

A koedukált konditerem előnye, hogy el lehet a pasiktól lesni melyik gépre hogy kell felmászni.

Pixynor 2014.09.06. 01:38:25

@terrer: Nekem mindig jókedvem van csak van mikor nagyon szuperul jó kedvem van. Volt egy frankó programajánlatom, amit felülüberelt egy másik sokkal jobb :) amiből most értem haza.... és igen :) .... igazán jól sikerült, de csitt ne többet :) csak egy sorral lejjebb :)

@D. Maylo: nem, nem ő :( sajnos. A hercegem eltűnt :) Péterke sztori folytatódik már egy ideje kb. június óta. :( (Nős pasival soha c. blogban írtam róla).

@Star Lord: sört nem vennék a számba :)

Tib26 (törölt) 2014.11.09. 21:59:47

@Shopping:

Ezt ne felejtsd el ráírni édesanyád anyáknapi üdvözlőkártyájára. Szánalmas, tipikusan frusztrált, otthagyott szerencsétlen makogása.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.13. 21:45:39

Jé! Micsoda gyöngyök vannak itt a múlt pormacskái által takartan...
Mindazonáltal ez fordítva is így van. Na jó, nem egészen azért. Hmm. De igen, mégis. Milyen érdekes, hogy ma hazafelé beugrottam Fóton egy rég nem látott barátomhoz, aki előadta egy merőben újszerű társkereső honlap indításának tervét, és hogy van-e kedvem beszállni a megvalósításba...
De az azért biztos, ezt 45 évem tapasztalatával állíthatom, hogy a mai 25 éves lányok rém válogatósak... :-(

Pixynor 2014.11.14. 00:29:11

@Thoreau: én nem tudom mennyire válogatósak a nők :) csak magam ismerem, sajnos én nem válogatok annyira, amennyire kéne, meg is szívtam párszor. No mindegy. Egy újszerű társkereső?? Háát kiszűrni sehol sem lehet a félrekefélőket és a csak szexre vágyókat, mit lehet erre még újításként kitalálni?? De persze hajrá, csak az ember, aki már belefutott egy két baromba a társkeresőkön, már feladja a reményt. :)

gabocaboy 2014.11.16. 10:16:03

@Thoreau: 25 évesen még megteheti nem? 40 évesen már kevésbé, ettől függetlenül ismerek pár badoo lakó nőt, akik lassan 2 éve rohadnak az oldalon, mert nem akad balek aki finanszírozza a hülyeségeiket.
De ebből is látszik milyen sötétek, nem tűnik fel nekik, hogy a szalonképes érdeklődők száma is egyre kevesebb. Vagy feltűnik, de kitart. Pénz kell, pénz kell, pééééénz kell. :)

Azért válogatni kell, míg meg nem döglünk... ésszerűen mérlegelve.
süti beállítások módosítása